Brombeerzuid; begrijpend lezen is toch wat moeilijk voor velen blijkbaar
mijn kritiek ging duidelijk betreffende de MEIDEN die meer moeten betalen en daarvoor weg gaan, 130 euro plus overnachting dan moeten ze al drie beurten maken om geen verlies te hebben,weekend zal dat geen probleem zijn maar in de week?
beren moeten niet zeuren over prijsstijgingen,oke momenteel vragen sommigen clubs wat veel in verhouding met anderen maar indien het te duur is blijf je gewoon thuis of zoek je een goedkoper alternatief,klaar!,zeker indien men gaat ZEUREN over 5 of 10 euro!
er zijn beren die verklaren nooit meer naar Babylon te willen gaan uit principe ivm de prijsverhoging maar zich wel inschrijven in tombola en wanneer ze een kortingkaartje krijgen er als de kippen bij zijn om de club te bezoeken
wel ik hoef me niet in te schrijven bij tombola"s en indien ik een vrijkaart win met voetbalwedstrijd pule of zo,hoef ik het niet
waar die opleiding voor niet ervaren dvps nu weer vandaan komt weet ik niet maar zal wel van diezelfde mafkees uit dat miniforum,waar jij kind aan huis bent,nog zowat de enige btw die eerst ook beweerde dat ik een erfenis kreeg(was het maar waar)en een exdvp bij mij bleef totdat die erfenis op was. dan toch raar dat diezelfde exdvp terugkwam,of heb ik opnieuw zogenaamd een erfenis opgestreken? indien nog maar de helft van alle roddels die over mij de ronde doen waaar zijn,geen enkele hollywoodproducent zou het willen verfilmen wegens te gek voor woorden
en al dat gelul over prijzen,;in begin jaren 80 koste een pint bier 10bfr,een zak frieten ook,dat is 25eurocent! wel een dvp 1000 tot 2000 befr ,25 tot 50 euro,dus kan je een beetje volgen of moet ik het extra traag voor je uitleggen, de prijzen van de dvps zijn nauwelijks gestegen en toch vinden veel beren het nog te duur.
willen jullie ook een mooi huis voor de prijs van een caravan,een Porche voor de prijs van een Lada,of een seizoenskaart van Anderlecht ipv een van PSV? neen zo werkt het niet