Pagina 1 van 16 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 394
    Last Online
    Gisteren @ 23:32
    Discussies
    44
    Thanks
    3.741

Standaard Sixsens, Algemene Verhalen, 2e helft 2016

Zaterdagmorgen koers gezet naar het zuidoosten, voor een clubbezoek. De keuze van club was afhankelijk van de actuele weersgesteldheid. Met de toch voorspelde regen voor het kuuroord in het Lemiers gekozen, Babylon zou een alternatief geweest, maar als je daar niet naar buiten kan, is het mij gauw te klein. Net voor 12:30 de automobiel op parkeerplaats gezet, welkom geheten door theke Wendy. Achter me staat al een veelpleger, die op een steenworp afstand woont van dit lustoord. Blij dat ik toch op iets meer afstand woon, beter voor je financiën zal ik maar zeggen.

Net na het middag uur is Six Sense aan het ontwaken, de dames druppelen binnen, sommige komen je al met een (tong) zoen gedag zetten. Ook al meerdere (Belgische) stamgasten zijn aanwezig.
    De zon schijnt, even buiten genieten, helaas het gaat zachtjes druppelen, en niet veel later valt het hemelwater naar beneden.
    Dan maar even een rustmomentje pakken in de oriëntaalse ruimte, alle plekken bezet. Dan maar even aanschuiven bij de Dominicaanse Sarah, rusten ging over in kroelen, wat weer uitmondde in een zoenpartij. Tijd om een kamer op te zoeken. Op de kamer ging het als volgt: voorspel, seks, naspel, massage wat weer over ging in voorspel, seks en naspel. Resultaat 2 orgasmes, bereikt door 2 cowgirl sessies, daar waar latina’s bekend om staan . 2 uur later verlaten we moe en voldaan de kamer.

Een aantal dames gaat voor “look at my tits”, een paar prachtige exemplaren, maar ook een maatje xxl hangers waren te aanschouwen. Het is gezellig druk, beter gezegd, niet te druk anderen zouden zeggen: te rustig. Even bij een Belgische medebeer info gevraagd over de aanwezigheid van een dame, naar aanleiding van een vraag in het live topic.

Het loopt tegen etenstijd, eens kijken wat de kok ons voorschotelt: gemixte groente, aardappelgratin, kipfilet en hamlapjes, Een degelijke maaltijd.

In elke club heb je wel een dame die jou triggert, meestal een dame die onbereikbaar is, of een dame die jou negeert. In dit geval had ik de Bulgaarse Alica op het oog, een dame die thuis hoort in de “milf klasse”. Geprobeerd contact te zoeken, maar helaas, de gokkast was interessanter dan een potentiële klant.

Maar even een rustmomentje pakken in de salon, wat zijn de alternatieven: uit de Bulgaarse hoek Laura en Victoria, uit de Roemeense hoek Natalia en Petra, uit de Dominicaanse hoek Sarah, Daniella en Cindy of de Zuid-Koreaanse/Nederlandse Lin. Het werd Lin, beetje spelen in de kino en daarna een uurtje op de kamer tot tevredenheid vol gemaakt.

Zag vlak voor het verlaten van het pand dat er 2 stelletjes aanwezig waren.
    Voorts was er nog een moment dat een “putzfrau” een stevige sneer gaf tegen een medebeer, die in adamskostuum in de salon stond.

Tevreden rond 21:15 het pand verlaten.

Six Sense tot de volgende keer.
    Laatst gewijzigd door forgetskinnyletsgetfatty; 3 juli 2016 om 22:24
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

2. Onderstaande 14 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 3 juli 2016),kempie ( 5 juli 2016),licky luke ( 3 juli 2016),Liefje ( 3 juli 2016),Mr Bluenose ( 4 juli 2016),Nedlovefkk ( 5 juli 2016),pret ( 3 juli 2016),rob45 ( 3 juli 2016),Ryuhayabusa ( 5 juli 2016),Sjeufke ( 3 juli 2016),sofaking ( 3 juli 2016),Ties85 ( 4 juli 2016),waterrat ( 4 juli 2016),Wentelt Eefje ( 4 juli 2016)

Last Online
    24 februari 2019 @ 10:09
    Discussies
    0
    Thanks
    58

Standaard

hello everybody

I always write in English, I can try with a Dutch translator, if you want ?

Here is the narrative of my visit of this club of Saturday 25/06 !

Arrived at the club at 12:30 am, there is not many bear to the club, the weather is in the rain

I eat in the restaurant, I have talk with Dutch, which my offers some herring ( not thank you my friend I watch my breath )

my first girl Bulgarian (adelina)

A girl very gently, a fellatio worthy of a champion, pretty chest, one very right time 1/2 h

Second gil ( carmen 2 ) Portuguese / Romanian ?

it is a friendly carmen 2, either they its style is liked, or there is it detest !

One very right time 1h30 mn

I went out of the sweaty room

there was Serbian also anja fair-haired woman, splendid chest, one I should bulge out atomic, she came to offer me her services twice during the day

i said not . . . . .

third girls ( jasmin ) bulgarian / turkish
    A very soft, delicate girl, i recommend it to you

one very right time 1h00

Football not right time for the girls of this club !

This club is always so nice

If you see french one 1m80, 85kg, 45 years, seeming to go out of a gymnasium !

It is me

See you soon my friends

4. Onderstaande 12 leden hebben français41 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 3 juli 2016),Eddy_V ( 3 juli 2016),kempie ( 5 juli 2016),licky luke ( 3 juli 2016),Manureva ( 5 juli 2016),mechels ( 3 juli 2016),Mr Bluenose ( 4 juli 2016),Ryuhayabusa ( 5 juli 2016),Sjeufke ( 3 juli 2016),sofaking ( 3 juli 2016),waterrat ( 4 juli 2016),Wentelt Eefje ( 4 juli 2016)

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Ik ben erin geslaagd 3 bezoeken aan de Speeltuin voor Papas in de loop van 10 dagen op donderdag 23 juni, dinsdag 28 juni en zaterdag 2 juli. Alle dagen waren uitstekend, met een aantal echt goede kwaliteit kamers.

Dag 1 - Donderdag 23 juni

Het was een complete schoonheid van een dag met de temperaturen die in het midden van de jaren 30 en dit is wanneer deze club is echt op zijn best. Check-in voor mij en mijn vriend werd al snel tot stand gebracht door de super efficiënt en altijd zo vriendelijk Wendy (Dit meisje heeft altijd een glimlach op haar gezicht en is zo aangenaam om mee te praten en het begint altijd het bezoek af op een goede nota). De club was niet zo druk in termen van het aantal beren in het huis, maar er was de gebruikelijke goede selectie van de meisjes, waaronder een aantal nieuwe dames die ik niet had gechat met vroeger. Ik kreeg chatten met Mara (Roemenië) en Isabella (Hongarije) in de loop van de dag en besloten dat beiden waren nu op mijn 'to do' lijst! Beneden in de bar want dit was de coolste gebied in de club en ik bespied mijn oude favoriete Laura, hadden we een korte babbel en we geen tijd verspild voordat we vertrokken naar de kamer als ik en mijn vriend waren op een beetje een strakke tijdschema als we naar de club uiterlijk 1830 verlaat met andere committments. Mijn maatje wen't off voor een kamer met Yasmine (Bulgaars, 25-29, lang zwart haar, 160cm en een mooie versiering lichaam. Ze heeft niet in de club zo lang op voorhand aan Living Room hebben gewerkt en een aantal anders geweest locaties in Zwitserland. Hij was zeer gratis op haar prestaties, zozeer zelfs dat ik besloot dat ze mijn tweede en laatste kamer van de dag zou worden. ik was blij dat ik deze beslissing als haar niveau van service was erg goed en het heeft bijgedragen een zeer aangenaam kamer. Toen ik wist dat ik terug te komen de volgende dinsdag ik regelde naar de kamer met Mara, Adelina en Emma bij mijn terugkeer. Soms is het leuk om een ​​plan te hebben!

Dag 2 - dinsdag 28 juni

Dit was een solo bezoek als mijn vriend kon het niet maken vandaag, maar ik mijn plan had al in de plaats voor 3 kamers met Mara, Adelina en Emma. Emma niet in de club was (ik later bleek op mijn volgende bezoek ze voelde zich niet zo goed) dus ik drukte vooruit met mijn plan en had de eerste kamer met Mara. Ik had Mara gezien in de club op vele bezoeken, maar nooit echt dicht bij een kamer. Ze is 32 en heel slank en zeer aantrekkelijk, ik werd aangemoedigd door de eerdere verslagen op het forum (bedankt jongens) en ik was blij dat ik nam een ​​kamer met haar als haar niveau van dienstverlening was erg goed en de kamer zeer aangenaam. Tweede up Ik had de verrukkelijke Adelina, een meisje dat ik met vele malen in het verleden had roomed. Wederom een ​​uitstekende niveau van service van Adelina en ze is echt een mooi meisje. Voor mijn laatste kamer van de dag dat ik ging met mijn veilige optie in Laura (weer) als ik weet dat het niet uitmaakt wat de dag werpt in SS zal ik altijd vertrekken met een glimlach op mijn gezicht na een kamer met haar. Kwaliteit opnieuw van Laura en het is eerlijk om te zeggen dat ik altijd zal proberen om een ​​kamer met haar toen ik in het huis!

Dag 3 - Zaterdag 2 juli

Tijdens mijn tweede bezoek had ik weer maakte een aantal beloften van kamers om een ​​aantal van de meisjes. Ik had Andrea en Miruna beloofd een kamer en ik was van plan om dit uit te voeren. Emma was ook in de woning te hebben van haar ziekte hersteld en ik was enthousiast om door te volgen op mijn belofte van een kamer om haar ook. De timing was gewoon niet goed hoewel als zij bezig was zo'n beetje de hele dag en gingen we ontmoetten weer ongeveer 2200 was ik over gedaan voor de dag en wouden een kamer met Laura. Emma was erg begripvol en zei dat ik moet gaan met Laura als ze is mijn favoriet. Ik bood aan haar hoe dan ook betalen voor de kamer, maar ze weigerde te zeggen dat ze het geld niet zou nemen als ze het niet had verdiend. Zeer stijlvol uit Emma en ik heb echt op prijs stellen, zodat we afspraken gemaakt om de kamer op mijn volgende bezoek. Dit bezoek zal volgende week en ik heb ook comittments voor een kamer met Sarah (Dominicaanse Republiek) en Carmen2 (Roemenië / Iberia)! Room 1 op deze dag was met Andrea die ik met eerder had roomed. De laatste keer dat de service was vrij goed geweest, maar er was een klein probleem over de timing van het evenement. Geen dergelijke problemen deze tijd en de kamer was goed zonder dat het vooral opmerkelijk. Voor seconden was ik van plan te wachten voor Emma, ​​maar Yasmine (die benadert veel) heeft een leuke dans voor me en ben me gaan dus het was buiten voor een herhaling kamer met haar en ook dit was aan het niveau van de eerste sessie en ik vind haar richting goed te nemen. Mijn derde van de dag was met Miruna wie ik had ook roomed met voordat zij het een lange tijd geleden. Wederom een ​​goede service van Miruna die is echt een schattig meisje zonder het echt als een kanshebber voor mijn top tien lijst. Ik bleef een beetje langer dit bezoek te nemen in het Duitsland tegen Italië match en dat stond me toe om te passen in een vierde kamer met, ja je raadt het al Laura! Ik stond op het punt draait op leeg door dit punt, maar de sleutel met Laura is dat ze altijd aanpast aan de situatie als ze een groot gevoel van wie je voelt! Al met al een prima bezoek aan de club en zal het niet lang duren voordat ik weer terug ben.

I managed 3 visits to the Playground for Papas over the course of 10 days on Thursday 23rd June, Tuesday 28th June and Saturday 2nd July. All days were excellent with some really good quality rooms.

Day 1 - Thursday 23rd June

It was a complete beauty of a day with the temperatures being in the mid 30's and this is when this club is really at it's best. Check in for me and my buddy was quickly accomplished by the super efficient and ever so friendly Wendy (This girl always has a smile on her face and is so pleasant to talk to and it always starts the visit off on a good note). The club was not so busy in terms of the number of Bears in the house but there was the usual good selection of girls including some new ladies that I had not chatted with before. I got chatting to Mara (Romania) and Isabella (Hungary) during the day and decided that both were now on my 'to do' list! Downstairs in to the bar as this was the coolest area in the club and I spied my old favorite Laura, we had a quick chat and we wasted no time before we departed to the room as me and my buddy were on a bit of a tight timescale as we had to leave the club no later than 1830 due to other committments. My buddy wen't off for a room with Yasmine (Bulgarian, 25-29, long black hair, 160cm and a nice trim body. She hasn't been in the club that long having previously worked at Living Room and a number of different venues in Switzerland. He was very complimentary on her performance, so much so that I decided that she would be my second and final room of the day. I was glad that I made this decision as her level of service was very good and it contributed to a highly enjoyable room. As I knew I was coming back the following tuesday I arranged to room with Mara, Adelina and Emma on my return. Sometimes it is nice to have a plan!

Day 2 - Tuesday 28th June

This was a solo visit as my buddy could not make it today but I already had my plan in place for 3 rooms with Mara, Adelina and Emma. Emma was not present in the club (I later found out on my next visit she was not feeling so good) so I pressed ahead with my plan and had the first room with Mara. I had seen Mara in the club on many visits but never really got close to a room. She is 32 and quite slim and very attractive, I was encouraged by the previous reports on the forum (thanks guys) and I was glad that I took a room with her as her service level was very good and the room very enjoyable. Second up I had the delectable Adelina, a girl I had roomed with many times in the past. Again an excellent level of service from Adelina and she really is a lovely girl. For my final room of the day I went with my safe option in Laura (again) as I know that no matter what the day throws up in SS I will always leave with a smile on my face after a room with her. Quality again from Laura and it is fair to say that I will always attempt to get a room with her when I am in the house!

Day 3 - Saturday 2nd July

During my second visit I had again made some promises of rooms to some of the girls. I had promised Andrea and Miruna a room and I intended to carry this out. Emma was also in the house having recovered from her illness and I was keen to follow through on my promise of a room to her as well. The timing just wasn't right though as she was busy pretty much the whole day and went we met up again about 2200 I was about done for the day and fancied a room with Laura. Emma was very understanding and said I should go with Laura as she is my favourite. I offered to pay her for the room anyway but she declined saying that she would not take the money as she had not earned it. Very classy from Emma and I really did appreciate it so we made arrangements to room on my next visit. This visit will be next week and I also have comittments for a room with Sarah (Dominican Republic) and Carmen2 (Romania/Iberia)! Room 1 on this day was with Andrea who I had roomed with before. The last time the service had been pretty good but there was a slight issue about the timing of the event. No such problems this time and the room was good without being especially noteworthy. For seconds I was going to wait for Emma but Yasmine (who approaches a lot) did a nice dance for me and got me going so it was off for a repeat room with her and again this was up to the standard of our first session and I find her to take direction well. My third of the day was with Miruna who I had also roomed with before albeit a long time ago. Again a good service from Miruna who really is a cute girl without it really being a contender for my top ten list. I stayed a bit longer this visit to take in the Germany v Italy match and this allowed me to fit in a fourth room with, yes you guessed it Laura! I was just about running on empty by this point but the key with Laura is that she always adapts to the situation as she has a great sense of who you are feeling! All in all another prima visit to the club and it won't be long before I am back again.

6. Onderstaande 8 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 6 juli 2016),kempie ( 5 juli 2016),licky luke ( 5 juli 2016),Manureva ( 5 juli 2016),mechelen ( 5 juli 2016),Ryuhayabusa ( 7 juli 2016),sofaking ( 5 juli 2016),Wentelt Eefje ( 6 juli 2016)

Last Online
    8 november 2024 @ 12:53
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347

Standaard

Sixsens, zondag 3 juli

De dag na de gezellige afterparty in Babylon besloot ik nog een extra relaxdagje te doen in het (regelmatig) zonnige zuiden (lees: Lemiers). Op doktersvoorschift moet ik veel relaxen, hoewel hij niet specifiek gezegd heeft dat dat in een saunaclub moet, maar op dat punt heb ik zelf maar wat ruimte in de interpretatie ingebouwd...

Ik had met Ohhlord voor een ontbijtje afgesproken, waarbij we ongetwijfeld vergezeld zouden gaan worden door Crystal. Ook hasta la pasta en aamu zouden ons in Lemiers vergezellen, zodra ze de nacht in hotel Babylon Elsdorf en het ontbijt aldaar hadden overleefd.

Wederom zonder enige planning kwam ik rond 12:00 uur binnen, voldeed aan de formaliteiten en kleedde me om, om me in de bar bij Ohhlord en Crystal te vervoegen. Eerst wat gezellig keuvelen en daarna dan toch maar met z'n drieën een ontbijtje gaan scoren, waarbij Crystal demonstreerde hoe je een Crystal sandwich moest maken. Nee, niet zo'n sandwich van 2 mannen en 1 vrouw, Sjeufke, maar letterlijk bedoeld, met brood, beleg, mayo, komkommer en volgens mij ook alle andere ingrediënten die er op het buffet lagen. Een soort van sauna-clubsandwich dus... die je dan op z'n deep-throats naar binnen moet werken...

Dit relaxte ontbijtje werd gevolgd door een bezoek aan het terras waar op dat moment de zon met tussenpozen scheen en de heren hasta la pasta en aamu zich hadden gezeteld. De buitenbar werd bevrouwd door Macedonische Gaby, maar echt veel had ze niet te doen. Dat gaf mij de tijd om even met haar bij te kletsen over de tijd waarin we nog regelmatig met elkaar gekamerd hebben. Altijd vriendelijk en behulpzaam en alles met een grote smile, die Gaby. Ook achter de bar dus...

Intussen (door) diverse dames begroet waaronder Laura, Domenika, Alicia, Maya en zo nog een paar meer. Op weg naar de bar
    plotseling het idee gekregen om een massage te laten doen en de daad bij het woord gevoegd. Alwaar ik halverwege de massage plotseling een vingertje tussen mijn billen voelde en meteen al wist dat Maya me daar gespot had, de ondeugd! De masseur vond het zelf niet zo heel gepast maar ik verzekerde hem dat ik er geen bezwaar tegen had, zo lang het maar de vingertjes van Maya waren en niet de zijne (waar hij dan wel weer mee moest lachen)...

In de bar uiteraard meteen naar Maya toegelopen om haar even goed de les te lezen, maar op de een of andere manier draaide deze profi het weer zo dat ik een kwartier later met haar op kamer 12 lag. Inclusief een flesje baby-olie waar ze behoorlijk scheutig mee was... succes verzekerd en mijn eerste hoogtepunt was na een opbouwende 45 minuten dan ook een feit... In de resterende tijd nog gekletst en geknuffeld waarbij Maya me vertelde dat we elkaar nu al zo'n 7 a 8 jaar kenden, te beginnen in Yin Yang waar ze destijds werkte. Ofwel dat dat betekende dat ik haar (en zij mijn) "alte Liebe" was en dat dat nooit kon veranderen, getuige het feit dat we nu na lange tijd toch weer met elkaar op kamer lagen.

Na de kamer met Maya ging ik weer aan de drank en zocht ik het terras weer op waar ik aamu en hasta la pasta vond. Het werd inmiddels tijd voor een hapje eten en het buffet zag er weer prima uit. Twee soorten vlees, de nodige warme groenten en aardappelpartjes, salade en wat toebehoren. We wilden buiten gaan eten maar toen ik op gegeven moment Domenika zag met een bordje ben ik gezellig binnen bij haar gaan zitten (sorry heren, maar de keuze tussen Domenika en jullie is niet zo moeilijk...). Ik weet dat ze niet graag alleen eet en ik had toch nog het nodige met haar bij te praten nadat we elkaar zo'n 9 weken niet gezien hadden.

Na het eten weer richting de bar waar ik Ohhlord met een heel plagerige Crystal tegen kwam. Leuk liggen zeveren en toen ik op gegeven moment tegen Ohhlord zei dat ik alleen nog zou kameren met een dame die haar best zou doen om me te verleiden en dat dat volgens mij niet meer ging gebeuren, kreeg ik twee handen voor mijn ogen en werd ik verrast door Alicia. Die beweerde dat ze nog prima wist hoe ze mij tot een kamertje kon verleiden en ik daagde haar dan ook hiertoe uit... waarna ik een half uur later met haar op kamer 3a lag te rollebollen... Heerlijk intieme sessie met alles d'r op en d'r aan en precies wat ik op dat moment nodig had... Topklasse!

Beneden in de bar gekomen zag ik Ohhlord en Crystal weer zitten (die waren vlak voor mij ook op kamer gegaan) en wat bleek? Zij hadden kamer 3b gehad en dus behoorlijk wat meegekregen van wat er zich in onze kamer had afgespeeld. Crystal moest hard lachen en was er van overtuigd dat ik een heel leuk kamertje met Alicia had gehad en ik kon dat uiteraard alleen maar beamen...

Uiteindelijk ging Crystal een rondje maken en heb ik nog een drankje gedaan met Ohhlord, om rond 23:00 uur afscheid te nemen en uiterst tevreden huiswaarts te keren.
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

8. Onderstaande 22 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 5 juli 2016),Befke ( 6 juli 2016),biged ( 5 juli 2016),Eddy_V ( 6 juli 2016),Flyerke ( 5 juli 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 juli 2016),jansenroy ( 5 juli 2016),KanariePiet ( 6 juli 2016),kempie ( 5 juli 2016),Kwant ( 5 juli 2016),Lesyeux ( 5 juli 2016),le_belge ( 6 juli 2016),Manureva ( 5 juli 2016),mechelen ( 5 juli 2016),Mr Bluenose ( 7 juli 2016),Nedlovefkk ( 5 juli 2016),Ohhlord ( 5 juli 2016),pret ( 5 juli 2016),salitos ( 6 juli 2016),Sjeufke ( 5 juli 2016),sofaking ( 5 juli 2016),waterrat ( 8 juli 2016)

Last Online
    19 september 2018 @ 01:19
    Discussies
    0
    Thanks
    1

Standaard

Vandaag maar weer eens naar SS geweest. Had na een aantal weken met name Arabella en villa venus bezocht te hebben weer eens zin in een goeie wellness en wat beter eten Ook was ik bang dat het suikerfeest mijn clubfeestje in die goedkope clubs een beetje zou verpesten. Was tenminste vorig jaar niet zo'n succes kan ik me nog goed herinneren :(
    Eerste kamergang met Andrea gemaakt. deze Portugese dame met bril is er echt eentje voor de GFE liefhebbers. Een zeer fijne sessie. Tweede sessie met Yasmine was ook niet onaardig maar ik had het vandaag niet zo. Maar zoals wel vaker zijn mijn ogen groter dan... nou ja ik heb ook nog een sessie met Danielle gemaakt. Deze Dominicaanse spreekt een beetje Nederlands en maakten er nog een hele wilde sessie van. Al met al een heerlijk dagje.
    Klein minpuntje was het zwembad wat niet geopend was. Geen idee waarom.

10. Onderstaande 9 leden hebben Ep Oorklep bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V ( 9 juli 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 6 juli 2016),kempie ( 7 juli 2016),licky luke ( 7 juli 2016),mechelen ( 6 juli 2016),Mr Bluenose ( 7 juli 2016),Nedlovefkk ( 7 juli 2016),Ryuhayabusa ( 7 juli 2016),Wentelt Eefje ( 7 juli 2016)

Last Online
    18 juli 2023 @ 23:53
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Zondag jongstleden maar weer eens afgezakt naar dit doolhof van trappen. Net voor 12 uur op de bel geduwd, binnen gelaten, een armbandje om gekregen en voorzien van badjas en handdoek.
    Afgedaald, omgekleed, een fanta gedronken in de bar zodat de zenuwen van het autorijden er uit zijn, naar het restaurant gewandeld, een omeletje besteld bij de aardige jongeman waarvan ik nog steeds niet weet of ik er Engels of Duits tegen moet praten, en begroet door mijn "vaste" vriendinnetje.
    Vervolgens een douche genomen, naar de bar afgedaald, maar weer een fanta besteld, mijn eigen vervoegd bij mijn vaste vriendinnetje, wat bij gepraat, nog de klaagzang van haar vriendin aangehoord over een man die al voor de derde dag daar was en nog niet een maal gekamerd had, maar wel steeds aan alle meiden zat te friemelen.
    Vervolgens mijn "vriendinnetje" "one key" laten halen waarna we ons naar de dichtstbijzijnde kamer hebben begeven. Daar eerst wat gedold, vervolgens de gebruikelijke oefeningen gedaan, waarna we ons maar weer wat opgefrist hebben.
    Zondag vertrouwde ze mij toe dat mijn lul de perfecte maat had. Niet te groot, eh pardon, andere dames hebben hem al eens voor Anaconda uitgemaakt, zodat het geen pijn doet. Maar ook niet te klein zodat ze zelf tenminste ook nog wat voelt.
    Vervolgens op het terras op mijn tablet gekeken of er nog wat in de wereld gebeurt was, Ohhlord met zijn Crystal zien pannenkoeken, althans dat lees ik hierboven, al die andere veelplegers die er ook moeten zijn geweest totaal niet gezien, maar dat zal dan wel komen doordat ik meestal naar de dames zit te loeren.
    Sauna, jacuzzi, Turks stoombad gedaan, aan het zwembad van de zon robberen te genieten, maar daar ben ik de man niet voor. Max Verstappen 2e zien worden omdat een paar Mercedessen zonodig elkaar moesten kussen.
    Vervolgens wat soe tot mij genomen, een stukje kwarktaart, denk ik tenminste, verorberd en mij maar weer eens naar de bar begeven. Daar heb ik geprobeerd, en eigenlijk ook al vantevoren, om eens naar een nieuw gezicht uit te kijken, maar na het bestellen, en krijgen, van een Fanta mij toch maar weer naast mijn "vriendinnetje" geplaatst. En wat later met haar ook weer een kamer opgezocht.
    Na nog wat nieuws uit de wereld tot mij genomen te hebben wat warm gegeten, een rondje wellness gedaan, nog een klein beetje gegeten, heb ik de kleedkamer maar opgezocht, mij omgekleed en mij uit de heuvels van Limburg naar beneden laten zakken naar het vlakke midden-Limburgse land.
    Het eten was fantastisch zoals altijd in SS. 's Morgens was er brood en beleg en nog meer. De soep was warm en voorzien van heel veel inhoud. De taart was heerlijk en bij het avondeten waren er groente, iets van aardappelen en vlees. Sterren zullen ze er niet voor krijgen, maar smullen doe ik er altijd van.
    Wat dames betreft heb ik de laatste maanden moeite om nieuwe gezichten te vinden in dit lustoord. Ik ken best wel een aantal dames, ben met een heel aantal daarvan ook wel eens een of meerdere keren op kamer geweest, maar om verschillende redenen wil ik met geen van hen meer terug. En daar zitten er ook enkele tussen met zeer lovende recensies. Soms lukt het mij om met een, voor mij, nieuwe dame in gesprek te komen, en ook wel ermee af te zonderen, maar de volgende keer kan ik mij het gezicht niet meer herinneren, laat staan er een naam op te plakken. Hoewel ik altijd ontzettend veel lol en plezier met mijn schatje daar heb, denk ik toch dat ik ook wel eens wat nieuws moet vinden. Al is het maar voor de keren dat zij vakantie heeft, of weer eens wat langer afwezig is.
    De volgende keer zal ik wel moeten, want dan is ze 2 weekjes naar Roemenië, en anders moet ik misschien maar eens een andere club zoeken, onder het motto: verandering van spijs doet eten.

12. Onderstaande 10 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 7 juli 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 juli 2016),KanariePiet ( 7 juli 2016),kempie ( 7 juli 2016),licky luke ( 7 juli 2016),mechelen ( 7 juli 2016),Mr Bluenose ( 7 juli 2016),Nedlovefkk ( 7 juli 2016),Ryuhayabusa ( 7 juli 2016),Wentelt Eefje ( 7 juli 2016)

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ep Oorklep Bekijk bericht
    Klein minpuntje was het zwembad wat niet geopend was. Geen idee waarom.
    Even vragen is meestal voldoende. Het is verwarmd, en om niet teveel energie te verkwisten wordt het dicht gedraaid om de warmte erin te houden.

14. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

licky luke ( 7 juli 2016)

Last Online
    Vandaag @ 01:10
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Even vragen is meestal voldoende. Het is verwarmd, en om niet teveel energie te verkwisten wordt het dicht gedraaid om de warmte erin te houden.
    Dat is zo en dat hangt aan de balie ook aangegeven dat ze het zwembad op verzoek openen.
    Leer lezen he mannen in plaats geil te blijven rondlopen lol
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

16. Onderstaande 2 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

licky luke ( 7 juli 2016),Sjeufke ( 8 juli 2016)

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Dat is zo en dat hangt aan de balie ook aangegeven dat ze het zwembad op verzoek openen.
    Leer lezen he mannen in plaats geil te blijven rondlopen lol
    Da's ook een probleempje in SixSens. De receptioniste daar is meestal zo oogverblindend, dat al de rest daarbij in het niet valt. Dus het oog valt ook, niet op zulke mededelingen.

18. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

licky luke ( 7 juli 2016)

Last Online
    16 juni 2021 @ 22:11
    Discussies
    4
    Thanks
    84

Standaard

Vrouw uit eten, dus een businesstarief van 19 -21 .
    Aanwezig andrea, carmen2, domenika, suzanne, denise, adelina, nicole, mara, sissi
    Eerst praatje met andrea gemaakt. Haar verteld dat na 8-10 kamers ze even inde wacht gaat, maar in het najaar gaan we op herhaling.
    Dan zal het ook flink tekeer gaan. Een pauze met een meid werkt soms wonderbaarlijk. Nicole kwam ook goededag zeggen maar na een geweldige eerste kamer viel de 2e laatste keer wat tegen. Gaat hem dus ook niet worden. Aan de wandel en carmen2 tegengekomen. Ze sleepte me mee naar de marrokaanse ruimte en er was geen weg meer terug. Pzc was zo goed dat ik me moest inhouden. Haar gezegd dat ik wilde neuken en in cowgirl gekomen. 20 min maar supersessie. Daarna gedoucht en weer aan de bar genesteld. Met adelinda kennisgemaakt. Aardige meid, niet echt mijn type maar wie weet. Andrea was eigenlijkook niet mijn type. Was aan denisa aan het denken , maar daar kwam carmen weer aanzetten. Weer naar marocroom en daarna kamer. Ze begon weer met een geweldige pijpsessie, maar het was iets te. Heb een pauze ingelast, zei een sigaretje en ik even bijkomen en leuk gekletst. Beetje vrijen en tongen en daar begon ze weer.
    Binnen het half uur een lekkere FT. Net binnen 2 uur uitgecheckt en zeer tevreden naar huis.
    Volgende keer denk ik over sissi. Even kennisgemaakt toen carmen de sleutel halen was en ik alleen in de marokroom zat. Komisch maar knap gezichtje met mooi figuur

20. Onderstaande 7 leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 8 juli 2016),Deantje ( 8 juli 2016),licky luke ( 8 juli 2016),mechelen ( 9 juli 2016),Mr Bluenose ( 7 juli 2016),Nedlovefkk ( 8 juli 2016),Sjeufke ( 8 juli 2016)

Last Online
    16 juni 2021 @ 22:11
    Discussies
    4
    Thanks
    84

Standaard

Vrouw uit eten met vriendinnen, dus een businesstarief van 19 -21 .
    Aanwezig andrea, carmen2, domenika, suzanne, denisa, adelina, nicole, mara, sissi
    Eerst praatje met andrea gemaakt. Haar verteld dat na 8-10 kamers ze even inde wacht gaat, maar in het najaar gaan we op herhaling.
    Dan zal het ook flink tekeer gaan. Een pauze met een meid werkt soms wonderbaarlijk. Nicole kwam ook goededag zeggen maar na een geweldige eerste kamer viel de 2e laatste keer wat tegen. Gaat hem dus ook niet worden. Aan de wandel en carmen2 tegengekomen. Ze sleepte me mee naar de marrokaanse ruimte en er was geen weg meer terug. Pzc was zo goed dat ik me moest inhouden. Haar gezegd dat ik wilde neuken en in cowgirl gekomen. 20 min maar supersessie. Daarna gedoucht en weer aan de bar genesteld. Met adelinda kennisgemaakt. Aardige meid, niet echt mijn type maar wie weet. Andrea was eigenlijkook niet mijn type. Was aan denisa aan het denken , maar daar kwam carmen weer aanzetten. Weer naar marocroom en daarna kamer. Ze begon weer met een geweldige pijpsessie, maar het was iets te. Heb een pauze ingelast, zij een sigaretje en ik even bijkomen en leuk gekletst. Beetje vrijen en tongen en daar begon ze weer.
    Binnen het half uur een lekkere FT. Net binnen 2 uur uitgecheckt en zeer tevreden naar huis.
    Volgende keer denk ik over een kamer met sissi. Even kennisgemaakt toen carmen de sleutel halen was en ik alleen in de marokroom zat. Komisch maar knap gezichtje met mooi figuur

22. Onderstaande 5 leden hebben Lewieke bedankt voor deze bijdrage:

forgetskinnyletsgetfatty ( 8 juli 2016),licky luke ( 8 juli 2016),Mr Bluenose ( 9 juli 2016),Sjeufke ( 8 juli 2016),Wentelt Eefje ( 8 juli 2016)

Last Online
    15 december 2024 @ 19:39
    Discussies
    6
    Thanks
    4.158

Standaard

SS donderdag 08-07-2016: To Do List
    Gisteravond maar weer eens naar SS getogen. Was wat later en viel midden in het voetbal binnen. Dat maakte dat ik na betalen en transformatie tot beer al de nodige dames tegen het lijf liep. Bijna alle beren zaten boven onder het afdak voetbal te kijken. En diegenen die daar niet zaten waren beneden in de bar aan het kijken. Wat de DVP's dus werkeloos maakte. In mijn rondje om ook een plekje te vinden om ook voetbal te kijken, ja ik ook , liep ik dan ook al veel vriendelijk acterende dames tegen het lijf. Er was duidelijk sprake van daluren. Maar ik liet me niet vangen, ik was vandaag een man met een missie, jajaja. Ik had mezelf een opdracht meegegeven vandaag: alleen kameren met een van de dames van mijn Top 3 list die ik van te voren in mijn hoofd had geprint. En dat viel nog niet mee, want zouden ze uberhaupt wel aanwezig zijn? Maar goed, eerst voetbal dus. Lekker colaatje erbij, en genieten. Niet alleen van het spel, zeker ook van de ambiance. De werkeloze dames waren lekker aan het swingen op de muziek, en daar kan ik altijd van genieten als ik dat zie.
    Na afloop van het voetbal kwamen beren uit alle hoeken en gaten gekropen, en het leek wel of de dames van honing waren zo gretig werd er toegehapt. Ik zag nog een paar interessante opties, maar hield me sterk. Alleen Top 3 vandaag. Pfff, dat viel nog niet mee. Ik had gelukkig Crystal wel al gespot, nummer 1 op mijn lijst, maar die was maar heel even in de bar aanwezig. En weer meteen bezet, voor langere tijd . Nummer 2 en 3 waren nergens te zien......
    Rondje welness dan maar. Lekker in het bubbelbad, waar de laatste tijd ook wat vaker dames meebubbelen. En dat maakt het nog leuker en lekkerder dan het normaal al is. Daar zag ik verdorie mijn nummer 3 lopen. Net nu ik in bad zat.......even getwijfeld om eruit te springen en poedelnaakt en zeiknat achter haar aan te rennen, maar wou mezelf niet helemaal voor gek zetten. In het bubbelbad was het bovendien zo slecht nog niet: een Waalse beer scoorde binnen 5 minuten een triootje, erg vermakelijk om te zien hoe het in zijn werk ging. Met een dikke knipoog lieten beide dames me achter in het bubbelbad. Lang kon ik niet genieten van mijn rust: Elena kwam even polsen of er vandaag iets voor haar inzat. In hoorde de geluidjes van Lingo in mijn hoofd: ping, ping, ping, ping....nummer 7 staat niet op de lijst. Sarah vervolgens: mi amore, room? Ondertussen doorlopend naar het waterreservoir, en daar bukkend en haar rok optillend. Ja, daar ben ik al meermaals voor bezweken. Maar vandaag geen zuid amerikaans feestje, sorry Sarah, i have a mission: Top 3 only today.
    Ondertussen stond de tijd ook niet stil, en de donderdag werd voor de vrijdag verruild. Shit, nog maar 1 uur te gaan en dan is het dicht. Ongepopt SS verlaten? Snel naar de bar maar weer. Daar waren de nodige feestjes aan de gang, de flessen sterke drank deden het goed. Verder was duidelijk dat de Ramadan voorbij was: de Sudlander waren in grote getallen aanwezig. Over getallen gesproken: mijn nummer 1, 2 of 3 waren nergens te zien. Drankje leeggemaakt en op zoek. Trapje op, trapje af. Bar weer in. Drankje. Elena naast me. Wrijven over mijn been, het laat me niet helemaal onberoerd. Sterk zijn man, om keuzestress te voorkomen heb je op voorhand een Top 3 gemaakt. Houd je daar dan ook aan. Elena dan ook maar niet de indruk gegeven dat er vandaag gekamerd ging worden. Snel naar het toilet, en maar weer op zoek. Trapje op, trapje af, en weer terug in de bar. En dan kan ik eindelijk een brede glimlach niet meer onderdrukken: daar staat mijn nummer 1 een stuk koude pizza te verorberen! Snel bij haar neergeploft aan de bar. En een gesprek op gang gebracht, wat nog niet meeviel voor 2 introverte personen. De tijd tikte weg en Crystal stelde geen kamervraag. Dan maar zelf de stoute schoenen aangetrokken en haar gevraagd. Ja zei ze, normaal heb ik daar geen moeite mee, maar.......dit kan niet waar zijn dacht ik bij mezelf. Gelukkig had haar maar betrekking op de pizza die ze net op had. Die was spicy, en ze wou haar mond even opfrissen. Niks op tegen uiteraard. Haar haar mondhygiene op orde laten maken en de sleutel laten halen. En dan blijkt de meerwaarde van dit forum. Want Crystal was nummer 1 op mijn lijstje als gevolg van de lovende kritieken die ze hier op dit forum krijgt. Dat lezende bekruipt je vanzelf het gevoel die wil ik ook eens proberen. Nou mannen, er is geen woord over gelogen. Wat een topper. Ze heeft er een fan bij.
    Heerlijk klaargekomen waarbij ik nog bijna haar brilltje van haar gezicht afspoot
    Haar bedankt na afloop, met zijn 2en naar de douches, aankleden en slapen, de club sloot haar deuren. Wederom een super belevenis meegemaakt. En nu? Het vervolg? Daar breek ik nu alweer mijn hoofd over...Dacht met een lijstje van mijn keuzestress af te zijn. Maar niks is minder waar. Wat de volgende keer te doen? Weer mijn lijstje aanhouden? Dan gaan voor nummer 2 of 3? Terwijl nummer 1 zo supergoed bevallen is? En er liep nog zo veel meer lekkers rond...Keuzes, keuzes, keuzes. Ik vrees dat keuzestress toch wel een onderdeel van mijn SC bezoeken zal blijven, maar goed, deze stress is prima te handelen.

24. Onderstaande 17 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 9 juli 2016),Eddy_V ( 9 juli 2016),fervent ( 9 juli 2016),forgetskinnyletsgetfatty ( 8 juli 2016),Highlander ( 8 juli 2016),le_belge ( 8 juli 2016),licky luke (10 juli 2016),mechelen ( 8 juli 2016),Mistralwind ( 9 juli 2016),Mr Bluenose ( 9 juli 2016),Nedlovefkk ( 8 juli 2016),Ohhlord ( 8 juli 2016),Ryuhayabusa ( 9 juli 2016),salitos ( 8 juli 2016),sofaking ( 8 juli 2016),Sphinx ( 9 juli 2016),Wentelt Eefje ( 8 juli 2016)

Last Online
    18 december 2022 @ 13:24
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Wat is iedereen toch zot van die veelbeschreven Chrystal. Ze is goed maar niet de top voor mij hoor.

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Oei toch weer een vergissing. Het ging over ook een Bulgaarse die op haar leek, maar borstenl van de dokter heeft..
    Ze wastafel me aangeraden Door de STVV man, die daar ook was,ze wassen oké alleen die borstenl vond ik minder.
    ik ga morgen de Namen intikken vergeet ze immers heel vaak

Last Online
    Gisteren @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Ze wastafel me aangeraden Door de STVV man, die daar ook was,ze wassen oké alleen die borstenl vond ik minder.
    ik ga morgen de Namen intikken vergeet ze immers heel vaak
    En let op je autotext want die maakt soms hele rare woorden..: wastafel ??
    Veel plezier op zaterdag, de line up was vrijdag weer prima in orde. Nou ja.., op eentje na die helaas toch afwezig was. Maar met goede reden.
    Vicky (Victoria3) heeft haar best gedaan om mij alsnog een goede dag te bezorgen, nadat Roemeense Anna daar eerder op de middag ook al een redelijk geslaagde poging toe gedaan had. Erg mooie meisjes deze twee, misschien nog wat onwennig maar dat komt vast wel goed. Vicky, zoals zij zelf liever genoemd wordt vanwege de verwarring met die andere twee, werd mij bij binnenkomst al aangeraden door een Vlaamse niet-schrijvende stamgast. En later op de avond stond ik samen met den docteur de zaak eens te bekijken en plots kwam Vicky weer in ons viezier. Haar blonde haren zaten geheel anders (meer met krullen) dan eerder op de middag dus zonder de tip van den docteur had ik haar waarschijnlijk misgelopen.
    Bij deze nog hartelijk dan aan den doctuer, die gene docteur is
    En Garde

28. Onderstaande 6 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

biged ( 9 juli 2016),deket ( 9 juli 2016),licky luke (10 juli 2016),Ryuhayabusa ( 9 juli 2016),Sjeufke ( 9 juli 2016),waterrat ( 9 juli 2016)

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Er is idd op de autotentext gezeten, zo lijkt het dat ik mijn post schrijf onder invloed.
    bedoelde dus gewoon, ze was me aangeraden
    Laatst gewijzigd door deket; 9 juli 2016 om 11:19

Last Online
    Vandaag @ 18:05
    Discussies
    318
    Thanks
    18.664

Standaard

Er is idd op de autotentoonstelling gezeten, zo lijkt het dat ik mijn post schrijf onder invloed.
    Autotentoonstelling, ik dacht eerder dat je damestentoonstellingen had op je telefoon.

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Ook en tal van filmpjes maar telkens met wederzijdse toestemming, nooit in het geniep
    straks aanvullen van collectie, ach een afwijking die geen kwaad kan, die meiden voelen ook wel aan dat ik dit niet publiek op het net zal plaatsen

Last Online
    Vandaag @ 18:05
    Discussies
    318
    Thanks
    18.664

Standaard

Er is idd op de autotentext gezeten, zo lijkt het dat ik mijn post schrijf onder invloed.
    ffe27d958f2946cdc6f48c8899f73be8.jpg

33. Onderstaande 3 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

biged (10 juli 2016),Ryuhayabusa (10 juli 2016),Sjeufke (10 juli 2016)

Last Online
    15 april 2021 @ 20:44
    Discussies
    86
    Thanks
    19.079

Standaard

Volgens mij heeft deket dikke vingers........en een kleine smartphone

35. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

waterrat (10 juli 2016)

Last Online
    Gisteren @ 18:55
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Volgens mij heeft deket dikke vingers........en een kleine smartphone
    Hij stamt van uit den tijd van de typemachines he. Moeilijk je dan aan te passen aan die, in vergelijking, minuscule slimme telefoontjes.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

37. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke (10 juli 2016),waterrat (10 juli 2016)

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Volgens mijn huushoudster die er meer van kent dan ik, ze is dan ook 35j jonger lag het idd aan de autodidact, die ze instelde maar nog moeilijker, woorden kwamen altijd reug en heeft ze nu genormalisserd. Zij zegy dat zo een efge nog gemakkelijker autodidacte fouten gaf dan een tablet en laptob, maar is deze wel waterdestendig in tegenstelling tot de laatste 2 wat niet impliceert dat ik met zulk toestel ga zwemmen.
    word oud voor al die snufjes waar jong volk graag mee werkt.
    maar ben nog niet oud voor het plezantste in het leven, gisteren trio van een uur met de jonge mooie Andrea en Sibel2, een nieuwe Duutse pas begonnen,1stedag, trio met sissi en diezelfde Bulgaarse Andrea van een uur,2 uur met Sisi alleen, die zag er vermoeid uit, vraag me af wie daar de vorige dag overheen ging, met Andrea nog eens apart met jasmin en met carmen 2, een meid met eigenlijk ook veel inhoud maar daarvoor ga ik . Iet naar een club en mat de laatste kamergang was mijn pik volledig kaput en droog. Vraag me af waarom ik dan nog naar de kamer ging, maar de ogen zijn vaak nog groter dan de realiteit

39. Onderstaande 2 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

Hades (13 juli 2016),Ryuhayabusa (10 juli 2016)

Last Online
    Gisteren @ 18:55
    Discussies
    207
    Thanks
    1.739

Standaard

Atypisch dagje Sixsens.

Afgelopen vrijdag ben ik voor het eerst in ongeveer een maand nog eens in Sixsens beland. Tot voor enkele maanden was ik er ongeveer wekelijks te vinden, maar veranderde privéomstandigheden (ten goede) maken dat ik in het algemeen veel minder club en kamer dan voorheen, en dus logischerwijze ook veel minder in Sixsnes beland. Een bezoekje aan Sixsens blijft desalniettemin altijd een beetje als thuiskomen aanvoelen.

Ik had afgesproken met Sjeufke en Sexmachine en zou de eerste 2 uur in de club dan ook samen met hen doorbrengen, echter niet nadat ik me voorzien had van een desperado’s (zwaar tegen mijn gewoonte in zou het de enige van de dag worden) en een stevig ontbijtje: een broodje, wat charcuterie ,een omelet met spek en een croissant met boter en confituur. Smaakte heel lekker als altijd.

Eens ik voldoende had bijgepraat met SM en Sjeufke (en laat ik maar eerlijk zijn: uitgekeken was op die 2 lelijke tronies), vond ik het tijd om eens naar de bar te trekken. Ik heb er een half uurtje in het gezelschap van Simona rondgehangen en ben vervolgens terug naar het buitenterras gegaan, om, weerom zwaar tegen mijn gewoonte in, voor de rest van de dag niet meer terug te keren naar de bar. Daarvoor was het de ganse namiddag buiten véél en véél te gezellig.

Ik heb van ongeveer 14u tot 20u buiten rondgehangen in het gezelschap van onder andere Den Docteur, Waterrat, Eddy_V, SM, JeanK, Sjeufke, Kempie en enkele niet schrijvende ijsberen. We hebben gedronken, gelachen, gezeverd en vervolgens nog meer gelachen en gezeverd. Het was supergezellig. De ideale manier om het weekend in te gaan.

Ergens rond 18u was het barbecue time en heb ik me 2 bordjes gevuld met grote frieten met schil, wat groenten, sauzen en vooral véél vlees. Simpele kost, maar het smaakte uitstekend.

Enige minpunt afgelopen vrijdag: in al die uren dat ik buiten gezeten heb, waren er, behalve om te eten, buiten meestal weinig tot geen meiden te zien. De populatie was overwegend mannelijk. Desalniettemin zijn oa Dani, Simona en Domenika me toch even goeiedag komen zeggen en eens komen polsen of er geen kamergang in zat.

Allen moesten ze zwaar ontgoocheld afdruipen, de enige die er vrijdag in is geslaagd me tot een kamergang te verleiden was kleine Sissi.

Ik ben afgelopen vrijdag voor de 3de keer met haar op kamer beland, voor de 3de keer een half uurtje, en voor de 3de keer een heel goede ervaring met een leuke meid die fysiek 100% mijn type is.

Na de kamergang met Sissi en mijn enige orgasme van de dag, heb ik samen met Eddy_V en Waterrat, buiten nog een uurtje nagenoten om uiteindelijk tegen 21u15 Sixsens te verlaten en naar mijn veranderde privéomstandigheden te karren.

Enorm atypisch dagje voor mij: weinig aan de bar gehangen, weinig Desperado’s gedronken, slechts 1 keer gekamerd, slechts 1 orgasme, relatief vroeg huiswaarts gekeerd… en toch heb ik me rot geamuseerd. Ik durf zelfs zeggen dat dit 1 van mijn leukste clubbezoeken ooit was. Het is maar wat je op die moment nodig hebt hé.

Sowieso: Sixsens (en collega ijsberen). Bedankt. Het was weer top! Ik kom tegen het einde van de zomer ongetwijfeld nog wel eens langs!
    Laatst gewijzigd door KanariePiet; 10 juli 2016 om 16:17
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

41. Onderstaande 15 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

biged (10 juli 2016),Flyerke (11 juli 2016),forgetskinnyletsgetfatty (10 juli 2016),Hades (13 juli 2016),kempie (10 juli 2016),Mr Bluenose (10 juli 2016),Nedlovefkk (11 juli 2016),pret (10 juli 2016),rmjhexe (10 juli 2016),Ryuhayabusa (10 juli 2016),Sjeufke (10 juli 2016),sofaking (10 juli 2016),VAZKOR (10 juli 2016),waterrat (10 juli 2016),Wentelt Eefje (10 juli 2016)

Last Online
    Vandaag @ 11:14
    Discussies
    171
    Thanks
    1.158

Standaard

Ik was de afgelopen 2 zaterdagen al naar GT geweest in de hoop daar een Duitse studente aan te treffen die ik 2 weken daarvoor ook had getroffen. Tweemaal was ze er niet en kreeg ik v/d teke te horen dat ze er de vrijdag daarvoor wel was. Wie weet was het studiejaar afgelopen en besloot ze door de weeks te werken en de drukke zaterdagen te mijden. Helaas ik had nog geen nummer uitgewisseld dus ik kon het niet weten. GT heeft genoeg mooie en goede dames om me toch wel te vermaken maar beide keren kreeg ik wel het gevoel dat ik wel even genoeg naar de kamer was geweest met mijn vaste dames. Gelukkig was het laatste keer wel heel gezellig. Die keer daarvoor niet en toen ben ik 's avonds zelf naar LR geswitched. Dit weekend kon ik niet zaterdag en had ik eigenlijk een weekendje niet willen clubben. Het bleef echter wel kriebelen haar weer te zien. Ik smeed een plan en nam vrijdag vrij. Ik reed naar venlo en rond 3 uur daar aangekomen belde ik GT of ze er was (vorige keer begon ze na 2 uur). Helaas niet. Ik wou niet weer een teleurstellende dag in GT dus ik had al een back-up plan. Ik reed door naar Sixsens waar ik een maand geleden een top dag had gehad met 4 top sessies met 3 verschillende dames. Ik had in het meeting point al gezien dat 2 forum leden er ook zouden zijn vandaag en 's morgens had ook kanariepiet zich al aangemeld.

Om 16.00 uur arriveerde ik en keek even rond naar de aanwezige dames. Gedurende de dag bleken alle drie de dames van vorige keer er weer te zijn maar ook nog een heel aantal andere dames die ik aantrekkelijk vond. Ik ging snel naar het terras waar ik me voegde bij Den Docteur, Waterrat, Eddy_V, SExmachine, JeanK, Sjeufke, Kanariepiet en enkele niet schrijvende ijsberen. Het was zo goed toeven op het terras dat ik niet snel naar de kamer ging ondanks verscheidene opties. Dit kwam ook een beetje omdat ik wou afwachten of Miryam er zou zijn. Zij zou m'n eerste kamergang worden. Wel enkele keer een rondje gemaakt om te kijken welke dames in de bar waren. Daarbij kennis gemaakt met wat dames die ik aantrekkelijk vond en op het terras eens gevraagd of de heren ervaring hadden met deze dames. Dat kon van alle dames worden bevestigd en alle zouden een uitstekende service leveren. Ik heb dus een aardig verlanglijstje kunnen opstellen. Ik denk dat Linet daarvan het hoogst op m'n lijstje staat.

Alexandra was de enige die ik daarvan heb geprobeerd naar volle tevredenheid. Het zal rond 8-en zijn geweest dat ik een rondje maakte om te kijken welke dames er beschikbaar waren wou eigenlijk nog een half uurtje pauze maar ik werd gewenkt door Alexandra. Ik had haar eerder al zien staan in de deur met een kort strak leren broekje aan. Ze zag er heel sletterig en geil uit. Heerlijk kontje ook. Ik nam bij haar op de bank plaats eigenlijk alleen maar om wat kennis te maken. Het was een heel fijn gesprek. Pre-sales waren dus uitstekend en ik was flink geil geworden dus aan het einde dacht ik ik kan altijd nog wel later of een volgende keer met Lisette naar de kamer gaan. Dus Alexandra de sleutel laten halen voor een heel geil uurtje op de kamer. Tongzoenen doet ze wel met de tong vol in je mond dis niet zo lafjes maar is volgens mij niet haar favoriete onderdeel want ze doet vrij weinig/kort. PZC was echter goddelijk en de sex top. Zeer meegaand, ook in om alle niet zo basic standjes uit te proberen. Top uurtje. Waarmee ze zich voegt bij Vanessa en Jasmyn die ook hoog op m'n herhaal lijstje staan. Herhaling zal zeker vaker volgen.

Toen ik later op de avond klaar was voor een derde kamergang was Linet nergens te bekennen. Die had ik net als andere dames op m'n wensen lijstje al even niet meer gezien. Die gaan blijkbaar vroeger naar huis. Weet ik dat voor de volgende keer. Dan maar Vanessa maar die was wel in de bar maar blijkbaar door een klant de hele avond geboekt om in de bar te dansen en af en toe is mee naar de kamer te gaan. Toen bleef Carmen over was vorige keer een uitstekende sessie maar stond wel onder aan m'n lijstje. Dan staat ze voorlopig helemaal onderaan. Dat werd dus de 3e sessie. Het was allemaal weer uitstekend maar ze begon eerst op een FT aan te dringen maar dat vind ik war duur voor 50 en daarna wel wat snel op sex aan te dringen. Prima dan maar langer sex maar daar begon ze snel aan te dringen dat het tijd was en dat ik moest komen. Nog een beetje gerekt door niet toe te geven maar had het gevoel dat die tijd er nog lang niet op zat. Nadat ik had afgerekend zag ik op m'n telefoon dat we zo'n 40/45 minuten weg waren geweest. Dan had ik het liever tot een half uurtje beperkt en me 50 euro bespaard. Niet slim met haar ga ik niet meer op herhaling.

Nog even wat rondgehangen in de bar. Maar 1.30 toch maar eens vertrokken om 4.15 na flinke rit eens m'n bed in te duiken. Ik sluit me aan bij Kanariepiet. Dit was 1 van die betere club dagen. Het was goed toeven op het terras, erg gezellig het vlees v/d bbq was lekker er waren veel mooie dames aanwezig en ik had weer een paar top kamers. Ook ik wil dames beren en personeel bedanken voor een top dag. Ik zal onthouden voor de volgende keer dat ik de nieuwe dames op m'n verlanglijstje eerder 's middags moet schaken omdat die vrij vroeg weer vertrekken. Het zal toch moeilijk zijn een volgende keer een keus te maken genoeg nieuwe dames maar ook 3 sexy dames waarvan ik weet dat ze top zijn.

Ik weet wel dat ik niet weer een poging ga wagen naar GT te gaan om die Duitse studente te ontmoeten. Zo als het gelopen is mag toch wel duidelijk zijn dat het ook helemaal niet spijtig is dat ik haar niet zag. Ik had een top dag in Sixsens. Misschien kom ik die over een tijdje wel weer eens tegen als ik GT weer eens aan doe. Zaterdag (en voorlopig) geen GT voor mij. Als m'n vrienden niet naar 1 v/d andere clubs gaan die nog op m'n korte lijstje staan ben ik weer in Sixsens te vinden zaterdag.
    Laatst gewijzigd door kempie; 10 juli 2016 om 18:43

43. Onderstaande 22 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (17 juli 2016),bergm550 (10 juli 2016),biged (12 juli 2016),Bosco (10 juli 2016),Eddy_V (11 juli 2016),Flyerke (11 juli 2016),forgetskinnyletsgetfatty (10 juli 2016),gignnl (12 juli 2016),Hades (13 juli 2016),KanariePiet (10 juli 2016),le_belge (11 juli 2016),licky luke (10 juli 2016),Mr Bluenose (10 juli 2016),Nedlovefkk (11 juli 2016),pret (10 juli 2016),Ryuhayabusa (10 juli 2016),Sjeufke (11 juli 2016),sofaking (10 juli 2016),VAZKOR (10 juli 2016),waterrat (10 juli 2016),Wentelt Eefje (10 juli 2016),yylover (12 juli 2016)

Last Online
    Discussies
    236
    Thanks
    4.729

Standaard

Afgelopen zaterdag tijd voor nog eens sixsens, zeker bij dit zonnigweer een prima club.
    Piet Plezier had nog een gratis zuipkaart voor heaven7 en de gedachte dat die vervallen zou geraken, gaf hem voldoende zweet.
    De zwarte wolf ging dit weekend niet clubben, den Kanarie ging de dag ervoor, dus dan maar alleen rijden.
    toch een mooi landschap daar en zeggen dat dit normaal tot Belgie behoort en dat stuk rond Eupen bij Duitsland.
    anyway parking al goed vol, terwijl het nog relatief vroeg is.
    naar die rare lockers mijn kleren nog aan en vanachter gegrepen door yasmine. Ik : ik wil mee maar niets over de LR horen, waar ze nooit tot bij mij geraakte, ik ben hier om te ontspannen en relaxen.
    beetje drinken, deketwijze oo zetel, die mist verdorie een tand, maar anderzijds las ik veel goeds over haar en de verwachtingen losde zij prima in.
    nu vlug wat maatjes, bedoel dus de vis en eieren met spek. Er stond ook een ketel, niet die van Obelix en de toverdrank, maar met worstjes enzo zodat je er een Englisch Breakfarst van kan maken.
    iets drinken bij de bar, de oudere Andrea of de jongere? Toch maar de Bulgaarse Andrea, de jongere met haar lieve lach en mooie volle naturell borsten.
    Op de zetel krijgen we gezelschap van een andere blondine die de 1ste dag daar was en van YY kwam.
    ook Sibel maar Duits kraaide zij, nu indien zij Duuts is ben ik homo, sprak af en toe Bulgaars met Andrea.
    elk op mijn knie tz, borsten en billen ten toon spreiden, ik kreeg geen adem meer en tong en handen tekort.
    zag nog net de kop van een grijzende Dr.N die later sprak over je was nogal bedolven deket, nu liever zo dan door Bruggehooligangs.
    soit trio dus en weer een geweldig uur afgesloten met ft, zoals het hoort. Wel bij Andrea immers die nieuwe Sibel had bang voor sperma in zich.
    tijd voor een dranke en Tommy en Ryan,,,,,, kwamen ten tonele. Die zullen ook wel vlug neuken.
    daarna wat met Carmen2 praten, die drankje voor mij haalde in de tent buiten, waar Carmen1 nu werkte, anders bij minder goed weer doet ze de bar onderin.
    ben blij voor haar, maar zonde dat zo een mooi meisje nu deze taken vervult, alsof een ploeg een van hun beteren op de bank zet.
    idd de dvps werken onder zelfstandig statuut en zij staat nu als bediende ingeschreven wat meer zekerheid geeft.
    nog voor ik door Carmen2 werd onderhouden, zag ik een blonde naar het zwembad gaan en vroeg Tommy wie die schoonheid was, die moet ik hebben.
    Melinda reageerde hij lachend, jij was met haar in de Babylon, en schreef nog over haar flaporen. Ach die, nee de servive vond ik eerder matig. Jamaar ze heeft ook veel bijgeleerd reageerde T als een volleerd PR man voor haar.
    neen, ik kan niet ieder een plezier doen en ben kapot.
    toen Carmen 2 bij mij zat merkte ze dit en begon te vertellen over Roemenie, de verschillende kulturen en mentaliteit daar . Ze had er vele jaten als paaldanseres gewerkt en daar dronk ze dan champagne voor gezelschap.
    Nu ken ik dit concept wel, maar in Roemenie? Toch eens aan de kenners Piet Plezier en SFL vragen of dit wel klopt.
    wat wel klopt is dat deze meid over culturele bagage en inhoud beschikt maar daarvoor kom ik niet naar de club. Op de kamer is en blijft deze parel met doddelijk lijf (gezicht vind ik persoonlijk iets minder) een sexbom vol gfe daar bovenop.

ondertussen BBQ met de gebruikelijke vlees en sauzen maar dikke frieten en grote ronde broodjes hamburg dus, het tegenovergestelde van een Mc.Donald.
    de baas voorheen uitgelachen omdat hij de 24 vlaggentjes uit het EKvoetbal op draad weer ophing. Ik :"wat heeft dit voor zin, er schieten er nog 2 maar over!"en dan wat flauwe moppen over de Orange vlag maar hij kon er toch om lachen.
    soit, veel lol op de tafel met de 2 landgenoten en Dhr.N met een vriend die het over Russische vrouwen had.
    nu ik beken dat ik nooit een slechte ervaring met Russische en Poolse vrouwen heb gehad, integenfeel.
    daar kwam de bloedmooie jonge Bulgaarse Andrea aan tafel terwijl ik met de anderen bezoekers nog iets dronk.
    sissy denkt dat je kwaad bent omdat je nog niet met haar was en ik wil je ook weer. Nu ik kan niet iedereen een plezier doen maar wel de knappe, strakke Sissy.
    Dus met beiden weer op de zetel onderaan wat dollen en vrijen en weer naar de kamer, man, man, dit is heaven, voelde me de koning ten rijk, zo hoort een trio te zijn, keek naar mezelf in de spiegel en zag een zwartharige en blonde schoonheid met mij rollebollen.
    sissy zei voorheen dat ze wist van mijn komst, dit niet door mijzelf dat weet ik eeker, maar de tamtam had me de avond ervoor al blijkbaar aangekondigd.
    Waarom ga je met Roemeensen vroegen ze, terwijl andersom mij ook die verontwaardige vraag werd gesteld, waarom ga je met Bulgaarse zigeuners?
    nu ik moet al dat gelul en gezeik niet meer aan mijn kop hebben, dat jaloers gedoe in de clubs dus, maar ook thuis, ik heb dat meer dan gehad en kom om mij te ontspannen.
    desalniettemin kan je er moe7lijk langskijken dat er een Bulgaarse en Roemeense clan is daar en dat die onderling veel optrekken maar niet bij de andere nationaliteit. Kan me geen zorg zijn, wel dat er niets mrrr uitkwam, helemaal leeg na nog een ft in dit trio. Maar wsissy vond er wat op, ze nam een flesje witte zalf en deed er wat van op mijn lul en warempel, het werkte.
    Achteraf vroeg Tommy hoe het was, ik reageerde, uitstekend, Sissy is ook uitstekend, kreeg ik warempel een harde klap op mijn rug, stond Andrea na mij en hoezo Sissy formidable en ik dan? Ja hij zei dat ook van jou reageerde Tommy braaf maar vond dit tafereel grappig.
    later aan de bar nog om gelachen en de Bulgaarse Andrea daarvoor nog op een Redbull getrakteerd. Bij het verlaten van de tent jog 5euro moeten betalen, ik 5 euro voor een Redd bull? Heb niet met champagne getracteerd he. Nu vond ik 3 euro voor een Redd Bull in de LR al schandalig maar anderzijds vond ik mijn omerking nogal flauw in de wetenschap dat ik daarna nog met wsisdy, de lekkerste kont en mooie ogen en Andrea met de mooiste borsten apart ben mee gaan kameren. Tja, Lily xerkt nu in Zwitserland en met de Andrea uit Moldavie ben ik dan zelfs nog niet mee geweest. Nu het was veel en laat genoeg en bij het vrrlaten vraagt de secrurety wat er in die tas zat? Nu eerst chocolade'Belgische, de meiden zijn er samen met de Zwitserse dol op en nu nog mijn favoparfummerk, maar ik riep;"coke en een bom"dien gast lachde wat, weliswaar een beetje groen.
    maar met het alleen naar huis rijden, wat eie ik daar tegen op, kom ik op de autobaan niets tegen en moest dringend schijten van die worst uit de BBQ.
    Wat bedrijven die op zaterdagnacht dicht zijn en ik kan niet meer wachten tot het dichtsbijz7jnde benzinestation waar de wc bovendien erg vuil zijn. Dus op de pechstrook en klim op een heuvel tussen struiken waar niemand me kon zien. Oke het lukte maar toen ik mijn broek dichtdeed viel ik van die heuvel af, mijn kleren vuil ondanks het droog weer, de hele dag.
    kijken of ik mijn portefeuille, edge en tablet nog heb, en een uitleg verzinnen voor mijn lieve kuisvrouw.

45. Onderstaande 15 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

@j (11 juli 2016),Ace2 (17 juli 2016),Firehawk (11 juli 2016),Flyerke (11 juli 2016),Hades (13 juli 2016),mechelen (11 juli 2016),molaar (11 juli 2016),Mr Bluenose (11 juli 2016),Nedlovefkk (11 juli 2016),Piet Plezier (11 juli 2016),pret (11 juli 2016),Ryuhayabusa (11 juli 2016),Sjeufke ( 4 december 2016),sofaking (11 juli 2016),VAZKOR (11 juli 2016)

Pagina 1 van 16 1234511 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten