Verona (Kroatie)
Door de jaren heen heeft biggie vooral in het Brabantse en iets meer recent in het "Duitse" vele sessies met verschillende dames gehad, met veelal het verdict OK/goed/gaat wel.
Uitstekend laat staan het oordeel toppertje geef ik niet vaak, kben nog al kritisch he !
De tweede sessie zaterdag in de Oase was er 1 in de categorie toppertje +.
We spreken over de Kroatische Verona een bijzonder mooie dame van ik meen 25jaar, het blonde haar in een lange paardenstaart, een lief en open gezicht, als ze haar rondje loopt door de Oase zijn alle ogen op haar gericht!
Een paspoort geef ik niet, deze beschrijving met de opmerking een heel mooie cup-B moet voldoende zijn :p . 1.65m lang, slank postuur.
Tsja, ik beef en sidder nu nog een beetje als ik details over de sessie vrij geef! Oraal hoogbegaafd, zelden zo iets meegemaakt. Het hoogtepunt werd verleend in Doggy style en ik moet zeggen was lang geleden dat ik zo genoot.
Na afloop nog wat met Verona gepraat, over haar werk, haar toekomst dromen, haar collega's, iets over haar prive leven, hoe en waarom ze haar keuze voor de oase had gemaakt. Zit wel goed tussen haar oortjes!
Veruit de beste Duitsland ervaring tot nu toe (OK, nog niet zo'n Duitsland expert :D ), maar ehm onder de dames in het Brabantse waar ik wat meer vergelijkings materiaal heb vindt ze ook nauwelijks haar gelijke, misschien 3 dames waarvan ik zeg ja die komen in de buurt (eentje schat ik op hetzelfde nivo in, ).
Toppertje, hmm dacht ut wel ja deze Verona !! Nu zwijg ik maar, punt is wel gemaakt lijkt me!
Gr. B.
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche