Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Wicky (GT)

Last Online
    Vandaag @ 10:49
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard Wicky (GT)

Naam : Wicky

Nationaliteit / taal : Poolse / duits (23 jaar in Duitsland)

Leeftijd : 34-38jaar

Haarkleur/lengte : blond opgestoken

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : Normaal / C/D-cup

Tatoeage/piercing : geloof het niet

Service : PMC, NMC, zoenen redelijk, vingeren, beffen, massage

Extra : Mooie dame die voornamelijk naakt rondloopt met rode schoenen aan. Heeft voorheen onder andere in Artemis, Colosseum, Passcha München en Köln gewerkt.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Intrigerend MILFje inderdaad; het is dat ik dacht dat ze al flink in de 40 was, anders was het misschien nog wel een optie :D
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 april 2007 om 12:21 Reden: Verdeling over andere topics

Last Online
    Vandaag @ 10:49
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard

Recensie die veel belangrijker is :

Ik had deze dame zondag 22 april voor het eerst gezien en afgelopen vrijdag was het raak. In eerste instantie heb ik wat navraag gedaan bij de vele rondzwervende ijsberen. Niemand kon mij enige info verstrekken. Allemaal hadden ze zoiets van er zijn te veel nieuwe dames die even komen overvliegen als een groep eksters. De dame liep totaal naakt door GT waarbij haar rode schoenen en band om haar benen erg opvielen. Op de rest lette ik helemaal niet meer
    Vanwege haar hoge hakken liep ze niet het grasveld op maar beelf ze tegen het muurtje bij de ingang staan wachten. Dit doen veel meer vrouwen in GT om je op die wijze aan te klampen en mee te sleuren naar een kamer
    Uiteindelijk heb ik haar aangesproken terwijl ze binnen zat te wachten op een stoel. Ik vroeg haar namelijk of ze van plan was te gaan eten. De enorme rij wachtende ijsberen en dames voor het eten groeide namelijk gestaag.
    Ze had geen zin om in een enorme rij te wachten op voedsel. Dat was voor mij het toverwoord om samen naar de kamer te gaan.
    Nadat ze de sleutel had gehaald liep ik achter haar aan naar een hutje. Gelukkig zijn er geen trappetjes anders was ik weer gestruikeld want ik bleef maar naar één bepaald punt kijken , haar schoenen .
    Zij was dus zeer snel uitgekleed en ook een ijsbeer ondoet zich snel van zijn bontje als het nodig is. Na wat gefriemel, gevinger en gezoen zijn we overgegaan in het wat stevigere werk, beetje soft kinky. Ik kan niet anders zeggen dat het een dame is waarop alles op en aan zit en waarmee je wel een leuke tijd kan hebben. Ik denk dat ze afentoe wat professioneel te werk kan gaan maar bij mij was het allemaal aangenaam.

Groeten Willem2

PS Ik weet nu de betekenis van het oudhollandse spreekwoord : door de billen slaan
    Laatst gewijzigd door Willem2; 4 mei 2007 om 16:13
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    4 november 2022 @ 17:37
    Discussies
    66
    Thanks
    933

Daumen hoch

Ik ben vorige week maandag met haar op de kamer geweest alleen tegen mij zij ze dat ze Elizabeth heette. Ik was zeer tevreden, de beste ervaring tot nu toe voor mij bij GT.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten