Beste beertjes, beren en buitenlui,
Vandaag wederom afgereist naar het welbekende wellness land voor een heerlijk dagje healthcare, en om natuurlijk de reeds aangekondigde marathon te starten.
Hat stalen ros aangeslingerd om 9:00 en de koers uitgezet richting GT. Aangezien mijn medeijsbeer reedt en bij een AC restaurant het nodig vond om zijn "ei"gehalte op peil te brengen en ik zelf wat bescheidender door een warm "worste"broodje te nemen vervolgden wij onze weg.
Tegen 11:30 reden wij de parkeerplaats op waar nog bitterweinig auto's stonden. Wie immer vrolijk onthaald door de thekefrau en "hoe is het mogelijk om wederom kastje 106"te krijgen ??? staat mijn naam op de bandje ofzo ? of toeval ?.
De herkenbare kleding uitgedaan om ons in het anonieme vel te hijsen wat ze ook wel de "goedemorgenjas" noemen, ok ok voor de doorgewinterde ijsbeer "het ijsbeervelletje" maar ik blijf het een badjas vinden..........
Mijn medebeer had er zin in of ik was tergent langzaam want hij zat al aan de bar toen ik nog uit de kleedruimte moest komen. Maarja onderweg kom ik verschillende dames tegen die ik toch altijd wel graag even gedag zeg.......eenmaal aan de bar aangekomen had beate de koffie alweer ingeschonken en kon ff genieten van de rustige aanblik die er was en tevens een oogje houden op wie er binnen kwamen ja ja ook ik ben een mens die nieuwsgierig is........na het tweede kopje koffie en geprekje met beate hoe haar weihnachten waren door middel van diverse handgebaren en bewegingen die je normaal niet maakt en waarvan mensen zouden denken dat die last heeft van een spierziekte contact gekregen met de altijd goedlachse angela.....ja die met die fonkelde oogjes, ok verkocht...ze weet het, ze gebruikt het, en van mij mag ze het. Maarja aangezien het knopje van de thermostaat in GT niet meer functioneerd zoals het moet functioneren was de temperatuur in het hele gebouw volgens mij even warm als in de sauna met de deur dicht......voor gesteld om buiten "im wald" wat te gaan hobbyen maar dat werdt ook niet echt goed ontvangen, mede doordat ze haar pincet niet bij zich had om mijn pukkeltje weer naar buiten te halen..........toch raar is het menselijk lichaam bij de vrouw als het koud is dan groeit er iets naar buiten (voor de minderjarigen onder ons "de tepels") en bij de man kruipt iets met hoge snelheid terug in zijn cabine.
Tussendoor mijn chauffeurbeer nog even gekoppeld aan een dame die een leuk praatje kwam maken en sinds kort in GT weer was, gewoon doen ga nou maar mee met haar, en tegen haar gezegd dat hij haar leuk vond......misschien moet ik toch maar eens kijken of relatiebemiddeling ook niet iets voor mij is...
Dan toch maar naar een kamer, gelukkig wel een kamer met een airco.... maar die moest nog wel even door ondergetekende op stand invriezen gezet worden.
Al met al wel lekker half uurtje met haar gehad waarna we toch ook heeeeel graag weer richting douche liepen want je dreef ook nog met airco aan de kamer vanzelf uit.
Wederom in de bar aangekomen begon de beren populatie dermate vormen aan te nemen dat we greenpeace gebeldt hebben om een kijkje te gaan nemen welke uitstervend en welke ijsbeer levensvatbaar is........ook het aantal dames nam iets toe maar gezien alle skivakanties, zonvakanties en wat voor vakanties nam de dames populatie geen dramtische vormen aan zoals wel verwacht werdt door de beertjes of er zou misschien een bekende popster komen waarop ze allemaal zaten te wachten ?? Angela was moe en zag het vandaag volgens mij niet zo zitten, na een poosje dat ze alleen op een kruk aan het raam had gezeten kwam ze naast mij aan de bar zitten......probeerde haar nog een beetje te helpen door wat voorstellen te doen w.b.t. mannen die er waren of dat niet wat was........mmmm was ik nu aan het jagen voor een dame ? overal zei ze nee op, en telkens ik wil met jou naar de kamer....maar ik zei telkens nee ik wil niet want ik wil vandaag geen sex meer, na nog 2 mannen voorgesteld te hebben waarop ze wederom nee zei, het voorstel gedaan 1 uur naar de kamer maar dat zei dan ging slapen want ze was moe ! dat wou ze wel toen mede met behulp van 2 lepeltjes hoe ik dan met haar wou slapen (lepeltje) wat toch wel een lekkere vrolijke lachbui opleverde bij haar.
dus sleutel halen, ik wist gelijk dat ze absoluut niet rustig zou zijn op de kamer omdat ze gewoon geen rust in zich heeft, die ik wel kan hebben. op de kamer ging ze liggen maar bepaald niet rustig haha......ik zei haar dit is niks voor jou, je hebt geen controle hier over en dat ze een controlfreak is lachend stemde ze erin toe........maar zo slim als ze is we hebben geen sex gehad............mmm ze heeft me klaar gepijpt grrrr had ze toch nog weer haar zin haha...........leuke meid met stralende oogjes (waren vandaag iets minder vanwege vermoeidheid). Eenmaal terug gekomen in de bar liep een hoogst gefrustreerde beer rond, genaamd mijn chauffeurbeer......drentellen drentellen en had al een mooi verdiept pad gelopen in de plavuizen vloer, HIJ WILDE WEG, ergens anders naar toe, wel te verstaan naar VV, geprobeerd duidelijk te maken dat VV rustig zou zijn en na 18:00 beter bezet zou zijn(gelezen en gehoord op chat), aangezien ikzelf eenmaal eerder op een fout tijdstip daar ben geweest toch maar daarna toe gereden...............wordt vervolgd bij Villa Vertigo geile tijden........