Haarkleur/lengte : donkerbruin tot over haar schouders
lengte : 1.65m
Postuur/cupmaat : A/B
Service :
Carolina viel me meteen op toen ik GT binnenwandelde. Een prachtige vrouw, girl-next door. Ze beweerde 2 weken in PHG gewerkt te hebben, nu sinds enkele dagen in GT en over 10 dagen terug naar Polen om daar haar eigenlijk vak weer op te pakken.
Mooi gezicht, mooi lijf. Dat ze moeder is kan je zien aan haar buik en borsten, maar het is een prachtige vrouw.
Ruim een half uur samen op een stretcher gelegen, mijn algehele gevoel was: dit wordt niets, te afstandelijk. Dit veranderde geleidelijk en toen we op de kamer waren werd het zelfs uitstekend. Heerlijk zoenen en neuken, bijzonder intensief, absoluut GFE, ze genoot er zelf ook duidelijk van. Het beffen vond ze duidelijk erg prettig. Algemeen: uitermate positief, ik ben geneigd om te zeggen ietwat amateuristisch, hetgeen het juist erg leuk maakte, ze had moeite om zich een juiste houding aan te meten.
On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman
Maar leuk is ze zeker deze Carolina, en gelukkig geheel zelfstandig en ze kan dus over 10 dagen lekker de boel de boel laten en aan de slag in een gewone baan in haar moederland! :D