Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
    Last Online
    14 september 2017 @ 20:52
    Discussies
    22
    Thanks
    16

Frage vakantie perikelen??

is het deze week wat rustiger n de clubs,
    zag een topic bij YY over minder dames en daarom speciale avonden op 19-2 in YY.
    Is dat ook het geval in GT???
    wie weet er wat meer over

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Er zijn vrouwen die geen zin hebben in Carnavalvierders Dus het kan voorkomen dat er minder dames zijn in sommige clubs maar ik denk dat het bij GT wel zal meevallen.

:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Vandaag @ 11:47
    Discussies
    14
    Thanks
    541

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Er zijn vrouwen die geen zin hebben in Carnavalvierders Dus het kan voorkomen dat er minder dames zijn in sommige clubs maar ik denk dat het bij GT wel zal meevallen.

:wink:
    En er zijn zeker net zoveel ijsberen die geen zin hebben in carnavalvierders

In welke club zou het het beste toeven zijn komend weekend zonder dronken prins carnaval op bezoek?

Last Online
    Vandaag @ 16:14
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MeesterMixer Bekijk bericht
    En er zijn zeker net zoveel ijsberen die geen zin hebben in carnavalvierders

In welke club zou het het beste toeven zijn komend weekend zonder dronken prins carnaval op bezoek?
    Mij zul je in ieder geval niet tegen komen :D.

Carnaval vier je op straat of in de kroeg. Als zeer ervaren carnavalsvierder betwijfel ik of je in welke club dan ook carnavalsvierders zult vinden.
    Ik ben wel bang, nee, weet wel zeker, dat het Carnaval door vele vreemde figuren gezien wordt als een uitermate goed excuus om op luidruchtige en dronken wijze een club te bezoeken. Die zou ik echter niet willen kwalificeren als "carnavalsvierders".
    Je ziet dat ook in plaatsen als Breda, mensen van boven de grote riolen die met caraval komen "carnaval vieren" maar die in feite niets anders doen dan gewoon dronken zijn. Een subtiel verschil wat ik vast niet iedereen uit kan leggen hier...

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht

Carnaval vier je op straat of in de kroeg. Als zeer ervaren carnavalsvierder betwijfel ik of je in welke club dan ook carnavalsvierders zult vinden.
    Ik ben wel bang, nee, weet wel zeker, dat het Carnaval door vele vreemde figuren gezien wordt als een uitermate goed excuus om op luidruchtige en dronken wijze een club te bezoeken. Die zou ik echter niet willen kwalificeren als "carnavalsvierders".
    Je ziet dat ook in plaatsen als Breda, mensen van boven de grote riolen die met caraval komen "carnaval vieren" maar die in feite niets anders doen dan gewoon dronken zijn. Een subtiel verschil wat ik vast niet iedereen uit kan leggen hier...
    Ik begrijp je helemaal GMA!

Last Online
    17 januari 2010 @ 22:28
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht

Je zou ze de kost moeten geven al die zuiderlingen die het carnaval ontvluchten komende dagen en maar wat ....graag de "riolen" :D oversteken.
    Dan wel sneeuw gaan zoeken om maar weg te kunnen zijn...van wat leuk schijnt te zijn..................

:D:D:D
    Laatst gewijzigd door thyraan1234; 18 februari 2009 om 12:17 Reden: typefout

Last Online
    23 januari 2015 @ 10:35
    Discussies
    45
    Thanks
    2

Frage Geen "carnavalgezuip", wel apres ski "nippen"..??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thyraan1234 Bekijk bericht
    Je zou ze de kost moeten geven al die zuiderlingen die het carnaval ontvluchten komende dagen en maar wat ....graag de "riolen" :D oversteken.
    Dan wel sneeuw gaan zoeken om maar weg te kunnen zijn...van wat leuk schijnt te zijn..................
    ...Om zich vervolgens in de apres ski hutten -volop polonaises draaiende- volledig klem te zuipen....

Wat is het verschil dan...???

:p
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

Last Online
    Vandaag @ 16:14
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    ...Om zich vervolgens in de apres ski hutten -volop polonaises draaiende- volledig klem te zuipen....

Wat is het verschil dan...???

:p
    Umm, het drankverbruik....
    Ik heb het idee dat het drankverbruik van de gemiddelde carnavalsvierder per avond achterblijft bij dat van de gemiddelde apres skieer....

Last Online
    Vandaag @ 11:47
    Discussies
    14
    Thanks
    541

Standaard

Mooi, als het carnaval dan maar buiten (de clubs) wordt gevierd, is iedereen tevreden. Vrees alleen dat GMA gelijk heeft dat een aantal lieden denken ongepast dronken carnaval in de clubs te moeten gaan vieren........

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten