Onze razende reporter Jansen doet live verslag van een bloedige strijd :D
Nominazione! Ace, hou je't nog bij? Is er al een kascommissie benoemd die jou controleert?
Onze razende reporter Jansen doet live verslag van een bloedige strijd :D
Nominazione! Ace, hou je't nog bij? Is er al een kascommissie benoemd die jou controleert?
Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?
De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!
hahaha,
ere wie ere toekomt !
deze schrijver verbaast me met de grote spiegel die hij alle lezers voorhoudt !!
Onzo die ook koert en duidelijk kan zijn. En eerlijk zo heb ik ze nog het liefst de verhalen dan, de sessies zelf mogen lan zijn.
Nominatie voor dit stukje
Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit
En mijn latste nominatie van de maand gaat naar DIT VERHAAL
Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit
Nu de maand er ei zo na opzit wil ik ACE2 zijn puntenverdeling toch in twijfel trekken.
Duidelijk wie veel op stap gaat kan veel schrijven en veel nominaties op zak steken dus veel punten.
Anderen die vaak noodgedwongen minder vaak of weinig op stap gaan schrijven noodgedwongen minder en steken dus ook weinig nominaties en punten op zak.
Bovendien zijn veel ijsberen niet geïnteresseerd in lange sfeerscheppende verhalen. De bedoeling van dit forum is vooral informatie inwinnen over de meiden om alzo slechte sessies te vermeiden.
Om van een meid een goed beeld te krijgen heb je geen recensies van 3 bladzijden nodig. Dat kan vaak in enkele regels. Daaruit blijkt dan of de dame mooi, vriendelijk of leuk is, welke talen ze machtig is, en hoe ze eruit ziet. En vooral wat ze op de kamer waard is, wat in haar “pakketje” zit en of ze eerlijk is bij het afrekenen en is een uur wel 60 minuten.
Alle ballast heeft men niet nodig en sfeerbeelden uit een club kunnen soms leuk zijn, in de grond van de zaak heb je er niet veel aan.
Ik heb mezelf er echter de laatste tijd op betrapt dat ik ook steeds langere recensie schrijf, en ik weet dat je zo punten kan halen, maar of deze recensies nog louter informeel zijn, daar heb ik mijn twijfels over.
Wie steeds duidelijk en kort is, is stijveke, daarom zou ik hem willen nomineren voor zijn ganse oeuvre.
En zou er geen tittel duidelijkste of meest goede informatie bezittende recensie van de maand kunnen gegeven worden. Daar hebben wij ijsberen veel meer aan, een korte maar zeer duidelijke weergave van hoe een meid was bij jou op de kamer.
Wat kan het leven hier op aard mooi zijn als frater heb ik me even onder de rok gekrabt bij het lezen van alle geloofsbrieven en reacties die ik hier mocht ontvangen.
Ik heb zelfs de biecht afgezegt terwijl er een mooie blond zuster mij om vergiffenis vroeg.
Ik heb haar gevraagd om een PZC en lekker tijdens het schrijven naar U toe beminde dienaren.
Ik hoop dan ook dat de Paus (Ace2 )mij vrijdag zal belonen met een prachtig zuster harem om hem heen.
Dat alle broeders en ook broeder onzo aanwezig zal zijn samen met zuster Truus die ik ook graag wil leren kennen.Maar omdat Broeder Top op de bergtop staat zal zij wel niet naar binnen mogen.
Dus heren nomineren bedankt voor alle reacties en tot vrijdag of we zien wel
en toch mij nomineren, kapitein?? da's lief...
ik kan je ergens wel volgen hoor.. maar schrijven ligt me nu eenmaal. .. maar om mijn bijdragen toch nog informatief en overzichtelijk te houden , maak ik gebruik van "zijsprongetjes" met "to the point info"
ook bedankt voor al je leeswerk en hopelijk tot binnenkort nog eens in saunaland !!
Hier sluit ik mij ook bij aan :D!
https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...17&postcount=1
Zoveel mensen, zoveel meningen...
ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!
Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!