Chatten is een kunst hoor :D!
Ach wat koop je ermee gelijk hebben?
Overigens jullie hebben je zodanig misdragen dat ik jullie de zwaarst mogelijke straf op ga leggen!!!
Moet nog even nadenken welke. Kom ik nog op terug!
:wink::wink:
Chatten is een kunst hoor :D!
Ach wat koop je ermee gelijk hebben?
Overigens jullie hebben je zodanig misdragen dat ik jullie de zwaarst mogelijke straf op ga leggen!!!
Moet nog even nadenken welke. Kom ik nog op terug!
:wink::wink:
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche
Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?
De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!