Oorspronkelijk geplaatst door
Willem2
Beste Jansen,
Sorry,duizendmaal sorry, dat
ik jouw (illegale)
medicijnenhandel verstoor.....
Laten we deze zin maar eens goed op ons inwerken .......
En dan begin ik aan het eind met verklaren en uitleg van deze zin en zal ook nog meer uitleg geven over allerlei beschuldigingen en aanmerkingen van dhr Jansen.
Ja, Jansen , ik heb je toen een waarschuwing gegeven en doe dat nu weer. Jij tracht medicijnen te verkopen zonder doktersvoorschrift en zonder apothekersbevoegdheid. Ik heb illegaal nog tussen haakjes gezet maar dat is het wel, jouw handelswijze. Ik begrijp best dat jij dit wilt doen want de vraag in clubs naar erectieverhogende middelen is enorm. Zal het daarom niet zijn dat deze aanbieder van erectieverhogende middelen naar ons is toegekomen om op dit medium reclame te maken. En ja, dan beslis ik uiteindelijk. Premium Gold is een natuurlijk voedingssupplement en dus geen medicijn. De aanbieder is gewoon ingeschreven bij de KvK en te traceren dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld dhr Jansen.
Ik doe dus geen uitspraak of ik het nodig vind om deze pillen te gebruiken of dat ik ze aanprijs. Ik heb deze middelen namelijk niet nodig maar vele anderen op dit forum en in de clubs kennelijk wel. En daarom geef ik reclameruimte, net als voor de clubs. Gezien de plaats waar deze advertentie staat gaat het niet ten koste van de clubs. Het is zelfs zo dat de clubs veel meer aandacht krijgen dan op het tijdstip toen ze begonnen met adverteren. Tegen prijzen die de clubs zelf toendertijd hebben vastgesteld. Ik heb alleen ten alle tijden gezorgd dat schrijvende ijsberen altijd konden meeprofiteren.Zie hiervoor de Tombola's.
Nog een groot verschil met de zogenaamde concurrent is dat je hier gewoon ook kritiek kunt geven (uiteraard binnen de grenzen van het betamelijke). Onze concurrent vond het namelijk nodig om meteen Villa Vertigo op te bellen om te vertellen dat zulke berichten geplaatst door rplover, Sir Wankalot e.a. meteen zouden worden weggehaald......
Kijk eens goed naar het verschil en denk ook een keer na als je zo'n bericht schrijft ( ook in jouw affaires met YY). Bij voorbaat dank.
:wink:
PS Er is ook zoiets als interne mail
en je hebt zelf mijn telefoonnummer of die van Big30.