Naam : Kim
Nationaliteit / taal : Thaise /Duits /engels
Leeftijd : 25 - 30
Haarkleur/lengte : half lang zwart
Lengte : 1.60m.
Postuur / Cupmaat : slank, maar niet mager met C-cup (dankzij dokter)
Tatoeage /Piercing : gigantisch bloemenwerk op rug
Service : goed, TZ,PZC,FT (half), NMC
Extra :
Gedeelte uit : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=219
.....................Omdat ik toch onderweg was liep ik maar door naar thaise Kim. Recht op het vrouwtje af. “Hallo, wie heist du?” (dat wist ik natuurlijk al lang). “Ich heisse Kim, und du?” “Ich heisse Ace. Hast du zeit fur mich?” Zo zie je maar weer: niet alleen de vrouwtjes kunnen snel en direct zijn. Kim ging de sleutel halen en ik ging mij snel douchen. Op weg naar de kamer vroeg ik haar: “Liebst du mir schon?” Wass sagst du? » was haar reactie. “liebst du mir schon? » herhaalde ik. “He?” zei Kim. "Liebst du mir schon? » vroeg ik nogmaals. “Dein deutsch ist slecht. Ich verstehe dich nicht.” “Liebst du mir schon? » vroeg ik voor de vierde maal. “Liebe? Ich arbeite hier. Nur arbeiten. Kein liebe. Dass muss du verstehen”. Eindelijk iemand die mij serieus nam.
Kim en ik namen plaats in tuinhuisje nummer 10, al waar wij van onze kledij ontdeden en op bed gingen liggen. Teder, maar iets terughoudend zoende Kim mij. Ze lag naakt op mij en ging voorzichtig iets naar beneden, waarbij ze mijn tepels likte, om vervolgens al likkend over mijn buik naar mijn harde penis te gaan. Ze zoende eerst mijn penis en mijn ballen en begon daarna te likken. Uiteindelijk deed ze voorzichtig mijn penis in haar mond, steeds dieper en lekker nat. Pijpen kan Kim behoorlijk. Nu kwam ik ook in actie. Terwijl Kim op haar zij mij lag te pijpen probeerde ik al zoenend naar haar poesje te komen, wat mij ook lukte. Voorzichtig likte ik haar schaamlipjes die daardoor nat werden. Op onze zij lagen wij elkaar oraal te bevredigen toen er ineens een dame en een ijsbeer in onze kamer stonden. “Die had ik niet besteld” dacht ik nog. Ze waren echter ook weer zo weg en ik hoorde ze nog zeggen: “10”. Dat hoorde ook Kim die ineens opstond en zei: “Wir mussen nach zimmer 11.” en ze was vertrokken. Ik besloot maar met haar mee te gaan, want alleen is ook maar alleen.
Op kamer 11 deed Kim mijn badjas uit en ging gelijk door haar knieeen (ondertussen mijn lichaam kussend) en nam mijn nog steeds harde penis in haar mond en pijpte gulzig, alsof er geen intermetzo had plaatsgevonden. Ik tilde haar op en legde haar op bed waar wij verder gingen met het orale gedeelte. Dat beviel mij best. Toch werd het snel tijd voor het wat steviger werk. Het condoom werd gepakt en ik kon aan de slag. Ik kan niet zeggen dat ik de indruk had dat er sprake was van wederzijds genot, maar voor mij was het goed genoeg. Kim heeft een mooi lichaam met borsten van de dokter. Ze kreunt zachtjes, niet te zacht en niet te hard. Na enkele standjes ontdeed ik mij van mijn condoom en vroeg of FT tot de mogelijkheden behoorde. “Im arsch?” vroeg ze. “Machst du auch anal? » vroeg ik. Het antwoord was nee, maar FT kon wel. Al moet ik wel zeggen dat ze tijdens het klaarkomen, alles gelijk weer uit haar mondje liet druipen op het bed.
Na de sex praatten wij wat over koetjes en kalfjes. Net toen ik dacht dat het tijd werd om weer eens naar de bar te gaan vroeg Kim: “Nog einmahl sex?” Zonder na te denken zei ik: “Ja, gut” Daar had ik al gelijk spijt van. Mijn ogen waren weer groter dan mijn penis. Zou dit mij wel lukken? Dat bleek echter geen probleem. Mijn penis stond al weer snel hard en het orale gedeelte werd in sneltreinvaart afgehandeld. Snel werd het condoom om mijn penis gedaan en Kim kwam op mij zitten. Ze bereed mij als een volleerde amazone. Ineens draaide ze een kwartslag waardoor je mij meer schuin bereed. Dat was wel een beetje apart. Het leek wel of ze in een trance kwam en geen aandacht had voor mij, de klant. Na enkele minuten van rijden en stoten begon ze iets harder te steunen, ze sloot haar ogen en haar poesje begon meer te soppen (ik kan het niet beter omschrijven). Zuchtend liet ze haar hoofd op mijn borst rusten en na een minuut zei ze: “Jetz soll es dir sein.” Ik werd op haar getrokken. Van de net zo sensuele Kim was niets meer over. Ze was weer aan het werk. Ik nam haar in 3 standjes en uiteindelijk ging ik op haar liggen, pakte haar billen en stootte een paar keer diep. Mijn tweede orgasme was een feit.
Na de sex was Kim lief en zorgzaam. Meer dan de eerste keer, toen ze meer nonchalant was. Na wat gepraat stelde ik voor om wat te gaan eten in de bar, en dat deden wij dan ook.