Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard Antonella, Braziliaans

Haarkleur/-lengte : Donkerbruin / lang over schouders, krullend
    Lengte dame : ong 1.70m
    Postuur/Cupmaat : slank/normaal, C
    Nationaliteit/Taal : Braziliaans / Portugees en Spaans, weinig Engels/Duits
    Leeftijd : 30
    Tatoeages/Piercings :
    Service: prima! TZ, beffen, PZC, NMC. FT weet ik niet.
    Voordelen: Passie en tederheid
    Nadelen:
    Tijdsduur : uur
    Prijs : 75
    Extra’s bij het bezoek:

GT, 19 mei

Ik liep een keer langs haar, en keek. Ik liep nog eens terug, en zat opeens naast haar. Een fraai figuur, met natuurlijke stevige C borsten. Niet een heel mooi gezicht, typisch Indiaans uiterlijk. Behalve namen uitwisselen hebben we weinig gezegd, maar des te meer gedaan, en na een kwartier of zo ging ze een sleutel halen. Gek hoor, helemaal niet mijn type normaal gesproken, maar in de hut gingen we tekeer, ongelooflijk! Antonella is er wel een voor de wildere passionele sex, en vreet je bij 't zoenen bijna op. Ook bij 't beffen reageert ze enthousiast, en blijft ze niet bepaald als een zoutzak liggen. Integendeel, ik kreeg associaties dat ik op een wild paard reed, en moest me goed vasthouden om te voorkomen dat ik van het bed afdonderde.

Contrasterend was de tederheid en rust die ze bij 't pijpen had, heerlijk vond ik dat. En ze bleef maar doorgaan, onvermoeibaar. Uiteindelijk om een Gummi gesmeekt, en na enkele standjes lekker afgerond. Brrrrr.....

Last Online
    7 september 2024 @ 16:00
    Discussies
    14
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy Bekijk bericht
    Ook bij 't beffen reageert ze enthousiast, en blijft ze niet bepaald als een zoutzak liggen. Integendeel, ik kreeg associaties dat ik op een wild paard reed, en moest me goed vasthouden om te voorkomen dat ik van het bed afdonderde, Brrrr....
    'n tikje te wild amigo?...... zou iets voor mij kunnen zijn....
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

Last Online
    4 november 2022 @ 17:37
    Discussies
    66
    Thanks
    933

Standaard

Maandag 21 mei heb ik met deze Antonella en Gabriëlla een trio van een uur gedaan. Eerst begonnen ze elkaar te tongzoenen terwijl ik toe keek. Daarna begonnen ze samen mij te pijpen, vervolgens ging Gabriella op mijn gezicht zitten zodat ik haar kon likken en Antonella door ging met pijpen. Vervolgens ging Antonella op mijn paal zitten terwijl ik Gabriëlla bleef likken, daarna nog even Gabriëlla op z'n hondjes genomen en tenslote ben ik geëindigd met FT bij beide vrouwen.

Om dat het uur nog niet om was hebben we nog wat gepraat, helaas Spreekt Gabriëlla geen Duits en slechts heel weinig Engels en Antonella maaktte duidelijk dat ze alleen Spaans spreekt. Dit is dan ook de enigste reden waarom ik niet meer met Antonella auf zimmer ga, voor de rest was het zeer de moeite waard wat mij betreft. Na afloop heb ik beide 100 euro gegeven.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten