Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 35 van 35
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik zal maar even voor Toppie antwoorden want hij durft denk ik niet:

"Ik kies nooit zelf een dame, de dames kiezen mij"
    Toppie zal voorlopig niet meer reageren. Er luistert nog wel iemand naar mijn adviezen

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Toppie zal voorlopig niet meer reageren. Er luistert nog wel iemand naar mijn adviezen
    Wat, zit Truus hem weer op zijn nek????

Last Online
    26 oktober 2024 @ 08:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

Enkele keren. Ze leken te schrikken van dat plotselinge onverwachte contact, keken me verrast en indringend aan en gaven me vervolgens heerlijke kamersessies.
    moraal van het verhaal ? gewoon de gok nemen ??

Last Online
    Vandaag @ 04:19
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CLUBSPORT Bekijk bericht
    moraal van het verhaal ? gewoon de gok nemen ??
    Als je de dame maar interessant/aantrekkelijk genoeg vind, is het inderdaad het risico waard.

En sommige vrouwen moet je nou eenmaal 'veroveren'. Van 'totaal desinteresse' richting jouw persoon de situatie veranderen naar 'hmm interessant'. Blijft het bij totale desinteresse, dan is dat geen ramp, je benadert immers een 'hoer' en niet je aanstaande echtgenote.

Last Online
    13 april 2009 @ 22:57
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Hoe kies je een dame? Ik denk ook dat er geen rechtlijns antwoord voor is. Meestal moet er wel iets zijn.. Kleine Sammael grijpt in en zegt je moet met haar mee, of een goed gesprek... Maar ik probeer inderdaad de slechte ervaringen ook te onthouden, zodat ik deze fout dan ook niet meer maak...

Maar een echte lijst met criteria heb ik dus niet. Ja, ze moet wel door mijn optische selectie heen (het oog wil ook wat en het is er niet gratis), maar verder neem ik wel eens een gokje... Het is wel eens goed uitgekomen en ik heb ook wel eens pech gehad.. Maar dat hoort bij het spelletje...

Last Online
    Vandaag @ 08:35
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Ik kom altijd met een bobbelsteen in een club die evenveel vlakken heeft als het aantal dames dat aanwezig is. Virtueel geef ik de dames een nummer, laat dan de dobbelsteen een keuze maken en ga vervolgens altijd met een Roemeense de kamer op.

Conclusie: vertrouw nooit op een dobbelsteen en vertrouw nooit een Roemeense dame :D.

Maar wat nu eigenlijk je keuze bepaalt? Moeilijk te omschrijven. Optiek is belangrijk maar er is meer dan dat, het is alleen moeilijk dat in woorden vast te leggen. Het is inderdaad een gevoelskwestie en zeker is ook van belang hoe het eerste gesprekje verloopt zoals TT man al opmerkte.

Zoenen is voor mij niet zo van belang.

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

een leuke gelegenheid voor later contact is vaak ook het moment als dames achter de bar een drankje halen je kunt ze dan ook effe aanspreken en aftasten of het wat kan worden .

Last Online
    19 november 2016 @ 15:33
    Discussies
    10
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bootyfan Bekijk bericht
    Zo, samenvattend in enkele trefwoorden:
    LOOKS, WERKWIJZE, VERSTANDHOUDING, SERVICE, PRIJS
    We hebben dezelfde taktiek.

Ik ben altijd extra voorzichtig wat betreft de prijs.
    Dames met wie ik geen ervaring heb, zal ik de eerste keer niet 100 euro per uur betalen. Ze moeten zich eerst "bewijzen"
    Ik geef dit ook duidelijk, en met zoveel woorden, aan. Willen ze dan niet, helaas.

Ik betrap me me er de laatste tijd echter op dat ik met dames ga kameren met wie ik eerder ervaring heb (uiteraard goede ervaringen)
    Van de laatste 12 dames waarmee ik heb gekamerd, waren er slechts 2 "nieuw" (waarvan 1 slecht).

Last Online
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

Als je de dame maar interessant/aantrekkelijk genoeg vind, is het inderdaad het risico waard.

En sommige vrouwen moet je nou eenmaal 'veroveren'. Van 'totaal desinteresse' richting jouw persoon de situatie veranderen naar 'hmm interessant'. Blijft het bij totale desinteresse, dan is dat geen ramp, je benadert immers een 'hoer' en niet je aanstaande echtgenote.
    Daar heb je een sterk punt aan de andere kant denk ik dat er als uitgangspunt ook een bepaalde interesse van haar kant moet zijn wil de sessie succesvol zijn

Last Online
    Vandaag @ 04:19
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CLUBSPORT Bekijk bericht
    Daar heb je een sterk punt aan de andere kant denk ik dat er als uitgangspunt ook een bepaalde interesse van haar kant moet zijn wil de sessie succesvol zijn
    Hier een voorbeeld van een supersessie met een dame die aanvankelijk volledig gedesinteresseerd was.

Ik schat dat er ongeveer 100 dames aanwezig waren, maar vreemd genoeg slechts de helft aan mannelijke bezoekers. Overal schoonheden die weinig te doen hadden. Er werd dan ook flink gejaagd door de dames. Zelfs de aller mooiste dames zeiden regelmatig 'langweilig'. Als je een rondje maakte werd je bij het langs lopen regelmatig gewenkt, bij de hand gepakt of gaven enkele je een tik op de billen.
    .....
    Er was een dame die behoorlijk mijn lust opwekte, maar juist deze keek me nauwelijks aan. Wat had ze toch een heerlijk geil sexy lichaam. Bij de bioscoop ruimte heb ik haar dan ook benaderd. Haar kilte veranderde in hartstocht en na elkaar uitgebreid gekust, betast en andere vunzigheden gedaan te hebben gingen we naar een kamer. Heerlijke spetterende sex beleefd met deze mooie dame die naar de naam Anna (roemeens) luistert.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten