Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 87
    Last Online
    Vandaag @ 10:49
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Beitrag Lavinia/Indira (Roemeens), ex-PHG/Oase

Naam : Lavinia

Haarkleur/-lengte : Zwart haar met rode extensions , blanke huidskleur

Lengte dame : 1.67m

Postuur/Cupmaat : Normaal slank, C-Cup

Nationaliteit/Taal : Roemeens, duits gebrekkig en engels

Leeftijd : 20-22

Tatoeages/Piercings :

Service : Die komt wel....

Bijzonderheden : De "zus" van Louisa
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Gisteren @ 12:28
    Discussies
    65
    Thanks
    306

Standaard

Roemeens willem niet russisch, tenminste louisa is roemeens.

Last Online
    Gisteren @ 20:27
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Roemeens willem niet russisch, tenminste louisa is roemeens.
    Als dit het geile zusje van Louisa is en er net zo veelbelovend uitziet, dan ga ik haar een keer proberen en daarna misschien wel een triootje...............

Altijd al gewild aan trio met 2 zusjes die elkaar dan helemaal klaar zitten te likken en waarna ik dan volg........................Super!!!!!!!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    306

Standaard prestatie :)

Nou ik moet zeggen dat ik er goed mee door een deur kan. Maar ik kan me zo voorstellen dat de directe aproach die ze hanteerd door velen als storend wordt ervaren. Het komt bijna neer op : "Hoi......., neuken? " . Maar heeft iemand er nou al ervaringen mee, dat is de vraag. Ik vraag me nog steeds af hoe ze presteerd?

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Afgelopen zaterdag stond ze (althans ik denk dat het deze is: spiderwoman) een tijdje bij ons groepje ijsberen te vissen of iemand zin had. Ik vond het niet uitzien. Gewoon aan het gereedschap zitten, peuk beetje aso op de bek, totaal stijlloos in mijn visie maar goed, als iemand anders daar veel plezier mee kan beleven prima.

Last Online
    17 september 2024 @ 20:05
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Beitrag

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    .......(althans ik denk dat het deze is: spiderwoman) .....
    Ja Tiga...dat was ze inderdaad....wat NKG al schrijft, de appraoch beviel me ook niet echt, maar wie weet komt het er wel eens een van, al heb ik momenteel andere voorkeuren.
    Inderdaad wel opvallend dat er nog niemand die hier schrijft met haar is geweest....
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    306

Standaard ordi

Tiga, als je gelijk hebt heb je gelijk. Ook dat was me opgevallen, en een tikkeltje ordi is het wel, dat moet ik toegeven. Maar ze heeft een aardige kant, die heb ik inmiddels wel mogen zien. Ik moet zeggen dat ik haar van de 3 (simona, louisa) de eerlijkste vind. Die andere twee daar heb ik niets meer mee op bleh . En ik moet Raymond gelijk geven BTW. Heb zaterdag eens een snuifje van Simona moeten nemen toen ze voorbij liep. PHEW!

Ze was Raymond gewoon aan het stangen toen ze dat bij hem deed. Ze had heel goed in de gaten dat hij het niet leuk vondt. Maar velen kicken erop beste Tiga, dat friemelen aan je swong. Ik weet dat jezelf ook wel eens met iemand meegaat die zich ook van deze techniek bedient, als het haar uitkomt.

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard PHG_Lavinja and Louisa Sisters, but no twins

Mannen,

ik zit hier momenteel in een werkelijk fantastisch hotel met alles erop en eraan in Barcelona en was toch even benieuwd wat jullie allemaal te vertellen hebben.......................

Inderdaad NKG, ik ben hier zeker niet van gecharmeerd,, van geen enkele dame trouwens in PHG. Ik ben de customer, dus ik kies wie ik wil en niet andersom. Trouwens die trio doe ik toch maar niet, want ik vind Lavinja, of hoe ze dan ook heet in d'r spiderwoman outfit, bij nader inzien toch helemaal niks. Nee daar kan ik het niet op....................

Groeten,
    Raymond.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    9 augustus 2011 @ 16:09
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard verstrikt in het web

Ben afgelopen zaterdag (17/12) in het web van deze spiderwoman verstrikt geraakt. Ze was inderdaad hard aan het werk om haar centjes bij elkaar te verdienen. Maar ze kon erg lekker zoenen en dus nam ik de proef op de som. Al met al ongeveer een uur in kamertje 4 getoefd. Bij binnenkomst direct veel en hevig zoenen en voelen. Ze heeft prachtig zachte borsten (4real) en ze vindt het lekker als je die niet vergeet op je ontdekkingsreis. Ben begonnen met haar een flinke likbeurt te geven, om haar ook wat enthousiast te maken om mijn jongeman eens stevig onderhanden te nemen. Was ook het geval, maar echt feest was het niet. Vind haar minder pijpgericht dan ik van de dames in oedt gewend ben. Neuken is een ander verhaal. Vooral ijsberen die van een stevige drilsessie houden zijn bij Lavinia aan het goede adres. Heb haar in vele standjes gehamerd alsof mijn leven er vanaf hing. Zweten. Topsport. Zelf beweegt ze enhousiast mee en ze voert het tempo graag op. Heb het na plm halfuur op zijn hondjes in haar afgemaakt, maar kreeg het idee dat ze nog wel even doorwilde. Na sigaret en even kletsen de tweede ronde ingezet en heerlijk over haar borstjes heen gekliederd. Al met al meer een neukpoes dan pijpwonder. Moet je van houden. Vind trouwens dat ze beter engels spreekt dan veel ijsberen doen geloven.

Volgende keer ga ik die kleine blonde duivelin met vlechtjes in haar haren. Ze was er zaterdagavond ook en ze kijkt bijzonder ondeugend uit haar ogen. Echt iemand die plezier in haar werk heeft, denk ik. Weet iemand wie dat is? Heeft iemand ervaring met haar? Let me know!

Last Online
    8 februari 2021 @ 19:11
    Discussies
    493
    Thanks
    531

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door walkabout
    Volgende keer ga ik die kleine blonde duivelin met vlechtjes in haar haren. Ze was er zaterdagavond ook en ze kijkt bijzonder ondeugend uit haar ogen. Echt iemand die plezier in haar werk heeft, denk ik. Weet iemand wie dat is? Heeft iemand ervaring met haar? Let me know!
    Hoe ze heet weet ik niet. Voor het gemak vergelijk ik haar maar met Roadrunner of Speedy Gonzales: MEEP MEEP of VENGA, VENGA, HANDALE, HANDALE YIIIHAAAAA!!

...verwijzend naar de snelheid waarmee ze wat klanten wegpoetst (alleen Louisa kan dat sneller) en hoe ze altijd tussen de barkrukken doorsjeest in de bar.

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    306

Standaard :)

Johanna is dat Tiga. Die waar de alarm lichten voor gaan zwaaien. Dus das een no go. IK had via im al iets gestuurd. Over kerstman met cadeautjes enzo.

FYI.

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    306

Standaard

She`s back.... :D looking hot as ever.

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Standaard Ow ja..?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    She`s back.... :D looking hot as ever.
    Meende toch gisteren andere woorden te horen uit je bekkie.....ow wat ziet ze dr toch lief uit vandaag :green_smi

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Daumen hoch Lavinia, 16 feb

Zus van Louisa, en derhalve deel van de Roemeense clan. Ook Lavinia is een fraai exemplaar, en we hebben elkaar intensief beziggehouden, vooral oraal. Ze doet dat lekker, en na afloop hebben we lekker nageknuffeld en liggen kletsen. Gelukkig geen fake gekreun, maar ze vond het wel lekker zonder overdreven gedoe.

Hoewel ze veel op Louisa lijkt, is haar stijl toch een andere. Niet minder, maar anders. Ik heb het idee dat ze het niet zo leuk vindt dat Louisa meer klanten trekt dan zij. Is jammer voor haar, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Louisa komt zelfverzekerder over, Lavinia is wat minder spontaan. Maar qua sex doet ze het zeker goed, dus heren...

Als ik ooit nog eens een trio ga doen, zal dat vast wel eens met deze dames zijn. Brrrr....

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Beitrag

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy
    Zus van Louisa, en derhalve deel van de Roemeense clan. Ook Lavinia is een fraai exemplaar, en we hebben elkaar intensief beziggehouden, vooral oraal. Ze doet dat lekker, en na afloop hebben we lekker nageknuffeld en liggen kletsen. Gelukkig geen fake gekreun, maar ze vond het wel lekker zonder overdreven gedoe.

Hoewel ze veel op Louisa lijkt, is haar stijl toch een andere. Niet minder, maar anders. Ik heb het idee dat ze het niet zo leuk vindt dat Louisa meer klanten trekt dan zij. Is jammer voor haar, maar ik kan me er iets bij voorstellen. Louisa komt zelfverzekerder over, Lavinia is wat minder spontaan. Maar qua sex doet ze het zeker goed, dus heren...

Als ik ooit nog eens een trio ga doen, zal dat vast wel eens met deze dames zijn. Brrrr....
    Die Randy toch.....die wil dus wel een zussen trio...:teuflisch

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard And why not?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobert
    Die Randy toch.....die wil dus wel een zussen trio...:teuflisch
    Ja, het idee spreekt me wel aan. Maar laatst kreeg ik een berichtje dat de zussen misschien toch geen zussen zouden zijn? Nog maar eens goed checken bij de dames, dus.

Overigens ook als ze geen zussen zijn, lijkt een trio met hun me zeker geen straf...

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    306

Standaard

No, we lieten je al extra in de droom Randy. Het zijn idd.(helaas) geen zussen (bron: Louisa zelf).

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard Dromen zijn bedrog, maar...

... met zulk bedrog kan ik prima leven! :D Ook Lavinia meldde al dat zij en Louisa geen zussen zijn.

Dat mijn medebeertjes dit bedrog steunen, stelt me zeer teleur :angryfire , maar ja, ook PHG ligt in Phantasialand. Zouden de dames betrouwbaarder zijn dan de meeste beertjes? Sowieso wel aangenamer gezelschap op de kamer :thefinger .
    Ik blijf erbij dat L&L toch wel verdacht veel op elkaar lijken. Misschien dezelfde vader??? :teuflisch Of nichtjes... Sommige dingen moet ik ook niet willen weten :D.

Nu eens bedenken hoe ik mijn gewaardeerde mede-beren weer terug kan pakken...:green_smi

Last Online
    Discussies
    37
    Thanks
    150

Beitrag

... met zulk bedrog kan ik prima leven! :D Ook Lavinia meldde al dat zij en Louisa geen zussen zijn.

Dat mijn medebeertjes dit bedrog steunen, stelt me zeer teleur :angryfire , maar ja, ook PHG ligt in Phantasialand. Zouden de dames betrouwbaarder zijn dan de meeste beertjes? Sowieso wel aangenamer gezelschap op de kamer :thefinger .
    Ik blijf erbij dat L&L toch wel verdacht veel op elkaar lijken. Misschien dezelfde vader??? :teuflisch Of nichtjes... Sommige dingen moet ik ook niet willen weten :D.

Nu eens bedenken hoe ik mijn gewaardeerde mede-beren weer terug kan pakken...:green_smi
    Ojee Randy....ik loop nu echt te bibberen :thefinger
    Maar ik moet je gelijk geven dat ze wel iets van mekaar weghebben...
    Wie weet toch een verre familieband he

En over betrouwbaarheid hebben we het maar niet :D

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    306

Standaard

Dat mijn medebeertjes dit bedrog steunen, stelt me zeer teleur :angryfire
    Ach dr staat al zoveel informatie op dit forum. Had het je voordeel opgelevert als je het geweten had? Eerlijk, we hebben het erover gehad of we het zouden zeggen. Maarja, dan kom je zo over van kijk mij, kijk mij " Hoi, hoi, ik weet iets, ik weet iets, ik weet iets...." over, met nieuws dat al zo oud is dat het haar dat er op groeit al 2x geknipt is. Niemand van hun klanten vond het schijnbaar de moeite van het vermelden waard!

Ik ben trouwens die onbetrouwbare neger met dat gigantische afro kapsel die bij de hotspot zit ....je kunt me niet te missen :D :D :D :D

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    306

Standaard

Zo het is dan toch gebeurt, met lavinja naar de kamer geweest. Ze probeerde een standaard program. Tja wat zal ik zeggen, just does not work on me. Nadat ze dat in de gaten had toch nog een hele leuke 2 uur mee gehad. :D maar de kans op herhaling is uiterst klein ofschoon het goed was. Het is weer eens gewoon niet mijn ding.

Last Online
    23 november 2020 @ 18:03
    Discussies
    7
    Thanks
    2

Standaard

Uit zeer betrouwbare bron kan ik U mededelen dat je Lavinja anders schrijft. En wel op deze wijze : Lavinia

Voor de rest hul ik mij in stilzwijgen :D

Eagledriver :wink: :wink:

Last Online
    22 januari 2025 @ 16:46
    Discussies
    7
    Thanks
    11

Daumen hoch

Lavinia is inderdaad een lekker ding. Ze ziet er niet alleen erg goed en uitdagend uit, maar komt inderdaad kort bij een GFE. Ze pijpt heerlijk, en is inderdaad het teasen zeer goed machtig. Lekker hoor.

Ik kreeg de tip van Bredero, de tweede van vandaag, en ook hiervan geen spijt gehad. Direkt na het eten (en een sigaret) is ze de sleutel gaan halen, en hebben we een heerlijk uurte doorgemaakt. Allerlei standjes doorgenomen, maar uiteindelijk in doggy style afgemaakt. Ik voelde mezelf ook bijna afgemaakt. Inderdaad, zoals beschreven (elders), zij maakt je kapot, maar wel op een verrukkelijke manier.

HW

Last Online
    Vandaag @ 10:49
    Discussies
    4642
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex

Eerste ronde met Lavinja, veel beter als de laatste 2 keer. Was minder gehaast dit keer, uitgebreid zoenen, langzaam en lekker diep pijpen, zonder die sloopkogel er af te zuigen, nee was goed te doen dit keer met haar.
    Ze was na een weekje Roemenië dus weer terug in de PHG.

Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard Even adem halen.............

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ze was na een weekje Roemenië dus weer terug in de PHG.

Willem2 :wink:
    Ja Willem, ze had ff een kleine pauze ingelast in Roemenië voor 5 dagen.

Heeft haar in ieder geval goed gedaan, want ze was goed te versmaden afgelopen vrijdag............

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten