Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 48

Discussie: Simona

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Simona

Haarkleur/-lengte : Donkerblond/Langer
    Lengte dame : 1.75
    Postuur/Cupmaat : Normaal/D-echt
    Nationaliteit/Taal : Tsjechisch/Duits
    Leeftijd : 28
    Tatoeages/Piercings : Nee
    Service : Goed TZ, vingeren, beffen, PZC, AV
    Voordelen : lekker GFE-ding
    Nadelen : Geen FT, heeft mij niet gehinderd
    Tijdsduur : 1 u 15 min
    Prijs : 75,-
    Extra’s bij het bezoek : Whirlpool

Gisteravond 'n bliksembezoek gebracht aan YY, om zelf de betere berichtgeving te checken. Inderdaad 'n volle parkeerplaats, maar het blijft 'n vreemde gewaarwording om die drukte dan binnen nauwelijks terug te zien. Twintig dames, 30 ijsberen, 15 kamers permanent bezet. Dan blijven er dus 5 dames over in de bar, met 15 ijsberen. En da's toch wat magertjes . Bekende aanwezige dames waren Kate en Tatjana uit GT. Laatstgenoemde is van 'n brunette veranderd in 'n blondine. Mooi, maar beide dames vertrokken om 22.30 en toen was HM net toe aan z'n versnapering .

Een uurtje daarvoor al 'n lange knappe donkerblonde schone naar de kamer zien gaan, met 'n imposante voorgevel en 'n paar geile zwarte kousen aan :p. Die kwam rond 22.30 terug de bar in lopen, dus haar maar meteen uitgenodigd op de bank. Simone heette ze, uit Tsjechie, personalia bovenaan dit bericht. Een wijntje voor de dame besteld en kennisgemaakt. Simone was er gisteren voor het eerst, was tevreden over haar 1e dag en blijft voorlopig in YY. Op de bank volop tongzoenen, ook haar grote borstpartij goed onder handen mogen nemen. Prima begin in de bar dus .

Simone ging daarna graag mee in de whirlpool, eveneens 'n goede ervaring. Nog meer tongzoenen en lekker aan haar flinke borsten gesabbeld. Ook vingeren en beffen was geen probleem in de pool; Simone kon er goed van genieten. Alle kamers bezet, maar de relaxruimte bij de pool was 'n prima alternatief. Aldaar 'n tamelijk compleet scala aan diensten en standjes afgewerkt. Simone laat zich gewillig likken en vingeren in beide gaatjes; desgewenst behoort ook AV tot de mogelijkheden. Haar pijpwerk is heel behoorlijk, nat en langzaam, weinig handinzet. Tussendoor prima cowgirl, doggy en missie, ook al goed. Overall biedt Simone 'n flink stuk GFE; afsluitende pijpbeurt eindigde met HM's kwakje tussen haar grote borsten; prima finish :p.

Aan het begin van de avond ook nog met donkerharige Tsjechische Jessie gesproken, al langer in YY, en haar langharige blonde vriendin Vera. Die kwam mij zeker bekend voor, ik meen PHG maar kan ook 'n andere club zijn. Slotconclusie van het bezoek gisteren: als er 10 dames meer waren, was er 'n beter evenwicht geweest met de ijsberen. Desondanks toch 'n plezierige avond gehad, met de juiste dame. Ach, HM's ervaring laat 'm zelden verkeerd kiezen :D.
    Founding Member

Last Online
    10 november 2019 @ 10:30
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Daumen hoch Oliwia (Tjechische)

Naam : Simona (per ongeluk door José aangezien voor een Oliwia - het zij hem vergeven...)

Nationaliteit / taal : Tjechische / duits / engels

Leeftijd : 34-38 jaar

Haarkleur / lengte : bruin

Lengte : 1.75m

Postuur / Cupmaat : Normaal /B-cup

Tatoeage / Piercing : ?

Service : PZC, NMC, zoenen

Extra :

Yesterday I booked OLIWIA for half an hour. She is czech, from Praha, somewhat 35 years old, tall, brunette, with a smiling face. She told me she had come back to YY.

Oliwia is a nice girl, who provides a good service : french kissing, good blow job (with or without condom as you like), sexual intercourse fine.
    Laatst gewijzigd door Befke; 17 juli 2007 om 21:43

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Simona

Naam : Simona

Haarkleur/-lengte : Bruin/lang

Lengte dame : 1.70 - 1.75

Postuur/Cupmaat : Slank-Normaal/CD-siliconen

Nationaliteit/Taal : Tjechisch/Duits

Leeftijd : Midden-30

Tatoeages/Piercings : Nee

Service : Goed TZ, beffen, NMC, goed PZC

Bijzonderheden : Loopt topless, drukbezet

Simona is sinds 'n week terug in YY, na ruim anderhalf jaar. Ze ziet er goed uit, loopt topless en geeft goede service. Ze neemt vooraf ruim de tijd op de bank, inclusief flink tongzoenen. Daarom logischerwijs drukbezet met langere sessies en weinig in de bar te zien. HM's sessie was ruim anderhalf jaar geleden, maar Simona's service is onveranderd goed. Misschien blijft ze deze keer wat langer in YY.
    Founding Member

Last Online
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Frage

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=7276

Hem, maybe I got confused with the names. Her description seems just the same as Simona's. And the two girls had worked in YY one year and half ago, and came back to YY one week ago. There are too many coincidence... Il guess Olivia is Simona...

Last Online
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Pfeil

Hello gentlemen,
    On www.youppie.net/forum, icebear Laurent74 has just confirmed that this girl is actually called Simona, and not Olivia.
    Maybe he will write it here too, where he is registered.
    I remembered this girl as Olivia, but apparently my memory failed.
    I apologize for my mistake and hope the moderators will be able to merge this thread with Simona's one.
    Best regards.

Last Online
    23 januari 2015 @ 10:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Frage Simone = Simona...???

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    ....Na het avondmaal een heerlijke sessie met Simone gehad, niet de Simone die onder YY staat.

Deze is van het formaat duitse Katje, beetje zelfde looks, zou zelfs een zus kunnen zijn, ook milf-trekjes, donker haar, lekker lang, alleen iets jonger en wat strakker in het vel.
    Op de kamer bleek deze dame heel erg lenig te zijn, haar benen legde ze gewoon even in haar nek, met een fantastiche uitzicht op haar lekker volle poes, met een heerlijke mogelijkheid deze op vele manieren te kunnen bespelen.

Heerlijke TZ, vingeren/verwennen van -beide- gaatjes heeft ze heel erg graag, standje 69 is haar favoriet, we zijn daar dan ook vaak en afsluitend mee bezig geweest.
    Pijpen is heel afwisselend, even handjes wegdoen en ze gehoorzaamt meteen, EL is heerlijk met die grote natte zachte tong, kortom genieten met deze dame.
    FT staat ook op haar lijstje, heb ik geen gebruik van gemaakt, met als gevolg een soort van MMT...

Voor een anderhalfuursessie berekende ze te weinig, dus maar een fooitje gegeven, kinderen maak je blij met een snoepje, dames gaan hun bol uit voor wat extra euri's....dus een geweldige after sales later met deze dame...
    Hmmm..., ik herinner me dat ze inderdaad uit CZ kwam, mijn "Simone" zal bij nader inzien dus wel de hier beschreven Simona zijn...
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    1 juli 2016 @ 14:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

Na de nodige rituelen na aankomst op aanraden van enkele mede ijsbeertjes maar eens een praatje gaan maken en deze dame in het wellness gedeelte. Aangename verschijning in haar rode body.
    Na wat koetjes en kalfjes naar kamer getrokken. Veel kussen, echte gfe, lieve meid die wel pap lust van meerdere standjes. Een van de betere ervaringen in YY mee gehad.

Last Online
    10 januari 2025 @ 16:04
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard

Gisteren maar eens even naar Yin Yang gereden om te controleren wat Silvester en Dupke schreven wel waar is :D

Nou ik ben tot de conclusie gekomen dat hiervan niets is gelogen
    Voor mij een topper.
    Zag erg gisteren erg lekker uit in haar wit setje
    Zeer hoog GFE gehalte, lekker zoenen, neemt uitgebreid de tijd
    Hele leuk, lief en zacht.
    Pijpen zeer diep, lang, afwisselend en een zeer goede techniek, pijpen is dus top
    Neuken heerlijk, geen standje is te veel, doet lekker mee.
    Ook nog een heerlijke massage van haar gekregen, wat ook niet verkeerd was
    Kwam super relaxt en met een heerlijk gevoel van de kamer

Een meisje waar ik speciaal voor naar Yin Yang zou rijden, een Topper

Hoop dat ze er nog lang blijft werken

Binky

Last Online
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Reden Het vervolg op "smaakpolitie"....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007 Bekijk bericht
    ....Gisteren maar eens even naar Yin Yang gereden om te controleren wat Silvester en Dupke schreven wel waar is :D

Nou ik ben tot de conclusie gekomen dat hiervan niets is gelogen....
    Dus als je dames met een "Binky's smaakpolitie"-sticker op de bips ziet rondlopen, weet je dat het goed zit....:D

:wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Dus als je dames met een "Binky's smaakpolitie"-sticker op de bips ziet rondlopen, weet je dat het goed zit....:D

Ze had me aangesproken maar had geen idee wat ik van haar mocht verwachten

Gelukkig had ik een Yin Yang Bijbel bij,
    en daar stond in dat het goed zat,
    Silverster en Dupke waren heel tevreden over haar
    Later bleek dat dit ook helemaal klopte

Toen ik naar huis ging heb ik Dupke blij gemaakt met mijn Yin Yang bijbel, heb hem aan hem gegeven
    Hij had ooit een eerdere versie van mij gehad, die ik nu bijhad was weer up to date

Ik had er ook nog een bij van Golden Time, heb die toen aan ontstopper gegeven hoop dat hij er veel plezier van mag beleven.

Binky

Last Online
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Ausrufezeichen Beeeenen...

Afgelopen vrijdag Simona 'n dikke 2 uurtjes van de overige ijsbeertjes afgesnoept...

Ze liep weer in haar rode outfitje rond, en dan lijkt het wel of haar -toch al lange- benen onder haar oksels beginnen...

En op het bedje onder een spiegel eindigen deze benen ook onder oksels van deze superlenige en -geile dame..

Wat een uitzicht heb je dan op haar heerlijke poes en billen, en via de spiegel geniet ze er zelf wellicht nog meer van....

Uiteraard weer een superservice gehad en ook gegeven.

Dit is 'n dame die er zelf zeer van kan en wil genieten, en ze voelde zich dan ook weer schuldig bij het afrekenen...
    Ze zou er een leuk extra setje van gaan kopen heeft ze me beloofd...

Last Online
    10 januari 2011 @ 15:14
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Ik heb gisteren die Simone gespot .Ze werd aangewezen door mede ijsberen als ..de topper .Die meid kan beter een machientje plaatsen waar je volgnummers kan trekken .Verblijft echt geen 5 minuten in de bar .Een niet snel reageerder komt te laat .Die moet er iets van kennen ...dat kan niet anders

Last Online
    19 januari 2025 @ 13:11
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Donderdag zag ik haar op de bank zitten en er ging iets door me een, wie is dat nou weer, waarvan ken ik ze?
    daar het kalm was in YY bij haar gaan zitten en toen ik haar naam hoorde en meteen een tongzoentje kon versieren wist ik het weer, het was die meid waarmee ik vorige keer op de kamer was. In tegenstelling tot vorige keer was ze niet topless deze keer. Ze droeg een rode doorkijk body zodat je haar joekels en tepels ook nog heerlijk kon bewonderen.
    Wat geklets en getongzoen later toch besloten om een sleutel te halen en naar de kamer te trekken. Ik moet zeggen dat tongzoenen bij haar meestal gaat zonder de lippen op elkaar te drukken, meestal is het een speels gelik buitenmonds, af en toe overgaande in een "echte" tongzoen.
    Op de kamer elkaars kleren uitgetrokken en zij zittende op de bedrand mij beginnen pijpen mmmmm lekker gevoel en geil zicht.
    Haar doen ophouden voor ik mijn 10CC kwijt was en met haar borsten beginnen spelen. Nu staat hier te lezen dat het silicone zijn dus ik op zoek naar die inplantaten, en.... niet gevonden na een diepgaand onderzoek, ofwel had ze een zeer goede chirurg, ofwel heeft ze geen valse tieten, ook littekens heb ik niet gezien.
    Na een langdurige borstcontrole haar poesje beginnen likken, overgaande in een 69 om terug in een pijstandje te rollen.
    Het werd tijd om het jasje dus.... enkel ogenblikken later drong ik bij haar binnen mmmmmmmmmmmmm gewoon zalig rollebollen van het ene standje naar het andere dan weer doggy om in een klassieke missionaris te eindigen, net als vorig bezoek ook deze keer genoten van deze prachtmeid die inderdaad druk bezet is.
    Nog één ding, meiden die reeds TZ in de bar zij volgens mij aan te raden, bij die meisjes heb ik steeds een goede ervaring gehad.

Last Online
    Discussies
    22
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Nu staat hier te lezen dat het silicone zijn dus ik op zoek naar die inplantaten, en.... niet gevonden na een diepgaand onderzoek, ofwel had ze een zeer goede chirurg, ofwel heeft ze geen valse tieten, ook littekens heb ik niet gezien
    Volgens mij zou je daar wel eens helemaal gelijk in kunnen hebben.
    Ik was er mee op de kamer geweest, toen ik later las over silicone verbaasde mij dat ook, mij was ook totaal niets opgevallen wat daar ook maar op wees

Binky

Last Online
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Draadjes samenvoegen

Gezocht en gevonden, recensie van Simona in 2005, kan samengevoegd worden .
    Founding Member

Last Online
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Blinzeln Puur natuur....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007 Bekijk bericht
    ....toen ik later las over silicone verbaasde mij dat ook, mij was ook totaal niets opgevallen wat daar ook maar op wees....
    Simona is helemaal puur natuur, dus er mag weer een stckertje bij....

Last Online
    2 september 2024 @ 20:20
    Discussies
    2
    Thanks
    16

Standaard Nog gezien de laatste tijd ??

Heeft iemand deze kanjer de laatste tijd nog gezien

Ze is zeker de moeite waard om er 2 uur voor in de auto te gaan zitten :D:D

Last Online
    3 oktober 2010 @ 13:27
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HotHHarry Bekijk bericht
    Heeft iemand deze kanjer de laatste tijd nog gezien

Ze is zeker de moeite waard om er 2 uur voor in de auto te gaan zitten :D:D
    Simona was gisteren (zaterdag 19/01) aanwezig.

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Simona heb ik al eerder gehad, vrijdag leek ze te schitteren in afwezig zijn, tot ze omstreeks een uur of 3 (of iets later) borst vooruit de bar binnen stapte. Collega ijsbeer Julio was niet te houden en sprong er naartoe alsof het zijn laatste wip zou worden. Ja Simona is gewoon een leuke meid, waarmee je in de bar al wat kan TZ als het in een hoekje is, aan de bar doet ze dat niet, dat zou ik later mogen ondervinden.
    Want inderdaad een uurtje of wat later stond ze aan de bar een drankje te nuttigen toen ik haar aansprak. Ze herkende me (toch al nkele sessies mee gehad) maar TZ aan de bar deed ze niet, wel ergens op een zetel of op kamer. Een beetke bla bla later waren we klaar voor Boem Boem en trokken we kamerwaart. Weer geen sleutel vrij dus wederom naar een kino kamertje. Weer het grote bed gelukkig en ze draaide me nu wel een tong om u tegen te zeggen.
    Mondje open voor een geweldig pijpmoment, ’t Jonge ze is toch lekker hoor, en ik ondervind nu, hoe vaker je met haar bent, hoe beter het is. Het lijkt wel of ze je gevoelige plekjes leert kennen, net als je vaste vriendin, en dat geeft zo een geweldig GFE gevoel…….. .
    Nu ja Alles was weer top, haar pijgeweld, het gewillig laten beffen terwijl die poes kleddernat wordt en uiteindelijk het rubbertje erover en …………………. Een zalige variërende neukbeurt om U tegen te zeggen.
    Nu het is een geweldige meid met een koppel natuurlijke joekels aan, steeds vriendelijk en een service die kan tellen.
    Haar kontje is inderdaad niet van de mooiste zowat hangkont, maar dat maak ze niet minder lekker. Simona is één van mijn favorieten in YY, en niet van mij alleen.
    Drop ze bij Ome Bernds, en ze zal er haar mannetje staan, voor hen die Bernds kennen zegt dat waarschijnlijk genoeg.
    O ja in haar draadje staat donkerblond, ik noem ze gewoon BRUIN harig

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    16

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurent74 Bekijk bericht
    Simona was gisteren (zaterdag 19/01) aanwezig.
    Das Mooiiii, dan ben ik bang dat ik zeerrrr binnenkort ff langsmoet :hymnotize

Last Online
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Cool

Zondagen zijn kalme dagen in YY, niettegenstaande enkel dames opgemerkt die ik wel zag zitten vandaag. Claudia, maar weer ondervonden dat je er meteen moet voor gaan. Toen ik net binnen was had ik de kans bij haar te gaan zitten, maar ik vond het te vroeg, weer een dikke fout want een half uur later zat ze bij een andere ijsbeer, en verder heb ik haar nagenoeg niet meer gezien, tenzij bij het berenwisselen .
    Nu ja veel van de ongekende dames spraken mij niet echt aan , en Tegen ik klaar was voor Dorothy was die ook al niet meer te bespeuren.
    Op veilig spelen dus, mijn eerste sessie had ik met de immer goed gezinde Simona . Tijdens mijn vorige aanweziheden nog opvallend afwezig, maar nu gelukkig terug .
    In het natte gedeelte wat in haar oor gefluisterd, en meteen aan haar oorlelletjes zitten knabbelen. Een tongzoen “gestolen” en haar tepels bewerkt met mijn tong, ja ze had weer zo een netblouse aan, waar haar lekkere knopjes doorsteken:teuflisch.
    Het kon niet uitblijven een tijdje later lagen we in elkaars armen te rollebollen op de kamer.
    Nogmaals beschrijven hoe lekker het ook nu weer was zou eindeloos in herhaling Vallen zijn.
    Simona is gewoon goed, doet alles wat je van zo een meid mag verwachten en ik hou er (nog) steeds een goed gevoel aan over.
    Op zeker gespeeld en gewonnen, achteraf achter Mirjam gaan zoeken maar helaas 3 werf helaas Mirjam was er niet

Last Online
    26 juni 2024 @ 10:41
    Discussies
    12
    Thanks
    6

Standaard

Begin februari nog in YY gezien en even babbeltje gemaakt. Was paar weken thuis geweest. Altijd sympathieke, ietwat verlegen dame. Uitstekende seks en ook met after sales goede ervaringen.

Last Online
    12 februari 2010 @ 02:06
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Daumen hoch Hoezo verlegen?????!!!

Gisteravond het genoegen mogen beleven met dit beest. Ze komt inderdaad eerst ietwat verlegen over maar gaat daarna dan ook volledig los!! Ik kwam haar in de natte ruimte tegen en was meteen gefascineerd door die enorme tieten !!! In haar rode 'netje' zag ze er verschrikkelijk geil uit en ik was er, ondanks dat ze de derde van de avond zou worden, alweer helemaal klaar voor, maar eerst zijn we samen de jaccuzzi ingedoken waar van haar verlegenheid helemaal niks meer te bespeuren viel want ze begon met die cup DD van haar lekker tegen me 'aanschuren'... ook TZ, vingeren en pijpen in het water vondt ze zichtbaar geen enkel probleem, en om maar zo snel mogelijk op een bed te kunnen duiken hebben we het maar in een 'hutje' gedaan naast het bubbelbad. Daar begon ze m'n hele paal vanaf m'n sterretje tot bovenaan heerlijk nat af te soppen, pijpen zonder handen en eigenlijk alles zo als het naar mijn bescheiden mening zou moeten :D . Haar gekreun had inmiddels de nodige intresse gewekt want al kijkende naar Simone en mij werd een kerel klaar gepijpt op het bankje bij de ingang van het hutje!!! Al met al een hele geile ervaring rijker, samen weer naar de bar gegaan voor een stevige borrel!! Echter nadat we elkaar nog lekker hebben afgesopt onder de douche.
    " Still going strong....... "

Last Online
    4 juni 2024 @ 06:10
    Discussies
    5
    Thanks
    2

Standaard

Very tall brunette with a southern mediterranean look. Warm, very affectionate, wonderful breast, beautiful smile, always laughing with you, this sweet honey's got what it takes to send you in paradise. I had already talked with her during my first visit in November 2007, unfortunately I ran out of time and money and I had to leave.

As she showed up in the bar, I thought this was an opportunuity to make it up for the last time, unlucky I was when I saw this goddess of love bewitching another icebear with all her charms. I was so jealous of him, seeing the way she was taking care of him like a real woman in love.

She will endazzle him during 3 hours before coming back. Finally I find her, it's my turn to sample her delights. Really one of the best times I ever had )
    No money, no honey !

Last Online
    Discussies
    2
    Thanks
    16

Standaard

That is nice.....
    My lovely Simona back in YY

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie