Onder het motto: als ze mooi zijn en er niet veel zijn, mag je de kans niet laten voorbij gaan.
Haarkleur/-lengte : beetje donkderblond/erg lang en mooi (tot ongeveer halfweg haar rug)
Lengte dame : 1,77
Postuur/Cupmaat : slank/A
Nationaliteit/Taal : Nederlandse/Nederlands
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : rechterschouder/poesje, linkertepel, tong
Service: tz (top!), vingeren (liefst vele vingers), knuffelen, strelen, pmc, nmc
Voordelen: grappig, spontaan, geen taboes, alle standjes (ook de meer intiemere) tongzoent heel lekker en heel graag, geen gehaast om te gaan kameren
Nadelen: ben er nog naar aan het zoeken, maar is nog moeilijker dan een spelt in een hooiberg vinden
Tijdsduur : 1.5 u op kamer, lange douchesessie, 30' aan de bar, 45' in de sofa
Prijs : 125
Extra’s bij het bezoek: vertoeft graag in de HWP
Even geleden stelde een mede-ijsbeer mij Nederlandse Suzanne voor (niet die van VOF De Kunst). Zij vertelde dat ze hier met haar vriendin was. Toen ik dus weer een “hoi” kreeg dacht ik wat later dat ik nu haar vriendin te pakken had. Al éven mooi ! Dus, voor ze verder zou wandelen langs de bar, haar opgehouden . Een hele spontane, lieve en vriendelijke dame. Lekker mee gegrapt en gegrold (het rollebollen zou voor later zijn). Zeppos kwam erbij staan en zag dat het goed was. Toch liet hij ons wat later ons gangetje gaan. Hij vermoedde dat er meer ging gebeuren. En dat klopte als een bus(je dat zo komt). Aan de bar staan of zitten is één, maar relaxt in de sofa is toch nog iets aangenamer. En zo kwam het weer maar eens dat van gebabbel en wat fun, plots door al dat stoute gedoe er iets begon te groeien bij mij. Misschien het moment om naar de kamer te trippelen. We zaten dan ook al héél lang te zitten. Een kamer? Welke kamer? Kwart voor vier en al geen kamers meer vrij. Of het was wachten of kamer 31. We kozen voor kamer 31. Zo kon ik meteen ook eens kijken waar die meiden zoal overnachten . (wat een meidengewriemel daarboven trouwens ) Verre van het belangrijkste maar we hadden een mooi zicht op de tuin van YY. Maar hoe zit dat dan. Geen douche, geen toilet op de kamer. We zijn dan maar in de douches aan de kino gekropen, op haar voorstel. Daar werd meteen de trend gezet . Dit was een échte geile douchebeurt , nog maar het prille begin van wat moest komen. Van mekaar inzepen, wassen tot wat kamasutra-toestanden. Elkaar afgedroogd en halfnaakt naar de kamer getrokken. Daar kon dan het feest beginnen. Anderhalf uur vertoefden wij op de kamer. Geen stille momenten. Heel de tijd heerlijk van mekaar genoten. Het begon allemaal heel sensueel, erotisch… dan opwindend, geil en hevig om op de juiste momenten weer effe gas terug te nemen. Tongzoenen was supertop , ongelooflijk, met volle overgave en bijna zonder ophouden, in de standjes die dat mogelijk maken. Een meid die er volgens mij zelf héél echt van genoot, waarschijnlijk meer dan één keer zelf is klaargekomen. In elk geval heb ik van alle mogelijke geneugten en smaken van haar wonderlijke grotje mogen proeven :p op alle mogelijke manieren. Geen enkel moment was er overdreven gekreun. Alles leek (ik spreek hier steeds met 2 woorden) heel spontaan, heel natuurlijk en niet gefaket. En welke droom kan je nu nog meer willen beleven daar in YY? Zij was onuitputbaar, ik was doodmoe na de sessie.
Taboes kent deze meid niet, denk ik.
Jammer dat we haar (hen) niet dikwijls gaan zien. Alleen komen ze niet. Ze komen dus enkel af als ze beiden vrijaf hebben en niet in het weekend. Want dan doet Daisy aan paaldansen (en ik weet waar ). Shows die ze met plezier ook geeft in YY. Vanwege het vroegere vertekuur heb ik daar niet meer kunnen van genieten.
Op een moment zat Daisy samen met Suzanne in de HWP, ik zat in de sauna. Ik twijfelde nog om een triootje te starten met als beginpunt de HWP, maar bleef toch maar in de sauna. Achteraf bekeken: waarom toch?
Zeer uitgebreide mooie service vooraf. Naknuffelen op bed.