Eindelijk !!
Heren, beren,
Eindelijk een memorabel moment, ik ben het niet met RPlover eens:zauberkis. De 50, 25 regel vind ik prima, zeer terecht dat het 2e halfuurtje wat minder kost, kost de dame ook aanzienlijk moeite. geen nieuwe klant werven, rustig aan kunnen doen, etc. voor mij logisch en vandaar denk ik ook dit prijssysteem.
Ook vind ik het niet vooroorlogs maar ook zeker niet overbetaald. Het fijne vind ik dat als het erg leuk was dat je zelf een fooi, drinkgeld noem het zoals je wilt er nog aan toe kunt voegen, maar het blijft een vrije keuze, geen opgedrongen prijsbeleid. Gedwongen daar heb ik toch zo'n hekel aan.
Ik zelf hoop altijd dat het zo leuk is dat we een uur volmaken en dan heb ik doorgaans ook de leukste ervaring:teuflisch. Oh zelf kom ik nog wel eens in landen waar het aanzienlijk minder kost, bv 20 euro per dag, maar ook daar pas ik me aan, zowel qwa prijs, service alswel de fooi.
Gelukkig er is keuzevrijheid en vrij prijsbeleid is wart mij betreft ook ok, maar het huidige is zeker niet slecht, zowel voor de dame als de heer / beer.
Groet, Foots :wink:
P.S. en heren ik ben geenzins bang dat Rplover me hierover zal "aanvallen" ik ben blij dat ik eindelijk iets niet met hem eens ben. Anders zou ik nog als een lief schoothondje bekend komen staan van RP, voor mensen die mij niet kennen.
"Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots
* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.
Hoeren neuken, nooit meer werken !