Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 346

Discussie: Joop Slim

Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard Het kriebelde weer........

dinsdag 27 januari

5:00, het bekende ochtend ritueel en kijk even op ybf, heb een im gekregen van iemand en denk daar reageer ik maar niet op.
    Gisteravond even op de chat gezeten, maar had het gauw bekeken...geen zin en was moe.
    Ook kriebelde het erg en voelde mij daardoor niet echt vrolijker worden en afleiding hielp niet.

vandaag eerst naar dronten en via utrecht (even wat ophalen) naar rhenen/veenendaal,
    Onderweg op de A6 laptop aan geslingerd en even gekeken op ybf en tevens toch maar de im beantwoord.
    Oeps, op A27 haalt mij een politieauto in en dacht joop doe toch eens normaal en laat die laptop toch eens op de bijrijdersstoel liggen..........anders wordt het nog een keer een artikeltje dat je de hele zooi kunt inleveren.......kan altijd nog met de trein naar duitsland

Eenmaal in rhenen aangekomen even wat garantiewerk verricht en tevens de laptop aan de lading gegooid(nog steeds geen nieuwe auto adapter grrrr).
    Ik ben dan eigenlijk nog maar een kleine 120 km verwijderd van het koude maar toch warme duitsland.
    Ondertussen belt mijn achterbuurman mij op en vraagt waar ben je nu ? ik zeg rhenen....ok en heb je goeie kleren bij je ? ja uiteraard haha, maar kheb ook een aanhanger achter de auto en dat beperkt , ga je nog mee naar duitsland ? Nou nee eigenlijk niet.......maar ik verneem twijfel bij mij zelf.
    Ik zeg tegen hem als ik wel ga dan bel ik eerst even een rondje........maarja toen ik dat zei had ik ingedachten het liefst naar de villa te gaan.
    Maar eigenlijk ook wel naar Livingroom.

Het was nog geen 11:00 en heb dus nog even gewacht, op yfb nog even gesproken met berdino die graag naar Golden Time wou en ook ging en vroeg of ik ook nog ging.
    Het begon steeds meer te kriebellen en pling gaf mij al een virtuele schop onder mijn kont en raade mij aan om niet te gaan...........hij heeft ook gelijk ! maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan.

onderhand was het 11:20 en ben gaan bellen naar livingroom, heb gevraagd naar de dame maar die had zich niet gemeldt voor deze week te werken, ik baal ervan omdat ik me toch zorgen maak om haar......ze is totaal niet het type voor dit werk ondanks dat ze zei dat ze nympfomaan was..........door de laatste sessie met haar voel ik mij bezorgd door de dingen die ze mij vertelde, ook door haar gedrag......van haar had ik wel graag mob. nr gehad, al was het maar om even te vragen of alles ok is, ik ben niet verliefd op haar...maar dat er iets speciaals is was wel een feit. (acteren kan ze nog niet echt !)
    Ik vraag of een andere dame nog komt deze week, deze kwam woensdag en donderdag...ook een lieve dame maar gewoon leuk, lief en spontaan.
    De theke vertelt mij dat ze ook andere leuke dames in huis heeft, ja dat zal best maar jan wil haar graag zien en spreken !

Ik denk na over om naar Golden Time te gaan, daar wou mijn achterbuurman ook graag heen.
    Ikzelf had er niet echt veel zin aan, vooral omdat ik mij ook voorgenomen had even niet te gaan.......dus daar was ik ook wel vrij vlot uit.
    Dus dan lekker naar de Villa......pling zegt mij houdt je in......ik probeer het maar heb behoefte aan beetje gezelschap van een leuke dame.
    Ik bel haar op en vraag of ze aan het werk is, want ik dacht eigenlijk dat ze vrij was maar ken haar niet goed genoeg om te weten welke dagen ze werkt, heel wisselend dus.
    Ze neemt op en hebben even gesproken en ze vroeg hoelaat ik er zou zijn, ik had een uurtje werk om daar te komen en zei dus 13:00.
    Joop zou joop niet zijn als hij een kwartiertje korter erover deed.
    Ik bel aan de deur gaat open en een dame ontvangt mij, en gelijk zie ik haar al aankomen lopen om mij te begroeten, in haar leuke lady in red lingeriesetje de theke vraagt of ik al eerder ben geweest waarop ik antwoord nein erste mal lol, ze wil me alles gaan uitleggen maar ik zeg haar snel nee ben al vaker geweest.

Nu moet ik eerlijk zeggen ik vond dit niet een van de vriendelijkste dames die ontvangt, ze staat wat te smoezen met een andere dame, en had het idee dat het over mijn auto met aanhanger ging. (ze keek ook nog ff naar buiten, naar de straat waar ik de auto had neergeploft en daarna begon ze met de dame te smoezen)
    Zeg dan gewoon of vraag gewoon aan mij of ik dat apparaat ergens anders neer wil zetten, das toch niet zo moeilijk maar ga niet zitten smoezen waar iemand bijstaat.

Gauw omkleden en richting de rokersbar, de dame zat daar al te wachten.
    Ondertussen had ik alwel wat zin gekregen in wat eten, na besloten te hebben in de andere bar even koffie te drinken gelijk een broodje meegenomen.
    Het was vrij rustig met heren, maar genoeg dames.
    Over de gehele dag waren er vrij weinig heren en ik was voor de overige dames een lust object.....nu eens andersom haha.....dus opletten dat ik niet overal aangerand ging worden, alhoewel ik daar misschien niet zo onderste boven van raak.
    Ondertussen belde mijn achterbuurman mij op om te vragen hoe het was in de villa, vertelde hem dat er veel mooie vrouwen liepen en dat ik ondertussen mij enorm vermaakte op de kamer, hij kwam eraan en zei ik zie je straks wel............mmm ja denk het niet meer haha.
    mijn achterbuurman "de chauffeurbeer" van de marathon was zeer positief nu en had ook een reuze leuke middag gehad in de Villa.
    Ook vertelde ik hem dat het vrijdags, zaterdags, zondags nog leuker was lol.
    Na een poosje gebabbelt te hebben en in haar mooie ogen gekeken te hebben echte bright eyes zijn we naar een kamer gegaan en hebben ons daar reuze vermaakt tot een uur of 18:00

De magen begonnen te rammellen en er stond zoals gewoonlijk heerlijk voedsel klaar.
    Heerlijk samen gegeten met de dame en ik had mij voorgenomen om 20:00 naar huis te gaan zodat ik 22:00 thuis was, maar na het eten even koffie gedronken in de nieuwbouw bar, had ik enorme behoefte om weer naar de kamer te gaan, nu even niet voor sex maar gewoon lekker na het eten even lepeltje lepeltje te liggen .
    Dus we kwamen terecht op kamer 5 geloof ik, ik had gevraagd haal een sleutel voor kamer 6, maar dat kon niet want daar zou een gangbang plaatsen vinden.............mmmm met drie beren en twee dames ? ik geloof dat er van de gangbang niet veel terecht is gekomen.
    Na besloten te hebben op de kamer zeker 1 minuut serieus te praten en daarna niets anders dan lol te trappen, werdt het een serieus gesprek van denk ongeveer een uur waarna we nog heerlijk geklaverjast hebben.
    pfff gaat die tijd hard zeg ! het was nu 22:00 en besloot om toch maar op te stappen...moet immers nog 2 uurtjes rijden, maar ik wou niet weg haha.

Naar beneden gegaan en even gedouched om daarna de gps zender in te leveren, ze wou me eral uitgooien maar zei dat ik nog even wachte op de dame (had ze gevraagd)
    kein probleem, nu stond er een leukere lievere theke dame dan s'morgens.
    Ze was ook klaar met douchen en kwam aangelopen, weer een heerlijke afscheids knuffel en de theke maakte de opmerking...mmm ein romance bloeit ..........nee gewoon heerlijke tijd gehad !
    Ze vraagt nog even aan me dat wanneer ik thuis ben een sms stuur en wenst me een goeie reis.

Ik loop naar buiten en denk we belong to the night.................

Na een half uurtje rijdt ik het land der hebzucht weer binnen ............avond

Het spijt mij vrienden.............ik kon mij niet inhouden.

Groet, Joop Slim
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard donderdag 29 januarie

Vandaag eerst nog wat werk gedaan in tiel en toen besloten bij mijn achterbuurman even langs te rijden die ook in de buurt van tiel werk heeft.
    Daar eenmaal aangekomen keek hij ervan op dat ik langskwam, ik had hem al gezegd dat ik misssssschien ging, en hij had ook al half van die plannen gemaakt.
    Maar goed hij had nog een afspraak en ik was eigenlijk klaar om er naar toe te gaan.
    1 uur en 12 min rijden en ben normaal richting GT gereden, daar aangekomen was de parkeerplaats redelijk vol en kon op hetzelfde plekje als altijd parkeren.
    binnen aangekomen, halsband, goedemorgenjas en € 50,00 lichter de kleedkamer ingetogen.
    Na een douche richting bar begeven......ik loop de bar in ..........en toen.........daar stond ze the angel waar ik naar uitgekeken had om die weer eens te zien !
    Gelijk op haar afgelopen en even begroet, wat een spontaniteit straalt die meid uit ! heerlijk gewoon.
    Terwijl ik door de bar loop kom ik Caligula tegen en heb hem nog even de hand geschudt.
    ik bestelde even een late miachatto of hoe je dat ook typt en nam plaats naast haar op de kruk.
    Toen ik naast haar zat "hey du Bled" geroepen waarop ik als antwoord kreeg "droplul" haha, ze vroeg van wie ik dat geleerd had....mmm van een nette russische dame met tattoo op de schouder en ik vroeg haar mmm wie heeft jou droplul geleerd ? haha
    Even rustig de koffie opgedronken en ondertussen was het 13:30 dus ik zeg en nu sleutel halen ! haha
    dit is nu zo'n dame waar je veel mee kunt lachen en ook interesse toont, merendeel in gt is erg commercieel ingesteld en heeft diverse geheugenkaartjes met diverse hijg en kreun geluiden.
    Dit maakt voor mij het erniet spannender op, of geen geluid of normaal doen !
    Bij sommige stopt het geluid even dan weet je gelijk dat er een geheugenkaartje in zit.
    Maar dit is bij jenny absoluut niet het geval, op de kamer nog even lekker gekletst en ze had het toevallig gisteren nog over mij gehad met een andere dame, dat ik al zolanggggg niet was gesignaleerd in gt........mmm dat krijg je als je door de artiesten ingang binnenkomt !
    vorige week donderdag was ik er volgens mij nog geweest, al was het maar 2 uurtjes.....
    Maar goed even lekker gekamerd met haar om na een uurtje even het financiele gedeelte af te handellen, de dames worden steeds moderner he, even de creditcard door het apparaat halen en klaar is kees.
    Na het verlaten van de kamer kwam ik in de gang de andere dame al tegen waar ik mee afgesproken had, snel even douchen en op naar de volgende dame, weer even een latte besteld en kwamen in kamer 18 (buiten) terecht.
    daar zijn we een uurtje of 3,5 gebleven, al met al met gemengde gevoelens, al kijkend naar haar vroeg ik mij af wat zie ik in haar ?
    ze is leuk, spannend, misterieus, maar toch ook inzichzelf gekeerd.
    Door een aantal zaken die zijn voorgevallen en ik mijn vraagtekens bij ben gaan zetten vraag ik mij af waarom liegt ze ? aan de ene kant weet ik het wel maar ben dan ik zo slecht te vertrouwen vraag ik mijzelf af ?
    Als ze een leugen verteld zal ze dat uit zelfbescherming doen, zelf heb ik zoiets zeg me dan gewoon op een botte manier van dat gaat je geen drol aan. Als je liegt en de volgende dag blijkt het anders te zitten ga je meer af dan als je duidelijk bent.
    Even al mijn sores vergeten die op het moment spelen, en dat zijn me nu eigenlijk meer dan me lief zijn.
    Uit belangstelling vraagt ze hoe het gaat.
    Ook een beetje dollen over en weer, beetje plagen en beetje knuffellen.
    Toch hebben ook heerlijk gelachen...........en weer serieus gesproken, ook over haar zelf.
    Ze is lief maar voel me kloten over vanmiddag, aan het eind van die 3 uurtjes dwalen mijn gedachten af, ze vraagt diverse keren wat er is, ik heb geen zin om te vertellen wat er is, en besluit naar de kleedruimte te gaan om mijn geld op te halen, (ik betaal altijd liever op de kamer)
    Ja en toen.......maakte ze die klote opmerking over het geld weer, waarna gelijk erachteraan komt nur spab.......ja ok tzal wel godverdomme ik gooi mijn geld neer en vraag of het genoeg is...ja ok ......met een gezicht van dat ik niet weet of het goed is...ik gooi er nog maar € 50,- bij verdomme wat een kut gevoel, ik wil weg..........was ik maar naar de villa gegaan.
    Nemen afscheid en ieder volgt zijn eigen weg, ik heb het wel gezien daar in GT, op mijn weg richting de kleedruimte kom ik jenny tegen en zeg "ich will ficken" bist du fertig ? ja bin ich, vertel haar dat ik naar huis ga en wens haar nog een prettige avond.
    Voor haar zou ik zo terug komen , of zelfs voor naar artemis rijden in berlijn, niks geen jagertje gewoon leuke meid.
    Bij de theke de halsband ingeleverd en ze vraagt of ik nog naar livingroom ga, ik zeg nee nu niet.
    Ik rij naar huis en zet mijn laptop aan en zie een bericht van sonny, dat hij naar gt is vandaag, ik twijfel zal ik omdraaien en terug gaan ? ik besluit toch maar om door te rijden.
    Onderweg koop ik maar een bak koffie om te ontnuchteren.......bah de middag begon zo leuk en moet die nu zo eindigen ?
    Jee wat heb ik een kuthumeur nu.....waarheen, waarvoor

Groet, een teleurgestelde Joop Slim

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

ja idd raul7 heb je helemaal gelijk in maar mijn gevoel was nog niet dermate weg dat ik de verleiding kon weerstaan haha.

Nou kan je vertellen na dit bezoekje ben ik even genezen !

en heb gistermiddag/avond een heerlijk dagje Villa gehad...........recensie volgt lol

Last Online
    Gisteren @ 15:54
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joop slim Bekijk bericht
    Maar goed hij had nog een afspraak en ik was eigenlijk klaar om er naar toe te gaan.
    1 uur en 12 min rijden en ben normaal richting GT gereden, daar aangekomen was de parkeerplaats redelijk vol en kon op hetzelfde plekje als altijd parkeren.
    binnen aangekomen, halsband, goedemorgenjas en € 50,00 lichter de kleedkamer ingetogen.
    Ik dacht dat gij voorlopig niet meer naar GT zou gaan ???

Was de verleiding te groot !

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard Vrijdag 30 januari

Vrijdag 30 januarie

Vanmorgen had ik een im terug van sonny, we waren elkaar gisteren in golden time misgelopen, achteraf gezien maar beter ook ivm mijn stemming.
    Ik had hem namelijk een im gestuurd dat ik misschien wel vandaag nog even naar de villa kwam.
    Als antwoord kreeg ik "volgens mij maak jij altijd gewoon tijd" mmm ben ik zo voorspelbaar al ? haha
    Ja idd, maar alleen als het echt kan, het werk mag erniet onder lijden, gelukkig kan ik een boel dingen eventueel telefonisch afwerken.
    Moest nog even wat in de polder doen en daarna pedaal op de bodem en richting duitsland !

Eigenlijk is het teveel, dinsdag villa, donderdag gt en nu weer villa.......maarja ik wou mijn kater van gisteren eigenlijk ook wel kwijt ik was eigenlijk lost.
    Om 12:00 zou ik aankomen bij de villa, de heren beren sonny en extince zouden er om 11:00 zijn, 11:45 reed ik de parkeerplaats op waarna ik me begaf naar de ingang.
    Bij de theke mijn vrijkaartje van beste recensie ingeleverd en ze zegt aa schon fur dich, mmm jazeker is dat schoon, maar al had ik geen vrijkaartje dan kom ik ook wel hier, ze kijkt me aan en glimlacht en zegt das ist auch schon.

M'n chipknip en bademantel ontvangen, mm ze weet zelfs al wat voor slippers ik wil, iedergeval niet die jezus nike's, das niks dat touwtje tussen de tenen.
    Ondertussen dat ik bij de balie sta,loopt extince langs vanuit de kleedruimte, ook komt michelle me al begroeten en vraagt of ik koffie wil, ja lekker.
    Ff omkleden en terwijl ik mij omkleed krijgik sms, "michelle zit met smart op je te wachten (lol)" ik reageer en zeg "afblijven !, ben er net haha".
    Leuke gasten, ff douche en richting nieuwe bar, daar zit sonny zijn anti roker campagne te voeren want hij had zijn bord vol met eten.
    Ook extince en zoals zijn naam overkomt ook een gedistingeerd bordje met eten, en "melk de witte motor"

Extince vertelde dat jenny waarschijnlijk ook naar de villa kwam, gisteren had ik ook al tegen jenny gezegd kom gezellig naar de villa, leuke tent, anders dan gt maar tja gewoon leuk !
    Maarja ze wist het nog niet, nu dus wel ! mmmm gaaf, gisteren was ik maar een uurtje met haar geweest en voor mijn gevoel zat ik toen niet rustig omdat een andere dame wachte waarmee ik afgesproken had.
    Maar kon het vandaag even dunnetjes overdoen

Michelle had koffie bij een bankje verderop neer gezet maar ik plofte ff de tussen de doorgewinterde ijsberen in......mmm is dat een goed plan ? ach kom maar op haha.
    Even op mijn donder gehad waar ik mee bezig was en ondertussen zat eral een leuke dame strak naast mij.
    Even gezellig geouwehoerd en daarna naar de bar in het oude gedeelte gelopen, ik mocht niet van de heren met michelle, ik moest de uitdaging aangaan om andere dames te vergezellen naar de kamer.....sonny had al snel een dame op het oog en die doet er iets langer over dan pling om richting een kamer te vertrekken, extince was een beetje dwalende en ik ? tja haha zat met een beetje vermoeide michelle op een bankje bij het kampvuur.
    Maar na een redbull ging het snel beter en zijn we richting een kamer vertrokken, jawelll kamer 6.
    Ondertussen kwam picasso ook voorbij geschuifeld............nou als we over veelplegers hebben die kan er volgens mij ook wel wat van haha

We hebben even lekker gekamerd tot een uurtje of 15:30 geloof ik, toen ik even naar buitenkeek op de parkeerplaats zag ik al de auto van jenny staan(kon niet missen), hey leuk ze is er, maar mijn stemming was niet ect super, ik was een beetje afwezig en gisteren zat me nog dwars maar ook een paar andere zaken.
    Ik was een beetje stil op de kamer........
    Even gedouched en weer hartelijk ontvangen in de oude bar door E & S
    Ook zie ik 3 dames uit gt staan, jenny, roxanna, en eentje waar ik de naam van kwijt ben.
    Even begroet en leuk gebabbeld, ze waren een beetje onwennig voor mijn gevoel en misten de aanvallende of de te aanvallende beren, mmm wat een relaxde sfeer, dit waren ze niet gewend.
    Al snel kwam het gesprek op om een rondleiding door, over, onder een kamer te gaan doen.
    Dat zag jenny wel zitten en besloten, al was ik kort ervoor al van de kamer gekomen, maarja geen tijd verdoen want tijd gaat snel, ondertussen zag ik michelle zitten op een bankje, ze keek voor mijn gevoel nog steeds een beetje vermoeid, ik wilde haar zeggen waarom ik een beetje stil was en dat het niet aan haar lag.
    Even snel met haar in het voederhok gezetten en verteld wat me dwarszat, michelle is zo'n dame waar ik me bij op mijn gemak voel, volgens mij ook wel andersom.(ja ja ik weet wat jullie denken, €€€€€€)

Weer terug naar jenny en richting buro, und wie gehts weiter vraagt ze lol, mmm ben ik nu een dame aan het rondleiden en wegwijs maken ? hihi.......
    Ze vroeg welke kamer beste en/of leukste was, ik zeg doe maar 6 of 4 haha, het werdt uiteindelijk 2..........ojee helemaal boven in de nok .....als dat maar goed gaat haha
    Eenmaal boven aangekomen bleek het een vrij grote kamer te zijn met twee gedeeltes.
    Hebben even leuk gesproken en ook heeeeerlijke sex gehad,
    Toen we toe kwamen aan de werkelijke daad en binnen was maakte ze de opmerking "Welcome on board" ik schoot in de lach en dacht wat een gave meid when the lady smiles haha, ik zeg haar ik hoop op een prettige vlucht haha, het kwam zo mooi uit haar mond die opmerking en met zo'n timing gewoon geweldig ! alleen was piel kaput, tja beetje te snel weer op de kamer, maar een russische dame is geen russische dame, er moet gewoon wat uitkomen !. daar kwam het beroemde flesje olie aan haha maarja wat erook gebeurde ik kwam geen druppel meer haha..........onderhand was het 17:30 en had wel zin in wat eten gekregen, ik had de handdoek in de ring gegooid en jenny had er vrede mee pffffff haha
    Eenmaal beneden gekomen en gedouched te hebben zaten de russische dames in de eetkamer, ik had idee dat het voor roxanna niet echt haar ding is de villa, dat bleek later ook wel want ze was vroeg weer weg, ach ieder zijn keus toch.

Samen met michelle wat gegeten waarnaar we richting nieuwe bar zijn gelopen, even op 20sec op ligbed liggen en gauw besloten naar een kamer te gaan.
    Vol van het eten kwamen we op kamer 2 terecht (alweer ? ja alweer lol)
    Gewoon lekker rustig even liggen en kletsen, ik voel me een stuk beter en geniet van haar.
    Met haar raak ik, als ik ook beetje goed in mijn vel zit, niet uitgepraat, ze is open, eerlijk en lieve meid.
    Het was ongeveer 18:30 dat we de kamer opgingen, pff wederom zou ik wel weer een nachtje willen blijven, take it to the limit haha maarja ff wachten tot volgende week he joop !

Tegen 21:00 besloten om naar beneden te gaan en nog wat te drinken.

Eenmaal weer bij kleedruimtes te zijn geweest, terug gelopen naar oude bar, want daar zaten ondertussen Big30, Picasso, Sonny met vriendinnetje, en extince.
    Even gesproken met de heren en daarna nog even een rondje gelopen met ook ff afscheidsknuffel voor michelle waarna ik mij ben gaan omkleden om naar huis te gaan.
    Voorlopig blijf ik even genieten van de villa, gt laat ik even voor wat het is en livingroom ook maar even, ik ben niet het type dat een hele club gefickt moet hebben, als ik het gezellig heb dan ben ik tevreden, in gt waren er 4 dames die ik leuk vond en ook afwisselde.
    In livingroom waren er 2/3 dames die ik leuk vond (1tje beetje speciaal)
    En in de villa lopen absoluut meerdere leuke dames rond.....maar haha (nee nee nee ben niet verliefd maar geniet gewoon !)

Er werdt uiteraard een uitgebreide recensie verwacht die ik zelf altijd ook even graag van mij aftyp, voor diegene die zich afvragen wanneer ik zoiets ook nog allemaal doe......

In Auto
    In Club (als ik laptop bij me heb)
    uhm Thuis s'morgens vroeg (zoals op dit moment)
    thuis s'avonds laat

Ik heb een fantatische middag/avond gehad met leuke mensen om mij heen zoals Sonny, Extince, Raul, Big en vooral de dames niet te vergeten ! ik kan weer even de hele wereld aan !

Met een goed gevoel reed ik de nacht in miles away met als bestemming het land der hebzucht !

Groet, Jo?op Slim
    Laatst gewijzigd door Big30; 31 januari 2009 om 17:37

Last Online
    Vandaag @ 17:25
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Cool

Ik heb een fantatische middag/avond gehad met leuke mensen om mij heen zoals Sonny, Extince, Raul, Big en vooral de dames niet te vergeten ! ik kan weer even de hele wereld aan !
    Ja hoor, op het moment dat het over leuke mensen gaat, wordt Picasso meteen ingewisseld voor Raul :thefinger.

Een pot nat, ook een spanjaard toch....lol

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

ooo hahahahaha shit man ...........sorry haha

volgende keer mag jij op mijn kosten een half uurtje met de oudste dame van gt neuken, lol

pfff zweet haha

Groet een onthutste schamende Joop Slim

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard Zondag 1 februari

Het is alweer zondag 1 februari, de tijd gaat snel.

Alweer een maand voorbij en vele ervaringen rijker.
    Ik hoor een dame zeggen "2 Monate dann bin ich zu Hause .....", ik denk dat is leuk meid ik gun het je.
    In een andere club hoor ik een dame zeggen "Schade, dass Sie keine Zeit haben ....." ja pff ik wou ook wel graag blijven maar morgen moet ik weer aan het werk...
    in weer een andere club hoor ik de dame zeggen "Ich kann nicht die Sex mit dir, weil du ein guter Freund bist" en barst in tranen uit, ik troost haar en heb haar sindsdien niet meer gezien, en daar baal ik nog steeds van.

Gisteravond telefoontje gemist van dame uit club en was wel een voicemail bericht, het bericht was in haar eigen taal en helaas net iets te ingewikkeld nog voor mij, ik kan wel een paar woorden maar dit ging wel heel snel.
    Ik vraag wel een ander dame even of ze mij kan vertellen wat ze zei......zelf verteld ze me het toch niet.
    Ik bel haar vanmorgen terug maar neemt niet op, ik sms haar met vraag wat er aan de hand is, krijg sms terug per ongeluk verkeerd gedrukt.......hoezo verkeerd gedrukt, dan spreek je mijn voicemail toch ook niet in ? want die begint met mijn naam en dat je een boodschap achter kunt laten.......
    Ach toe maar laat maar gaan.
    Ik breng mijn dametjes naar huis en rij nog wat rond, ik denk als ik nu naar duitsland rijdt ben ik er om 15:00, ik sms een dame en vraag of ze aan het werk is......het blijft stil.
    Ik sms een andere dame en vertel haar ik kan over 2 uurtjes daar zijn heb je ook tijd ?, ik kijk even op het YBF, navigatie even aangezet om te kijken hoelang ik er over doe, blijkt dat ik er anderhalf uur vandaan zit.........oo wat kriebelt het !
    Maar ik was al nog dichter bijgeweest maar twijfelde zo dat ik richting zwolle weer reed, ik zet de auto bij epe even aan de kant en kijk even op ybf ik zie jabber, gma en rp op de chat.
    Ondertussen krijg ik sms terug dat ze wel tijd had en als ik zin had gewoon moest komen, maar misschien wel beter voor mijzelf was om gewoon het weekend te komen.
    Eigenlijk heeft ze ook gelijk, maar ik stond zo in twijfel en had behoefte aan wat gezelschap.
    Ik stond in dubio, naar duitsland of nog even wat werk doen.....maar goed ook dat ik wat werk ben gaan doen dat scheelt mij deze week weer...
    En trouwens ik was van de week toch al drie dagen in duitsland geweest dus nu nog weer een keer......
    Maar dat stormpje in mij pfff de gedachten draaien weer op volle toeren, ik denk even aan vrijdagavond terug en kan er wel weer beetje van opfleuren

ik voel me schuldig, beetje verward, beetje boos, maar ook wel vrolijk, ik luister the best side of life, doet me denken aan de keer dat ik aan de bar zat en terug dacht aan die heerlijke tijd samen met de dame.
    Voor mij is het over met die dame, hoe lief ze ook is, iedereen had gelijk ook de dame waar ik boos op werdt omdat ze zei doe het nou niet.

Deze week ga ik me inhouden en niet eerder dan vrijdag pas richting duitsland.
    Vrijdag ga ik op tijd weg en even in blerick winkelstraat in, om daarna verder te gaan naar duitsland, heerlijk kan er al naar uitkijken !

Groet, Joop Slim

Last Online
    6 april 2015 @ 12:21
    Discussies
    6
    Thanks
    0

Standaard

Deze week ga ik me inhouden en niet eerder dan vrijdag pas richting duitsland.
    Ik zal je missen Joop, hopelijk red ik het in m'n eentje donderdag :p

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard vervolg 1 februari

Wederom heb ik even behoefte om wat te schrijven........afleiding lukt niet.

Somebody's me
    You, do you remember me
    Like I remember you
    Do you spend your life
    going back in your mind to that time

'cos I, I walk the streets alone
    I hate being on my own
    And everyone can see that
    I really fell
    And i'm going through hell
    Thinking 'bout you with somebody else

Somebody wants you
    Somebody needs you
    Somebody dreams about you every single night
    Somebody can't breathe, without you it's lonely
    Somebody hopes that one day you will see
    That somebody's me

Zat even te denken over de mensen die ik nu van het forum ken, allen totaal verschillend, en ondanks maar enkele malen de mensen ontmoet te hebben, lijkt het of je ze al jaren kent. iedereen begroet en schudt even de hand, of maakt even kennis met een nieuwe beer, en ooo ben jij joop slim.
    Normaal ben ik altijd aardig op mijzelf en vermaak mij prima, maar dit is toch ook wel een aangename ervaring.
    Maar goed ik zie af en toe ook andere taferelen zoals in gt, en zoals foots zou zeggen dat stelletje fossiellen, en verlegen kerels die wachten tot ze meegesleurdt worden door een dame die voorzien is van een geheugenkaartje met diverse hijg en kreungeluiden, maar ook aan de bar hangen en boeren en schijten....das toch wel heel anders in de villa.
    Ja ik weet de beren die in de villa komen, komen ook in GT, maar dat zijn niet van dat soort types.
    Dan kan ik toch wel meer genieten van de relaxde sfeer in de villa of zoals in livingroom.
    Ben dan toch meer type grandcafe en brasserie.

Dat geeft ook wel weer aan dat GT een bruin cafe en Villa een Grandcafe.
    Maar iedere club heeft ook zijn eigen sfeer en ding, een bruin cafe heeft ook wel iets.
    Zoals LR kan ik eigenlijk nog niet een naam voor bedenken, ja een huiskamer misschien is dat meer een brasserie

Na een poosje in saunaland te lopen ga je toch wel voorkeur krijgen voor bepaalde clubs die je meer aanspreken zoals sfeer, vriendelijkheid en bezoekend publiek.
    Ik mag zelf ook wel eens graag ff een boer laten, maar in wat voor club of uitgaans gelegenheid zul je mij dit niet zien of horen doen. (hooguit een scheet laten om wat ruimte te creeren lol)

Komend jaar maar eens wat meer clubs gaan ontdekken.......samen met die waldorf van me
    Onderhand heb ik nu een paar leuke dames ontmoet en daar kunnen nog wel wat andere dames bij die in een andere club werken.

Vrienden zijn net als sterren,
    Je ziet ze niet altijd,
    maar ze zijn er wel !

Groet, van een opgewekte Joop Slim (khad een leuke sms die me even goed deed, wie het kleine niet eert is het grote niet weert)

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard Week 6

Week 6 uit het leven van joop slim...........

Zondag 1 februari

en het kriebelt alweer...........maar kan mij inhouden mede dankzij een dame.

Maandag 2 februari

het kriebelt nog steeds, beetje stormachtig, beetje gesmst naar verschillende dames,,,,,,behalve naar de dame waar ik verliefd op was.
    Ik zit te denken om LR te bellen en te vragen of de dame die een speciaal plekje heeft bij mij ook voor deze week nog heeft aan gegeven om te werken.......maar ik houdt mij wederom in.
    druk gehad op het werk en de dag is zo weer voorbij......
    nog even op de chat gekeken maar was moe dus maar op tijd naar bed.
    Sloppel heren.

Dinsdag 3 februari

briesje wordt windvlaag............nog steeds heb ik niet gesmst naar de dame waar ik verliefd op was.
    Zaterdagavond een voicemail van haar gehad, maar helaas kon ik het niet goed begrijpen wat ze zei, ik moet het nog maar even keer vragen aan een andere dane wat ze heeft gezegd, aangezien ze zelf toch niet zal vertellen wat ze heeft gezegd.
    Een leuk telefonisch gesprek gehad met een mede ijsbeer en diuverse dingen gesproken.
    11:00 sms van dame waar ik verliefd op was...........maar heb me voorgenomen om niet te rreageren in het belang van mijzelf, eigenlijk tegen mijn principes in omdat ik vind dat negeren absoluut gevoelloos en eigenlijk niet verdiend. ik heb het immers aan mijzelf te danken en zij.......zij doet alleen haar werk.
    Ik stuur pling een IM en zeg trap me even onder mijn kont want ben bang dat ik weer iets doms ga doen..........
    Het was gezellig druk op de chat en was wel even afleidend voor mij, tussendoor wel steeds nog even wat werk doen, en dan snel weer wat drankjes in tappen voor de heren.
    Rond 22:30 een leuk sms ontvangen en daar kan ik heerlijk op slapen !
    na vandaag nog 2 dagen en is het vrijdag.
    Weltrusten...

Woensdag 4 februari

Wordt wakker en kijk op telefoon..........geen telefoontjes en geen smsjes.......zet ybf even aan enkijk naar de nieuwe berichten.
    Gisteren zat JJ in GT en ik was nieuwsgierig of sabrina alweer was gearriveerd in GT, Ja dus, leuk ! wil haar wel graag weer even zien, even iets anders dan de vaste dames.
    Ben nu onderweg en sta weer eens in de file zoals het niet anders is in het land der hebzucht.
    Morgen de auto naar de garage en zit te denken om evne in duitsland te gaan kijken.....
    Ik zou eigenlijk sabrina morgen wel even willen zien....maarja dan kom ik de andere dame ook tegen ...... nou ja ik zie nog wel.
    nog 2 dagen nu op dit moment en is het alweer vrijdag.....de weken vliegen voorbij !
    Weltrusten...

Donderdag 5 februari

Gisteravond zoals gewoonlijk wat zitten werken en YBF openstaan, erg gezellig en druk op de chat, met nieuwe en bekende mensen.
    Wederom viel de chat weer eens uit, of eigenlijk t'hele ybf..........
    Vandaag overdag even een dame uit saunaland gesproken, had haar even gevraagd of ik haar mocht bellen, en prompt belt ze zelf gelijk, leuk ! vaak hebben dvp's de neiging om gebeldt te worden ipv zelf bellen, het kost immers geld...........
    Wat een gesprekje al niet kan doen met een mens, ik fleurde ervan op en deed me goed........even haar spontane stem horen en gewoon ff gezellig kletsen.....
    Vanmorgen zoals altijd het zelfde ritueel, en dat zal ook wel niet meer anders worden denk ik haha.
    uiteraard zijn de gedachten bij suanaland en bij het werk, na een nachtje slapen kijk je vaak ook weer overal even anders tegenaan (zakelijk gezien ook)
    Veel zieken op het moment en daardoor moet ik zelf ook overal bijspringen, met gevolg lichaamlijk en geestelijk erg druk, dus ook wel moe.
    Ik kijkk uit naar het weekend, de telefoon gaat uit en ben er even helemaal uit ! ze kunnen me allemaal aan het ....nu is het quality time voor jan !
    vandaag de auto naar de garage voor een grote beurdt, de kilometers vliegen erbij aan, haha tja tis toch elke keer 400 km, om de km's zakelijk niet te vergeten, maar goed ik rij dus vandaag in cognito, gna gna gna, niemand die joop herkent op een parkeerplaats van een club
    Nee lijkt mij verstandiger om vandaag niet naar duitsland te rijden, aangezien ik morgen ook al ga.
    Maar wat er verder vandaag gebeurdt is kan ik beter voor mijzelf houden..............anders krijg ik morgen en zaterdag op mijn donder van een stel bekende ijsberen.......Ik heb wel genoten en ook leuk gesproken.....
    ik zit te wachten bij de kino, en daar zit een dame telkens naar mij te kijken en te gniffellen, dus schuchtere Joop vraagt haar was ist loos ? niks, gewoon gute laune...das mooi, lachen is gezond ! dat was ze met me eens.
    Ze vertelde mij dat het gister catastrofa was in gt, ja zeg dat had ik al gehoord van andere dame die me sms stuurde.

We babbelen wat en ik stel haar voor dat ik wat mannen voor regel.......tja joop behulpzaam slim.
    Ze lacht en geniet een beetje van de aanspraak, ook voor haar is sex niet altijd het belangrijkst....echt leuk gesproken met haar, helaas ben ik haar naam kwijt maar als ik haar weer zie zal ze zeker lachen.
    Bij de kino als er een man voorbij liep even oogcontact met haar of dat niet DE MAN was waarmee ze kon kameren, en weer was die glimlach daar.

Ze ging even spatsieren omdat het anders langweilig was maar ze kwam telkens weer terug en wissellenden we wat woorden.

Mijn afspraakje kwam eraan en moest haar laten voor wat het was
    Mijn afspraakje zag er in burgerkleding ook leuk uit !, vindt eigenlijk hoe meer kleren aan hoe spannender het wordt ! lol
    Ze ging zich omkleden of eigenlijk gezegd uitkleden om daarna als diva weer ten tonele te komen.
    uiteindelijk belanden we buiten in een verwarmde blokhut, even sigaretje gerookt en wat geklaverjast om daarna nog even wat te kletsen.
    Haar vriendin kwam nog even buurten, ik was ze al op de gang even tegen gekomen en zei al kom alletwee mee naar de blokhut, gezellig met z'n vieren lol.

maar waarom wil toch zo graag bevestiging horen van wat ik toch alwel weet...
    Ze zegt hoelang blijf je ? weet ik niet, maar ik kan niet zo laat naar huis want moet de bus nog weer ophalen bij de garage, oo jammer, ik heb geen zin om te arbeiten, slecht geslaphen und slechte traume gehad. Ja het zal allemaal wel......
    Luister je nog wel eens die muziek ? nee, want dan denk ik teveel aan jou, ooo alleen met die muziek denk je aan mij ? nee anders ook wel, kun je niet beter pauze nemen ? nee dat wil en kan ik niet.
    Sorry dat ik verliefd op je werdt, het was niet de bedoeling, het kwam gewoon.
    Je hebt toch wel meerdere dames ? euh ja elke club 1, maar is anders, bij jou kom ik totaal tot rust (dacht ik, maar gaf eigenlijk veel meer stress als ik daar weer weg was)

Het aantal dames kort in, ik wordt selectiever en wil me niet als melkkoe laten gebruiken, al weet ik dat ik het mezelf aan doe !
    Als ik 1 dame zeg, lijkt me beter dat ik niet meer met je kamer, en gelijk 2 andere dames kijken en spreken je niet meer aan..........jammer, dat is dan je beloning als je te netjes en eerlijk tegen ze bent.

Voor hun zal de waarheid hard zijn, maar dan moet ik ze teleurstellen voor mij is de waarheid ook hard, ik had ook liever goed voor elke dame willen zijn....maar helaas ook te hoog gegrepen voor mij

Ik zeg ik snap wel dat dvp's moeten liegen soms, anders kom je als man te dicht bij hun priveleven.
    De realiteit wordt me steeds duidelijker, als de vraag gesteld wordt blijf je nog langer, denk ik nu gelijk, "ja right, was de dag catastrofa ? en mag ik daarvoor bloeden" terwijl ik eerst dacht, goh ze vindt het leuk als ik langer blijf, hoe blond kun je zijn vraag ik me af.....
    Als ik eerlijk nadenk weet ik ook wel dat het om geld draait, behalve bij die ene dame in LR...........daarvan weet ik zeker dat het wat mij betreft niet om geld draaide (was ook geen verliefdheid van beide kanten maar vriendschap)

Ik verlang naar een tendersmile.......en die ? die krijg ik dit weekend zeker weten !

Vrijdag 6 februari

Het weekend begint................wordt vervolgd................heel voorzichtig komt er een grijns op mijn gezicht....hier heb ik al 2 weken naar uitgekeken !

Groet, een opgewekte maar ook een vermoeide Joop Slim

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard Weekend Saunaland

Goedemorgen allemaal,

Ik moet nu wat typen,
    Helaas kan en wil ik nu niet uitgebreid over het afgelopen weekend vertellen,
    Het was een emotioneel zwaar weekend, maar met wel een leuk, gezellig en lief einde.
    Wederom een ervaring opgedaan die veel impact had.

Zaterdagavond was het niet super druk in de villa maar wel gezellig, Manon, ashanti, rplover, pling, local, Rex, Timjava, Big30 en nog een aantal mensen waren aanwezig.
    zaterdag voor het eerst Local Hero ontmoet en leuk mee gesproken

Er waren niet super veel vrouwen en naar mijn idee werdt erook niet superveel gekamerd, al moet ik zeggen dat ik daar ook een heel stuk van de film gemist heb.

Nogmaals sorry, maar ik kan en wil nu niet over het weekend schrijven, er komen vast nog vele weekenden en dagen dat ik er wel over kan schrijven.

Ik wil wel graag nog even een aantal mensen bedanken voor het weekend, zoals Pling, Manon en RP ! jullie weten wel waarom.

Groet, Joop Slim

Last Online
    9 april 2009 @ 13:18
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

je hebt t virus flink te pakken joop. Uit eigen ervaring weet ik dat overdaad schaadt. De toverwoorden zijn doseren en relativeren joop en zorg dat jij "in control" blijft anders ben je een gewillige speelbal voor de dames... En spelen kunnen ze als geen ander

Last Online
    5 september 2021 @ 09:08
    Discussies
    7
    Thanks
    55

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlondeTruus Bekijk bericht
    ..... Uit eigen ervaring weet ik dat overdaad schaadt.....
    Ga je je borsten dan laten verkleinen, Truus?
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Truus, bedankt voor je reactie !

een speelbal zal ik altijd blijven, maar ben ook van mening dat niet alle dames je gebruiken als speelbal.
    Veel dames kunnen spelen, ben ik ondertussen ook achter.
    De dames die niet spelen zijn eigenlijk niet geschikt voor het vak denk ik, iedereen mag zeggen wat ze willen en het benaderen op hun manier, ik hou erniet van om afgewerkt te worden, voor die dames is het gewoon werk.

Er wordt veel gewaarschuwd op het forum ervoor en een gewaarschuwd mens telt voor twee.
    Dit weekend was wederom weer heel anders dan voorspelt en wederom een hele ervaring.
    Het was voor mij nogal emotioneel, maar achteraf gezien heb ik het toch niet willen missen.
    ook gisteren nog gesproken met sonny en goede adviezen gekregen.
    Ieder mens is verschillend en reageerd ook verschillen op gebeurtenissen.

Ik ben wie ik ben, en als dat een probleem voor mijzelf is dan moet het maar even, afgelopen weekend heb ik diverse malen een traan weg moeten pinken.
    Ik vroeg me af waar ik mee bezig was en waardoor ik me zo voelde, het was een samenloop van omstandigheden.

Maar het mooie is dat ik gisteren wel met een goed gevoel weer naar huis ging.
    Misschien weer iets sterker uit de strijd gekomen ?!?! ik zie het wel, het is nog nooit zo slim geweest dat ik erniet weer uitkrabbelde.

Wat voor tent het ook is ik zal het nooit als een neukfabriek gaan zien of een tent met hoeren, het blijven dames die je kunnen verwennen, een beetje gezelschap en een goed gesprek kunnen geven in ruil voor geld.

Groet, Joop Slim

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlondeTruus Bekijk bericht
    je hebt t virus flink te pakken joop. Uit eigen ervaring weet ik dat overdaad schaadt. De toverwoorden zijn doseren en relativeren joop en zorg dat jij "in control" blijft anders ben je een gewillige speelbal voor de dames... En spelen kunnen ze als geen ander

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard Dinsdag 10 februari

Gisteren (maandag) wou het werk niet echt lukken....mijn hoofd is er niet echt bij op het moment, terug denkend aan het weekend.

Ik heb mij voorgenomen om vandaag mij niet af te laten leiden door saunaland, ben moe, maar moet nog veel werk deze week klaar zien te krijgen.
    In mijn hoofd alweer plannen maken, gedachtes laten gaan om een mooi dagje deze week nog te beleven.
    Reacties lezen van normale ijsberen, irriteren aan opmerkingen van vuilbekkende ijsberen, (lijst op aanvraag verkrijgbaar)
    Mensen proberen duidelijk te maken dat je mensen moet leven en laten leven, wees tolerant en schop niet tegen anderen aan als je toevallig een andere gedachte ergens over hebt, wat dan weer resulteert in vriendelijk verzoek van mod om geplaatste bericht te verwijderen, hier ga ik mee accoord, als is het met gemengde gevoelens, maar goed als het beter voor het forum is dan moet het maar !
    Im's ontvangen van beren die aangeven dat het herkenbaar is en hun adviezen delen.
    Ik kijk uit naar aanstaande vrijdag, ik wil graag vanalles vragen, vragen die soms moelijk uit mijn mond komen, maar zo graag wil vragen.
    het is alweer dinsdag dus de tijd gaat wel snel.

Als mij alleen en eenzaam voel
    Ga k altijd kijken naar de zee
    En met alle schepen op haar rug
    Vaar ik in gedachten mee
    Eén met de zee

En soms zijn de zee en ik alleen
    En is zij net als iedereen
    Als ik onder haar golven wil
    Dan laat ze mij er niet doorheen
    Dat is de zee

En eigenlijk zijn wij allemaal net zo
    Dat we ver onder de spiegel willen gaan
    Naar daar waar alle liefde zit
    Maar we zijn te bang om 't toe te staan

Wie neemt me mee
    Wie durft te beginnen
    Wie laat mij zien hoe mooi een mens kan zijn van binnen
    Wie leidt de weg
    Wie durft te voelen
    Ik draag het licht en jij hebt 't zicht
    Kom met me mee en hou van de zee

Groet, Joop Slim

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Lieve beren,

Afgelopen 2 dagen in duitsland geweest, een mooie ervaring, verwarring, verdriet en plezier.

Villa was weinig te beleven vrijdag, veel, heel veel vrouwen en weinig beren, en de beren die er waren kamerden bijna of helemaaal niet
    Tegen 0:00 vertrokken en ben tegen 2:00 gaan slapen en om 5:00 weer richting nederland te rijden om aan het werk te gaan.

Ik zit vol met woorden, ze komen mijn mond niet uit ze blijven hangen, het doet me verdriet, ik moet orde op zaken stellen, duidelijke beslissingen nemen en dat zal nog veel meer pijn en verdriet gaan op leveren.
    Help me te begrijpen hoe het werkt, ik weet het niet, ieder persoon is verschillend en reageerd anders op bepaalde zaken.
    ieder heeft zijn eigen ervaring en gaat er op zijn eigen manier mee om.
    Ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan........kheb geen plezier meer, voel alleen pijn en verdriet en af en toe een lach tussendoor,
    Gisteravond even met duitse carmen aan de bar zitten kletsen, ze vertelde dat ze altijd gute laune had, joop weet dat achter elke lach wat anders zit, carmen zegt, zoiets heb je gauw genoeg door, nou ze moest eens weten.........tis een ardige vrolijke spontane meid die carmen !

Met tranen over de wangen rijdt ik het land der hebzucht weer binnen........morgen zou het vrede zijn in mijn hoofd....
    tranen van vermoeidheid ? tranen van gevoelens ? kweet het niet.

Groet, Joop Slim, tot gauw !

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Misschien past deze beter, Marco Borsato - De Verliezer :o
    Laatst gewijzigd door RAUL7; 14 februari 2009 om 09:30

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Je laat je gevoelens teveel de vrije loop, Joop. Voordat je het weet verdrink je erin.
    Laat het besef doordringen dat het alleen maar om tijdelijk plezier met zo'n dame gaat en dat dat op een gegeven moment gewoonweg over en uit is.

De clue is: geniet, op respectvolle wijze, van het plezier met de dames en neem daarna weer afstand.

Wil je meer betrokkenheid en je met meer gevoel opstellen naar dames dan kan dat alleen maar buiten het betaalde circuit. Maar of dat verstandig is met dames die je in het betaalde circuit hebt leren kennen, betwijfel ik.

Last Online
    13 juni 2012 @ 01:01
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Beste Joop,

Ik heb je nooit ontmoet maar ik wil je dit meegeven

ZOU JIJ ALS VROUW ZIJNDE EEN VRIEND OF MAN WILLEN HEBBEN DIE ALTIJD NAAR DE SAUNACLUBS GING.

Als je hierop het antwoord weet heb je misschien wel het antwoord op jouw vraag

sterkte

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Beste einstein, klopt je kent me niet, toen ik nog getrouwd was gingen we als paar naar een club.........hoop dat hiermee je vraag is beantwoord

Mijn verdriet gaat niet over een dame, verwarring gaat over een dame en vermoeidheid gaat over alles bij elkaar........

Beste picasso, ik ben nu eenmaal een gevoelsmens, ooit zal ik meer afstand gaan nemen als ik dit klote gevoel weer even kwijt ben.

Beste raul, ben fan van Marco Borsato, de verliezer heb ik vele jaren geleen al moeten accepteren........er bestaan geen verliezers..........ik heb te vreten, een dak boven mijn hoofd en ben (nog) gezond.

Van een vriendelijke collega beer kreeg ik het volgende, ik hoop dat hij het me niet kwalijk neemt dat ik dit even meeneem hierin, maar hij heeft gelijk......

Een collega zei mij eens, volledig out of the blue hij wist niets van mijn wandelleven: ‘elke keer als je een prostituee bezoekt wordt een deel van haar een deel van jouw leven, het blijft aan je kleven’. Ik stond perplex, hij wist niets van mijn prive. Het bleef in mijn hoofd hangen deze woorden als een mantra. De vrouwen die je bezoekt daar maak je fysiek en ook emotioneel contact mee. Zij hebben veelal een hoop ellende meegemaakt. Dit wordt via dit intieme contact, want geld of geen geld het blijft intiem en kwetsbaar, ook deel van jou! Je maakt contact met haar en dit neem je mee, het bouwt zich op, als een sneeuwbal. Wees je hiervan bewust! Elke keer dat jij met een vrouw seks hebt maak je, of je wilt of niet, ook contact met haar wereld, de positieve en de negatieve aspecten ervan, je kan erin mee worden gezogen. Eenmaal kennis gemaakt met deze wereld kun je nooit meer terug, het blijft altijd deel van jou.

Diegene die het gestuurd heeft bedankt ! ik denk dat je gewoon gelijk hebt....

Lieve beren, ik voel me gewoon even zo, het trekt wel weer over ik moet het gewoon even kwijt............bij mijn dochters kan ik niet brullend aankomen he !

Volgende week zie ik het vast weer wat vrolijker in...........alles speelt gewoon even mee............leuk contact met dame, shit met werk, shit met prive.....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ein-steen Bekijk bericht
    Beste Joop,

Ik heb je nooit ontmoet maar ik wil je dit meegeven

ZOU JIJ ALS VROUW ZIJNDE EEN VRIEND OF MAN WILLEN HEBBEN DIE ALTIJD NAAR DE SAUNACLUBS GING.

Als je hierop het antwoord weet heb je misschien wel het antwoord op jouw vraag

sterkte

Last Online
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard

Beste raul, ben fan van Marco Borsato, de verliezer heb ik vele jaren geleen al moeten accepteren........er bestaan geen verliezers..........ik heb te vreten, een dak boven mijn hoofd en ben (nog) gezond.

Heeft niks te maken met vreten, een dak boven je hoofd en je gezondheid

Last Online
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Mensen die geen dak boven hun hoofd, niks te eten, niks te vertellen hebben door wat dan ook......dat zijn tegen hun wil in verliezers en zelfs die mensen leren ermee omgaan....

ach ik weet het ook niet, dit wordt me een te zwaar onderwerp zo, je zult het vast ook goed bedoelen weet ik bijna zeker

bedankt Raul

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Heeft niks te maken met vreten, een dak boven je hoofd en je gezondheid

Last Online
    13 juni 2012 @ 01:01
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Volgende week zie ik het vast weer wat vrolijker in...........alles speelt gewoon even mee............leuk contact met dame, shit met werk, shit met prive.....

zo is het maar net, joop

ook een ijsbeer zonder vel kan op zijn beide blije beide pootjes staan.

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

‘elke keer als je een prostituee bezoekt wordt een deel van haar een deel van jouw leven, het blijft aan je kleven’
    Dan heb ik goed nieuws voor je, na 500 toegevoegde deeltjes blijft er niks meer aan je kleven .

Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten