Pagina 13 van 15 EersteEerste ... 39101112131415 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 325 van 373

Discussie: YY vragenbakje 2017

Last Online
    Vandaag @ 05:55
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agronymus1 Bekijk bericht
    Bij eerdere bezoeken was me een forse blonde dame opgevallen die dikke (“opgespoten”) lippen had en diverse tattoo’s. Op haar linkerbeen stond in grote blokletters iets geschreven.
    Deze dame nam nu plaats aan het tafeltje voor ons. Jooploop en ik konden nu zien wat er op het been geschreven is. Er staan in ieder geval de letters AU KUT op. Ik ben niet meer zeker of er tussen de U en de K nog een W staat. Of het nu met of zonder de W is; ik vind ik het toch wel apart. Misschien is het een term uit een buitenlandse taal maar voor mij staat er in het Limburgs dialect gewoon “oude kut”. De dame zelf ziet er trouwens ook niet meer zo jong uit dus dat haar vagina niet mee zo jong is klopt in ieder geval.
    Wilde gok, misschien Duits/Turkse Celine die ik ook ken van Magnum. Of ze inderdaad half Turks is of gewoon een Turkse Duitse weet ik effe niet. Ze ziet er in ieder geval wat exotisch uit, schijnt best wel ok te zijn op de kamer. Gaf tijdens een gesprekje een aardige indruk af.
    Alweer seizoen 9 en het gaat nog steeds goed met ons...

2. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 5 juni 2017),Ethan Cunt (30 november 2021),The Pussyhunter (23 april 2018)

Last Online
    Gisteren @ 17:20
    Discussies
    94
    Thanks
    5.242

Standaard

Maandag 2e pinksterdag

Door het goede speurwerk wat mijn partner in crime Jooploop had verricht de vrijdag er voor wat dus resulteerde in een positief advies om YY te gaan bezoeken want ook zouden er enkele favo dames aanwezig zijn en ook zouden er bekende beren aanwezig zijn dus het zou een garantie voor succes moeten betekenen.
    Om 11 uur samen met Jooploop de poorten van de hemel naar YY geopend en snel omgekleed kwamen we in een uitgestorven YY.
    Maar goed we waren nog vroeg dus we hadden de hoop er in dat het langzaam goed zou komen.
    Ik besloot om rustig in de sauna te gaan liggen wat overigens heerlijk was met een rustig muziekje op de achtergrond en daardoor kon ik mij heerlijk ontspannen totdat er een hoop kabaal te horen was in de wellness area en plots ging de sauna deur open en jawel hoor daar stonden Jooploop in YYlover mij luid toe te roepen want YYlover was inmiddels ook gearriveerd.
    Ik bleef nog even in de sauna zitten en daarna voegde ik mij toe op het terras bij het gezelschap wat inmiddels was uitgebreid met de heer J. Fontane.
    Heerlijk gezellig hebben we zitten buurten over koetjes en kalfjes en over kalfjes gesproken te hebben ,het was nog niet veel soeps met de line up want er liepen diversen kliko’s rond en veel dames zouden geen acte de presence geven op deze dag waaronder ook diversen favorieten dames.
    Een niet schrijvende medebeer kwam ook opdagen en een Belgische beer voegde zich ook toe aan het gezelschap want hij had Jooploop afgelopen vrijdag ontmoet in YY.
    Al met al was het toch een gezellig zooitje bij elkaar.
    Met de slechte line up was het wachten op Nikky (Tsjechië) en het leek inmiddels wel op een mannen ontmoetingsplaats op het terras.

Van het gezelschap gingen sommige beren even polsen in de bar of Nikky al aanwezig was en zo de eerste glimp van haar op te vangen.
    Nu was het mijn beurt om drinken te gaan halen en wie spot ik daar in de bar , ja Nikky.
    Ik snelde op haar af en liet het drinken bij de bar achter en ik trok haar aan haar arm mee naar buiten “Nikky ik moet je wat laten zien” en toen draaide ik haar gezicht naar ons gezelschap en ze moest lachen. Ze had in de file gestaan en was daarom wat laten waarop ik haar wees dat er nu file voor haar zou staan en ik liet haar los en ging het drinken ophalen wat nog bij de bar stond.
    Eenmaal terug op het terras vertelde ik dat Nikky vrij was want waarschijnlijk dachten ze dat ik met haar zou gaan. Toen ik de woorden uitsprak “Nikky is vrij” schoot J. Fontane als een haas omhoog en vloog de barruimte in om zijn eerste sessie ooit met Nikky te gaan doen.
    En daarna was het de beurt aan YYlover om met haar de lakens te gaan delen. Ondertussen voegde Bodaboda zich ook toe aan het gezelschap.
    Het liep tegen half 5 aan en er waren wat enkele beauty’s binnen gekomen en ook nog de wederhelft van Onze braveboy Bradclitt gesignaleerd maar voor de rest was de line up matig.
    Er zouden deze dag maar 35 dames aanwezig zijn en het merendeel was lid van de DKC.
    Daarom gebeurde het ook voor het eerst in mijn club historie dat ik ongedopt ging eten.
    Aangezien de line up slecht was stonden we al in de rij voor de deur van het restaurant te wachten en toen het open ging waren we de eerste die binnen waren.
    Het eten was gisteren echt zeer goed bestaande uit overheerlijke frietjes en ham met honing saus en een lekker mals biefstukje en een heerlijk toetje met aardbeien.
    We waren YYlover kwijt maar achteraf bleek dat hij pannenkoeken aan het bakken was met zijn eigen beslag met Nikky de zo gehete pannenkoek sessie.
    Na de Jacuzzi nog lekker uitgebuikt in de jacuzzi.

Kamer 1.
    Bia had ik laat in de middag gespot en ik had de vorige keer gezegd dat ik eens met haar wilde gewoon om dat ze zo een lekkere body heeft alhoewel ik wist dat haar service vrij beperkt is moest en zou ik haar een keertje opschrijven.
    Dus haar opgezocht en met haar naar de kamer gegaan. Haar kleertjes gingen uit en die van mij stond al met zijn kopje omhoog , heerlijk wat een body.
    Ze begon met pijpen wat ik kan bestempelen als matig want ze gaat niet lang door vervolgens ging ze boven op mij als een dolle tekeer in de hoop dat ik snel klaar kwam maar dat feest ging niet door maar ik moet wel zeggen dat ze het heerlijk deed.
    Met de andere neukstandje was het niet veel omdat mevrouw haar hand bij haar poes hield zodat mijn gewei niet al te diep naar binnen kon en ik kon hierdoor mij ook moeilijk consenteren waardoor ik neukend niet klaar kwam maar gelukkig kreeg Bia mij wel pijpend trekkend klaar wat resulteerde in een sperma eruptie.
    Kortom een matige sessie met een mooie meid met en lekkere body wat resulteert in een cheesefsactor van een -6.

Om half 9 was het wachten op Jooploop die nog op de kamer zat en ondertussen kon je een kanon afschieten in de bar ruimte wat zo rustig had ik het nog nooit gezien rond dit tijdstip.
    Mooi was het te zien dat een Duitse beer een paar keer bezoek kreeg van jagertjes waarvan hij totaal niet gecharmeerd was bleek later in een gesprek met hem. Hij had een pest hekel aan jagertjes zo bleek.
    Rond 9 uur was Jooploop terug van de kamer en ook J. Fontane keerde weer terug van de kamer.
    Samen deden de rokende beren een sigaretje en toen was het tijd om naar huis terug te keren.

Kortom ondanks de matige line up was het toch een beren gezellige dag met zeer aangenaam gezelschap hier nog voor mijn dank aan mijn collega beren voor deze leuke dag.
    Ook het eten was top deze dag dus al met al een prima dagje zonder veel seksuele actie maar wel heb ik deze dag uitgebreid gebruik gemaakt van de wellness wat zeer rustgevend was.

Ook wil ik het ijsberenforum nog bedanken voor de vrijkaart waarmee ik in de morgen gratis naar binnen mocht naar lang zoeken in de map van YY waar toch die code stond.

4. Onderstaande 11 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (11 juni 2017),Agronymus1 ( 6 juni 2017),Bosco ( 6 juni 2017),Brad Clitt ( 6 juni 2017),Firehawk (12 juni 2017),JonnyFontane ( 6 juni 2017),Jooploop ( 6 juni 2017),mathiou ( 6 juni 2017),sofaking ( 6 juni 2017),yylover ( 6 juni 2017),Zultbroek81 ( 7 juni 2017)

Last Online
    23 oktober 2024 @ 15:39
    Discussies
    1
    Thanks
    6

Standaard

Beste ijsberen,

Ik ben van plan om morgen naar de Black & White party te gaan, alleen heb ik nog nooit eerder een party bezocht.
    Ik vroeg me dus af wat het grootste verschil is tussen een party en een normale dag in YinYang. Bij voorbaat dank!

Last Online
    3 juni 2024 @ 00:18
    Discussies
    0
    Thanks
    44

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrDB Bekijk bericht
    Beste ijsberen,

Ik ben van plan om morgen naar de Black & White party te gaan, alleen heb ik nog nooit eerder een party bezocht.
    Ik vroeg me dus af wat het grootste verschil is tussen een party en een normale dag in YinYang. Bij voorbaat dank!
    Heel weinig enkel de kledij en de muziek zal wat luider staan.
    En gewoonlijk ook wat drukker.
    Thats it!!!!!!!

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Verder ook nog :
    Aankleding van de barruimte en/of terras in lijn met het thema.
    Geen Happy Hour inkom. 60 € unieke inkom prijs.
    Een gratis alcoholisch drankje zal ook wel worden geserveerd in de loop van de namiddag.
    Wat meer keuze bij het buffet, in het bijzonder qua dessert.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

@ MrDB

Nou, echt veel verschil is er niet. Om te beginnen geldt de hele dag een entree van 60 euro, daarvoor krijg je een wat feestelijker aangeklede club (versieringen, ballonnen en wat andere zaken naargelang het thema), het eten en drinken is ook wat feestelijker aangekleed (hapjes, misschien gratis prosecco), de dames verkleden zich naargelang het thema, vanaf een uur of 2 in de middag komt er een DJ en tenslotte zijn er wat meer mannen dan gebruikelijk.
    Ook zijn er dan forumleden die alleen tijdens een party komen (nou ja, ze komen ook wel eens tussendoor), zoals de rechterhand van de Master Bull en de Bende van Ellende.
    Morgen zal de zelfbenoemde Bad Boy van YinYang ook zijn opwachting maken, mijn persoontje dus. Het zal overigens dubbel feest zijn voor mij, het wordt nl. mijn 50e bezoekje aan deze poel des verderfs. En last but not least, er zullen ook wat dames aanwezig zijn die je normaal niet op een woensdag ziet of zelfs van andere clubs afkomstig zijn.

9. Onderstaande 6 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 6 juni 2017),Ethan Cunt (30 november 2021),Ricardo Banana ( 6 juni 2017),rob45 ( 6 juni 2017),The Pussyhunter (23 april 2018),Zultbroek81 ( 7 juni 2017)

Last Online
    17 augustus 2024 @ 17:40
    Discussies
    0
    Thanks
    91

Standaard

Zojuist te horen gekregen dat ik morgen vrij ben dus mocht ik uitgerust opstaan morgen dan is de kans zeer groot dat ik ook aanwezig ben op de party.

Last Online
    2 juli 2022 @ 10:28
    Discussies
    1
    Thanks
    21

Standaard

Weet iemand of mirella en cathy zaterdag aanwezig zijn?

Last Online
    30 juli 2018 @ 15:29
    Discussies
    4
    Thanks
    262

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Coolair Bekijk bericht
    Weet iemand of mirella en cathy zaterdag aanwezig zijn?
    Cathy zit momenteel blijkbaar in sixsen en de week hiervoor in GT maar deze 2 hebben moment een beetje ruzie volgens Mirella dus samen voorlopig niet zo als het er naar uitziet

STI6

Last Online
    18 juli 2023 @ 23:53
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Gisteren in dit oord van verderf geweest. Was niet echt druk en best warm, toch was het best druk op de kamers. Op het bord waren tenminste veel hokjes rood. Doordat de zon om half 3 of zoiets zich verstopte achter de wolken was het eigenlijk best uit te houden buiten, als je daar tenminste wilde zijn.
    Ik kan hier natuurlijk grote verhalen gaan vertellen over al die 6, ahum, dames waar ik mee gestoeid heb, maar dat wordt toch meer van hetzelfde. Bovendien worden mijn ideeen over sommigen daarvan niet geapprecieerd.
    Laat ik het eens over de vloer hebben, een ander item. Op veel plaatsen is die best wel glad. Voordeel, een gladde vloer is snel schoon te maken met weinig moeite. Nadeel, op deze vloer zie je elk vlekje. Zeker de zwarte tegels in de wc zijn wat dat betreft een ramp. Toch zie ik liever zulke tegels als al die reliëf tegels of hoe je het noemen wilt. Je ziet op zulke tegels dan wel veel minder als er iets geknoeid wordt, maar je moet ook flink schuren om ze goed schoon te krijgen. De vraag is of dat altijd gebeurt. Op een plek waar elke dag 100+ mensen rondrennen waarvan de een zich 3 keer gedoucht heeft onder 50 graden en daarna zich ontsmet heeft in formaline en een ander recht van de bouwplaats is binnen gelopen, is gemakkelijk schoon vegen toch belangrijk. Een ieder mag hier roepen dat dat hier te weinig gebeurt. En misschien zouden ze met zo' n oppervlakte aan gladde vloeren wel eens wat vaker mogen rond gaan.
    Toch wil ik een foutje dan wel hier eens aankaarten: de slippers. De huisslippers van YY zijn breed genoeg, zie een andere bijdrage van mij. Maar de vorm en het materiaal zijn niet echt geweldig. De ietwat ronde onderkant zorgt nou niet direkt voor meer grip en het materiaal wordt gladder als het nat wordt. Een slipper ala SS of LR zou hier al voor een verbetering zorgen voor wat betreft de glijpartijen.
    Dit alles samen maakt dat de beleving van het SC gebeuren voor sommige wat minder is. Da's jammer. Zelf loop ik in de wellness overigens altijd blootsvoets rond. Veel minder kans op uitglijders, die maak ik wel op de kamer met de dames, en als de voeten weer afgedroogd zijn loop ik niet de hele dag rond in een slipper waar vanalles is in gespetterd.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

14. Onderstaande 5 leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (12 juni 2017),cheasehead (12 juni 2017),Jooploop (12 juni 2017),sofaking (12 juni 2017),yylover (12 juni 2017)

Last Online
    Vandaag @ 01:36
    Discussies
    18
    Thanks
    5.880

Standaard

Het kan nog eenvoudiger: gewoon je eigen slippers meenemen!

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Het kan nog eenvoudiger: gewoon je eigen slippers meenemen!
    Daar heb ik ook al eens aan zitten denken, maar ik heb nu al wat dingen bij me. Als ik nog meer ga meenemen komt er ongetwijfeld van iemand de vraag of dat ik daar wil intrekken, en dat wil ik nog even voorkomen.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

17. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

lekkersfan (14 juni 2017)

Last Online
    Vandaag @ 01:36
    Discussies
    18
    Thanks
    5.880

Standaard

Ik kan je wat dat betreft geruststellen: ik neem ook een tasje en eigen slippers mee naar de sc, maar heb die vraag nog nooit gehad.

Last Online
    10 januari 2025 @ 19:24
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Daar heb ik ook al eens aan zitten denken, maar ik heb nu al wat dingen bij me. Als ik nog meer ga meenemen komt er ongetwijfeld van iemand de vraag of dat ik daar wil intrekken, en dat wil ik nog even voorkomen.
    Het ging toch over badslippers en niet over je pantoffels en je pyjama?!
    En Garde

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Je hebt helemaal gelijk. Maar ik ben daar bij een aantal personen bekend. En sommigen daarvan kijken mij nu al wel eens vreemd aan. Dus ja, ik heb toch een beetje schrik dat die opmerking een keer komt.

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Dit zijn zijn slippers. Misschien begrijpelijk dat hij wat onzeker is over mogelijke commentaren.

Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

22. Onderstaande 6 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (13 juni 2017),lekkersfan (14 juni 2017),mathiou (13 juni 2017),Nulnulzeseneenhalf (12 juni 2017),pret (12 juni 2017),Spermie (21 juni 2017)

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Dit zijn zijn slippers. Misschien begrijpelijk dat hij wat onzeker is over mogelijke commentaren.

Hoe komt U aan deze foto? Ik was er nog wel zo van overtuigd dat niemand deze informatie tot zijn beschikking had.

24. Onderstaande leden hebben Nulnulzeseneenhalf bedankt voor deze bijdrage:

Eddy_V (13 juni 2017)

Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

DE GROTE VAZKOR HEMELVAARTSTOUR - 25 TOT 28 MEI 2017

Gedurende 4 dagen bezoekt den Vazkor een aantal clubs in NRW en neukt er een hoop dames bij elkaar. Hij neukt zich haast kapot. Dit zijn de resultaten van zijn veldslag.

De tweede dag: YinYang – Exotisch vakantie in Roermond (1)
    Vrijdag 26 Mei 2017

Ultrakort is tot trend geëvolueerd: een ultrakort bezoek aan H7, ultrakorte sessies en daarop een ultrakorte nacht in het hotel. In Magnum werd de nachtbraker uitgehangen dus dat is al een vooruitgang in de loop der zaken qua tijdsgebruik. In bed kruipen rond zessen ’s ochtends en er weer uit kruipen zo over twaalven in de middag voor alweer een clubdag: wat een leuk weekendje heeft die West-Vlaming toch. Het bezoek aan YinYang leverde de eerste echte hoogtepunten.

Fazit (extra lang...)
    Club bij uitstek met fantastisch warm weer, goed toeven aan het zwembad
    Goed ontbijt, eten echter niet de top van Magnum
    Je kan wel buiten eten
    De club is uitgebreid en dat heeft Vazkor nog niet eerder ten volle uitgepluisd: geslaagd
    Je ziet niks meer van de grote overval van de politie, of bijna niets
    Line-up sprak in eerste instantie niet aan, vond de draai niet, later wel
    Een onverwacht bovenmaatse en een onverwacht ondermaatse sessie met resp. Selena en Mona (ex-LR maar schijnt hier wel bekend onder andere naam dixit Bosco)
    Mooie plek om vliegtuigen, sterren en UFO’s te spotten als de dames je vervelen
    1 bekende ontmoet, 1 ander nieuw gezicht op naam kunnen plakken
    goede DJ op laatst, ambiance op laatst met dansende dames: een Samya light
    gedurende de dag weinig ambiance: was eerder formeel
    Wellnessruimte loeiheet
    eigen verlegenheid: kon niet steeds m’n draai vinden, ken weinig mensen die op terras keuvelden
    restaurant sluit al om 22u
    wellness sluit nog steeds vroeger (0u)
    ik mocht aan zwembad mijn E-reader niet gebruiken, werd door security op aangesproken
    gezondheidsproblemen op laatst (door passief roken?)

Aankomst

Vanuit Willich is het een dik half uur tot 40 minuten rijden naar YinYang. Alleen voor aankomst slaagde Vazkor er wonderwaar in compleet verkeerd te rijden en het fietspad de heuvel op te rijden. Lang achteruit sturen en dan het volgende paadje inslaan. Er waren al best veel wagens op de parking zo vroeg. Vroeg, ah nee, opgestaan rond twaalven was de aankomst hier omstreeks 14u. De vrijkaart werd afgeleverd aan een theke die hij nog niet eerder zag. De security keek wat de wolf allemaal mee had en daar was geen drugs of ander verdachts bij. De theke gaf groen licht en Vazkor kon zijn tweede clubdag aanvangen. Alles werd in die minilocker van hen gepropt, daarop de douche in gedoken en dan op naar het restaurant voor ontbijt mocht dat nog mogelijk zijn. Even werd gevreesd dat dit aan zijn neus voorbij zou gaan maar in Yinyang kan je tot diep in de namiddag ontbijten: tot ca 16u, correct me if I'm wrong. Er was dus nog tijd voor een snelle verkenning want een en ander was vernieuwd en veranderd sinds Vazkor’s laatste bezoek. Ja de nieuwsgierigheid was te sterk.

Nieuwigheden & wellness

Nieuwsgierig ging hij op zoek naar het nieuwe: er waren ruimtes blijkbaar bestemd voor dames met een kapsalon, beauty-stuff enzo en een ruimte voor massages. Als dat geheugen van Vazkor dat nog goed heeft opgeslagen tenminste. Trappen naar boven leiden naar meer kamers en trappen naar beneden leiden naar meer ruimte om te relaxen en zo mogelijk nog meer kamers. Via de andere bekende trappen kom je weer in de bar. Hopelijk is dit goed omschreven. Het was allemaal mooi en modern uitgevoerd.

De wellness was loeiheet die dag. Airco, daar hebben ze nog niet van gehoord in deze club. De binnensauna geeft niet meer uit op buiten maar op die nieuwe gang. De temperatuur van de jacuzzi’s stond dan weer aan de frisse kant maar niet dat het ondragelijk was. Tijd voor ontbijt.

Ontbijt

Hier heeft hij nog niet eerder ontbeten: dat hebben ze hier goed op orde en het heeft goed gesmaakt. Omelet en broodjes en confituur en koffie. Hij nam lekker een grote kop waarop hij 2x koffie tankte. Vazkor merkte onder het ontbijt een heer op die er blijkbaar een date had met een schone blonde dame (langer haar). Ze bediende hem wel en ze waren redelijk intiem voor een klant-dvp. Klanten moet je idd goed onderhouden: dat is pas klantenbinding. Later kwam de Duisburgse ramenspesjalist me vervoegen.

Plezier aan het zwembad

De wolf was nog doodmoe en na een welverdiend ontbijt ging hij naar buiten. Het weer was zomers met temperaturen rond de 30° en er was dus veel animo rond het zwembad en verder. Ttz er stonden veel ligstoelen rond het zwembad geparadeerd waar al heel wat ijsberen en een paar dames lagen. Op het terras was het altijd erg druk met veel beren en dames, de bar bleef rustig. Bij dit weer komt deze club helemaal tot zijn recht! Vazkor lag met een E-reader in de hand op een relaxzetel aan het zwembad en overschouwde het geheel: veel beren en wat dames lagen te zonnen en te lezen. Sommige gingen zwemmen in het zwembad dat hij nooit zo vaak gebruikt zag worden als op die vrijdag. Slechts een enkele dame ging er in met een andere ijsbeer. Ook de wolf ging wat rondjes zwemmen tussen 2 hoofdstukken van zijn boek door. Rond het zwembad heb je een paar palmbomen staan en verder weerklinkt Latijns-Amerikaanse muziek, commerciële muziek en Nederlandse rap. Een sfeermakertje:

Vanuit de wellness en vanuit het restaurant kan je ook naar buiten en binnen lopen, alles stond open. Kortom een prima plek om te relaxen en de link met vakantie in een tropisch resort is gauw gemaakt. Alleen dit is veel dichter bij huis en de dames, als je zin hebt neem je toch gauw zo'n mokkel mee op kamer: ideaal toch?

Dan komt ineens iemand van de security naar Vazkor toe: of hij mocht vragen wat hij aan het doen was met dat zwarte ding? Hij toonde hem de E-reader en hoe het werkt en vooral dat er geen camera in zit. Hij ging weg en Vazkor dacht dat hij overtuigd was maar helaas, hij moest het ding wegstoppen! Dat is wel een onnozelheid, een kleine domper op het feest. Je mag immers niet alles doen wat je wil omdat zij zo paranoïa zijn. Vazkor verwijderde zich dan maar en ging heel wat verder aan een picknicktafel in het kleine parkje van yinyang zitten lezen tot het hoofdstuk uit was. Behoorlijk belachelijk en droef.

Naast de Duisburg/Vulkaan Spesjalist ontmoette die Vazkor nog soixantneuf (of zoiets) en we spraken wat over de clubs enzo. At least was hij daar niet helemaal met onbekenden, een nadeel voor schuchtere mensen die niet snel een praatje maken en ijs het kunnen breken zelfs bij heet weer. Hij zonderde zich dan ook vaker af, vooral op het laatst met zijn slokdarm-probleem.

Line-up en kamertjes

Een ander issue is de line-up: die overtuigde hem niet helemaal of hij had totaal geen gevoel dat deze of andere dame hem de service kan bieden die hij wenst. Ergens zullen de matige sessies van Magnum die nacht daar een rol in hebben gespeeld en neem daarbij dat de ervaringen in yinyang even wisselvallig kunnen zijn en dat maakte deze West-Vlaming heel wat voorzichtiger. Een aantal dames vielen op met hun schoonheid maar toch ontbrak dat ene vonkje, dat intuïtiegevoel dat steeds 'nee, nee, die niet, nee,...' zei. Hij maakte bij het begin even de fout een bepaalde dame te verwarren met Cila. Ze lijken verdomd goed op elkaar. De naam van de nep-Cila is hem niet bijgebleven maar haar voorkomen des te meer: spontaan dacht hij aan Wiske uit Suske en Wiske. Die dame met haar blonde haren in een knot en opgespoten lippen is gewoon de adult 18+ version van de stripfiguur: Wiske de hoer. Ze trok hem zeker niet aan. Later trof hij de echte Cila aan terwijl Porno-Wiske verder ergens rondliep en zei haar dat haar haren nu beter staan. Dan zag hij Porno-Wiske en wist dat hij in verwarring was. De gelijkenissen zijn treffend. Het zat er niet in dat hij met Cila op kamer zou gaan, ze was iets afstandelijker en meer met haar nicht en vriendinnen bezig. Te warm?

Vele rondjes werden gemaakt maar niets kon worden uitgemaakt, er waren gewoon geen dames waar hij zo mee kon 'klikken'. O ze streelden wel, vroegen al errrrug snel de kamer op te gaan en dies meer maar dat stoot dan weer af. Het was gewoon nooit goed tot hij een mooie dame zag aan de ingang van de bar (van lockers uit). Daar staan vaak dames op wacht om de aandacht te vangen van de langskomende beren. De dame heette Selena en is van de Dominicaanse Republiek. Geen wonder dat ze zo'n aantrekkingskracht had: een Latina! Eindelijk! Hoe het daar verder mee liep, zie haar draadje.

>> Selena - perfect looking lady

Wellness

Er werd na de sessie met Selena, de eerste echt goede, nog gewellnest, gerelaxed en rondgezworven. In de jacuzzi ontmoette de wolf landgenoten met wie hij lang kon praten. De sauna werd pas gebruikt op het einde van de avond want in de hitte is die overbodig. De stoomcabine werd vaak naar tevredenheid gebruikt. Nadeel blijft de stomende warmte daar zeker met de warme dagen.*
    * edit: en dat slaat op de ganse wellnessruimte, uiteraard blijft een stoomcabine warm....

Restaurant

Terwijl Vazkor wat aan het wembad wou liggen informeerde hij bij 2 ijsberen hoelang de club nog open bleef : '

tot 3u'
    , zeiden ze.

En het restaurant? '

22u, dus over 5 minuten'

... als een pijl uit een boog schoot de hongerige weg en kon nog tijdig een bord eten bekomen. Buiten eten lukte nog voor 5 minuten maar dan moest hij al binnen. Het voordeel is dat ze je laten eten maar dan moest je echt weg. De kipfilets met groenten en frieten hadden overigens goed gesmaakt maar de volgende keer denkt hij er maar eerder aan.

Line-up en kamertjes

Naar de avond toe werd de line-up beter òf Vazkor werd enfin wakker. Heel wat opties en niets weten kiezen, bang om te misvallen. Dat is tegenwoordig erg kenmerkend. Eigenlijk is dat geen al te goede evolutie. Terug aan de ingang van de bar werd hij ineens door een dame omarmd, ze werd door Selena ingelicht over zijn voorkeuren op kamer maar hij had niet meteen zin in. Nu zal hij blijven denken of betreffende dame misschien toch geen betere keuze was dan Mona aca Esparanza. Die ontmoette hij weerom aan de ingang van de bar: ze herkende hem nog vanuit LR, omhelsde hem prompt en vroeg of er weer een kamertje in zat en opnieuw te doen wat hij haar zo graag liet doen. Vazkor herkende haar niet meteen: 'and you are?' . Ze liet hem nog raden ook en uiteindelijk viel de €: Mona. De vorige keer was enorm goed dus hij zei dat een tweede kamertje er wel in zat later. Op die manier afgesproken en uit elkaar gegaan. Later zag hij haar weer terug en ze ging meteen met hem mee. Het viel helaas niet zo mee als de vorige keer en de verwachtingen waren te hoog gespannen. Jammer!

>> Mona / Esparanza - Service from the top down the hill

UFO's...

Ja, echt. Hier in het Roermondse vliegen heel wat vliegtuigen over maar deze hebben regelmatige lichten. Wat Vazkor echter zag vanuit een verder apart gelegen ligstoel net na z'n ontmoeting met Mona was iets helemaal anders. Vazkor houdt nog steeds van de sterren en droomde wat weg toen hij ineens heel wat onregelmatig twinkelende objecten aan het firmament geluidloos langs vlogen. Het waren zowaar vliegende sterren. Ze volgden patronen die grillig waren maar ook weer niet. Ze vlogen in een bepaalde formatie en ook weer niet. Er waren er heel wat van. Een aantal minuten duurde dit schouwspel en dan was het voorbij. Er zal wel een verklaring voor zijn maar tot zoverre is dit nog steeds een UFO-sighting from YinYang. Niemand anders had het gezien buiten Vazkor. Op dat moment sloot de wellness, dus het moest middernacht zijn geweest.

Gezondheidsprobeem en een laatste dans voor het slapen gaan

De kamer met Mona was wat teleurstellend maar Vazkor voelde geen druk er een derde tegenaan te plakken met nog 2 clubs op het programma. Het is zoals het is. Naar het einde toe kwam een bekende kwaal opzetten deels door de rook: spasmen. Dan moet hij wat gaan liggen en dan gaat het even voorbij. Dat herhaalde zich ettelijke malen dus beeld je volgende scenario's in:

'Vazkor die lag te bekomen in een bijna lege wellness.'

Wat in die fris aanvoelende jacuzzi's liggen in een verder hete ruimte.

'Vazkor die moet liggen en zich terug trok in de kino waar hij een ijsbeer tweemaal door dezelfde dame oraal bevredigd zag worden waarna ze samen weg gingen en waar hij 3 erg spannende pornofilms uit keek.'

'Vazkor in de bar waar hij haast languit lag op de zetels achteraan terwijl de DJ zijn liedjes draaide voor een steeds leger wordende bar.'

Bij dat voorlaatste gebeurde er ineens iets verbazingwekkend uitzonderlijks : Vazkor stond plots weer wat rechter: de dames waren zich aan het amuseren op hun muziek 'from de balkans': Azis, Florin Salam, Alessio, Turkse muziek, you name it. Ineens ging hij aan de dans. Zomaar. Dames keken even verrast en werden bijzonder enthousiast. De vriendinnen deden ook wat mee, de DJ knikte goedkeurend en de resterende lethargisch liggende ijsberen keken hun ogen uit. Een van de dames, Roksanna, danste bijzonder sexy, wild en uitdagend. Het is moeilijk dansen met een stijve lul en als die meid ineens haar kont tegen je aan drukt en je daar staat te droogneuken vlogen de laatste remmingen af...zo een 5 kwartier voor sluitingsuur. Ineens werd het een feest en de dames deden enthousiast mee. Wat kunnen die Roma-meiden sexy dansen en echt met alles dat los zit. Roksanna heeft best grote sexy borsten die ze goed liet meebewegen. Wat een ervaring haar te zien dansen en zelf danste de wolf goed mee.

Time got forgotten, Magnum got forgotten, Mona got forgotten, the party went on & Vazkor amused himself with his private dancers. And all was good and kuddos were given.

Toen werd het 2u en had de DJ gedaan met draaien. Hij stapte naar het olijke stel dames en dito ijsbeer toe om zijn appreciatie uit te drukken. De dames gingen even weg en ik ging snel naar buiten op de ligstoel waar de ufo-sighting plaatsvond om te bekomen. Wat net gebeurde was magisch, niet vaak meegemaakt en zeker niet in zo'n formele club als YinYang dat heel eventjes in Samya veranderde. Die slokdarmspasmen kwamen helaas weer opzetten. Kut:

'Vazkor liggend aan het zwembad en op de ligstoel waar hij eerder die UFO's zag.'

Terug naar het terras en de dames riepen Vazkor bij hen. Een van hen verzekerde hem dat het gewoon om te praten was en er geen kamervraag zou komen. Bizar, je moet er bij nadenken of ze die verbaasde wolf nu een compliment gaven door hem te zeggen dat ze nu eventjes niet op z'n centen aasden en slechts zijn gezelschap wilden om te praten. Ze zeiden hem dat ze hem erg goed vonden daarnet en er volgde een kort leuk gesprekje met de dames zoals het hem niet zoveel overkomt met DVP's. Appreciatie zonder meer is erg moeilijk te krijgen in een clubomgeving. Later dansten we nog wat verder maar het werd laat en zij en haar vriendinnen gingen slapen. Tijd om dat zelf ook maar te doen. Helaas:

Vazkor bekomend in de sofa's dicht tegen de kino aan.

Vazkor liggend in de lockerruimte voor hij naar huis vertrok.

De afsluitende douche werd overgeslagen om haar geur nog te hebben. Voor één keertje willen we de wolf deze emotionele steek wel laten vallen want vaak gebeurt hem dat echt niet. Uiteindelijk hees hij zich in z'n gewone kleren en kon hij de terugtocht aanvatten. De sleutel werd aan de theke afgegeven met een tevreden 'het was dik in orde'. Voor een keertje ging de rit in 'de verkeerde richting', naar Willich en een dik half uur later was hij aangekomen in zijn hotel, totally flabbergasted en nog steeds opgewonden. Alweer heeft een opwindende dame zich aangediend tegen sluitingsuuur, de vierde keer achtereen al. En het is Roksanna waar hij van droomde, niet Mona of zelfs Selena. Strange how things go.

En nee, de tour loopt nog lang niet op het einde,

al werd de wolf op de tweede tropische vakantiedag misschien lichtjes verliefd,

de 'headliner' van het clubweekend kwam zodra,

over enkele uurtjes kan hij zich met makkers en dames amuseren in Living Room en maakt zich met een massagespeeltje òok daar geliefd

Wordt vervolgd…
    Laatst gewijzigd door VAZKOR; 13 juni 2017 om 00:26 Reden: Stoomcabine
    De zwarte wolf

26. Onderstaande 20 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (25 juni 2017),Bluebear (13 juni 2017),Bosco (13 juni 2017),Brad Clitt (13 juni 2017),cheasehead (13 juni 2017),Deantje (13 juni 2017),Eddy_V (13 juni 2017),Elmo3108 (13 juni 2017),Elsierd (13 juni 2017),Firehawk (14 juni 2017),firstme (14 juni 2017),gignnl (13 juni 2017),jeegee (16 juni 2017),Jooploop (13 juni 2017),mathiou (13 juni 2017),mechelen (13 juni 2017),Mr Pussy (19 juni 2017),swazontneuf (13 juni 2017),trickyD (15 juni 2017),yylover (13 juni 2017)

Last Online
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    Vazkor merkte onder het ontbijt een heer op die er blijkbaar een date had met een schone blonde dame (langer haar). Ze bediende hem wel en ze waren redelijk intiem voor een klant-dvp. Klanten moet je idd goed onderhouden: dat is pas klantenbinding.
    Heb je me toch gezien...
    Tenminste als het zo rond 14.45-15.00 was.

28. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

Ethan Cunt (30 november 2021),The Pussyhunter (23 april 2018),VAZKOR (13 juni 2017)

Last Online
    Gisteren @ 21:59
    Discussies
    104
    Thanks
    2.105

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Heb je me toch gezien...
    Tenminste als het zo rond 14.45-15.00 was.
    Ergens had ik het vermoeden wel, daarom schreef ik dit met de knipoog om te zien of ik gelijk had.
    Ja het moest toen zijn geweest. Ik wou jullie uiteraard niet storen.
    De zwarte wolf

Last Online
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

Ach, dat zou geen enkel probleem zijn geweest, het waren geen staatsgeheimen die uitgewisseld hebben.
    Maar ja, als je iemand niet kent of niet zeker van je zaak bent, dan zou ik het in jouw plaats ook niet gedaan hebben.
    In ieder geval heb je nu ook een gezicht bij dit forumlid en indien de gelegenheid zich weer zou voordoen mag je me altijd aanspreken.

Als ik me goed herinner zat ik eerst alleen in de resto, ging daarna naar buiten en binnen 5-10 minuten zat ik er dan weer, maar nu met een hete blondine tegenover me.

Last Online
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

32. Onderstaande 4 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

Ethan Cunt (30 november 2021),Johan35 (15 juni 2017),mathiou (13 juni 2017),The Pussyhunter (23 april 2018)

Last Online
    7 maart 2023 @ 13:04
    Discussies
    16
    Thanks
    11.786

Standaard

Dit lijkt me iets voor After Dark .. in elke club goed..

niet toevallig in de toekomstige uitwijkclub YY-NL

Dan krijg je tongen uitgerold en "kamer"-sfeer

https://youtu.be/hvnL4dtqIY8

Geweldig!
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!

Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

34. Onderstaande leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (13 juni 2017)

Last Online
    10 januari 2025 @ 13:01
    Discussies
    28
    Thanks
    2.317

Standaard

Spanje - Roemenië 2 - 1

Donderdag 1 juni was ik weer in YY.
    Ik wilde nog enkele van de Cuypers gebouwen in de stad bekijken waar ik de vorige keer niet aan toe was gekomen, en nog een paar ruimtes van het Cuypershuis.
    Daarna heerlijk de Kapellerlaan afgewandeld naar 'het mooie eiland' achteraan de Heinsbergerweg.
    Ik was keurig ruim voor 14 uur binnen, dus ik kon voor € 50,- naar binnen (ons ben nog steeds zuunig).
    Nou, dat was wel een beetje 'thuiskomen': de oudere ietwat gezette blonde Thekedame met haar 'Hohooi'-begroeting.
    En op hetzelfde moment zwaaide Cindy / Lin naar me vanaf het trapje naar de kleedkamer waar ze met een klant verdween.
    Ik glimlachte naar haar en stak mijn hand op...
    Ja, echt een beetje thuiskomen...

Goed, omkleden in het hoekje bij het raam van de kleedkamer. Het bouwhek was weg. Verbouwing afgerond.
    Koffie en twee glazen water in de bar. Even aankomen. 'Landen' is belangrijk in een club als YY.
    De clubwereld is een intense. Je stapt toch steeds in een halve droomwereld rond. Instinctief ben je op een plaats die heel belangrijk voor je is. Je hebt duidelijk een verwachting. En je bent nieuwsgierig hoe die uit gaat komen.

Broodjes en beleg in het restaurant gebakken ei, kleine kipworstjes met tomatensaus.
    Nu wel lekkere soep. Even babbelen met Barry, de kok.
    Nadat ik gesterkt was, de place-to-be in.
    Ja, en als je daar zit begint het gejaag...
    Aanbiedingen van een, liefst twee dames. 'Tempo, tempo....!' En de standaard zinnen. Laten we zeggen 'verlokkingen'.
    Onderhand weet ik een beetje hoe per actie te reageren. Je moet je instellen op het gejaag, je eigen afwimpel-methode ontwikkelen.
    't Brengt ook de energie met zich mee van jonge vrouwen. Dat heeft z'n charme.

Ik liet me na enkele keren weerstand verleiden door een niet onprettige net niet te opdringerige langharige dame met roodgeverfd haar, de bekende Kassandra.
    Ze had in haar opdringerigheid iets losjes.
    De kamergang was matig qua sex, maar had z'n gemoedelijkheid in de uitvoering.
    Ook nadat we vooraf eerst een kwartier in de wachtkamer hadden gezeten...
    ... blijft toch een beetje gek: wachten terwijl je graag wilt.

Na Kassandra inderdaad weer icetea (zoet na het n**ken) en water, en m'n eerste bav.
    Daarna het zweethok van de sauna in, met de brede koudwaterstraal. En nog 's herhaald.
    Ondanks het voornemen kwam nog meer saunaen er de verdere dag niet van.
    Enkele rondjes club-met-tuin gewandeld.
    Blijft me verbazen hoe weinig clubs van hun tuinen gebruik lijken te maken. Over het algemeen ligt men rond het zwembad.
    Of ben ik er nooit als de tuinen wel benut worden?
    Zie vaak wel ergens een bbq staan. En soms bedden met tentdakjes.
    Hoeveel gebruik wordt er bij YY van de houten chaletjes gemaakt?

Na de wandel-rondjes aan de bar.
    Het blauwe licht bij de ingang verleent een serieusheid: 'Hier begint het echte, het belangrijke.'
    Soms gewoon mooi om dames er in uitgelicht te zien. Het markeert de intentie van de bar, het centrum.
    Na een tijdje werd ik aangesproken door een wat forsere dame.
    Nu val ik daar niet zo gauw op, maar ik vond haar benadering ook wel een afwisseling met de jaag-dames.
    Ze presenteerde zich als de Spaanse Alicia, naar ik me herinner.
    Ik had ooit een Spaanse in de kino in mijn begintijd. Die ging toen akkoord met de actie daar, maar had daar eigenlijk niet zo veel zin in... hetgeen toen te merken was.
    Een dvp die de openbare daad ongemakkelijk vind... Komt meer voor...
    Dit werd een prettige kamergang, waar ik gewoon goed aan mijn trekken kwam.

Hierna om kwart voor zeven etenstijd (of we thuis zijn...).
    Spare ribs, vega en piepers. De vla leek op yoghurt... of was 't nou andersom?
    In de bar op de banken achterin, uitbuiken, met koffie en een bakkie thee. En bav 2.
    Weer enkele rondjes binnen gelopen, op de begane grond van de bar naar de wellnes. In de kinokelder geen verrassende ontmoeting meer.
    Dan maar weer via het nieuwe trappenhuis naar de bar, terras nog een keertje op. 'Nee, toch weer naar binnen.'
    Op gegeven moment ga ik dan maar rustig aan de bar zitten, en laat de sfeer over me heen komen, besef me waar ik ben.

Dit leverde me dan weer mijn derde ontmoeting op. Weer een wat forsere dame. Tikje knapper om te zien dan de vorige.
    Deze dame presenteerde zich ook weer als Spaanse. Eerlijk gezegd weet ik haar naam niet meer ('shame on me' of het tikken van de tijd?)
    maar wel dat het een prima kamergang werd. Die gaf mij het gevoel dat ik de dag kon afsluiten.
    Met een blij gevoel liep ik het eiland af....

2 - 1 voor de Spaanse dames deze dag. Dit dacht ik nog niet eerder mee te hebben gemaakt.
    Maar misschien relativeert het wel dat de laatste dame beweerde half Spaans, half Roemeens te zijn...

YY groeit tot een grotere club, gezien de verbouwing.
    Ik ervaar het nog steeds als een goed oord om te zijn, de totale service is prima, restaurant, kamers, het personeel.
    Terras is ook goed, de tuin in ieder geval mooi om doorheen te wandelen.
    De kamers zijn goed, al heb ik voorkeur voor de oudere kamers qua sfeer.
    De line-up van dames leek mij in orde. Als je een hele dag bekijkt zijn er bijna altijd wel van je gading.
    De vleug gemoedelijkheid die ik aan het begin van de dag ervoer berust op toeval, wel leuk toeval...

Op het einde Lin nog even gesproken
    ... en Cindy.... ach, Cindy...

YY weer bedankt.
    Johan
    Laatst gewijzigd door Johan35; 16 juni 2017 om 23:28

36. Onderstaande 13 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (25 juni 2017),Agronymus1 (17 juni 2017),Brad Clitt (17 juni 2017),Deantje (17 juni 2017),Eddy_V (19 juni 2017),Elmo3108 (17 juni 2017),fg22 ( 8 september 2017),Jooploop (16 juni 2017),mynasch (17 juni 2017),rob45 (17 juni 2017),sofaking (16 juni 2017),sti6 (18 juni 2017),yylover (17 juni 2017)

Last Online
    9 januari 2025 @ 16:58
    Discussies
    18
    Thanks
    189

Standaard

Vorige week heb ik de van dit forum ontvangen vrijkaart bij YY ingeruild voor een dagje plezier. Het was een warme dag en de prachtige tuin lonkte. Ik was tot nu toe twee keer in YY geweest en beide keren met slecht weer. Het prachtige weer zorgt voor een mooie entourage en, anders dan bij GT, blijft het merendeel direct voor de barruimte zitten. Bij GT verspreid het zich meer over de tuin en vindt daar ook actie plaats. Dat heb ik nu niet gezien. Feitelijk was het terras een echt terras, waarbij er veelal een aardige scheiding tussen heren- en damestafels was.

De vorige keren dat ik YY ben geweest heb ik er ook verslag van gedaan op dit forum en de conclusie was beide keren dat het een prachtige club is, maar dat ik wel eens nerveus wordt van het jachtinstinct van een (groot) deel van de dames. De eerste keer leverde dat echter twee (zeer) goede kamergangen. De tweede keren waren echter beide kamergangen onder de maat. Toch wel benieuwd wat het nu ging worden. Daarnaast speelde nog mee dat ik er sinds de razzia niet meer ben geweest.

De eerste indruk werd de gehele dag door bevestigd; er loopt een aantal zeer aantrekkelijke dames rond. Het risico van een pure optickfick met lage kwaliteit speelt constant door je hoofd. Daarnaast verkoos een aantal dames het terras boven geldverdienen. Er zijn dames die bijna alleen maar daar gezeten hebben.

De eerste ronde ging dit keer aan Cathalina. Althans dat verstond ik. Ik zie echter geen draadje van haar, dus het kan ook Katarina of iets dergelijks zijn. Het is een jonge Roemeense, die ook Spaans spreekt. Ze doorgaans helemaal links op de bank rond de dansvloer en kon het zusje van Alice in Babylon zijn (een klein, strak bommetje met mooie C-borsten). Opvallend grote tattoo op de zijkant van haar lichaam en met dit warme weer liep ze op badslippers (opzwellende voeten met de hitte). We hadden een geanimeerd gesprek, waarbij zij mijn secretaresse wilde zijn die op zakenreis de baas eens even onder handen zal nemen. Dit thema kwam op de kamer nog een paar keer terug. De sex met mijn 'secretaresse' was top. Uitgebreid TZ vind ik een heerlijke opwarmer, maar ook verder op de kamer bleek ze weinig beperkingen te kennen. Kortom; HHG 100%.

Na de obligate maaltijd (er is veel aanwezig, maar wel echt kantinevoer) maar weer eens een rondje gemaakt en toen ik aan het 'raketje' van het huis zat kwam een prachtige dame van het terras lopen. Of we niet samen een ijsje konden gaan likken. Het was een hartstikke leuk gesprek, maar met dergelijke looks was ik toch op mijn hoede. Meestal even een check op de clubhistorie en het bleek dat ze uit Globe-Zürich kwam. Toen we naar de kamer liepen bleek ze bijna even langs als ik te zijn. Ik denk zonder hakken zal ze wel 1.75 mtr zijn geweest. Dat is erg lang voor een Roemeense dame. Haar (artiesten-)naam was Anka en een modellencarriére is zeker niet onmogelijk, maar ik schat haar tweede helft 20 dus gewoon té oud. Voor YY echter perfect. Op de kamer bleek de sessie niet onder te doen voor Cathalina. Okee, het tongzoenen was iets minder uitbundig, maar het likken leidde wel tot leuke taferelen. Kortom ook hier een HHG van 100%. Anka had nog een paar zeer aantrekkelijke vriendinnen bij zich zitten en als die dezelfde service bieden ben ik morgen weer in YY.

Vervolgens de terugreis maar aanvaard. Ik wil het forum danken voor de vrijkaart en weet dat hij goed besteed is.

38. Onderstaande 11 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (19 juni 2017),cheasehead (20 juni 2017),Clubganger75 (19 juni 2017),Deantje (19 juni 2017),Eddy_V (19 juni 2017),Elmo3108 (19 juni 2017),Jooploop (19 juni 2017),s1 (19 juni 2017),sti6 (19 juni 2017),yylover (19 juni 2017),zeppos58 (19 juni 2017)

Pagina 13 van 15 EersteEerste ... 39101112131415 LaatsteLaatste

Regels voor berichten