Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 112
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Last Online
    25 oktober 2024 @ 12:44
    Discussies
    39
    Thanks
    28

Standaard Natascha (Victoria GT ,ex Jola-PHG)

Naam : Victoria

Haarkleur/-lengte : Blond/halflang

Lengte dame : 1.70

Postuur/Cupmaat : DD volgens haar, lijkt eerder E

Nationaliteit/Taal : Litouwen

Leeftijd : 26

Tatoeages/Piercings : Neen

Service : Goed; TZ, beffen, NMC, PZC, FT

Voordelen : Sympathieke,lieve meid en lekkere borsten

Nadelen : Geen

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : 50,-

Heden weer naar dit leuke paradijs afgereisd, bij binnenkomst gelijk begroet door deze leuke en sympathieke vrouw, die hier al 2 jaar werkt blijkbaar. Gezellige babbelaar en op de kamer een topservice. Niets is haar teveel, eerder te weinig.........

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard Victoria (Litouwen)

Haarkleur/-lengte : Blond / halflang
    Lengte dame : 1.65 / 1.70 (moeilijk in te schatten met die hakken...)
    Postuur/Cupmaat : DD
    Nationaliteit/Taal : Litouwen / Duits
    Leeftijd : ik schat zo midden 20
    Tatoeages/Piercings : kweetnie
    Service: ZK, PZC, vingeren, beffen, NMC
    Voordelen: rustig, lief, neemt de tijd, goed PZC
    Nadelen: niet gemerkt
    Tijdsduur : 35 min
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek: -

Hoewel Victoria niet het type is waar ik normaal voor zou gaan, wist ze me op de banken buiten toch te verleiden. Ik heb me prima met haar vermaakt en met name het pijpen was bijzonder goed te noemen. Geen plekje werd overgeslagen. Ook neuken in doggy was lekker, met name door de aanblik in de spiegel, waarin haar grote stevige borsten (echt) lekker heen en weer gingen. Voor mij geen herhalingsgevaar, maar je hoeft haar zeker niet links te laten liggen. Als je van het type houdt, dan is ze zkeer wel een aanrader.

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

=> jetzt als Jola im PHG tätig.

Service: schwach! :o FT bietet sie für 25 € nicht an und hat das laut eigener Aussage auch in der Freude nicht praktiziert. Frz. war in Ordnung, lecken ging nur kurz, ständig wollte sie "ficken". Mit knapper Mühe am Flop vorbei! :green_smi
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    25 november 2015 @ 18:31
    Discussies
    1
    Thanks
    17

Standaard

Gisteren heeft ze me ontmaagd voor die dag en het was wel aardig... Pijpen is in orde, zoenen doet ze ook redelijk, was ok en als je van enorme natuurlijke jopen houdt is ze echt iets voor jou. Geen topper, eerder een redelijke middenmoter.

Last Online
    23 januari 2025 @ 23:01
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69
    FT bietet sie für 25 € nicht an
    Das Gleiche wusste am Samstag Nachmitag auch der Saunameister zu berichten

Hmmm... entweder hat Jola schnell gelernt, oder sie macht feine Unterschiede :D

Am Samstag Abend war FT für 25 Euro bei Jola im Programm - und jede Menge kleine Mannis wurden ordnungsgemäß entsorgt :thefinger

Der Service ansonsten war okay. Trotzdem derzeit nicht zwingend eine Wiederholung - die TA-Dichte war (zumindest am Samstag) zu hoch :D

Leider sind Jessica und ihre Freundinnen Paris und Sonja aber nur bis Dienstag (18 Uhr) da

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Das Gleiche wusste am Samstag Nachmitag auch der Saunameister zu berichten
    Hab ich mir gedacht und daher extra noch Freitag Nacht meinen Bericht hier reingesetzt! :green_smi Na ja, vermutlich ist sie spätestens morgen wieder in Bochum...
    Leider sind Jessica und ihre Freundinnen Paris und Sonja aber nur bis Dienstag (18 Uhr) da
    Warum, wollen die noch in den Nordpark? :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Last Online
    23 januari 2025 @ 23:01
    Discussies
    54
    Thanks
    141

Standaard

Warum, wollen die noch in den Nordpark?
    Mensch Willi69, da ist erst Mittwoch Kellerparty mit dem Treffen der traurigen Gestalten...

Jessica und Freundinnen fahren leider am Dienstag wieder ein paar Tage nach Hause

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Jola / Victoria habe ich nie wieder gesehen, vermutlich ist sie zurück in die Freude 39 gegangen, da wollte sie nach dem Re-Opening auch wieder hin.

Last Online
    7 november 2007 @ 00:59
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Victoria zit in YY. Samen met Anna.

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Vrijdag 18/05/07: YY-Party

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schlappi Bekijk bericht
    Victoria zit in YY. Samen met Anna.
    Gisteren de aantrekkelijke Victoria tegen het imposante lijf gelopen. Tja, door haar lengte en supergrote stevige borsten is ze ook moeilijk over het hoofd te zien . Lees hierboven dat ze 5 maanden geleden ook in YY was, waar HM haar in elk geval nog nooit zag. Zelf zei ze lang in Bruggen te zijn geweest, maar hoe dan ook, heb haar gisteravond gevraagd voor 'n sessie. Kortgezegd: ben totaal van de wereld getongzoend en gepijpt door Victoria :p ! Halverwege gebeft in standje 69, vingertje erbij, geen probleem. Natuurlijk gefinisht met FT, na lang en gevarieerd zuigwerk. Een dijk van 'n dame met 'n dijk van 'n service, lief en geil, hopelijk blijft Victoria deze keer langer in YY .
    Laatst gewijzigd door Tiga; 19 mei 2007 om 11:09
    Founding Member

Last Online
    26 december 2024 @ 23:52
    Discussies
    17
    Thanks
    54

Standaard

Victoria ist wieder im Golden Time, ich sah sie am Donnerstag.

Last Online
    8 juni 2023 @ 14:47
    Discussies
    0
    Thanks
    4

Standaard

Ist sie immer noch im Goldentime?

Last Online
    26 december 2024 @ 23:52
    Discussies
    17
    Thanks
    54

Standaard

ja

Stand letzte Woche

Last Online
    Vandaag @ 16:30
    Discussies
    1
    Thanks
    5

Standaard

Kann mir jemand sagen, wo sie im Moment arbeitet?

Immer noch GT?

Last Online
    Vandaag @ 18:27
    Discussies
    66
    Thanks
    10.051

Standaard

Sie war fruher auch im FKK Freudenberg (Bochum)..

Last Online
    2 september 2024 @ 20:20
    Discussies
    2
    Thanks
    16

Standaard

Maar goed dat ik haar naam had opgeschreven in mijn telefoon, want anders had ik haar nooit meer kunnen terug vinden hier :D

Gezien het paspoort, welk geheel overeenkomt met mijn "date" van afgelopen vrijdag kan ik jullie mededelen dat ze daar weer aanwezig is :D

Het blijkt dat ik nog veel moet leren van jullie ervaren ijsberen, aangezien Rex mij vroeg na deze geslaagde sessie van hoe heet de DVP waar mee je bent wezen kameren ? moest ik hard nadenken en gelukkig schoot na 5 minuten haar naam te binnen ... Victoria zei ik..

Komt hij direct met de volgende vragen, waar kom ze vandaan?, hoe oud is ze ? enz enz

Tja dat wist ik ff niet, simpel weg omdat ik het niet gevraagd heb.... :o
    Wat voor jullie normaal is om allemaal te vragen, had ik helemaal niet aangedacht, zoiets was helemaal niet bij me opgekomen, er was namelijk heel wat anders bij mij opgekomen :teuflisch, bij het aanzicht van deze mooie borstpartij, dacht ik alleeen nog maar aan gehele andere dingen :green_smi

Aangezien ik eigenlijk nooit te gretig wil overkomen bij een DVP, hebben we eerst nog een goed gesprek gehad op de lounge banken buiten ...
    Maar waar het overging ik heb geen flauw idee ....

Nadat we een kwartiertje hadden zitten "beppen" is ze een drankje voor me wezen halen, en de sleutel :p

Het feest kon beginnen, nadat ik op het bed ben gaan liggen in het hutje werd ik op een heerlijke manier verwend met tong en BORSTEN :green_smi, er werd niks overgeslagen we hebben lekkker gezoend , frans, 69 , ik heb eigenlijk alleen maar op mijn rug gelegen , toen ze boven op mij aan het rijen was, schoten die lekkere voor mijn neus langs... heerlijk.

Ik ben bang dat ik wel eens in de herhaling zal vallen met dit mooie wezentje

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HotHHarry Bekijk bericht
    Het blijkt dat ik nog veel moet leren van jullie ervaren ijsberen, aangezien Rex mij waar komt ze vandaan?, hoe oud is ze ? enz enz

Tja dat wist ik ff niet, simpel weg omdat ik het niet gevraagd heb.... :o
    er was namelijk heel wat anders bij mij opgekomen :teuflisch, bij het aanzicht van deze mooie borstpartij
    oefening baard kunst
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    16

Standaard

Misschien moet ik tussen de vragen door ff een koude douche nemen :D

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    16

Standaard

De oorzaak van mijn geklungel is reeds wetenschappelijk onderzocht, en de oorzaak is in dit postje te vinden https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...38&postcount=2 :o:o:o:o

Last Online
    Vandaag @ 16:30
    Discussies
    1
    Thanks
    5

Lächeln

Weiß jemand wo Victoria im Moment arbeitet? Sorry kann leider kein holländisch

Last Online
    28 augustus 2008 @ 02:25
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

GT, heute noch mal hochstpersonlich gefickt.

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man Bekijk bericht

met name het pijpen was bijzonder goed te noemen. Geen plekje werd overgeslagen. Ook neuken in doggy was lekker, met name door de aanblik in de spiegel, waarin haar grote stevige borsten (echt) lekker heen en weer gingen.
    Gisterenavond rond 22u30 stond ik buiten nog wat te kletsen met sonny, gt-junky en picasso1 toen mijn oog viel op deze blonde schone die in de eerste zetel aan de achterdeur zat: behalve haar big(E-cup) natural boobs viel me ook haar lieve glimlach op. Ons groepje raakte wat met haar in gesprek....na een 15tal minuten babbelen stond ze op en kwam naast me staan... ze had mss gemerkt dat ik meer dan gewone interesse in haar had. Dat was ook zo, maar ik was eigenlijk van plan om te vertrekken maar ik ging haar op mijn "to do-lijst" plaatsen. Ik zei haar ook dat ik nog een lange trip huiswaarts voor de boeg had en dat ik niet meer ging kameren.... ze antwoordde echter verrassend terwijl ze me diep in mijn ogen keek: heb je geen zin in een half uurtje knuffelseks => little saint schoot als een speer de hoogte in en beval mij om op deze avance in te gaan!
    Ik zei haar: ok maar ik moet me eerst douchen.... zo gezegd zo gedaan Blijkbaar geloofde ze het niet want toen ik terugkwam, was ze weg. Een paar minuten later kwam ze echter terug naar buiten en was verwonderd dat ik er nog was: "wacht je op mij "vroeg ze? Ja, ik heb toch gezegd dat ik eerst nog ging douchen. Ze zei eerlijk dat ze eerder vermoedde dat ik ging douchen en dan mijn biezen pakken. Ze pakte me bij mn hand vast en een eerste tongzoen volgde mmmm net wat ik nodig had. na 5 minuutjes zijn we dan vertrokken naar een blokhut en hebben we het kussen voortgezet. Toen ze vernam dat ik uit België kwam, straalde ze nog meer, want ze heeft heel graag de Belgische mannen zo zei ze me.
    Daarna zakte ze naar beneden om mijn 3de been van een blowjob te voorzien: na een heerlijke pijpbeurt terwijl ik nog steeds rechtstond werd die voortgezet op bed.... deze meid voldoet aan mijn persoonlijk ideaalbeeld inzake pijpen: bijna volledig zonder handjes, traag, nat, af en toe heel diep, hemelse manier van "eierlecken" en af en toe mijn pik tussen haar megaborsten stoppen als tussendoortje.... voor mij dus een voltreffer! En toch geen FT! ik wou ook eens weten hoe ze was in het neuken.... ook dit viel reuze mee. Bovenop vind ik ze heel goed: ondanks haar stevige postuur is ze heel lenig en steunde ze vol op haar voeten tijdens de cowgirlpositie: gruwelijk geil... ik heb het daarna in missie afgemaakt terwijl we ondertussen stevig bleven tongzoenen. Met Victoria heb ik dus een onverwacht maar geweldig slot aan deze dag gebreid!
    Vreemd is de afrekening achteraf aan de lockers (deze dame zit toch al 3 jaar in het vak) ik zei: hoeveel moet ik je. Ze antwoordde: we zijn niet een volledig uur op kamer geweest (ik had niet op de klok gelet) Ik zeg: ja ok, maar hoeveel moet ik je en ze haalde haar schouders op. Ik heb haar 70€ gegeven en ze reageerde aangenaam verrast. Precies alsof ze maar 50€ verwachtte en dat ik 20€ fooi gaf.
    herhalingsgevaar: 100%

Toen ik van kamer kwam, was Sonny zodanig onder de indruk van mijn verhaal over haar manier van pijpen dat hij besloot om ook met haar op kamer te gaan. Benieuwd of hij ook even tevreden was!
    Het doel heiligt de middelen

hoornig Gast

Standaard

Blij te horen dat Viktoria weer terug in GT is. Heb daar in verleden heerlijke sessie (zelfs inclusief Gonzo foto's, die ik helaas weer kwijt bent) met haar gehad, zeker de moeite waard om haar weer snel te bezoeken.

Last Online
    8 juni 2023 @ 14:47
    Discussies
    0
    Thanks
    4

Standaard

Bietet Viktoria eigentlich auch Analverkehr an?

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard Victoria, my bigboobsangel

Gisteren kon ik -qua dames- niet echt mijn draai vinden in GT. Dat kwam vooral omdat geen enkele dame waarmee ik van plan was te kameren, aanwezig was: geen Asia, geen Ricarda, geen Dani en geen Elisa. De hemel klaarde plots op toen ik op een gegeven moment Victoria in de bar zag verschijnen.
    The Ace (of spades) stelde me nog aan een bigboobsdame voor die topless voor de kino zat en die mocht er ook wel wezen: de Poolse Nicole/Michelle. Het ging tussen deze 2 dames gaan voor mijn 2de sessie en uiteindelijk werd het dan toch Victoria. Ze had het behoorlijk druk gisteren en net toen ik buiten mijn pizza aan het verorberen was, verscheen ze in de deuropening en zei ze "schmakelijk". We begonnen wat over koetjes en kalfjes te praten en nadat mijn 3 stukken pizza op waren, had ik natuurlijk dorst en ging ik om een watertje en bracht er ook één voor haar mee wat ze wel kon appreciëren. 10 minuten later zijn we dan vertrokken in de gietende regen naar een blokhut waar ik weer een hemelse sessie van 1 1/2u beleefd heb: wat heeft ze toch een lief gezicht, een mooi lichaam en prachtige E-cup (Ik had geen meetlint bij, maar ze heeft het me zelf verteld: E-cup natuur). Weer heeft ze me-zoals de vorige keer- hemels gepijpt. Deze maal heb ik haar ook gebeft en voor mannen die graag een kletsnat gezicht hebben, moet je bij haar zijn: de geile heilige (stier) heeft veel gewijd water mogen slikken ... (ze is nochtans niet klaargekomen).
    Deze dame is echt een heerlijkheid in alle standjes die ik doorlopen heb en vooral een heel zachte meid: in missio bleef ze met haar zachte handen me voortdurend passievol strelen wat ik nog niet veel ervaren heb in saunaland-ik kon het niet laten om even te stoppen in deze positie en dit haar te zeggen hoe lief ze wel was- ze zei (bijna laconiek): ik ben wie ik ben.... toen ze voelde dat ik naar een orgasme ging toewerken, werden de tongzoenen en omhelzingen alsmaar inniger (alsof ze zelf aan het meegenieten was).... het was zo intens dat ik bijna niet wou dat ik een orgasme kreeg..... zo heerlijk en lief is deze dame....
    Victoria is een aanrader voor wie houdt van lekker nat en zacht pijpen, en eveneens voor wie houdt van heel rustige sessies en "SlowMotionNeuken" (SMN: nieuwe term afkortingen?)... (als ze bovenop zit: heerlijk gevoel gewoon, dat nog versterkt wordt als ik ondertussen naar haar borsten, blauwe ogen en lange blonde haren kijk); in doggy ging ik zelf wat vlugger tekeer maar in missio ging ik ook de slowmotiontour op ...... het gevoel dat ik daarbij kreeg: 'heaven must be this angel'.

(eerlijk is eerlijk, toch 1 minpuntje: net zoals de vorige maal voelde ik bij het zoenen dat de ontharing van de bovenlip toch niet optimaal was!)
    Het doel heiligt de middelen

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten