Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18
    Last Online
    19 januari 2025 @ 12:17
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard Elena / Helena (Grieks)

Haarkleur/-lengte : blond - lang
    Lengte dame : 1.75
    Postuur/Cupmaat : slank / C siliconen
    Nationaliteit/Taal : Grieks
    Leeftijd : +- 25
    Tatoeages/Piercings : aanwezig, doch niet grondig bekeken
    Service: PZC, NMC, FT
    Voordelen: pijpt zeer goed, neuken zeer goed, Britney Spears look-a-like
    Nadelen: geen ondervonden
    Tijdsduur : 30
    Prijs : 75
    Extra’s bij het bezoek: FT

Ik vind het een beetje vreemd dat er over deze meid nog niets is geschreven. Is een van de mooiste in GT vind ik. Een blonde vamp, een beetje gelijkend op Britney Spears in haar beste dagen, al vind ik deze nog mooier.

Wij waren vorige week vrijdag een beetje aan het relaxen op het terras en zij stond maar enkele meters van ons samen met nog een andere blondine en Christina. Zij stond aan de deur van het terras en sprak iedere voorbijganger verleidelijk aan. Merkwaardig genoeg kon iedereen hieraan weerstaan.

Ik zei haar dat ze het misschien eens wat korterbij moest proberen. Aan zulke schoonheid kon ik onmogelijk weerstaan. Ze stelde een trio voor met de andere blonde maar hiervoor heb ik gepast.

Op de kamer zelf was haar service uitstekend. PZC, cow, doggy en dan afgemaakt met FT.

Sinds vrijdag droom ik elke nacht van haar, pffff bangelijk meid.

Herhalingsgevaar: 100 %
    Laatst gewijzigd door Randy; 29 maart 2008 om 12:33 Reden: Cupmaat aangepast

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Ik ken wel een Helena in GT, die werkte voorheen als Nancy in PHG, maar is nu al weer ruim een jaar in GT. Zie Nancy, en kijk of dit dezelfde is? Ik dacht toen dat ze Duits was, maar niet aan haar gevraagd.

Nancy is ook een schatje!

Last Online
    22 december 2013 @ 19:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln

klopt Helena is grieks en inderdaad de look a like van bridney( de oude bridney)een van de bekende diva,s in GT. werkt er ook alweer een hele poos

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Toen ik vorige week vrijdag GT binnenkwam, was ik een beetje teleurgesteld dat Helena er niet was.
    Bij mijn eerste drankje merkte ik haar plots op aan de inkom. Haar haar was helemaal anders, het hing nu sluik naar beneden tot aan haar onderrug. Mijn dag kon niet meer stuk, ik sprak haar meteen aan. Ze herkende mij ook nog van de vorige keer. Ze zei me echter dat ze een afspraak had..... Wat zullen we doen, ga je wachten of haal ik nu een sleutel. Blijft me gelijk zei ik. Aha dan haal ik toch een sleutel, die andere moet maar wachten!
    Achteraf bekeken had ik beter gewacht, later zat ze soms lange tijd in de bar maar ja, het verstand zit op zo'n moment niet altijd in je hoofd en zeker niet als er zulk een megababe voor je staat...... Nu had ze maar een half uurtje tijd om haar afspraak niet te lang te laten wachten. Op de kamer was het zeer goed, PZC en NMC dik in orde. Niet echt een GFE maar laten we zeggen een zeer goede "afwerking" door een supermooie en superleuke meid. Ze vroeg me bij de afrekening de standaardprijs van 50 euro.
    Iets in haar trekt me zodanig aan dat ik wel elke keer als ik haar zie met haar naar de kamer zal gaan, dus volgende keer weer nummer één op mijn lijstje !
    Voor de liefhebbers: ze is aanwezig van donderdag tot zondag

Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Thessaloniki

Thessaloniki, de stad waar haar vader vandaan komt, ze is zelf geboren in Duitsland, zei ze me gisteren.

Deze Britney Spears look a like ook al vele malen zitten observeren in GT en ook toen nog in PHG en het moest en zou er een keer van komen dat ik met deze dame mee zou gaan..................

Ik kwam haar op een gegeven moment tegen in de kino waar ze ineens spontaan tegen me aan stond te rijen en me voorzichtig begon te zoenen. Zat een beetje te twijfelen en uiteindelijk heeft welles gewonnen van nietes.

Op de kamer verder gegaan met zoenen en langzaam aan is ze toen naar beneden gezakt om vriend Rex te inspecteren.
    Pijpen deed ze prima, was niet verkeerd.

Zoals altijd met nieuwe meiden, waarmee ik nog niet eerder ben meegeweest, laat ik voorzichtig eventjes 1 of 2 vingers tussen de twee mossels verdwijnen en voorzichtigheidshalve ruikend daarna of het wel in orde is om lassy erbij te halen. Kon ik bij haar niet doen, want het was niet helemaal robijn fleur en fijn.
    Dus toen maar overgegaan op het echte werk.

Ze liet zich hierin lekker meegaan, zowel doggy als missionaris was goed.
    Al met al toch best niet onaardig met deze meid, maar herhaling op korte danwel lange termijn, verwacht ik niet...............

By the way, Helena heet trouwens Elena, voor de namen verzamelaars.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    20 december 2007 @ 16:36
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Mijn eerste posting hier en het is niet direct een super positieve.
    Een maand of 2 geleden ben ik ook met deze meid op de kamer geweest en persoonlijk vond ik het de minst goede ervaring in het GT.
    Het meisje ziet er wel lekker uit:D :D , anders had ik haar niet genomen, maar de sex vond ik wat aan de flauwe kant.
    Ook vond ik dat zij nogal veel die dingen & posities wil doen dat ze zelf leuk vindt en daardoor komt ze een beetje bazig over.
    Misschien dat ik haar ooit een tweede kans geef maar er is zoveel keuze dat dit toch nog wel even zal duren.
    De meiden waarmee ik haar service vergelijk zijn : Melissa, Svetlana en Roxanne. Ik heb al gelezen dat deze meiden wel echte toppers zijn dus misschien ben ik gewoon te verwend geweest tot nu toe.

Ciao
    Soze

Last Online
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard GT 28/12

Ik dacht dat mijn favorietje er vandaag niet zou zijn maar via via had ik vernomen dat ze er nog zou doorkomen. Om 20.00 uur kwam ze dan eindelijk binnen. Nog in burgerkledij kwam ze al even een kijkje nemen in de bar. Alle ogen waren plots naar de inkom gericht. Niemand kon mij echter voor zijn. Ik ging haar begroeten en zei haar dat ze maar dadelijk een sleutel moest boeken want er waren ondertussen reeds wachttijden van een dik kwartier. Werd weerom een zeer goede sessie maar het zal jammer genoeg lang duren voor er nog een volgt....
    Begin januari gaat Elena er een cupje bij laten steken en zal ze een tweetal maanden buiten strijd zijn. Nadien zou ze dan voor een tijdje in een Zwitserse club gaan werken (mogelijk maar een paar weken). Villa Vertigo zag ze ook wel zitten. Ze zei me dat ze eens andere lucht wou opsnuiven en ik denk dan ook dat we haar de eerstvolgende maanden niet meer in GT zullen aantreffen.

Last Online
    12 januari 2025 @ 09:19
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard elena

Was gitseren ook aanwezig, zag er weer heel goed uit, zoals gewoonlijk!

Last Online
    10 oktober 2020 @ 14:40
    Discussies
    1
    Thanks
    684

Standaard

Was gisteren met een en maatje extra terug van weggeweest. Ziet er mooi uit. Kon het niet laten ff met haar naar de kamer te gaan. Dat bleek echter 2 weken te vroeg want haar borsten mocht ik nauweljks aanraken omdat ze nog pijnlijk waren. De overige service was prima.

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

gisteren ook met haar meegeweest. Leuk, aardig, mooi, lekker allemaal op haar van toepassing, maar staat niet in mijn top 5.

Last Online
    12 november 2024 @ 11:19
    Discussies
    6
    Thanks
    4

Standaard

Ben nog met deze meid een aantal maanden terug op kamer geweest. Had haar al enkele malen naakt zien passeren toen ik in de jacuzzi zat. Uiteindelijk werd ze mijn laatste van de avond en wat voor eentje !! Ze ging tekeer als een beest. Lekkerste doggystyle sex die ik heb gehad in jaren, afgemaakt in FT staande waarbij ze me tot de laatste druppel uitzoog. Supermeid en in mijn ogen supermooi. Lekker voluptueus. Ze is inderdaad best bazig eens ze op bed is, maar ik vind het helemaal niet erg als een meid initiatief neemt. Ik vroeg me af of ze nog in GT werkt. Ben al een tijdje niet meer geweest en de laatste post over haar is nogal gedateerd. Iemand haar nog gehad of gezien? Binnenkort trakteer ik me weer op een GT'te en dan wil ik haar nog wel eens tegenkomen

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sukehashi Bekijk bericht
    Ik vroeg me af of ze nog in GT werkt. Ben al een tijdje niet meer geweest en de laatste post over haar is nogal gedateerd. Iemand haar nog gehad of gezien? Binnenkort trakteer ik me weer op een GT'te en dan wil ik haar nog wel eens tegenkomen
    1 adres: ILTG :D
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    12 november 2024 @ 11:19
    Discussies
    6
    Thanks
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the saint Bekijk bericht
    1 adres: ILTG :D

Sorry, ben niet bekend met de gangbare afkortingen :o

Last Online
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Sorry, ben niet bekend met de gangbare afkortingen :o
    ILTG: ijsbeer Ilovethaigirls kan je zeker helpen

Last Online
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Iemand haar nog gehad of gezien? Binnenkort trakteer ik me weer op een GT'te en dan wil ik haar nog wel eens tegenkomen
    ze is er nog steeds

Last Online
    24 september 2013 @ 01:10
    Discussies
    45
    Thanks
    69

Standaard Elena (Duitse)

¶ 2. "Oedipuscomplex".
    ----------------------

Elena, 100% duits,( om interessant over te komen opeens een griekse opa/oma; bull shit natuurlijk), praat als een waterval vloeiend en grammaticaal foutloos duits, "trampstamp" op onderrug (groot), op haar voetje wat plakplaatjes van sterretjes, stijl, half lang, zijdezacht blond -("lady gaga" stilo; los van dr "coupe", lijkt ze sowieso op die verschiikelijke gaga, doch alleen op dit plaatje:http://fotopocket.nl/fpimages/2011/0...c80/Lady_G.jpg)-welke haren roken als ene wandeling door de bergen in zwitserland, lichaam ook heerlijk zacht, room witte huid, zeer vrouwelijke & subtiele "femme fatal" parfum: heerlijk, opgepompte tietjes (c/d cuppies), cker niet storend, zou men lekker als hoofdkussens kunnen gebruiken tijdens het tv kijken, naar verluidt geboren & getogen in koln, 23 jaartjes, donkere kijkers, 1,74-1.76m, normaal goed "gecurved" vrouwelijk postuur, neemt de soldaatjes in het mondje à raison de 25 euries,standaard gee tee tarief (geen 100 euro meisje dus), geen zoenen, geen anaal, geen cob, wel pzc'tjes.Waar ze nog meer heeft gewerkt heb ik niet gevraagd. Daar had ik geen zin in. Claimt met (lange) tussenpozen al 2 jaar in gee tee te werken, dus curieus dat er geen draadje over haar is op YBF. Het zou best kunnen dat het fritzzz z'n dame is: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ike-ook-alweer. Dat weet ik niet. Maar alles bijeengenomen, denk ik van niet.

Tsja, wat moet ik zeggen. Cuties is een beetje sprakeloos. Ja, je hebt het goed gelezen. Normaal gesproken rap van tong, grote waffel, hautain, vrouwonvriendelijk c.q. vanuit feministich oogpunt "persona non grata", onrespectvol, sadistisch, narcistisch, gedepraveerde neiging vrouwen te willen domineren & maltraiteren, empatisch onverschillig aangaande prostituees: het verdween allemaal als sneeuw voor de zon. Man, what the fuck?! Wat was ik opeens voor "mietje" geworden?!

Dader: "Elena".

En "alweer" een is het een Duitse, die enigszins (:wink: ) met mijn gevoelens weet te "fucken". Waar anderen vaak een gloedhekel hebben aan duitse vrouwen en/of occidentale vrouwen in de erotische dienstverlening, en hun lakende service in den algemene, schijnt het bij mij juist andersom te zijn. Duitse/zwitserse vrouwen. Er zijn "2 speciale redenen" die doen verklaren waarom het alleen duitse prostituees en/of zwitserse prostituees zijn, die bij mij überhaup in staat zijn een gevoelige snaar te raken of kunnen raken, en bij wie ik "in beginsel", onder bepaalde de karakter betreffende voorwaarden, zulks ook toelaat. Ik ga daar verder niet op in, maar er is een logische verklaring voor.

Na de gebleken karakter incompatibiliteit m.b.t. de o' zo knappe "rassian" V.:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...e-%28BDSM-!%29 en de inconveniënte geldelijke betaling na afloop, was de tijd eigenlijk zo goed als praktisch verlopen, om nog ene sessie te kunnen kopen, een kutje te huren.[…]De "knappe" vrouwen kwamen pas binnendruppelen vanaf 16:30 (een vrijdag). Slecht hoor! Het was inmiddels iets van 18:00, kanon had ik net bij valeria afgeknald, en ik had nog maar even te gaan voordat ik moest "bouncen".

Even uitpuffen in het kleine hoekkie in de huiskamer, tussen een belgische kliek gaan zitten, die ik eerder op de dag heb ontmoet. Een van hen was in z'n noppies omdat "koele lisa" hem haar "phone" nummer had gegeven op een blaadje; waarop een ander schamper reageerde, dat ie er maar blij mee moest wezen, omdat hij vast en cker de enige was die hem gekregen heeft. Aldus werd zijne exaltatie op een onmoderate wijze van glans ontdaan. "Reality set in". Maar waarom die mede-klootzak (als ik "verkering" heb ben ik immers ook nog steeds aan het hoeren en snoeren) nu met trouwring door een cluppie loopt, is me een raadsel. Dat zou ik nooit doen, dat vind ik "flat out" "disrespectful", flikker 'em dan ik je beurs. […]Goed, drankje gedaan, strontbromvliegen wegslaan, mezelf verbazen hoe sommige van die mega grote gemuteerde bromvliegen zulke deftig ge-oliede pantsertjes kunnen hebben; "luana" (die mij een elleboog in mien buikje gaf, omdat ik haarinsziens op een net iets te luide toon vroeg of ze ook FT en AV in het pakketekke had) nog op mijn schoot gehad en nog een ander niemendalletje met foeilelijke hookerschoentjes[…] Buiten (meteen links) nog gezeten met mijn "bitch-ass" drankje, tot twee keer toe glas moeten optillen voor een of andere "polen-boi", die continu de "vliegenverdrijftorens" aan het schoonmaken was; maar waarom die gabber of zijn kornuiten dan telkenmale "vergeten" die "lichtkommen" boven de tafels leeg te kieperen en te ontdoen van "beesten"?!?! Nasty! Ik kan me imagineren dat ze dat ze dat klusje doen tijdens sluitingstijd, maar waarschijnlijk is het niet: vroeg in de middag, zaten die "lichtkommen" al tjokvol met torren, kevers, motten en andere beesten.[…] Uit lichtelijke verveling tijdens het opdrinken van mijn drankje, maar meer uit nieuwschrierigheid -& in het kader van het "berestrenge" gee tee deurbeleid- ben ik doorgegaan, met waar ik gebleven was in de middag: donkertjes en orientals tellen. Eindcondlusie: 0 negers, 0 turk, 0 mocro, sowieso 0 arabier, 1 donkere mestizo (peruaan), 2 deftig gebronsden uit india (mittal steel types), een groepje van 3 orientals- 50plus (china of japan), een groepje van 2 orientals-jong (china of japan), 1 als zodanig duidelijk herkenbare indo met neiging naar indonesier. Multi-raciale c.q zuid-europese typen zoals ikzelf, blijkbaar okay. Doe er je voordeel mee, of niet.[…]

Goed, terug naar binnen, zag polar77 weer aan de "salitos" (what else) hehehehe, nam naast hem plaats aan de bar, en vroeg hem maar wie ik nu moest gaan dekken na de "matte" sessie van even daarvoor.[…] Ik werd op ene "shemale" met een paardekop gewezen (hollandse), die naar verluidt goede diensten zou leveren, omdat ze een "nymphomane" zou zijn, maar die vond ik maar nix aan. Een andere "favo" van hem zou net naar buiten gelopen zijn. Die moest hij me maar eens laten zien; hij liep voorop. Echter, in de hoek zat mooie elena die me al vluchtig was opgevallen, en toen ik bijna haar voorbij liep om met hem naar buiten mee te lopen, werd ik door haar met haar poot vriendelijk tegengehouden, en kon ik het niet laten dan met der een babbeltje te maken. Ik denk dat polar77 de bui al zag hangen, hij gaf lachend aan dat zij niet de dame was die hij bedoelde, en liep maar weer terug om aan de salitos te gaan. hehehehe.[…]

Eerst engels met haar zitten lullen; op de kamer heb ik alleen accentloos duits gehoord.
    Ze vroeg aan de bar nog waar ik van hield. "Domination", zei ik, "hairpulling" "face spitting", "tie you up with this bathrobe thingy". "Okay", zei ze, lachend."We will see". […]
    Ze haalde de sleutel, en we moesten opschieten, ik moest bijna wegwezen.We kwamen op den kamer[…]

Ken je dat gevoel waar je je moeder probeert iets voor te liegen en ze je meteen doorheeft voordat je het weet?! Of dat sommige vrouwen precies weten wat je "echt" nodig hebt en een ijzersterke karakter analyse uit haar mouw schudt, en jouw persoontje precies kan "lezen"?
    Hm, dat leek nu te gebeuren. […]Elena geilde wel op mijn lichaam, terwijl ik juist, als ik in de spiegel kijk, weliswaar niet ontevreden ben met wat ik zie, maar er wel de pest in heb, dat ik plusmin 20K aan spiermassa ben kwijjtgeraakt! "du sollst mich angucken", nicht dich selbst"[…]Ik luisterde naar haar, naar alles wat zei, ze liet mij lachen, ik haar nog meer. Ik heb er nog nooit! zo de pest in gehad de sessie te moeten afbreken, omdat ik terug naar holland moest. Shit. Ze keek me aan, en zei (in het duits), je kunt nog zo stoer doen wat je wil, zo opgepomt zijn wat je wil, "du hast liebe Augen", je houdt mij niet voor de gek met jou "machismo"."Ein guter mann". "Du bist fast ganz lieb für deine Freundin" Ik gaf daar geen antwoord op.".Es gefaellt dich zu schokieren, nicht?" (met een lach)? "Du kannst mir halt sagen"!, zei ze. Weet ik niet, antwoordde ik haar, met een oncontroleerbare glimlach op mijn smoel, die ik er eigenlijk niet op wilde hebben. "Narzißtischen burschen", zei ze, terwijl ze me recht in mijn kijkers aankeek.[…]Mijn smerige gedachten waren inmiddels door haar geneutraliseerd, zoals alleen sommige vrouwen dat soms bij mij kunnen bewerkstelligen.[…] Een lekker slijmerige met pre-cum doorspekte pzc'je gehad. […] Toen de sessie begon, was trouwens een van de eerste dingen die ze zei (waarschijnlijk omdat ze net begonnen was, geil was, en behoefte had aan wat "me-time"), ik wil dadelijk op jou gezicht gaan zitten. Doe je aan beffen? Nee, zei ik ondeugend, alleen als ik een vriendin heb of bij exen die ik nog wel eens neuk."Jetzt möchte ich es aber nog mehr":, zei ze. Normaal een "dealbreaker" zo een opmerking, maar ik was al door haar al lang en breed psychologisch "ontwapend".[…] Zij wond mij op, ze beroerde me, op een wijze dat weinig prostituees/pros dat kunnen, doch niet genoeg beroering om er verliefd op te kunnen worden, dat doen "ze" nooit.Ik kon nu echter niet anders dan me wat openstellen.Het kon niet anders.[…]

Zal ze mij vergeten zijn? "You bet your ass", YES. Lig ik daar wakker van, hellll NO. Ze heeft het "spel" perfect gespeeld en is magna cum laude geslaagd.[…]
    Zeer goed. Chapeau. […] Men hoeft als prosti niet altijd kapot lekker te zijn om als klant de "time of your life" te hebben. Doch elena, vind ik, heeft m.n. door haar tedere karakter, alles mee. Ik vind haar erg aantrekkelijk, komisch, leuk kwebbeltje, goede aftersales, en ze heeft een lekker vrouwenlichaam etc. etc.[…] Zij wist mij zo mentaal te bevredigen, dat ik haar doos zelfs wat kusjes heb gegeven. Ik heb zelfs wat oppervlakkige likjes aan de lippen van poesmans gegeven. What the fuck! Ik kan me niet meer herinneren wanneer het de laatste keer is geweest dat ik dat bij een prostituee heb gedaan. Zo lang. Als ik de sessie na 40 min niet moest afbreken, dan ben ik overtuigt, dat het niet bij oppervlakkig gelik was gebleven. Unicum. Als "icing on the cake" "gunde" ze het me ook nog haar een joekel van een beurt te geven, hetgeen toch wel mijn ding is. Ze neukte heerlijk[…] De sessie met miss universe valeria, was nog niet lang achter de rug, toch kon de witte zee met gemak afgeschoten worden op het "moment supreme" dat ik had uitgekozen.[…] Perfecte dame -los vd hoereerbusiness die ze bedrijft- om aan moeders voor te stellen.[…] Als een moeder ontfermde ze zich over cuties in het kader van de aftersales. Samen naar het plafond staren, als we buiten zouden hebben geneukt, dan was het samen sterren wezen kijken. Elena, another brick in the wall? Nope. Het zijn gewoon de kleine dingen, de subtiliteiten, die belangrijk zijn en het verschil uitmaken.Was het niet Big30 die altijd aan n00bies aangeeft: vergeet niet, 1 geslaagde sessie, kan het verschil uitmaken of een dag top, of flop is?! Ik kan niet anders, dan het daar uiteraard mee eens zijn. Bovendien, sprekend over analogische subtiliteiten, na de sessie, toen ik na het douchen weer terug naar de bar ging, om nog een laatste drankje te drinken, de thekevrouwen gedag te zeggen, en van de bar wegliep, begon een nieuw liedje uit de boxjes te galmen, inner city, the good life: http://www.youtube.com/watch?v=998P6HEzCdI Wat me wel wat deed. Met dit liedje op de achtergrond liep ik naar de kleedkamer, trok me aan, maakte een babbeltje aan de receptie, kreeg een 5 euro kortingskaart , en vetrok. In venlo doe ik de radio aan, en het tweede liedje dat gespeeld wordt, is janet jackson's "classic", "enjoy": http://www.youtube.com/watch?v=k2TwYYCgUb8 Werd mij wat duidelijk gemaakt?!?!

Okay, okay, *softie mode* gaat nu voor onbepaalde tijd terug de koelkast in. Mijn hart gaat weer zonder blikken of blozen op slot. De sleutel in mijn "back pocket".
    Peace out, gents!!!!

Groetjes,
    Cuties.
    Laatst gewijzigd door Admin; 17 juni 2011 om 21:04 Reden: Iphone toetsenbord gekloot.

Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

Last Online
    24 september 2013 @ 01:10
    Discussies
    45
    Thanks
    69

Standaard

Log nu na 8 maanden weer eens in; lees dit berichtje in mijn postgeschiedenis;
    is deze dame nog in GT gespot? Op welke dagen/tijden tegenwoordig?
    Heb haar de laatste paar keer niet meer gezien.....thanxs.

Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

Last Online
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Mag samengevoegd worden met deze https://www.ijsberenforum.com/forum/...)&daysprune=-1 en dan naar het archief verplaatst worden.

Is voorlopig niet meer actief, is al meer dan een half jaar niet meer in GT geweest.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten