Weet iemand of de russische Ina nog in GT werkzaam is. Ze is slank, heeft zwart halflang haar en is circa 32 jaar?
Weet iemand of de russische Ina nog in GT werkzaam is. Ze is slank, heeft zwart halflang haar en is circa 32 jaar?
Bericht uit Geile Tijden gehaald.
Wanneer heb je deze Ina voor het laatst gezien ?
En waar heeft ze nog meer gewerkt ?
Hoe russisch is ze ?
Succes ermee .........
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Naam : Ina
Nationaliteit/Taal : Wit Rusland / Duits
Leeftijd : 30+
Haarkleur/-lengte : donkerbruin / tot schouders, golvend.
Lengte dame : 1.65-1.70m
Postuur/Cupmaat : normaal / stevig, C
Tatoeages/Piercings : niet opgemerkt
Service: Goed, TZ, PZC, NMC, beffen, FT.
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur :
Prijs :
Extra’s bij het bezoek:
Ziet er Roemeens uit (hoort ze vaker) maar is echt uit Wit Rusland afkomstig.
Academsky Oralsky cum laude
Ik zie haar zitten in het gangetje bij de kino. Het eerste wat me opvalt zijn haar stralende ogen, gevolgd door een lachende mond. Qua uitstraling heeft ze iets van Margarita uit LR. Qua looks lijkt ze Roemeens, maar ze komt echt uit Wit Rusland. Ik ga even naast haar zitten, eigenlijk geen plannen met haar. Ze is eigenlijk iets te stevig voor mijn smaak. We kletsen wat en onwillekeurig ga ik steeds dichter tegen haar aanzitten. Dan hoor ik mezelf met enige verbazing zeggen, 'ich wil gerne mit dir ins Zimmer'. Ik krijg een kus en we spreken af elkaar bij de ingang te ontmoeten, zodra ik gedouched heb.
We lopen naar een blokhut, en nadat het bed gereed is en de condooms (ik weet niet wat ze verwacht van mij, heb ik zo'n reputuatie?) kleden we elkaar al zoenend uit. Ze zoent wel lekker maar niet voluit, en met een slinkse Russische houdgreep lig ik machteloos op bed, terwijl zij al strelend en kussend afdaalt naar kleine Randy. Heel langzaam, heel teasend, heel rustig gaat ze met hem spelen die mij duidelijk maakt dat ze met zeer hoge cijfers geslaagd is op de Academsky Oralsky. Ook de omgeving wordt niet vergeten. Ze gebruikt technieken die ik niet ga verklappen maar die mij op het randje van waanzin brengen. Wat een kanjer!!! Ze is zeker een half uur lang alleen maar bezig me ongelooflijk te verwennen, en geeft subtiel aan dat FT ook mogelijk is. Ik twijfel en ze zegt, we kunnen ook eerst sex machen en dan zo afmaken. OK, maar eerst neem ik wraak door haar eens lekker te beffen. Ze lijkt het wel lekker te vinden maar een orgasme laat ze niet toe nu. Ik vraag om een condoom en via verschillende standjes eindigen we in een heerlijke missio.
We kletsen nog wat na en dan wordt het weer tijd om te douchen.
Samengevat: uitstekend pijpwerk, ze kan een dode er mee tot leven wekken. Verder een hele lieve dame.
Klinkt goed Randy, is dit de dame die altijd samen met Valeria (ook 30+ en wit-rusland) voor de kino zit?
Gisteren niet, en dat was ook de 1e keer dat ik Ina sowieso zag. Ik zag, kwam, en zij overwon .
Gisteren voor de 2e keer met deze dame naar de kamer geweest. En inderdaad ze kan echt heerlijk (diep)pijpen. Het lijkt wel of ze een vibrator in haar tong heeft zitten, heel apart.
ik liep haar vorige week in het gangpad naar de tuin tegen het lijf
en na een leuk kort gesprek besloten met haar naar de kamer te gaan.
ik had al 2 sessies met andere dames achter de rug het klaarkomen wilde niet echt lukken maar wat heb ik genoten met deze meid heeerlijk .
Het schijnt dat ze nu in Villa Venezia is. En haar vriendin Ella ook
Adres : Villa Venezia
Zeppelinstr. 31
Industriegebiet Metzer Wiesen
66740 Saarlouis
Laatst gewijzigd door Willem2; 27 februari 2009 om 12:23
beetje erg ver weg dan jammer
klopt ik was vandaag in golden time en wat schets mijn verbazing ??
ina staat bij de deuropening naar het atrium .
gelijk maar gebruik gemaakt van de gelegenheid en opnieuw kennis gemaakt op de kamer .
Ina staat heel de tijd in de hoek (van Sarah). Ben met haar op de kamer geweest, wat er over haar geschreven wordt kan ik alleen maar bevestigen ze pijpt erg goed. Er zit herhalings gevaar in, maar er zijn nog zoveel meer leuke dames......
:wink:
Ook deze dame is in mijn to do lijst opgenomen. Heeft een leuke frisse aanblik en nu ik het e.e.a. op de site heb gelezen over haar ga ik haar zeker een keer testen!!
Gr. Cupido
Belofte maakt schuld...
Gisterenavond als afsluiter met Ina gekamerd. Toen ze haar bustier uittrok schrok ik wel een beetje van haar hangbuikje maar haar discreet stralende russische charme maakte veel goed.
Ina wist mij met stelligheid te vertellen dat wij reeds samen op de kamer geweest waren in Freude waar zij een tweetal jaar terug gewerkt heeft. Ik ontkende het met stelligheid maar Ina bleef met evenveel vasthoudendheid het tegenovergestelde beweren. Bizar, blijkbaar ben ik deze dame gewoon vergeten...(heb ook geen recensies bij Freude kunnen terugvinden, misschien kan het astronomische geheugen van blauwebeer hier soelaas brengen)
Ik heb de patstelling dan maar doorbroken met de zin 'Een vrouw als jij zou ik toch nooit kunnen vergeten'. Dit leverde mij een brede glimlach op, gevolgd door de meest waanzinnige blowjob van het laatste decennium (nu ja, laat het ons maar op 'kwartaal' houden) Serieus, deze dame is oraal hoogbegaafd en maakt je hélémaal gek.
Van seks is niets terecht gekomen, ik had nochtans de goede bedoeling om haar ook eens te verwennen maar het pijpen was zo lekker dat ik gewoon op m'n rug ben gaan liggen en haar een 'orale carte blanche' heb gegeven. Als kind heeft Ina een vibrator ingeslikt met een batterij van zéér lange levensduur en dit ongelukje zorgt er nu voor dat ze de truc met de vibrerende tong uitermate goed beheerst. Gecombineerd met een perfect uitgevoerde 'halfgedraaide kopslag' en 'staight-forward lange natte halen pijpen' heeft Ina alle gaven om ooit nog eens een doctoraalscriptie te schrijven aan de Academsky Oralsky.
Na 30 gelukzalige minuten knalde ik mijn zwemmers tegen de huig van Ina die haar vraag 'was het lekker?' beantwoord zag door een verwarde en beduusde blik van een zieke jongen...
Een bescheiden mexican wave is hier wel op zijn plaats:
Cancel my subscription to the ressurection...
Probleem opgelost: Het was niet in Freude maar wél in Mausi's dat TSB met Ina heeft gerollebold. Toen was ik er blijkbaar niet echt enthousiast over, da's nu dus wel veranderd...
https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...8&postcount=18
Ina is terug in GT en TSB is daar donderdag ook 'te bewonderen'... als daar maar geen ongelukken van komen....
:wink:
Ze is al meer dan een week terug beste kerel
Was er ongeveer ruim 2 weken geleden niet ergens vermeld ( geile tijden geloof ik ) dat ze snel weer terug zou zijn ?
tjaa blijkbaar hou ik haar liever voor mezelf :D geintje
goede smaak heb je trouwens
ik vind haar gewoon een schat van een meid