ik steun RP voorstel, maar laat de keuze aan Anvers
heren, beren, ik kan de actie van Rp alleen maar steunen, Anvers heeft een leuke wandeling door SKW georganiseerd en het zou leuk zijn om met Anvers in Duitsland te wandelen.
Mijn vraag waarom dit nog niet is gebeurd blijft vaak, is het de entree want SKW is gratis, is het de afstand vwant SKW is bij de deur voor Anvers of is het iets anders. Ik weet het niet.
Wellicht Anvers is het eens leuk om de Duitse clubs eens te gaan bekijken. uiteraard ben je van harte uitgenodigd. het is minder wandelen en meer eten en drinken.
Er zitten wel minder dames en geen transkes in de Duitse clubs, maar het is doorgaans wel erg gezellig. Anvers bedankt en kom ook eens met ons mee kijken, dan weet je dat wij ook heel wa t afzien.
Groet, Foots :wink:
"Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots
* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.
Hoeren neuken, nooit meer werken !