Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 50
    Last Online
    12 mei 2008 @ 23:27
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Arbeitet Laila ex hof es Samya noch im Club ? oder ist sie wieder wo anders

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Update clubsite

De clubsite is updated, ook de damespagina.
    Meer dames, meer foto's, meer beschrijving .
    Plus meer foto's van clubinterieur en terras:
    http://www.club-manuela.de/
    Founding Member

Last Online
    Vandaag @ 10:49
    Discussies
    34
    Thanks
    4

Standaard

Naar Manuella.

Gezien het feit dat er geen echte recenties over deze club bestaan, heb ik de eer om de eerste echte recentie te mogen schrijven.

De club licht op een industrieterrein, en is vrij gemakkelijk te vinden.
    Parkeren kon op de kleine parkeerplaats, maar aan de weg zelf was ook nog zat parkeermogenlijkheid.
    Men zag mij kennelijk aankomen, dus de deur stond al open voor mij.
    Een half naakte dame gaf text en uitleg.
    na € 50 in Manuella`s potje gestopt te hebben, kon ik kiezen tussen een ijsberenvel of een baddoek.
    En ik werd door de dame naar het omkleedlokaal vergezeld.
    Na het omkleden kreeg ik nog van de desbetreffende dame een rondleiding.

Er waren op het vroege uur slechts 3 dames aanwezig.
    Een vierde dame kwam later nog opdraven.
    Manuella vertelde me dat enkele dames ziek waren, en enkele waren op vakantie.
    Hetgeen verklaarde het geringe aantal dames.

Na de sauna ben ik even gaan bubbelen in een opblaasbare bubbelbad.
    Dit was een hele ervaring in een bubbelbad die uniek was.

Aan de muur hing een groot TV scherm waar continu een knapperig vuurtje op te zien was.(dus geen instructievideotje)

Het gebouw was duidelijk nieuwbouw.
    En had wel wat weg van FKK van Gogh.
    Nieuw en modern.
    Alle kamers waren even groot, maar wel was iedere kamer anders ingericht.
    De kamers 5 a6 stuks waren een pietsie groter dan schieferhof en iets beter aangekleed ook nog.

Qua groote is club-M nauwelijks groter dan schieferhof.
    Ik persoonlijk kon niet echt zeggen dat er qua oppervlakte groote verschillen waren.

de dames waren die dag niet in groote getalen, maar liepen s`avonds wel lekker naakt rond.

Een korte opwarmertje op de bank was wel denkbaar, maar het was wel snel naar de kamer toe.

Enkele dames gingen in het bubbelbad.
    De kwalitijt van de dames was niet ondermaats.
    Alhoewel Marcella toch moeilijk te evenaren was.
    Met 1 dame liggen te rommelen kan ik ovegens maar weinig zeggen over de rest van het clubje.

Het eten was prima, hier was een apparte ruimte voor.

In de vroege uurtjes was het saai.
    Later op de avond werd de sfeer beduidend beter.

Bij mijn vertrek kreeg ik nog van Manuella bij de ingang een dikke pakkerd , en ben naar huis gekeerd.

Club M is een goede club, voor de plaatselijke behoefte.
    Maar voorlopig moet ik zeggen dat ik schieferhof beter vind.

Meerdere recenties zijn zeker nodig om een goed beeld te geven van de ex Hof dame die er zeker iets moois van probeert te maken.

.357 magnum.

Last Online
    Gisteren @ 22:52
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Daumen hoch Tour d'Allemagne: deuxiéme etape - Erst das Handy, dann die Brandy!

"Dr. Heckyll works late in the laboratory, where nothing is as it seems. Dr. Heckyll wishes nothing more desperately, then to fulfill all his dreams. Now and then there's a scream in the dead of night, as he's breaking new ground. Sets his sights on the search of a lifetime but, he's not sure wat he's found. Awahoo, and off to work he goes. In the name of science, and all it's wonders."

Om de zoveel tijd voelt deze racebeer zich net zoals Dr. Heckyll uit dat liedje van Men at Work. Vooral wanneer hij op zoek is naar iets nieuws. Club M stond al een paar keer eerder op de lijst, maar tegenvallende berichten op RF deden me tot nu toe steeds anders besluiten. Tot er berichten te horen waren dat Ela zowat de hele bezetting wandelen gestuurd had en compleet opnieuw was begonnen. Opvallendste nieuwe naam was ex-Hof Brandy, maar ook Heike kwam me nog bekend voor. Beide waren gisteren aanwezig toen ik aanbelde, lichtelijk gestoofd door de zon die zeer fel scheen en de praktijken van de gemene wegwerkers, die als je even met je ogen knippert weer nieuwe straten blokkeren en openbreken. Heike begroette me vriendelijk en wees me even de weg naar het omkleedhok. Toen deze racebeer de bar binnenwandelde zag hij precies één collegabeer en 7 dames: Brandy en Heike, Dasha, Cheyenne, Laura, Sonja, Kerstin en Kim (door Brandy steeds als Kimmi aangesproken). Brandy was zo vriendelijk me een kleine rondleiding te geven. Groot is Club M inderdaad niet, maar wel leuk ingericht moet ik zeggen. Er is een grote bar, drie banken, een leunstoel (waar vooral Ela de halve dag inlag), een open deur naar een ruimte met een spielwiese, twee ligstoelen en een open douche. Er is ook een buitenterras, maar de dames maken er niet zoveel gebruik van, aangezien de buren een ambulancedienst hebben. De "sanni's" lopen nogal eens op het dak rond en dan vluchten de meesten weer naar binnen. Buiten stond ook een plastic bubbelbad, maar helaas was daaraan vanalles stuk gegaan). Over ong. 5 weken zou de wintertuin met de nieuwe whirlpool klaar zijn. Naast de aparte eethoek (die een wel heel koud afgestelde airco heeft) nog een tweede spielwiese en er zijn vier kamers, waarvan er een door Kerstin als domina-kelder wordt gebruikt. Brandy eindigde de tour bij haar favoriete kamer, helemaal achteraan tegenover de omkleedruimte. We hebben nog een tijdlang over vanalles liggen roddelen voor ze me uiteindelijk aanvloog. Het zou eigenlijk niet helemaal eerlijk zijn dit wilde uurtje "als vanouds" te bestempelen, want sex met Brandy verveelt niet gauw en is ook nooit exact hetzelfde. Lekker is het wel altijd

Terug in de bar kreeg deze racebeer een behoorlijke dreun van de hittemoker. Ik heb een tijdlang weinig anders gedaan dan lummelen en drinken. Buiten was het nog beter uit te houden dan binnen. Daar heb ik een tijd met Heike, Brandy en een aantal overgewaaide Hof-ganger zitten kletsen over zo ongeveer alles, van dienstplicht tot burgerberoep, van ATK tot ZaZen, van Aha tot Slade, alles kwam voorbij. In een mum van tijd waren we twee uren verder. Alleen Dasha onderbrak de conversatie even: Heike moest even meekomen in een voorstelrondje : "Uh, Gast" was haar ultrakorte uitleg. Heike legde later uit dat er ook gasten waren die niet de hele dag wilden rondlummelen, maar direkt naar een kamer wilden, waar de op dat moment vrije meisjes zich a la Troisdorf voorstelden. Was niet zo haar ding. Deze racebeer twijfelde intussen: Heike ging hij voor het laatst houden, maar wie zou nu komen? Uiteindelijk koos hij voor Sonja, een wat vollere Griekse met lang zwart haar en een vriendelijke lach. Ze was nog vrij nieuw in Club M, maar inzake zoenen en FO verstond ze haar vak wel, dus heb ik haar een dik halfuur haar gang laten gaan. Na het afscheid wilde ik even in de bar gaan zitten, maar na 5 minuten kon ik verdorie alweer terug de douche onder. Er was wel airco in de bar, maar dan moest de deur naar buitens steeds open en dicht. Keuzes, keuzes... deze racebeer koos algauw weer voor een "Große Apfelschorle" en het terras. Een uurtje lummelen later ging ik naast Heike zitten.

We besloten het kort te houden en doken meteen een kamer in. Het was dat Brandy me al voor haar had gewaarschuwd (sie ist fast so wie ich) anders had ik even niet geweten wat me overkwam. Kanonne, Heike had er echt zin in gisteren. Nadat ik er in geslaagd was haar klaar te beffen trok ze me in zo'n stevige knuffel dat ik even voor ademhalingsproblemen vreesde. "Ich soll dich aber nicht vernachlässigen" vond ze en begon aan een soort Dyson-FO die Kleine Sphinx heel gauw wakker kreeg. Deze racebeer kreeg nog ruimschoots de gelegenheid verschillende standjes uit te proberen voor ie in haar klaarkwam (en zij er meteen achteraan )

De rest van de avond kwam ik ook niet niet echt meer van Heike los, wilde ik eigenlijk ook niet. We lagen wat te hangen op een tuinbank en zaten geamuseerd te kijken naar een gast van Brandy die met zijn gsm zat te spelen en er maar niet uitkwam hoe hij een bepaalde instelling moest wijzigen. Het werd nog gekker toen uiteindelijk zowat iedereen om hem heenstond en helemaal niemand (ook deze racebeer niet, al heeft ie een gsm van hetzelfde merk) er achter kwam hoe dat kreng nou werkte. Uiteindelijk kwam Kim naar buiten: "Habt ihr etwa den ganzen Laden lahmgelegt oder so?" Ze keek een naar de telefoon, drukte bliksemsnel wat toetsen in, deed het nog een keer langzaam voor en voila, instellingen gewijzigd en opgeslagen. Blijkt Kim toch vroeger dit soort apparaten getest en in elkaar gezet te hebben :D

Je kon nou niet bepaald zeggen dat de rust wederkeerde, eerder andersom, er was weer activiteit mogelijk. Deze racebeer wandelde even naar binnen, groette FKK-fan die wat stilletjes in een hoekje hing (wat heet: hij sliep gewoon) en was eigenlijk van plan om er mee op te houden. Heike had een ander idee en begon stiekem onder m'n handdoek te graaien. Een counter mislukte, want ze draaide zich steeds behendig weg. Uiteindelijk kon deze racebeer alleen maar capituleren en liet zich willoos meevoeren naar kamer 4, waar een aardige kopie van de eerdere sessie volgde, al bewaarde ze haar Dyson-FO tot het laatste Daarna bleven we nog even samen in de bar uitblazen voor deze racebeer er echt een eind aan breidde. Even terzijde trouwens, afrekenen gebeurt bijna altijd NA de sessie, niet aan het einde van de dag. Heike maakte een uitzondering (waarschijnlijk omdat ze me uit wilde zwaaien) Ook Sonja en Ela kwamen netjes afscheid nemen. Nadat deze racebeer van iedereen een pakkerd had gekregen ging hij de deur uit en probeerde door alle omleidingen heen weer zijn hotel te halen. Tijd genoeg om met een glimlach van oor tot te luisteren naar Adel Tawil van Ich und Ich:

Und wir sagen: so soll es sein, so kann es bleiben. Genauso ist es gut. Alles passt perfekt zusammen, weil endlich alles in mir ruht. So soll es sein, so kann es bleiben. So hab' ich es mir gewünscht. Alles passt perfekt zusammen, weil endlich alles stimmt und mein Herz gefallen nimmt.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

"Never break the Chain" - Fleetwood Mac

Last Online
    Vandaag @ 09:32
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Club Manu(Ela)

Wat Sphinx over deze club geschreven heeft hoeft geen nader betoog, dit kunnen Blauwebeer en zijn maatje ondertussen bevestigen.

Oriëntaals ingericht, gebruik gemaakt van veel warme kleuren, zeer smaakvolle, mooie kamers, douches, toiletten en sauna zeer proper, handdoeken en badjassen spiksplinternieuw en hagelwit, gezellige bar en een netjes onderhouden buitenterras.
    Eén van de kleinere, doch alleszins beter ingerichte clubs.

Een aangenaam verblijf ter plaatse wordt echter grotendeels beïnvloed door de aanwezigheid van mooie, jonge, geile en gewillige vrouwelijke loeders, of een combinatie hiervan.
    Er zijn 6 exemplaren aanwezig, waarvan een aantal aan één of zelfs meerdere criteria voldoen.

De line-up : Chyenn, Laura, Heike, Brandy, Dascha en Kim en eigenares Ela. Vermits beelden meer zeggen dan woorden : http://www.club-manuela.de/pages/maedels.htm

Heike, die als eerste onder de handdoek naar een teken van leven op zoek gaat, werd hiervoor al uitvoerig beschreven én geroemd. Niets van dit alles is overdreven; nog meer lof zou haar te populair kunnen maken, vandaar : no further comment.

Tweede sessie : Dasha, Tjechische, voorzien van ellenlange slanke benen en een héérlijk stel volle jonge-meisjes-borsten met pronte, bijzonder gevoelige tepels, komt op aanraden van Heike al snel het duo vervoegen. Voorspel op de bank eerder beperkt, maar op de kamer, ondanks haar verkoudheid lekker pijpen en zalig neuken.
    De jarenlange sexervaring van Heike heeft zij (nog) niet, maar zij belooft ons er aan te werken, waarvan akte.

Tijd voor massage ..., eerst Heike en dan schoorvoetend 4 anderen, inclusief Ela ondergaan Blauwebeers knedende handen; alleszins meer inspirerend dan de tijd in de sauna te doden.

Kim, tijdens de massagesessies op de kamer, voelt zich, terecht uiteraard, tekortgedaan. Met de bruine haren strak naar achteren, haar donkere, ontdeugende ogen, haar licht-schorre stem, klaterende lach en haar strakke figuurtje lijkt deze verschijning zo weggelopen uit de sprookjes van 1001 nachten. Eerst een rugmassage en dan de voorzijde. Ongeneneerd, op de zetel in de barruimte schuift ze een kussen onder haar strakke, bruingebrande kontje, en wijdbeens ligt ze uitdagend te wachten. Ondertussen voelt Blauwebeer het beest ontwaken en weet dat hij hieraan niet zal kunnen weerstaan; het vlees wordt hard als het zwak zou moeten zijn. Ditmaal komt er geen massage-olie meer aan te pas, maar een geoefende ijsberentong die de zware uitdaging aangaat. Wat smaakt zij lekker, haar glibberige gladde gleufje blinkt, en terwijl ze haar borsten masseert, smeekt deze geile sloerie hem door te gaan. De geiligheid druipt er letterlijk af, en de innige tongzoenen zijn slechts een voorspel op datgene wat zich gedurende het volgende uur op de kamer zal afspelen. Tijd voor discussie over welke kamer het zal worden is er niet, de eerste de beste kamer is goed genoeg, en effectief, het blijkt een memorabele sessie met een natuurgeile meid te worden.

Stilaan tijd om naar huis te rijden, en onder luid getier van zes enthousiast gillende meiden die in de gang staan te wachten, mogen de ijsberen niet vertrekken alvorens iedereen nog eens uitgebreid geknuffeld en gekust te hebben, en met de belofte snel terug te komen. Met een méér dan voldaan gevoel rijden ze de donkere Autobahn tegemoet.

Deze club is het best met Bernds vergelijkbaar, zowel op het vlak van sfeer als op het vlak van service. Dit komt deels door Ela die van bij Schieferhof nog weet hoe je ambiance in de tent krijgt, maar ook door het meer dan gemiddeld serviceniveau van de tijgerinnen. Het cliënteel dat deze tent bezoekt, komt in de regel ook bij Schieferhof over de vloer. Als Ela erin slaagt nog een viertal toppers bij haar werkzaam te hebben, wordt dit een bijzonder grote concurrent voor het Hemelse Hennefse Hof.

Blauwebeer, die deze club met stip bij zijn favorieten zet :wink:

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Good news, bad news

Goed nieuws, slecht nieuws.

Op Manuela’s website is de naam van het lekkere wijfjesdier Kim niet meer terug te vinden. :o

Daarentegen zijn de namen Natascha en Tanja toegevoegd. Nu nog wachten op de foto’s vooraleer naar Rheinbach te karren.

Blauwebeer :wink:

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Terug foto's

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Daarentegen zijn de namen Natascha en Tanja toegevoegd. Nu nog wachten op de foto’s vooraleer naar Rheinbach te karren.
    Van Natascha nog geen foto, Tanja afgevoerd en in haar plaats een masseuse vermeld.
    De overige foto's zijn plaatjes uit de oude doos, daarom niet minder lekker.

Bb :wink:

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Weeral ...

... een kleine update van de foto's op de website.

Kan er iemand van de collega-ijsberen een update van de situatie ter plaatse neerpennen, of gaat écht niemand naar Manuela?

Last Online
    Gisteren @ 18:01
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

... een kleine update van de foto's op de website.

Kan er iemand van de collega-ijsberen een update van de situatie ter plaatse neerpennen, of gaat écht niemand naar Manuela?

Nog niet, staat op mijn to do lijstje, als ik alle gedichten voor Sint al gemaakt heb, de kerstboom opgetuigd, familiekerstdiner gemaakt en afgewassen. Tot en met 24 december geen dagen met genoeg vrije uren om ruim twee uur heen en twee uur terug in de auto te kruipen.

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.643

Standaard Pro en contra

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Nog niet, staat op mijn to do lijstje, als ik alle gedichten voor Sint al gemaakt heb, de kerstboom opgetuigd, familiekerstdiner gemaakt en afgewassen. Tot en met 24 december geen dagen met genoeg vrije uren om ruim twee uur heen en twee uur terug in de auto te kruipen.
    Al evenveel argumenten om niet te gaan, dan om wel te gaan (al zijn deze laatste absoluut doorslaggevender ).

Erheen kan je nog rijden, het verlaten is inderdaad eerder kruipend.

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Al evenveel argumenten om niet te gaan, dan om wel te gaan (al zijn deze laatste absoluut doorslaggevender ).
    Eigenlijk zijn het alleen maar argumenten om wel te gaan, dan maar spijbelen...
    Erheen kan je nog rijden, het verlaten is inderdaad eerder kruipend.

Last Online
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Reden Go Walking: Etappe 1 - De lange weg naar Rheinbach

"Got your wallet? Check! Got your coat? Uhuh! Got your backpack? Uhuh! Got your shoes Oh, yeah! Your Ecco walking shoes! Let's go! Walking - go walking. Walking - go walking.

Hungrily searching through the city's rainy streets. Don't look up because the sky is grey and the buildings threaten you with their size. I saw a face in the window - maybe she was lonely or waiting for her lover. A car does a three point turn and roars away into the distance. Street lights mirrored in puddles. Stray dogs with matted coats trott towards the dustbins that spew their rubbish in the road. A couple arm in arm hurry to their party. As a gendarme smiles at their innocent love. C'mon! Walking - that's what we do. Go walking - everytime we're feeling blue. Walking - that's what we do. Go walking - everytime we need a view."

April was een dure maand, verdomd duur zelfs. En dat terwijl deze racebeer zich kwa clubbezoek nog vrij rustig heeft gehouden. Eéntje in het begin van de maand (VV) en een helemaal aan het eind (LR). Maar intussen ging er vanalles stuk, raakte op of raakte versleten. Laptop, TomTom en zelfs mijn wandelschoenen moesten vervangen worden. Maar eindelijk brak mei aan en mijn gelegenheid om vakantie te nemen. Ik dacht er nog even over om Blauwebeer's waarschuwing hierboven in acht te nemen (naar eigen ervaring weet deze racebeer dat je Club M inderdaad krui-pend kan verlaten) en het goedkope hotel op loopafstand te boeken. Maar uiteindelijk koos ik toch voor Bad Neuenahr als uitvalsbasis, temeer daar mijn hotel hier een gratis Internet-hotspot heeft. Maandag om drie uur draaide ik van de A61 af, ontweek de gemene wegwerkers die vanaf een afgezette kruising dreigend met schoppen zwaaiden en luisterde nog even naar Georg Kajanus en Tim Dry die als NOIR met Walking weliswaar geen al te grote hit hadden, maar wel het themamuziekje van deze week schreven :thefinger

Zoals deze racebeer al vermoedde was het om drie uur nog vrij rustig bij Club M. Ela had me waarschijnlijk al op de camera's gezien, want ze stond me op te wachten samen met een slanke, blonde jongedame die ik niet kende. Ze bleek Eva te heten. Nadat ik me had gedouched en omgekleed liep ik de bar in en door bijna de complete line-up begroet. Bekende gezichten: Brandy, Michelle en Carmen (alle drie ex-Hof). Nieuw voor mij: Janina, Eva, Natasja en Alex. Later kwam Heike (ook ex-Hof) binnenwandelen met een lichtelijk uitgebluste oudere beer aan haar arm. Deze racebeer zat intussen buiten even van een lunch te genieten. Natasja en een andere ijsbeer lagen verderop van de laatste zonnenstralen te genieten. Helaas duurde het geen 15 minuten voor de laatste zon helemaal achter de wolken verdween en de rest van de dag niet meer terugkwam. Ela vond het jammer dat het pas tot donderdag zou duren voor het weer beter werd, maar voegde er maar gelijk aan toe dat ze de afgelopen weken wel behoorlijk verwend waren geweest met buitendagen. Inmiddels gebeurde er veel tegelijk. De oudere beer begon Michelle te versieren. De zonnebeer sprak Brandy aan en nam in de gauwigheid Alex ook maar mee. En deze racebeer landde naast Natasja op de bank. Toen ze hoorde dat ik Nederlander ben vroeg ze vrolijk: "Hoe gaat ut met i-jou. Met maai gaat ut goet." Plus de gebruikelijke terminologie die een kleine Slowaakse dvp zoal opdoet als ze een tijdje in PHG werkt. We hebben een tijdje gebabbeld en toen dat stilaan in friemelen en zoenen overging, besloten we ons maar terug te trekken voor een openingsnummertje.

Een half uur later kwamen we weer terugwandelen en doken meteen de douche onder en het buffet in. Natasja is ongeveer twee keer zo klein als deze racebeer, maar het had behoorlijk wat calorieën gekost om haar in bedwang te houden. "Alles in ordnung?" vraagt ze dan ook nog als ik voor pampus op een bank lig met een apfelschorle onder handbereik. Mijn antwoord (louter gorgelgeluiden) tovert een grijns op haar gezicht "Ihr seid wirklich alle verrückt ihr Holländer." Het valt me tijdens mijn 'oplaadtijd' wel op dat ondanks dat het lijkt dat er niemand is, toch niet alle dames zitten te niksen. Ela vertelt dat de laatste tijd veel meer gasten gelijk de kamer op gaan ipv in de club te blijven hangen. Geregeld zie je dan ook de vrije dames naar voren lopen aangezien ze zich aan een klant moeten voorstellen. Op een gegeven ogenblik gaat het echt snel en zit deze racebeer alleen op een bank naast Brandy (uh oh, eerste waarschuwing). Carmen ligt ergens in een hoek een sigaret te roken en Natasja is met Ela in gesprek. "Hmm, zegt Brandy ineens rustig, "was sollen wir denn jetz mit dir anfangen?" (tweede waarschuwing). Deze racebeer weet precies dat er nog twee opties open zijn over de afloop van deze situatie. En in beide is hij Zwaar De Klos. Brandy onderbreekt mijn gedachtegang alsof ze geraden heeft wat ik wilde vragen: "Du hast nix zu wählen! umpfh." Dat 'umpfh' is het geluid van Brandy die zich als een hongerig roofdier op me werpt en stevig begint te zoenen. Aangezien je tegen een seksuele oerkracht als Brandy toch geen verweer hebt (wat je ook probeert, het windt haar alleen maar méér op), liet ik me gewoon op de storm meevoeren. Zwaar hijgend komen we een tijd later weer terug. Natasja heeft intussen het Wycam's blikje dat deze racebeer compleet vergeten was in beslag genomen en dreigt dat het voor de avond om is leeg zal zijn. Ik ben veel te vermoeid om op de dreiging in te gaan en sla gedachteloos een flink bord pasta met kaassaus achterover.. hoewel ik normaal niet zo van kaassaus hou. Wat maakt het uit: de motor heeft brandstof nodig, honger maakt rauwe bonen zoet. Brandy klaagt intussen over een aantal blauwe plekken die ik haar zou hebben bezorgd. "Ach hör doch auf. Du stehst auf Körperverletzungen. Komm jetz nicht damit" antwoord Ela tot algehele vrolijkheid. Na het eten ligt deze racebeer een tijdje met Heike te kletsen en véél sneller dan hij zelf had verwacht is het alweer tijd voor actie. Had een beetje met een kieskeurige gast te maken die ALLE dames liet opdraven, nog een keer liet terugkomen en daarna pas zijn keus maakte. Heike deed daar niet aan mee en bleef naast deze racebeer liggen. Uiteindelijk gingen Janina, Natasja, Carmen en Alex door naar de 'halve finale' en werden Alex en Carmen uiteindelijk de gelukkige finalisten. Tegen die tijd waren Heike en deze racebeer al op een kamer verdwenen

Na Heike moest deze racebeer eerst eens een grote kop koffie drinken voor ie de douche indook, anders waren er waarschijnlijk ongelukken gebeurd. Toen rechtuit lopen weer mogelijk werd ging het wel weer. Toch lag deze racebeer al gauw weer ingeklemd op de bank, Natasja links, Heike rechts. Op die manier verging de tijd wel héél snel, al werd Ela er op den duur gek van dat Natasja en ik elkaar slissend zaten toe fpreken. "Shie vershucht mich nach zshu ahmen, ich habe jetsht ein bonbon im Mund." begint deze racebeer. "Aber ik krieg daf nicht fo genau hin, verfteht ihr, oder verfteht ihr nicht?" vult Natasja aan. Intussen is het ongeveer half 10, Carmen ligt op een van de open bedden een gast af te lebberen, een oudere beer is net speciaal voor Alex gekomen (helaas voor deze racebeer, want die zat ook achter haar aan) en een tweede voor Eva. Echter, de oudere heer loopt in de Jetliner-val, want terwijl Alex zich noch frischmacht is Carmen klaar met haar gast. Ook zij knapt zich op en is daarmee beduidend sneller klaar dan Alex. Wanneer ze aan de bar naast hem staat wint ongeduld het bij de beer van verlangen wint en hij gaat spoorslags met Carmen mee. Niet dat deze racebeer dat zo erg vond, want Alex tikt me even op de schouder en meldt vrolijk dat ze zomaar ineens wél tijd voor me heeft. Haar vrolijke brutale glimlach laat alle twijfels die er nog zijn verdampen. Wat drommel, we gaan er nog een keer tegenaan!!

En als Alex en deze racebeer elkaar later weer terug naar de bar hebben geholpen, zien we een grappig schouwspel. Ela (die best wel lang is) wordt gemasseerd door Natasja (die twee koppen kleiner is). Vooral als Natasja aan Ela's armen gaat hangen om ze ontspannen te krijgen geeft dat problemen, dus dient Heike als contragewicht. Het ziet er behoorlijk komisch uit, alsof Natasja door de twee veel groteren dames in tweeën wordt getrokken. "Alles jetzt fertig? Maschine Kaputt?" vraagt Natasja als ze me in de gaten krijgt. Ik knik en zeg met een uitdrukkingsloos gezicht: "Kolbenklemmer, alle Öl is rausgelaufen. Und da war dann noch ein sehr raffinierte Benzindiebin. Alex grinnikt en verslikt zich net niet in haar salade. We hadden nog een uur over en dat werd met relaxen opgevuld. Deze racebeer hing lange tijd op de bank met Alex in zijn armen. De andere dames waren intussen aan de bar moppen van klanten aan het vertellen, en Alex vroeg of ik er ook een had. Toen viel me dat bacterieverhaal van Silvester in. Ze moest erg om mijn gekuiste versie lachen. Aangezien er toch niet veel meer gebeurde besloot ik Alex nog even te masseren als dank voor de moeite van daarstraks en ging nog even met haar in de sauna. Uiteindelijk kwam Heike ons melden dat het twee minuten voor sluitingstijd. Terwijl ik me aan het aankleden was, hoor ik de hele bende door elkaar kwetteren, dus ik vermoedde al dat ze nog iets van plan waren. En als ik de hoek om kom, staan ze daar alle vier in het gelid, de handen op, de ogen vragend deze racebeer gericht. Van links naar rechts, van klein naar groot gerangschikt: Natasja, Heike, Alex en Brandy. En alle vier hebben ze grote moeite om niet héél hard in lachen uit te barsten. Dat gebeurt alsnog als Ela zegt "Ihr solltet amen sagen, nicht danke" en deze racebeer er onmiddelijk op inhaakt door elk 50-euro biljet te vergezellen met een gemompeld: "Het lichaam van Christus." Behalve een giechelend "Amen" krijgt deze racebeer er nog een tongzoen voor terug en op aandringen van Alex moest ik Silvester's bacteriemop nog eens vertellen. Ze vonden hem allemaal leuk. Ik kreeg nog een dikke pakkerd van Ela en mocht er toen uit. "Bis Morgen!!" roept de hele crew me nog na. Grinnik, dat heeft er helaas niet ingezeten, maar het gaat zeker geen jaar duren voor ik weer richting Rheinbach afreis. En tot die tijd doet deze racebeer gewoon als Alvin Stardust:

"Pretend you're happy when you're blue. It isn't very hard to do. And you will find happiness without an end if you pretend. Remember anyone can dream. And nothin's bad as it may seem. The little things you haven't got could be a lot if you pretend

You'll find a love you can share. One you can call your own. Just close your eyes you'll be there. You'll never be alone. And if you sing this melody. You'll be pretending just like me. The world is mine it can be yours my friend. So why don't you pretend?"

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Is het nou FKK zoals het hoort of meer saunaclub?
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Standaard

Wees gerust GMA, het is FKK. Er werken niet voor niks vier Ex-Hof-dames op dit moment

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    Wees gerust GMA, het is FKK. Er werken niet voor niks vier Ex-Hof-dames op dit moment
    Met service???

Behalve gewicht

Last Online
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Standaard

Met service???
    Even naar boven scrollen en m'n verhaal lezen. Brandy en Heike hebben een linkje naar hun eigen draadje. Het draadje van Michelle is hier te vinden, al is ze al een half jaar uit de Hof weg. Over Carmen heb ik geen draadje kunnen vinden.

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Even naar boven scrollen en m'n verhaal lezen. Brandy en Heike hebben een linkje naar hun eigen draadje. Het draadje van Michelle is hier te vinden, al is ze al een half jaar uit de Hof weg. Over Carmen heb ik geen draadje kunnen vinden.
    Aaaah Michelle... Sickboys eerste in Bernds...memories....
    Niet de knapste, maar lekker...ja,dat wel

Fuck me, het was al 2,5 jaar geleden dat ik in Bernds was, het zal er toch nog eens van moeten komen. Alhoewel, de laatste recensies hierboven te lezen moet ook een bezoek aan Manuela overwogen worden.

So many clubs, so little time...
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    21 maart 2018 @ 13:25
    Discussies
    6
    Thanks
    104

Standaard

Oef, Carmen is opgedoken : toch de carmen met paardenstaartje en heeeel mooi figuurtje die veel optrok met Alina (Quitje maakte een leuk triootje met deze twee dames)

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard "Ooh, Neee, Hellupppp!!!!!"

Zij die vroeger ook al eens bij Bernd een bepaalde dame troffen weten al waar dit naar toe gaat. Maar goed... Bij het begin beginnen.

Zoals ik zo dadelijk bij een andere club ga schrijven heb ik onlangs een tweedaagse gepland. Van een paar roostervrije dagen gebruik gemaakt om iets wat ik de gehele vakantie al had willen doen: Stukje van de Route "Industriekultur" route-industriekulturlbelijken en wat fotos te maken (andere hobby).
    Maar wie gaat er nu Duitsland in zonder wat andere specialiteiten te proeven.
    Hoewel niet helemaal in het Ruhrgebied had ik mij dan toch eens voorgenomen Club M te bezoeken.
    Goed te vinden. OP het parkeerplaatsje aangekomen zag ik dat er zo''n bordje open hing waarvan de letters echter niet verlicht waren... Ik dacht "uh oh" maar door het raam werd ik al begluurd dus toch naar de deur en daar deed Manuela herself open. Aardige mevrouw.
    Zij werd geassisteerd door ene Laura. Deze jonge dame deed me eigenlijk meteen denken aan Mara van Bernd. Beetje jonger zusje type.
    Zij gaf me de rondleiding.

Eenlaags, dus geen enge trappen als bij Bernd.
    Mooie club, minder huiskamerig dan Bernd. Douches veel beter (niet dat dat moeilijk is, of is er echt veel verbeterd met de verbouwing?) dan vroeger (laatste bezoek aan Bernd Februari 2009).
    Ik vergelijk maar vanwege de min of meer dezelfde aanpak, Manuela die ook daar heeft gezeten alsmede Mevrouw B, waar ik zo nog op kom.

Als eerste maar even mij naast mijn ontvangstdame genesteld wat al snel uitmondde in eenkamersessie (willst du Zimmer mit licht oder ohne?).
    PZC (niet tot einde, dat zou, hm bijbetalen zijn??), NMC was goed. Lichtelijk teleurgesteld want als je eerste indruk is dat er een Mara lookalike loopt, dan verwacht je onbewust ook een beetje de service van Mara. Het was dik in orde maar het was... geen Mara....

Dan maar wat gaan eten. Zeer goed, ik kan niet anders zeggen. ook hier een duidelijke verbetering ten opzicht van Bernd.

Kopje koffie, de dagenw aren toch lang, en mij naast een jongedame genesteld met de naam "Brandy" ("Vom Cognac, Amerikanische Whisky". Ojee, ik moet nog rijden.).
    Naar de kamer en wat volgde was een geval van :"Ooh, Neee, Hellupppp!!!!!"
    Het begon met het langer maken van mijn tong tot een lengte die ik niet voor mogelik hield. Vervolgens "Ich will kommen, dan kannst du kommen".
    Tja, voor wat hoort wat nietwaar. maar het was wel aan haar om uit te maken HOE ze wou komen. met het edele hand en mond werk..
    Volgens mij hebben jullie haar in Nederland moeten horen.
    Toen ze kwam voelde het alsof ze mijn vingers van mijn hand probeerde te rukken.
    Daarna was het mijn beurt: Een duidelijk geval van "Ooh, Neee, Hellupppp HELLUPPPPPP!!!!!" .
    Ik kan niet meer beschrijven wat er precies gebeurde, alleen dat ze voor mijn gevoel met haar mond meteen maar de gehele voorraadkamer leegzoog. Normaal ga ik voor drie keer als ik ergens ben maar voor mijn gevoel was er geen druppel meer overgebleven.
    Nog wat gedronken en moe maar voldaan huiswaarts.
    Weten jullie wat nou zo gek is, meestal vermaak ik me prima en ga gewoon naar huis, deze club maakte echter wat meer los, de club maakt me vrolijk.
    Het nadeel is wel dat het vrij klein is, er waren gistere maar 5 dames warvan mar twee "Yes"gevallen, eentje "misschien"en twee "Nee".
    Dat is voor verbetering vatbaar.

(Het ware eerlijker voor Laura geweest als ik mijn recensie over haar had geschreven voordat ik met Brandy gekamerd had)

Behalve gewicht

Last Online
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard Club M, nu met menu....

Zit ik weer eens op de site van club M te gluren. nu nog meer dames. Zie ik bij info "Menüplan".
    Da's vast een overzicht van de mogelijkheden...

Neen, het menu is ook echt het Menu.

Geen verassingen meer dus...

Behalve gewicht

Last Online
    13 juli 2024 @ 13:45
    Discussies
    11
    Thanks
    712

Standaard

Geen verassingen meer dus...
    Altijd opletten als er verassingen op het menu staan. Kan verrassend heet worden...

Last Online
    9 februari 2024 @ 23:07
    Discussies
    8
    Thanks
    1

Standaard Brandy

Ik ben vorige week langsgeweest in deze club . Mooie club maar idd beetje klein maar wel mooi aangekleed ...

Een uurtje genoten van Brandy ... :smile::smile::smile:

Als ik in de buurt ben keer ik nog eens terug ...

Last Online
    Discussies
    112
    Thanks
    1.425

Blinzeln Verdammt lang her

"Verdamp lang her, dat ich fast alles ähnz nohm. Verdamp lang her, dat ich ahn jet jejläuv... un dann dä Schock, wie et anders op mich zokohm. Merkwürdich, wo su manche Haas langläuf. Nit resigniert, nur reichlich desillusioniert. E bessje jet hann ich kapiert.

Wer alles, wenn dir et klapp, hinger dir herrennt, ding Schulder klopp, wer dich nit all hofiert. Sich ohne ruut ze weede dinge Fründ nennt un dich daachs drop janz einfach ignoriert. Et ess lang her, dat ich vüür sujet ratlos stund, un vüür Enttäuschung echt nit mieh kunnt."

In mijn laatste bericht over Club M kondigde deze racebeer ooit aan dat het zeker geen jaar zou duren voor hij weer heen ging, maar het liep anders. Dus toen ik afgelopen woensdag aanbelde was de enige bekende persoon aanwezig Ela zelf. Alle dames die vorig jaar een aparte, edoch zeer leuke dag met mij hadden doorgebracht, waren weg. Heike en Michelle zijn helemaal gestopt, waar Alex en Natasja gebleven zijn, geen idee. En zelfs Brandy is enkele weken geleden gestopt, al staat ze nog wel in de Mädels-liste. Er wachten me dus 6 nieuwe dames. De eerste twee die me voor de voeten liepen zagen er qua uiterlijk het best uit: Isa, een blonde Poolse, ging me voor naar de lockers en in de bar werd ik opgewacht door Chanel, een knappe jongedame met Turkse wortels. Aan de bar zaten ook Janina (accent klonk Pools), Simona (Turkse met een duidelijk Kölsche tongval) en Angie (typje Milf dat vandaag voor het eerst aanwezig was). Na een halfuur kwam Jasmin uit een kamer hobbelen. Letterlijk, want ze had haar been in het verband en liep met een kruk ivm een vervelend ongelukje.

Het duurde niet zolang voor deze racebeer in gesprek raakte met Chanel. We trokken na wat inleidend gezoen in een hemelbedje om de hoek terug. Ik zal eerlijk zijn, voor de dag te openen en de druk eraf te halen was ze goed, maar meer ook niet. Ze had waarschijnlijk liever dat ik was gaan liggen en helemaal niet had bewogen, maar daar stond mijn hoofd niet zo naar. Kussen mocht, zei het wat gereserveerd, beffen had ze niet graag. Pijpen was meer dan in orde, maar ze kwam echt los in cowgirl. De druk stond nog hoog, dus een motorplof was geen probleem. Opgeruimd, afgerekend, fire and forget.

Chanel, Duits/Turks, midden 20
    slank, b-cupje, lang zwart haar
    €50, Service: redelijk (TZ, PZC, NMC)

Het kostte deze racebeer daarna een beetje moeite om rustig te blijven zitten. Gelukkig was ik niet helemaal de enige, er hingen nog vijf gasten rond, dus ik had nog wat aanspraak. Aangezien Angie en Isa me in ieder geval qua uitstraling nog bevielen, besloot ik niet meteen de wijk te nemen, maar even af te wachten. Inmiddels was het zo rond etenstijd en hadden de meeste dames pizza besteld. Deze racebeer was met Isa in gesprek geraakt en ik vroeg haar uiteindelijk maar of ze wilde wachten of nu meteen gaan. Ze glimlachte breed en zei schouderophalend "Ich hab kein hunger." Dus snel gingen we ons allebei opknappen en als ik van het toilet terugkom, piepte er een blond koppie om de hoek van kamer 3. "Bin schon da!" En het leek er op dat Isa goed doorhad dat deze racbeer een beetje onvoldaan van zijn opening was teruggekomen, want ze trok echt alles uit de kast om het me naar de zin te maken. Ze begon nog heel teder met wat geknuffel, maar hoe geiler ze werd, hoe wilder ook. Ze speelde een furieus deuntje bloasmeziek, wilde gebeft worden, vondt vingeren niet opwindend genoeg, dus moest het anaal vingeren worden. Ook GV bracht totaal geen rust; ze lag zachtjes in het Pools te vloeken, beet, krabde, schopte met haar hakken en kwam tenslotte heftig klaar in een geluidloze schreeuw. Ze bleef een tijdlang totaal daas liggen, keek me toen aan met een blik waar de vlammen uitsloegen, siste me iets toe en begon weer opnieuw. Toen deze racebeer een tijd later zijn motor opblies wilde ze pertinent niet stoppen, DOORGAAN stond op het pitbord te lezen. De reden bleek al snel daarna, want ze kwam opnieuw klaar. En als ik haar niet met zachte dwang had tegen gehouden, was Isa gewoon weer opnieuw begonnen. Ik gaf haar ter plekke een andere bijnaam: Iskierka, naar een vuurspuwend draakje uit de Temeraire-boeken. Iskierka betekent letterlijk "klein vonkje", want zoals deze racebeer heeft mogen meemaken, uit de kleinste vonkjes ontstaan de grootste bosbranden. Het lijkt erop dat Brandy een heel waardige opvolger met Isa heeft gekregen.

Isa, Pools, eind 20/begin 30
    normaal, b-cup, halflange blonde haren
    €50, Service: Uitstekend (TZ, PZC, NMC, vingeren, beffen, PSE-erlebnis)

Totaal uitgeput hing ik weer aan de bar, met een sterke kop koffie. Ik dacht er nog steeds aan eerder weg te gaan, nu niet meer omdat het niks was, maar omdat het me anders veel te veel zou worden. Maar dit keer blijf ik aan Jasmin hangen, die naar eigen zeggen allang thuis had willen zijn, maar de taxi (haar vriendje) kwam niet. Angie meende dat hij wel was geweest, maar weer weggereden was, omdat Jasmin toen op kamer was. Ze haalde haar schouders op: "Blasen kann ich ja noch." Deze racebeer is intussen aan een voetmassage van haar gezonde been begonnen, dus ik had kunnen weten dat Jasmin op een gegeven moment me naar zich toetrekt en lang kust. Hoewel ik denk "diganiegoediganiegoediganigoe" liggen we even later toch op een kamer. Jasmin liep in sportkledij rond, en die ging nu langzaam uit. Bloasmeziek ging inderdaad heel goed, zoenen ook. Aangezien ze haar been recht moest houden, hebben we bij beffen en GV wat lopen improviseren, en ondanks de situatie hadden we er allebei lol aan. Een laatste motorplof zat er door Isa's inspanningen totaal niet meer in. "Warte bis ich gesund bin" dreigde ze vrolijk.

Jasmin, Turks, begin 30
    slank en afgetraind, d-cup (siliconen) lang geblondeerd haar
    €50, Service: goed (TZ, PZC, NMC, beffen)
    extra: is haar carrière ooit in de Hof begonnen (zo'n 12 jaar geleden)

En als deze racebeer dit keer terugkomt, is het echt helemaal over. Ik reken af met Jasmin aangezien de taxi er nu wel is, kwek nog wat na met Angie die me met wat dirty-talk om probeert te praten, maar ik stop op een hoogtepunt. Isa en Ela komen me bij de deur uitzwaaien en na twee dikke zoenen ben ik weer weg. Op RPR1 struikel ik over BAP met een nummer dat ik ken van een oude DTM-clip. De hese stem van Wolfgang Niedecken past uitstekend bij deze dag.

"Ich weiß noch, wie ich nur dovun gedräump hann. Wovunn ich nit woss, wie ich et sööke sollt. Vüür lauter Söökerei et Finge jlatt versäump hann. Un övverhaup, wat ich wo finge wollt. Ne Kopp voll nix, nur die paar instinktive Tricks. Et duhrt lang, besste dich durchblicks.

Dat woor die Zick, wo ich noch nit ens Pech hat. Noch nit ens dat, ich hatt se nit ens satt. He woor John Steinbeck, do stund Joseph Conrad, dozwesche ich, nur relativ schachmatt. Et ess paar Johr her, doch die Erinnerung fällt nit schwer. Hück kütt mer vüür, als wenn et jestern wöör.

Verdamp lang her, verdamp lang. Verdamp lang her. Verdamp lang her, verdamp lang. Verdamp lang her."

Last Online
    Vandaag @ 01:35
    Discussies
    66
    Thanks
    9.995

Standaard

Nieuwe website: http://www.clubm-a61.de/
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

Last Online
    11 september 2024 @ 09:59
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Standaard Canell en Romina

Donderdagavond rond 19.00 Hr naar deze club getrokken. Weinig ijsberen (3) voorhanden, maar des te meer dames (9) Na eerst wat gegeten te hebben, want ik had die middag niets gegeten, kennis gemaakt met CANELL, naar eigen zeggen van Marokaanse afkomst. Na kennis gemaakt te hebben stelde ze voor er een triootje van te maken met ROMINA, haar Servische vriendin.
    Samen naar een kamer getrokken waarin een zeer groot bed stond.
    Ik legde hun uit dat het al de derde club was die ik die dagen aandeed en dat zij dames nummer 8 en 9 waren. En dat het dus mogelijk was dat alles niet meer zo marcheerde zoals het behoorde, maar ze zegden dat ik me daar niet veel zorgen om moest maken. ze zouden me wel opwermen en aan de gang houden. en of ze woord hielden. Tongkussen, pijpen en likken werden constant afgewisseld, en uiteindelijk beide dames nog geneukt ook.
    Daarna even relaxen in de zetels. Beide dames kwamen na enige tijd terug naast mij zitten om wat te kletsen. Van al dat kletsen kwamen natuurlijk handtastlijkheden als beide dames hun handen niet konden thuishouden. Kleine Jan werd weer grote Jan, en wij terug naar de kamer (beurt 10 en 11). Daar hebben ze me een totale oliemassage gegeven, voor en achterkant (1,5 bus babyolie is eraan gegaan) om uiteindelijk toch nog een lading kwijtgeraakt.
    Spijtig genoeg waren na deze daden de centjes op, en moest ik noodgewongen mijn hotel opzoeken rond 23.00 uur.
    Een prachthotel trouwens op amper 200 meter van de club. (hotel NORD - Rheinbach - 50 € per nacht + ontbijt)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten