Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 81

Discussie: Prijzen in VV

Last Online
    5 mei 2012 @ 14:23
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard Prijzen in VV

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HenFleur Bekijk bericht
    Is deze prijsstelling een aanpassing van Villa V. of een Nieuwe wind door het Duitse SaunaClub landschap?
    @ HenFleur.....

Deze prijsstelling (50/50) denken sommige dames te kunnen hanteren, met name in VV. Je ervaring bewijst dat het er niet beter op wordt, maar alleen NOG interessanter om je over "de streep" van 30 min. te trekken! Daarnaast kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat er in VV nogal wat dames zijn met "een niet al te hoog servicenivo"......

Wat dat betreft is het prijsbeleid in PHG het duidelijkst (25 voor elk vervolg halfuur). Zowel in PHG als GT wordt vanuit de leiding het principe gehanteerd: je hoeft het niet te doen, maar als je het doet, doe je het voor de daarvoor algemeen gehanteerde prijs. Zeker voor de gasten is dit een prettige gedachte!......

Voorts is het voor de dames vaak slimmer om 50/25 te hanteren. In de praktijk blijkt dat het 2e halfuur vrijwel nooit een vol halfuur is maar 10 tot 15 min extra (vaak opvulling door een praatje en/of sigaretje er bij). Bij 25e voor een verlenging wordt het halfuur ook vaker overschreden (gasten blijken nonchalanter) terwijl bij 50e er vaak niet wordt verlengd of men blijkt zich vaak lichtelijk bedrogen te voelen (zoals in dit geval).

Last Online
    29 oktober 2011 @ 15:31
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Beste 'IceMan'

Thanks voor de verduidelijking, vermoede reeds dat het geen algemeen beleid was, we leren iedere dag..

Volgende keer dan maar terug een eindje verder, richting PHG.

Groet
    H.

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln prijzen

Volgens mij zijn de Meiden vrij te vragen wat ze willen, en ik vind 100 euro voor een uur een schappelijke prijs, dus ik zou niet weten wie er nog aan de vooroorlogse prijzen van 75 euro werkt eigenlijk.
    En ik moet het ook niet weten, ik betaal gewoon 50 per halfuurtje en 100 per uur.
    :wink:

Last Online
    Vandaag @ 11:47
    Discussies
    14
    Thanks
    541

Standaard

Helemaal mee eens ice man. De absolute prijs is niet zo heel relevant, wel of het van tevoren en zonder onderhandelen duidelijkheid over is. In GT/LR/etc is het duidelijk. En de dames die zich er niet aan houden zijn dief van hun eigen portemonnee (ok?). Als mensen (zoals rplover en bij goede sessies ook ikzelf) 100 euro per uur willen betalen, doe dit dan als 75+25 fooi. Dan is het voor iedereen duidelijk. Als je persé 100 euro per uur als standaard prijs wil, ga dan naar Frankfurt, daar krijg je dan ook de kwaliteit die je hiervoor kan/mag verwachten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk bericht
    @ HenFleur.....

Deze prijsstelling (50/50) denken sommige dames te kunnen hanteren, met name in VV. Je ervaring bewijst dat het er niet beter op wordt, maar alleen NOG interessanter om je over "de streep" van 30 min. te trekken! Daarnaast kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat er in VV nogal wat dames zijn met "een niet al te hoog servicenivo"......

Wat dat betreft is het prijsbeleid in PHG het duidelijkst (25 voor elk vervolg halfuur). Zowel in PHG als GT wordt vanuit de leiding het principe gehanteerd: je hoeft het niet te doen, maar als je het doet, doe je het voor de daarvoor algemeen gehanteerde prijs. Zeker voor de gasten is dit een prettige gedachte!......

Voorts is het voor de dames vaak slimmer om 50/25 te hanteren. In de praktijk blijkt dat het 2e halfuur vrijwel nooit een vol halfuur is maar 10 tot 15 min extra (vaak opvulling door een praatje en/of sigaretje er bij). Bij 25e voor een verlenging wordt het halfuur ook vaker overschreden (gasten blijken nonchalanter) terwijl bij 50e er vaak niet wordt verlengd of men blijkt zich vaak lichtelijk bedrogen te voelen (zoals in dit geval).

Last Online
    8 december 2024 @ 10:56
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

100% akkoord met MeesterMixer.

Voor mij is het principe, oftewel prijsssetting, in VV vrij eenvoudig; 50 eurokes voor het eerste halfuur en 25 eurokes voor het volgende halfuur en als de sessie nog langer duurt is het volgend halfuur wederom 50 eurokes en dan weer 25 eurokes, enz...... .

Als de ijsbeer tevreden is kan hij gerust 100 europatatjes betalen, zijnde 25€ drinkgeld. Maar hoedanook op eigen initaitief 100€ vragen en zonder de ijsbeer te verwittigen is NOT DONE. Nog erger is als ze 100€ vragen en een service van 20€ verlenen.

Het minste dat men kan verwachten is dat de dames de klant op voorhand verwittigen van de gedifferentieerde prijssetting. Dan is de klant nog vrij om al dan niet op het aanbod in te gaan. En al de rest is dikke ziever.

Toch ook nog en kleine kanttekening; in de clubs waar 50€/30min. gevraagd wordt is de service meestal ook van een hoog niveau.

Last Online
    3 mei 2014 @ 19:10
    Discussies
    31
    Thanks
    0

Standaard

50+50 scheint sich ja relativ weit in der VV durchgesetzt zu haben,
    der Service entspricht dem aber überwiegend nicht.

Alles in allem eine Frage, inwieweit die Clubleitung die Maßstäbe setzt oder die Frauen.
    Gruß, Laursone

Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)
    Jeukt jouw neus ook zoals mijn neus jeukt

Last Online
    Vandaag @ 00:11
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Laurasome hat recht.. zuvallich haben wir das im chat gerade auch gesagt.. 75 euro pro stunde ist schon sehr gut gezahlt, aber da kan man sich ja nicht uber beschwaren.. 100.. ist fuhr den eher masigen service die die meisten bieten zuviel.. Aber es gibt ja leute die das zahlen... und das ist das problem..

Ich gehe nicht mehr soviel zur villa weil ich diese preisstellung nicht ok finde..

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard Prijzen in VV

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stijveke Bekijk bericht
    100% akkoord met MeesterMixer.

Voor mij is het principe, oftewel prijsssetting, in VV vrij eenvoudig; 50 eurokes voor het eerste halfuur en 25 eurokes voor het volgende halfuur en als de sessie nog langer duurt is het volgend halfuur wederom 50 eurokes en dan weer 25 eurokes, enz...... .

Als de ijsbeer tevreden is kan hij gerust 100 europatatjes betalen, zijnde 25€ drinkgeld. Maar hoedanook op eigen initaitief 100€ vragen en zonder de ijsbeer te verwittigen is NOT DONE. Nog erger is als ze 100€ vragen en een service van 20€ verlenen.

Het minste dat men kan verwachten is dat de dames de klant op voorhand verwittigen van de gedifferentieerde prijssetting. Dan is de klant nog vrij om al dan niet op het aanbod in te gaan. En al de rest is dikke ziever.

Toch ook nog en kleine kanttekening; in de clubs waar 50€/30min. gevraagd wordt is de service meestal ook van een hoog niveau.
    Voor mij is het nog eenvoudiger. I betaal de Meiden 100 euro per uur, ik vind personlijk dat ze dat verdienen om een uur met deze halve gare op de kamer te willen vertoeven.
    Verder beslis ik zelf wel dat ik het "opsplits" in 75 +25, en of ik hen zeg dat het drinkgeld is, NIET dus.
    Ik geef je wel gelijk dat 100 euro vragen zonder het op voorhand te zeggen inderdaad NOT DONE is, maar de meeste Meiden zeggen op voorhand hun prijs, of misschien kunnen wij het op voorhand vragen.
    Als je al een uur op de kamer bent met een Meid, zal dat toch wel betekenen dat het goed is. Neen? Wie gaat er langer dan een half r op de kamer met een Meid waarvan , en ik citeer "de service nog geen 20 euro waard is" eigenlijk?
    Als je een uur op de kamer vertoeft, wil dat toch zeggen dat jullie beiden tevreden zijn, en als het goed is......moet ik het echt aanvullen?? Ok ok, ...en als het goed is, is dan 50 + 50 teveel?
    Als je niet tevreden bent, zal het halfuurtje ook geen halfuurtje duren, en betaal je toch 50 euro, dus reken effe uit naar tevredenheidsgraad, 50 euro en een slecht halfuur, of 100 euro en een spetterend uur :D

Ik zal nooit afstappen van dat principe, en dat gezeik alsof ik en anderen die dat willen betalen, de markt zouden naar de kloten helpen, is flauwe prietpraat. Ieder mens beslist wat de service van een bepaalde Meid voor hem waard is, in overleg en al dan niet op voorhand besproken (lees: mij deert het niet, maar ik kan best begrijpen dat een degelijke prijsetting voor aanvang mag besproken worden, en als jullie willen verlengen na een halfuurtje zal het best wel lekker zijn).
    Ik hoor trouwens niemand klagen over onze "Pim", die "zijn Melanie" iedere keer gewoon correct betaalt, en meer dan dat. En dat hoeft ook niet, hij beslist ook niet dat jullie "steak 2de keus" moeten kopen bij de beenhouwer of "filet pur"............. .

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Ik zal nooit afstappen van dat principe, en dat gezeik alsof ik en anderen die dat willen betalen, de markt zouden naar de kloten helpen, is flauwe prietpraat.
    'I beg to differ'

De redenering in bovenstaande post kan ik eigenlijk wel volgen.
    De redenering in bovenstaand citaat kan ik minder volgen. Volgens mij hanteer je een redenering die omgekeerd is aan één van je andere stokpaardjes.

Wat bedoel ik hiermee?:
    Je stelt dat de meeste dames PZC doen omdat beertjes dit in een saunaclub gewend zijn én omdat ze vrezen dat als ze het niet doen ze uit de markt zullen vallen.

Indien bovenstaande redenering opgaat dan vind ik het ook correct om te stellen dat dat door de praktijk van 100EUR per uur te hanteren de '75EUR-beren' terecht bezorgd zijn dat zij uit de markt geprijsd zullen worden.

Ook al vind jij 100EUR voor 1u een normale prijs (wat je goed recht is), dat maakt de bezorgdheid van de 75EUR-beer niet minder terecht.

TSB
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Wel beste rplover in feite ben je 100% akkoord met mij.

Voor mij is het nog eenvoudiger. I betaal de Meiden 100 euro per uur, ik vind personlijk dat ze dat verdienen om een uur met deze halve gare op de kamer te willen vertoeven.
    Dit laat ik voor joiu rekening. Als je het zelf zegt, zal het wel zo zijn.

Verder beslis ik zelf wel dat ik het "opsplits" in 75 +25, en of ik hen zeg dat het drinkgeld is,
    Niemand heeft ooit het tegenovergestelde beweerd. Wil je het opsplitsen in 5X 20 of 10 x10 of 2 x 50 aan jou de vrijheid en bijgevolg jou keuze. Het belangrijkste zal wel wel zijn dat de eindrekening klopt zekers?

Als je al een uur op de kamer bent met een Meid, zal dat toch wel betekenen dat het goed is. Neen? Wie gaat er langer dan een half r op de kamer met een Meid waarvan , en ik citeer "de service nog geen 20 euro waard is" eigenlijk?
    Als je een uur op de kamer vertoeft, wil dat toch zeggen dat jullie beiden tevreden zijn, en als het goed is......moet ik het echt aanvullen?? Ok ok, ...en als het goed is, is dan 50 + 50 teveel?
    Als je niet tevreden bent, zal het halfuurtje ook geen halfuurtje duren, en betaal je toch 50 euro, dus reken effe uit naar tevredenheidsgraad, 50 euro en een slecht halfuur, of 100 euro en een spetterend uur
    Doet hier allemaal niets terzake.
    Prijssetting is 50 + 25. Variatie's daarop moeten op voorhand gemeld worden. Dit zowel (en vooral) in het voordeel van de dame, en van de heer. Het staat de heer nog altijd meer te geven als hij echt tevreden is.

Ik zal nooit afstappen van dat principe, en dat gezeik alsof ik en anderen die dat willen betalen, de markt zouden naar de kloten helpen, is flauwe prietpraat
    Ik vraag niet (en iemand anders ook niet dacht ik) om je principe af te zweren. Jij voelt je goed daarbij en ik vermoed dat de dame zich daar ook goed bij voelt, dus...... 2 gelukkige mensen. Wat moet een mens meer hebben?

Ik hoor trouwens niemand klagen over onze "Pim", die "zijn Melanie" iedere keer gewoon correct betaalt, en meer dan dat. En dat hoeft ook niet, hij beslist ook niet dat jullie "steak 2de keus" moeten kopen bij de beenhouwer of "filet pur"............. .
    Waarom zouden we moeten klagen, zeker als dat op vrijwillige basis gebeurt?
    Als Zeppos zodanig tevreden is na een sessie met Bettina en hij wil die een luxecruise van 14 dagen cadeau doen, dan is dat zijn initiatief.
    Als Quitje in de 10de hemel is na een sessie met Anna en hij wil die een Ferrari geven; dan moet hij dat maar doen.

Alles asta la vista.

Last Online
    Vandaag @ 18:23
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Er zijn de laatste tijd al veels te weinig mannen in de clubs. In twee weken tijd ben ik in 4 verschillende clubs geweest en overal hetzelfde beeld: erg veel dames die zich zitten te vervelen wegens een groot gebrek aan klanten.

Maar goed, die lieve dames die alles voor ons doen verdienen eigenlijk 200 euro per uur. Dus laten we maar meteen hier de standaardprijs van maken en de clubs voortaan zien als een kroeg waar je met je vrienden een pilsje kan drinken en lekker over het ruim aanwezige 'verveeld' vrouwelijke schoon kan lullen .

Maar maak je niet al te druk mensen, wat we er ook van mogen vinden, de uiteindelijke door de markt uitgebalanceerde prijs zal altijd een rechtvaardige prijs zijn.

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard Prijzen in VV

Bovenstaande berichten heb ik uit de algemene topic van VV weggehaald.

TSB
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Standaard

Om alle misverstanden te voorkomen; Voor mij mogen de dames vragen wat ze willen (ik kan wel voor mijn eigen uitmaken of ik dit wil betalen of niet). Het staat de clubs en de dames vrij om één of andere prijzenpolitiek te hanteren. Mijn enig verlangen is dat ik (en bij uitbreiding de andere ijsberen) duidelijk op de hoogte ben van die prijssetting en deze ook gerespecteerd wordt.

Trouwens ik ben ervan overtuigd dat één van de pijlers van het succes van de saunaclubs wel degelijk de "vastgestelde" prijzen zijn (gien geziever of kweddelen achteraf).

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Nou picasso zei gister iets waar ik het niet meer als mee eens kon zijn..

De mannen hebben een bepaald budget.. dat zal niet ineens groeien omdat de prijs hoger is.. Het kan een ongewenste bijwerking hebben en een gewenste.. Welke kant het kwartje opvalt kan nog niemand zeggen..

Het kan zo zijn dat de 'lelijkere' dames niets meer te doen hebben en er betere dames door naar hier komen en dan ben ik helemaal voor deze prijsstelling...

We zullen zien.. vooralsnog volg ik het van een afstandje.. en ga ik voor maximale ROI (return on investment)

:D

Last Online
    14 juli 2018 @ 02:22
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    ... 75 euro pro stunde ist schon sehr gut gezahlt, aber da kan man sich ja nicht uber beschwaren.. ..

Ich zitiere mal diesen Satz, da ich zu denjenigen gehöre, die gerne 50 Pro halbe Stunde zahlen und das auch im Falle des Falles, dass der Service mir aus welchen Gründen auch immer nicht gefällt.

Meine ersten "Geh- und Stehversuche" in einem Club begannen eigentlich in Berlin und Frankfurt. In diesen Clubs ist es normal, dass man bei Buchung einer Stunde min. € 100,- auf den Tisch legt. Und schon damals erschien mir das (und ich bin jetzt nicht grad mit monetären Mitteln zugeschissen) relativ günstig angesichts der Tatsache, was die CDLs "über sich ergehen lassen" (mehr dazu unten) müssen.

Man kann argumentieren, dass sie sich den Job selbst aussuchen sowie bei jeder Dienstleistung Angebot und Nachfrage den Preis bestimmen und was es noch für viele "Argumente" gibt, um dieses Geschäft mit den normalen Dienstleistungen in der Wirtschaft zu vergleichen. MEINE Meinung ist jedoch: Es ist nicht vergleichbar. Diese Dienstleistung, die die Damen des Gewerbes speziell in einem Club bieten, ist eigentlich mit Geld nicht bezahlbar - aus meiner Sicht.

Wenn ich bedenke, wieviel Männer die Möglichkeit erhalten, mit zum Teil so hübschen Frauen ins Bett zu kommen, wovon sie in der Realität bzw. im normalen Leben noch nicht einmal träumen dürften, so erscheint mir hier die Diskussion, ob ich 75 oder 100 pro Stunde zahle, als geradezu bizarr.

Ich gehe relativ unregelmäßig in einen Club und wenn, dann tue ich das aus vollster Überzeugung, auch mal einige 100 Euros da zu lassen. Und im Laufe der Zeit habe ich einige CDLs auch privat kennengelernt ohne ein Treffen von mir aus anzustoßen. Was ich da zum Teil gehört habe, sträuben sich mir die Haare hoch. Seitdem weiß ich diese Dienstleistungen noch mehr zu schätzen.

Ich möchte jetzt nicht den "Superverständnissvollen" spielen, aber ich weiß nicht, ob sich jemand in die Lage dieser Frauen versetzen kann, wenn Sie zum Teil pro Tag mit 3,4 oder 10 Männern schlafen, die sie im normalen Leben nicht einmal mit dem Arsch anschauen würden. Vor dem Hintergrund der Preisdiskussion, ob man € 25 mehr pro halbe Stunde zahlt oder nicht, erscheint mir diese Reflektion doch angebracht unabhängig der Tatsache, dass natürlich auch eine CDL ihres eigenen Glückes Schmied ist.

Ich kann die eine oder andere CDL verstehen, die nicht bereit ist, für Straßenstrichpreise um eine halbe Stunde zu verlängern und dazu FO anzubieten. Und ich glaube auch, dass in den meisten Fällen der Service immer stimmen wird, wenn man bereit ist, die CDL für ihre Dienste angemessen zu entschädigen.

Sicherlich kann sich jeder vorstellen, wie es für eine junge, hübsche Frau ist, die einen älteren und nicht unbedingt attraktiven Mann (ich meine das nicht despektierlich sondern rein sachlich) über sich steigen lässt, der möglicherweise nicht einmal die Sensibilität besitzt, die Frau wie eine Frau zu behandeln.

Wiederholend sei hier nochmals betont, dass es mir hier nicht drum geht, den Sozialminister raus hängen zu lassen, sondern lediglich meine persönliche Meinung zu äußern bezgl. der meiner Meinung schon relativ bizarren Preisdiskussion, bei der es um € 25 mehr oder weniger geht. Und für mich spielt es keine Rolle, dass diese € 25 mehr pro Mal sich mehrfach multiplizieren lassen sofern etliche Clubbesuche im Monat avisiert sind. Wenn man merhmals im Monat einen Besuch im Kalender markiert, so sollte man auch in der Lage sein, die Preise zu zahlen und nicht an ihnen rumzumäkeln.

Wenn man es braucht und in der Realität nicht in der Lage ist, seine Befriedigung aus welchen Gründen auch immer zu erlangen, so sollte man sich vielleicht mit dem Straßenstrich zufrieden geben und nicht eine Preisdiskussion entfachen, die jeder Grundlage entbehrt.

Für mich ist der Vergleich mit einem Restaurant nicht abwägig, wenn ich behaupte, dass ein Besuch eines Clubs wie der VV (auch wenn ich jetzt hier nicht unbedingt ein Fan der VV bin) im Vergleich zu den hunderten anderen Angeboten in diesem Gewerbe mit einem guten bis sehr guten Restaurant vergleichbar ist. Wenn ich mir das nicht regelmäßig leisten kann, dann muss ich mich ab und an auch mit einem Schnellrestaurant begnügen, das mich ja auch satt macht.

Wenn ich mir ein edles Restaurant wünsche oder ein 5-Sterne-Menü, so kann ich ja auch in dem einen oder anderen Etablissement oder Escort-Service die Stunde 250 oder mehr kosten lassen.

Gundsätzlich glaube ich, dass aus meiner Sicht die Preisdiskussion hier nicht der Realität entspricht.

Ebenso möchte ich hiermit betonen, dass ich niemand persönlich angreifen möchte, der eine andere Meinung hat und mich auch dafür entschuldigen, dass ich des Niederländischen nicht so mächtig bin, als dass ich diesen Beitrag in Holländisch hätte verfassen können.

Danke für Euer Verständnis,
    Euer Amour

Last Online
    5 december 2014 @ 18:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard Eindelijk !!

Heren, beren,

Eindelijk een memorabel moment, ik ben het niet met RPlover eens:zauberkis. De 50, 25 regel vind ik prima, zeer terecht dat het 2e halfuurtje wat minder kost, kost de dame ook aanzienlijk moeite. geen nieuwe klant werven, rustig aan kunnen doen, etc. voor mij logisch en vandaar denk ik ook dit prijssysteem.

Ook vind ik het niet vooroorlogs maar ook zeker niet overbetaald. Het fijne vind ik dat als het erg leuk was dat je zelf een fooi, drinkgeld noem het zoals je wilt er nog aan toe kunt voegen, maar het blijft een vrije keuze, geen opgedrongen prijsbeleid. Gedwongen daar heb ik toch zo'n hekel aan.

Ik zelf hoop altijd dat het zo leuk is dat we een uur volmaken en dan heb ik doorgaans ook de leukste ervaring:teuflisch. Oh zelf kom ik nog wel eens in landen waar het aanzienlijk minder kost, bv 20 euro per dag, maar ook daar pas ik me aan, zowel qwa prijs, service alswel de fooi.

Gelukkig er is keuzevrijheid en vrij prijsbeleid is wart mij betreft ook ok, maar het huidige is zeker niet slecht, zowel voor de dame als de heer / beer.

Groet, Foots :wink:

P.S. en heren ik ben geenzins bang dat Rplover me hierover zal "aanvallen" ik ben blij dat ik eindelijk iets niet met hem eens ben. Anders zou ik nog als een lief schoothondje bekend komen staan van RP, voor mensen die mij niet kennen.
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    P.S. en heren ik ben geenzins bang dat Rplover me hierover zal "aanvallen" ik ben blij dat ik eindelijk iets niet met hem eens ben. Anders zou ik nog als een lief schoothondje bekend komen staan van RP, voor mensen die mij niet kennen.
    Ach, de laatste paar weken gaan jullie toch niet meer samen naar de club en ben je dus schoothondje af, en dat is de enige reden waarom je nu wel durft :teuflisch.

Last Online
    21 maart 2018 @ 13:25
    Discussies
    6
    Thanks
    104

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stijveke Bekijk bericht
    Als Quitje in de 10de hemel is na een sessie met Anna en hij wil die een Ferrari geven; dan moet hij dat maar doen.

Alles asta la vista.
    Is al weer ingewisseld voor een Porsche, hoor Stijveke :D:D

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Ich zahle gerne 100 pro stunde.. und den club ist sicher ein 5 sterne club!!!!!..

Aber die mussen sich das auch verdienen.. So wie ich das selber auch muss. Fuhr nur nen schonen arsch zahle ich keine Hunny pro Stunnie...

hahaha.. Vielleicht musst ihr auch noch schampus dazu tun...

:D

Last Online
    13 juni 2012 @ 01:01
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

men kan zich ook uit de markt prijzen

Last Online
    25 juni 2016 @ 14:41
    Discussies
    6
    Thanks
    158

Standaard

Voor een dame met een superservice geef ik standaard 100 euro per uur, gevraagd of ongevraagd. En dames met een slechte service die 100 per uur vragen, tsja, daar hou ik het natuurlijk geen uur mee uit en ben ik er met 50 euro vanaf.
    Van veel beren vind ik het eigenlijk wel zielig dat ze zeuren of 25 euro meer of minder. Als ik eens op de parkeerplaatsen van de verschillende clubs kijk, dan zou dit kleine bedrag geen probleem mogen zijn. Tenzij je auto van de bank is natuurlijk!!

Last Online
    2 september 2019 @ 22:15
    Discussies
    337
    Thanks
    67

Standaard Het probleem is.....

.....dat veel beertjes een volle servicezak verwachten voor 50,-. En als het effe kan, 3 topmeiden op 'n dag voor 150,-. Dan heb je het helemaal gemaakt. En dan klagen als de verwachting niet uitkomt. Zegt niet dat het niet waar is, want zo is het wel, bij veel beertjes.

Als 'n dame top is, wat maakt het uit dat je 25,- meer geeft. HM zei het al vaker, je hebt er alleen maar voordeel van. De dames
    weten precies welke beertjes de 50 euro-jagers zijn en welke beertjes niet. Laatstgenoemden krijgen bijna altijd de betere service.

Als je 150,- te besteden hebt, maak 2 sessies van 75,- ipv 3x 50,-. Je zult merken dat je succesgemiddelde drastisch omhoog gaat :D.
    Founding Member

Last Online
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

In Frankfurt zijn de prijzen in de grote clubs 50 euro per half uur. Het zijn dan ook veel grotere clubs dan in NRW en er komen veel klanten, Toch is het geen succesformule voor een gedeelte van de dames. Regelmatig tref je in deze clubs dames die normaal in VV/GT/PHG werken, maar een belangrijk gedeelte zie je terugkomen naar NRW na een proefperiode daar omdat ze de omzet vonden tegenvallen.
    Als je in OASE/WORLD je zinnen hebt gezet op een bepaalde dame en deze gaat net op dat moment naar de kamer, dan hoef je vaak niet lang te wachten; binnen een half uur zijn ze bijna altijd terug. Er wordt dus vaak alleen maar 50 euro per kamersessie verdiend met misschien wat 'trinkgeld' erbij.
    De line-up in Oase bijvoorbeeld is ook een behoorlijk stuk beter dan in NRW. De minder mooie dames alsook de dames die qua service niet concurrerend zijn, zullen zich daar niet lang kunnen handhaven.

Ook zijn de extra's daar wat duurder: FT is 50 euro extra en anaal is 100 euro extra. Alle dames hebben deze extra's in de kamer bij me voorgesteld. Ik heb er nooit gebruik van gemaakt. Die extra's zijn mij dit geld niet waard.

Ik vraag me dus sterk af of het allemaal zo gunstig is voor de dames om prijsverhogingen door te voeren. Enerzijds denk ik dat ijsberen meer gaan betalen en betere sessies daarvoor gaan krijgen, anderzijds zal een belangrijk gedeelte van de dames er sterk onder gaan lijden. De mooiste dames met de beste service gaan overleven. De rest gaat steeds vaker roepen 'langweilig' en op den duur hun heil elders proberen.

In spanje kunnen dames trouwens 70 euro per half uur verdienen, het kan dus nog beter. In de grote clubs zie je echter bijna alleen maar erg mooie dames. Veel roemeense dames hebben zich daar niet kunnen handhaven en daarom zie je in Duitsland zoveel spaans sprekende roemeense dames.
    Als de standaardprijs in Duitsland ook 70 euro per half uur zou worden, verwacht ik dat er in Engeland veel duits sprekende roemeense dames zullen opdoemen .

Oh ja, nog dit:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amour1 Bekijk bericht
    Wenn ich bedenke, wieviel Männer die Möglichkeit erhalten, mit zum Teil so hübschen Frauen ins Bett zu kommen, wovon sie in der Realität bzw. im normalen Leben noch nicht einmal träumen dürften, so erscheint mir hier die Diskussion, ob ich 75 oder 100 pro Stunde zahle, als geradezu bizarr.
    Wenn ich bedenke, wieviel Frauen die Möglichkeit erhalten, 10.000 euro jedem monat zu verdienen, wovon sie in der Realität bzw. im normalen Leben noch nicht einmal träumen dürften, so erscheint mir hier die Diskussion, ob sie 75 oder 100 pro Stunde kriegt, als geradezu bizarr .
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 21 februari 2009 om 16:41

Last Online
    Vandaag @ 18:38
    Discussies
    85
    Thanks
    2.341

Standaard

zoals alles in de wereld is ook dit een kwestie van vraag en aanbod. Wat goed werkt in Frankfurt hoeft nog niet goed te werken in NRW. Dat is appels met peren vergelijken. Bovendien kan ik dan New York er ook nog wel bij halen.

Wat de meiden te verduren hebben? Ja, er zijn lompe, onhygienische lui zat. Ik kan alleen maar zeggen dat ik mij netjes scheer (ja, ook daar) en altijd een tandenborstel bij mij heb. Ik train 4-5 maal per week, heb een behoorlijke opleiding en krijg "buiten" ook nog weleens en meisje mee. Ik roep dan ook heel arrogant dat ik waarschijnlijk niet in de bedoelde categorie val. Waarom zou IK dan de hoofdprijs betalen?
    Daar komt bij dat naarmate men meer geld wil verdienen, men er ook meer voor moet doen. Extreme voorbeelden in deze: huurlingen en haaisvisdompteurs (grapje!). Uiteraard gaat dit verhaal niet helemaal op voor de iets minder vrijwillig werkende dames. Maar die zien sowieso niet veel terug van de centen. Dus, 50-25 is goed. By the way, ik kan mij zelfs een 50-25-25-25-25 systeem herinneren...
    Een uurtje is ook maar een uur...

Last Online
    Vandaag @ 11:47
    Discussies
    14
    Thanks
    541

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Wenn ich bedenke, wieviel Frauen die Möglichkeit erhalten, 10.000 euro jedem monat zu verdienen, wovon sie in der Realität bzw. im normalen Leben noch nicht einmal träumen dürften, so erscheint mir hier die Diskussion, ob sie 75 oder 100 pro Stunde kriegt, als geradezu bizarr .
    Geweldig geformuleerd :D

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    By the way, ik kan mij zelfs een 50-25-25-25-25 systeem herinneren...
    In de meeste NRW clubs is de regel nog steeds 50-25-25-25-25-25, in VV blijkbaar 50-25-50-25-50-25 (en speciaal voor rpl 50-50-50-50-50-50 :D) en in regio Frankfurt is het 50-50-50-50-50-50.

Zoals gezegd bepaalt de markt door vraag en aanbod zelf de prijs en is (in tegenstelling tot markten met andere producten/diensten) het bij deze intieme erotische dienstverlening van extra waarde dat er VOORAF duidelijkheid is over de prijs (hoe hoog/laag die ook is, dat is niet relevant, want wordt door vraag/aanbod bepaald) en er dus niet over onderhandeld hoeft te worden, omdat dan de kern van het produkt (intimiteit) per definitie een stuk minder tot zijn recht komt.

Daar komt nog bij dat juist in deze sector, de diensterleners (de DVPs) die een matig product te bieden hebben, er een handje van hebben om hiervoor meer te vragen. Terwijl de dames die wel iets moois te bieden hebben dit veelal niet zullen doen en ze dan wel oprecht blij zullen zijn als ze toch iets extras krijgen voor het gebodene.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten