Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 68

Discussie: Nuy / Noy (Thaise)

Last Online
    Vandaag @ 17:15
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard Nuy / Noy (Thaise)

Naam : Nuy

Nationaliteit / taal : thaise /duits /engels

Leeftijd :

Haarkelur /lengte :

Lengte : 1.55m

Postuur / Cupmaat : Slank /A-cup

Tatoeage / Piercing :

Service : PZC,NMC, zoenen, ....

Extra :

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jester Bekijk bericht
    ...........
    De tweede rond ging met Nuy. Een kleine Thai. Dit was de andere eind van het scala. Helemaal top. ...............

Jester
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    Gisteren @ 09:48
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard Freude; donderdag 30 aug. 2007

https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=250
    .....
    Na 2 sessies begon ik weer trek te krijgen. Het buffet was onveranderd. Ik had ook niet de indruk dat het druk was. Ik begon mij weer een beetje te vervelen en toen net voor mij het kleine Thaise meisje werd weggekaapt begon ik toch wel te balen. Ik vond het aan de ene kant best leuk om in een bank te hangen, maar aan de andere kant werd ik er ook lamlendig van. Het is dat wat sms-verkeer mij afleiding bezorgde. “Bist du langweilig?” vroeg ik aan een nietsvermoedende dame. “Ja” antwoordde ze ietswat verveeld. “Mach ich dich langweilig? Schade.” ging ik verder. Nu veerde de dame op en werd actiever: “Nein, nein, du gibst mir lust. Sehr viel lust habe ich, schoner mann.” Zie hier de kwaliteiten van Ace2: een dame van verveeld tot geil en opgewonden maken binnen een minuut.

Na een klein uurtje kwam mijn Thaise vriendin in wording weer binnen en ging op een bank zitten. Ze was klein, slank en geheel naakt (buiten een klein riempje, maar dat mocht de pret niet drukken). Ze liep op schoenen met plateau-zolen die zelfs in de glitter-rock tijd als overdone werden beschouwd. Ik besloot nu direct tot actie over te gaan en ging naast haar zitten. Ik stelde mij voor en zij vertelde mij Nuy te heten. Ze is zeer klein en slank. Willem2 zou het mij verbieden, maar die was er niet. “Ah, endlich kommt die schone mann nach mich. Du kukst die ganze zeit, aber du last mir alleine. Meine freundin hat mir gesagt dass du toll bist und gut. Du hast eine schone gesichte. Woh kommst du von? » Ik antwoordde dat ik uit Nederland kwam. « Aus Holland, ahah, ich liebe die kase aus Holland. » vertrouwde Nuy mij toe. “Ich bin alte kase” gaf ik eerlijk toe. “Sahwattie krap, tirrak.” begroette ik haar verder in het Thais. “Oh, mein gott, du sprache Thailand. Hubsch und dass. Meine Boedha hast du nach mich geschieckt.” kierde ze. Zoals reeds eerder gezegd, zie hier de kwaliteiten van Ace2.
    Ook met Nuy was het lekker vrijen in de bank. Ze kuste mij wellustig. Het is dat ik weet dat Thaise vrouwen niet van zoenen houden, anders had ik gezworen dat ze er zin in had. Ze nam mijn penis in haar handje en kierde: “Deine penis ist so gross.” Dat is niet zo, maar alles in die kleine handjes lijkt groot. “Du weist genau wass du gegen ein mann muss sagen.” fluisterde ik haar toe. Ze lachte en wij besloten maar een kamerbezoek af te leggen.
    Dat kamerbezoek was goed. Nuy pijpt en zoent goed en ook het beffen laat ze zich welgevallen. Het neuken was een echt feest. Doordat zij mij derde dame was, kon ik het gemakkelijk volhouden. Ik moet ook zeggen dat ik mij heb uitgeleefd op dit lekkere kleine poppetje. Haar zachte lichaam voelde heerlijk aan en toen ik haar van achteren nam voelde alles lekker strak aan. Haar kleine kontje klotste tegen mijn bekken aan, waarbij ze wel haar handjes tussen mij en haar lichaam hield. Ze kreunde en kierde. Ik hield haar kleine zachte billetjes in een hand en ik stootte diep in haar. “Wieviel frauen hast du schon heute gehabt?” vroeg ze tijdens een kleine rustpauze. “Du bist number drei.” was mijn antwoord. Ze lachte en zei: “Dann konnen wir noch lange spass machen.” En dat deden wij dan ook. Het leek wel of ik haar dubbel kon vouwen.
    Na een uur lag ik uitgeput op het matras en ging Nuy voor mij zitten. Ze nam mijn penis in haar mond en slurpte er zachtjes aan. Ze trok, ze pijpte en ze slurpte net zo lang tot het sperma tegen haar keeltje aan klotste. Ik was uitgeput en het zweet droop van onzer beider lichamen af. Daarna nog even nagekletst met Nuy, wat zeker gezellig was. “Mein freundin hat mir gesagt dass du schnell kommst (en ik had nog wel geprobeerd het allemaal zo lang mogelijk te rekken), aber dass stimmt nicht.” vertelde Nuy mij. “Ess warr nicht einfag fur dich.” verontschuldigde ik mij. Het was schijnbaar niet nodig. “Ich liebe dass, Ich liebe grosse manner. Du bist ein schoner mann. Dass sehe ich nicht oft hier.” was de reactie van Nuy.

Na deze derde sessie twijfelde ik. Zou ik nog even blijven en kijken of er nog een vierde gegadigde te vinden zou zijn? Dat leek mij geen enkel probleem, maar dan zou het wel erg laat worden. Ik zag ook een beetje tegen de heenreis op. Ik besloot verstandig te zijn en te vertrekken. Het was 21.30u.
    Het bezoek was zeker de moeite waard geweest. Mooie vrouwen en een goede service. De locatie en de ruimte waren wat minder. De grote ruimte leek een beetje op een woonkamer en de rest had iets weg van een hotel. Toch had de hele ambiance wel iets geils. Jammer was wel dat er geen interactie tussen de dames en de heren plaatsvindt. Terwijl ik dit alles dacht zat ik al weer in mijn auto en drukte op het gaspedaal. Ik reed weg, de horizon tegemoet, terwijl ik zachtjes neuriend zong: “I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home…..”
    Laatst gewijzigd door Willem2; 3 september 2007 om 23:03

Last Online
    30 oktober 2024 @ 21:00
    Discussies
    25
    Thanks
    2

Standaard

Tijdens ons vorige gezamenlijke bezoek ontwikkelden zowel Eagledriver als ik een gezonde interesse in deze thaise Nuy. Hij had dit inmiddels al omgezet in daden (recensie???) en deze woensdag vond ik dat dat voor mij nu ook maar moest gebeuren.

Dus niet lang getwijfeld toen zij bereikbaar was in de "huiszaal" . Na enige inleidende erotische beschietingen op het bankje (mijn eerste pijpbeurt "en public" ) de gang naar een kamer gemaakt. Daar tot tevredenheid de gebruikelijke dingen gedaan en afgesloten met een heerlijke massage.

Dit was mijn eerste ervaring ooit met een thais meisje en het zou zomaar ook de laatste geweest kunnen zijn, want, ondanks het prettige kamerbezoek, moet ik de conclusie herbevestigen dat thaise meisjes niet echt mijn "ding" zijn.
    Dat geldt overigens ook voor meisjes met afrikaanse, arabische en latino "roots" ... En ook voor oudere "meisjes", maar ja, vijvers ...

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    Gisteren @ 09:48
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard Freude, donderdag 27 september

.........
    Na het douchen was het tijd om het eten te inspecteren. Dat zag er redelijk goed uit en het vlees en pasta smaakte zelfs goed. Na het eten liep ik weer rond. Het was drukker dan de vorige keer toen ik op bezoek was. Wat was hetzelfde was, was dat de dames (en de heren) wat verveeld in de banken hingen. Af en toe kreeg ik een glimlach van een dame toegeworpen. Helaas waren het telkens de verkeerde dames. Ik ging eens in de kino kijken. Onderweg kwam ik Jane met haar vriendin weer tegen. “Ah, bist du schon wieder jagen?” vroeg ze, waarna ze haar vriendin aanprees. Dat was iets te snel voor deze jongen. In de kino zaten 2 mannen en een dame naar een film te kijken. Op het grote matras lag een gigantisch forse man een klein meisje te neuken. De (lichaams)verhoudingen lagen in mijn ogen ietswat scheef. De man hield zich niet in. “Arm meisje” dacht ik nog en ik draaide mij om.
    Ik liep weer terug naar de grote kamer, toen ik langs de banken naast de kino liep. In de banken zaten 4 Thaise dames te praten. “Oh mijn god. 4 Thaise dames.” dacht ik en ik wist dat mijn avondprogramma was gevuld. 4 Thaise dames: dat zou ik nooit overleven. Maar ik kan jullie geruststellen: ik heb het overleefd. Nuy was ook een van de 4 dames. “Ha wie geht es mit dir, hunbscher mann” riep ze lachend. “Willst du uns ficken? Hier?, imm zimmer ? oder imms kino?” De dames begonnen te lachen. Daarna werd het Thaise vriendinnetje van Jane wederom aangeprezen. Ik veronderstelde dat ze nieuw was en wat ondersteuning nodig had.
    Ik liep de grote kamer weer binnen en ging op een bank zitten. De verveling begon toe te slaan en dus werd het tijd voor sex. De Thaise dames hadden zich weer onder het publiek verspreid en ik ging bij Nuy zitten, die tegenover Celine zat. Nuy zei: “Hubscher mann, entlich kommst du nach mir. Hast schon viele frauen gefickt, genau wie vorher?” “Nur eine” zei ik eerlijk. “Ha ich bin nummer 2 und nicht nummer 3, wie vorher.” Dat had ze goed onthouden. “Ich freue mich dass du zu mir gekommen bist.” Vervolgde ze en ze gaf mij een natte tongzoen. “Ich liebe dich auch” wist ik nog uit te brengen. Hierop begon Nuy te glimlachen maar Celine riep ineens: “Und ich?” Ik keek naar mijn overbuurvrouw en ik keek naar Nuy. “War es dir die ich liebe oder war es du? (en ik keek weer naar Nuy)”. Nuy duwde mij naar achter en ging op mij liggen en zoende mij lang en wild. “Wer sollst du lieben? » zei ze na een minuut. De beide dames hadden plezier om mijn onbeholpen gezicht. In de bank vrijden wij nog wat af, waarbij ze mij voorzichtig aftrok. Dat voelde goed aan. Dat voelde naar meer en dat meer moest op de kamer gaan plaatsvinden. En zo zou geschieden.

Op de kamer was het goed. Bij Nuy hoefde ik mij niet in te houden. Toch vroeg mij af of ik niet iets te wild was voor dit kleine strakke meisje. Zij wekte de indruk van niet. Lang twijfelen deed ik niet toen ik eenmaal haar van achteren nam. Het was allemaal lekker strak. Uiteindelijk draaide ze zich om en deed het condoom van mijn penis en nam hem vervolgens in haar mond. Ze slurpte er lekker nat aan en nam hem diep in haar mond. Ze legde haar handen op mijn billen en pijpte mij klaar. Ik kwam klaar, maar Nuy ging rustig door met pijpen. Of dat n zo een prettig gevoel was weet ik niet, maar het was wel apart. Na afloop nog even rustig bijgekletst, waarbij Nuy mij toevertrouwde dat het uit was met haar vriend. Ze wilde teveel sex. "Die ganze zeit will ich poppen, aber et wass zuviel fur ihm." : Wann gehen wir heiraten?" wist ik uit te brengen. Nuy stak haar tongetje uit. "Spater" was haar antwoord. Ik vrees echter dat van uitstel, afstel zal komen.

.....

Hele verhaal : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=318
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 september 2007 om 20:41

Last Online
    23 november 2020 @ 18:03
    Discussies
    7
    Thanks
    2

Standaard

Dit leuke Thaise meisje had ik bij een eerder bezoek gezien, en door omstandigheden was het er niet meer van gekomen om met haar naar de kamer te gaan. Na me tot ijsbeer verkleed te hebben ben ik wat rond gaan lopen, maar tot mijn verdriet geen Nuy.
    Enigzins teleurgesteld moest ik mijn plan wat bijstellen. Ik was al druk bezig, tot Nuy om de hoek van de deur verscheen.
    Ben toen rustig blijven wachten tot ze naar haar opfrisbeurt weer in de kamer kwam en ben toen gelijk naast haar gaan zitten. Een leuke meid om mee te praten, en een heerlijke meid om sex mee te hebben.

Ga zeker nog eens bij haar op bezoek.

Groetjes Eagledriver :wink::wink:

Last Online
    14 januari 2010 @ 23:37
    Discussies
    21
    Thanks
    0

Standaard

Tja wil je meedoen aan de Miss verkiezing moet je iets schrijven over de betreffende dame.

Dus bij deze.....

Nuy is geil!

Tja... en drie vingers in haar poeperd!!! Ik ben jaloers op die ijsbeer die dat voor me elkaar heeft gekregen

Greetz CP
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

Last Online
    14 oktober 2015 @ 13:18
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Daumen hoch

Ik vraag me, eerlijk gezegd, af of we het hier wel allemaal over dezelfde Noy hebben.
    Ik ken haar al zeker 2 jaar en ben al die tijd ook klant bij haar.
    Het harde kreunen en geile taal uitslaan, lijkt me meer horen bij Celine, die zichzelf ook wel Oy noemt. Ook twijfel ik, eerlijk gezegd, aan de "drie vingers in haar poeperd".
    De beschrijving, zoals gegeven door Ace2, komt het meest overeen met de Noy die ik ken.
    Opmerkingen als "ich liebe größe manner", heeft ze ook regelmatig naar mij gemaakt.
    Ook lekker samen liggen keuvelen over van alles en nog wat, is iets wat ze graag doet. (ik ook, als ze lekker knus in je armen ligt )
    Al met al, is dit een meisje, waar je zomaar verliefd op kan worden. (ik althans wel, maar ik word heel vlug verliefd op leuke Thaise dames... )
    Voor mij is ze het helemaal en heeft en biedt ze alles wat ik bij een meisje zoek. En dat al meer dan 2 jaar.
    Er zijn vast meisjes die beter pijpen en ook meisjes die beter neuken, maar voor het "toaalpakket", is Noy wat mij betreft, onovertroffen.
    Groet, Jaccoone
    ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Derde sessie van de dag met Thaise Noy. Ondanks dat ik eigenlijk rust nodig had :D vond ik Noy de mooiste Thaise die er rondliep en dus maar snel kennisgemaakt toen het mogelijk was. Deze vrouw heeft 1 nadeel: ze praat nogal veel, maar voor het overige alleen maar lof. Op de bank begon ze me uitgebreid te pijpen hetgeen ze prima deed. Op de kamer werd het feest voortgezet in verschillende standjes: pijpen, neuken, zoenen en overnieuw maar weer. Kort samengevat: 1 groot feest waar de dame zelf ook plezier aan beleefde. Cijfer: 9, herhalingsgevaar.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Mijn derde sessie van de dag volgde erg snel op de eerste twee, vandaar dat ik enige vraagtekens had of dit wel een succes ging worden, maar met Noy kan je daar zeker van zijn. Hoe deze dame pijpt is vaardig en magistraal: een 1600W stofzuiger haalt het er niet bij:D
    De sex is dierlijk, maar toch lieflijk. Het neuken is grof en teder, je kan kiezen uit haar uitgebreide keuzemenu. Het is sex zoals sex moet zijn, het enige nadeel is dat ze te veel praat:D Tijdens de sex beweegt ze goed mee en schakelt zonder problemen over op het volgende standje.
    Een penis heeft voor haar geen geheimen, hoe ze die bespeelt heb ik nog niet vaak meegemaakt.

Vandaar dat ik voor mijn vierde sessie voor zekerheid ben gegaan: nogmaals Noy. Cijfer: 9,5:smile:

Last Online
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Tja, vandaag weer 2x met Noy naar de kamer geweest: betere sex is nauwelijks mogelijk. Het is een leuke verschijning om te zien, met name haar slanke figuur ziet er prachtig uit en daarnaast heeft ze een hele zachte huid.
    Je kunt tedere sex met haar hebben, maar ze is op haar best als je lekker dierlijke sex wilt. Ze praat nogal veel en het is van een beperkte variatie ("lekker ding" komt in ieder zin voor) ... daarom maar gewoon snel sexen, want daar is ze goed in!

Ze beweegt uitstekend mee in ieder standje, ze wisselt moeiteloos naar alle verschillende standjes die je wilt afwerken en vervolgens begin je gewoon weer opnieuw:smile: Ze lijkt onvermoeibaar: veel zoenen, veel neuken, heerlijk pijpen en weer overnieuw. Zoveel afwisseling als je zelf wilt: op het bed, naast het bed, desnoods tegen het plafond:D Het pijpen is ook van hoog niveau: tijdens iedere sessie, weet ze me meteen weer geil te krijgen .... tja haar vaardigheden zijn uitzonderlijk en dat ze er zelf ook nog duidelijk plezier in heeft, maakt het allemaal erg prettig en aangenaam om met haar naar de kamer te gaan.

Het is een absolute GFE, die ook eigenlijk continu op de kamer is. Na afloop van mijn vierde sessie van de dag, kwam ik trillend op mijn benen en met sterretjes voor mijn ogen (leve de koningin!) de kamer uitgestrompeld: ontspanning ten top:D Met Noy kan je het beste als laatste naar de kamer gaan: beter is niet mogelijk. Nou vooruit, je moet altijd nog van iets beters kunnen dromen: 9,9!

Last Online
    18 mei 2023 @ 21:19
    Discussies
    1
    Thanks
    55

Daumen hoch noy

ik ben woensdag ook 2 keer met haar op de kamer geweest en ze is inderdaad super weet niet van ophouden van mij krijgt ze daarom ook een 10 met een griffel.

Last Online
    11 januari 2025 @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Kunnen jullie wel, met elkaar dat arme, kleine meisje helemaal af.........uh......peigeren!

Als Beatrix het wist dat jullie niet in Nederland waren op deze voor haar zo belangrijke dag! :green_smi

Last Online
    21 maart 2018 @ 13:25
    Discussies
    6
    Thanks
    104

Daumen hoch

Gisteren, friday the 13th, Noy gespot in Freude, doch moeilijk te vatten gezien de weinig aanwezige vrouwelijke schoonheden. Maar besloten om mij in pole position te plaatsen in haar halfrond waar ze vertoeft als ze eens in de zetel zit. In de zetel kennisgemaakt en kreeg mooie complimenten . Heel lekker langdurig getongzoent op de bank en dan constateren dat het vervolg sprookjesachtig :wink: zal worden... Een heel lekkere pijpbeurt ondergaan en hop een kamertje opgezocht om een supertijd te beleven. Daar aangekomen eerst lekker rechtstaand tongen ( oh ik voelde mijn pubertijd terug) en opnieuw pijpen. Ze is heel lief en heeft constant complimentjes . Dan haar een befbeurt van jewelste gegeven, waar ik nog weinig een vrouw zo van zien genieten... Een oceaan volgde met golven lieve sapjes - mmm. Ik kreeg van hetzelfde laken een broek en kreeg een pijpbeurt brrrrr - natuurlijk gevolgd door overdadig . En hup opnieuw pijpen tot de liefdesstaaf opnieuw paraat stond en dan een serieus deel van de kamasutra overlopen met als gevolg in doggy een tweede orgasme die vele kamers hoorbaar was. Toeval wilde dat mijn mede-reis-ijsbeer mijn tijdelijke buurman op kamer was : de commentaren zal ik nog lang mogen horen. Nog wat geliefkoosd en hop 1u30 was gepasseerd : allebei afgemat..., maar

Last Online
    21 maart 2018 @ 13:25
    Discussies
    6
    Thanks
    104

Standaard

Vorige donderdag toch opnieuw een bezoek aan Freude, doch met duaal gevoel : de ene ijsbeer gaf een mindere bezetting der dames weer, de andere hemelde het op. Tja, wat doet Quitje dan : een gelukskaartje trekken wetende dat mijn beste ijsbeervriend de dag ervoor Freude als een verkenner bezocht. Hup, effe mekaar op de hoogte brengen en Julio's commentaar als mijn saunaclubprofeet voor waar genomen. Om 10u reeds ter plaatse en wat een vrouwelijk schoon... Effe ontbeten en alles wat geobserveerd tot tot tot ....... ik mijn favorietje Noy zag arriveren : als men Noy ziet, moet je je in pole position plaatsen, want anders 'is de boot gekaapt....' Dan trok ik mijn tweede gelukskaartje : Noy's eerste werkdag na 5 weken Thais verlof en wat een verlof : 5 weken zonder sex vertrouwde ze me toe. Brrrrrrrrr, wie Noy kent, krijgt schrik . Hup, een date van maar liefst 1,5 uur met Noy. Tja, dit blijft een man bij, hoor...

Last Online
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Vandaag op herhaling bij Noy: het blijft geweldige sex met haar. Zoveel passie, zoveel energie. Heerlijke dierlijke sex: 9,5!

Last Online
    Vandaag @ 11:37
    Discussies
    112
    Thanks
    1.427

Reden No(y) Tomorrow!

"Just look at me, silly me. I'm so happy as can be, I got a girl who says I rock. I see that twinkle in her eye. She shakes her ass and I just die. I think it's time to move out to the floor. Oh Oh!!"

Deze racebeer was eigenlijk net op een bank gaan zitten toen hij Noy binnen zag komen. In haar burgerkloffie zag ze er al schattig uit, en het werd alleen maar beter toen ik naast haar zat. Ik besloot haar maar niet al te lang te vervelen met alle stress van de laatste weken toen ze vroeg hoe het met me ging "Bei mir ist nicht schlimm, alles immer gut." zei ze stellig.

--------------------------------------------------------------------------
    1e helft:

Na de daaropvolgende serie tongzoenen kon deze racebeer vaststellen dat Noy ook een goed gevoel voor understatements heeft We verhuisden rap naar een kamer waar het op ongeveer dezelfde voet verderging. Suuuper zoals Noy deze racebeer pijpte. Deze racebeer trok haar uiteindelijk in een 69 om even met gelijke munt terug te kunnen betalen. Ze ging er ietsje sneller door pijpen en maakte ook wat meer geluid. Uiteindelijk kwam ze op me zitten voor een wel heel heftig cowgirlstandje (deze racebeer kon haar gelukkig goed vasthouden aangezien ze wat compacter is ) Ze leek niet echt moe te worden, maar ik rolde haar toch in missio. Onze monden lijken wel met pattex aan elkaar geplakt, zo heftig liggen we te zoenen. Deze racebeer geeft toe dat het ook een beetje zelfbescherming was, wat elke keer als ik me terugtrok begon ze zeer enthousiast aan m'n tepels te draaien Even later een wisseling naar een heel pittig doggy, waarbij ik me verbaasde over Noy's uithoudingsvermogen. Na een ruim halfuurtje vond het motortje het welletjes en blies zich met veel misbaar op. Volgens Noy had ik haar kapotgemaakt, maar deze racebeer geloofde er helemaal niets van.

-------------------------------------------------------------------------
    2e helft

Een tijdje later kwam ik Noy weer tegen, en na een koppelingspoging van een Hollandse fan... twijfelde deze racebeer een beetje. Doen of niet doen. Note to self: vraag dat dan niet aan Noy zelf. Die grijpt gewoon met links onder je handdoek, slaat haar rechterhand om je hoofd en trekt je medogenloos tegen zich aan. Protesteren helpt niet, wordt gewoon gesmoord. En als je je toch losrukt, duwt Noy je achterover en smoort je nogmaals onder dat kleine lijfje. De enige manier om terug te vechten was hard op haar tepels zuigen, maar daar werd ze alleen maar door aangemoedigd. Uiteindelijk leidde Noy me naar een kamer vooraan, en deze racebeer is eigenlijk wel blij dat die kamers niet al te groot zijn. Ik had nog zwakke knieën van die opwarming, en kon een beetje tegen de muur leunen terwijl Noy zeer enthousiast aan Kleine Sphinx lag te zuigen. De standjes daarna waren nog heftiger, nog lekkerder en duurde lang lekker, lekker lang voor het motortje in Noy ontplofte. Op haar verzoek is deze racebeer nog een minuutje langzaam doorgegaan :D Ze vroeg ook nog of ik een derde rondje zou overwegen. Waarop ik over gevaarlijke Thaise dames/Duracellkonijntjes begon en de gevolgen voor leeggezogen ijsberen. "Du bist verrückt" was haar vrolijke mening. En net als in de eerste helft was er een substantieel deel van het buffet nodig om me er enigszins bovenop te helpen :D Dit gaan we zeer zeker onthouden voor komende gelegenheden. Toen we trouwens naar de kluisjes liepen en nogal wat ijsberen haar nakeken, moest deze racebeer ineens aan Orson en No Tomorrow denken:

"Everybody here is staring, at the outfit you’re not wearing. Love it when they check you out. Cover’s only 50 bucks, and even if the dj sucks it’s time to turn this mother out. When we’re together, when we’re together. There’s No(y) tomorrow,there’s No(y) tomorrow. There’s no one in the world, but you and me, just you and me. Oh, you and me."
    Laatst gewijzigd door Sphinx; 14 september 2008 om 22:48 Reden: klein detail
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    55

Standaard

hoi sphinx,
    mocht je het plan hebben opgevat zaterdag weer naar freude te gaan dan zal noy niet aanwezig zijn. Ze had gezegd zaterdag geen tijd te hebben zondag zal ze wel weer aanwezig zijn. Ze is inderdaad een supermeid maar ik ben nou eenmaal een thai freak. Ik ga volgende week weer een dagje naar freude misschien tot volgende keer.

Last Online
    18 september 2024 @ 23:21
    Discussies
    23
    Thanks
    4

Standaard

Noi ist ne dauerfeuchte enge liebe geile Sau.

Mag Sie

Last Online
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln safari

Vandaag op safari geweest in Bochum. ......

Na de douche, met de eerste capuccino nog in mijn hand, kwam ik Thaise Noy tegen. Geen twijfel: ik was klaar voor ronde twee. Dit keer geen GFE, alleen maar hitsige, dierlijke sex. Staand, liggend, draaiend, kussend, neukend, maar vooral: wat kan deze dame pijpen, een 1600W stofzuiger kan hier niet tegenop. Ongelooflijk. We zijn geeindigd doggy-style waarbij zij zich helemaal overgaf Cijfer: 9,5!

Hierna was het tijd om te relaxen: startend in de sauna en daarna voor het eerste gebruikmakend van de erlebnis-douche. Heerlijk moet ik zeggen: koud, warm, verschillende stralen van links, rechts en bovenaf. Vogeltjes en andere oerwoudgeluiden op de achtergrond, zoals het hoort Aansluitend een werkelijk heerlijke warme maaltijd, waarvoor ik nog 2x, met tussenpozen, ben teruggegaan.

...........https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=473
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 oktober 2008 om 23:00

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    55

Daumen hoch noy

afgelopen zondag in freude geweest en daar trof ik mijn liefje noy bij haar gaat mijn hart altijd sneller kloppen. OP de kamer is het als van ouds ze kan pijpen of haar leven er van af hangt wel 20 of 25 achtereen echt super. het neuken is ook lekker geil met haar. Na afloop van kamerbezoek en er is een beetje rustig kun je altijd lekker met haar babbelen op de bank. van mij krijgt zij het rapportcijfer 9.9.

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Daumen hoch Door seksenfun uitgeroepen tot beste tongzoenster van het jaar.

Sorry Willem2 maar ik ga jouw formuliertje toch een beetje aanpassen (updaten) :

Haarkleur/-lengte : zwart/lang
    Lengte dame : 1,55
    Postuur/Cupmaat : slank/A
    Nationaliteit/Taal : Thaise/Duits en weinig Engels
    Leeftijd : voorzichtige schatting: 25
    Tatoeages/Piercings : goeie vraag
    Service: PZC, NMC, zoenen, heel veel, lang en graag tongzoenen, knuffelen, strelen...
    Voordelen: lief, grappig, ondeugend

Tot zover de updating (kan jij je met de nieuwsbrief bezighouden )

Noi dus...

Op een gegeven moment zaten de drie Belgische ijsberen Stijveke, Zeppos en ikzelf bij mekaar in de bar aan het onthaal. Ineens komt Noi naar Stijveke toe . Hij had haar al eerder aangesproken maar toen had ze al een afspraak met een andere beer. Zeppos vertelde mij dat het Noi was en dat Stijveke er vorige keer van in de wolken was en dat ze super GFE levert. Ondanks dat mijn oog nog wel op een paar Thaise, Braziliaanse en Dominicaanse types was gevallen, wist ik dus wie ik zeker in het oog zou moeten houden. Zeppos vertelde er wel bij dat ze meestal druk bezet is. Een gewaarschuwd man is er twee waard. Toch speelde ik wat later nog met vuur .
    Op een gegeven moment (omstreeks 15.00 uur) waren er bijna geen meiden te bespeuren in Freude. Het leek erop alsof het erg rustig was maar dat was het niet. Alle kamers (40-tal?) waren bezet. Mijn keuze van meiden waren dus allemaal op kamer hun bestje aan het doen. Er zat dus niets anders op dan tactisch in de grootste ruimte in een sofa te gaan zitten met zicht op bijna geheel Freude :smile:. Afwachten wanneer mijn favorietjes weer vrij zouden zijn.
    Een dame die nog een leuke zin forceerde tijden het eten trok samen met Noi mijn speciale aandacht. Het toeval wou natuurlijk dat zij samen weer van een kamer kwamen en mijn keuze dus niet makkelijker werd gemaakt :o. Toch ging ik voor Noi. Daar had ik dan toch de goede referenties bij voor op die andere, waar het mee afwachten was.
    Noi legde haar handdoek op een sofa en verdween meteen weer richting eetplaats. Stijveke kwam er juist aan en vroeg hoe het met mijn doen en laten zat. Ik antwoordde hem dat ik aan het wachten was op Noi, die even naar de eetplaats was. Stijveke vroeg me vrijwel onmiddellijk of hij ze mocht sturen als hij ze zag. “Natuurlijk”, zei ik. Even later kwam hij met haar aan en stelde mij als zijn vriend voor. “Ha, is dat jouw vriend”, zei ze en ze nodigde me direct uit om bij haar in de sofa te gaan zitten.
    Later bij het avondeten zou Stijveke me vertellen dat ik “hoerenchange” heb gehad. Noi is normaal immers altijd bezet. Je moet ze “pakken” als ze vrij rondloopt. Dat wist ik natuurlijk niet, dat het zó erg gesteld was. Ik besefte dus niet wat voor een risico ik liep toen ik wachtte tot ze weer terug was van het eetgedeelte. Wat een geluk dat Stijveke goed wist hoe de vork in de steel zat en haar ging halen in het eetgedeelte. Blijkbaar waren daar al twee andere beren aan het azen op haar :green_smi.
    In de sofa bij haar eerst even wat gepraat met mekaar. Over koetjes en kalfjes. Daarna lieve en geile woordjes. Het omarmen, de benen over mij… duurde hélemaal niet lang. Ook het heerlijk en lang tongzoenen liet niet lang op zich wachten. Nog voor ik het wist zat ze ook al met haar hand onder mijn badjas te friemelen. Als mijn lul stijf was kwam ze bovenop mijn schoot zitten en begon me daar te berijden en bleef als de beste heerlijk afwisselend en lang innig tongzoenen. Als er een prijs moet uitgereikt worden voor beste tongzoenster dan is zij het wel Dat had ik al snel door. Pijpen op de bank is ofwel niet haar ding ofwel kwam het er nu niet van. Met een flinke stijve vertrok ik naar de kamer met haar. Er was nog net één kamer vrij.
    Op de kamer bleef Noi even lief en vriendelijk. Alles gebeurde langzaam en heel opbouwend. Eerst mekaar heerlijk tongzoenen , strelen en kussen al rechtstaande in de kamer. Daarna mekaar sensueel ontdoen van kledij. Vooraleer we op het bed belandden hebben we mekaar nog heerlijk getongzoend en had ik haar prachtige borstjes al heerlijk verwend. Haar tepels stonden gelijk stijf. Nadien op bed gaan zitten, zij op mijn schoot. Daarna op het bed gaan liggen en mekaar heerlijk verwend. Stilletjes aan, alles rustig opbouwend. Elkaar overal kussen…. Mekaar oraal verwennen maar niet direct. Mekaar lekker teasen. Standje 69 ontbrak natuurlijk niet. Als het maar enigszins mogelijk was tongzoende Noi enorm lekker. Het is ontzettend leuk en geil als je merkt dat de dame zelf heel erg graag tongzoent . Tijdens het standje 69 kwam ik na een tijdje klaar. Ze pijpte zo goed en met zoveel gevoel, naar mijn aanvoelen. Ze vergeet de balzakken niet maar krabt ook lichtjes met haar nagels over jouw ballen en lul tussendoor, wat een enorm prikkelend en stimulerend effect gaf, waardoor ik me dus niet meer kon houden. Ik vermoed dat ze geen FT doet want ze had er duidelijk voor gezorgd dat er geen sperma in haar gezicht kwam. Haar borsten waren wel helemaal gewit. Ook Noi geniet enorm hard van beffen, dat merk je heel duidelijk. Ze werd lekker nat en is niet te beschaamd om zelf ook te vingeren, wat toch weer altijd een geil gezicht is.
    Na mijn eerste orgasme duurde het hélemaal niet lang vooraleer mijn lul weer stijf stond. Zoals Noi mij kan opgeilen, zoals zij zo lief tegen je kan doen, zo geil kan kijken en zo geweldig goed en lang kan en wil tongzoenen . Het is de eerste keer dat ik als eerste eens even moest slikken, zo lang en intens tongzoenen . Het is echt wel haar lievelingsdingetje en dan heeft ze aan mij een goede partner.
    Eigenlijk moest ik na mijn eerste orgasme een plasje gaan maken. Nodig om nadien weer goed te kunnen spuiten. Ik vertelde dat haar maar geraakte eigenlijk niet meer uit haar armen. Uiteindelijk dan toch en ze gaf een licht tikje op mijn lul, om me te helpen want plassen met een stijve is wel erg moeilijk en onhandig :smile:.
    Als ik terug binnenkwam, goed opgelet welke kamer, want je zit daar snel verkeerd als je niet goed oplet, met zoveel kamers, moest zij effe voor hetzelfde. Stel je voor dat je in de verkeerde kamer binnekomt... :smile:
    Daarna voor een tweede ronde gegaan. Weeral heel perfect en leuk. Eerst zij ‘on top’, daarna missionaris.
    Het afscheid nemen gebeurde heel lief en ze nam er meer dan de nodige tijd voor. Hoe kan het ook anders, we hebben weer getongzoend. Ik had het na 1u15’ nog heel moeilijk om van bij haar weg te gaan. Ze merkte dat wel en hielp me wat :smile:.
    Als ik al een minpuntje moet verzinnen voor Noi dan was het dat bij de tweede ronde het pijpen wat bruter gebeurde met minder gevoel. Volgende keer maak ik haar wijs dat ze geen twee keer moet proberen te forceren in één uur maar dat het gerust langer mag duren. In dit bedje zijn trouwens bijna alle dames ziek, begin ik te merken, bij Freude. Bij Freude zijn de dames écht niet gewoon dat een beertje langer dan een halfuur wil blijven, laat staan langer dan een uur.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Noi werkt maar vier dagen per week en meestal niet veel langer dan tot een uur of zeven. Ik dacht dat ze woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag werkte.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    4 mei 2010 @ 21:01
    Discussies
    56
    Thanks
    0

Standaard

't Is al weer een tijdje geleden, maar ZL is ook eens met Noi op de kamer beland. Heel aangenaam, meer dan een uur kon ze hem prima bezighouden, en technisch weet ze ook van de hoed en de rand. Daarnaast kan ze zowel GFE als pornodiensten leveren, en scoort ze een dikke 8 op ZLs lijst.

De juichverhalen hierboven begrijpt hij wel, maar deelt hij niet helemaal. Dat ligt vast aan hem. Herhaling zal toch niet snel plaatsvinden.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

Last Online
    14 oktober 2015 @ 13:18
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Noi werkt maar vier dagen per week en meestal niet veel langer dan tot een uur of zeven. Ik dacht dat ze woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag werkte.
    Niet helemaal correct, meestal werkt ze ook op zondag...
    Prachtige recensie trouwens, zeer herkenbaar...

Alleen, met Noi ben ik juist niet gewoon korte sessies te hebben en als ik de andere recensies lees, gaat het merendeel voor minimaal een uur en velen langer dan dat!

Groet, Jacco
    ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier

Last Online
    8 december 2024 @ 10:56
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Noy werkt inderdaad maar 4 dagen per week, maar wel van donderdag tot en met zondag.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten