Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 70
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Daumen hoch Tanja ( Poolse, donkerblond)

Naam : Tanja

Haarkleur/-lengte : Blond/donkerblond halflang haar

Lengte dame : 1.60m

Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank B-cup

Nationaliteit/Taal : Poolse, duits en engels

Leeftijd : 27-30 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Goed, Zoenen, Beffen, NMC, PZC, FT

Bijzonderheden : Dame die afentoe wat te profi wil handelen. Het is wel een aardige meid en ze geeft bij een goede klik ook goede service.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Tanja, 10/07/04

Tanja is 'n spontane, vrolijke Poolse van 27, halflang donkerblond haar, mooi slank gebruind lijfje en bovenal met mooie volle zoenlippen. Die spraken tot mijn verbeelding en dus vroeg ik Tanja of ze zin had om met mij de whirlpool in te gaan. Gelukkig had ze geen watervrees en wilde ze dat graag. In de pool hebben we lekker 'n kwartiertje zitten vrijen. Flink tongzoenen en ondertussen lekker aan mekaar zitten graaien onder water. Daarna samen douchen, mekaar inzepen en afspoelen om vervolgens naar de kamer te vertrekken.

Op de kamer wist Tanja haar mooie mondje en lippen goed te gebruiken. Die zijn gemaakt om te kussen en -hoe kan het anders- flink aan 'n stijve te zuigen. Dat was ook de slotact tussen Tanja en mij. Daaraan voorafgaande: lekker tongzoenen, fijn aan haar borstjes zuigen, gewillige befpartij, goed neuken in cowgirl en doggy. Tanja maakte het goed af, met haar mondje, tong, lippen en handjes. En dat ging hard; ik schoot haar lippen en kin zelfs nog 'n beetje onder. Tanja vond het niet erg, want ze doet ook FT als dat zo uitkomt.

Flinke stoeipartij met lekkere spontane meid die voor veel dingen in is en geen watervrees heeft, in beide opzichten :D.

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Daumen hoch Tanja

Deze blonde Poolse is werkelijk heerlijk om je tijd mee door te brengen, heb nu inmiddels verschillende keren met haar door gebracht en het lijkt dat het elke keer heftiger wordt, ik sta van ongeduld te trappelen om er weer mee te spelen, zeker na de laatste keer die wel heel vochtig voor haar afliep, wist niet dat er in de blokhut douche`s zijn???????? zeker de moeite waard mijne gewaardeerde ijsberen

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard Tanja

Ik kan me helemaal vinden in de bewoordingen van Hm, ik dacht al dat ik de enige was.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Tanja is 'n spontane, vrolijke Poolse van 27, halflang donkerblond haar, mooi slank gebruind lijfje en bovenal met mooie volle zoenlippen. Die spraken tot mijn verbeelding en dus vroeg ik Tanja of ze zin had om met mij de whirlpool in te gaan. Gelukkig had ze geen watervrees en wilde ze dat graag. In de pool hebben we lekker 'n kwartiertje zitten vrijen. Flink tongzoenen en ondertussen lekker aan mekaar zitten graaien onder water. Daarna samen douchen, mekaar inzepen en afspoelen om vervolgens naar de kamer te vertrekken.

Op de kamer wist Tanja haar mooie mondje en lippen goed te gebruiken. Die zijn gemaakt om te kussen en -hoe kan het anders- flink aan 'n stijve te zuigen. Dat was ook de slotact tussen Tanja en mij. Daaraan voorafgaande: lekker tongzoenen, fijn aan haar borstjes zuigen, gewillige befpartij, goed neuken in cowgirl en doggy. Tanja maakte het goed af, met haar mondje, tong, lippen en handjes. En dat ging hard; ik schoot haar lippen en kin zelfs nog 'n beetje onder. Tanja vond het niet erg, want ze doet ook FT als dat zo uitkomt.

Flinke stoeipartij met lekkere spontane meid die voor veel dingen in is en geen watervrees heeft, in beide opzichten :D.

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard Ontgroening

Op een ander (natuurlijk onbekend) forum is vaak verwarring over de tanya's in GT. Ik hoop dan ook bij de juiste Tanya te zijn aanbeland. De mijne is donkerblond en heeft een dochter. In ieder geval behoort ze tot de inventaris die in het begin van de vorige eigenaar moet zijn overgenomen, zolang zit ze er al. Of ze nog steeds in GT werkt weet ik niet. Ik hoor de laatste weken niets meer over haar.

De allereerste keer dat ik in GT verzeild raakte liep ik te kwijlen van al het moois dat ik zag. Geef mij eens ongelijk. Maar ik wist niets en wilde veel :teuflisch

Natuurlijk was ik benieuwd naar de kino, met in mijn achterhoofd de verhalen op internet. Ik stond bij de ingang en zag een voornamelijk wat donkere ruimte. Je kon genoeg zien, maar net ook weer niet genoeg :p :p :p :p :p
    Dat viel een beetje tegen. Ik stond tegen de muur toen ineens een dame langsliep en mij aankeek. Mijn mannelijke aantrekkingskracht moet haar hebben doen besluiten zich om te draaien en zich voor te stellen. De uitgestoken hand van haar was echter niet bedoeld om handen te schudden, nee die greep naar iets anders. Ik dacht: als wij hier toch bezig zijn kunnen wij best wel even tongzoenen. En dat deden wij dus en goed, heel goed. Langzaam ging tanya door haar knieeen en begon mij bij de ingang van de kino te pijpen. Ik wist niet wat mij overkwam. Ik vond het wel leuk, maar wist nog niet zeker of ik niet in de maling werd genomen. Als dat zo zou zijn, voelde ik mij echter niet echt een slachtoffer :D .

Tanya stond op en nam mijn penis met mij eraan mee de kino in waar wij op het voorste bed gingen liggen in standtje 69. Wederom begon ze mij te pijpen en ik haar te beffen. Pijpen kan zij heeeeeeeel goed. Het orale gedeelte werd vervolgd door het betere fysieke werk , zodat ik mijn ontgroening in GT uiteindelijk met een zaadlozing kon afsluiten.

Tanya leerde ik in de weken en maanden daarna kennen als een aardige dame waar ik het goed mee kon vinden. De sex was altijd goed. Ze kende mij en dat vind ik een pre voor een dame. Tanya doet aan goede after sales en besteed aandacht aan haar klanten. Al is het wel een zakenvrouwtje.

Op een gegeven moment begon ik echter een voorkeur voor mijn huidige TA te krijgen, waardoor ik iets minder aandacht aan deze poolse schone kon besteden. Ik was op een gegeven moment 5 uur op de kamer met mijn TA geweest, toen ik bij de bar stond uit te rusten. Dat was hard nodig. Tanya stond koffie in te schenken, maar ze vroeg niet of ik ook iets wilde, wat ze anders altijd wel deed. Ze stak wel haar hand op en liet 5 vingers zien, waarbij ze zei dat ze ook wist met wie .
    De laatste keer dat ik haar gesproken heb was nog een poging van haar om mij te "versieren". Helaas moest ik haar laten gaan. Ze bleef echter even zitten en vroeg of alles goed met mij ging. Ze zei in de gaten te hebben dat ik wel erg vaak met een bepaald meisje op de kamer verbleef, wat mijn goed recht was. Ze vertelde dat ze mij oprecht aardig vond. Ze vertelde mij dat ik goed op mij zelf moest oppassen. Tot slot vroeg ze nog: "bist du verliebt?" Mijn zwijgend antwoord zal haar genoeg hebben gezegd. Dit alles gaf een beetje het gevoel van een soort afscheid. Daarna begon de vakantieperiode en ik heb haar sindsdien nog 2 keer gezien, maar niet gesproken. Ergens mis ik haar wel, maar is het mogelijk om "vrienden"te zijn in GT? Ik zal het waarschijnlijk nooit weten.

Last Online
    11 januari 2023 @ 09:58
    Discussies
    2
    Thanks
    3

Standaard

Yep Paul, dit is de enige echte Poolse Tanya en ik heb afgelopen donderdag nog uitgebreid met haar gesproken. Ze is idd niet alleen op de kamer goed, echter ook daarbuiten is ze altijd in voor een gezellig praatje. Ik ken haar al meer dan een jaar en ze was voor mij de eerste in GT. Daardoor altijd een beetje speciaal gevoel voor haar behouden en zelfs praten we wel eens heel voorzichtig over kleine prive dingetjes. Naar de kamer met Tanya ga ik niet meer. Niet omdat ze niet goed is. Integendeel het is een topper, maar er is nog zoveel te doen in GT

Laten we hier geen verwarring over de Tanya's ontstaan. Ik stel voor Poolse Tanya 1!

Gr. Shadow

Last Online
    Gisteren @ 23:01
    Discussies
    8
    Thanks
    2.741

Standaard Tanja

Was ook deze week nog met poolse Tanja... en heb niet maar met haar gesproken Ik ken geen andere vrouw met zo'n orale kwaliteiten. Ik ben ook al meerdere keren met haar op de kamer geweest. Het was altijd echt TOP! Ter informatie: Ze is nog in GT tot ergens rond 10 december. Daarna afwezig (privé...) waarschijnlijk tot eind januari.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Daumen hoch Tanja

Na haar een tijdje niet te hebben gezien haar gisteravond tegen het bevallige lijfje aangelopen. Na wat heen en weer geklets me weer laten verleiden door die lach en die stralende ogen. Zal het kort houden weer ging ik met knikkende knieën met een nog immer stralende Tanja van de kamer af, het blijft een lekker ding waar je maar geen genoeg van kan krijgen
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Daumen hoch Tanya gewoon lekker

Op wederom een warme en stralende dag even naar mijn favoriete plek in Duitsland gereden. Was nog lekker vroeg omstreeks 13.00 uur toen ik de auto voor de deur parkeerde op de "Vipplaats" en de deur voor me open gehouden werdt, goede service hebben ze daar. Was natuurlijk nog erg rustig, wel al enkele bekende ijsberen aanwezig, volgens mij hebben die hun slaapzak voor de deur liggen om maar niets te missen. Afijn naar de tuin en op een ligbedje plaats genomen en lekker relax liggen luisteren naar wat muziek uit mijn MP3 spelertje en ondertussen de opbloeiende natuur tot leven zien komen, wat kan het leven toch mooi zijn . Ondertussen werdt er her en der wat arbeid verricht en dan niet alleen door de heren van de interne dienst die met de voorbereiding van de bbq bezig waren. Maar ja op een gegeven moment gaan de hormoontjes toch een beetje werken , zou wel aan de warmte hebben gelegen, dus op zoek naar wat avontuur en dus naar de kino.

In de kino getuige van een show van een man die geboeid en geblindoekt even onder handen werdt genomen, dus even op de eretribune, het bankje onder het raam plaatsgenomen en het schouwspel aangekeken, ja dan gebeurd er wel wat en dan is het fijn dat een jongedame als Tanya dit in de gaten heeft en aan mijn hopeloze blik constateerde dat hulp noodzakenlijk zou zijn . Ze kwam naar me toe en een korte tik op de bank nodigde haar uit om gelijk maar wijdbeens over me heen te gaan zitten. Ze vroeg wat ik van het schouwspel vondt maar nog voor ik kon antwoorden zat haar tongetje al diep achter in mijn mond, en Koosje heb nu eenmaal geleerd dat je met een volle mond niet mag praten en dus maar terug zoenen, en zoenen dat kan je aan Tanya wel overlaten, trouwens de rest ook :teuflisch . Hup lingeriesetje uit en ze begon aan het klusje, diep en lekker nat en lang pijpen afwisselend met en zonder handjes, brrrrr heerlijk, maar aangezien Koosje geen zin in een FT`tje had, haar gevraagd om er maar op te gaan zitten, dus rubbertje eromheen en als een volleerd amazone haar ritje in draf gereden. Toen Tanya opgepakt, ja dat zijn vrouwtjes die nog te tillen zijn, en haar achterover op het bed tegenover ons gelegd en in missionaris houding het rubbertje volgespoten, nog even nageknuffeld en toen douchen en eten want de bbq draaide op volle toeren, kan je je nog iets beters voorstellen om zo te moeten werken, ja het blijven kutklusjes maar iemand moet het doen, Tanya tot de volgende klus.:wink: :wink:
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard GT 23 juni

Na het slechte nieuws van Mona heeft Tanya me heerlijk weten af te leiden. Eerst gezellig samen gebarbecued, het wachten in de rij hebben we met geknuffel veraangenaamd, en na het eten lekker een uur in de spiegelbungalow doorgebracht. Schatje, die Tanya! Altijd goed, nooit gesacherijn of slecht humeur, en in bed altijd heerlijk.

Last Online
    Vandaag @ 00:31
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Daumen hoch Tanya een spontaan jubileumkadotje voor Gustomass

Gisteren 6 september was het precies 1 jaar geleden dat Gustomass voor het eerst de poorten van Golden Time Gate mocht betreden.
    Dat er intussen ruim 60 herhalingsbezoeken mochten volgen kon niemand toen geloven.
    Op moment van dit schrijven kan Gustomass zelf ook niet geloven dat ie Poolse Tanya in al die bezoeken zomaar een héél jaar lang onberoerd heeft gelaten. Behalve enkele maanden terug een héél fijn gesprek met haar, waarbij ik vanwege andere prioriteiten op mijn lijstje haar toch even heb weten af te houden, maar wel met de belofte dat ééns de dag zou komen dat Gustomass zou mogen genieten van Tanya.....
    Omdat Gusto's vaste Chica d'Espagna even andere zaken aan haar mooie hoofd had, heeft Gusto noodgedwongen een alternatieve tijdsinvulling moeten "zoeken" . Nou dat zoeken was niet moeilijk, een keuze maken was des te moeilijker, .....totdat Gusto in de deur van Kino naar Atrium door een vriendelijk lachend meisje geholpen werd bij zijn keuzeproces..
    Ze stond daar een beetje onwennig en een beetje verwonderd dat ik haar aansprak... Ze wist ons gesprek van máánden terug nog maar al te goed te herinneren en had me niet niet verwacht, gezien mijn af en toe wat monogame gedrag in GT. Wie houdt elkaar nu het beste in de gaten , wij de dames of de dames ons. Antwoord zal wel nooit komen denk ik.
    Al snel enkele glaasjes Golden Time Champagne erbij gehaald en ons op deze heerlijke zomers avond genesteld in een bank onder de parasols, die nu de bijna volle maan uit ons zicht hielden.
    Heerlijk gepraat, gekust met Tanya. Sjonge wat een heerlijk begin van dit jubileumschatje wat Gustomass zichzelf kadoo had gedaan.
    Een klik waarop je hoopt en waarvoor je ooooh zo dankbaar bent als je hem mag voelen.
    Een beetje praten en lekker tongzoenen, daar had Tanya gelukkig niet genoeg aan. Eerst deed haar handje op semi onopgemerkte wijze wat onderzoekswerk waarna de badjes al snel wat verder opzij geschoven werd. Tanya maakte op een rustige, erotische manier plaats om haar volgende acte de presence te kunnen praktiseren.
    Het was heerlijk , geweldig, Gusto nam van vreugde haar borstjes even vast, waarna die in notime van haat Bhtje werden verlost.
    Omdat Samira toch wel te dicht bij zat, dacht gusto zich wat meer op zijn gemak te voelen op een heerlijk bedje. Een sleutel was zó bemachtigd, noem het "het doordeweeksevoordeel"
    In Hutje 12 hebben we alles vanaf het begin weer opgepakt.
    Elke seconde genieten, het leek wel bijderzijds.
    Heerlijk tongzoenen, heerlijk haar borsten mogen genieten en heerlijk haar poesje mogen likken. Heerlijk, heerlijk heerlijk.
    Het kwam niet tot een orgasme, heb er niet echt naar toe gewerkt en Tanya was niet van zins om ook maar iets te faken. Eerlijk is toch heerlijk zeg ik dan maar.
    Snoepen is lekker, maar Tanya had veel meer in haar mars.
    Gusto moest maar eens rustig gaan liggen, opdat ze haar pijp-, lik en teaswerk op dit late uur nog éénmaal mocht praktiseren. Het gelukkig slachtoffer mocht Gusto deze keer zijn.
    Tanya wist een afwisseling te realiseren, geweldig. Niets werd vergeten, keer op keer. een heerlijk pantertje dat daar heerlijk een halfuurtje met je bezig is. Al gauw sprak ik de enige woorden die er gevallen zijn in de hele sessie, "Tanya, ich möchte gerne eine ganze Stunde bei dir, Bitte" .
    Geen antwoord in woorden, maar haar antwoord wist ze me haar mond op een veel fijnere en geraffineerde manier te geven.

Heerlijk gewoon als je zo evrwend mag worden, opbouwen naar een climax, weer rustig even de afdaling inzetten en voor je het weet weer in de pedalen voor de volgende beklimming. Ben je zo fijn bezig, wil je graag over tot neuken omdat je voelt dat dat ook lekker zal zijn. Maar, hoe kan je Tanya vragen om het onderdeel pijpen te beeindigen als ze er zo'n geweldige sessie van maakt.
    Maar het leven is hard soms, en nu ook kleine Gusto. Automatsich, zonder vragen werd kleine Gusto gevangen in een rubbertje van plezier en werd de volgende etappe ingezet. Heerlijk cowgirl ondergaan, waarbij dit poppetje wel erg lekker reed. De spiegels zijn gelukkig gedurende de hele siessie niet gesprongen, hoewel ik er niet van opgekeken zou hebben als er wel wat gerinkel te horen geweest zou zijn..

Op zijn hondjes het volgende bergpaadje opgegaan, om Tanya toch niet alle werk te laten doen. Heerlijk een lang stuk gereden, waarbij het uitzicht geweldig was. Haar lekkere kontje, kleine Gustomass die zich telkens maar weer wilde verstoppen en dan dat zicht in die spiegels, die geluiden die ze maakte, even de handjes erbij, enkele vingernageltjes zetten Gusto op scherp, waarna het eindschot gewoon niet lang meer op zich kon laten wachten. Heerlijk gewoon, maar mijn ideetje om het haar dmv pijpen en likken te laten afmaken, tja daarvoor wil Gusto zich nog graag eens een uurtje aan Tanya beschikbaar stellen.

Wat een Jubileumkadotje zeg.
    Nog heerlijk nagepraat, veel over haar te weten gekomen en in de geruststellende gedachte dat je te maken hebt mogen hebben met een echt mens, met een goed mens dat weet wie, wat en waar ze is, uiteindelijk toch maar ons hutje verlaten ...
    Zo werd een niet geplande wending toch nog een heel mooie erotische afsluiting van deze toch weer 11 uren durende GTDay.

Tanya, heel erg bedankt meisje. Je was geweldig..

Hasta la vista, Gustomass.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Daumen hoch Tanya

Echt waar heb me met hand en tand verzet maar ben uiteindelijk toch gezwicht voor de smeekbedes van LatoYan om van deze vermoedelijk laatste zomerse dag toch nog even te genieten van de flora en fauna die GT te bieden heeft :green_smi . Meegereden met LatoYan en aangekomen om stipt 13.00 uur Duitse tijd en zoals we weten zijn Duitsers stipt. Verschillende bekende ijsberen gezien op deze heerlijke zonnige dag, alleen waar waren de nimfjes allemaal gebleven het aanbod was naar mijn idee zeer karig , dus maar besloten om wat te eten en drinken en dan lekker languit op een bedje in de zon, een massage`tje genomen en met een drankje wederom de rust opgezocht. En toen, ja toch een nimfje in de vorm van de Poolse Tanya en die verleiding kon Koosje niet weerstaan en dus maar in blokhutje 12 even wat stress weggewerkt tot volle tevredenheid van ons beiden, eten ondertussen gemist omdat we in de veronderstelling waren er is toch BBQ, helaas dus niet :angryfire , dan maar wat eten besteld en met nog een mindere ervaring die ik alweer ben vergeten om ± 21.45 terug naar huis, zal wel weer wat te horen krijgen .
    Moet ook leren om nee te zeggen . Maar ben niet blijven plakken hè.

Last Online
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    Echt waar heb me met hand en tand verzet maar ben uiteindelijk toch gezwicht voor de smeekbedes van LatoYan om van deze vermoedelijk laatste zomerse dag toch nog even te genieten van de flora en fauna die GT te bieden heeft :green_smi . Meegereden met LatoYan en aangekomen om stipt 13.00 uur Duitse tijd en zoals we weten zijn Duitsers stipt. Verschillende bekende ijsberen gezien op deze heerlijke zonnige dag, alleen waar waren de nimfjes allemaal gebleven het aanbod was naar mijn idee zeer karig , dus maar besloten om wat te eten en drinken en dan lekker languit op een bedje in de zon, een massage`tje genomen en met een drankje wederom de rust opgezocht. En toen, ja toch een nimfje in de vorm van de Poolse Tanya en die verleiding kon Koosje niet weerstaan en dus maar in blokhutje 12 even wat stress weggewerkt tot volle tevredenheid van ons beiden, eten ondertussen gemist omdat we in de veronderstelling waren er is toch BBQ, helaas dus niet :angryfire , dan maar wat eten besteld en met nog een mindere ervaring die ik alweer ben vergeten om ± 21.45 terug naar huis, zal wel weer wat te horen krijgen .
    Moet ook leren om nee te zeggen . Maar ben niet blijven plakken hè.
    Kweet niet hoe Tanya je heeft weten te pakken, maar is het niet geweldig dat één zo'n dametje je het tegenvallende van de rest van de dag helemaal kan doen vergeten??
    Afgelopen woensdag heeft ze het bij mij in ieder geval wel zo ver gekregen....
    Heerlijk toch dat ze dit soort hulpverlening leveren met verzachtende omstandigheden??

Om nooit genoeg van te krijgen niet waar???

Gustomass vind het toch wel erg mooi weer worden morgen.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Daumen hoch Met dank aan allemaal

Als afsluiting van deze dag met de Poolse Tanya in kamer 2 terechtgekomen na het nodige gebak dat we hadden zitten snoepen met enkele andere dames.
    Op de kamer lekker zitten praten en diep en nat zoenen , volgens mij niemand die dat zo lekker en vol overgave doet als deze Tanya keer op keer weer. Daarna haar me lekker laten pijpen en haar lekker kunnen en mogen vingeren. Wat kamasutra achtige bewegingen gemaakt en afgesloten met jawel mijn 3e FT van die dag , nooit gedacht dat ik deze dag niet wippend zou klaarkomen, maar niet getreurd heb al mijn vitamientjes bij de diverse dames in het mondje mogen lozen, had nog wel met Duitse Tanya, Naomi en Lucy iets willen doen maar het pijpje was geheel leeg met dank aan de 3 eerstgenoemde dames, ben per slot van rekening ook al 50, vanaf hier ook een ieder die er aan gedacht heeft om mij even te feliciteren, per telefoon, per e-mail of persoonlijk en zeker niet te vergeten het personeel van GT allemaal bedankt, nu weet ook ik waar Abraham de mosterd vandaan haalt

Last Online
    Gisteren @ 16:04
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Daumen hoch

Tanja

Inmiddels 3 keer met haar op de kamer beland
    Ze weet me helmaal gek te maken, op een manier Ohhhhhh
    strelen zoenen en likken, op het juiste moment op de juiste plaatsen.
    Het pijpen van haar is hemels.
    Het neuken van haar is hemels.
    Ze zoent alsof ze helemaal verliefd op je is
    Daarbij is ze ook nog heel aardig
    Tja wat wil een mens nog meer

Binky

P.S. Poolse Tanja heeft sinds begin Oktober haar haar Bruin geverft
    was daarvoor blond, daarom dacht altijd dat zij de Duitse Tanja was.

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Nee dat zie je verkeerd Binky de Duitse Tanja is nog iets kleiner maar ook super om sex mee te hebben.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007
    Tanja

Inmiddels 3 keer met haar op de kamer beland
    Ze weet me helmaal gek te maken, op een manier Ohhhhhh
    strelen zoenen en likken, op het juiste moment op de juiste plaatsen.
    Het pijpen van haar is hemels.
    Het neuken van haar is hemels.
    Ze zoent alsof ze helemaal verliefd op je is
    Daarbij is ze ook nog heel aardig
    Tja wat wil een mens nog meer

Binky

P.S. Poolse Tanja heeft sinds begin Oktober haar haar Bruin geverft
    was daarvoor blond, daarom dacht altijd dat zij de Duitse Tanja was.

Last Online
    Gisteren @ 16:04
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    Nee dat zie je verkeerd Binky de Duitse Tanja is nog iets kleiner maar ook super om sex mee te hebben.
    Heb je raad opgevolgt
    En je had gelijk

Binky

Last Online
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard Tanja

De Stiffmaster was ook weer eens in the house en liep tegen de bevallige Tanja aan op deze zonovergoten dag. Afijn de sleutel laten halen en beland in blokhut 16. Was wederom in een woord fantastisch, en de dag zou nog mooier worden . Wat kan het leven mooi zijn. :wink:

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard onverwacht versierd worden door weer een Poolse .

Ik was net binnen en liep riching de Kino met Little Diablo om te kijken wie er allemaal aan het werk waren.
    Twee dames vonden net in de opening dat ze maar eens onder mijn jas moesten voelen of er iets aan wezig was.
    Het was voor beide schrikken omdat ik al zo geil was dat er bijna 20 cm hard klaar stond.
    Maar ik was er nog niet klaar voor.
    Tanja die dit aanschouwde op een meter afstand wou ook wel eens proberen.
    Dus zij heel voorzichtig naar mij toekomend en met wat gezoen en gelik aan mijn oor verder gaan in heel heftige tongzoen van een paar minuten lang.
    Nou Little Diablo zag de bui al hangen en zou alleen wat moeten gaan drinken.
    Maar ik heb haar toen verteld dat ik ook eerst wat wou drinken en misschien later de boel wel wou afmaken.
    Na de pizza en een rondje door de club weer langs haar gelopen die rustig op de kruk zat en lachte.
    Dus nu ik een tongzoen van een minuut om haar daarna de sleutel laten halen.
    Ik heb Cassandra maar laten schieten die ik wel eerst had aangesproken,maar ook Nicolle waar ik eerst mee weg zou gaan.
    In hut 20 is ze meteen met heftig zoenen en strelen verder gegaan met een zeer goede pijp beurt.
    Ik heb haar tegelijk nog even bedient met wat bef werk maar ze was te fannatiek met mij bezig en heb het daar maar bij gelaten.
    Daarna is ze op mij gaan zitten om me heerlijk te berijden.
    Na een aantal minuten zijn we op zijn verder gegaan tot ik heerlijk klaar kwam en zij haar haar spieren spande dat het heel strak werd.
    Daarna heb ik van haar nog een rug,nek en been massage gahad.
    Het werd toen wel weer tijd om terug te gaan omdat Sonny anders dacht dat we nooit meer bij kwamen.

Conclussie: een top meid op de kamer die alle klappen van de zweep kent.
    en voor herhaling vatbaar.

Ze werkt hier nu al vanaf een maand na de opening van GT is 32 jaar en hoort bij de vaste inventaris.
    Ze kende mij ook al meer dan twee jaar van zien maar had nooit aangedurft om me aan te spreken of te pakken in de kino,omdat ze mij een beetje misterieus vond (Heb ik nu al te vaak gehoord ) maar achteraf vond ze dat ik heel iemand anders ben dan mijn uitstraling vermoed.(dus toch misterieus).
    Ook Gustomas die in de kino zag dat zij mij aan het verleiden was gaf mij toen ook al het advies dat zij een topperje was.

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard Tanja ( Poolse, donkerblond)

Ik besloot eens verder de tuin in de wandelen. Ik zag dat er al iets van wat ooit een barbecue gaat heten (of heeft geheten?) klaar stond. Alle ingredienten voor een geslaagde barbecue waren ook aanwezig. Zon en veel “vlees”. Maar ook nu zou het er niet van komen.
    Er stond een tent opgesteld waar een dame een ijsbeer aan het berijden was. Het was een mooi sfeervol gezicht. Ook mijn mede-ijsberen genoten van het uitzicht. Het deed mij er aan herinneren dat ik ook eens aan de slag moest. Ik liep terug en toen ik GT inliep kwam ik in het nauwe gangentje dat de tuin met de bar verbindt. In dit gangentje liep ik Poolse Tanya tegen het lijf. Ze keek mij verleidelijk aan en zonder iets te zeggen liepen wij hand in hand naar buiten. Ik besefte dat dit zou uitmonden in een kamersessie. Wij gingen op een ligbed zitten en begonnen te praten, te strelen, te zoenen, steeds uitbundiger. Om niet teveel onze buren te shockeren besloten wij maar een kamer op te zoeken, waar wederom een goede sessie plaatsvond. Zoiets kun je aan Tanya overlaten. Tanya is een van de laatste uit de beginperiode van GT (“genau wie die mobel” zei ze zelf). Ze is zoals de legende verteld hoe het was in de beginperiode van GT. Toen de vrouwen nog de tijd voor hun mannen namen en teder “de liefde bedreven”, of althans ons dat gevoel gaven.
    Tanya gaat afbouwen. Iedere keer iets minder werken om uiteindelijk te stoppen. “Das kannst du nicht” zei ik. “Oh?” zei Tanya. “Du kannst nicht ohne mich” was mijn vervolg. Ik zei het zonder te stotteren.
    “Du bist ein netter gaste. Du kommst oft und du spielt mit viele frauen, abder du kommst immer zuruck zu mir.”.
    Na een uur werd ik weer in de bar los gelaten.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 mei 2007 om 02:31

Last Online
    4 november 2022 @ 17:37
    Discussies
    66
    Thanks
    933

Standaard

Met haar ben ik ook op de kamer geweest, heerlijk hoe zij op haar knieën zat om mij te pijpen terwijl ik lekker relaxt op de bank zat. :D Vervolgens op bed wat standjes gedaan om te eindigen met FT. Daarna ging ik douchen en toen was het tijd om te eten. Het was voor de eerste keer dat ik het eten lekker vond, tenminste het vlees en de sla.

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    2.741

Frage wanneer komt ze terug?

Tanya was of is blijkbaar al een tijdje afwezig. Weet iemand wanneer ze terug komt?

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    2.741

Daumen hoch

Tanya is terug in GT :D Ze komt pas in de loop van de avond, omdat ze nu over dag nog een ander job heeft. Ze blijvt zeker tot mid december en weet nog niet of ze dan in januari verder gaat. Ik heb in ieder geval heeeeeeel van haar genoten :D

Last Online
    Discussies
    92
    Thanks
    273

Daumen hoch goed nieuws show.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door le_belge Bekijk bericht
    Tanya is terug in GT :D Ze komt pas in de loop van de avond, omdat ze nu over dag nog een ander job heeft. Ze blijvt zeker tot mid december en weet nog niet of ze dan in januari verder gaat. Ik heb in ieder geval heeeeeeel van haar genoten :D
    Lijkt wel een goed nieuws show vanavond op het forum.

weer een vaste waarde terug in GT .

Golden Times keren weder in Golden Time...

Gusto goes GTGustomass????!!!
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    28 december 2013 @ 14:44
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

geen chans
    ik heb niet terug gezien

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten