Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln Jennifer 2, Roemeense ( Living Room)

Ik heb gisteren ook met deze dame kennis gemaakt,alleen noemde ze bij mij de leeftijd 23 Ach ja mooie dame,heerlijke billen:p Niet aan toegekomen,dat wordt 20 of 21 maart. Dus effe geduld met de recencie.

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard LR, 12 april

Ook ik heb 23 verstaan, en zo ziet ze er ook uit. En ze heeft cup B. Of hebben we het over een andere Jennifer?

Een prachtige dame, vooral haar gezicht is opvallend, maar ook haar figuur is prachtig. En ze is ook niet een dom blondje. Haar gezicht vind ik zo mooi, net als dat van een Sophia Loren: alle onderdelen apart zijn niet bijzonder, of zelfs te groot of te klein, maar de totaalcombinatie is indrukwekkend! Het was een heerlijk half uur met haar, wat ik zeker nog eens wil herhalen, en dan ook meer de tijd voor wil nemen. Deze dame is dat waard!

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Zeer mooie dame dit. Groene ogen en groen lingeriesetje aan, nou, dan heb je mij ingepakt hoor! :D

Deze dame is 27 (maar wordt zeer binnenkort 28 jaar, wel doorvragen he kerels! :thefinger), maar lijkt inderdaad 23 of 24, zo tenger is ze gebouwd.

Helaas geen super act op de kamer (sorry, ben blijkbaar verwend of te kritisch). Zoenen teveel op afstand (en echt, ik poets altijd!) en te pro haar programma afwerkend, gelukkig wel in de schitterende spiegelkamer (nr 7). Pijpen (PZC) doet ze trouwens top, en NMC kan in alle standjes, maar het is me allemaal iets te plichtmatig, zonder passie. Ze heeft inderdaad een schitterend gezicht, maar ook dat mag je niet aanraken (zu viel bacterien von alle Männer händen) en zo ontbreekt dus de echte intimiteit, maar voor Bonkie sex is ze prima geschikt! :D

cijfer: 7

PS: FT doet ze niet (lijkt me ook niet echt hygienisch!), of alleen bij jou Willem2? :green_smi en ook heeft ze geen D-cup maar A
    Laatst gewijzigd door MiniME; 6 mei 2007 om 12:45

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard Jennifer 2, Roemeeense

Haarkleur/-lengte :donkerblond, stijl, tot over schouders
    Lengte dame : ong 1.70m
    Postuur/Cupmaat : slank / B (sili)
    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Duits
    Leeftijd : 27, ziet er uit als 24
    Tatoeages/Piercings : geen gezien
    Service: prima! TZ, beffen, PZC, NMC.
    Voordelen: lief en onvermoeibaar schatje, knuffelkonijntje
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : uur
    Prijs : 75
    Extra’s bij het bezoek:

Ik weet niet wie Jennifer 1 is, maar dit is echt een andere :D .

5 mei

De 2e keer met Jennifer, en we zijn op de grootste kamer geweest (nr 16) met 3 dubbele bedden aan 1 kant, en een ander dubbelbed met daarboven nog een groot beeldscherm. Is dit de PartyTreff kamer van LR?

Lekker rustig opgebouwd, en toch zeer intensief met deze dame heerlijk gespeeld. Achteraf leek het wel meer dan 2 uur, super ervaring! Een echte topper voor mij.

PS niet-rokers hebben een grotere kans op TZ bij haar...
    Laatst gewijzigd door Randy; 20 maart 2008 om 17:43 Reden: Cupmaat aangepast

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard 26 mei

Gisteren weer een heerlijk feestje met haar gebouwd op de kamer. Wat zal ik zeggen, een hele lieve dame, en ook met pit, en mooooooi...

Last Online
    27 oktober 2024 @ 14:13
    Discussies
    39
    Thanks
    5

Standaard

Jennifer is inmiddels 28 geworden maar ondanks dat kon Pipo haar toch niet op de bank laten zitten. Ze was als derde aan de beurt maar iemand was Pipo net voor. Ze kwam naar me toe om te zeggen dat ze weer terug was dan naar me toe zou komen. Gelukkig had Pipo zijn boek meegenomen aangezien ze voor bijna 3 uur verdween.

Op de kamer aangekomen was er niet zo'n klik. Pipo was al een beetje uitgen..kt en was wat loom geworden van het wachten. Desondanks toch nog een goede tijd gehad en het volgende rubbertje vies gemaakt. Inderdaad lekkere billen maar ook al ben ik geen voorstander van siliconen hoop ik toch dat sinterklaas 2 kleine B cupjes voor haar mee kan nemen.

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard LR 31/8

Heeft behalve vakantie gevierd, ook wat cosmetische aanpassingen laten doen. Volslagen overbodig in mijn ogen, maar ja, zij vond het toch een goed plan. En het resultaat mag er zijn: het is een fraaie B cup geworden.

Los van deze aanpassing was het net als eerdere keren met haar op de kamer weer een feestje. Lekker rustig opgebouwd en zeer heftig geëindigd.

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard 20 sept

Jennifer komt naar je toe, en begroet je als altijd heel lief. Ja, wat doe je als je helemaal leeg bent van een intensief GT bezoek? Je meldt meteen dat je niet met haar naar de kamer wilt. "OK schat, begrijp ik". Maar binnen no time beslis ik gewoon effe een half uurtje met haar naar de kamer te gaan. Niet voor sex, gewoon lekker rustig knuffelen en bijkletsen. Ze gaat een sleutel halen, en we verdwijnen naar de kamer. 2 uur later komen we er af, en ik ben er achter gekomen dat ik toch meer kan dan ik dacht. Een kanjer, die Jennifer!

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Volgens LR al maanden niet meer aanwezig. Mij vertelde ze de laatste keer dat ze iets anders ging doen. Het ga haar goed...

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten