Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 373

Discussie: YY vragenbakje 2017

Threaded View

Last Online
    Vandaag @ 05:55
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agronymus1 Bekijk bericht
    Bij eerdere bezoeken was me een forse blonde dame opgevallen die dikke (“opgespoten”) lippen had en diverse tattoo’s. Op haar linkerbeen stond in grote blokletters iets geschreven.
    Deze dame nam nu plaats aan het tafeltje voor ons. Jooploop en ik konden nu zien wat er op het been geschreven is. Er staan in ieder geval de letters AU KUT op. Ik ben niet meer zeker of er tussen de U en de K nog een W staat. Of het nu met of zonder de W is; ik vind ik het toch wel apart. Misschien is het een term uit een buitenlandse taal maar voor mij staat er in het Limburgs dialect gewoon “oude kut”. De dame zelf ziet er trouwens ook niet meer zo jong uit dus dat haar vagina niet mee zo jong is klopt in ieder geval.
    Wilde gok, misschien Duits/Turkse Celine die ik ook ken van Magnum. Of ze inderdaad half Turks is of gewoon een Turkse Duitse weet ik effe niet. Ze ziet er in ieder geval wat exotisch uit, schijnt best wel ok te zijn op de kamer. Gaf tijdens een gesprekje een aardige indruk af.
    Alweer seizoen 9 en het gaat nog steeds goed met ons...

2. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 5 juni 2017),Ethan Cunt (30 november 2021),The Pussyhunter (23 april 2018)

Regels voor berichten