-
Sixsens, Algemene Verhalen, 2e helft 2016
Zaterdagmorgen koers gezet naar het zuidoosten, voor een clubbezoek. De keuze van club was afhankelijk van de actuele weersgesteldheid. Met de toch voorspelde regen voor het kuuroord in het Lemiers gekozen, Babylon zou een alternatief geweest, maar als je daar niet naar buiten kan, is het mij gauw te klein. Net voor 12:30 de automobiel op parkeerplaats gezet, welkom geheten door theke Wendy. Achter me staat al een veelpleger, die op een steenworp afstand woont van dit lustoord. Blij dat ik toch op iets meer afstand woon, beter voor je financiën zal ik maar zeggen.
Net na het middag uur is Six Sense aan het ontwaken, de dames druppelen binnen, sommige komen je al met een (tong) zoen gedag zetten. Ook al meerdere (Belgische) stamgasten zijn aanwezig.
De zon schijnt, even buiten genieten, helaas het gaat zachtjes druppelen, en niet veel later valt het hemelwater naar beneden.
Dan maar even een rustmomentje pakken in de oriëntaalse ruimte, alle plekken bezet. Dan maar even aanschuiven bij de Dominicaanse Sarah, rusten ging over in kroelen, wat weer uitmondde in een zoenpartij. Tijd om een kamer op te zoeken. Op de kamer ging het als volgt: voorspel, seks, naspel, massage wat weer over ging in voorspel, seks en naspel. Resultaat 2 orgasmes, bereikt door 2 cowgirl sessies, daar waar latina’s bekend om staan . 2 uur later verlaten we moe en voldaan de kamer.
Een aantal dames gaat voor “look at my tits”, een paar prachtige exemplaren, maar ook een maatje xxl hangers waren te aanschouwen. Het is gezellig druk, beter gezegd, niet te druk anderen zouden zeggen: te rustig. Even bij een Belgische medebeer info gevraagd over de aanwezigheid van een dame, naar aanleiding van een vraag in het live topic.
Het loopt tegen etenstijd, eens kijken wat de kok ons voorschotelt: gemixte groente, aardappelgratin, kipfilet en hamlapjes, Een degelijke maaltijd.
In elke club heb je wel een dame die jou triggert, meestal een dame die onbereikbaar is, of een dame die jou negeert. In dit geval had ik de Bulgaarse Alica op het oog, een dame die thuis hoort in de “milf klasse”. Geprobeerd contact te zoeken, maar helaas, de gokkast was interessanter dan een potentiële klant.
Maar even een rustmomentje pakken in de salon, wat zijn de alternatieven: uit de Bulgaarse hoek Laura en Victoria, uit de Roemeense hoek Natalia en Petra, uit de Dominicaanse hoek Sarah, Daniella en Cindy of de Zuid-Koreaanse/Nederlandse Lin. Het werd Lin, beetje spelen in de kino en daarna een uurtje op de kamer tot tevredenheid vol gemaakt.
Zag vlak voor het verlaten van het pand dat er 2 stelletjes aanwezig waren.
Voorts was er nog een moment dat een “putzfrau” een stevige sneer gaf tegen een medebeer, die in adamskostuum in de salon stond.
Tevreden rond 21:15 het pand verlaten.
Six Sense tot de volgende keer.
Laatst gewijzigd door forgetskinnyletsgetfatty; 3 juli 2016 om 22:24
Grtz forgetskinnyletsgetfatty
Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)
-
Onderstaande 14 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:
Eddy_V ( 3 juli 2016),kempie ( 5 juli 2016),licky luke ( 3 juli 2016),Liefje ( 3 juli 2016),Mr Bluenose ( 4 juli 2016),Nedlovefkk ( 5 juli 2016),pret ( 3 juli 2016),rob45 ( 3 juli 2016),Ryuhayabusa ( 5 juli 2016),Sjeufke ( 3 juli 2016),sofaking ( 3 juli 2016),Ties85 ( 4 juli 2016),waterrat ( 4 juli 2016),Wentelt Eefje ( 4 juli 2016)
Regels voor berichten