Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Weergegeven resultaten: 176 t/m 194 van 194
    Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Ja inderdaad dat is mij ook opgevallen dat gescheldt heeft niks meer te maken een plezierig bezoekje aan een club. erg jammer en erg storend dat ze geen respect en zelf niet het fatsoen hebben om de dames netjes te behandellen door ook gewoon normaal te blijven praten over hun.
    Mensen veranderen, mentaliteit verandert en de macht van het geld doet rare dingen met mensen.
    Nee maar wel buiten naar huis bellen "ja schatje, ok schatje tot vanavond" pffff
    Wat is het nu voor moeite om je netjes te gedragen, en ja iedereen heeft zijn eigen smaak, wat zij niks vinden kan een ander misschien wel ongeloofelijk veel plezier mee hebben en of beleven !
    pffff ben ik ff serieus aan het lullen zeg
    zo en dat wilde ik even kwijt.
    Kom er 1 x per week soms 2 x per week en merk/hoor ook wel dat de dames zich storen aan dat soort mensen, en terecht !

Last Online
    Vandaag @ 18:01
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard Niet alleen GT taal

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janm Bekijk bericht
    Wat mij enorm opvalt is de walgelijke taal van sommige Nederlanders. Ik kom nu toch al een hele tijd in GT (eigenlijk mijn enige club op enkele keren na) maar het niveau is enorm veranderd. Vroeger hoorde je amper de woorden slet, hoer, kutwijf, ... In de sauna heb ik van 4 nederlandse vrienden ongeveer elk scheldwoord over vrouwen gehoord in 10 minuten. Nou dat is een geil kutwijf, wat neukte die hoer, je moet ze een keertje op haar reet meppen dan neuken ze harder, een bruin wijf met een bruine reet moet je respect laten voelen, wat heeft die vuile hoer een vette reet, enzovoort.
    En dan begrijpen ze maar niet dat sommige dames niet op de kamer willen.
    Ik ben dat in meer clubs tegen gekomen. Ik hoor het ook eigenlijk alleen van Nederlandse mannen. Misschien is mijn Duits zo slecht dat ik het dan niet begrijp maar in het Frans en Engels (talen waar ik beter in ben) hoor ik dat nooit.
    Ook de manier waarop dames worden aangesproken gaat de verkeerde kant op, ik hoor ook steeds vaker kreten als "hee jij hierkomen", "ik wil met je neuken "(toegegeven, dat laatste is natuurlijk het doel maar kan dat niet wat subtieler. "hee lekkere slet".
    Er wordt hier wel eens gescholden op de normen en waarden die dit kabinet voorstaan maar wat meer normen en waarden in onze clubs kunnen geen kwaad.

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

...een prachtige roemeense zwartharige meid met een rood bikinietje aan, waaaaaaaaaaaaaw, iemand een naam?)...
    Het zou Cosmina kunnen zijn.

Last Online
    8 november 2024 @ 16:31
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Het zou Cosmina kunnen zijn.
    Nee ik ken cosmina. Dit was een nieuwe meid. Ze sprak heel slecht Duits mit viele haaren auf... Ze zat bijna de ganse avond op een zetel tegen de muur van het eten. Ze heeft een blonde vriendin van een jaar of 20-22.

Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Last Online
    25 oktober 2024 @ 12:44
    Discussies
    39
    Thanks
    28

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Ik ben dat in meer clubs tegen gekomen. Ik hoor het ook eigenlijk alleen van Nederlandse mannen. Misschien is mijn Duits zo slecht dat ik het dan niet begrijp maar in het Frans en Engels (talen waar ik beter in ben) hoor ik dat nooit.
    Ook de manier waarop dames worden aangesproken gaat de verkeerde kant op, ik hoor ook steeds vaker kreten als "hee jij hierkomen", "ik wil met je neuken "(toegegeven, dat laatste is natuurlijk het doel maar kan dat niet wat subtieler. "hee lekkere slet".
    Er wordt hier wel eens gescholden op de normen en waarden die dit kabinet voorstaan maar wat meer normen en waarden in onze clubs kunnen geen kwaad.
    Ik stoor me er ook regelmatig aan dat soort types, met zn 3-en of 4-en en een flesje Heineken in hun handen. Misschien bij het verlaten van het pand toch er maar eens wat van zeggen

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Gisteren ben ik ook nog eens naar de GT geweest.
    Om 16h kwam ik op de parking. Alles was volzet, zelfs langs de straat. Uiteindelijk heb ik dan maar geparkeerd langs de grote baan. .
    Da's over het algemeen een teken dat je beter andere oorden opzoekt.:o

Ik kom nu toch al een hele tijd in GT (eigenlijk mijn enige club op enkele keren na) maar het niveau is enorm veranderd. Vroeger hoorde je amper de woorden slet, hoer, kutwijf, ...
    Dergelijk taalgebruik en gedrag is ab-so-luut niet goed te keuren, het dient absoluut vermeden te worden mààr je kan het wel in je eigen voordeel aanwenden.
    Vrouwen worden idd echt niet vrolijk van een bende lompe boeren. Luana vertelde mij ooit dat zij maar twee soorten mannen onthoud; de klootzakken en de respectvolle,lieve mannen. ALs je dus netjes je manieren houdt, met twee woorden spreekt, de dames voldoende aandacht en respect geeft dan doe je daar gewoon zelf voordeel mee, nl een veel betere sessie. Het is gewoon je gezond verstand gebruiken. Jammer genoeg zakt bij veel beren hun verstand ongeveer 1m op het moment dat ze een club betreden.

TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

ik zag laatst een mooie spreuk staan bij het wegrestaurant waar ik elke keer als ik naar gt ga even een uitsmijtertje eet.

bij gebrek aan personeel hebben wij mensen in dienst,ga er normaal mee om want deze mensen zijn zeldzaam

misschien moeten er meer gedrag regels komen voor lompe boeren

Last Online
    17 december 2024 @ 16:12
    Discussies
    22
    Thanks
    5

Standaard Respect voor de dames

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Da's over het algemeen een teken dat je beter andere oorden opzoekt.:o

Dergelijk taalgebruik en gedrag is ab-so-luut niet goed te keuren, het dient absoluut vermeden te worden mààr je kan het wel in je eigen voordeel aanwenden.
    Vrouwen worden idd echt niet vrolijk van een bende lompe boeren. Luana vertelde mij ooit dat zij maar twee soorten mannen onthoud; de klootzakken en de respectvolle,lieve mannen. ALs je dus netjes je manieren houdt, met twee woorden spreekt, de dames voldoende aandacht en respect geeft dan doe je daar gewoon zelf voordeel mee, nl een veel betere sessie. Het is gewoon je gezond verstand gebruiken. Jammer genoeg zakt bij veel beren hun verstand ongeveer 1m op het moment dat ze een club betreden.

TSB
    :wink:
    Ik ben het helemaal met de vorige schrijvers eens. Er zijn inderdaad een groot aantal lompe boeren in GT. Naar schatting ongeveer 50% van de klandizie daar. Maar, ook ken ik een behoorlijk aantal ijsberen, die (net als ikzelf) de dames wel fatsoenlijk behandelen. Het heeft denk ik toch te maken met innerlijke beschaving. En mi. kan je dat hebben, zelfs als club-bezoeker.

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob10 Bekijk bericht
    Ik stoor me er ook regelmatig aan dat soort types, met zn 3-en of 4-en en een flesje Heineken in hun handen. Misschien bij het verlaten van het pand toch er maar eens wat van zeggen
    Ik heb mij daar in het verleden zeer aan gestoord, maar stap er nu makkelijk overheen. Anders heb je geen leven meer in GT...

Ach ja, haantjesgedrag het hoort er nu eenmaal bij in een club. Zeker als er groepjesvorming plaatsvindt. De ene heeft een dame drie keer gillend klaar laten komen en de ander moet dat dan weer overtreffen. De ene is gepijpt tot zijn elleboog uit zijn lul hing (werkelijk waar gehoord in GT) en de ander heeft dat wijf helemaal kapot geneukt. En maar zuipen en maar niet kameren.

Nou ja, ieder zijn meug. Ik druk mij op een andere manier uit. Ik laat tegenwoordig iedereen in zijn waarde. In het verleden heb ik zo'n stoer gastje wel eens aangesproken op zijn praatjes. Midden in het groepje waar hij het hoogste woord had. Dan zie je zo'n binkje toch wel snel klein worden. Maar helpen doet het toch niet voor dit soort hopeloze gevallen.

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

helemaal mee eens !

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blijemotorrijder Bekijk bericht
    Het heeft denk ik toch te maken met innerlijke beschaving. En mi. kan je dat hebben, zelfs als club-bezoeker.
    Klopt. Ik wil niet als een moraal-ridder klinken, maar het begint al bij de opvoeding. Als de opvoeding verkeerd was, komt het nooit meer goed. Een vriend van mij is leraar, en die zei een keer: "Als je de ouders ontmoet op de ouderavond, dan verklaart dat het gedrag van de kinderen."

Wees gewoon vriendelijk tegen de mannen, vrouwen en het personeel in Golden Time. Gedraag je ook rustig. De andere bezoekers stellen dit ook op prijs. Die komen ook voor de ontspanning. Geniet van de muziek, de vrouwen en het eten. En doet dit in stilte. Denk er aan: de genieter zwijgt.

Je zult versteld staan hoe veel je ervoor terugkrijgt.

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

idd, en als iedereen zo zou doen kon het weleens nog mooier worden dan wat het al is.........

Last Online
    8 november 2024 @ 16:31
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Ik heb mijn mond ook gehouden bij hen. Anders krijg je er toch een hoop ellende bij. Maar daar stoor ik me aan. Ik kom naar GT voor zowel wellness, relaxen en genieten. Ik wil me niet zitten opjagen. Daarom vind ik GT super in de zomer. Je legt je relaxed neer op een zonnestoel en je kan rustig genieten van het weer, iets drinken, wat rondhummelen, een kamerbezoekje, enzovoort.
    Maar dezer dagen zit je allemaal op mekaar gepakt, moet je zoeken naar een stoel en vliegen de dames op je af. En dan zijn dames nog kwaad als je hen afwijst. Ik heb graag een beetje animatie, dat maakt het allemaal leuker en realistischer. Maar gisteren ben ik aangeklampt geweest van het eerste tot het laatste uur, zelfs door dames die anders heel rustig zijn. Ik babbel graag met iedereen en zeker de dames. Maar ze worden kwaad als je hen afwijst. En binnen de 20 sec weet je wel waarom ze je aanklampen. Het woordje schlussel, zimmer of ficken staat meestal in de 3de zin, na wie geht's, woher kommst du en dan willst du ficken aufs Zimmer?
    En dan heb je nog een hoop varkens met het IQ van een kaaskroket in de sauna of jaccuzzi. Dat is de druppel die de mond doet overlopen .

Last Online
    Vandaag @ 18:01
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Geniet van de ... snip... en het eten.
    Huh?

Last Online
    5 januari 2025 @ 17:05
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard GT 29/11

De laatste tijd schrijf ik eigenlijk niet meer zo veel over mijn GT bezoeken. Gezien ik telkens met dezelfde dame ga, had ik wat gebrek aan inspiratie. Elk bezoek wordt dan bijna een kopie van het vorige. Deze keer echter niet. De voorbereiding liep al totaal fout. Ik heb erg goede contacten met mijn GT vriendinnetje maar ik kreeg haar maar niet te pakken. Kan ook moeilijk als de dame in GT zit en haar handy thuis ligt maar dat wist ik toen nog niet.

R EEN, mijn vaste wandelmaat, trok dan vrijdag maar alleen naar GT. Als die zonder mij gaat, loopt het ook voor hem volledig fout. Als getrouwde man is het toch o zo gevaarlijk om met Mati op de kamer te gaan. Dan kan je gegarandeerd thuis uitleg geven hoe het komt dat je een stuk van je oor mist, een tepel er half af ligt of in zijn geval, hoe hij aan die beet in zijn nek komt..... Maar ik was blij dat hij vrijdag in GT was want via hem kon ik dan toch een afspraak maken voor de dag nadien.

Leuk meegenomen dat de tunnels op de A73 nu ook in het weekend open zijn en zo arriveerde ik bijna een uur voor mijn afspraak in GT, zo iets na 14 uur. De parking aan de bouwmarkt was nog half leeg en ik dacht dan ook dat het nog vrij rustig zou zijn. Niets was echter minder waar want toen ik de bar betrad, stonden de ijsberen al 2 rijen dik aan de toog.

Nu ga je altijd zien, als je eens heel vroeg bent, gaat je afspraak lang op zich laten wachten en als je eens te laat bent, is je afspraak er heel vroeg. Zo kreeg ik een week of 2 geleden al 10 minuten op voorhand telefoon waar ik toch maar bleef..... Nu liet mijn gezelschap anderhalf uur op zich wachten. Maar bij dames is dat gans normaal en we zullen ons daar maar bij neerleggen zeker. Ik was dan ook nog op het verkeerde spoor gezet door Bergm550, die haar al iets na 3 zou gezien hebben....... Maar neen hoor, om half 5 verscheen ze dan nog in burgerkleren aan de ingang van de bar en ik zag een "sorry" op haar mond, wijzend naar haar uurwerk.

Er was dan ook nog een wachtlijst voor een sleutel maar om 5 uur konden we dan toch naar de kamer. Het was dan wel kamer 4, die ik liefst van al vermijd omdat er geen raam of goede verluchting is. Niet geschikt dus om er een halve dag te vertoeven. We hebben dan maar snel iets gedaan zodat de druk er af was en dan omgeruild voor kamer 7.

Op een gegeven moment ging ik dan naar toilet en wou me ook even douchen. Kom ik terug in de kamer en zie ik daar een poedelnaakte man. Stomverbaasd was ik. DAT KAN TOCH NIET . In de verwarring deed ik zelfs even het licht uit. Toen ik dit weer aan had gekregen, zag ik dat Bergm550 en Silvana zich bij ons in de kamer hadden genesteld. Ze vroegen me of het goed was dat ze even bij ons kwamen zitten. Nou neen zei ik al lachend maar het was 3 tegen 1 en ik heb me er dan maar bij neergelegd op voorwaarde dat Bergm toch maar weer zijn badmantel aantrok..... We hebben dan wel heel wat afgelachen.

Daarna waren we gelukkig weer effe alleen en hadden we weer tijd om van elkaar te genieten. Af en toe kwam er nog wel eens een dame op bezoek. Zo kwamen Sharifa, Alia, Summer, Sofia en Silvana nog even langs.

En dan was er nog een huilende dame die even binnen kwam. Zij had meer dan een uur op een sleutel moeten wachten en als ze die dan had, wou haar gast niet meer gaan en gaf haar 20 euro ter compensatie en dit dan nog na tussenkomst van de theke..... Tja voor de dames is het toch ook niet altijd makkelijk om zich in dit wereldje staande te houden. En dan zeker niet als er zoals gisteren wachttijden zijn voor een sleutel van meer dan een uur. Er werd zelfs geneukt in de toiletten en dat vind ik er toch ver over.

Ben gisteren tot sluitingstijd gebleven. Als een dame je diep in de ogen kijkt en vraagt "je blijft toch nog even", kan ik heel moeilijk neen zeggen. Ik ben er vrij zeker van, wij mannen zijn eigenlijk het zwakke geslacht..... Heb haar dan uiteindelijk toch los gelaten met de belofte dat we elkaar spoedig weer zullen zien.

Met een ietwat bang hartje de terugweg aangevat want de wegen in Duitsland waren toch zo wat wit aangevroren maar ik ben dan toch veilig thuis geraakt.

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard Golden Time op 29 november 2008

Gister was ik in Golden Time. Ik was met een vriend meegereden vanuit Haarlem. We waren er om 12:30 uur en zijn tot 22:15 uur gebleven.

Bij binnenkomst was het nog rustig, maar al snel werd het drukker. Buiten was het koud. De temperatuur lag rond de 0 graden. Maar gelukkig stonden in de tent buiten de kachels aan. Het was een mooie dag. Ik ben op de kamer geweest met Tiffany en Silvana. Met beide vrouwen heb ik twee sessies gehad. Ik vind het sympathieke vrouwen en prettig in de omgang.

Het viel me op dat er een nieuwe blokhut was geplaatst tegenover de buitendeur. Ik was met Tiffany in deze hut geweest. Ik vind die blokhuts leuker als de kamers binnen. De geur van het hout geeft een gezellige sfeer en je kunt gemakkelijk de ramen open doen. De wachttijden zijn meestal tussen 21:00 en 01:00 uur lang, soms wel 50-60 minuten. Maar ja, het is niet anders.

Tijdens de dag ook nog ilovethaigirls en haec58 gesproken. Toen ik later met Silvana op de kamer was, kwam Filiz even langs om een sigaret te roken. Later klopte Elena aan de deur om even met Silvana te praten. Ze wilde eigenlijk niet lang blijven, maar ik trok haar naar binnen en stelde voor om een grap met ilovethaigirls uit te halen.

We verlieten onze kamer en Silvana, ik en Elena gingen naar kamer 7 waar zij met ilovethaigirls was. Ik had mijn badjas uitgetrokken, want dat doe ik wel vaker als ik op de kamer ben. We lagen met zijn drieen op het bed, en toen kwam ilovethaigirls binnen. Zoals hij al aangaf, was hij zeer geschrokken en drukte spontaan het licht uit. Ik kan me dat goed voorstellen, als je mij naakt ziet.

Nadat de sessie met Silvana voorbij was, had ik mijn vriend met wie ik was meegereden weer getroffen. Hij had een goede sessie gehad met Josi. Dit is ook een zeer vriendelijke vrouw. Ik heb toen samen met hem gegeten buiten in de tent, waar twee koks aan het wokken waren. Het was lekker. Er waren mosselen, noodles en garnalen.

Later op de avond heb ik nog een sessie gedaan met Silvana en Tiffany. En om 22:15 uur zijn we weer teruggereden naar Haarlem. Het was -2 graden, maar gelukkig waren de wegen niet glad.

Bergm550

Last Online
    3 december 2024 @ 19:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Ik heb toen samen met hem gegeten buiten in de tent, waar twee koks aan het wokken waren. Het was lekker. Er waren mosselen, noodles en garnalen.
    Foots, ik weet niet of jij vis vreet, maar dit lijkt me wel lekker... :teuflisch
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Ik ben in Golden Time op 13 en 25 december, en in Palace op 10 januari.
    Is er op 25 december daar dan iets te beleven?

Last Online
    Vandaag @ 21:00
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michelj Bekijk bericht
    Is er op 25 december daar dan iets te beleven?

Nee, maar misschien bij hem thuis ook niet
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten