Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Vanessa (Litouws)

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard Vanessa (Litouws)

Haarkleur/-lengte : Lang blond, licht krullend/slag erin
    Lengte dame : redelijk groot, 175 cm
    Postuur/Cupmaat : slank / B
    Nationaliteit/Taal : Litouws / Duits
    Leeftijd : ?
    Tatoeages/Piercings : ?
    Service: ?
    Voordelen: mooie vrouw, mooie mond en grote bambi ogen
    Nadelen: ?
    Tijdsduur : ?
    Prijs : ?
    Overig: vriendin van Valentina
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    16 augustus 2011 @ 11:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Frage

@ Tiga: Denk eens goed na; ken je deze dame niet uit PHG (voorjaar 2004) ?
    Volgens mij gaat het namelijk (na extra verkregen info Hollandmale) om Karina. Tenminste omschrijving, naam, vriendin Valentina en mooiste vrouw ooit in een Saunaclub (volgens HM) doen mij daaraan denken.

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Daumen hoch Zag eergisteren.....

.....Vanessa in de kleedkamer te staan, tsjeeeee, je weet niet wat je ziet ! Zo'n bloedmooie, lange en slanke meid, met benen tot aan het plafond, mmm..... . En dat beeldschone gezichtje met die supergrote blauwe bambi-ogen, brrrrr..... . Ben toch wel wat gewend, maar heb toch zelden zoiets moois gezien in 'n club . HM's shortlist voor vandaag is dus erg kort :p.

Ben op zoek gegaan naar info en natuurlijk uitgekomen bij Forza . Vanessa was eind 2004 in Oase en eindigde ooit hoog in de Miss Lithouwen-verkiezing. Heb 'n profielschets op ISG/WSG gezet, zal die hier copypasten, als aanvulling op Tiga's paspoort.
    Vanessa's leeftijd is geschat, maar zal er niet ver naast zitten:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale Bekijk bericht
    - Vanessa: Lithuanian, about 24, longer blond hair, big blue eyes, 1.75/5.10, slender curvy body, natural B-cups, very long legs, a real stunner, speaks German, maybe English.
    Vanessa zou voorjaar 2004 in PHG hebben gewerkt als Karina.
    Als dat klopt, moeten diverse beertjes haar nog kennen :green_smi.
    Founding Member

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania Bekijk bericht
    @ Tiga: Denk eens goed na; ken je deze dame niet uit PHG (voorjaar 2004) ?
    Volgens mij gaat het namelijk (na extra verkregen info Hollandmale) om Karina. Tenminste omschrijving, naam, vriendin Valentina en mooiste vrouw ooit in een Saunaclub (volgens HM) doen mij daaraan denken.
    Hoi, kan ik me niet herinneren, das 3 jaar geleden. Zegt me zo even niets maar het zal me wel niet opgevallen zijn. Zo zal het niet de eerste keer zijn dat ik voor een tweede keer met een meid ga terwijl ik zelf denk dat het de eerste keer is :green_smi
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

Last Online
    Gisteren @ 18:14
    Discussies
    1
    Thanks
    262

Standaard

Moet ff snel reageren, mijn bedje wacht want ik ben doodop.....
    denk niet dat zij degene is die julie bedoelen..... Was vrijdagavond een groot gedeelte van de avond met haar..........recensie volgt, maar volgens eigen zeggen werkt ze slechts een paar dagen/weken per jaar, ze is inmiddels ook al weer weg uit YY als het goed is, misschien donderdag overdag nog gewerkt, maar dat was woensdagavond in ieder geval niet de planning. Ze komt inderdaad regelmatig haar vriendin opzoeken die meestel in Frankfurt of Berlijn (Artemis) werkt; en zij dan dus ook. Mij vertelde ze dat ze nooit in GT of PHG is geweest, YY was om ff te proberen, maar het prijsverhaal beviel haar niet zo (vooral de 75 Euro voor een uur), ze wil eigenlijk in zulke tenten max 1/2 uur met de klant mee (maar dat liep wel ff anders!).

For what it's worth.

Welterusten

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Gisteren.....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic Bekijk bericht
    .....ze is inmiddels ook al weer weg uit YY als het goed is,.....
    .....donderdag 03/05/07 waren Vanessa en Valentina niet aanwezig, dus dat kan wel kloppen
    Founding Member

Last Online
    1 april 2008 @ 04:58
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Daumen hoch

ben op de eerste dag dat deze schoonheid ons land verblijde met een werk bezoek ook met haar geweest. was al laat op de avond en de meeste dames hadden geen zin meer, of te veel en te zakelijk geen praatje meer recht naar de kamer, en dat is voor mij ook een afknapper.zij kwam terug in de bar en wilde wel even bij me zitten. na even gepraat te hebben in het engels wat wel lekker is want me duits is niet best. mocht ik ze zoenen en was ik zo verkocht om toch maar naar de kamer te gaan. bij de receptie gekomen was alleen nog maar de kamer met bubbelbad vrij dus of ik dit wel wilde want die is duurder! toch gedaan en ook eerst even in bad gegaan. ze zoende heerlijk en begon gelijk flink met me te spelen en zoog heerlijk. ze wilde al snel uit bed om het op bed af te maken, dit wilde ik niet want wilde er een uurtje van maken ze zei me niet te doen vanwegen het uur tarief van YY heb ik met haar de afspraak gemaakt om gewoon 100E tebetalen voor het uur. want dat was ze meer dan waardzoals zij zoent en pijpt dus half uur in bad gerotzooit en een half uur in bed het was super maar heel even geneukt want het zoenen en pijpen is beter vond ik. ik hoop voor de andere ijsberen en me zelf dat ze vaker naar nederland kom!!! want ze was nu 3dagen op proef zij ze zelf

Last Online
    Gisteren @ 18:14
    Discussies
    1
    Thanks
    262

Standaard

Volgende was Vanessa uit Litouwen die het daar heel even kwam proberen. Helaas ook zij vond normaliter 1/2 uur voldoende maar ik heb haar in het Litouws kunnen overtuigen dat ze toch echt langer met mij op de kamer moet blijven. Zo gezegd zo gedaan. Fijne sessie gehad met goed zoen, pijp en neuk werk, maar als je deze studente nog eens wilt zien moet je het wel heel erg treffen want normaliter werkt ze in de omgeving van Frankfurt of Berlijn, geheel afhankelijk van haar Litouwse vriendin die het gewoon eens wilde proberen in deze omgeving. Inmiddels is ze terug in Litouwen en zal tot begin juli blijven studeren.

Rond middernacht huiswaarts gekeerd want de volgende dag zou een lange dag worden.........

Er moet wel heel wat gebeuren wil ik nog eens terug gaan naar YY want GT of PHG is voor mij ongeveer net zover rijden.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 8 mei 2007 om 18:49 Reden: verplaatsing

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Frage Vanessa => Oase ?

Op Youppies werd deze week 'n verbluffend mooie Vanessa beschreven.
    Wellicht kan iemand binnenkort wat field research verrichten in Hessen .
    Founding Member

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten