Naam : Vanessa
Haarkleur/-lengte : Brunette
Lengte dame : 1.80 m
Postuur/Cupmaat : Slank,zeer goed figuur B- Cup ( Silliconen)
Nationaliteit/Taal : Geboren en opgegroeid in Duitsland, woont in Spanje
Leeftijd : schat haar eind 20
Tatoeages/Piercings : Klitpiercing, grote Draak tatoo achter op de rug, barcode tatoo op de linkerarm en nog een andere tatoo op d'r rechter bovenarm
Service : Redelijk, niet zoenen, Niet Beffen, PZC, NMC, Vingeren, Geen FT.
Nadelen : Het niet zoenen, niet beffen, geen FT verhaal vertelde ze me pas op de kamer
Gisteren werd Vanessa samen met een andere in Spanje woonachtige zeer mooie Blonde Dame ( Lilly) rondgeleid door Maggy. Alle ogen waren, hoe begrijpelijk natuurlijk, gericht op deze twee fraaie dames. Hier wilde ik wel mee dacht ik...........
Omdat de wachttijden voor de kamer inmiddels op waren gelopen tot ruim een uur / anderhalf uur, dacht ik dat mijn kansen gering waren. Tot de klok van kwart voor 1, toen ik Vanessa ineens buiten zag staan, meteen op haar afgestapt en om een sleutel gevraagd. Uiteindelijk moesten we nog ruim 40 minuten wachten hierop.
Wat een onvoorstelbaar mooi figuur heeft deze vrouw zeg, echt waanzinnig en een kontje, ai ai ai, wat mooi.
Op de kamer begon ze langzaam met strelen en werd vriend Rex ook ineens wakker. Olie werd te voorschijn gehaald en Rex werd helemaal ingesmeerd, ook haar moesje werd ruim voorzien van de nodige olie. Toen begon ze met pijpen ( met of zonder condoom vroeg ze aan me,ja das niet moeilijk, zonder natuurlijk), dit was vrij matig moet ik zeggen, er werd een paar keer gelikt en een paar keer diep, maar dat was het dan ook wel. Beffen mocht niet van madame, dus toen maar overgegaan op het neukwerk. Eerst van voren flink die grote sloopkogel erin en toen vanachter, met uitzicht op haar werkelijk echt mooie kont , in haar grotje verder gegaan. Op een gegeven moment was ik flink bezig met haar en ben toen in het venster raam gaan zitten en heb nog even met mijn Rex laten spelen. Ik heb toen zelf maar me zitten aftrekken en heb haar zichzelf laten vingeren. Uiteindelijk op het matras de hele boel ondergekliederd.....
Al met al een zeer mooie dame, maar service niveau aan de lage kant.