is het deze week wat rustiger n de clubs,
zag een topic bij YY over minder dames en daarom speciale avonden op 19-2 in YY.
Is dat ook het geval in GT???
wie weet er wat meer over
is het deze week wat rustiger n de clubs,
zag een topic bij YY over minder dames en daarom speciale avonden op 19-2 in YY.
Is dat ook het geval in GT???
wie weet er wat meer over
Er zijn vrouwen die geen zin hebben in Carnavalvierders Dus het kan voorkomen dat er minder dames zijn in sommige clubs maar ik denk dat het bij GT wel zal meevallen.
:wink:
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Mij zul je in ieder geval niet tegen komen :D.
Carnaval vier je op straat of in de kroeg. Als zeer ervaren carnavalsvierder betwijfel ik of je in welke club dan ook carnavalsvierders zult vinden.
Ik ben wel bang, nee, weet wel zeker, dat het Carnaval door vele vreemde figuren gezien wordt als een uitermate goed excuus om op luidruchtige en dronken wijze een club te bezoeken. Die zou ik echter niet willen kwalificeren als "carnavalsvierders".
Je ziet dat ook in plaatsen als Breda, mensen van boven de grote riolen die met caraval komen "carnaval vieren" maar die in feite niets anders doen dan gewoon dronken zijn. Een subtiel verschil wat ik vast niet iedereen uit kan leggen hier...
Je zou ze de kost moeten geven al die zuiderlingen die het carnaval ontvluchten komende dagen en maar wat ....graag de "riolen" :D oversteken.
Dan wel sneeuw gaan zoeken om maar weg te kunnen zijn...van wat leuk schijnt te zijn..................
:D:D:D
Laatst gewijzigd door thyraan1234; 18 februari 2009 om 12:17 Reden: typefout
“Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi
Mooi, als het carnaval dan maar buiten (de clubs) wordt gevierd, is iedereen tevreden. Vrees alleen dat GMA gelijk heeft dat een aantal lieden denken ongepast dronken carnaval in de clubs te moeten gaan vieren........