Na getafeld te hebben met deze 2 dames en van D. een desertje gekregen te hebben uit haar land van herkomst nadien nog wat mee aan de bar gaan hangen en ingegaan op hun aanbod om met hen twee naar de kamer te gaan, als afsluiter van deze donderdag 18/10 YY.
Van S. wist ik al wat ik er kon van verwachten: al het beste dus. D. kende ik nog niet van op de kamer. Wat dit samen zou geven was dus zeker afwachten.
Het begon nogal vreemd. D. bleek het allemaal heel grappig te vinden en was in een giegelbuitje. Zegt ze dat dat is omdat ze moe is, dan doet ze niet anders dan lachen? Enfin, eens de valse start genomen was kreeg ik toch wel de nodige heerlijke verwenning van alletwee. Waarbij ook typische zaken bij een triootje niet ontbraken (bvb. tonzoenen met z'n drietjes). D. moest blijkbaar wel wat op gang geraken. Waar in het begin het met haar wat minder spontaan liep evolueerde dit met haar wel naar intense gfe. En S. was top, zoals vorige sessie met haar alleen.
Ik had al wel eens enkele triootjes achter de rug in YY, zonder meerprijs. Hoe zit dat nu? Betaal je normaal 25 euro extra aan elke dame voor een lesbischact of niet? Ik moest dit nooit eerder. Nu betaalde ik voor een dik halfuur 75 euro aan elks. Op de kamer vroeg D. me wel of het mét lesbische act moest zijn omdat dat meer kost. Maar ja... toen ging ook weer geen nee zeggen natuurlijk.
Dorothy zie ook : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=6562