Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 24 van 24

Discussie: Anvers naar LR

Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln Anvers naar LR

Heren Beren,

Na de zeer geslaagde wandeling in het skw, hebben enkele onverlaten besloten Anvers dan ook na jaren, een keertje kennis te doen maken met de Duitse saunaclubs.

Ik stel voor, dat we op 25 juli, met zijn allen een bezoekje kunnen brengen aan LR, met Anvers als mascotte.

Hij kan dit uiteraard niet weigeren, na de massale opkomst afgelopen vrijdag in het skw.

Op wiens steun kunnen we rekenen?

Schrijf mij alvast maar in op "Anvers naar LR"

erpee :wink:

Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Reden ik steun RP voorstel, maar laat de keuze aan Anvers

heren, beren, ik kan de actie van Rp alleen maar steunen, Anvers heeft een leuke wandeling door SKW georganiseerd en het zou leuk zijn om met Anvers in Duitsland te wandelen.

Mijn vraag waarom dit nog niet is gebeurd blijft vaak, is het de entree want SKW is gratis, is het de afstand vwant SKW is bij de deur voor Anvers of is het iets anders. Ik weet het niet.

Wellicht Anvers is het eens leuk om de Duitse clubs eens te gaan bekijken. uiteraard ben je van harte uitgenodigd. het is minder wandelen en meer eten en drinken.

Er zitten wel minder dames en geen transkes in de Duitse clubs, maar het is doorgaans wel erg gezellig. Anvers bedankt en kom ook eens met ons mee kijken, dan weet je dat wij ook heel wa t afzien.

Groet, Foots :wink:
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Lächeln Anvers naar de saunaclub

Beste Anvers,

Afgelopen vrijdag heb ik u leren kennen als een hele sympathieke wandelaar welke mij (ons) op bewonderenswaardige manier alle ins en outs van het SKW wist te vertellen. Als ervaren ijsbeer voelde ik me weer eens helemaal bleu, newbie en uiterst opgelaten.

Zoals ik u die avond vertelde, was het SKW voor mij, nog één van de ontbrekende gelegenheden van de betaalde sex. Ik heb die avond genoten, zelf zodanig, dat ik zeker een keer terug ga naar SKW.

Nu blijkt dat u nog nooit de uitstap heeft gemaakt naar een Duitse saunaclub. De reden daarvoor is voor mij, en ik denk vele anderen, totaal een raadsel.

Ik wil graag dit draadje, wat eigenlijk een petitie aan u is, kracht bij zetten om u uit te nodigen om met ons naar Living Room in Kaarst te gaan.

Ik heb de stap genomen naar het SKW, ik verwacht van u hetzelfde voor wat betreft de Duitse sauna-club. En beste Anvers, wees niet bang dat u het leuk gaat vinden. Het SKW zal op u toch de meeste aantrekkingskracht blijven uitoefenen.

Sonny:wink:

Last Online
    17 april 2025 @ 16:15
    Discussies
    102
    Thanks
    5.508

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Mijn vraag waarom dit nog niet is gebeurd blijft vaak, is het de entree want SKW is gratis, is het de afstand vwant SKW is bij de deur voor Anvers of is het iets anders. Ik weet het niet.
    De entree is het niet want hij heeft vorig jaar een gewonnen vrijkaartje geweigerd. De reisafstand lijkt mij ook niet want naar mijn weten is meerdere malen hem aangeboden mee te rijden.
    Hooguit kan het zijn dat zijn hart bij één vrouw is en hij daardoor weinig behoefte heeft te genieten van andere dames op grote afstand van zijn dame. En anders is het gewoon de koppigheid van een SKW-kilometervreter.

Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard skw versus saunaclub

Ik ben het volledig eens met het voorstel van Rp.

De Saunaclub beertjes hebben hun hart open gezet voor het zo geliefde skw van Anvers, en ik hoop dat den Anvers ook eens een kijkje wil gaan nemen in ons berenhol.

Zie het desnoods als een studiereis :D samen met medebeertjes die je in deze andere wereld met plezier wegwijs willen maken

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden Anverskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuh

Anverskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuh, we verwachten wel van je een antwoord he.
    Het is niet omdat je modje bij onze vrienden van hookers bent, dat we je hier niet met open armen ontvangen hoor :teuflisch
    Dus zet die trots van je opzij en kom een keertje mee genieten in een mooie woonkamer

Wij missen je nu al, met je kort lontje, op chat.
    En Isabelleke roept erpee niet meer, dus je kan gerust mee, of mag je niet van Bobby***

erpee - als dit niet helpt om hem uit zijn kot te lokken, bewijst hij dat hij onder sloef ligt bij hookers (als dat niet relnichterig lokken is, of netjes balanceren op de grens van het ontoelaatbare, dan weet ik het niet meer,Anvers :D )
    :wink:

Last Online
    Discussies
    102
    Thanks
    5.508

Standaard

Ook ik ben gisteren op het SKW geweest. Als we nu gaan lullen over vergelijkingen SKW en saunaclubs dan kunnen de saunaclub gangers zeggen dat ze uit ervaring weten waar ze het over hebben en Anvers die kan alleen maar gissen naar hoe het in een saunaclub aan toe gaat .

Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

Oh Anvers,

En als je Nilo2 ofwel voor jou Joanna meeneemt dat zal ik je graag op komen halen en thiuisbrengen ook. Let wel dit is toch duidelijk een mooi aanbod, want RP komt altijd met de auto tot bij mij.

En aar je over Nilo2 geen druk, ik zal heel goed voor haar zorgen en uiterst galant blijven. U kent me nu toch ?

Groet, Foots :wink:
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

* Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

Hoeren neuken, nooit meer werken !

Last Online
    11 januari 2025 @ 18:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Beitrag Het wordt tijd...

Komaan Anvers het wordt tijd dat je eens mee gaat naar LR. Geef toe de laatste SKW wandeling was een groot sucses ! Ik weet dat je gelukkig was over de opkomst dus : maak ons ook eens gelukkig. Je hebt een gratis taxi service en bent in goed gezelschap. :teuflisch
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Idee Anvers en Sub naar een Duitse saunaclub

Afgelopen vrijdag was het geweldig leuk in het skw, met dank aan Anvers en Sub Cit voor de begeleiding en voor KRISKE

Na twee zeer geslaagde avondwandelingen op zeer korte termijn, en zelfs Picasso warm gekregen te hebben voor een "veertien-borstig-lijstje", verwacht ik dan ook nog een initiatief van Anvers en SubCit om dit nog eens spoedig over te doen.

We hebben een vrijgadavond nodig met hetzelfde weer, en ik ben ervan overtuigd dat die avond niet stuk kan.
    Getuige hiervan de verslagen van die dag
    Merckxissimo
    Balletje Julia Balletje

Ik had nog wel wat aanvullingen verwacht, maar dat al voor de volgende keer zijn :wink:

En eerst zouden we toch Anves en Sub eens de andere kant van dit forum laten zien, namelijk de Duitse saunaclubs. Het is wel gebleken dat, gezien de massale opkommst en het enthousiasme, het skw niet als een vijfde wiel van dit forum wordt aanzien. Een volwaardige hoerenbuurt, waar de line up zeker niet moet onderdoen voor de club met de allermooiste vrouwen (grensclub), namelijk GT.
    Picasso was er zelfs van onder de indruk.

Laat ons volledig verbroederen, Sub en Anvers, met de saunaclubgangers, en laat ons samen eens LR of PHG of zelfs GT verkennen. Ik garandeer jullie een even leuke dag als afgelopen vrijdag.
    De grote vraag is wanneer willen jullie? Ik weet dat een zaterdag jullie het beste past, dus laat maar en datum komen.
    5 september?
    12 september?
    Het zou ook uiteraard in combi kunnen, zoals: we gaan de dag ervoor naar 't skw, een nieuwe wandeling (dan kan het weer nog meevallen), Pica en Krisje houden jullie gezelschap tot in de vroege uurtjes, we rijden naar LR tegen een uur of elf en genieten daar van alle moois dat die Duitse club ons heeft te bieden. Zomaar een voorstelletje.

Anverske en Subbie, komaan mannen, ook niet éénkennig zijn de vrienden van de saunaclubs hebben bewezen dat zij ook meerkennig zijn, en hebben genoten van die wandeling. Ik garandeer jullie evenveel genot in Duitsland.

erpee

Last Online
    1 april 2025 @ 21:33
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    We hebben een vrijgadavond nodig met hetzelfde weer, en ik ben ervan overtuigd dat die avond niet stuk kan.
    Getuige hiervan de verslagen van die dag
    Merckxissimo
    Balletje Julia Balletje

Ik had nog wel wat aanvullingen verwacht, maar dat al voor de volgende keer zijn :wink:

Niemand is verplicht om te schrijven .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Anverske en Subbie, komaan mannen, ook niet éénkennig zijn de vrienden van de saunaclubs hebben bewezen dat zij ook meerkennig zijn, en hebben genoten van die wandeling. Ik garandeer jullie evenveel genot in Duitsland.
    Ik zou het alvast erg tof vinden hen als meerkennig te mogen ontmoeten. De reden dat ik op een avondwandeling in het SKW nog niet was, heeft gewoon te maken met het gekozen moment, des spijts steeds op een vrijdag dat ik niet kan omwille van privé-redenen.
    Laatst gewijzigd door seksenfun; 17 augustus 2009 om 14:43
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Anvers krijgt een speciale badjas die vanachteren ook open is

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Verwittig me even als Anvers naar LR vertrekt, dan kan ik wat taloren meenemen
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Idee Anvers naar PSR

Een wel zeer voorzichtige toezegging van Anvers op msn om samen de boel te gaan aanschouwen in PSR op 25 september

Anvers to another world, zou de Sub-Cit zich ook vrijmaken?
    The invasion of the SKW-makkers???

Zet den Anvers er al maar op Willem, ik heb al handboeien, chloroform en een P-Goldje klaarliggen (gepikt van Tiga )

erpee

Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Discussies
    23
    Thanks
    12

Standaard

Een wel zeer voorzichtige toezegging van Anvers op msn om samen de boel te gaan aanschouwen in PSR op 25 september

Anvers to another world, zou de Sub-Cit zich ook vrijmaken?
    The invasion of the SKW-makkers???

Zet den Anvers er al maar op Willem, ik heb al handboeien, chloroform en een P-Goldje klaarliggen (gepikt van Tiga )

erpee
    Op een werkdag kan ik me helaas niet vrij maken voor een uitstapje naar Duitsland.

Bovendien kan ik er ook niet veel gaan doen zo lang ik nog een monogaam leven leid, of is het lijd. Dan zou het toch wel duur eten en drinken worden ginder. Mocht mijn monogame leven eindigen, zal ik wel een keer mee gaan, maar dan wel op een Zaterdag of Zondag.

Grz Sub

Last Online
    Discussies
    102
    Thanks
    5.508

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sub Bekijk bericht
    Op een werkdag kan ik me helaas niet vrij maken voor een uitstapje naar Duitsland.

Bovendien kan ik er ook niet veel gaan doen zo lang ik nog een monogaam leven leid, of is het lijd. Dan zou het toch wel duur eten en drinken worden ginder. Mocht mijn monogame leven eindigen, zal ik wel een keer mee gaan, maar dan wel op een Zaterdag of Zondag.

Grz Sub
    Allemaal smoesjes

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden werkdag vs feestdag

Sinds wanneer is 25 september een werkdag?
    Volgens je verlofkaart heb je nog recht op 7 dagen verlof en er bestaat zoiets als klein verlet, ziekteverzuim, .....
    Je moet er iets voor over hebben

En wat dacht je hiervan?
    Z.K.H. Prins Johan Friso: vrijdag 25 september 2009
    Dat is iemand van jullie Koningshuis, ne feestdag dus :wink:
    Friso he, niet Frisco

erpee

Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard

NIKSKE Anvers naar PSR of wat dan ook !
    Anvers

Last Online
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Eigenlijk vind ik dat verschrikkelijk flauw....

Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Discussies
    23
    Thanks
    12

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Allemaal smoesjes
    Niks geen smoesjes.De laatste 5 of 6 maanden ben ik maar bij 1 Dame binnen geweest, en nu tijdens haar verlof ben ik geheelonthouder.

Sinds wanneer is 25 september een werkdag?
    Volgens je verlofkaart heb je nog recht op 7 dagen verlof en er bestaat zoiets als klein verlet, ziekteverzuim, .....
    Je moet er iets voor over hebben
    Als die dag het enige was, zou ik idd kunnen proberen om een dag verlof te krijgen. Me ziek melden hoef ik niet te proberen, want dan staat er meteen een controleur op de stoep, en zou dan ook thuis moeten zijn.

En wat dacht je hiervan?
    Z.K.H. Prins Johan Friso: vrijdag 25 september 2009
    Dat is iemand van jullie Koningshuis, ne feestdag dus :wink:
    Friso he, niet Frisco

erpee
    Wij krijgen alleen een dag vrij voor de verjaardag van Koningin Beatrix, en dan nog niet eens op haar eigen verjaardag, maar op die van haar moeder. Bovendien behoort Friso volgens mij tot het koningshuis. Als ik het goed voor heb bestaat ons officiële koningshuis uit slechts 12 personen, en wel in volgorde van troonsopvolging. Dus met Koningin Beatrix en Willem met zijn gezin ben je al halfweg. Mocht Willem nog een kleine maken, valt de huidige #12 dus ook weer buiten de boot. De rest moet het dus met een "kleine" bijdrage stellen.

Grz Sub

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Idee hoe flauw

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    NIKSKE Anvers naar PSR of wat dan ook !
    Anvers naar Hookers dan

Niks geen smoesjes.De laatste 5 of 6 maanden ben ik maar bij 1 Dame binnen geweest, en nu tijdens haar verlof ben ik geheelonthouder.

Als die dag het enige was, zou ik idd kunnen proberen om een dag verlof te krijgen. Me ziek melden hoef ik niet te proberen, want dan staat er meteen een controleur op de stoep, en zou dan ook thuis moeten zijn.
    Die dag is inderdaad de enige dag dat PSR twee jaar bestaat
    Als controlerende arts moet ik je mededelen dat je je verblijfsadres mag opgeven, PSR dus. Ik ben omkoopbaar, betaal mijn inkom en je ziekteverlof is goedgekeurd. Meer nog, je krijgt 3 weken bij wegens oververmoeidheid

Verder is het een een flauwe bedoening aan het worden.
    Voor mij houdt het dan ook hier en nu op
    Jullie willen gewoon niet, zelfs niet na twee geslaagde skw-wandelingen.
    Waar dan Anvers dan nog steeds loopt te roepen dat er geen kat is geïnteresseerd in het skw. Als de opkomst dan massaal en de sfeer geweldig is, mag er ook eens een keertje iets terug gedaan worden
    Het is een geestverruimend middel, Heren Anvers en Sub, de Duitse saunaclubs

En ik schrap me bij deze heel consequent van de volgende skw promenade
    Geen gezeik, ik vraag het jullie nooit meer, maar steek zelf alles vanaf nu maar ineen. Ik vind dit echt ondermaats en zeer zeer flauw van beide heren

Een vaste vriendin, niet mogen van de die of de gene. Hebben jullie echt geen BALLEN aan jullie lijf om zelf eens te beslissen en jullie eens open te stellen voor the wild wild world of German clubs? Te flauw voor woorden

Bij deze dus, Heren, trek jullie plan, van mij zullen jullie NOOIT meer de vraag krijgen, waarvan akte

erpee

Last Online
    2 november 2024 @ 15:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

De enige oplossing is dus een FKK club installeren in Antwerpen. Dat zou deze bijna volmaakte cultuurmetropool helemaal volmaakt maken.
    Ik zou er liever één hebben tussen Mechelen en Brussel, maar allé voor het goede doel wil ik ook wel eens een opoffering maken. Als ze die E19 in het vervolg gerust laten tenminste.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard

Anvers naar Hookers dan
    ............En ik schrap me bij deze heel consequent van de volgende skw promenade Geen gezeik, ik vraag het jullie nooit meer, maar steek zelf alles vanaf nu maar ineen. Ik vind dit echt ondermaats en zeer zeer flauw van beide heren
    genoteerd rplover !

Mag ik je trouwens er opmerkzaam op maken dat voor de eerstvolgende wandeling in SKW van 2 oktober mijn naam vermeld werd, daar waar ik NOOIT een toezegging hiervoor gemaakt heb !
    Anvers

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Cool

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anvers Bekijk bericht
    genoteerd rplover !

Mag ik je trouwens er opmerkzaam op maken dat voor de eerstvolgende wandeling in SKW van 2 oktober mijn naam vermeld werd, daar waar ik NOOIT een toezegging hiervoor gemaakt heb !
    Ach ach ach, waarom dat kwade gezichtje?
    Je moet niet komen janken Anvers, je weet goed genoeg dat je NOOIT wil meegaan en dat alle excuses goed genoeg zijn
    Wel flauw om steeds te lopen lullen dat we het skw niks vinden, dat we niet willen komen en als wij het tegendeel bewijzen draai je als de wind

Wat is je volgende stap? Nog een keertje verkondigen dat je afscheid neemt van dit forum, voorgoed? Voorspelbaar scenario en herhaling van de stappen en we zijn weer terug bij af, Anvers. Ik steek er geen tijd en moeite meer in, blijf bekrompen in je hoofd, het skw is goed, dat is meermaals bewezen, maar een dagje saunaclubben zou je ogen doen opengaan, dat er nog meer is dan alleen de ramenbuurten. Niet jouw ding? Onbekend is onbemind.
    Komaan, man, wees een echte vent en doe niet zo flauw

erpee

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten