Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 110
    Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Beste beertjes, beren en buitenlui,
    Vandaag wederom afgereist naar het welbekende wellness land voor een heerlijk dagje healthcare, en om natuurlijk de reeds aangekondigde marathon te starten.
    Hat stalen ros aangeslingerd om 9:00 en de koers uitgezet richting GT. Aangezien mijn medeijsbeer reedt en bij een AC restaurant het nodig vond om zijn "ei"gehalte op peil te brengen en ik zelf wat bescheidender door een warm "worste"broodje te nemen vervolgden wij onze weg.
    Tegen 11:30 reden wij de parkeerplaats op waar nog bitterweinig auto's stonden. Wie immer vrolijk onthaald door de thekefrau en "hoe is het mogelijk om wederom kastje 106"te krijgen ??? staat mijn naam op de bandje ofzo ? of toeval ?.
    De herkenbare kleding uitgedaan om ons in het anonieme vel te hijsen wat ze ook wel de "goedemorgenjas" noemen, ok ok voor de doorgewinterde ijsbeer "het ijsbeervelletje" maar ik blijf het een badjas vinden..........
    Mijn medebeer had er zin in of ik was tergent langzaam want hij zat al aan de bar toen ik nog uit de kleedruimte moest komen. Maarja onderweg kom ik verschillende dames tegen die ik toch altijd wel graag even gedag zeg.......eenmaal aan de bar aangekomen had beate de koffie alweer ingeschonken en kon ff genieten van de rustige aanblik die er was en tevens een oogje houden op wie er binnen kwamen ja ja ook ik ben een mens die nieuwsgierig is........na het tweede kopje koffie en geprekje met beate hoe haar weihnachten waren door middel van diverse handgebaren en bewegingen die je normaal niet maakt en waarvan mensen zouden denken dat die last heeft van een spierziekte contact gekregen met de altijd goedlachse angela.....ja die met die fonkelde oogjes, ok verkocht...ze weet het, ze gebruikt het, en van mij mag ze het. Maarja aangezien het knopje van de thermostaat in GT niet meer functioneerd zoals het moet functioneren was de temperatuur in het hele gebouw volgens mij even warm als in de sauna met de deur dicht......voor gesteld om buiten "im wald" wat te gaan hobbyen maar dat werdt ook niet echt goed ontvangen, mede doordat ze haar pincet niet bij zich had om mijn pukkeltje weer naar buiten te halen..........toch raar is het menselijk lichaam bij de vrouw als het koud is dan groeit er iets naar buiten (voor de minderjarigen onder ons "de tepels") en bij de man kruipt iets met hoge snelheid terug in zijn cabine.
    Tussendoor mijn chauffeurbeer nog even gekoppeld aan een dame die een leuk praatje kwam maken en sinds kort in GT weer was, gewoon doen ga nou maar mee met haar, en tegen haar gezegd dat hij haar leuk vond......misschien moet ik toch maar eens kijken of relatiebemiddeling ook niet iets voor mij is...
    Dan toch maar naar een kamer, gelukkig wel een kamer met een airco.... maar die moest nog wel even door ondergetekende op stand invriezen gezet worden.
    Al met al wel lekker half uurtje met haar gehad waarna we toch ook heeeeel graag weer richting douche liepen want je dreef ook nog met airco aan de kamer vanzelf uit.
    Wederom in de bar aangekomen begon de beren populatie dermate vormen aan te nemen dat we greenpeace gebeldt hebben om een kijkje te gaan nemen welke uitstervend en welke ijsbeer levensvatbaar is........ook het aantal dames nam iets toe maar gezien alle skivakanties, zonvakanties en wat voor vakanties nam de dames populatie geen dramtische vormen aan zoals wel verwacht werdt door de beertjes of er zou misschien een bekende popster komen waarop ze allemaal zaten te wachten ?? Angela was moe en zag het vandaag volgens mij niet zo zitten, na een poosje dat ze alleen op een kruk aan het raam had gezeten kwam ze naast mij aan de bar zitten......probeerde haar nog een beetje te helpen door wat voorstellen te doen w.b.t. mannen die er waren of dat niet wat was........mmmm was ik nu aan het jagen voor een dame ? overal zei ze nee op, en telkens ik wil met jou naar de kamer....maar ik zei telkens nee ik wil niet want ik wil vandaag geen sex meer, na nog 2 mannen voorgesteld te hebben waarop ze wederom nee zei, het voorstel gedaan 1 uur naar de kamer maar dat zei dan ging slapen want ze was moe ! dat wou ze wel toen mede met behulp van 2 lepeltjes hoe ik dan met haar wou slapen (lepeltje) wat toch wel een lekkere vrolijke lachbui opleverde bij haar.
    dus sleutel halen, ik wist gelijk dat ze absoluut niet rustig zou zijn op de kamer omdat ze gewoon geen rust in zich heeft, die ik wel kan hebben. op de kamer ging ze liggen maar bepaald niet rustig haha......ik zei haar dit is niks voor jou, je hebt geen controle hier over en dat ze een controlfreak is lachend stemde ze erin toe........maar zo slim als ze is we hebben geen sex gehad............mmm ze heeft me klaar gepijpt grrrr had ze toch nog weer haar zin haha...........leuke meid met stralende oogjes (waren vandaag iets minder vanwege vermoeidheid). Eenmaal terug gekomen in de bar liep een hoogst gefrustreerde beer rond, genaamd mijn chauffeurbeer......drentellen drentellen en had al een mooi verdiept pad gelopen in de plavuizen vloer, HIJ WILDE WEG, ergens anders naar toe, wel te verstaan naar VV, geprobeerd duidelijk te maken dat VV rustig zou zijn en na 18:00 beter bezet zou zijn(gelezen en gehoord op chat), aangezien ikzelf eenmaal eerder op een fout tijdstip daar ben geweest toch maar daarna toe gereden...............wordt vervolgd bij Villa Vertigo geile tijden........
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    8 augustus 2021 @ 23:24
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joop slim Bekijk bericht
    ......maar zo slim als ze is we hebben geen sex gehad.........
    Gaat het hier om mevrouw Slim of was je even je naam kwijt Joop :D

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pling Bekijk bericht
    Gaat het hier om mevrouw Slim of was je even je naam kwijt Joop :D
    Hahaha nou mijn eigen naam vergeet ik nog wel eens lol, en mevrouw isslim lol

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Marathon dag 2

Vandaag het stalenros aangeslingerd, zoals misschien een aantal hebben kunnen lezen vanmorgen op de chat....de grijze opel vivaro GTI Gordijnen, trekhaak en imperial....(imperial eraf gesloopt ivm snelheidsremmende vertraging)
    Wat is dat toch elke keer.........ik wil nooit te laat aankomen bij de club maar ook weer niet te vroeg. mmm zorgen dat ik er om 11:00 ben.........
    Wow zeg ik heb nu eens met normale snelheid ernaar toe gereden en nog was ik 10min te vroeg dus ff zogenaamd afslag bouwmarkt vergeten en even door het pitoreske dorpje bruggen gereden (ook wel het rondje om de kerk genoemd wanneer iemand te vroeg is).
    Yep bijna 11:00 gaspedaal onderin, beetje de flitspalen treiteren die erniet staan en ja daar is de parking director die me zoals gewoonlijk weer eens naar de"waar kan het ook anders" dezelfde plek wijst, het enigste wat ie moet doen is mij nog in de gaten houden dat ik niet op het stuk gras naast de hoofdweg geraakt, mocht ik teveel gas geven en door de omheining knal.
    Even gekeken of ik een draadloos netwerkje kon vinden, dat was niet zo moeilijk gelijk plop Goldentime onbeveiligd...........onvoorstelbaar !!!!! wij moeten allemaal een condoom om en het draadloze netwerkje is onbeveiligd.... hoezo niet van deze tijd (ja ja ik snap wel dat het is voor de mensen die de achterban graag op de hoogte houden van de stand van zaken...........ja maar dan moet je ook verstand van zaken hebben met de instellingen om erop te geraken, het wou me niet lukken dus uit stappen en richting de ingang.
    Buiten stonden 2 dames te praten waarvan 1 wel herkende waar ik ooit mee gekamerd heb maar was niet echt mijn type.....ze is te mooi om lief te zijn, en het was een duitse dame, en duitse dames heb ik de ervaring mee gehad dat die niet zoveel doen en willen. het liefts op afstand neuken zoals een draadloos netwerkje werkt met een laptop.
    Maar deze mening zal ik straks bij livingroom zeker herzien.
    Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door de thekedame en je raadt het nooit he !!!!!!! kluisje........................106 zelfde als gisteren ! nee geintje maaaar wel 1 tje naast die van gisteren nr 104.
    Ik had buiten de auto van angela al zien staan dus die was er ook. Even een douche genomen en richting de bar gegaan........volgens mij zien ze op de camera dat ik eraan kom want beate had de koffie al weer klaar staan. Verrekte aardige dame is het toch ook. niks niet van pfff ben je ernu al weer.....lol gewoon leuk en aardig alleen voor een bakkie koffie zou ik ook nog daarna toe rijden.
    Ja hoor ze kwam binnen, angela ze had haar haar zoals ze dat ook met de weihnachtsparty had en stond haar erg leuk........nu ben ik iemand die niet specifiek op uiterlijk val maar meer of er ook een leuke klik is het uiterlijk kan soms zeer bedriegen....oja voor ik het vergeet !!!!! IK HEB HALLO TEGEN MELISSA kunnen zeggen yihaaaaa, nu zul je denken doe normaal ! nou normaal gesproken is dat gewoon niet mogelijk omdat deze getalenteerde dame uit kirigistan (pfff waar ligt dat) altijd maar dan ook altijd op kamer is en daarna 2 tellen in de bar om weer op kamer te gaan. dus geniet dan maar even van het moment dat je haar hallo hebt kunnen zeggen.
    Maar goed ik dwaal af naar de errug leuke melissa, trouwens van dichtbij is ze echt niet van die anti rook artikel in AD, haar ogen zijn anders.
    Na de tweede bak koffie begon het gemieter weer..... oogcontact met angela...... en heb ik besloten om een colatje te nemen en naar haar toe te stappen, even een smakkers geven om daarna op de zetel naast haar te gaan zitten ondertussen kwam de vrolijke monica binnen die me al een keer het bloed onder de nagels vandaan gehaald had maar goed dat heb ik haar vergeven.
    Eerst maar weer even wat relatiebemiddeling gedaan voor angela dacht dat ze wel in de stemming zou zijn om wat heren af te werken maarja echt niet dus ze wou een triootje maar ik mocht niks zeggen tegen monica....jee wat is angela een profi ze windt je zo om de vinger..en aan ene kant is nog fijn ook grrrr. maar goed ik wou vandaag niet met haar naar de kamer lol , maar ze gaf niet op, tis een doorzettertje monika vroeg zich al af waar we het over hadden, angela zegt ik ga een sleutel halen en dan nemen we monika ook mee, nee ik weet het niet dat is niks voor mij ! ja dust es mal gesagt das du noch einmal in deinen leben wolst machen ! oja ? ech nie ! wanneer heb ik dat gezegd, lange vorher, ja ja mag dan wat ouder worden maar zoiets vergeet ik niet.......na nog een beetje plagen begon met het idee wel aan te spreken, 2 toch wel leuke dames maar wist me er nog niet al teveel bij voor te stellen. dus toch maar toegehapt, angela ging de sleutel halen en ik zeg tegen monika, als angela terug is moet je nee zeggen ! warum vraagt ze ik zeg darum lol, weet ik nog niet hoor wat heb je ervoor over ik zeg dan ga ik met jou mee naar de kamer......dus angela komt terug en we willen opstaan en ze zegt ga je mee monika, monika gelijk nein ik darf nicht mit von JS, hahaha ok ok we gaan met z'n drieen, tis werkelijk de eerste keer voor mij een trio en kon mij er totaal niks bij voorstellen, ik was wel benieuwd wat ze van plan waren.........dus ik liet het maar over mij heen komen letterlijk en figuurlijk.
    We hadden een grote kamer binnen met 2 bedden, waar het gelukkig niet zo warm was als gisteren in die andere kamer...
    dus ik ga op dat ene bed zitten en zeg tegen de dames jullie redden jullie wel he op dat bed dan blijf ik hier wel......lol...maarja ik weet dat het voor de dames het beste is om een trio te doen omdat dan het werk errug goed verdeelt wordt en het niet zwaar voor ze is, het enige zware ervan is het geld opbeuren, tis toch 2 dames dus 2 x geld, ik gun het ze !
    Maar goed de dames hebben absoluut zich erniet makkelijk vanaf gemaakt en was toch wel leuk, na het leuke wisselwerk en diverse rangeer techniek tot een hoogte punt gekomen in ? mmm wie was het nou ? kon ik ondertussen niet gelijk een verslagje maken ? nee dat kon niet omdat er telkens wat bovenop mijn gezicht zat lol. JA JA JA ik weet het weer in monika na een lange mmmmmm van lekker nog even nagepraat over sylvesterabend dat ik met vrienden zou zitten en angela met vriendinnen, monika zat mij wel te helpen om mijn vrienden en haar vriendinnen samen te krijgen maar dan zonder sex.....je zult denken JS zonder sex terwijl hij nu een marathon houdt ? ja idd maar dat zal straks nog wel duidelijk worden blijf kijken en blijf vooral lezen.......we zijn zo terug na de break.....
    pff marathon omkleeden ? marathon douchen ? marathon sex ? mmm vanalles wat dat houdt het spannend.
    Na weer in de bar aangekomen te zijn voor de verandering een capacino besteld waardoot zelfs beate even van mij in de war raakte, want zou toch een colatje moeten zijn ? nouja met liefde een capacino gekregen, maar oeiiii wie staat daar naast de deur ? een dame die niet meer met mij praat nouja als mensen mij kennen weten ze wel dat het meer over haar zal zeggen dan over mij.......
    Heyyyyyy wie hebben we daar........yes mijn giecheldame, een schat van een meid die ook intellectueel is Sabrina uit hongarije.... ze kijkt rond en loopt naar de bar om wat drinken te halen, ze staat met de rug naar mij toe en.......toen draaide ze bij om te kijken wie er aan de andere kant van de bar zaten yess daar heb je haar leuke lach weer hallo.....naast mij zat een medenederlandseijsbaar uit denbosch en had wel in de gaten dat ik weer on de move was.....Er zat wel een tijdje tussen hoor na trio en dat sabrina binnenkwam.....ben ook maar een mens.
    Telkens even oogcontact en gebaren dat ze ging de sleutelhalen, de boschenaar zei tegen een andere nederlander naast hem, onvoorstelbaar hier hij maakt een beetje oogcontact en ze weten gelijk sleutel halen <lol>.....achja als je dames eenmaal beetje kent gaat het toch ook makkelijker ? geeft soms leuke reacties en acties over en weer haha.
    Snel ff douche genomen en richting kamer 16, even gevraagd over en weer na Christmas (ja ze heeft liever engels praten met haar, ok no problem)Op het bed neergevleidt en we begonnen te kletsen..........waarover ? vanalles en nog wat, wat peroonlijke vragen gesteld over en weer........voordat ik het wist was het 15:30 en waren we al 2 uur op de kamer, ze vertelde dat ze vandaag ook naar huis ging en gunde haar ook eens beetje rust......ze is ook zo'n type dat te slim (ja pling ik weet het)en leuk is voor dit beroep !
    Vertelde haar dat ik weg moest omdat ik een afspraak had staan in livingroom. dus we zijn richting de kleedkamer gewandelt voor de verdere afwikkeling, formulier ingevuld voor het ziekenfonds ponskaartje gemaakt en klaar was het, alles geregeld ! (ok ook iets zakegeld meegegeven voor Old and New years party !
    Snel omkleden en op weg richting kaarst, mijn halsband afgegeven bij de thekedame en gevraagd hoelang het rijden was richting kaarst, ja gister via omwegen he naar kaarst, oo ga je naar kaarst ? ja zei ik, bel maar vast op dat ik eraan kom haha, wacht even zei ze dan krijg je kaartje mee.......ooo zei de hollander ? ja einen vip karte ! vip karte is dat net zoiets als alle-carte of hoe je dat ook schrijft........nee man soepkip een vipkaart krijg je 25euro korting op de entree nou dat spreekt een hollander wel aan he !
    Een leuke verrassing nog voor het weggaan, goldentime bedankt he !
    Gauw mijn persoonlijke dvp in de auto aangezet en richting kaarst, heerlijk je mag in duitsland harder dan in nederland...(pfff 12 febr. voorkomen ivm snelheid)
    30 min 20 min 10 min.........................lees maar verder bij livingroom

Last Online
    8 augustus 2021 @ 23:24
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joop slim Bekijk bericht
    Marathon dag 2

Op het bed neergevleidt en we begonnen te kletsen..........waarover ? vanalles en nog wat, wat peroonlijke vragen gesteld over en weer........voordat ik het wist was het 15:30 en waren we al 2 uur op de kamer, ze vertelde dat ze vandaag ook naar huis ging en gunde haar ook eens beetje rust......ze is ook zo'n type dat te slim (ja pling ik weet het)en leuk is voor dit beroep !
    Joop, je bent gewoon een hele lieve man. Dat gaat altijd voor slim. Hoop dat jij niet tot een uitstervend IJsberenras behoort. Gelukkig zit je bij een toepasselijke verzekering (Groenland). Als ik tieten had, wist ik het wel dan was ik Slim.

Last Online
    3 augustus 2024 @ 23:45
    Discussies
    3
    Thanks
    41

Standaard

iemand enig idee of het zaterdag nog de moeite waard zal zijn naar GT af te reizen? Met name met het oog op wachttijden voor kamers en zo?

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

als het zo gaat als de rest van de week staat het merendeel beren toch aan de bar te hangen en zijn de kamers toch wel vrij.............lol

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snellejapie Bekijk bericht
    iemand enig idee of het zaterdag nog de moeite waard zal zijn naar GT af te reizen? Met name met het oog op wachttijden voor kamers en zo?
    Normaal gesproken zijn zaterdag (en in mindere mate) vrijdag de drukste dagen van de week in GT. Soms is er zaterdag's 's avonds geen door komen aan. Misschien omdat het nieuwjaar is, is het minder druk. Veel dames zijn nog met vakantie. Maar zaterdagavond is weer wel de avond van de vrijgezelle ijsberen en die hebben geen geen verplichtingen. Het zou dus best wel eens erg wit kunnen worden in GT.

Last Online
    Vandaag @ 16:13
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Gewoon lekker naar Spanje gaan. Hoewel ook hier sprake is van "rustigere" tijden, zijn er nog altijd 50-60 dames (allemaal beauties) in de grotere clubs waar normaal meer dan 100 dames rond lopen. Ik dacht al dat OASE een hogere trap was dan GT maar hier in Spanje hebben we het over een hele berg hoger.
    Een lelijke dame vinden in de grote clubs is zoeken naar een speld in een hooiberg. En de sex is heerlijk :p.

Last Online
    Gisteren @ 15:54
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Gewoon lekker naar Spanje gaan.
    En in Spanje heet die club ook Golden Time ???

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten