Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Weergegeven resultaten: 151 t/m 167 van 167
    Last Online
    Gisteren @ 09:07
    Discussies
    14
    Thanks
    756

Standaard

Dit is haar inderdaad, dank je wel Sonny!

Trouwens je opmerking bij VV is terecht. Ik zal niet op 1 dame een club beoordelen. Wel had ik een bepaald beeld bij het Duitse sauna wereldje en dat herkende ik bij VV totaal niet, en in LR wel. Lag niet alleen aan de dame, ook de sfeer in VV vond ik gewoon tam, niet erotisch en dan ook nog al de beetje vergezochte meerprijs voor die jacuzzi (schrijf je dat zo?). In LR voelde ik gelijk wel die spanning, en in combinatie met de goede dames was mijn dag toch nog goed!

Die Roemeense was volgens mij trouwens Patricia. Ga binnenkort weer eens langs, misschien ook bij de andere clubs GT en PHG. Jij bent nogal een Oase kenner lees ik, is dat ook leuk? Te vergelijken met 1 van bovenstaande clubs?

Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Jij bent nogal een Oase kenner lees ik, is dat ook leuk? Te vergelijken met 1 van bovenstaande clubs?
    Oase is in totaal niet te vergelijken met de clubs in NRW. Lees het topic Oase en krijg een indruk over deze club. Één duidelijk punt waarin Oase uitblinkt:
    Kwantiteit en kwaliteit van de dames. Maar ook hier is er een kans dat je een mindere treft. Dus ik wil geen hoge verwachtingen creëren. Ga er gewoon een keer naar toe.

Sonny:wink:
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 15 december 2008 om 21:51

Last Online
    15 april 2025 @ 22:08
    Discussies
    13
    Thanks
    19

Standaard

goedeavond, hier een kort verslag van zaterdag, op dag van 12h tot 19h bij GT geweest 1 snelle zakleeg klop actie met met Lia gedaan zakelijk en snel, verder erg rustig en wat oudere bekende dames geen jong bloed gezien. Dan maar naar LR even met Patricia gebabbeld en op jacht, tijdens de jacht werd er een nieuwe dame rondgleleid.
    Toen het meisje plaats nam op de kruk was ik er als eerste bij om ff te kijken ze stelde zich voor als Bonny, na korte babbel naar de kamer vertrokken ze was helemal nieuw in het vak. Pijpen deed zet met CD en was zenuwachtig ze is 22 jaar en heeft wel de ambitie om goed te worden. na enig pijp en befwerk op zijn hondjes af gmaakt. heb haar niet tot een hoogtepunt kunnen brengen maar liet stevig vingeren wel toe. Ga het volgnde keer weer proberen. een 6 en half voor het uur 100 betaald voor de ontmaagding in het vak
    Op naar de volgende keer!

Last Online
    Gisteren @ 20:03
    Discussies
    52
    Thanks
    5.143

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    Na de ervaring in Villa Vertigo, had ik bijna geen woord meer geloofd van wat er allemaal op dit forum wordt geschreven, maar gelukkig kwam ik een mede ijsbeer tegen van het forum, die op het punt stond te vertrekken naar Living Room in Kaarst. Beetje huiverig om nog een Duitse club te proberen, ben ik toch maar achter hem aangereden. En gelukkig maar!!! Wat een verschil. De club is een stuk minder mooi dan Villa Vertige, had dan ook bijna direct rechtsomkeert gemaakt, maar binnen voel je direct het verschil.
    Precies, MeesterMixer. Veel clubs kunnen een voorbeeld nemen aan de goede sfeer en service van LR. Zeker in vergelijking tot VV! Ik spreek uit ervaring.
    Maar ja, ieder zijn keuze natuurlijk .

Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Discussies
    20
    Thanks
    89

Daumen hoch Weihnachtsparty war einfach KLASSE!

Door drukke werkzaamheden was er nog niet van gekomen om een stukje over de afgelopen Weihnachtsparty in Living Room te schrijven.

Rond 15.00 u aangekomen en zoals gewoonlijk uiterst vriendelijk ontvangen. Van een echte feeststemming was toen nog niet zoveel te merken maar dat zo 's avonds snel veranderen.

Eerst dus maar even een paar uurtjes gekamerd met een leuke, lieve, Poolse blondine. Ondertussen werd het eten door twee bevriende ijsberen op de kamer bezorgd. 't Smaakte prima! Rode kool, Klöße en gans! Mogen ze van mij vaker serveren.

Eenmaal terug van de kamer bleek de bar inmiddels lekker volgelopen en was de band gearriveerd. De stemming zat er duidelijk goed in! Leuke afwisselende muziek en een prima sfeer.

Buiten nog even genoten van de vers gebakken crèpes. Vooral degene die ze stond te bakken deed je watertanden .

Na de nodige cocktails (prima idee trouwens en de 'Sex on the beach' smaakte goed) rond 03.00 u maar weer moe maar voldaan naar huis gegaan.

Jessy und Team: Danke!
    ............., я тебя люблю дорогая!

Last Online
    25 maart 2019 @ 18:45
    Discussies
    13
    Thanks
    114

Standaard Living Room deel 3: Gabriella en Vanessa

Gisteren mijn derde bezoekje aan Living Room gebracht en wederom een prachtige avond gehad. Langzamerhand begint LR uit te groeien tot mijn vaste stekje.

Bij aankomst begroet door Sara met wie ik de vorige keer naar de kamer was geweest. Ze vroeg of ik weer zin had, maar omdat ik net binnen was, antwoordde ik 'niet nu, maar wat mij betreft wat later op de avond.' Dat is er echter niet van gekomen, want opeens was ze enige tijd verdwenen en later op de avond toen ik haar wilde aanspreken, ging ze er met haar vriendin vandoor - naar huis.

In de tussentijd was ik 'gekaapt' door Gabrielle, een Roemeense met zwart haar en topless. Ze wilde naar mijn mening wat snel naar de kamer, maar omdat er geen sleutels waren, hebben we toch nog eerst op de bank nader kennis gemaakt; in het Engels.
    Op de kamer was de actie oké. Niet slecht, maar zeker niet spectaculair. Leuk voor een keer, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.

Na de pizza van 23.00 uur was het tijd voor een volgende ronde. Het was in vergelijking met de vorige keer (vorige week) minder druk en dat was ook te merken aan de dames, waarvan er enkele verveeld in het rond aan het kijken waren. Ik werd dan ook nogal eens aangesproken door een aantal dames. Waaronder de slanke, blonde, Tsjechische Nicole (met brilletje). En de Bulgaarse Isabelle, zeer slank en ook blond. Van beide dames heb ik overigens niets terug kunnen vinden in de recensies van Living Room dames.

Ik had mijn zinnen echter gezet op een andere dame (slank, blond, girl-next-door type), maar voordat ik de stap kon zetten om die dame aan te spreken, werd ik gevangen door Vanessa. Ze maakte me op een uiterst leuke wijze het hof, waarop ik besloot het maar eens met haar te proberen. Een keuze waar ik later geen spijt van had.

Waren de twee sessies vorige week met Estella (Ilse/Ilze/Danica) van grote klasse, de twee (achtereenvolgende) uren met Vanessa (33 jaar, Pools (las ik later op dit forum) en al een tiental maanden werkzaam in LR) waren misschien nog wel beter. Een pure GFE! Ik vraag me af of ik in mijn wandelloopbaan ooit een betere GFE experience heb gehad, waarbij de nadruk minder op de pure sex lag, maar veel meer op het GFE gevoel.

Het was dus weer een geslaagd avondje in de Living Room. Men ziet mij in de zeer nabije toekomst zeker weer terug!! :D

Last Online
    Gisteren @ 09:07
    Discussies
    14
    Thanks
    756

Standaard

Na de hectiek in GT (met bijna geen vrouwen) toch weer in LR aangeland. Na het eten weliswaar, maar gelukkig op tijd om Poolse Gabriella weer te ontmoeten :D Heerlijke, passievolle dame.

Lekker ontspannen in de whirlpool en ook nog vrouwelijk bezoek erbij gekregen (ben haar naam vergeten, was een roemeensche schone).

Ook in LR was het vrij rustig, maar gelukkig was de verhouding dames/ijsberen goed in balans. De sfeer was er nog steeds geil en dat is voor mij randvoorwaarde om naar een club als deze te gaan. Ongelooflijk: paar weken terug kende ik dit hele concept niet, en nu ben ik al verslaafd.........help

Last Online
    Gisteren @ 22:35
    Discussies
    4650
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Just John Bekijk bericht
    In LR ben ik nog nooit geweest. Ga daar a.s. zondag eens kijken voordat ik 's avonds weer naar de villa ga.

Grtz, Just John.

De zondag is vrij rustig en ik denk deze zondag helemaal. Living Room heeft wel een hele fijne wellnessruimte ( whirlpool, sauna en stoomcabine) Daarnaast heb je op de dag niet heel veel dames en wordt het vooral 's avonds steeds drukker.

Veel plezier :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    19 november 2016 @ 14:33
    Discussies
    10
    Thanks
    0

Standaard Living Room zaterdag 20 december 2008

Om een week vol stress af te sluiten, ben ik afgelopen zaterdag weer naar de Living Room in Kaarst getogen, inmiddels mijn nr. 1 Saunaclub.

Ik was al vroeg aanwezig, maar om 13:00 uur waren er toch al 15-20 dames.

Toch kon ik niet zo snel een keuze maken, en heb daarom eerst een saunarondje gemaakt, afgesloten met een heerlijke massage van een uur (ook inmiddels vaste prik in Living Room).

Rond 16:30 dan voor de eerste keer naar een kamer gegaan.
    Mijn keuze viel op Rita, die ik de vorige week ook al had gespot.
    De sessie was niet slecht, maar toch besloot ik om maar een half uur op de kamer te blijven met haar.

Voor mijn te ronde had ik al gekozen voor Xenia, met wie ik al eerder had afgesproken.
    Ze was nog niet aanwezig, maar zou rond 19:30 uur arriveren.
    Door diverse omstandigheden arriveerde ze echter pas om 21:00 uur. Al die tijd heb ik op haar gewacht.

Ik werd door enkele dames voor gek versleten dat ik zo lang op een dame heb gewacht, maar ik wist waarom ik wachtte, en keek er echt naar uit.
    Toch viel het wachten me zwaar, omdat er in de tussentijd enkele interessante dames waren bijgekomen.

Om 21:30 uur ben ik dan met Xenia naar een kamer getogen.
    Nadat we even geacht hadden kregen we de sleutel voor kamer 7, de kamer met de spiegels.
    Omdat het erg donker was op deze kamer, besloten we een andere kamer te nemen.
    Inhoudelijk kan ik kort zijn, het was weer top.
    Na afloop heb ik haar een klein kerstgeschenk gegeven, hetgeen ze zeer waardeerde.
    Ook voor haar vriendin Marina had ik iets bij me, maar omdat zij niet aanwezig was, heb ik ook dit aan Xenia overhandigd.

Tot een derde kamerbezoek is het helaas niet gekomen.
    De voornaamste reden hiervoor was dat de wachttijd inmiddels dusdanig hoog was, dat het gezien de tijd niet meer mogelijk was om nogmaals naar de kamer te gaan.
    De wachttijden blijven toch een “probleem”, maar ik ben bang dat hieraan niet te ontkomen is.

Niet geheel voldaan ben ik naar huis gereden, waar ik besloot om zondag naar de Yin Yang in Roermond te gaan (zie verslag elders).

Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    De zondag is vrij rustig en ik denk deze zondag helemaal. Living Room heeft wel een hele fijne wellnessruimte ( whirlpool, sauna en stoomcabine) Daarnaast heb je op de dag niet heel veel dames en wordt het vooral 's avonds steeds drukker.

Veel plezier :wink:

Gek genoeg waren er redelijk wat dames overdag en nog meer rond 19.00 uur. Bij mijn aankomst vlak na openingestijd ca 15 a 20 dames geteld en tegen 1900 uur vlg mij wel richting 35 a 40. Er waren veel te weinig ijsberen (voor de dames dan). Genoeg ingredienten dus voor een fijne tijd voor een ijsbeer.

Last Online
    Gisteren @ 20:03
    Discussies
    52
    Thanks
    5.143

Standaard

Gisteren weer eens naar LR afgereisd, blijft voorlopig mijn favoriete cluppie,
    jammer dat het zover weg ligt van mijn huis .

Bezetting was (zeker gezien de feestdagen) niet slecht, ik denk zo'n 25-30 dames ongeveer. Maar ik kan ernaast zitten.

In elk geval weer een goed uurtje beleeft met Tricky, voor het eerst (Duitse?) Laura geprobeerd, mollige vrouw van 29 met werkelijk super-service, ze rollebolde alsof haar leven ervan af hing
    Enkele kreten van haar tijdens het rollebollen: Ja, fick mich! Fick mir tiefff! Oh jaaa... tiefer! Findest du das niet
    geil? Oh, ah... Etc etc. :D

Alleen 1 slechte ervaring met Duitse Diane / Diana. Een goeduitziende jonge vrouw met lang zwart haar, maar bakte er echt helemaal niks van op de kamer . 0% GFE. Ik had geen zin meer in seks, en heb daarom zelf de sessie maar voortijdig afgeblazen. Maar dat kon mijn avond niet bederven, het was niet echt supertop vanwege ontbreken van veel (bekende) dames, maar toch best goed, ik ga gauw weer.
    Hopen dan maar dat Tsjechische Eve weer terug is (zeer goed), en hopelijk ook Kroatische Sara, die heb ik al een tijd niet meer gezien, die vind ik ook echt goed.

Zolang ik Poolse Martina niet meer zie in PHG (en niks meer van haar hoor)
    valt momenteel toch de keuze meestal op LivingRoom...

Maar mocht iemand haar toevallig tegenkomen, dan ben ik bereid een uitzondering te maken... :D
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 28 december 2008 om 15:20

Last Online
    Gisteren @ 16:56
    Discussies
    24
    Thanks
    2.046

Standaard

Zondag op het laatste moment een afspraak gemaakt met Fukkiedukkie om het jaar goed te beëindigen.
    En waar kan dat beter als in de huiskamer van Kaarst.
    Na eerst een file te hebben doorstaan ,onze oosterburen dachten weer te moeten gaan winkelen in Roermond , met enige vertraging aangekomen in Kaarst.
    Bij aankomst leek het erop dat het erg druk was, achteraf viel dat reuze mee.
    De verhouding ijsberen- dames was 1-2 in nadeel van de dames.
    Al staande bij de receptie zagen we 4 blije oogjes.
    Kyra zei "Dar sind meine retter, ich hab heute noch gein zimmer gehabt"
    Ook de oogjes van Tricky begonnen te twinkelen en zagen weer euro`s.
    Het ons kent ons verhaal ,want al snel was ik met Tricky verdwenen en Fukkiedukkie met Kyra.
    2 Meiden waar je van weet dat je niet teleurgesteld van de kamer terug komt.
    Wat ons opviel gisteren dat er zoveel mooie meiden rondliepen.
    Ook het aantal Nederlandstalige dames was meer als normaal.
    Buiten Kim waren er nog 2 Nederlandse dames, even mee gesproken eentje uit het grensgebied en een uit de Noordelijke helft.
    Beide hadden het zeer naar hun zin in Living Room.
    Later op de avond nog gekozen voor een Duitse met de naam Patricia.
    Leuke meid zonder poespas, meer de dochter van de buurman,al zag ze er veel beter uit dan mijn buurmeisje.
    Een meid viel me op die avond en trok mijn aandacht maart had toen de pijp leeg.
    Het is een Roemeense met een geweldig figuur, ze kijkt een beetje nors , maar een kontje man oh man. Wie helpt me is het deze https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ad.php?t=12576
    Ze zit meestal op de bankjes links van de bar.
    Een mooie spontane ingeving gisteren om het jaar goed af te sluiten.

Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Volgens mij heb je gelijk Molaar. Als er iemand een mooi kontje heeft in LR dan is het Jessica wel (alhoewel ook de derriere van Fee niet te versmaden is evenals haar heerlijke borsten). Ik heb de afgelopen dagen twee keer met Jessica gekamerd, leuke meid die standaard sex geeft. Verder geen spetterende GFE oid. Vanwege d'r looks en kontje op de kamer terecht gekomen. En die norsheid is onzekerheid, op de kamer verdwijnt dat en is ze erg lief. Ze heeft het idee een beetje de langste tijd gehad te hebben omdat de meeste stamgasten haar na 2 of 3 keer niet meer meenemen naar de kamer. Toch wel jammer als ze zou vertrekken. Persoonlijk denk ik haar toch wel af en toe te blijven bezoeken.
    Grtz.

Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Discussies
    117
    Thanks
    1.872

Standaard

Ik zal blij zijn wanneer de bulgaarse Romana terug van vakantie is. Deze dame pijpt heerlijk en neukt geweldig in snel tempo. Een sessie met haar duurt hooguit 20 minuten en dan hoor je echt alle engeltjes zingen.

Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

lees eerst phg voordat je hier begint.............naar weer een ritje van een half uurtje aangekomen in kaarst..........ik had hier al een keer voor de deur gestaan maar was destijds te vroeg en ben toen richting GT gegaan .....maar goed aangekomen en richting voordeur getogen, aangebeldt onee dat kon niet de bel waren ze aan het repareren.....een vriendelijke dame deed open en kon wel een zusje zijn van theke dames uit gt...wie weet gekloond... maar absoluut vriendelijk !!!! leuke binnenkomer.
    Alles uitgelegd gekregen (mawh zelfde als in gt toch, ook zelfde eigenaar ?) toen haalde ze een dame op uit de woonkamer die ons even zou rondleiden......jeeh wat een leuke dame zeg, sprak ook vloeiend duits dus ik ging ervan uit dat ze van duitse komaf was, hoe blond kun je zijn ??? eerst naar beneden bij de kleedruimtes, en voor vandaag de zoveelste keer omgekleed dat we eigenlijk beter onze gewaden de hele dag aan hadden kunnen houden......ff snel doucheje gepakt en de ontdekkingstournee voorgezet begeleid door de leuke jonge dame. eenmaal weer boven aangekomen in de bar vroeg ze of ik bij haar kwam zitten, mijn chauffeurbeer liep wederom te drenttellen en had geen rust in zijn kont, ik hoopte niet dat hij weer ging lopen ijsberen omdat ik weet wat ervan komt (zie verhaal GT) toen gebeurde het HIJ ging zitten...en geen enkel moment later kwam er een leuke dame bij hem en vroeg of ze naast hem mocht gaan zitten, zo gastvrij als hij is zei hij uiteraard ja, ondertussen was ik druk aan het kletsen met de rondleiddame, wat een andere sfeer bij livingroom zeg dit was ik totaal niet gewend (GT is hier een heksenketel bij, ondanks alles blijf ik GT leuk vinden).
    Na zeker een half uur rustig gepraat te hebben over livingroom ect had mijn chauffeurbeer al het idee opgevat met zijn dame richting een kamer te vertekken, waarop de rondleid dame mij vroeg of we misschien ook naar een kamer zouden gaan, nou werkelijk waar ik vond het een supergoed voorstel ! haha.
    Mijn beeld van de dame, 24 jaar, duits en vlotte babbel. Ze haalde de sleutel en kwam mij ophalen waarna wij in de spannende nieuwe grotten van het nostalgische plaatsje kaarst op ontdekkingsreis gingen.
    Pff eenmaal aangekomen op de kamer waarbij mij het opviel dat eral ontzettend veel drukknoppen zaten .............ik dacht dit is het een leuke lichtshow erbij...wow wat geil..., o nee das niet geil das waar ook.
    Alle gekheid op een stokkie....ja die was onderhand alwel weer op oorlogssterkte....uitgekleed en neergevleid op het bed.......waar wij wederom het gesprek voorzette...wat een intrigerende vrouw die niet alleen knap maar ook leuk voor een prettig gesprek in was, ze verontschuldigde nog even dat ze veel prate maar ik vindt dat niet erg. in gt had ik sprankelende oogjes gezien maar hier kwamen complete sterren uit ! en die lach ? pffffffff Zeg euh JS ik schop je van die roze wolk af als je zo door typt !!!!!. ok ze begon te zoenen volgens mij kunnen echt alleen die oosteuropese vrouwen het zo. het zou verboden moeten worden zo lekker als zij dat doen.
    en dan en dan en dan die lichaamstaal alles werdt in de strijd gegooid........jeeee wat heerlijk dit maakte werkelijk de hele dag weer goed ! tijdens het pijpen keek ze met die oogjes telkens ff op en had wel door dat het lekker ging.... na nog wat door gerommeldt te hebben met diverse dingen lol kwam de vraag hoeveel condooms er nodig waren, ik zei ik zou het niet weten schoonheid..... waarop ze eerst maar eens 2 stuks uit een kleiner tasje haalde. ze werkte het rubbertje erom en zakte erover heen met een blik (niet dat blik van phg hé )pfff wat lekker naar een poosje van standje gewisseld en heerlijk al kussend en friemelend die rubberen emmer vol gekwakt, innig verstrengeld in elkaar bleven we zoenend liggen met nog steeds ECHT alles in elkaar verstrengeld hé tot ik op een gegeven moment voelde dat toch beter was volgens om ff alles terug te halen voordat er een gynacoloog bij moest komen omdat rubber weer op te sporen.
    Toen hebben we nog over vanalles en nog wat gekletst waarbij de leeftijd aan bod kwam....mmm nu ben ik niet goed in leeftijd raden en ging dus ook super de mist in....zoals ik heb gereageerd in forum hoerenlopen is niet normaal had ik hier dus de ervaring met een dame van rond de 24 mee te maken, ja jammer dus hé ! 18 jaar was ze pfff ze is een gesprekspartner van 24 tot 26.
    Ze heet magda komt van oorsprong uit polen maar woont geloof ik al jaren in duitsland.
    Wat een kanjer is dit, wat een GFE gehalte herhalings gevaar ?? dacht 300% allerknetters wat een leuke dame.........en ik vind er al zoveel leuk........
    Aangezien we al een aardige tournee erop hadden zitten was er maar weinig tijd meer over, mijn chauffeurbeer had andere afspraken helaas.......na een uur met haar gekamerd te hebben, en dat voor een eerste maal met een dame vindt ik voormijzelf wel uitzonderlijk, ben het type even de kat uit de boom kijken.
    We gingen ons richting de kleedruimtes begeven om de financiele kant af te handellen, gelukkig accepteerde ze creditcards (aangezien we vandaag diverse clubs hebben gesponsord) even gekeken waar mijn chauffeurbeer was gebleven deze bleek boven in de woonkamer te zitten en ook gezellig aan de klets met zijn dame, hij wou haar wel mee nemen.... ik vond het prima maar dan moet ik hier blijven slapen om dat er maar 2 stoelen in zijn auto zijn zei ik (was maar grapje hoor)affijn na toch maar besloten te hebben om naar beneden te gaan om te douchen en weeeeeeer omkleden. Onvoorstelbaar we konden er niet overuit hoe relaxed het er hier aan toe gaat, misschien hadden wij de tijd ook mee, wat we bij de andere clubs niet hadden.
    Hier namen ze ook de tijd om even gezellig te kletsen.
    Na omgekleed te zijn richting de balie om het bandje (nr 106 haha) in te leveren kwam ze nog even gedag zeggen.......pfff lekker hoor !! afscheid genomen van de theke dame en tot morgen gezegd....ook tot morgen tegen magda, dat moet nog maar eens even stilletjes en dunnetjes over gedaan worden zodat er een objectief paspoortje zal verschijnen van haar aangezien ze er pas 3 weken werkt zoals ze zei.

Kortom top ervaring daar in LR, met dank aan de thekedame en vooral ook magda.
    De rest ? zal ik vast nog wel een keer mee kennismaken......

De Marathon wordt morgen voortgezet, gegroet JS
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard Marathon dag 2 deel 2

........lees eerst golden time...........Na een wat haastige rit, reed ik de straat in bij LR,
    Wow stukje drukker dan gisteren, moest de auto een heel stuk verderop neerzetten aangezien de jetset uit het land der hebzucht uiteraard vooraanstaan, van mij mogen ze alhoewel van die auto's kun je toch verschillende clubbezoekjes afleggen, ff carspotten, ff kijken of ze niet uit de knakenbak komen......ben benieuwd hoe het binnen is en wat voor soort publiek er is, het kriebelt me al flink want voor mijn gevoel ben ik al laat ! tja 2 min. over 4......de deur wordt open gedaan daar staat het goldentime theke zusje, nu even beter gekeken en tot de conclusie gekomen dat ze wel iets anders eruit ziet, maar toch erg lief en vriendelijk. Hee Hallo dust hast wordt gehalten ! Ja naturlich wen ich sage das ik komme dan komme ich auch (dit heeft niks te maken met klaar komen voor de minderjarigen onderons ! )
    Ze zegt mijn maan en vraagt naar mijn vriend waar die is (voor diegene die gisteren wat heeft gemist de chauffeurbeer) ik zeg die heeft andere afspraken, ja dat snap ik ook niet maar goed tis niet anders, ze zegt gelijk magda is er ook, en dat met een smile van hier tot tokio , op welk gezicht ? die van haar of die van mij ? nou ook op die van mij !
    Snel omkleden en ff douchen en weer naar boven in de bar, even een cola besteld bij de bardame en deze had geen blote kont zoals in VV, maar was wel een PINO voor diegene die erop valt. (het schijnt dat er wel meer heren met haar op een kamer zouden willen, tja ik weet het niet, het zijn geruchten ! )
    Even rond gekeken of ze eral zat, ik dacht dat ze er was maar wist het niet zeker........het is maar goed dat ik nog geen paspoortje had gemaakt want haarkleur is gewijzigd ! Gauw er naast op de bank geploft voordat er een andere onfatsoenlijke ijsbeer mee vandoor ging (ik heb niet voor niks een boete geriskeerd toch ? )
    Even vriendelijk begroet en uiteraard gezoend waarna we het gesprek van gisteren automatisch weer voorzette.
    Na een krap half uurtje besloten om naar een kamer te gaan...het was dezelfde kamer als gisteren................wat is dat toch....elke keer zelfde nummers, zelfde kamers, of is er maar 1 kastje en 1 kamer ofzo zijn/is de rest gewoon voor de sier en kunnen die kastjes niet open en zitten er geen kamers achter die zogenaamde kamerdeuren ?
    Ach ja lekker boeien ik heb wel iets anders aan mijn hoofd.........Het bekende ritueel laken op het bed, ontdoen van kleding, ontdoen van bademantel daar kunnen we nog wel een keer iets meedoen, je had eerder spijkerbroek hangen in kroegen waarom niet bademantel hangen in de clubs, voordeel is minderr deuken in de bar, minder versleten plavuizen opde vloer en minder grof taalgebruik in de club omdat iedereen met hun mond open staat te gapen naar diegene die aan de bademantel slingert lol
    Wow wat een fantische leuke spannende interresante dame die ook heeft gestudeerd en niet uit geldnood dit is gaan doen.
    Heerlijk zoenen en wederom moesten we bijna iemand vragen welk ledemaat er als eerste uitmoest om niet nog verder in de knoop te raken.
    Maarja ik ben wie ik ben en zei is wie ze is dus werdt weer ff kletsen over vanalles en nog wat, ze werkte sinds 3 weken daar als ik het goed begrijp en is gewoon weer te mooi, lief, leuk en aardig voor dit vak (ja ja ik weet het dat heb ik bij meer vrouwen)
    Maaaar ze weet ook wat ze wel en niet wil en zal dit ook duidelijk aangeven, heerlijk nu eens een keer duidelijkheid van iemand, zal daarom de klik de eerste keer gelijk zijn geweest ?
    Al met al heerlijke sex gehad met veel zoenpartijen en diverse standjes, dit was wederom genieten, na nog wat lekker gelegen te hebben haalde ze een colatje (die cola he die komt me de strot uit ! )van boven en hebben we nog wat na gekletst waarna we allebei gingen douchen en spraken af boven om wat te gaan eten.
    We waren nu al 2 uur op de kamer geweest, ze vroeg telkens netjes hoelang wil je op de kamer ? ik zeg dan altijd we zien wel 2 uur 3 uur 4 uur, maakt mij niet uit als maar leuk en gezellig is.
    Eenmaal na het douchen boven aangekomen was er bitterweinig eten meer.......een koffie besteld en op een bankje plaats genomen, 5 min later kwam magda de woonkamer binnen, ze ging naast me zitten en hebben nog een beetje gepraat over wat mooier is gt of lr, allebei verschillend en hebben allebei hun eigen charme.
    Nu was het onderhand bijna 20:00 en dan zou ze zich gaan omkleden omdat ze rond 20:30 opgehaald zou worden, dus naar de nostaligische grotten afgedaalt om het financiele af te handellen, ze rekende keurig uit wat ze van me kreeg en dit was absoluut geen golden time manier ! gt=nooit genoeg lr=netjes zoals hoort, heb haar wat extra gegeven voor sylvesterabend en haar bedankt voor haar tijd, nog even gevraagd hoe ik kon weten als ze er was en afscheid genomen, bij de uitgang net als gisteren een kaartje gekregen waarmee je 5 euro korting op de entree krijgt en mijn stalen ros aangeslingerd om koers te zetten naar het land der hebzucht ! heerlijk eindelijk een snelweg vanaf duitsland tot aan nijmegen, autopiloot aan gaan met die banaan.........De planning voor vrijdag............pfff ik weet het nog niet.....kan ook zijn dat ik de hele planning omgooi en dat het zaterdag weer kaarst wordt ipv vrijdag, het scheelt dat de marathon maar 1 deelnemer telt en daardoor ook makkelijk om te gooien is.

.............Wordt vervolgd......einde van de marathon zal live uitgezonden worden op rtl+ met jambers als presentator

Gegroet, JS uit Z

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Pfff ik voel drang, wederom drang..........ik ga even de verslavingstest doen.......ik wordt al zenuwachtig dit gaat niet goed uitvallen........

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten