dinsdag 27 januari
5:00, het bekende ochtend ritueel en kijk even op ybf, heb een im gekregen van iemand en denk daar reageer ik maar niet op.
Gisteravond even op de chat gezeten, maar had het gauw bekeken...geen zin en was moe.
Ook kriebelde het erg en voelde mij daardoor niet echt vrolijker worden en afleiding hielp niet.
vandaag eerst naar dronten en via utrecht (even wat ophalen) naar rhenen/veenendaal,
Onderweg op de A6 laptop aan geslingerd en even gekeken op ybf en tevens toch maar de im beantwoord.
Oeps, op A27 haalt mij een politieauto in en dacht joop doe toch eens normaal en laat die laptop toch eens op de bijrijdersstoel liggen..........anders wordt het nog een keer een artikeltje dat je de hele zooi kunt inleveren.......kan altijd nog met de trein naar duitsland
Eenmaal in rhenen aangekomen even wat garantiewerk verricht en tevens de laptop aan de lading gegooid(nog steeds geen nieuwe auto adapter grrrr).
Ik ben dan eigenlijk nog maar een kleine 120 km verwijderd van het koude maar toch warme duitsland.
Ondertussen belt mijn achterbuurman mij op en vraagt waar ben je nu ? ik zeg rhenen....ok en heb je goeie kleren bij je ? ja uiteraard haha, maar kheb ook een aanhanger achter de auto en dat beperkt , ga je nog mee naar duitsland ? Nou nee eigenlijk niet.......maar ik verneem twijfel bij mij zelf.
Ik zeg tegen hem als ik wel ga dan bel ik eerst even een rondje........maarja toen ik dat zei had ik ingedachten het liefst naar de villa te gaan.
Maar eigenlijk ook wel naar Livingroom.
Het was nog geen 11:00 en heb dus nog even gewacht, op yfb nog even gesproken met berdino die graag naar Golden Time wou en ook ging en vroeg of ik ook nog ging.
Het begon steeds meer te kriebellen en pling gaf mij al een virtuele schop onder mijn kont en raade mij aan om niet te gaan...........hij heeft ook gelijk ! maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
onderhand was het 11:20 en ben gaan bellen naar livingroom, heb gevraagd naar de dame maar die had zich niet gemeldt voor deze week te werken, ik baal ervan omdat ik me toch zorgen maak om haar......ze is totaal niet het type voor dit werk ondanks dat ze zei dat ze nympfomaan was..........door de laatste sessie met haar voel ik mij bezorgd door de dingen die ze mij vertelde, ook door haar gedrag......van haar had ik wel graag mob. nr gehad, al was het maar om even te vragen of alles ok is, ik ben niet verliefd op haar...maar dat er iets speciaals is was wel een feit. (acteren kan ze nog niet echt !)
Ik vraag of een andere dame nog komt deze week, deze kwam woensdag en donderdag...ook een lieve dame maar gewoon leuk, lief en spontaan.
De theke vertelt mij dat ze ook andere leuke dames in huis heeft, ja dat zal best maar jan wil haar graag zien en spreken !
Ik denk na over om naar Golden Time te gaan, daar wou mijn achterbuurman ook graag heen.
Ikzelf had er niet echt veel zin aan, vooral omdat ik mij ook voorgenomen had even niet te gaan.......dus daar was ik ook wel vrij vlot uit.
Dus dan lekker naar de Villa......pling zegt mij houdt je in......ik probeer het maar heb behoefte aan beetje gezelschap van een leuke dame.
Ik bel haar op en vraag of ze aan het werk is, want ik dacht eigenlijk dat ze vrij was maar ken haar niet goed genoeg om te weten welke dagen ze werkt, heel wisselend dus.
Ze neemt op en hebben even gesproken en ze vroeg hoelaat ik er zou zijn, ik had een uurtje werk om daar te komen en zei dus 13:00.
Joop zou joop niet zijn als hij een kwartiertje korter erover deed.
Ik bel aan de deur gaat open en een dame ontvangt mij, en gelijk zie ik haar al aankomen lopen om mij te begroeten, in haar leuke lady in red lingeriesetje de theke vraagt of ik al eerder ben geweest waarop ik antwoord nein erste mal lol, ze wil me alles gaan uitleggen maar ik zeg haar snel nee ben al vaker geweest.
Nu moet ik eerlijk zeggen ik vond dit niet een van de vriendelijkste dames die ontvangt, ze staat wat te smoezen met een andere dame, en had het idee dat het over mijn auto met aanhanger ging. (ze keek ook nog ff naar buiten, naar de straat waar ik de auto had neergeploft en daarna begon ze met de dame te smoezen)
Zeg dan gewoon of vraag gewoon aan mij of ik dat apparaat ergens anders neer wil zetten, das toch niet zo moeilijk maar ga niet zitten smoezen waar iemand bijstaat.
Gauw omkleden en richting de rokersbar, de dame zat daar al te wachten.
Ondertussen had ik alwel wat zin gekregen in wat eten, na besloten te hebben in de andere bar even koffie te drinken gelijk een broodje meegenomen.
Het was vrij rustig met heren, maar genoeg dames.
Over de gehele dag waren er vrij weinig heren en ik was voor de overige dames een lust object.....nu eens andersom haha.....dus opletten dat ik niet overal aangerand ging worden, alhoewel ik daar misschien niet zo onderste boven van raak.
Ondertussen belde mijn achterbuurman mij op om te vragen hoe het was in de villa, vertelde hem dat er veel mooie vrouwen liepen en dat ik ondertussen mij enorm vermaakte op de kamer, hij kwam eraan en zei ik zie je straks wel............mmm ja denk het niet meer haha.
mijn achterbuurman "de chauffeurbeer" van de marathon was zeer positief nu en had ook een reuze leuke middag gehad in de Villa.
Ook vertelde ik hem dat het vrijdags, zaterdags, zondags nog leuker was lol.
Na een poosje gebabbelt te hebben en in haar mooie ogen gekeken te hebben echte bright eyes zijn we naar een kamer gegaan en hebben ons daar reuze vermaakt tot een uur of 18:00
De magen begonnen te rammellen en er stond zoals gewoonlijk heerlijk voedsel klaar.
Heerlijk samen gegeten met de dame en ik had mij voorgenomen om 20:00 naar huis te gaan zodat ik 22:00 thuis was, maar na het eten even koffie gedronken in de nieuwbouw bar, had ik enorme behoefte om weer naar de kamer te gaan, nu even niet voor sex maar gewoon lekker na het eten even lepeltje lepeltje te liggen .
Dus we kwamen terecht op kamer 5 geloof ik, ik had gevraagd haal een sleutel voor kamer 6, maar dat kon niet want daar zou een gangbang plaatsen vinden.............mmmm met drie beren en twee dames ? ik geloof dat er van de gangbang niet veel terecht is gekomen.
Na besloten te hebben op de kamer zeker 1 minuut serieus te praten en daarna niets anders dan lol te trappen, werdt het een serieus gesprek van denk ongeveer een uur waarna we nog heerlijk geklaverjast hebben.
pfff gaat die tijd hard zeg ! het was nu 22:00 en besloot om toch maar op te stappen...moet immers nog 2 uurtjes rijden, maar ik wou niet weg haha.
Naar beneden gegaan en even gedouched om daarna de gps zender in te leveren, ze wou me eral uitgooien maar zei dat ik nog even wachte op de dame (had ze gevraagd)
kein probleem, nu stond er een leukere lievere theke dame dan s'morgens.
Ze was ook klaar met douchen en kwam aangelopen, weer een heerlijke afscheids knuffel en de theke maakte de opmerking...mmm ein romance bloeit ..........nee gewoon heerlijke tijd gehad !
Ze vraagt nog even aan me dat wanneer ik thuis ben een sms stuur en wenst me een goeie reis.
Ik loop naar buiten en denk we belong to the night.................
Na een half uurtje rijdt ik het land der hebzucht weer binnen ............avond
Het spijt mij vrienden.............ik kon mij niet inhouden.
Groet, Joop Slim