Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Jacqueline

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Jacqueline

Naam : Jacqueline

Haarkleur/-lengte : Zwart/lang

Lengte dame : 1.65

Postuur/Cupmaat : Slank/B

Nationaliteit/Taal : Tunesisch/Duits

Leeftijd : 25

Tatoeages/Piercings :

Service : o.a. NMC, PZC

Bijzonderheden : Sinds kort YY, ex-PSW

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Everhard op ISG
    I was just about to leave the place, when the girl came back and asked if I was ready now? I thought, what the heck, why not. She had very sexy tits and body and the best skin I had seen the whole day. Jacqueline is about 25yo, German/Tunisian, long jet-black hair. She also said she works at Parksauna Wildenrath. Her skill was better than Dana's, but far from mindblowing. She did a lot of fake moaning, which always annoys me. However, not even that could take away the excitement from seeing and touching this body. It was a long time ago that I had such a visually stimulating doggy style-view. I won't rent her again though, if I see her. It's a shame that she is so professional (in the bad sense), when she could get lots of repeat customers.
    Founding Member

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Met voorbehoud mijn triootje een andere Jacqueline zou betreffen moet PZC zijn PMC.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    15 september 2008 @ 11:31
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard

Jacqueline werkt naar eigen zeggen, reeds 3 j in YY, vooral 's avonds vanaf 18u. Vandaag was ze er vanaf 11u, en daarom zag ik ze voor 't eerst. Leuke verschijning met een prachtig lichaam, zeer slank met mooie B-cup. Zeer goede sessie van een half uurtje. Ze kust niet maar knuffelt wel, pijpt zeer goed met condoom. Zeer goed geneukt in meerdere standjes. Ik hoop dat ze nog eens overdag komt.

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moeke1 Bekijk bericht
    Jacqueline werkt naar eigen zeggen, reeds 3 j in YY, vooral 's avonds vanaf 18u. Vandaag was ze er vanaf 11u, en daarom zag ik ze voor 't eerst. Leuke verschijning met een prachtig lichaam, zeer slank met mooie B-cup. Zeer goede sessie van een half uurtje. Ze kust niet maar knuffelt wel, pijpt zeer goed met condoom. Zeer goed geneukt in meerdere standjes. Ik hoop dat ze nog eens overdag komt.
    Ik kan hier nog maar weinig aan toe voegen. Ze werkt enkel in YY wanneer ze er zin in heeft, vertelde ze me . Of ze intussentijd andere clubs aandoet is een weet voor haar, een vraag voor ons.

Het is een schatje (waar je zomaar op zou kunnen worden, maar ze laat dat niet gebeuren ).

Ik heb nog getwijfeld om na mijn eerste orgasme het halfuur met een halfuur te verlengen .

Echte GFE zonder kussen! Klinkt contradictorisch, 'k weet het, maar 't is de waarheid. Knuffelt liever dan sommige andere tot GFE bestempelde dames. Verleidt en kronkelt ongelooflijk geil met haar prachtig lichaam.
    Terwijl ze jou verleidt neemt ze posities aan die vragen om ook haar te laten genieten. Niets is hierbij te gek voor haar.

Weer één van die dames die met condoom beter en gevoeliger pijpt dan sommige dames die het condoom pas nemen als ze gaan neuken.

Te weten dat ik ze éérst nog liet gaan, ik heb me gelukkig, ja wat een geluk, herpakt.

Eéntje uit de duizend
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Intussen een tijd geleden weer eens op herhaling geweest met haar en zaterdag een week terug voor de derde keer. Nee, het is niet haar verblindende schoonheid alleen (want dat hebben andere mindere sessies met andere dames al bewezen bij mij) maar vooral de manier dat ze met je bezig is op kamer die er toe leiden dat ze steevast mijn paal in enkele luttele minuutjes kei rechtop krijgt.

Last Online
    7 december 2009 @ 22:19
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Zeer leuke dame, ik ben de vorige week bij YY geweest. Als het deze dame is dan krijgt ze een 10. Ze is heel goed op de kamer en doet lekker tongzoenen. Hopelijk kunnen we snel gebruik maken van de jacuzzi.

Last Online
    7 december 2009 @ 22:19
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Heerlijke dame en GF ex. Ze is niet alleen vaak bij YY. Weet iemand welke dagen ze exact werkt (en tijdstippen). Ik vind het een knappe maar ook een hele spontane dame.
    En lekker.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten