Nationaliteit/Taal : Duits-Frans/Duits, Engels, Frans
Leeftijd : 28-31
Tatoeages/Piercings : Arschgeweih
Service : Goed; TZ, beffen, NMC, PZC, FT
Bijzonderheden : 1-2 jaar geleden als Linda in Bernds en Samya
Trof Jasmin in de kleedkamer, herkende haar, bleek uit Bernds te zijn. Ze is nieuw in YY, blijft t/m zondag.
Daarna even vrij en komt zeker terug. Jasmin loopt topless, haar borsten zijn haar grote selling points.
Sinds eergisteren in YY, ze heeft het meteen druk, ook omdat haar service goed is .
Ze was er donderdag ook, trachte haar te vangen maar er zat een gat in mijn vangnet gelukkig niet in mijn portefeulle, of beter ik viste steeds naast het net.
Druk bezet en als je ze in de bar zag kwam ze een drankje halen voor op de kamer.
Als ze ooit in Bernds werkte en doet wat alle meisjes daar doen dan zal de service wel dik in orde zijn.
Nu heb ik nog meer spijt dat ik ze niet beter en langer in de gaten hield, ik had nochtans de kans toen ik aankwam omstreeks 11u30, en er nog bijna geen ijsberen waren, zat ze eenzaam aan de bar, ik twijfelde toen maar mijn maag grolde en smeekte om spek en ei.
In het vervolg wat minder naar mijn maag luisteren en wat meer naar mijn kleine.... ten .
eigen schuld dikke buld zeker....
Gisteren meer "geluk" gehad. Redelijk goede service maaar de "klik" was er niet, en als het niet echt klikt, ja dan is het niet top.
Maar ik vermoed als het wel klikt, het wel dik ok zal zijn