Weergegeven resultaten: 1 t/m 24 van 24

Discussie: Kim ( Thaise)

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    Gisteren @ 09:48
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard Kim ( Thaise)

Naam : Kim

Nationaliteit / taal : Thaise /Duits /engels

Leeftijd : 25 - 30

Haarkleur/lengte : half lang zwart

Lengte : 1.60m.

Postuur / Cupmaat : slank, maar niet mager met C-cup (dankzij dokter)

Tatoeage /Piercing : gigantisch bloemenwerk op rug

Service : goed, TZ,PZC,FT (half), NMC

Extra :

Gedeelte uit : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=219

.....................Omdat ik toch onderweg was liep ik maar door naar thaise Kim. Recht op het vrouwtje af. “Hallo, wie heist du?” (dat wist ik natuurlijk al lang). “Ich heisse Kim, und du?” “Ich heisse Ace. Hast du zeit fur mich?” Zo zie je maar weer: niet alleen de vrouwtjes kunnen snel en direct zijn. Kim ging de sleutel halen en ik ging mij snel douchen. Op weg naar de kamer vroeg ik haar: “Liebst du mir schon?” Wass sagst du? » was haar reactie. “liebst du mir schon? » herhaalde ik. “He?” zei Kim. "Liebst du mir schon? » vroeg ik nogmaals. “Dein deutsch ist slecht. Ich verstehe dich nicht.” “Liebst du mir schon? » vroeg ik voor de vierde maal. “Liebe? Ich arbeite hier. Nur arbeiten. Kein liebe. Dass muss du verstehen”. Eindelijk iemand die mij serieus nam.

Kim en ik namen plaats in tuinhuisje nummer 10, al waar wij van onze kledij ontdeden en op bed gingen liggen. Teder, maar iets terughoudend zoende Kim mij. Ze lag naakt op mij en ging voorzichtig iets naar beneden, waarbij ze mijn tepels likte, om vervolgens al likkend over mijn buik naar mijn harde penis te gaan. Ze zoende eerst mijn penis en mijn ballen en begon daarna te likken. Uiteindelijk deed ze voorzichtig mijn penis in haar mond, steeds dieper en lekker nat. Pijpen kan Kim behoorlijk. Nu kwam ik ook in actie. Terwijl Kim op haar zij mij lag te pijpen probeerde ik al zoenend naar haar poesje te komen, wat mij ook lukte. Voorzichtig likte ik haar schaamlipjes die daardoor nat werden. Op onze zij lagen wij elkaar oraal te bevredigen toen er ineens een dame en een ijsbeer in onze kamer stonden. “Die had ik niet besteld” dacht ik nog. Ze waren echter ook weer zo weg en ik hoorde ze nog zeggen: “10”. Dat hoorde ook Kim die ineens opstond en zei: “Wir mussen nach zimmer 11.” en ze was vertrokken. Ik besloot maar met haar mee te gaan, want alleen is ook maar alleen.
    Op kamer 11 deed Kim mijn badjas uit en ging gelijk door haar knieeen (ondertussen mijn lichaam kussend) en nam mijn nog steeds harde penis in haar mond en pijpte gulzig, alsof er geen intermetzo had plaatsgevonden. Ik tilde haar op en legde haar op bed waar wij verder gingen met het orale gedeelte. Dat beviel mij best. Toch werd het snel tijd voor het wat steviger werk. Het condoom werd gepakt en ik kon aan de slag. Ik kan niet zeggen dat ik de indruk had dat er sprake was van wederzijds genot, maar voor mij was het goed genoeg. Kim heeft een mooi lichaam met borsten van de dokter. Ze kreunt zachtjes, niet te zacht en niet te hard. Na enkele standjes ontdeed ik mij van mijn condoom en vroeg of FT tot de mogelijkheden behoorde. “Im arsch?” vroeg ze. “Machst du auch anal? » vroeg ik. Het antwoord was nee, maar FT kon wel. Al moet ik wel zeggen dat ze tijdens het klaarkomen, alles gelijk weer uit haar mondje liet druipen op het bed.

Na de sex praatten wij wat over koetjes en kalfjes. Net toen ik dacht dat het tijd werd om weer eens naar de bar te gaan vroeg Kim: “Nog einmahl sex?” Zonder na te denken zei ik: “Ja, gut” Daar had ik al gelijk spijt van. Mijn ogen waren weer groter dan mijn penis. Zou dit mij wel lukken? Dat bleek echter geen probleem. Mijn penis stond al weer snel hard en het orale gedeelte werd in sneltreinvaart afgehandeld. Snel werd het condoom om mijn penis gedaan en Kim kwam op mij zitten. Ze bereed mij als een volleerde amazone. Ineens draaide ze een kwartslag waardoor je mij meer schuin bereed. Dat was wel een beetje apart. Het leek wel of ze in een trance kwam en geen aandacht had voor mij, de klant. Na enkele minuten van rijden en stoten begon ze iets harder te steunen, ze sloot haar ogen en haar poesje begon meer te soppen (ik kan het niet beter omschrijven). Zuchtend liet ze haar hoofd op mijn borst rusten en na een minuut zei ze: “Jetz soll es dir sein.” Ik werd op haar getrokken. Van de net zo sensuele Kim was niets meer over. Ze was weer aan het werk. Ik nam haar in 3 standjes en uiteindelijk ging ik op haar liggen, pakte haar billen en stootte een paar keer diep. Mijn tweede orgasme was een feit.
    Na de sex was Kim lief en zorgzaam. Meer dan de eerste keer, toen ze meer nonchalant was. Na wat gepraat stelde ik voor om wat te gaan eten in de bar, en dat deden wij dan ook.
    Laatst gewijzigd door Big30; 8 januari 2008 om 20:51

Last Online
    28 juni 2024 @ 18:06
    Discussies
    1
    Thanks
    375

Standaard

Schon wieder weg :green_smi

Hoffentlich kommt se noch mal wieder

Viele Grüße

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Een absolute topervaring gehad met deze dame: zeer gepassioneerd, gulzig zoenen, uitstekend pijpen en neuken. Vervolgens een uitgebreide en goede massage, waarna we het reportoire nog een keer hebben doorgenomen, eindigend in haar gulzige mondje
    Groot herhalingsgevaar. Niet de mooiste, maar wel zeer vaardig en na afloop steeds weer even het contact zoekend.

Last Online
    21 juli 2014 @ 11:16
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Is Kim regelmatig aanwezig.
    bvb op vrijdag
    Ik ben verzot op Thaise dames

Last Online
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VuilePitoe Bekijk bericht
    Is Kim regelmatig aanwezig.
    bvb op vrijdag
    Ik ben verzot op Thaise dames
    Voor jou komt ze ongetwijfeld speciaal vrijdag
    Geen idee, ze komt meestal omstreeks 17.00 uur. Overigens zijn er op dit moment diverse thaise dames zoals je hebt kunnen lezen. Collega-ijsbeer deux deux heeft gisteren Nipa uitgetest en kwam ook zeer tevreden terug
    Laatst gewijzigd door Mauriceyep; 4 februari 2008 om 22:28

Last Online
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Gisteren opnieuw een uitgebreide sessie gehad met Kim. Vergelijkbaar niveau van vorige keer: erg goed. Eerst uitgebreid in allerhande standjes geneukt met haar, wat lekker dierlijk was en waarbij ze steeds blijft kussen, likken en haar handjes gebruiken. Na het klaarkomen, een korte massage gevolgd door een nieuwe ronde, waarbij ik haar mondje heb gevuld. Strompelend verliet ik de kamer .... dat krijg je na je pensionering

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard GT; donderdag 20 maart

.......

Gelukkig had Thaise Kim mij al snel vergeven. Ze kroop dicht tegen mij aan. Ik zag haar mooie lichaam en herinnerde mij waarom ik in GT was. Tijdens het wachten op de sleutel werd mij nog toevertrouwd dat ook Thaise Anny later op de dag zou langskomen. Het zou helemaal goed komen, dacht ik bij mijzelf. Maar eerst zou ik mij gaan vermaken met Kim.
    Op de kamer ontdeden wij ons van onze kledij. Ze zag er mooi uit in haar slanke, ietswat gebruine lichaam met grotere (maar niet te grote) borsten. Zo positief zal zij niet naar mij hebben gekeken.
    We gingen naast elkaar liggen waarna wij smakkend met een zeer lekkere tongzoensessie begonnen. We smakten wat af. Kim zoent heel goed. Of Kim dat ook over mij zal zeggen, weet ik niet. Maar aan al dat gezoen zou een einde komen. Kim daalde af naar beneden waar zij al een harde penis aantrof (goed zoenen doet wonderen). Langzaam begon ze te likken en langzaam slurpte ze mijn penis nat in haar mond. Dat deed ze heel goed. Ik liet haar mij even pijpen, maar besloot toch ook in actie te komen. Ik trok haar gezicht van mijn penis af (floep) en legde haar voorzichtig op haar rug. Weer begonnen wij met zoenen en ik kreeg er geen genoeg van. Toch moest ik afscheid nemen van haar heerlijke mond en heerlijke tong. Likkend over haar borsten en buik ging ik naar beneden om aan te komen bij een mooi kaal geschoren poesje. Voorzichtig likkend begon ik haar te beffen. Ze was al ras kletsnat en haar bekken bewoog heerlijk op het ritme van mijn tong. Af en toe kwam ik naar boven om haar wederom te zoenen. Even ging ik op mijn zij liggen, zodat zij bij mijn penis kon. Kim pijpte mij, terwijl ik haar befte. Het was steunen en kreunen. Na een kwartier ging ik weer voor haar liggen om haar verder te beffen. Ze was kletsnat en liet zich gewillig naar een (gespeeld?) orgasme likken. Ze wreef met haar handen door mijn haar en zei: “Gut, dass war gut.” Soms weet je of ze het menen en soms ook niet. Nu wist ik het eerlijk gezegd niet, maar het was overtuigend genoeg om mij tevreden te stellen.
    Vervolgens werd een condoom om mijn penis gedaan en ik ging op haar liggen. Langzaam stootte ik mijn harde penis in haar natte poesje en stootte steeds harder. Kreunend stootte zij haar bekken terug. Om niet al te snel klaar te komen haalde ik na een paar minuten mijn penis uit haar poesje en ging op mijn rug liggen. Kim kwam op mij zitten en begon mij te berijden. Ik hoorde door de kamer het gesop van haar natte kutje. Het was een heerlijk geluid. Ik moest mij echter vooral concentreren dat ik niet klaar kwam. Ik wilde dit lekker lang rekken.
    “jetz, von hinten.” zei Kim ineens. Ik ging achter haar zitten en keek naar haar schitterende kontje. Ze pakte mijn penis en duwde die in haar poesje. We gingen gelijk flink aan de slag. Doordat ik een paar keer mijn orgasme had tegengehouden, lukte het mij nu om flink door te gaan. Onze bekkens klapten telkens tegen elkaar: “Oooooh, du machst es gut. Du fickst lange, Gut, gut, gut.” Maar ook aan mijn uithoudingsvermogen kwam een eind. Het zweet stond op mijn rug en op mijn voorhoofd. Ik ging zitten en rolde het condoom van penis af. Kim liet zich deze kans niet ontglippen en dook recht op mijn penis en pijpte mij klaar. Een flink kwak sperma spoot mijn penis uit, recht tegen haar gehemelte. Ze morstte geen druppel. “Dass war viel.” zei ze. “war ich die erste, heute?” vroeg ze. Hijgend knikte ik van ja. Ze keek mij verbaast aan. “Wie kannst du zu lange ficken?” Dat waren allemaal teveel moeilijke vragen in een te korte tijd.
    We lagen in elkaars armen wat na te kletsen en de tijd verstreek zonder dat ik er erg in had. Ik vermaakte mij opperbest met deze mooie Thaise. Ze had mij verwend.
    Langzaam maar zeker begon ze weer te zoenen. Het was iets minder intensief als het begin, maar nog steeds goed genoeg. Ze kwam op mij liggen en al body to body herrees mijn penis. Ik voelde met mijn handen al dat haar poesje weer nat werd. Wederom legde ik haar op haar rug en ging voor haar zitten om haar te beffen. Weer werd ze kletsnat en bleef redelijk wild met haar bekken om mijn tong heen gaan. Ze pakte mijn twee handen en stootte voorzichtig haar bekken naar voren. Ineens begon ze weer te zuchten en stootte nog eenmaal haar bekken naar voren. Klaar is Ace.
    Ik ging rechtop zitten om naar dit mooie meisje te kijken. Kim opende haar ogen en kroop naar mij en nam mijn penis in haar mond. Als een stofzuiger pijpte ze mijn penis en tot mijn verbazing voelde ik al een heerlijk orgasme opkomen. In tegenstelling tot de vorige keer liet ik het nu lekker komen. Ik veronderstelde dat ze aan mijn gekreun kon horen dat ik klaar kwam. Schijnbaar kan ik minder goed kreunen dan ik altijd heb gedacht, want mijn orgasme was een complete verrassing voor haar. Ze schrok en de helft van mijn sperma liet ze uit haar mond vallen.
    Ondertussen waren wij al weer 2 uur verder en het werd tijd om mij weer eens te begeven in het land der Ijsberen. “Ich will einmahl ficken.” zei Kim, ietswat verbrouwereerd. Voor mij was de pijp echter leeg en ik sloeg de uitnodiging beleefd af. Eerlijk gezegd wilde ik ook wat krachten sparen voor andere dames. Zou ik echter de kennis hebben gehad die ik later opdeed over de drukte in GT, dan was ik nog wel even op de kamer gebleven. Zelden verliet ik zo uitgeput de kamer (aan Kim was niets te merken). Ook dat zou mij later nog nekken. Ik had een hele tijd een loom gevoel in mijn lichaam, waardoor de lust voor sex iets minder was. Toen eenmaal de hormonen weer de overhand zouden krijgen, bleken mijn favorietjes bezet en de wachttijd bleek een uur te bedragen. Maar zover was het nog niet.
    .......

https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=316 ( hele bericht)
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 maart 2008 om 05:01

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard GT 22 mei

Een beetje zorgen maakte ik mij wel. Kim kwam net terug van een vakantie uit Thailand en had al enkele weken niet gewerkt. Deze donderdag was haar eerste dag en ik haar eerste klant. Dat verbaasde mij wel een beetje. Z’on mooie dame en dan geen klanten. Kim zei: “Heute ist nicht gute, morgen soll ess ein Thailandische tag werden” “Stimmt” zei ik “IchLiebeThailanderin soll morgen hier sein”
    Mijn zorgen waren echter anders. Als een dame na weken vakantie weer moet beginnen, dan moet ze er even inkomen. Het automatisme is weg en de weerzin in sex met ijsberen is nog groter. Het zou wel eens kunnen tegenvallen. Ik zei ook tegen Kim dat als ze moeite had om sex met mij te hebben dat ik daar begrip voor zou hebben. In plaats daarvan duwde ze mij op bed (“niet zo lullen”, zal ze hebben gedacht) en gaf mij een natte intensieve, passievolle tongzoen. Ik moest even naar adem happen. Met haar mond beroerde ze mijn tepels en likte zachtjes, terwijl ze met haar handjes teder mijn al harde penis streelde. We zoenden wat af en van enige weerzin of terughoudendheid kon ik niets merken. Ze ging voor mij zitten en nam voorzichtig mijn penis in haar mond en begon zachtjes te pijpen. Dat deed ze nat en met gevoel. Na een tijdje legde ik haar op haar rug en zoende haar borsten, haar mooie borsten en ging met mijn tong likkend naar beneden om bij een mooi geschoren en proper poesje aan te komen. Ik likte haar poesje dat nat werd en langzaam mee bewoog op het ritme van mijn tong. Uiteindelijk ging ik voor haar zitten en likte en likte en befte en befte. Ze kreunde lekker, en niet te overdreven. Klaarkomen lukte schijnbaar niet. Ook ik had op een gegeven moment wel door dat dat niet ging lukken. Het werd tijd voor het steverigere werk. Het condoom ging om mijn penis en ik penetreerde haar. “let’s penetrate” riep ik stoer. Terwijl ik haar neukte pakte ze met haar handen mijn hoofd en zoende mij intensief. Zo namen wij allerlei standjes door. Maar na een half uur was mijn uithoudingsvermogen gesloopt en werd het condoom er weer afgehaald om te kunnen eindigen in een FT.
    Na het schoonmaken lagen wij in elkaars armen uit te hijgen. Het was goed geweest voor mij die dag. Ik had 4 orgasmes te verwerken gekregen. Kim en ik kletsten wat af. Ik snap natuurlijk wel dat het de tijd een beetje volpraten is om zo wat extra eurootjes binnen te slepen, maar ik vermaakte mij goed met mijn Thaise wederhelft. “Ich fruhe mich dass du zu mir gekommen bist. Ich habe gesehen dass du lange mit eine andere frau nach zimmer gegangen bist. Ich hatte angst dass du nicht zu mir kommen soll.”
    Na een half uurtje begon Kim, die zich ogenschijnlijk ook goed had vermaakt, mij weer te strelen. “Dat gaat echt niet meer lukken” dacht ik nog. Toch liet ik haar haar gang gaan. Ze zoende mij teder en streelde mijn lichaam, zoals ook ik haar lichaam streelde. Ik voelde dat haar poesje al wat vochtig was. Mijn penis liet, zoals verwacht, nog niet zoveel opgewondenheid zien. Even later voor mij zitten om mij te pijpen. Dat deed ze wederom heel goed en passievol. Mijn penis reageerde daar wel op, maar nog niet overtuigend. Ineens kwam ze met haar heerlijke lichaam op mij liggen en zoende mij intens. Na een paar minuten was het gelukt om mijn penis weer op oorlogssterkte te krijgen. “Als ik een vijfde keer klaar kom dan vernader ik mijn nickname in Randy2 en bouw ik een standbeeld voor Kim.” dacht ik. Dat eerste meende ik toen wel, maar nu niet meer, maar dat tweede ga ik zeker doen.
    Nu ik er weer helemaal klaar voor leek te zijn, gingen wij naast elkaar liggen. Zij pijpend en ik beffend. Ze was kletsnatt en werd als maar natter. Het sap uit haar poesje stroomde echt werkelijk uit haar pesje en alles was kletsnat. Zoveel speeksel kan ik niet produceren. Na verloop van tijd stopte ze steeds vaker met pijpen. Ze greep met haar handen mijn hoofd en ging beter op haar zij liggen, terwijl ik door ging met beffen. Ineens pakte ze mijn hoofd goed vast en stootte haar bekken onregelmatig naar voren, waarna ze een paar keer zuchtte. Daarna liet ze mij los. Even lagen wij naast elkaar om uit te hijgen.
    Vervolgens werd het condoom om mijn penis gedaan en ging ik aan de slag. Eerlijk gezegd had ik niet de indruk dat Kim her nu echt op aan het wachten was. De helft van het plezier is zeker dat je de indruk hebt dat je meisje er ook van geniet. Die indruk had ik nu even niet. “Du hast keine lust mehr” zei ik. Kim antwoordde niet in woorden, maar in daden. Ik zat op mijn knieeen en ze rolde het condoom van mijn penis. Ze ging voor mij zitten en begon te pijpen. Ik neukte haar in haar mond en genoot met volle teugen. Een orgasme was mijn deel en ik spoot in haar mondje. Of het veel was weet ik niet, want ik zag sterretjes en lette even niet op Kim die rustig aan mijn penis bleef sabbelen.
    Het herhalingsgevaar is niet meer in serieus te nemen percentages uit te drukken.

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

ah dus daar zat je

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard GT 28 mei

Een fraaie Thaise schoonheid, met een hele fraaie rug / schouder tattoo. Een manifest als ik zelden gezien heb. Meestal ben ik niet zo'n tattoo lover, maar deze is echt mooi gemaakt!

Kim zelf is een hele lieve dame, die ook van wanten weet. Teasen, mijn lekkere plekjes bewerkend alsof ze me al jaren kent, mmmm.... Nadat ik al een keer was klaargekomen, kreeg zij het voor elkaar met een heerlijke chokwaw en passioneel zoenen me nog eens over de rand te duwen. Oef! Alsof ik weer in Pattaya was... zeker herhalingsgevaar.

Last Online
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Gisteren een hernieuwde kennismaking met Kim.
    Het blijft een schatje, haar zachtaardigheid is erg innemend: ze blijft dicht bij zichzelf.
    Opnieuw een uitgebreide sessie met twee orgasmes die zij zonder moeite in iets meer dan een half uur laat "uitrollen". Deze sessies worden wel voorspelbaar, maar ik vrees dat dit meer aan mij ligt dan aan haar
    Zoals vele thaise dames is zij onvermoeibaar en doet er alles aan om haar klant tevreden te stellen.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    Gisteren een hernieuwde kennismaking met Kim.
    Het blijft een schatje, haar zachtaardigheid is erg innemend: ze blijft dicht bij zichzelf.
    Opnieuw een uitgebreide sessie met twee orgasmes die zij zonder moeite in iets meer dan een half uur laat "uitrollen". Deze sessies worden wel voorspelbaar, maar ik vrees dat dit meer aan mij ligt dan aan haar
    Zoals vele thaise dames is zij onvermoeibaar en doet er alles aan om haar klant tevreden te stellen.
    Kim laat er bij iedere ijsbeer 2 orgasmes uitrollen. Extince staat nu nog te stuiteren.

Goede GFE (sorry Willem2) en aandacht voor haar klanten. Een letterlijk stille kracht in GT.

Ooit was ze een muurbloempje en zat ze daar voor de grijp op een krukje. Ik heb zelfs een keer meegemaakt dat ze een hele avond niets te doen had. Die tijd is nu wel voorbij. Het is een komen en gaan van klanten. Maar daar merk je op de kamer niets van. Het is en blijft top.
    Laatst gewijzigd door Ace2; 21 juni 2008 om 13:46

Last Online
    14 oktober 2015 @ 13:18
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Daumen hoch Thaise Kim

Een heerlijk dagje GT is niks zonder een kamerbezoekje.
    Ik was rond een uur of 3 nog niet met een dame naar de kamer geweest (kon geen keuze maken ), maar was wel al de hele dag gek gemaakt met verhalen over Thaise Kim, die er nog niet was...
    Tegen drieën, liep ik met Extince in de doucheruimte en kwamen we twee Thaise dames tegen! De voorste was May lin (waarover later meer in een andere recensie ) en Extince stootte me aan en zei: "Dat is Kim! Grijp je kans!" over het achterste meisje.
    Kim kwam Extince begroeten (dat krijg je als je bij het meubilair in de club hoort hij krijgt zelfs VIP- behandeling! :D ) en zag mij in eerste instantie niet staan..
    Gelukkig stelde Extince mij voor en... mijn keus was gemaakt!
    Vlug gedouched en naar de bar, waar Kim op de hoek bij het raam op haar eerste klant van de dag zat te wachten. Op mij dus! :D
    Kim is een 28-jarige Thaise uit de Isaanstreek, omgeving van Khon Khaen. Geen verpletterende schoonheid, maar ook zeker niet lelijk. Een beetje een Thais "girl next door" type... :D
    Maar absoluut een sensuele, sexy uitstraling. Opvallend aan haar is een prachtige tattoo op haar schouder en rug. Ben ik eigenlijk geen liefhebber van, maar deze is werkelijk prachtig!

Na de sleutel te hebben gehaald, kwamen we in de allerachterste hut terecht en kon ons samenzijn echt beginnen.
    We gingen op bed liggen en voorzichtig begon ze me te zoenen. Al gauw ging het voorzichtige over in tongzoenen en steeds heftiger. Pfffff, wat kan die meid zoenen! :p
    Hoe lang het geduurd heeft weet ik niet, als je met deze meid aan het zoenen bent, verlies je elk besef van tijd.. :o
    Maar op een gegeven moment ging ze toch wat verschuiven en ging ze langzaam al zoenend en likkend naar beneden. Halverwege aangekomen, bij mijn reeds fier overeind staande "kleine" vriend, begon ze aan een rustige blowjob, met veel gevoel en lekker nat. ze gebruikt daarbij op de goede manier haar handen en ik moest al snel mezelf beheersen om niet te vlug tot een einde te komen. :o
    Langzaam draaide ze haar lichaam naar me toe, totdat we in 69 lagen en haar mooie, kale poesje boven mijn gezicht hing en kon ik toehappen!
    Na eventjes zo te hebben gelegen, liet ik haar op haar rug liggen en ging ik eens goed mijn best doen.
    Dat wierp zijn vruchten af, want ze begon zachtjes te kreunen, begeleid met licht golvende heupbewegingen. Dat ritmische meebewegen werd steeds heviger en met een kreet, gevolgd door een diepe zucht, kwam ze klaar.
    Of dat echt was, weet ik niet zeker, maar het kwam in elk geval heel overtuigend over. :p

Ik ging op mijn knieën zitten en ze kwam me belonen met een heftige, passievolle tongzoen, waarna ze nog even pijpte en toen deed ze het condoom erom.
    Ze ging op haar rug liggen en deed haar benen wijd en omhoog en leidde me naar binnen. Ze voelt heerlijk strak aan en ik kon het dan ook niet al te lang volhouden. Nog even een ritje in cowgirl gedaan en ze zag dat ik het niet lang meer kon volhouden.
    Ze stapte af, rolde het condoom eraf en begon weer te pijpen. Ze ging daarmee door, tot ik klaar kwam. Ze pijpte gewoon door, maar kon het niet in haar mond houden. Het stroomde uit haar mond, langs mijn lul naar beneden. "Zu viele" zei ze. "war ich die erste heute?" voegde ze eraan toe.
    Na de boel een beetje te hebben schoongemaakt, kwam ze nog even bij me liggen keuvelen en knuffelen, alvorens ons weer onder de mensen te begeven....

Een prima ervaring, met een proffesionele dame, in de positieve zin van het woord.
    Ze voelt prima aan, wat een man wil en lekker vindt en speelt daar uitstekend op in en maakt het je echt naar de zin.

:wink: Jaccoone
    ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Kimmie, ach Kimmie. Een heel lief schatje, Thaise topkwaliteit. Zoenen tot je er gek van wordt, en dat is nog maar het begin. Ze kijkt je dan zo aan met haar lieve ogen, en ze heeft maar één doel: zorgen dat jij volledig happy en uitgeput van de kamer terugkomt.

Na de 1e ronde in een hut buiten even een korte sanitaire stop gemaakt, waarbij het onmiskenbare geluid uit een andere hut hoorbaar werd van Extince, die perfect gemarteld wordt door Pamela. Iets wat ik liever niet had willen horen, maar goed. Gauw terug naar Kim, deur dicht en een heerlijke 2e ronde. Oef!

Later op de avond in de bar nog even naast haar gezeten, waar ze een heerlijk staaltje after sales weggaf. En @Minime, zonder te roepen: time starts! :thefinger

Het is jammer dat het niet meer kan, maar anders zou ik mijn nick gaan wijzigen in Ilovethaigirls.

Last Online
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Gisteren Kim weer tegengekomen ..... ze zocht me meteen op, maar ik wist haar nog even te weerstaan, heel even maar
    Ze zag er heerlijk uit en al snel had ze me opgewarmd.
    De totale sessie was een herhaling van voorgaande keren: zoenen, neuken in allerhande standjes, orgasme, massage, pijpen, orgasme:D
    Er was wel een verschil, ze was nog meer GFE dan voorgaande keren en ze bewoog heerlijk mee, zij bepaalde deze keer het ritme .... aiai. Veel aandacht voor al datgene wat wij mannen nodig hebben!
    Na deze sessie kon het alleen nog maar minder worden, ik heb me dan ook verder maar beperkt tot het bubbelbad, sauna, eten en babbelen
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard KIM, donderdag 25 september

.........................Maar ik had genoeg getreuzeld. Het werd tijd voor actie en met die houding stapte ik de barruimte binnen “GGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRR, watch out, Acetwo is in the room.” en ik liep vastberaden naar Kim, die nog steeds stond te praten met dezelfde ijsbeer. Lang praten zonder business is niet iets wat je veel bij Thaise dames moet doen. Ik zag dat er een lange stilte (van verveling) was ontstaan en ik zag mij zelf als degene die voor “spass” kon zorgen. Het werd ook eens tijd om Kim ter verantwoording te roepen waar ze al die weken was gebleven. “Warum hast du mir verlassen?” vroeg ik aan Kim, terwijl Meggy en de ijsbeer (grrrrrr) mij verbaast aankeken. Kim was echter druk bezig met haar telefoon, maar ik zag haar ook glimlachen. Ze wist wat er ging gebeuren en dat gebeurde ook: ik gritste haar telefoon uit haar handen en zei: “He Kim, ich spreche mit dir. Woh bist du die ganze zeit gewesen?” Kim keek de andere kant uit, de ijsbeer droop af en Meggy zei stamelend: “Kennst du Kim?”, waarop ik antwoordde: “Nein, ich habe die Thailanderin niemahl gesehen, aber ich bekomme heiss von handys.” Meggy keek mij nog verbaasder aan, maar van Kim kreeg ik een klapje. Maar ik kreeg nog een tik en wel een harde tik. Ik draaide mij om en keek in de “boze” ogen van Linda, die met haar handen in haar zij stond. “Wass machst du hier?” riep ze. “Ssssssssssssssst” zei ik “nicht so laut. Ich will nicht dass meine frau dass hort. Sie denkt dass ich im VV bin.” Ik praatte even bij met Linda en vernam van haar dat binnenkort op dit forum zal worden vermeld dat een dame uit LR met een grote bloemen tatoo op haar rug in LR zal worden gesignaleerd. Maar goed, ik had het eigenlijk te druk met Kim. Ik draaide mij weer om en Kim draaide gelijk haar hoofd weg. “Kim, seh mich ann. Bin ich keine gute gaste?” Maar zoals verwacht, zijn Thaise vrouwen erg standvastig (althans standvastiger dan Ace2) en ze gaf geen krimp. Ik probeerde zo boos mogelijk te kijken, waarbij Meggy, in lichte paniek zei: “Nein, nein, sie denkst dass du ok bist.” Kim pakte mijn hand en ik pakte haar andere hand, waar een sleutel in moest komen.

Er was een kleine wachttijd, die later op de avond zou oplopen naar een kwartier tot half uur. Wij liepen hand in hand naar buiten. “Woh bringst du mich hin?” vroeg ik angstig. In het blokhutje legden wij de lakens op het bed, waarbij ik haar uiteraard hielp. “Du hilfst mir immer gut” zei Kim zacht. “Jetz ist ess zeit dass du mir hilfst. » zei ik grommend. Ik gooide mijn badjas op de grond en liep in grote passen op Kim af, die zich snel ontdeed van haar laatste resten kledij. Staand zoenden wij passievol, waarbij zij mijn al harde penis voorzichtig streelde. Ik pakte haar op, waarbij zij een klein gilletje slaakte, en legde haar voorzichtig op bed. Op het bed lagen wij tegen elkaar aan, waarbij ik haar lekkere billen streelde. Heerlijker was echter het zoenen met Kim. Ze zoende vol overgave en ik zweefde weg naar een of ander Thais dromen eiland. Ik streelde haar gezicht, terwijl wij lagen te vrijen en Kim streelde mijn lichaam. Na verloop van tijd slaakte ik een zucht: “Ahhhhhh, dass ist super.” “Ja” zei Kim “Du kusst immer suss. Es war lange dass ich mit dir war. Zu lange.” Ondertussen streelde ik over Kim’s mooie lichaam en voorzichtig beroerde ik haar tepels. Die werden daardoor wat harder en wij gingen verder met zoenen, heerlijk zoenen. Mijn handen wreven onder het vrijen over haar buik en langzaam liet ik mijn hand naar beneden glijden. Zo teder mogelijk probeerde ik haar poesje te beroeren, dat al nat was. Ik keek haar ietswat verbaast aan. Kim keek mij aan en zei: “Ich habe 4 wochen nicht gearbeited und gestern bin ich angefangen. Heute bist du die erste gaste. Ich freue mich mit dir zu sein. Es soll gut sein. » Mijn vingers beroerden haar natte poesje en Kim maakte kleine stoot bewegingen. Ik ging nu haar borsten wat meer likken, waar ik merkte dat haar tepels al hard waren. Likkend ging ik naar beneden, waar ik haar poesje over sloeg. Kim probeerde mijn mond tegen haar poesje aan te drukken, maar ik likte eerst haar dijen. Maar ik kon niet lang de verleiding weerstaan om ook haar poesje te likken. In eerste instantie boog ik mij over haar heen. Hierdoor kon Kim mijn penis in haar hand nemen. Ik likte haar poesje, dat in no-time klets nat was.
    Ik ging nu voor haar zitten en legde mijn handen onder haar billen en likte via haar dij, naar haar poesje. Ik likte en befte en Kim kreunde en kreunde. Ik liet een hand over haar buik wrijven, waarbij ik ook af en toe mijn andere hand over haar harde tepels liet gaan. Ik leek wel een octopus. Een hele geile octopus wel te verstaan. We waren nu zeker bijna een half uur bezig en Kim liet mij nu geheel mijn gang gaan. Nu begon ik mijn tempo wat te versnellen, waarbij ik haar gelijktijd vingerde. Mijn tong liet ik zo hard mogelijk, zonder los te laten, tegen haar klitje aan komen. Kim vond het (ogenschijnlijk) heerlijk. Ik proefde ook duidelijk allerlei smaken sappen, die zeker niet uit mijn mond kwamen. Op een gegeven moment begon Kim steeds onrustiger te bewegen en vervolgens stootte ze haar bekken ietswat naar voren, waarbij ze mijn hoofd vast hield. Terwijl ze haar bekken vooruit duwde, zuchtte ze diep en lang. Even later duwde ze mijn hoofd weg en ze gaf een klein zuchtje. “dass war gut” zei ze. Na een klein minuutje wilde Kim opstaan om mij onder handen te nemen. Maar dat liet ik niet toe. Ik duwde haar hardhandig als ik ben op haar buik en ging voorzichtig op haar rug zitten. Daarna begon ik met een massage. Kim keek nog eenmaal achterom en legde daarna haar hoofd op een kussen en sloot haar ogen. Ze liet zich gewillig masseren, waarbij ze wat kierde. “Es war sehr gut. Es war dass beste wass du mir je gegeben hatte. Ich habe 4 wochen nicht gearbeited. Hast du dass bemerkt?” zei ze glimlachend.
    Na de massage kroop Kim naar mij, terwijl ik op mijn knieeen zat. Ze nam mijn penis in haar mond en slurpte mij naar een orgasme. Dat was niet moeilijk, na meer dan 2 weken geheelonthouding. Wat wel moeilijk was om alles op te vangen. Koning FT had weer toegeslagen.

Na deze sessie lagen wij nog een tijdje tegen elkaar aan en kwebbelenden de tijd vol. Na anderhalf uur vond ik het tijd om te gaan. Normaal gaat Kim altijd voor 2 orgasmes, maar om de een of andere reden hadden wij beiden daar nu geen zin in. Ik voelde mij prettig loom en had nog meer Thaise plannen........................................... .........

Last Online
    11 januari 2025 @ 19:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch De laatste van de Thaise kolonie.

Eindelijk deze Thaise spetter te pakken gekregen...en nog geen minuut spijt van gehad. Goede service met een hoog G.F.E.-gehalte.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    14 september 2017 @ 20:52
    Discussies
    22
    Thanks
    16

Standaard

Vrijdag 10 juli,

Omdat Quna er niet was en Sophie niet echt vriendelijk naar me keek zag ik een leuk klein thais meisje met een blauw zwarte bikini aan bij Linda gaan zitten.

De grote tatoeage met rozen was me toen nog niet eens opgevallen.
    Tijd om kennis te maken en we maakten onwennig voor het eerst contact.

Ze was zoals ik gewend ben bij de Aziatische dames een beetje verlegen.
    We praatte een klein beetje over en weer en ik ging weer naar mn plekje op de bank.
    Toch kreeg ik haar niet van mn netvlies en na mijn eerste sessie met Lulu vandaag was ik wel toe aan iets nieuws en jongers.

Kim ging de sleutel halen en alles was lekker relax.
    Op de kamer (huisje) aangekomen begonnen we een beetje te vrijen en begon ze met haar tong als een propeller te keer te gaan.
    Ik had al een speciale techniek van Lin ( vacuum ) gehad maar deze was ook wel weer grappig.
    Al moet ik toegeven dat het niet mijn stijl is.
    Dat was eerder op de dag met Lulu een heel ander verhaal maar daar over in een andere recensie.
    Pijpen was ok en de verdere sessie ook wel, al had ik er dit keer geen GFE gevoel bij, ben ik nu zo kritisch aan het worden?? hoop het toch niet !

Misschien lag dat dit keer aan mij, maar zal ik zeker niet schromen om de volgende keer weer met Kim een half uurtje te gaan stoeien.
    het is een mooi klein meisje met een lieve uitstraling en een goddelijk lichaam
    Dit keer was de klik er niet helemaal met ons twee,maar dat moet dan ook van twee kanten komen wil je een super sessie hebben.

Niet alles kan super wezen en nu achteraf bekeken was het een Super Aziatisch dagje geworden wat ik niet snel zal vergeten.

Last Online
    25 juni 2022 @ 15:08
    Discussies
    1
    Thanks
    42

Standaard

vanmiddag in gt geweest was lekker rustig heb wel even moeten wachten op kim maar gelukkig kwam ze rond 2 uur binnen. zij blijft voor mij toch de topper in gt. kan de sessie van 2 uur in 2 woorden beschrijven: KIM BEDANKT

Last Online
    Vandaag @ 08:27
    Discussies
    173
    Thanks
    2.815

Daumen hoch

Deze Kim is tegenwoordig in de Living Room te vinden. Heb gisteravond een triootje gedaan met haar en haar vriendin Jane, en kan alleen maar zeggen:
    een topdame!!
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

Last Online
    Vandaag @ 13:20
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Deze Kim is tegenwoordig in de Living Room te vinden. Heb gisteravond een triootje gedaan met haar en haar vriendin Jane, en kan alleen maar zeggen:
    een topdame!!
    Kim is maar een paar dagen in LR geweest in augustus en heeft voor haar vakantie gewoon weer in GT gewerkt.
    Kimmetje is nu terug van vakantie en weer gesignaleerd in GT.

Last Online
    27 januari 2014 @ 18:49
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Kim is maar een paar dagen in LR geweest in augustus en heeft voor haar vakantie gewoon weer in GT gewerkt.
    Kimmetje is nu terug van vakantie en weer gesignaleerd in GT.
    Haar al eens gezien in LR maar toen bij haar thaise vriendin hangen gebleven.

Weet dat het moeilijk is maar wanneer werkt ze ongeveer..ben binnenkort in GT en als ze er is hoef ik niet lang te fakkelen.

Last Online
    Vandaag @ 13:20
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
    Haar al eens gezien in LR maar toen bij haar thaise vriendin hangen gebleven.

Weet dat het moeilijk is maar wanneer werkt ze ongeveer..ben binnenkort in GT en als ze er is hoef ik niet lang te fakkelen.
    Is idd een beetje moeilijk omdat Kim niet frequent iedere week aanwezig is.
    Maar als ze in GT is begint ze meestal op de woensdag of donderdag en blijft dan tot de zondag.

Last Online
    27 januari 2014 @ 18:49
    Discussies
    228
    Thanks
    4.864

Standaard

Thnx Jack42.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten