Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 167
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Living Room Bekijk bericht

[size=4]Es gelten keine Eintrittsermäßigungen
    En dat betekent
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Geen kortingen

Last Online
    Gisteren @ 22:35
    Discussies
    4650
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    En dat betekent
    Dat houdt in dat kortingskaarten en gewonnen vrijkaarten op die dag niet geldig zijn.

:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    16 december 2014 @ 12:35
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard zum ersten mal im living room

den weg von helvetien nach dortmund lege ich gewöhnlich zwei mal im jahr zurück, mit zwischenhalt im schieferhof in hennef. diesmal wollte ich eine neue location testen: living room in kaarst. vom ijsberen- und rheinforum mit informationen versorgt (danke willem2 und wolfl) machte ich mich dienstag 25.11. auf den weg. nach über sechsstündiger zugfahrt dann in neuss angekommen und ein taxi nach kaarst genommen. dort um 16 uhr im ISA sporthotel eingecheckt, das vom LR für mich reserviert worden war.
    zu fuss zum LR (sind nur 4 minuten) und voller vorfreude dort eingetreten. freundlich empfangen, von einer sehr ansehnlichen jungen deutschen (? - name vergessen) dame rumgeführt. schnell aus den kleidern und auf eigene faust rumgetigert. abgesehen vom fehlen eines raucheraquariums und einer ruhezone gefiel mir der laden und frauentechnisch sahs auch gut aus.
    zuerst mal sauna zusammen mit einer jungen lady, die ihren namen mit triki angab. super! wolfl hatte sie mir empfohlen. leider habe ich sie später nur noch gesehen, wenn ich gerade eine ruhepause nötig hatte... und dann hatte ich mein übliches problem: ich hatte eine namenliste, aber wen fragen?
    zunächst war aber diesbezüglich alles bestens: eine nicht ganz junge, nicht ganz schlanke dame mit kurzem roten haar (so ungefähr auch von wolfl ohne namen beschrieben) reichte mir von der anderen seite der bar ein von mir bestelltes wasser. ich fragte nach ihrem namen: ilka. noch mal superrr! sie war mir von willem2 empfohlen worden. längeres interessantes gespräch, ab ins kino und dann aufs zimmer. sie will nicht, dass mann zu ausführlich wird (aus einsichtigen gründen). es war sehr gut für ein erstes mal. beim nächsten treffen ist vielleicht noch etwas feintuning nötig.

dann war relaxen angesagt, ich setzte mich in die lounge und schaute dem treiben zu. lange blieb ich nicht allein, eine junge, schlanke dame, blond, mit einem für mich sehr attraktîven gesicht, (sie erinnerte mich an eine verflossene liebe), kim mit namen, mischung rumänien/russland, setzte sich neben mich, versuchte mich in ein gespräch (auf englisch) zu verwickeln und machte sich bald an mir zu schaffen. ich hatte mir fest vorgenommen, eine längere pause zu machen. und blieb zunächst gelassen, wehrte sie aber auch nicht ab. interessiert stellte ich dann fest, wie mein kopf und mein wille allmählich ausgeschaltet wurden (ich kann mich ganz gut neben mich stellen und mir zuschauen). ich folgte ihr aufs zimmer. sehr schön mit FO und lecken, was ihr zu gefallen schien, dann doggy und missio. absch(l)uss und die halbe stunde war um. später hab ich sie an der spielkonsole gesehen, wo wir noch etwas quatschten.
    wieder pause, essen (war ok), gaffen.
    später dann von zwei spanierinnen angesprochen, (namen vergessen), mit der einen aufs zimmer, kann mich an nix erinnern.
    viel später länger eine füllige dame beobachtet, die einsam an der bar sass. sehr schöne augen. ging dann zu ihr, alina, der name, aus marokko. da war ich kürzlich gewesen, das gesprächsthema war gegeben. nach einer halben stunde auf dem zimmer gelandet. da wirkte sie dann nicht mehr ganz so interessiert, obwohl der service an sich ok war.
    fazit: da muss ich wieder hin (in vier monaten) um meine eindrücke zu vertiefen.

Helveter

ps. die fahrt nach dortmund machte ich dann mit dem öv, IKEA kaarst (s-bahn haltestelle) ist keine viertelstunde zu fuss entfernt.

Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Hallo Helveter,

Tolle Nachricht hast du geschrieben uber Livingroom.

Bergm550

Last Online
    13 maart 2014 @ 15:51
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

gisteren avond ook even bij LR geweest.
    ik was er zo rond half 7 en het was heel druk met de dames!!
    de ijsberen waren echt in de minderheid. vaak merk je dan dat de dames zich gaan vervelen , maar dit was niet het geval, alles behalve dat zelfs!!! de sfeer zat er goed in
    blijft een leuke tent , living room

groetjes joris

Last Online
    24 maart 2011 @ 23:23
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Hallo,

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    @ Toppie
    Je hoeft volgende week niet naar Living Room te gaan ; je geliefde Gabi is dan niet aanwezig :D

wann ist denn Gabi wo anwesend???

mit einer so engagierten Dame würde ich gerne mal daten.

Traumtänzer
    dem daten Spaß macht

Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Traumtänzer Bekijk bericht
    Hallo,

Traumtänzer
    dem daten Spaß macht
    Warum schreibst du einfach nicht eine private Nachricht an Gabi?

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard LR 4 december 2008

Gisteren mezelf maar eens een sinterklaasje cadeautje gegeven in de vorm van dvp’s. Tegen half 2 kwam ik in Kaarst aan en overhandigde mijn eerste sinterklaascadeautje het vrijkaartje voor LR. De Thekefrau verwelkomde mijn erg vriendelijk en feliciteerde mij met het vrijkaartje. Nadat ik vroeg of ik de badslippers beneden kon vinden, stelden ze voor om een dame met mij mee te sturen om alles nog een keer te laten zien. Dat vond ik wel een beetje te veel eer en heb aangegeven dat ik zelf wel even onderzoek uitging. De vriendelijke ontvangst vind ik erg leuk en geeft mij een goed gevoel.

Nadat ik mijn ijsberenvel had aangetrokken ben ik op zoek gegaan naar mijn cadeautjes. Dat ging redelijk goed, want er waren nog maar een paar ijsberen en zeker wel 10 dames. Al deze dames lieten blijken dat ze wel met mij naar de kamer wilden. Vreemd, dat gebeurt mij nooit als ik een keer de kroeg naar binnen ga. Waar zou dat toch aan liggen?

Ik ben heerlijk op een bankje gaan zitten en al snel kwam Sabrina(du) naast mij zitten. Eigenlijk niet echt mij type, maar ze was leuk gezelschap. Later kwam ook Willem binnen lopen en als een echt sinterklaas nam ook hij weer wat lekkers mee. Omdat ik Sabrina op het bankje toch wel leuk begon te vinden, besloten wij ons terug te trekken op een kamer. Ik kan niet anders zeggen dan dat de service prima was.

Terug in de bar zag ik Thea, de dame waar ik de vorige keer ook mee op de kamer geweest. Snel ben ik naast haar op het bankje zitten en lekker dicht tegen haar aangekropen. Erg leuke dame, prachtig lichaam en een mooie lach. Het was dan ook onvermijdelijk dat ik met haar naar de kamer ging.

Terug van de kamer, was het alweer bijna tijd voor eten. In de bar bij Willem op het bankje gaan zitten om te wachten op ons voer. Tussendoor kwam de Thekefrau ons meedelen dat het voer iets vertraagd was. Trouwe ijsberen als wij zijn, hebben wij geduldig gewacht totdat de bewaarders de bakken met voer binnenbrachten. Met het eten aan de bar gaan zitten, zodat we een mooi uitzicht over de dames hadden.

Achter de bar verscheen een dame met een prachtig figuur. Omdat ik nog niet alle cadeautjes had uitgepakt:teuflisch, ben ik maar eens op onderzoek uitgegaan. Ik was weer op een bankje gaan zitten en al snel had ik oog contact met deze mooie dame die vroeg of ze naast mij mocht komen zitten. Vreemd dacht ik nog, meestal wordt mij niets gevraagd en wordt ik met huid en haar verslonden. Maar Jessica(roe) mocht wel naast mij komen zitten en al snel kwam de sleutelvraag. Ik kon natuurlijk weer geen nee zeggen en als een mak lammetje volgende ik haar naar de kamer. Op de kamer heeft zij mij vakkundig afgewerkt. Maar goed zoals ik geleerd heb. Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. Hoewel ik zelf heb betaald voor dit cadeautje:green_smi.

Beneden kwam ik Willem weer tegen en ook Ace2 was weer van de partij. Willem maakte echter al weer aanstalten om te vertrekken.Nog maar net bekomen van de sessie met Jessica, besloot ik mij weer in het jachtgebied te begeven.

Lopend naar de bar, werd er een been uitgestoken, die vol mijn edele delen raakte. Normaal gesproken ben ik niet gediend van dit soort praktijken, maar dit keer had de dame toch mijn aandacht. Dat kleine geile opdondertje(in de goede zin van het woord) was Patricia uit, jawel hoe kan het ook anders, Roemenië. Maar Patrica heeft iets dat ik vandaag nog niet bij een dame had gevoeld. Ze is klein en iets gezet, maar vooral door haar uitstraling en mooie ogen was ik direct verkocht. Aan de bar begon ze al flink in mijn nek en op mijn mond te zoenen en binnen de kortste tijd stond mijn paal alweer recht vooruit. Omdat ik dit heel graag op de kamer wilde voortzetten, zijn we vetrokken uit de bar. Toch lastig om zo’n paal die recht vooruit steekt onder je ijsberenvel te verbergen.

In de bar weer op het bankje gaan zitten en al snel kwam Patricia weer bij mij zitten. Omdat ze ook naar de paaldans act wilde kijken, besloot ze bij mij op schoot te gaan zitten. Oei en dat was best zwaar, zeker toen ze ook nog eens met de muziek mee begon te deinen. Ook mijn edele delen zaten behoorlijk beknelt. Maar als sterke ijsbeer, laat je daar natuurlijk niets van merken. Na een tijdje gingen we beide weer onze eigen weg.

Na de sessie met Patricia was ik aardig uitgeput en heb, om alles een beetje te verwerken, een biertje gedronken. Gezien de situatie, moe en alcohol, geen goede combinatie is om nog een 250 km door het donker te rijden, heb ik de thekefrau gevraagd om een kamer te reserveren in het hotel.

Omdat ik niet meer naar huis hoefde te rijden ben ik met een ijsbeertje aan de bar gaan zitten en heb ik nog lekker een biertje gedronken. Al snel kwam ook de pizza, waar ik heerlijk van heb gesmuld.

Nog zittend aan de bar kreeg ik weer oogcontact met Patricia en na elkaar een beetje geteasd te hebben, stonden we al snel weer bij elkaar in de armen. En begon het liedje weer van voren. Likken aan mijn tepels, zuigzoenen in mijn nek en uitgebreid tongzoenen. En zelfs na 4 keer kameren stond mijn paal weer paraat. Voor de 5e keer deze dag toog ik met mijn dame naar de kamer en de sessie was weer net zo geil als de eerste sessie met haar.

Vervolgens heb ik in de bar nog een paar biertjes gedronken en ben tegen half drie naar het hotel gegaan. In het hotel netjes aangeven dat er was gereserveerd door LR. De kosten voor het hotel zijn € 50,-- zonder ontbijt. In mijn hotelbedje ben ik heerlijk in slaap gevallen en heb gedroomd van Patricia en mijn andere cadeautje van die dag.

Deze ijsbeer gaat proberen om een winterslaap te houden tot halverwege januari. De goede voornemens die ik vorig jaar had, zijn goed uitgekomen. Ik was vorig jaar voornemens om meer naar de saunaclubs te gaan. Dat is goed gelukt. In 2008 heb ik 25 keer een club bezocht, tegen 5 keer in 2007. Mijn goede voornemen voor 2009 is, om zelf dames uit te kiezen ipv uitgekozen te worden door de dames. Maar of mij dat gaat lukken?

Ik wens nu alvast alle ijsberen een heel leuke en gezellige december feest maand en heel veel dvp’s, maar vooral gezondheid in 2009.

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    13 april 2025 @ 07:13
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard LR, donderdag 4 december

Ongeveer 3 weken geleden zat ik op een hotelkamer, heel alleen. Ineens ontving ik een sms-je van Toppie33 die in LR zat. “ Raad eens wie naast mij staat?” schreef hij. Ik wist wie hij bedoelde en belde hem op. Ik kreeg een (toen nog) lachende Toppie33 aan de lijn, maar voor hij iets kon zeggen werd de telefoon uit zijn handen gerukt door een dame, die er mee weg liep en vervolgens met mij een kwartier ging ouwenhoeren. Later vertelde Toppie33 mij: “ Ze gritste de telefoon uit mijn hand en liep weg. Ik stond erbij en keek er naar. Maar ik heb toch maar mooi een date voor je geregeld.” “ Het enige wat je hebt gedaan is de telefoon aangenomen.” zei ik lachend. Maar Toppie33 had gelijk: ik had een date. Achteraf zou blijken dat dit een van de laatste wapenfeiten van Toppie33 zou zijn. :o

Ik zal een keer of vijf in LR zijn geweest en altijd met een doel. Dat doel was belangrijker dan LR zelf. In het begin vond ik LR een ietswat rustige club met zeker potentie tot meer. De laatste keer dat ik in LR was, was mijn doel er niet en het hoogtepunt van het bezoek was mijn ontmoeting met Willem2. Maar toen ik eenmaal over mijn teleurstelling heen was, kon ik de club eens goed in mij opnemen. Zeker na zessen, waren er redelijk veel (mooie) vrouwen en ook ijsberen met een gezellige sfeer. Dat beeld zou later ook door mij bekende mede-ijsberen worden bevestigd.

Ik zou zo rond 16.00u. aankomen, maar ik was ruim op tijd vertrokken. Daardoor kon ik nog eerst voor taxi spelen. Ook ik moet mijn hobby bekostigen.
    Om 16.00u. arriveerde ik en ik wachtte even met naar binnen gaan. Dat deed ik na 5 minuten. Ik werd vriendelijk welkom geheten. Ik betaalde netjes en terwijl ik stond te wachten kwam een (naar ik later begreep) een griekse dame (ILoveThaiGirls: let je op) op mij af. “ Du sehst nett aus” zei ze. Ik keek haar lachend aan, waardoor zij veronderstelde dat haar omzet was veilig gesteld. Maar niets is veilig als Ace2 in de buurt is………………………….
    Ze pakte mijn hand en zei: “ Soll ich dich glucklich machen?” “ Ich bin schon glucklich” bekende ik eerlijk. “ Mit mir?” vroeg ze quasi bedroefd. Ik lachte geheimzinnig en liep met mijn badjas naar beneden, al waar ik mij om kleedde. Alvorens te douchen, besloot ik eerst te gaan toileteren. Dat deed ik met succes en toen ik weer terug liep hoorde ik een bekende stem vanaf de whirlpool. Ik stond stil om er zeker van te zijn dat het ook een bekende stem was. Een dame die langs mij liep keek mij aan en zei: “Ist etwass los?” Ik keek haar aan en zei: “ horror stimme.” Daarna liep ik naar de whirlpool waar Willem2 in lag met samen een schone dame die luistert naar de naam Gabi. Ik gaf Willem2 een hand en hij stelde mij voor aan een heerschap dat naast de whirlpool stond. “ Dat is TimJava” zei Willem2. “ Oh” zei ik “ jij schrijft wel eens op het forum.” Willem2 moest lachen “ Niet zoveel onzin als jij.” En ik werd voorgesteld als Ace2. “ Wees gerust” zei ik tegen TimJava “gewoon doen en ik maak er wel iets moois van.” Angstig keek TimJava naar Willem2, die zijn schouders ophaalde en zei tegen TimJava: “ Je was gewaarschuwd. Ace2 stond op de agenda.” Ik moest lachen en sloeg TimJava op zijn schouder “Maak je geen zorgen. Als ik klaar ben met mijn verhaal denkt iedereen dat je een fokstier bent met een lul van 30 cm. die een stuk of 7 vrouwen heeft afgewerkt. De droom van iedere ijsbeer.” Het viel mij op dat Willem2 werd behaagd, gekust en gestreeld door Gabi. “ Dat wil ik ook” dacht ik. “ Zou je mij niet eens voorstellen?” zei ik tegen Willem2. Dat deed Willem2 dan ook. “ Dass ist AceZwei” zei Willem2 tegen Gabi. Ik stak mijn hand uit en stak mijn borst trots naar voren (en hield mijn buik in). Gabi gaf mij een hand en ik zag aan haar ogen dat ze dacht “ AceZwei?.......Niemahl von gehohrt.”
    Net toen het gezellig begon te worden zag ik een dame aankomen die riep: “ Ace, where are you?” Ik werd op het matje geroepen en ging mij snel douchen. Daarna liep ik naar boven en ging aan de bar zitten. In de barruimte was het gezellig druk. Er waren al redelijk wat vrouwen en ook best wel wat ijsberen. Als eerste trof ik een Thaise dame aan, die uiteraard mijn aandacht kreeg. Ze bleek naar de naam Joy te luisteren. “ Do I know you from some where?” vroeg ik haar. Ik kreeg een harde stomp tegen mijn schouder. “ He, watch out.” zei ik “ don’t you know?, my name is Hercules.” Ik werd alleen maar uit gelachen.
    Ik liep maar door naar mijn afspraak die al wat te drinken had klaar gezet. Ik gaf haar weer een zoen. We kletsten wat bij, over het verleden, heden en de toekomst. De dame vertelde dat het haar was bij gebleven, z’on 3 jaar geleden, dat ik in de GT-tuin zat (op haar te wachten), terwijl zij in burgerkledij naar de tuin rende (om er zeker van te zijn dat ik niet zou worden verschalkt door een meedogenloze concurrente). Ze riep mijn naam en ik wist niet hoe snel ik naar haar moest lopen. Ik gaf haar toen een zoen en ze voelde gelijk een flinke erectie. Ik vond dat het toppunt van mannelijkheid. Zij vond het erg lachwekkend. Terwijl ze deze herinnering ophaalde streelde ze mij en voelde (toevallig?) aan mijn penis. En ja……………………die stond al weer fier overeind. Ze lachte en gaf mij een tedere zoen “ We stay together for the rest of our lives” (RPLover: je leest het goed) zei ze lief. Deze romantische sfeer werd bedorven door Willem2 die zich in een goed gesprek mengde. Hij vertelde mijn date dat ze er goed uit zag, terwijl hij een zoen gaf. Ik gaf hem een mep. “Kijken doe je met je ogen, niet met je lippen.” zei ik tegen Willem2. Deze aansporing was voor Willem2 voldoende aanleiding om een nekmassage aan de dame in kwestie te geven. Mijn afspraak stond op en liep weg. “ Kijk nou eens wat je hebt gedaan.” zei ik. Ondertussen kwam Gabi poolshoogte nemen. “ Meine freund Toppie war ganz glucklich dass du gesagt hatte dass er eine schone mann ist.” zei ik tegen haar. “ Kannst du dass auch uber mich sagen?” en ik streek met mijn handen door mijn haar, terwijl ik mijn ogen ietswat dicht kneep. “ Fur 5;= euro extra” zei Gabi. “ De prijzen liggen hier lager dan in GT” zei ik tegen Willem2.
    TimJava was ondertussen in geen velden of wegen te bekennen. Ik had hem nog wel op een dame zien aflopen, maar verder was ik het spoor bijster. “ Die is al weer aan het neuken.” zei Willem2. “ dat van die fokstier klopt dus wel.” zei ik. Wij werden echter gestoord door de griekse dame die mij aan het begin ook al had benaderd. Echt slecht zag ze er niet uit, beter dan ik waarschijnlijk, maar toch………………………. Ze ging tussen ons in zitten en streelde mijn arm. Ik keek haar met ietswat gesloten ogen aan zei: “ Viele hare habbe ich. Machen haren dich lustig?” Ze knikte van “ja”. Ze liet haar tong zien, waar een piercing in zat. “Ich habe auch eine im musschi” zei ze. “ Auwa” antwoordde ik. Ik maakte haar duidelijk dat ik al een afspraak had. Dat bleek toevallig haar beste vriendin te zijn en ze stelde voor dat zij op mij zou letten. Dat leek mij niet z’ on goed idee. Gelukkig vertrok ze weer.
    Dat gaf mij even de tijd om al het schoons in LR te bewonderen. Ineens kwam een grote lange vrouw met gigantische borsten op Willem2 afgelopen die hem een zoen gaf. Als ik al geen afspraak zou hebben gehad, dan zou ik zorgen dat ik met haar een afspraak had. Ze zoende Willem2 een paar keer en ik dacht: “ Wat heeft hij wat ik niet heb?” , dus stak mijn gezicht tussen de 2 tortelduifjes in. Ook ik kreeg mijn rechtmatige zoenen. Helaas liep ze door.
    Misschien was dat maar goed ook, want mijn afspraak kwam er weer aan. Ze keek mij boos aan: “ What did you do?” Ik probeerde zo verbaast mogelijk te kijken. Willem2 begon te lachen “ Je hebt overal lipstick op je gezicht” zei hij. Het werd tijd om naar de kamer te gaan en dat deden wij dan ook.

Op de kamer was het weer als van ouds. De sex was goed en ik kreeg te horen dat het de beste sex ooit was “ This time you are sweet and soft. This was the best ever.” zei ze. “ You say that every time.” zei ik lachend. Ik vermaakte mij in ieder geval opperbest. Maar eerlijk gezegd viel ik op een gegeven moment ook in haar armen in slaap. Toen ik wakker werd zei ik tegen haar: “You have to say to every body that I fuck you so much, that I dy and fall a sleep.”
    Ondertussen werd ik op de hoogte gehouden van het oorlogsgeweld in GT. Er werd geen vrede getekend, zoals ik eigenlijk een beetje had verwacht. “ Het is toch een gore neukfabriek.” dacht ik bij mijzelf.

Zo rond 20.30u. dacht ik even te pauze de nemen en mij even te douchen om daarna weer verder te gaan als een echte ijsbeer. Terwijl ik naar de douche liep zag ik bij de whirpool Willem2 (die beloofd had om om 20.00u. te vertrekken) en TimJava staan. Ze waren aan het lachen en ik dacht, daar waar wordt gelachen moet ik ook worden gesignaleerd. Ik liep op de heren af en vroeg over welke mop van mij ze aan het lachen waren. Willem2 keek mij aan en zei: “ Zo te zien heb jij je wel vermaakt. Je ziet er niet uit.” Nu zegt men dat wel vaker, maar nu klonk het als een compliment. Ik keek trots om mij heen, of misschien enkele aanwezige vrouwen dit ook hadden gehoord. Ik zag enkele zeer fraaie exemplaren. Nu begreep ik waarom Toppie33 op het laatst liever naar LR wilde gaan en GT min of meer verliet. Zo zag ik enkele zeer slanke mooie dames, waarvan 1 met geblondeerde haren, met een gebruinde huid. “ Dat lijken mij nu echte Ace2-meisjes.” zei ik tegen TimJava. Volgens mij vond hij het meer TimJava-meisjes. “ Blijf jij nu maar bij je date. Dat gaat toch goed.” zei Willem2. “ dat is waar” dacht ik “ik heb een date en ik kwam afgepeigerd van de kamer.” Aan de ene kant moest ik monogaam en netjes blijven, maar aan de andere kant moet iedereen natuurlijk wel denken dat ik een seksgod ben. Serieus keek ik naar TimJava en met mijn wijsvinger tikte ik op zijn blote borst, terwijl ik zei: “ Jij gaat schrijven op het forum dat ik op mijn knieeen van de kamer kwam, waar je zoveel gegil, gekrijs en lawaai had gehoord. Je schrijft dat je onder de indruk was van de mannelijke verschijning die van de kamer kwam en het eerste woord dat in je op kwam was “ fokstier”, Ace2 de dekhengst. Ik mail je de tekst wel door.” Ik draaide mij om en zag mijn date al weer staan. Ik liep op haar af en ik kreeg een klap (waarom slaat iedereen mij toch altijd?). Ik zei: “ Watch out, I am the Hercules from Golden Time and I can make karaty.” en ik maakte enkele trapbewegingen. Het resulteerde niet tot angst, want de dame begon ook karate-bewegingen te maken. Dit tot groot genoegen van 2 ijsberen en 3 dames die ons begonnen aan te moedigen. Waaronder de griekse dame met de piercing. Die begon aan mij te hangen en te friemelen. Dat vond mijn levensgezellin minder gelukkig. Ik werd uiteindelijk mee genomen naar de kamer waar ik mij tot 22.30 nog erg goed vermaakte. Helaas komt aan alle goede dingen een einde en zo ook aan mijn verblijf in LR. Maar eerst gingen wij ons douchen. Er stond al een dame zich te douchen. Mijn vriendinnetje moest een haarknijper hebben die ze van het andere meisje kreeg. Mijn date zei tegen de andere dame: “ I am sorry, I forget mine one. At home I have 20.” De andere dame keek begrijpend tot ik zei: “ I have also many at home. The pink one is my favorite.” He is from Holland and comes too much in Golden Time.” zei mijn vriendinnetje. De andere dame knikte meer begrijpend, maar maakte zich toch snel uit de voeten.

Ik nam uiteindelijk met pijn in mijn hart afscheid, kleedde mij om en liep naar buiten. Buiten vroeg ik mij af: “zouden ze hier ook mondharmonica’s hebben?” En ja hoor…………………. ineens hoorde ik het melodramatische geluid van een mondharmonica. Ik stapte in mijn auto en reed weg richting horizon, terwijl ik neuriede: “ I am a poor lonesome icebear, fucking far away from home………………………..”

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Serieus keek ik naar TimJava en met mijn wijsvinger tikte ik op zijn blote borst, terwijl ik zei: “ Jij gaat schrijven op het forum dat ik op mijn knieeen van de kamer kwam, waar je zoveel gegil, gekrijs en lawaai had gehoord. Je schrijft dat je onder de indruk was van de mannelijke verschijning die van de kamer kwam en het eerste woord dat in je op kwam was “ fokstier”, Ace2 de dekhengst. Ik mail je de tekst wel door.” [/I]
    Klopt, maar ik heb begrepen dat de dames hier ook mee lezen.
    Als ik dat had geschreven, moet jij net als ik ook 7 keer naar de kamer. Dan komen er nog meer vrouwen achter je aan en ik krijg minder aandacht.

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    Klopt, maar ik heb begrepen dat de dames hier ook mee lezen.
    Als ik dat had geschreven, moet jij net als ik ook 7 keer naar de kamer. Dan komen er nog meer vrouwen achter je aan en ik krijg minder aandacht.
    Ja, dat zit er dan natuurlijk wel een beetje in................

Last Online
    19 november 2016 @ 14:33
    Discussies
    10
    Thanks
    0

Standaard Livingroom 6 december

Door omstandigheden had ik gisteren veel meer tijd vrij dan gepland.

Aangezien ik geen zin had om de hele dag thuis te blijven, beloot ik om naar een saunaclub te gaan.
    De vraag was alleen: Welke ????

Ik zat te denken aan VV (aangezien ik daar al lang niet meer was geweest) of LR (waar ik het de laatste paar bezoeken uitstekend naar mijn zin had).

Aangezien er afgelopen vrijdag een party was bij LR, was ik bang dat het met het aantal aanwezige dames tegen zou kunnen vallen.

Na een beetje research-werk op dit forum, en info die een collega-ijsbeer me via prive-berichten gaf, ben ik toch maar naar LR afgereisd.

Ik was rond 12:30 uur aanwezig, na de altijd zeer vriendelijke ontvangst heb ik mijn badjas aangetrokken en ging boven in de bar zitten.
    Het aantal dames viel me tegen, ik schat rond de 10-15.

Om het wachten wat te veraangenamen heb ik een saunarondje gemaakt, uitgebreid gebubbeld, etc..
    Tijdens het bubbelen heb ik uitgebreid de kans gehad om de "nieuwe" masseuse aan het werk te zien.
    Deze uiterst aantrekkelijke dame (blond, ik schat midden 20) wist wat ze deed, en ik wist meteen dat ik vandaag ook gemasseerd ging worden (doe ik anders nooit).

Zo tegen 15:45 uur zag ik Marina en Xenia rondhuppelen bij de sauna.
    Ik heb me geen moment bedacht, en sprong uit de Whirpool om me bij de dames te begeven.

Uiteindelijk resulteerde dit in een kamerbezoek met Marina, hetgeen zoals verwacht zeer, zeer goed was.

Na de sessie met Marina heb ik lekker gegeten, de eerder voorgenomen massage ondergaan, en uitgebreid rondgekeken naar het aanwezige vrouwelijk schoon.

Ondanks al dit aanwezige vrouwelijk schoon, was er voor mij maar 1 echte optie voor mijn 2e kamerbezoek: Xenia.

Maar helaas is ze vrij moeilijk te "vangen"

Uiteindelijk, na vele uurtjes ben ik erin geslaagd om haar te strikken voor een kamerbezoek.
    Ze had weliswaar een "andere gast", maar zou aansluitend direct naar me toe komen.
    Dit zou een half uurtje duren, maar uiteindelijk duurde het ruim een uur (inclusief wachttijd voor de sleutel) voordat ik met haar naar de kamer ging.

Ze vertelde me dat ze liever direct met me naar de kamer was gegaan, omdat haar vorige gast een "klootzak' was, die enkele malen heeft geprobeerd om zonder condoom te neuken.
    Zij heeft hem duidelijk te verstaan gegeven dat dit absoluut niet gebeurd, waarop hij pissig op haar werd.
    Hij heeft zelfs aangegeven zich hierover te beklagen, en negatieve stukken over haar te schrijven op internet. Het betrof een duitse gast, dus waarschijnlijk komen deze stukjes op een duits forum.

Terug naar mijn kamerbezoek.
    Het was het lange wachten meer dan waard, ongelofelijk wat deze kleine meid allemaal met een vent kan doen.
    Na een uur, het was inmiddels 01:00 uur, moe maar voldaan van de kamer gekomen.

Na een rit van een klein uurtje ging ik om 2:15 uur naar bed en heb daar nog de hele nacht gedroomd van Xenia, en haar vriedin Marina.

Last Online
    Gisteren @ 16:56
    Discussies
    24
    Thanks
    2.046

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tegeil Bekijk bericht
    .

Tijdens het bubbelen heb ik uitgebreid de kans gehad om de "nieuwe" masseuse aan het werk te zien.
    Deze uiterst aantrekkelijke dame (blond, ik schat midden 20) wist wat ze deed, en ik wist meteen dat ik vandaag ook gemasseerd ging worden (doe ik anders nooit).
    Leuke meid hé. Maar let op ze heeft een Nederlands vriendje gehad dus ze verstaat alle geile woordjes

Last Online
    19 november 2016 @ 14:33
    Discussies
    10
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molaar Bekijk bericht
    Leuke meid hé. Maar let op ze heeft een Nederlands vriendje gehad dus ze verstaat alle geile woordjes
    Dat ze inderdaad tegen enkele andere ijsberen die in het bubbelbad zaten, toen ik op de massagetafel lag.

Was jij een van deze ijsberen ???

Last Online
    Discussies
    4650
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Traumtänzer Bekijk bericht
    Hallo,

Traumtänzer
    dem daten Spaß macht

Meistens Mittwoch (und Donnerstag).
    Dieser Woche nur Donnerstag.

Last Online
    Gisteren @ 16:56
    Discussies
    24
    Thanks
    2.046

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tegeil Bekijk bericht
    Dat ze inderdaad tegen enkele andere ijsberen die in het bubbelbad zaten, toen ik op de massagetafel lag.

Was jij een van deze ijsberen ???
    Ja, ik zat er inderdaad ook bij :D

Last Online
    Discussies
    4650
    Thanks
    46

Standaard

Ondanks dat sommigen denken dat ik 3 December niet aanwezig was in Living Room ; heb ik getuigen te weten joris69 en naughtyboy. De eerste kwam op afspraak de tweede was weer een stouterd. Bij binnenkomst omstreeks 4uur was het nog redelijk rustig. Ik schat 12-16dames. Later trekt dat dan aan tot ongeveer 40 dames en omstreeks 9uur hebje dan al wel wachttijden.

De 4de December ben ik trouwens weer naar Living Room geweest. Zie ook de berichten van Ace2 en de meer waarheidsgetrouwe versie van timjava :D. Ik zal nog eens een paar keer reageren op die Ace2 want zijn fantasie slaat afentoe op hol. Is ook wel begrijpelijk indien hij naast een thaise dame staat. Ik kan wel zeggen thaise dame maar ook een griekse of de roemeense Eva doet hem stuiteren. En hij begint te stotteren bij een duitse. Het is wel grappig om te zien.

Last Online
    23 november 2020 @ 17:03
    Discussies
    7
    Thanks
    2

Standaard

Na weer een lang rit door ons landje, was ik rond 19.15 uur in Living Room.
    De rit heeft weer voor veel ergernis gezorgd, vooral veroorzaakt door al die automobilisten die moeten kijken hoe 2 mede automobilisten en schadeformulier aan het invullen zijn :angryfire GEWOON DOORRIJDEN zou ik willen roepen. Enfin, eenmaal omgekleed tot ijsbeer weer een prima tijd in Living Room gehad, ondanks dat mijn "vaste reden" om naar deze club te gaan er niet (meer) is.. De "pole" in de huiskamer had deze avond en bepaalde aantrekkingskracht op de dames, ik heb vele dames zien hangen, klimmen, glijden en andere moeilijke dingen zien doen , en het zag er allemaal erg lekker uit..

Ik heb ook nog wat met Roemeense Monique, was weer errug lekker

Groeten Eagldriver :wink: :wink:

Last Online
    25 maart 2019 @ 18:45
    Discussies
    13
    Thanks
    114

Standaard

Gisteren mijn tweede bezoek gebracht aan Living Room. De eerste keer was ergens in mei van dit jaar en was niet echt succesvol. Een sessie destijds met een Marokkaanse was puur slecht en met een Duitse ging wel. Maar de indruk was niet goed genoeg, om nog een keer op korte termijn terug te komen.

Een half jaar later was de tijd weer rijp en dus gaf ik Living Room een tweede kans en deze keer heb ik me goed vermaakt. Drie sessies in totaal, waarbij de eerste was met een Poolse dame met de naam Sara. Mooie dame met helblond Cleopatra achtig kapsel. Ze gaf me aan dat ze sinds een aantal weken in Living Room werkte en daarvoor in Samya actief was. De actie op de kamer was goed. Tongzoenen, beffen, vingeren, en tenslotte neukend afgemaakt. Niets verder op aan te merken.

Dat het echter nog beter kon, liet me een nog mooiere Letse merken. Ik had deze pracht van een vrouw al eerder die avond opgemerkt, waarbij ze een beetje mystiek op een barkruk de boel in het vizier hield en afwachtte wat ging komen. Nadat ik net de sessie met Sara erop had zitten kwam ik haar aan de bar tegen, maar wilde haar nog niet aanspreken, omdat het nog te vroeg was om meteen weer te gaan kameren. Ik heb haar toen even goed kunnen bekijken en zag dat ze een andere klant weigerde (kieskeurig?). Even later kon een andere ijsbeer wel zijn slag slaan en toen zag ik dat ze ruim de tijd nam op de bank om haar klant beter te leren kennen. Ik wist toen dat ik haar na afloop van die sessie moest gaan aanspreken.

Zo gezegd, zo gedaan. Ruim anderhalf uur later was ze weer terug in de living room en ik sloeg meteen mijn slag. En inderdaad, we hebben ruim drie kwartier gepraat over van alles en nog wat alvorens we de kamer opzochten. Ze komt uit Letland vertelde ze en was voor vier dagen in Living Room onder de naam van Estella. Ze heeft verder vorig jaar even gewerkt in YY onder de naam van Ilse. Tijdens het zoeken naar de naam Ilse kwam ik haar draadje tegen en daar zag ik dat ze wel vaker opeens opduikt en ook pas geleden nog gewerkt heeft in VV. Verder werkt ze voornamelijk in Zwitserland - daar onder de naam van Danica. Ze zou meteen na sluitingstijd weer vertrekken naar Letland om daar een examen te maken voor haar studie Economie.

Op de kamer was alles perfect. Het enige minpuntje was dat ze zich niet liet vingeren. Voor de rest was het een onvergetelijke ervaring. Zo onvergetelijk, dat we na een korte douche en drinkpauze om 01.45 uur nogmaals de kamer bezocht hebben.

Jammer dat Estella (Ilse/Danica) niet regelmatig in deze of een van de andere clubs te vinden is. Ik zal in ieder geval het forum in de gaten houden om te zien of ze binnenkort weer ergens opduikt.

Mijn 2e avondje Living Room is deze keer dus goed bevallen. Dat smaakt naar meer en de club zal me op korte termijn weer een keer als klant mogen begroeten.

Last Online
    Discussies
    4650
    Thanks
    46

Standaard

Donderdag ben ik weer naar Living Room geweest. Getuigen van deze gebeurtenis zijn onder andere boeddha14, Caligula, Wolfl geweest.
    Het was bij binnenkomst om een uur of 5 al wel redelijk bezet wat in de loop van de dag alleen maar toeneemt. Het blijft meer en meer een avondclub.
    Paar vrouwen die weer aanwezig waren : Alexandra, Alice, Carmen van VV de blonde, Dunya, Estefania, Eva, Gabi, Gabriella, Ilka, Joy, Kira, Monique, Sandra, Silvi, Sonja, Tanja, Thea, Vanessa, Zoe en dan nog zo'n 20 tot 25 dames.
    Het warme water was een beetje op . De whirlpool was daardoor wat koud maar de sauna was daarentegen bloedheet. Net als op de kamers

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Donderdag ben ik weer naar Living Room geweest. Getuigen van deze gebeurtenis zijn onder andere boeddha14, Caligula, Wolfl geweest.
    Het was bij binnenkomst om een uur of 5 al wel redelijk bezet wat in de loop van de dag alleen maar toeneemt. Het blijft meer en meer een avondclub.
    Paar vrouwen die weer aanwezig waren : Alexandra, Alice, Carmen van VV de blonde, Dunya, Estefania, Eva, Gabi, Gabriella, Ilka, Joy, Kira, Monique, Sandra, Silvi, Sonja, Tanja, Thea, Vanessa, Zoe en dan nog zo'n 20 tot 25 dames.
    Het warme water was een beetje op . De whirlpool was daardoor wat koud maar de sauna was daarentegen bloedheet. Net als op de kamers

Ik kan beamen dat Willem2 aanwezig was. Ik was er niet , maar ik weet het wel.

Last Online
    Discussies
    4650
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Ik kan beamen dat Willem2 aanwezig was. Ik was er niet , maar ik weet het wel.
    Oh ja, je moest de groeten hebben. Maar ja, ik wist al vooraf dat de groeten van mij aan haar sneller zouden gaan dan andersom Er is dus weer een hotline :D Oftewel wanneer ga jij weer naar Living Room

Last Online
    Gisteren @ 09:07
    Discussies
    14
    Thanks
    756

Standaard Living Room als echte vuurdoop? :-)

Na een valse start in Villo Vertigo (zie aldaar) dan toch echt het Duitse saunaclub leven leren kennen afgelopen weekend in Living Room.

Na de ervaring in Villa Vertigo, had ik bijna geen woord meer geloofd van wat er allemaal op dit forum wordt geschreven, maar gelukkig kwam ik een mede ijsbeer tegen van het forum, die op het punt stond te vertrekken naar Living Room in Kaarst. Beetje huiverig om nog een Duitse club te proberen, ben ik toch maar achter hem aangereden. En gelukkig maar!!! Wat een verschil. De club is een stuk minder mooi dan Villa Vertige, had dan ook bijna direct rechtsomkeert gemaakt, maar binnen voel je direct het verschil. Erotiek hangt in de lucht en de dames zijn duidelijk uit op sex (en uiteraard op je geld). Twee zeer goede kamer sessies gehad, met zoenen vol overgave, en heerlijk pijpen zonder en goede sex in verschillende standjes. Het geld meer dan waard, zeker omdat het verschil met wat ik tot nu toe in Nederland gewend ben, erg groot was.

Ben even de namen vergeten van de dames waar ik mee op de kamer was, maar de ene was een donkerharige dame van 1m60 uit Roemenie geloof ik. Na wat plagend dansen, begon ze al aan de bar te zoenen, werd hier zo opgewonden van dat we na minuut of 10 op de kamer gingen. Allemaal wat eenvoudiger dan in VV, maar de sex daarentegen was vele malen beter: pijpen alsof het je vriendinnetje is, en aantal heerlijke standjes doorgelopen en dat allemaal voor 50 euro. Ongelooflijk!

Daarna met een Poolse dame (blonde krullen) ook weer een super tijd op de kamer met zoenen vol overgave en zelfs pijpen tot het einde.In Nederland maak je dat niet vaak mee, zeker niet met een mooie dame van midden 20!

Kortom: Living Room heeft voor mij de dag en feitelijk ook het hele Duitsland verhaal gered. Kom hier zeker nog eens terug.

Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Daarna met een Poolse dame (blonde krullen) ook weer een super tijd op de kamer met zoenen vol overgave en zelfs pijpen tot het einde.In Nederland maak je dat niet vaak mee, zeker niet met een mooie dame van midden 20!
    Beste Mastermixer,

Waarschijnlijk heb je de lakens gedeeld met deze Daria, een blonde krullenbol uit Polen.

Sonny:wink:

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten