Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: Larisa / Larissa

Last Online
    31 mei 2020 @ 15:59
    Discussies
    23
    Thanks
    0

Standaard Larisa / Larissa

Naam : Larisa / Larissa

Lengte : ongeveer 1.75

Haarkleur/-lengte : zwart met grijs erin geverfd, halflang tot op de schouders

Postuur/Cupmaat : lekkere mooie lichaam voor leeftijd/ b-Cup

Nationaliteit/Taal : Russin/Tsjetsjeense - Duits woonachtig in Duistland.

Leeftijd : 38 jaar

Tatoeages/Piercings : Naveliercing

Service: PZC perfect, tongzoenen , NMC, allerlei standjes niet graag op bed , maar op balkon buiten ,in kino, in auto als maar uitdagend is .

Voordelen: neem haar tijd en goede service de moeite waard voor mijn geld.

Nadelen: niet dat ik weet

Prijs : 75euro - 1uur.

Bijzonderheden :gevoelige dame

Ben op het einde van de avond mee op kamer geweest en ja, ze heeft me verrast hoe goed ze wel is .
    allerlei standjes en toen ze de deur balkon open deed dacht ik waarom ligt ik nor op bed terwijl ze het graag uitdaagend doet op balkon 3a4 standjes het was lekker in ieder geval wat een vrouw .
    waarom hebt ik haar niet eerder gevraagd om met haar naar de kamer te gaan .
    Nu weet ik het voor de volgende keer als ze er is neem ik haar zeker weer mee op de kamer .
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 juli 2007 om 17:52

Last Online
    28 oktober 2011 @ 12:38
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

vandaag met larisa 2 uur op de kamer geweest. Ziet er geen doetje uit en is dat ook niet maar op de kamer een engel. Perfecte vrouw die weet wat een man wil en er plezier in heeft. Negen jaar ervaring in het vak en dat merk je. Geen idee waarom er zo weinig over haar gepost is. Aanrader !

Last Online
    23 januari 2015 @ 10:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Ausrufezeichen Larissa...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guidog Bekijk bericht
    vandaag met larisa 2 uur op de kamer geweest. Ziet er geen doetje uit en is dat ook niet maar op de kamer een engel. Perfecte vrouw die weet wat een man wil en er plezier in heeft. Negen jaar ervaring in het vak en dat merk je. Geen idee waarom er zo weinig over haar gepost is. Aanrader !
    Larissa behoort tot de "geheimtips" van YY...

6 Juni van dit heugelijke jaar heeft Silvester voor de eerste keer kennis gemaakt met Larissa:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    ....Daarom viel 1 dame bijzonder op... een wat niet meer zo piepjonge dame (waar ligt de Milf-grens?) bewoog zich al de hele avond op zeer classy wijze topless door de bar en op het buitenterras. Ze heeft een hele koele houding, blikt zeer schalks/houtain uit haar verleidelijke ogen, vreemd eendje eigenlijk.

Enkele ijsberen spraken haar aan maar dropen ook weer af, huh..?
    Dus op een gegeven moment zit ze weer eens buiten, en Silvester spreekt haar aan.
    Dan ontstaat een gesprek waarin blijkt alsof we door een heel hoge schutting zitten te converseren...wat is dit nu..

Ze blijkt russische te zijn, voelt zich helemaal niet op haar gemak tussen al het jong grut, is vandaag voor de eerste keer in YY, stress dus...

Dat is koren op de molen van Silvester, na over van alles en nog wat gebabbeld te hebben, was ze heel anders en hebben we zowaar een kamertje opgezocht.

Als eenmaal de deur op slot is en de voor russinnen zo obligate overdadige mackiage verwijderd is, sluipt deze dame als een echte tijger het bed op naar verwonderde Silvester.

Als een ware vulkaanuitbarsting ontfermt deze dame zich over Silvester.
    TZ vom feinsten, wel een kwartier lang een van mijn beste tongsessies gehad, heel speciaal pijpwerk met een mega actief tongetje.
    Een heerlijk smakende volle poes tot het eind mogen verwennen, weer dat pijpwerk, keer op keer tot aan het randje.
    Dan de smeekbede haar van achteren stevig te nemen, ja dat resulteert na een 1 1/2 uur durend voorspel in een supervol preservatiefje... (mede met dank aan Kim)

Wat een heerlijk ervaren wijffie is dit...
    Ze heeft wel wat weg van Sandra Bullock als ze heel relaxed en naturel ligt na te genieten...

En dan de after sales, geweldig.

Ze heeft aangegeven wellicht het weer voor gezien te houden in YY, blijft ze, is het wellicht tijd voor een paspoortje?....
    En gelukkig trof ik haar twee weken later weer:

.....Was het dan allen maar kommer en kwel die donderdag..??
    Zeker niet, want wie verschijnt daar onverwacht:
    Jazeker, Silvester was zeer verrast haar nog te treffen, we hebben het nog dikker dan de vorige keer over gedaan, want volgens haar zeggen was ze die donderdag dus echt voor de laatste keer in YY....

We zullen wel zien, dames zijn nog al eens onvoorspelbaar, hoe waar als je het begin van deze post leest..
    En 'n dag of 10 later:

....En dan…dan zit daar opeens mijn Russische dame, waarvan ik de laatste keer op een zeer steamy wijze afscheid had genomen, heel rustig op de voor haar typische classy wijze een peukie te roken….!!

Larissa had besloten toch nog even langer te blijven, ook zij had nog wat op haar “to do lijstje” staan … en na de ontwikkelingen van afgelopen week voelde ze zich veel beter thuis, ze was ook wat gewend, en had dus besloten nog even te blijven.
    Ik vond het uiteraard niet zo heel erg , dus we hebben maar gedaan alsof we weer afscheid van elkaar gingen nemen, dat was ons de laatste maal in ieder geval goed bevallen.

Ze is nu een tijdje weg, ze wil over ’n kleine 2 weken weer terugkomen… we zullen wel zien, want die plannen van de dames,..afijn…
    Het vervolg kennen we, Larissa is heerlijk gebleven, en ik heb nog enkele memorabele sessies met haar mogen hebben.

1 is er heel goed bijgebleven:
    Bij een samenzijn was Larissa zo hitsig dat ze de obligate mackiage helemaal vergeten was, en begon ze op de kamer gelijk mij te verkrachten.
    Ze lebberde me helemaal af, met als gevolg dat ik er als 'n clown uit kwam te zien, hetgeen wederzijds nogal wat hilariteit opwekte, zeker toen we ontdekten dat er rond mijn tepels ook enkele lippen aftekend stonden...

Het klapstuk kwam echter op het eind onder de douche:
    Silvestertje had een cockring van superrode lipstick rond de basis.. !!!

Ik ben al een hele tijd niet meer in YY geweest, als ik aan haar terugdenk, hmmm...

Maar ja, er is zoveel te kiezen uit zoveel goeds, het lijkt alsmaar beter te worden...
    Hoe was dat ook weer.. "die Qual der Wahl..."

:wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    6 augustus 2012 @ 11:12
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Daumen hoch super

nou ben regelmatig in yingyang te vinden maar zelden dat een post zet maar nu eens larissa genomen moet eerlijk zeggen een super uurtje mee gehad ga haar zeker nog eens nemen. en da om deze post

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Daumen hoch Zaterdag 29/03/08

Gistermiddag Larissa meteen gearresteerd toen ze binnenkwam. Ze was 'n beetje verbaasd dat HM zich zo snel meldde, maar misschien juist daarom meteen heftig op de bank zitten tongzoenen. Heb dat 5 minuten volgehouden en nam Larissa gauw aan de hand mee naar de receptie voor 'n sleutel. Prima sessie, vervolgd met nog veel meer tongzoenen en 'n hele goeie langdurige natte pijppartij. Heerlijke FT in Larissa's warme mondje . Heel goed half uur, daarna nog nageknuffeld en nog 'n peukje gerookt, welke tijd ze niet factureerde .
    Founding Member

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Gistermiddag Larissa meteen gearresteerd toen ze binnenkwam. Ze was 'n beetje verbaasd dat HM zich zo snel meldde, maar misschien juist daarom meteen heftig op de bank zitten tongzoenen. Heb dat 5 minuten volgehouden en nam Larissa gauw aan de hand mee naar de receptie voor 'n sleutel. Prima sessie, vervolgd met nog veel meer tongzoenen en 'n hele goeie langdurige natte pijppartij. Heerlijke FT in Larissa's warme mondje . Heel goed half uur, daarna nog nageknuffeld en nog 'n peukje gerookt, welke tijd ze niet factureerde .
    Echt een meer dan lekkere milf, maar wat een arrogantie zo op het gezicht, zoals ze die arme ijsbeer afpoeierde , die loopt nu met een minderwaardigheidscomplex rond
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Discussies
    23
    Thanks
    0

Daumen hoch

Ja, zij is iemand zij moet U of moet U niet .Ik had er op begin ook even problemen mee maar met der tijd leerde ze me beter kennen en zei mij dat ze geen spijt had mij te leren kennen misschien om de goede sexbeurtje wat ik haar gaf en ik raadde haar aan niet zo snel iemand beoordelen wie of hoe of vanwaar hij afkomstig is .Maar nu is ze wel een van mij favorietje voor een beurtje .:wink:

Last Online
    22 december 2024 @ 12:02
    Discussies
    2
    Thanks
    8

Standaard

Deze dame gisteren voor het eerst gezien bij het binnenkomen. Ze was zich aan douchen met de nodige knipogen natuurlijk.
    Later op de dag nog even op terras gezien maar toen bleek ze wat afstandelijk en koud. Heeft een mooei snoetje met karakter.

Rond een uur of 17 zat ze tegenover me aan de bar. Kwam een ijsbeer contact zoeken maar deze droop het ook snel af. Na wat oog contact vroeg ze me of er iets was. Van stoel verplaatst, kennisgemaakt en 5 later toch naar de kamer vertrokken. Ze leek wat koel dus had niet echt een goed gevoel.

Maar ja, niet geschoten is altijd mis. En ik zoek liever de aandacht dan andersom .

Op de kamer dadelijk heerlijk beginnen te tongzoenen. minstens een kwartier lang. Toen heeft ze zich een weg naar beneden gezocht, na eerst wat geplaag daar een heerlijke pijp beurt tot gevolg. Toch na korte tijd al de rem erop gezet. Wou eerst nog wat genieten en niet dadelijk het witte spul wegschieten. Dus van possitie gewisselt en haar wat verwend, wat ze zeker te apprecieren vond en daarna ook merken liet.
    Met gevolg een eerste zeer aangename ontlading voor mij.

Dag was zeer goed begonnen in YY. Mss te goed.

Heren, behandel deze meid als een dame, en ge bevind u in de 7de hemel.
    Ze is al wat ouder, maar ziet er nog steeds om op te eten uit

Last Online
    26 december 2012 @ 15:44
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

Ja ik was gisteren ook aangenaam verrast , haar terug te zien ,bij binnenkomst, ze was er een tijdje tussen uit geweest , zei ze . Door vorige ervaringen met haar duurde het niet zo lang , nadat ik me had voor genomen , niet te snel naar de kamer te gaan , te kameren, eerst lekker teasen en tongkussen , kan ze lekker , lekker uurtje doorgebracht ,waarin alles in voor kwam wat voor mij belangrijk is , ze ziet er soms wat streng uit, maar op de kamer echt wel aangenaam , afgesloten met een sigaretje op het terras ,
    goed begonnen is half gewonnen !!

Last Online
    Discussies
    23
    Thanks
    0

Standaard

Ja Larissa was weer TOP voor mij vandaag . Waren maar nog van deze dames zoals haar die weten wat ze willen .
    Van je schatje .Het was weer even lang geleden maar je was er weer op dit moment .

Last Online
    Discussies
    23
    Thanks
    0

Standaard

Heee Larissa waar ben je ben je morgen ook in YY .
    Een van mijn beste ervaring was toch met haar ,wie weet als ze er morgen is of waar ze nu werk als ze ergens anders is .
    thx

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten