Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 53

Discussie: Daisy (Nederlandse)

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard Daisy (Nederlandse)

Onder het motto: als ze mooi zijn en er niet veel zijn, mag je de kans niet laten voorbij gaan.

Haarkleur/-lengte : beetje donkderblond/erg lang en mooi (tot ongeveer halfweg haar rug)
    Lengte dame : 1,77
    Postuur/Cupmaat : slank/A
    Nationaliteit/Taal : Nederlandse/Nederlands
    Leeftijd : 20
    Tatoeages/Piercings : rechterschouder/poesje, linkertepel, tong
    Service: tz (top!), vingeren (liefst vele vingers), knuffelen, strelen, pmc, nmc
    Voordelen: grappig, spontaan, geen taboes, alle standjes (ook de meer intiemere) tongzoent heel lekker en heel graag, geen gehaast om te gaan kameren
    Nadelen: ben er nog naar aan het zoeken, maar is nog moeilijker dan een spelt in een hooiberg vinden
    Tijdsduur : 1.5 u op kamer, lange douchesessie, 30' aan de bar, 45' in de sofa
    Prijs : 125
    Extra’s bij het bezoek: vertoeft graag in de HWP

Even geleden stelde een mede-ijsbeer mij Nederlandse Suzanne voor (niet die van VOF De Kunst). Zij vertelde dat ze hier met haar vriendin was. Toen ik dus weer een “hoi” kreeg dacht ik wat later dat ik nu haar vriendin te pakken had. Al éven mooi ! Dus, voor ze verder zou wandelen langs de bar, haar opgehouden . Een hele spontane, lieve en vriendelijke dame. Lekker mee gegrapt en gegrold (het rollebollen zou voor later zijn). Zeppos kwam erbij staan en zag dat het goed was. Toch liet hij ons wat later ons gangetje gaan. Hij vermoedde dat er meer ging gebeuren. En dat klopte als een bus(je dat zo komt). Aan de bar staan of zitten is één, maar relaxt in de sofa is toch nog iets aangenamer. En zo kwam het weer maar eens dat van gebabbel en wat fun, plots door al dat stoute gedoe er iets begon te groeien bij mij. Misschien het moment om naar de kamer te trippelen. We zaten dan ook al héél lang te zitten. Een kamer? Welke kamer? Kwart voor vier en al geen kamers meer vrij. Of het was wachten of kamer 31. We kozen voor kamer 31. Zo kon ik meteen ook eens kijken waar die meiden zoal overnachten . (wat een meidengewriemel daarboven trouwens ) Verre van het belangrijkste maar we hadden een mooi zicht op de tuin van YY. Maar hoe zit dat dan. Geen douche, geen toilet op de kamer. We zijn dan maar in de douches aan de kino gekropen, op haar voorstel. Daar werd meteen de trend gezet . Dit was een échte geile douchebeurt , nog maar het prille begin van wat moest komen. Van mekaar inzepen, wassen tot wat kamasutra-toestanden. Elkaar afgedroogd en halfnaakt naar de kamer getrokken. Daar kon dan het feest beginnen. Anderhalf uur vertoefden wij op de kamer. Geen stille momenten. Heel de tijd heerlijk van mekaar genoten. Het begon allemaal heel sensueel, erotisch… dan opwindend, geil en hevig om op de juiste momenten weer effe gas terug te nemen. Tongzoenen was supertop , ongelooflijk, met volle overgave en bijna zonder ophouden, in de standjes die dat mogelijk maken. Een meid die er volgens mij zelf héél echt van genoot, waarschijnlijk meer dan één keer zelf is klaargekomen. In elk geval heb ik van alle mogelijke geneugten en smaken van haar wonderlijke grotje mogen proeven :p op alle mogelijke manieren. Geen enkel moment was er overdreven gekreun. Alles leek (ik spreek hier steeds met 2 woorden) heel spontaan, heel natuurlijk en niet gefaket. En welke droom kan je nu nog meer willen beleven daar in YY? Zij was onuitputbaar, ik was doodmoe na de sessie.

Taboes kent deze meid niet, denk ik.
    Jammer dat we haar (hen) niet dikwijls gaan zien. Alleen komen ze niet. Ze komen dus enkel af als ze beiden vrijaf hebben en niet in het weekend. Want dan doet Daisy aan paaldansen (en ik weet waar ). Shows die ze met plezier ook geeft in YY. Vanwege het vroegere vertekuur heb ik daar niet meer kunnen van genieten.
    Op een moment zat Daisy samen met Suzanne in de HWP, ik zat in de sauna. Ik twijfelde nog om een triootje te starten met als beginpunt de HWP, maar bleef toch maar in de sauna. Achteraf bekeken: waarom toch?

Zeer uitgebreide mooie service vooraf. Naknuffelen op bed.
    Laatst gewijzigd door Big30; 3 maart 2008 om 01:06
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Niet van mijn gewoonte, maar ik wil nu per uitzondering met een foto de passie tonen die wij beleefden

alleen hadden wij iets minder aan
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    1 juli 2016 @ 14:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Lächeln Daisy

Vandaag even kennis mogen maken met deze dame.

Lief, schattig, mooi, wat wil een man nog meer?

Ook op kamer ontpopt ze zich als een amateurtje in de goede zin van het woord. Nog geen professioneel gedrag, puur en geil zoals ik het graag heb.
    Het lijkt wel je vriendinnetje thuis.
    Laten we hopen dat ze bepaalde dingen niet te snel bijleert :teuflisch .

Dame met veel potentieel voor de toekomst die moglelijks zonder het te beseffen een echte super GFE neerzet op kamer.
    Nu nog hopen dat je voldoende klantjes kan boeien om gedurende langere tijd te overleven tussen al dat oostblok geweld

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Na een weekendje in saunaclubs vertoefd te hebben, verdient een mens rust. Maar dit wil ik toch nog meegeven.
    Er is wat veranderd. Hoe het met het paaldansen zit, moet ik nog maar eens navragen, maar nu ze (voorlopig) niet meer met haar vriendin komt, maar alleen, komt ze blijkbaar (of gaat ze) wat meer komen (?), ze heeft het in elk geval naar d'er zin in YY én ze komt ook in de weekends. Gisteren zaterdag was ze er, vandaag ook, morgen niet meer .

Ik kwam na ruim 1,5 u.-sessie met Dorothy weer van de kamer, beneden in de bar. Op zoek naar mijn maatjes-ijsberen botste ik op Dupke, Dupke mét Daisy in gesprek. Blij verrast vielen we mekaar in de armen, gaven mekaar een lekker tongzoen en knuffelden wat. Dupke vreesde al dat ik voor zijn neus haar zou wegkapen, natuurlijk niet.

Wat later honger gekregen en met HM naar het restaurant gegaan. Nog wat later kwam er een hongerig koppeltje aan :smile: (Dupke en Daisy). Verder met z'n vieren gegeten.

Later ietjes voor dat het tijd werd om naar huis te gaan nog even met haar getooggehangd en afscheid genomen. Het mocht niet zijn... ik moet mijn verlangen naar haar tot een andere keer kunnen houwen . Ach, moet lukken.

Nog een paar wijzigingen voor het formuliertje: ze is 20 jaar (verklapt), pmc (uit gewoonte mistikt vorige keer?) en ze spreekt best goed Engels.

Ze is meteen ook wat interne woordenschat rijker geworden vandaag: wat is gfe, wat is pse... .

Last Online
    10 maart 2015 @ 23:52
    Discussies
    20
    Thanks
    17

Standaard

Al twee jaar lees ik dit forum en nu kan ik eindelijk gezichten plakken op de entiteiten Seksenfun en Hollandmale! (Yay, klein succesje)

Er moet mij toch even iets van het hart, geachte Hollandmale...
    Je praat en je kletst en je ouwehoert, allemaal prima, maar je hebt blijkbaar nauwelijks oog voor wat er intussen allemaal om je heen gebeurt...
    Ik raakte gisteren aan de bar aangenaam aan het kennismaken met Daisy toen er plots een stukje Hollander (mind you!) zomaar even tussen ons in kwam staan en de aandacht van het meisje waarop ik mijn zinnen aan het zetten was (het begon te knetteren tussen ons!) ongegeneerd overnam!!! Blijkbaar heeft u mij niet eens opgemerkt. Ik kon niet anders dan afdruipen. Later die avond heb ik nog even overwogen om u daar goedschiks op attent te maken, maar ik ben een minzame, rustige jongen en heb braaf afgewacht op een nieuwe kans om Daisy te spreken.
    Graag een heel klein beetje educatie, heren. Ik ben ook niet de speklappen uit uw bord komen vissen terwijl u gevieren zat te eten.

Last Online
    1 september 2012 @ 18:44
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Toen ik daar pas geleden was met 2 vrienden, viel een van hen voor de charmes van Daisy (mooie, spontane meid!). In de auto zei hij tegen ons:

"Ze heeft me bijkans verkracht op de kamer! HEERLIJK!"

Het is dat u het weet

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Daumen hoch Topsessie zaterdag 15/03/08

Naam : Daisy

Haarkleur/-lengte : Donkerblond/lang

Lengte dame : 1.75

Postuur/Cupmaat : Slank/AB

Nationaliteit/Taal : NL

Leeftijd : 20

Tatoeages/Piercings : Schouder/klitje, tepel, tong

Service : Zeer goed TZ, beffen, NMC, heerlijk PZC en FT

Voordelen : Spontaan, totaal niet profi, topservice

Nadelen : Binnenkort moet je in de rij aansluiten

Tijdsduur : 1 uur

Prijs : 75,-

Extra’s bij het bezoek : Komt volgende keer wel

Bijzonderheden : 's-Weekends in YY, soms doordeweek

Loop al 'n paar weken om Daisy heen te draaien, want mooie NL-meisjes zijn in FKK-land helaas zeer dun bezaaid. En als ze al opduiken, zijn ze meestal heel snel weer vertrokken. En dan nog mankeert het vaak aan de juiste service. Met al die dingen in het achterhoofd durfde HM de stap niet te wagen. Tot gisteren dan, met grote dank aan Dupke. Het resultaat staat hierboven, 'n topsessie met Daisy .

Overigens was Daisy gisteren weer samen met haar vriendin Suzan aanwezig. Die was ook goedbezet, moet het ook goed doen op de kamer. En nu maar hopen dat ze beide 'n flinke tijd in YY blijven, komen we eindelijk 'ns van dat vooroordeel over matige NL-dames af :green_smi.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 8 september 2008 om 14:20
    Founding Member

Last Online
    1 juli 2016 @ 14:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Lächeln verslavend

Gisteren nog maar eens richting Roermond getrokken onder begeleiding van enkele mede beertjes.

Na enige tijd ronddwalen in dit paradijsje en een sessie met Claudia stond ik voor het dilemma een 2e dame dame voor de avond uit te zoeken die nog beter zou kunnen zijn voor deze nederige ijsbeer.

De keuze zou vallen op Daisy. De vorige sessie was nl zeer goed meegevallen en ik wilde uitzoeken of we deze keer voor verleningen gingen gaan. Na een leuk gesprekje, regelmatig onderbroken door mijn mede beertjes lag de beslissing vast... Haar nog even nagenieten van haar wijntje en dan de kamer op was de planning. Door al die storinge kwamer er bijna kapers op de kust... maar Daisy wilde mij dan toch de eer gunnen om met haar te mogen vertrekken.

Kortom wat volgde is niet voor beschijving vatbaar... dat moet je meemaken.
    Super sessie met dank aan Daisy.

Vervolg : kamerduur record staat nu op naam van DAISY en dat zegt wel iets.

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Ik ben zeer benieuwd naar deze Daisy. Ruikt naar Sonnies cup of tea.

Weten jullie op welke dagen ze werkt???

Sonny:wink:

Last Online
    Vandaag @ 00:46
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    277

Standaard what taste would you preferr??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht

Bij een cup of tea, moest ik gelijk denken aan zo een grote theekist waarin diverse, 10 of zelfs meer smaken zitten...

Welk zakje zou je deze keer kiezen Sonny...of laat je de dame een zakje kiezen???

Gusto still strong.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    Vandaag @ 13:19
    Discussies
    101
    Thanks
    5.449

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht

Groot kans dat ze op zaterdagen aanwezig is. Zie bericht van HM.
    Ook ik krijg zin om haar te bij het lezen van bovenstaande berichten...

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Groot kans dat ze op zaterdagen aanwezig is. Zie bericht van HM.
    Ook ik krijg zin om haar te bij het lezen van bovenstaande berichten...
    Achteraansluiten Picasso, er zijn nog wat wachtenden voor u thefinger
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.449

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Achteraansluiten Picasso, er zijn nog wat wachtenden voor u thefinger
    Hoezo achteraansluiten? Ik zie helemaal geen rij

Bijlage 203
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 28 juni 2009 om 18:37

Last Online
    Vandaag @ 00:46
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    277

Standaard is iedereen al binnen bij Daisy??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Hoezo achteraansluiten? Ik zie helemaal geen rij

Bijlage 203
    Zo te zien is iedereen al binnen bij Daisy??

Gustomass die nodig naar bed moet.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Na al een tijdje afwezig geweest te zijn is ze gisteren zaterdag gesingnaleerd in YY . Ik vroeg me de laatste keer in YY al af of ze het voor bekeken hield. Niet dus, integendeel. Ze blijft het heel goed doen in YY, de beertjes blijven zich verbazen, ook over haar fantasieën .

Ze was nog maar net binnengekomen en gaf al een paaldansact van jewelste weg!

Last Online
    1 september 2012 @ 18:44
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Zondag was ze ook aanwezig in YY, samen met Suzan en een 3e NL meid (21 jaar), die Sandy heette. Het was haar eerste dag. Recensie volgt iets later vandaag

Last Online
    5 september 2021 @ 09:08
    Discussies
    7
    Thanks
    55

Standaard paaldansen

Over enkele weken zijn haar paaldansacts te bewonderen in "het Stad".

Saruman :wink:
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

Last Online
    18 december 2012 @ 23:17
    Discussies
    1
    Thanks
    2

Reden Daisy +10

GFE-lover prijst zich gelukkig, afgelopen zondag ook kennis mogen maken met dit groei briljantje. Wat een gave meid, heerlijk jong maar totaal ongeremd en één en al passie. Voor 't nagenieten moesten we echt naar buiten om af te koelen Na de sessie heb ik nog een uur met trillende knietjes aan de bar gezeten

Ze vertelde dat ze na deze week een tijdje afwezig zou zijn, ergens in mei zou ze er weer zijn. Mocht ze zich bedenken en iemand signaleert haar, please let me know!

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    2

Beitrag Daisy (NL) +??

NLovers opgelet, vandaag en dinsdag is dit kanon er weer.

-1 voor de communicatie, moest het heugelijke nieuws via vriendinneke Suzanne vernemen. :angryfire als ik 't geweten had...
    +1 voor de heerlijke broodjes die de chef van YY tussendoor serveeert

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GFE-lover Bekijk bericht
    NLovers opgelet, vandaag en dinsdag is dit kanon er weer.
    Ik dacht dat alleen wij beren daarover beschikten.

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    2

Beitrag Daisy

Ik dacht dat alleen wij beren daarover beschikten.
    Dat dacht ik ook.... tot Daisy. Een kanon dat kan terugschieten(ik bedoel stoten dan hè, anders krijgen we dat weer), ik had 't ook nog nooit zo mee gemaakt Ben vreselijk genomen door haar, ipv andersom. Joepie

+1 voor 't "terugschieten"

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    2

Lächeln Daisy weer even in YY (+9, de afwerking hè :-)

Dat een zonnige warme dag nog zo heet kon worden na zonsondergang wist ik niet. De twee :teuflisch-tjes in schaapskleren (Daisy en Suzanne) zijn weer even te bewonderen in fijne limburgse land. GFE-lover stond net op 't punt de boel de boel te laten... twinkelen daar ineens de oogjes van Daisy aan de bar. Op dat moment kon de avond niet meer stuk. Een knus hutje opgezocht en weer helemaal los gegaan op elkaar, heerlijk SEX in het kwadraat met hoofdletters. diep respect voor wat zij in een man kan losmaken. Onderweg naar huis alleen maar met ".... op een mooie pinksterdag..." in mijn hoofd gezetten.

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Daumen hoch

Eindelijk ook van deze Daisy mogen genieten. Ik sluit me bij alle voorgaande schrijvers aan. Gewoon TOP deze meid!

Haar vriendin Suzanne was er ook.
    Beide dames zijn vandaag nog te bewonderen in YY. Dan hebben ze een paar dagen iets anders te doen om dan weer a.s. zaterdag voor 2 a 3 dagen terug te komen.

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    2

Standaard Toch nog gelukt...

Sonny, goed om te horen dat het toch nog is gelukt met Daisy. En dat je ook vol lof bent. Ik had er even een hard hoofd in voor je. Mooi dat je nog de kans had om "kennis" te maken met 't fenomeen Daisy

Last Online
    Discussies
    85
    Thanks
    2.364

Standaard

een "goede kennis" wist mij te melden dat dit toch wel een van zijn beste belevenissen in zijn glorijke wandelaarscarriere was. Als zijnde zelfbenoemde expert op het gebied van gepijpt worden wist hij te vertellen dat deze ervaring vorige ervaringen toch wel naar de achtergrond drongen.
    Kortom, een knaller puur sang.....
    Een uurtje is ook maar een uur...

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten