Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Diana (Columbian)

Last Online
    14 januari 2011 @ 03:47
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Beitrag Diana (Columbian)

Naam : Diana
    Haarkleur/-lengte : brown with blond highlights
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : C cup silicone
    Nationaliteit/Taal : Columbian, English
    Leeftijd : 25 jaar
    Tatoeages/Piercings :
    Service : Below average

Diana is a stunning looking girl but that is about it. Her service is below average and her breasts are bursting at the seams since the proportion of silicon vs. natural substance in her breasts is just a bit off. She used to work at Palace and has picked up some bad habits there. Told me she has been at GT for only couple of days (this was last Friday)

Session started with a pretty bad massage. BJ standard pretty low. She kept pointing her ass to me so when we were going at it during missionary I started a casual conversation:

Chivaz: "you kept pointing your ass to me. You offer anal"
    Diana: "yes"
    Chivaz: "how much are you charging extra for anal"
    Diana: "150 euros"
    Chivaz: "I see, so you think you can charge Palace prices here?"
    Diana: "uhh, me don't understand"
    Chivaz: "what about CIM?"
    Diana: "100 euros extra"
    Chivaz: "that is just ridicoulus"
    Diana "uhh, me don't understand"

The fun thing though is that we had this casual conversation while I was riding her missionary like nothing was more natural. I must say that Diana was way below average and bringing Palace style tourist rip-off performance into GT is a bad idea. Let's hope she learns quickly it is not accepted.

Chivaz
    Laatst gewijzigd door Willem2; 30 mei 2007 om 17:22

Last Online
    4 november 2022 @ 17:37
    Discussies
    66
    Thanks
    933

Daumen hoch

Er klopt niets van het bovenstaande bericht, ik ben maandag twee keer een uur met haar op de kamer geweest en beide keren had ik een super goede ervaring. Ik heb niet gevraagd of ze ook anaal deed maar voor een uur met FT betaalde ik 100 euro. Ook het pijpen en neuken was gewoon heel goed en onder het pijpen mocht ik met een dildo met haar kutje spelen en haar likken.

Ze heeft inderdaad enorme siliconen minstens cup-d, maar dat vind ik juist prachtig. Ook heeft ze een navel piercing. Verder ziet ze er niet typisch zuid-Amerikaans uit. Ze heeft een hele lichte huidskleur. Aanvankelijk dacht ik dan ook dat ze uit Polen of zo kwam.

Rond 22:30 liet ze zich beffen door een oudere vent terwijl ze op de bar zat, daarna gingen ze sexen (pijpen, neuken, beffen) op die u vormige bank onder dat schilderij met Ursula Anders. :D heeft iemand anders dat toevallig ook gezien?

Al met al had ik met haar één van de beste ervaringen ooit bij GT echt een aanrader.

Last Online
    Vandaag @ 18:42
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    Er klopt niets van het bovenstaande bericht, ... .
    Chivaz schrijft op wat zijn ervaringen zijn met deze dame. Het feit dat hij een andere ervaringen had dan die jij had, betekent niet dat het niet klopt .

:wink: :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 13 juni 2007 om 00:29 Reden: tf
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Vandaag @ 00:43
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    277

Daumen hoch zo veel verder en dat allemaal dichterbij ook nog..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    Rond 22:30 liet ze zich beffen door een oudere vent terwijl ze op de bar zat, daarna gingen ze sexen (pijpen, neuken, beffen) op die u vormige bank onder dat schilderij met Ursula Anders. :D heeft iemand anders dat toevallig ook gezien?

Al met al had ik met haar één van de beste ervaringen ooit bij GT echt een aanrader.
    Gusto komt toch al enkele jaartjes in GT maar wat je hier beschrijft heb ik nog niet in openbaar in de bar mogen zien laat staan meemaken.
    Gusto dacht dat dames in Hennef bij Bernds Schieferhof al ver gingen maar blijkbaar kunnen ze het in GT ook en nog verder gaan ook nog.
    En...je hoeft er niet zo ver voor te rijden, het is om de hoek.....vroooommmm.

Gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    18 december 2018 @ 21:13
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    Gusto komt toch al enkele jaartjes in GT maar wat je hier beschrijft heb ik nog niet in openbaar in de bar mogen zien laat staan meemaken.
    Gusto dacht dat dames in Hennef bij Bernds Schieferhof al ver gingen maar blijkbaar kunnen ze het in GT ook en nog verder gaan ook nog.
    En...je hoeft er niet zo ver voor te rijden, het is om de hoek.....vroooommmm.

Gustomass
    Does she have a tatoo on her back ? What is the length of her hair ?

Last Online
    18 september 2024 @ 12:57
    Discussies
    26
    Thanks
    298

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mullerinsider Bekijk bericht
    Does she have a tatoo on her back ? What is the length of her hair ?
    No tatoos nowhere, long hair (over her shoulders).

Last Online
    7 september 2024 @ 16:00
    Discussies
    14
    Thanks
    13

Standaard Dayenna

Dayenna dus....... Ik heb haar naam laten spellen en dit kwam er uit.... Ik vermoed aan de beschrijving dat het deze dame is....
    Ze is een wat jagerig type en loopt op zowat elke badjas af om te scoren.... aanvankelijk had ik haar daarom laten lopen maar was toch wel nieuwsgierig wat ze te bieden had en besloot de gok te wagen...
    Op de kamer belooft ze 'n 'big program' en begint met het uitstallen van allerlei hulpmiddeltjes zoals crémpjes, zalfjes, doekjes, condooms en zo meer....
    Ik besloot haar programma niet te volgen en mijn eigen programma in te stellen; ik veegde die rommel aan de kant en maakte aanstalten om haar brutaal en dominant te gaan nemen!..... en gek genoeg vond ze dat eigenlijk best lekker, ze kwam los en liet haar toneelspel varen en hierbij bleken toch wel haar latina kwaliteiten... flinke doses passie! vurig zoenen en pijpen! Ik heb haar gebeft totdat ze me smeekte om op te houden en wilde geneukt worden..... Kijk, zo heb ik het graag..... en daarbij had ze écht geen crémpje meer nodig.... Tussentijds probeerde ze nog wel 'n paar keer 'n FT'tje te scoren maar dat liet ik niet toe.... "niks pijpen, neuken zul je!....."
    Passievol neukte ze me klaar in cowgirl onderwijl heftig zoenend en me strak aankijkend....

Een paar jaar geleden zou ik zo'n meid helemaal te gek hebben gevonden (vanwege die passie) Nu, (zovele ervaringen te rijker) scoort ze toch niet veel meer dan gemiddeld en dat komt omdat ze weinig intimiteit laat zien (wel pure lust) en omdat ze nogal jagerig is......
    Maar je kunt er best 'n lekker partijtje mee neuken maar dan moet je niet haar programma volgen maar haar laten merken wie er de baas is...... en haar vervolgens niet te veel aandacht meer schenken anders blijft ze je achtervolgen....
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

Last Online
    2 maart 2013 @ 10:23
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chivaz Bekijk bericht
    Naam : Diana
    Haarkleur/-lengte : brown with blond highlights
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : C cup silicone
    Nationaliteit/Taal : Columbian, English
    Leeftijd : 25 jaar
    Tatoeages/Piercings :
    Service : Below average

Diana is a stunning looking girl but that is about it. Her service is below average and her breasts are bursting at the seams since the proportion of silicon vs. natural substance in her breasts is just a bit off. She used to work at Palace and has picked up some bad habits there. Told me she has been at GT for only couple of days (this was last Friday)

The fun thing though is that we had this casual conversation while I was riding her missionary like nothing was more natural. I must say that Diana was way below average and bringing Palace style tourist rip-off performance into GT is a bad idea. Let's hope she learns quickly it is not accepted.

Chivaz
    Hey Man,

Is this the same Colombian gal I sessioned with last Saturday? The one who I was trying to get a feel of her true gender by feeling her throat to see if she had an Adam's Apple?

I can't remember her name, but Diana sounds familiar.

Cheers,

Dedalus

Last Online
    20 januari 2014 @ 13:28
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

ok sie hat lange zeit im ying yang gearbeitet ich persoenlich finde sie sehr gut keine ahnung was bei dir los war aber wenn sie so gepopt wird und dan stoent dan hast du sie doch gut gefickt ,ich koennte ein date arangiren aber sorry koentest du ein bischen meher ueber deine saschion erzaehler wie war das genau mit dem arsch von ihr wolte sie anal oder nicht hast du in den mund gespritzt wie lange warst du bei ihr aber mit dem gespreach und dem stoenen muss sie geil gewesen sein oder auch nass habe andere berichte gelesen und sie gehet doch gut ab wuerde sie gehrne mal zu zweit ficken aber privat und wenn du sie schon kennst ist der schock-eveckt richtig geil fuer sie denke ich wenn ploetslich ein bekantes gesicht auftaucht wenn ich gerade beim ficken bin koennte so etwas raegeln aber ich bin vorsichtig schreibe mir mal.......

Last Online
    20 januari 2014 @ 13:28
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

kann geen prive masage sturen

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten