Vandaag in Mainhattan geweest. Op de eigen parkeerplaats telde ik in de gauwigheid een kleine 30 parkeerplaatsen, mag ook wel, de straat zelf is nogal een onguur junksgebied, daar loop je 's nachts liever niet alleen door.
De club zelf is juist beschreven door de bergm 55 en ook ik heb een betere indruk van de club op zich dan van het damespotentieel. Om 3 uur 's middags slechts drie dames aan de bar, niet uitblinkend qua schoonheid. Om half vier nog steeds, dus de in mijn ogen knapste maar eens aangesproken. Ayleen, Turkse, maar perfect duits sprekend. Herkenbaar aan een grote tattoo op de linkerarm. Beetje te stevig naar mijn smaak, als er meer keus was had ik haar sowieso laten zitten, maar de anderen waren nog minder. Auf Zimmer gehen? Hm, doe je wel aan kussen? Mjah... Een goed gevoel had ik er niet bij, en ik vergis me zelden, maar als gezegd, geen beter alternatief. Er kwam dan ook niks van terecht. Het pijpen ging nog wel, ze was ook behoorlijk strak van onderen, maar draaide telkens haar hoofd weg. Ik stopte er maar mee. Nicht gekommen?? Nee, als een vrouw niet kust, dan kom ik niet. Begon ze ook nog dat ik het gewoon wel had moeten doen. Ja zeg als jij je kop wegdraait. Met die attitude kan ze beter een kamer huren in een Laufhaus aan de Taunusstrasse, daar is zo'n service gemeengoed, maar niet in een FKK.
Gelukkig waren er inmiddels een paar dames bijgekomen. Ik raakte aan de praat met een lange slanke Bulgaarse, Nila. Lengte 186 en met de verplichte naaldhakken erbij torende ze zelfs nog boven mij uit. Ze baalde er behoorlijk van dat ze met dat belachelijke schoeisel moest lopen en ik kon haar geen ongelijk geven. Ik zal wel een cultuurbarbaar zijn, maar van mij mogen ze gezellig op badslippers rondbaggeren, dat zie ik nog liever dan dat gewaggel op die orthopedisch onverantwoorde troep. Maar dit terzijde. Ik vroeg Nila maar weer naar haar service en maakte onverwacht meteen kennis met haar heerlijke zachte lippen. Kijk, zo hoort het. Schnell aufs Zimmer! Hier volgde een half uur hete seks van de bovenste plank. Er werd heerlijk diep gepijpt, ze vond het jammer dat ze met haar lippen het schaambeen net niet haalde. Ze zou het wel oraal willen afmaken, maar ik had meer zin om haar eens even goed te pakken. Een heftige paring volgde, hier werd het hoofd niet weggedraaid, integendeel. Ze vond het niet eerlijk, zei ze later, dat zij tweemaal was klaargekomen en ik maar eenmaal. Hier plaats ik uit mezelf maar vast een klein vraagtekentje bij, maar was toch wel een aardige opmerking. In ieder geval een stukken betere ervaring dan met die eerste muts.
Na een uitgebreide saunabeurt (dat zit wel goed hier), en een smakelijke maaltijd, nog maar eens op zoek naar een afsluitertje. Het werd een slanke Roemeense, Clara, dertiger met een goed figuur. Op de bank bij de sauna even uitgetest en een kamertje ingeschoten. Seks was een beetje gemiddeld, niet zo heftig als met Nila, maar heel wat beter dan met die Ayleen. Slechter kon ook nauwelijks.
Hier liet ik het maar bij. Resumerend zou ik zeggen dat de club best potentieel heeft, maar wat de dames betreft valt er nog steeds wat te verbeteren.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.