Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 111
    Last Online
    27 december 2024 @ 02:57
    Discussies
    21
    Thanks
    73

Pfeil Geile Tijden, Juni 2010

Am 1. Mai war ich mit ein paar FK im GT verabredet. Also den nur-am-nörgelnden "Nachbarn" abgeholt und in Richtung Brüggen
    gedüst.

Wir kamen bei recht schönem Wetter etwa um 15:00 an, der GT-Hausparkplatz war anscheinend voll, aber es gab noch 2 Lücken auf dem Baumarkt-Parkplatz. Geklingelt, rein und die Eintrittsformalitäten erledigt. Umgezogen, einen Kaffee geholt und flugs raus in den Garten auf eine Liege verdrückt.

Mädels dürften zu der Zeit etwa 20 im Barraum gewesen sein, im Außenbereich waren ausschließlich Eisbären zu sehen. In der Spitze gegen Abend werden es wohl so etwa 60 Frauen gewesen sein. Das ist dort sehr schwer einzuschätzen, weil man manche Frauen den ganzen Abend nur einmal ganz kurz sieht.

Im Gegensatz zu meinem ersten Besuch im GT im Juni letzten Jahres war das Optik-Niveau der Frauen diesmal Dimensionen besser, etwa ein Dutzend wirkliche Topschüsse waren anwesend. Animiert wurde diesmal dezent, keine der Damen wurde aufdringlich, wenn man ablehnte oder gar im Ton ausfallend wie damals mehrfach erlebt. Die "Botox-Fraktion" von damals war ebenfalls nicht vor Ort, auch nicht so viele vermeintliche "Plastilinchen".

Ich freute mich eigentlich darauf, Fußball schauen zu können, aber Pustekuchen: Das GT hat kein Sky-Abo. Irgendwie hatte ich das anders in Erinnerung, naja. So mußte man sich halt durch den Liveticker im Videotext auf dem laufenden halten. Wie erwartet konnte ich um 17:20 dann die Meisterschaft feiern.

Danach mit 2 der 3 Kollegas im Whirlpool relaxt, während sich der dritte mal wieder die volle Saunadröhnung gab. Bald kam so langsam die Essenszeit und der große Hunger. Es gab Rinderstreifen in einer Pfeffersauce mit Bambussprossen, Gemüse und Kartoffeln, war nicht der Hit, aber in Ordnung. Später gab es noch eine Suppe (nicht probiert) und um 22:00 Pizza, die war zwar schon kalt, bis ich endlich durch die Schlange war, war aber trotzdem gut.

Ich hatte eigentlich vor, mit meiner alten "Puffliebe" Dani und mit Paula auf's Zimmer zu gehen. Dani war nicht da, also sollte es dann eben nur Paula sein, die war aber dauergebucht.

Dann sah ich an der Theke ein bekanntes Gesicht beim Suppelöffeln. Da ihre Haarfarbe und Frisur anders war, fiel mir zuerst nicht ein, um wen es sich handelt, ehe es "Klick" machte und der Groschen fiel: Justine, mit der ich im letzten Juli im LR eine geile 2-Stunden-Nummer hatte. Allerdings sah ich sie nur in dem Augenblick und später noch mal ganz kurz, also auch an sie kein rankommen. Als Alternative drängte sich Schaki (so ihr Name lt. Kollege Gordon666) auf, eine Brasilianerin, mit der ich mich mehrmals kurz unterhielt, wenn wir uns über den Weg liefen. Sie hatte mich wohl als leichtes "Opfer" ausgemacht, da sie jedesmal auf's heftigste mit mir flirtete.

Der Zufall wollte es, daß Paula später nur einige Meter vor mir in der Pizza-Schlange stand und gerade noch ihre letzten Stücke verdrückte, als ich endlich an der Reihe war und mir dann einen Platz zum Sitzen suchte. Neben Paula war ein Platz auf dem Sofa frei und den nahm ich dann natürlich sofort. Da sie in ein Gespräch mit ihren Nachbarinnen vertieft war, merkte sie erst gar nicht, wer neben ihr saß, als sie es dann realisierte, freute sie sich sichtlich, knutschte mich erstmal ab, so daß ich mich fast dabei verschluckte. Da ich annahm, daß wir sowieso lange auf einen Schlüssel warten müssen, schickte ich sie schon mal los, einen zu besorgen. Sie kam nach weniger als 5 Minuten erfolgreich zurück, ich hatte noch gar nicht aufgegessen. Das hab ich dann noch gemacht, mir noch kurz den Mund gespült und dann gingen wir auf's Zimmer.

Paula ist aus Rumänien, 24 Jahre, bildhübsches Gesicht, blaue Augen, lange hellblonde Haare, 170cm groß, kleine, aber süße Oberweite (A-Cups). Einfaches Erkennungsmerkmal: Lady Gaga-Double. Verständigung ist auf Englisch mit ihr gut möglich.

Das Zimmer war im Gang direkt vor der Damendusche, recht einfach, aber ganz nett eingerichtet, hatte wenigstens ein Fenster und wie alle Zimmer im GT eine Klimaanlage. Paula legte das Laken zurecht, entblätterte sich und fiel mit leidenschaftlichen, weichen ZK über mich her.

Wir knutschten und schmusten erstmal ein paar Minuten, ehe ich dann in die Offensive ging, um Paula's perfekt gepflegten und gut duftenden Körper an allen Stellen zu liebkosen.

Ihre Nippel richteten sich bald auf und nachdem ich langsam begann, ihre leckere Spalte mit meiner Zunge zu verwöhnen, schnurrte sie bald wie ein Kätzchen und wurde ziemlich nass. Ein Schauer durchzuckte jedesmal, wenn ich meine Zunge sanft in ihren Po bohrte, ihren ganzen Körper. Also abwechselnd immer wieder Anus und Klitoris bzw. ihre Muschi mit der Zunge "bearbeitet", bis ich sie schließlich unter heftigen Zuckungen "geknackt" hatte. Danach wurde mein Kopf sanft auf Distanz gehalten, ich mußte aber trotzdem unbedingt noch kurz mit der Zunge eine "Stichprobe" nehmen, denn ich wusste noch von unserer ersten Begegnung, daß Paula nach dem Orgasmus süß wie Honig schmeckt. Also nur ganz vorsichtig mit der Zungenspitze probiert und ja, der Orgasmus war echt, denn da war wieder dieser unbeschreibliche Geschmack.

Paula delegierte mich nun auf den Rücken mit den Worten "You killed me, now I'll kill you!", küsste mich leidenschaftlich, küsste sich danach am ganzen Körper zärtlich hinab und begann freihändig zu blasen. Das war soweit ganz ok, aber noch ausbaufähig. Gut gefiel mir aber, wie sie immer wieder an der Unterseite die komplette Länge ableckte und das Züngeln am Bändchen und an den Hoden. Klasse fand ich, wie sie mir mehr oder weniger die ganze Zeit dabei in die Augen sah. Dann wollte sie ficken (ich natürlich auch) und zog den Gummi über und setzte sich auf mich. Da sie sehr gekonnt ritt und wir auch noch die ganze Zeit dabei geil knutschten, war es schnell passiert und die Nachkommen in die Tüte gespendet.

Paula reinigte mich sehr liebevoll und wir kuschelten und küssten uns einen Augenblick, ehe sie wieder zum Blasen nach unten wanderte. Dann legte sie sich auf mich, wir knutschen innig und sie rieb ihre Muschi an meinem Bauch und ich war nun endgültig wieder gefechtsbereit.

Sie setzte sich wieder auf mich, danach wurde in die Löffelchenstellung gewechselt und in diversen Varianten mit sehr viel Nähe bis zu meinem zweiten süßen Ende gepoppt. Sie ging toll mit, während des Poppens wurden immer wieder geile ZK ausgetauscht. Ihre Gänsehaut und spitz stehende Nippel deuten darauf hin, daß auch sie ihren Spaß hatte.

Anschließend wieder zärtliche Reinigung durch Paula und wir kuscheln und küssen noch ein paar Minuten, ehe wir dann nach 1,5 Std. zur Geldübergabe schreiten. Danach verabschiedet sich Paula noch mit einem innigen Zungenkuss.

Fazit Paula: Paula ist eine bildschöne, top gepflegte Frau mit sehr, sehr gutem zärtlichen Service, einzig das FO ist noch ausbaufähig. GF6 ist ja eigentlich nicht so mein Ding, wir beide haben aber eine so 100%ig passende Chemie, daß auch mir die zärtliche Nummer mit ihr einen Heidenspaß macht und mich voll befriedigt. Wiederholung mit Paula natürlich jederzeit wieder.

Links: Bild (die blonde Dame unten) / Video 1 / Video 2

Nach dem Duschen hole ich mir noch was zu trinken und suche die Kollegen, wir quatschen noch eine Weile, Garfield weckt Snoopy und dann fahren wir nach Hause, es ist 00:45 und der Club schließt sowieso um 01:00. Nach unserer Zufriedenheit wurden wir beim Verlassen des Hauses übrigens nicht gefragt.

Fazit GT: Es war zum Glück nicht so voll, wie ich es befürchtet hatte. Genug Frauen waren vor Ort, darunter auch eine Menge wirklicher Highlights, kein Vergleich zum fast schon "Gruselkabinett" vom ersten Besuch vor 10 Monaten. Auch wurde diesmal nicht aggressiv animiert oder man sogar beschimpft, wenn man ablehnte. Unter diesen Voraussetzungen werde ich das GT bei schönem Wetter gerne von Zeit zu Zeit mal besuchen. Mein Lieblingsclub wird der Laden aber vermutlich nie werden, da ich mich mit der unpersönlichen, hektischen Atmosphäre dort nicht recht anfreunden kann. Es ist, wie das GT gerne genannt wird, nunmal wirklich eine "Fickfabrik".
    Lieber 'ne Nacht versumpfen, als im Sumpf übernachten...

Last Online
    21 september 2024 @ 23:15
    Discussies
    4
    Thanks
    2

Standaard

tussen 2 zakentrips door gisteren naar GT geweest. 1ste vaststelling: de verhouding beren - dames was OK. Ik heb al anders gezien gedurende het weekend. 2de vaststelling: pokkewarm aan de bar. 3de vaststelling knappe meid gespot; rode bikini, lang blond (wit) haar met behoorlijke toeters. Naam? verdomme was het nu Elisa? Neen. Eveline? Neen. Allesinds een Duitse. Was ze goed? Deed ze wat ze moest doen. 2X JA. Maar je hoort de maar al komen; een simpele streling over de mooie dijen was al goed voor een 75dB kreun. Ik dicht mezelf veel kwaliteiten toe maar dit was toch overdreven. Maar al bij al een goede sessie. Herhalingsgevaar? Laag. Tja, ik blijf maar uitkijken naar de her-verschijning van Mira in één of ander club.
    De 2de sessie is verloren gegaan door Becks Gold, maar toch een leuk gesprek gehad met wat gestreel, gekus en hevig gepijp van?, verdomme weer niet kunnen onthouden; ik moet dringend een notablokje aanschaffen.

Ben nu effe naar het buitenland maar ik beloof op mijn communieziel om dat notablokje aan te schaffe en te gebruiken wanner ik terug kom.

Last Online
    21 september 2021 @ 13:47
    Discussies
    2
    Thanks
    3

Standaard

Maandag voor het eerst naar de GT geweest!!! Moet eerlijk zeggen dat het voor de eerste keer maar goed was dat ik op de maandag er was! Was lichtelijk even een beetje overdonderd. Loslopende topless vrouwen en de rest in lingerie...Sauna mogelijkheden, bioscoop....Jacuzzi....WOW....Was ik wel wakker...!! En de vrouwen! Wat een hoop schoonheden. Na de eerste blikken opgevangen te hebben maar eens plaatsgenomen aan de bar. De eerste capuccino. Toen besefte ik eigenlijk dat ik bij binnenkomst helemaal geen aanwijzingen had gehad over hoe en wat qua dames en faciliteiten. Eenmaal aan de bar zaten er genoeg Ijsberen die dit beertje wel op weg konden helpen. Al gauw kwamen er genoeg ijsberen bij die wat te vertellen hadden in de loop van de dag! Uiteraard ook de klassieke FK-beginneling fout gemaakt door uit geilheid de eerste te pakken die voorbij kwam! Daarna lichtelijk teleurgesteld in de Jacuzzi gezeten met een Bruine Ijsbeer en die gaf weer een hoop pointers! Na een aantal uur kwam er een nieuwe dame binnen, meer van mijn smaak. Na eerst gegeten te hebben en ff te aarzelen, na aanmoediging van de bruine beer , de jonge dame aangesproken en even een sessie begonnen! En die was geweldig! Pfff wat een dag. Nu dat ik dit verhaal weer schrijf ben ik alweer aan het denken watvoor smoes ik verzinnen kan om nog een dag vrij te krijgen om weer richting de GT af te reizen..............................

Last Online
    5 maart 2025 @ 19:58
    Discussies
    21
    Thanks
    120

Standaard

^^ Haha, zeer herkenbaar Hardmike, en gefeliciteerd met je GT-ontgroening!

Last Online
    Vandaag @ 14:24
    Discussies
    177
    Thanks
    3.095

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hardmike Bekijk bericht
    Maandag voor het eerst naar de GT geweest!!!
    Welkom welkom welkom...
    Mooie binnenkomer, mooie kennismaking.
    En zo hoort het in GT volgens mij ook, gewoon met open ogen en de poten in d ebaslippers naar binnen gaan en maar zien wat e rvan komt. Al die adviezen van "afspreken" en iemand moet je de weg wijzen. Nee hoor, gewoon naar binnen gaan en op je eerste dag meteen even je neus stoten, dan ken je ook meteen de risico's van GT
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    Gisteren @ 18:44
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hardmike
    .......Nu dat ik dit verhaal weer schrijf ben ik alweer aan het denken watvoor smoes ik verzinnen kan om nog een dag vrij te krijgen om weer richting de GT af te reizen..............................
    Zijn dat niet de eerste versavingsverschijnselen die al opduiken
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    26 oktober 2024 @ 07:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Welkom welkom welkom...
    Mooie binnenkomer, mooie kennismaking.
    En zo hoort het in GT volgens mij ook, gewoon met open ogen en de poten in d ebaslippers naar binnen gaan en maar zien wat e rvan komt. Al die adviezen van "afspreken" en iemand moet je de weg wijzen. Nee hoor, gewoon naar binnen gaan en op je eerste dag meteen even je neus stoten, dan ken je ook meteen de risico's van GT
    Maakt niks uit , ik had bij mijn eerste GT bezoekje Extince als ervaren gids maar overdonderd als ik was trapte ik toch in de val van de jaagstertjes

Last Online
    Vandaag @ 14:24
    Discussies
    177
    Thanks
    3.095

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CLUBSPORT Bekijk bericht
    Maakt niks uit , ik had bij mijn eerste GT bezoekje Extince als ervaren gids maar overdonderd als ik was trapte ik toch in de val van de jaagstertjes
    Nu ik er over geslapen heb, ik ga deze nomineren, mischien niet de aller allerbeste recensie (ik heb ze nog niet allemaal gelezen) maar zeker wel het allerbeste debuut.
    Ik raak van alles kwijt....

Behalve gewicht

Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hardmike Bekijk bericht
    Pfff wat een dag. Nu dat ik dit verhaal weer schrijf ben ik alweer aan het denken watvoor smoes ik verzinnen kan om nog een dag vrij te krijgen om weer richting de GT af te reizen..............................
    Als je voor een werkgever werkt, en daar vrij moet vragen, zou je kunnen voorstellen om jouw beoordelings-functioneringsgesprek in een wat neutralere omgeving te houden, weet zeker dat hij ook zijn volgende gesprekken daar wil houden en jij vrij krijgt als je dat nodig hebt , Ja zo is Stiffie ook ooit begonnen, welkom op het forum.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    15 oktober 2013 @ 08:23
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Na enkele weken, maanden? van inactiviteit op het forum en in GT dook ik afgelopen zondag nog eens de wagen in voor een ritje richting paradijs. Vroeg vertrokken en ik dacht : goed begonnen is half gewonnen.

Echter, niets was minder waar. Ik had me voorgenomen om Yin Yang te bezoeken aangezien het een druilerige dag was en YY toch een meer uitgebreid welness-gebeuren aanbiedt en het forum me vertelde dat de kwaliteiten van de dames toch wel te pruimen waren. Dus ik vlamde Heinsbergerweg de GPS in ipv de gebruikelijke Heidweg en na een dik uurtje arriveerde ik, althans dat dacht ik toch.

Ik kwam terecht in een woonwijkje met een rusthuis of drie verstopt tussen de bomen. Ik wist dat de ingang niet makkelijk te vinden was maar dat ik hem niet zou vinden vond ik op dat moment nog verwonderlijk. Ik herkende het bos wel aan de foto's op de website van YY maar ik zag geen enkele aanwijzing tot ingang. Na een kwartiertje ronddwalen, heb ik het opgegeven en stuurde ik mijn racebolide richting Brüggen.

Ik stond eindelijk aan de poort van de geile grot tegenover de Baumarkt, regelde mijn inkom, kleedde me om en nam een douche. Per direct sloeg het me als een moker tegen mijn nu al niet om aan te ziene tronie : ik zag meer mannen dan vrouwen. Substantieel meer mannen dan vrouwen. Veeeel meer mannen dan vrouwen. HELP!

Ik deed rustig mijn rondje en genoot stiekem van het zalige gevoel dat ik krijg als ik met mijn blote genotsknots onder een lapje stof tussen al die sexy deernes loop. Ik pikte een biertje op en begaf me naar de kino. Het leek alsof ik de sauna was binnengewandeld, daar hield ik het dus niet zo erg lang uit. Dan maar eens buiten kijken... pijpenstelen regen, omkeren en richting bar. Ik zette mijn voet binnen en gooide mijn oog om de hoek. Wat ik zag, deed mijn maag ineenkrimpen. Ik zag een duffe bar, vol rook gevuld met witte badjassen, witte badjassen, witte badjassen. Weinig bloot vrouwelijk vlees kruiste mijn gezichtsveld en stiekem begon ik te panikeren .

Ik wierp een blik op mijn horloge en stelde tevreden vast dat het nog maar 16.30u was en dat de tijd van vrouwelijk schoon in overvloed nu snel zou komen. Om die wachtperiode te overbruggen nam ik een jacuzzi'tje, een sauna'tje een cappucino'tje. Spijtig genoeg verzeilde ik in de jacuzzi met 3 echte aantwaarpeneire. Nu ben ik zelf afkomstig uit de provincie maar het constante vervangen van de klinker e door een a gekoppeld aan het woordje 'gast' elke 3 seconden werkte stilaan op mijn gemoed, nog gezwegen over het stemvolume dat het vrolijke trio aan de dag legde. Kortom deze uurtjes GT waren tot nu toe laat ons zeggen niet wat ik ervan verwacht had .

MIJN GELUK KEERDE

Oh, wat was ze mooi. Ik voelde me zoals een kleuter op kerstochtend. Het slappe ei-achtige mengsel in mijn kop werd prompt opgeklopt tot mayonaise toen ik haar voorbij zag wandelen. Haar haren, haar lichaam, haar billen, haar outfit, haar schoenen, haar lach en uiteindelijk haar herkennende blik richting mij maakten me zo heet als een stof sneller dan de reactiesnelheid van Usain Bolt. De goddelijke Paula uit het verre of was het nu reeds nabije Roemenië kwam de natte zone ingewandeld. Paula is de vrouw met wie ik veruit de beste sessie heb gehad in GT, kortom de beste betaalde seks die ik reeds heb mogen ervaren. Ik besloot haar achterna te gaan want het was toch ondertussen 5 voor 12 in de broekstraat. Ze keerde het hoekje om en ik haastte me uit het bubbelbad, brak bijna mijn 4 ledematen toen ik uitschoof en ei zo na de masseur een two legged high kick verkocht. Ik kon mijn evenwicht herstellen en spurtte richting badjas, sloffen aan en als de bliksem de gang in. Just my luck : Paula was nergens meer te bekennen. Ik zocht het hele gebouw af, keerde de matrassen om in de kino, gooide een oog buiten, wierp een blik tussen elk kiertje, god ik keek zelfs in de bak met slippers in de kleedkamer maar nergens kon ik haar vinden.

Ontgoocheld droop ik af en zette ik mij in de kino, enkele DVP's kwamen eens polsen naar een kamergangetje maar ik zat met mijn gedachten ergens anders. Het feit dat waar ik ook keek er minstens 6 ijsberen in mijn gezichtsveld liepen soms zelfs 6 ijsberen en geen enkel stukje DVP, maakte me enorm nerveus. Een half uurtje later was het etenstijd en de GT liep leeg, de beren hadden honger. Ik niet dus ik zag mijn kans schoon om eens ergens rustig plaats te nemen. Ik zat nog niet lang neer en mijn favorietje stapte op me af. " It make long time " zei ze in haar oh zo vloeiend Engels. Ik word al slap als ik dat Oostblok Engels aanhoor zonder de leuke eye candy die deze meid bezit dus was ik nu al helemaal moes. Ik besloot niet te twijfelen en riep luidkeels : SCHLUSSEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na een vijftal minuten vertrokken we naar onze houten villa aka neukbungalow aka cabin of fun en nestelden we ons op het bed. De klik was er onmiddellijk weer en ik voel me enorm op mijn gemak bij haar en zij ook bij mij denk ik, altijd meegenomen . We hadden zalige seks, praatten en kusten nog wat na. Ze noemde me een heel propere en hygiënische Belg, als ik haar mag geloven zijn veel van mijn landgenoten vaak slecht gewassen, hebben ze een slechte mondhygiëne en laten ze het haar alle kanten op groeien zonder er ooit eens de schaar in te zetten. Net nu ik dacht dat België titelkandidaat was op de Hygene Awards 2010 werd ook deze droom aan diggelen geslagen.

We begaven ons weer richting club, we rekenden af en bleven nog wat hangen in de kleedkamer. We spraken af dat we dit straks zouden overdoen en ik sprong onder de douche. Met een lach van oor tot oor, spoelde ik mijn voorhuid, kloten en anus. Man, wat moet dat er belachelijk uitgezien hebben .

Ik ging voldaan naar buiten op zoek naar een lapje vlees. Het eten was weer zeer te pruimen en op weg terug naar de love nest liep ik Evita tegen het lief. Evita had me de laatste keer GT tweemaal platgereden en kwam qua service in de buurt van Paula. Ze vertelde me over haar nieuwe tattoo en over hoeveel pijn ze had moeten verduren om deze tekening op haar arm te laten zetten. Nu loopt Evita er altijd wel nors bij maar zondag was ze toch nog een graadje minder vrolijk. Ik vroeg haar wat er scheelde en ze wees naar de bar, " this my work, I don't like ". Begrijpelijk zei ik maar ieder moet die keuzes voor zichzelf maken en dus was ik niet van plan een peptalk te voeren. Ze vroeg me of ze me straks mocht komen opzoeken en ik zei dat dat wel oké was. Wat moest ik nu doen? Evita zou me komen opzoeken maar ik had een kamergang aan Paula beloofd... Troubles troubles.

Ik besloot me nog eens te pletter te gaan zweten in de sauna en daarna een beetje film te pakken. De ratio ijsberen / vrouwen was die zondag toch echt niet om over naar huis te schrijven. Ik vind het fijn als ik eens met iemand een praatje kan slaan maar als je moet zoeken om ergens te kunnen zitten of als het vrouwelijk schoon wordt opgeslorpt door het wit van badjassen is de fun eraf voor mij. Maar ik had dus een plaatsje veroverd in de kino en lag rustig. Ik had hier en daar al opgevangen dat de wachttijd voor een kamer serieus aan het oplopen was en zo meldde dus ook een DVP met silicone borsten, zwart haar, laarzen tot boven de knie en een juwelenriempje om haar middel aan een man die haar net om een sleutel had gestuurd. De fiere beer liet het niet aan zijn hart komen en gebaarde haar om ter plekke de nodige handelingen te stellen. Wie zondag aanwezig was in GT heeft zeker een stuk van dit schouwspel meegepikt aangezien er steeds meer beren de film lieten voor wat hij was en hun blik richtten op de twee corpulerende tortelduifjes. Ook de ingang van de kino werd inmiddels geblokkeerd en een kijkfile wierp zich op. Deze DVP was echt een geil stuk en bereed zijn been als een loops teefje. Deze show duurde maar liefst een dik uur schat ik en was best geil om te bekijken. Zij gaf zich in elk geval volledig.

Het was ondertussen 20.00u geworden. Elk kantje en hoekje zat vol in GT, de bar was drukker dan de eerste koopjesdag op de Meir en de wachttijden namen barbaarse proporties aan. Telkens kwam er ook een grote blonde DVP, nogal zwaar gebouwd, dikke borsten en blonde krullen voorbij die steeds het geluid van een kat maakte als ze ergens voorbij liep. Ze klikte ook met haar tong alsof ze haar golden retriever tot aandacht wilde manen en riep dan door de ruimte om even te polsen wie zin had in seks. Dit vond ik een ongelofelijk irritant vrouwmens die afwijzing na afwijzing kreeg, naar mijn mening terecht. Ook mijn stengel had ze opeens vast toen ik haar voorbijwandelde dus in stengelgrijpen was ze blijkbaar wel afgestudeerd. Ik bedankte met een vriendelijke " I am taking a break " en liet haar hangen tegen de muur van de bar. Wat ik wel opmerkte was een klein blond, erg jong ogend meisje. Superlijfje met kleine maar mooie tietjes en rode lippenstift op haar snoet. Kan iemand me mss aan haar naam helpen? Ze zag er echt 16 uit ofzo maar wel zeer knap imo.

Mijn tijd in GT begon af te korten en ik hoopte vurig om Paula tegen te komen op dat moment. In de plaats daarvan kreeg ik Evita voorgeschoteld, ik bedankte voor een kamergang en besloot zoals wij dat hier zeggen " mijn schup af te kuisen ". Op weg naar buiten kwam ik Paula tegen en verontschuldigde voor het missen van die tweede kamergang en vertelde haar dat ze een engeltje is en dat ik het de volgende keer wel zou goedmaken. Ik knikte naar Mariusz Pudzianowski aka parkeerwachter en zette mijn reis naar huis in. Met 75% van mijn startbudget nog op zak PLUSPUNT! reed ik zuidwaarts.

Samengevat : ik was al niet erg in de stemming om naar GT te gaan maar een maat overtuigde me. Het dus imo veel te druk met mannen in GT, je kon niet eens ergens rustig zitten, ook door het weer zat iedereen gwn binnengepropt. Of er veel vrouwen waren kon ik moeilijk inschatten maar ik stelde vast dat toen alle kamers bezet waren er nog 2 keer zoveel beren als DVP's rondliepen. Dat stelt me toch teleur dus ik ga nooit nog op zondag naar GT. Het weerzien met Paula was wel leuk en maakte mijn dag nog enigszins goed.

Paula

Tschüss
    GFE

Last Online
    19 juli 2013 @ 12:46
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mennen2010 Bekijk bericht
    Na enkele weken..............
    ...........
    Paula

Tschüss
    Amai.......dat was een plezier om te lezen!!

Last Online
    11 januari 2025 @ 18:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Beitrag Gee Tee 05/06/10

Ik had nog een bijna vervallen vrijkaartje liggen voor GT , dat moest verzilverd worden. Tja , alle uitvluchten zijn goed om te gaan clubben. Dus gisteren zaterdag naar Gt. Normaal ga ik zelden op zaterdag naar GT , wegens de drukte en bijhorende toestanden. Gelukkig was het schitterend weer , zodat het lekker vertoeven was in de grote tuin. Ik dacht enkel MichelJ en De souza aan te treffen maar....er waren nog bekenden aanwezig. Tiga die het naar z'n zin had , Babbel die genoot van een pikante Peking MILF , MoustafaJ de halfbroer van MichelJ , Paul die van z'n pensioen geniet , Knabbel die er lekker op los knabbelde en ook Badslippers nam een sauna in de bloedhete fick-fabric. Verder dank aan De souza om dames spotter te spelen. De grote afwezige wegens ziekte was onze ilovegriekgirls , hierdoor liep een bepaalde dame haar dag inkomsten mis. Verder hadden we wat last van een gebrilde Roemeense rioolrat , luidruchtige bezopen plakplaten patsers voorzien van een mierenpiemel , wat populaire Walen die zich [I]the king of Gt voelen[/ en de vloerverwarming die aan stond. Men Thaise panlat liet mij in de steek , door met een klant huiswaarts te gaan. Het was blijkbaar men dag niet , want May-lin liet mij 1u30 wachten om dan te melden dat ze stopte met werken , nadat we afgesproken hadden. Tja , Aziatische Shit happens. Toch had ik nog een goede sessie met een Poolse , volslank , c-cup , blond en een bril. Veronica liet me even naar adem snakken. :wink: Om middernacht zat men shift er op en verliet ik de fabriek huiswaarts en kwam dan nog 30min in de fille terecht omdat de A73 afgesloten was.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Oh wat ben ik zwak van hart, mijn teleurstelling na vorige week zondag in GT hing de hele week als een donkere wolk over me heen. Waar is de tijd dat ik mij als man boven deze onnozele futuliteiten kon zetten en het karakter had van Generaal Hartman in de ons allemaal bekende Full Metal Jacket . " I admire your honesty, hell I like you. You can come over to my house and fuck my sister. "

En dus geschiedde dat ik besloot om zaterdag 5 juni wederom richting Brüggen af te zakken en hopelijk een dag zou beleven om niet licht te vergeten. Ik had vorige week slechts een vierde van mijn budget in het paradijsje achtergelaten dus kon ik me nu nog eens lekker laten gaan. Op vrijdag maakte ik mijn berenmobiel klaar om te gaan, reed lekker door de wasstraat heen en zweette me een okselvijver bij elkaar om U tegen te zeggen terwijl ik de raampjes opblonk. Nog één nachtje slapen tot D-day, mijn tank was gewassen, volgetankt en geolied en mijn Mossberg 590 Shotgun had al 3 dagen geen schot meer gelaten. Gevolg : aan ammunitie zou er op zaterdag geen gebrek zijn.

Mijn weg naar Golden Time werd hier en daar verpest door mensen die het linkse rijvak opgaan om hun voorligger die 119km/u rijdt voorbij te steken met een snelheid van jawel 119,5km/u maar goed, het tempo was strak dus de rondetijd ook, op 1u06m13s tikte ik af terwijl de GPS er mij 1u26m00s wilde over laten doen. HA, think again bastard . Aangekomen stond mijn vriend Mariusz Pudzianowski aka sterkste man ter wereld al aan de Baumarktparking dus ik wist wel dat de GT erg vol zou zijn. Ik werd aangeraden 200m verderop aan het Natur Und Tierpark te parkeren alwaar een shuttleservice mij terug zou brengen. Een zwarte Mercedes G55 V8 stond klaar om mij diezelfde 200m weer terug te voeren. De service was dus top, wel spijtig van die whip lash die ik opliep tijdens het accelereren .

Deurbel, triiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit deed de deur en ik stapte binnen. 50 eurootjes op de kassa en badjas in ontvangst genomen. Nu kreeg ik ditmaal geen sleuteltje maar een papiertje, jawel een papiertje met daarop een nummertje en een naampje. En moest ik mijn spullen samen met die van mijn maatje in hetzelfde lockertje stoppen. Ik stelde het vraagje waarom ik geen sleuteltje kreeg en het meisje zei dat die dingetjes op waren dus stelde ik mij wederom de vraag als er nog lockertjes over zijn HOE THE FUCK KAN HET DAN dat er geen sleuteltjes meer zijn? Ik ga nu al verklappen dat dit het minst aangename was aan mijn dag GT, moest elke keer het kastje laten openmaken en dan weer laten dichtmaken door iemand aan de kassa en dat leverde soms wel wat wachttijd op maar hey als mijn tegenslag hierbij zou stoppen, zat dat wel snor!

It was hot outside dus die badjas had ik niet nodig enkel het snoer om mijn handdoek vast te maken want in die plooitechnieken ben ik geen kunstenaar. Ik smeerde me in met wat zonnecrème, haalde een drankje op en nestelde me in één van de ligzetels in de tuin. Dit was het leven: drankje, zon, naakt en mooie schaars geklede vrouwen die je hoofd op hol brengen. Tot mijn verbazing was mijn soldaat vrij rustig en bleef ik dan maar een tweetal uurtjes in de zon liggen. Toen werd het toch tijd om te gaan kameren en zocht ik de kino op, ik wilde neuken en ging naar de kamer met de Duitse Gina, Geena? een blonde meid met een sexy lijfje maar de duisternis in de bios verklapte niet dat ze nou ja nogal een moeilijke huid heeft laten we zeggen. Nu sessie was vrij goed en ze vroeg om langer te blijven, dit was ik niet van plan dus we gingen naar de kleedkamer. Ze zei me " it's 50 ", ik dacht ja wat anders, ze bracht de sleutel weg en toen ze bij me kwam zei ze " it's 75, we stay 32 minoet in room ". Ik zei bijgevolg " you are kidding me right " en ze lachte dus ik gaf haar 50 maar ze drong aan voor die 25 euro extra. Ik gaf haar het geld en vertelde haar tegelijk dat ik van dat soort gedrag het vliegend schijt krijg en dat ze me geen tweede keer moest aanspreken. Alweer trapte ik in de val, kameren met een type afwerkster. Nou ja het veegde de glimlach niet van mijn smoel.

Ik douchte me en schoof aan tafel. Stukje BBQ-vlees om de verschoten krachten weer aan te vullen. Ik had immers gemerkt dat de beruchte Lady Gaga in the building was. We hadden een kort gesprekje gehad en zouden later naar de kamer gaan. Aan de tafel voor mij zaten twee DVP's kippenvleugeltjes te knauwen. Die ene had precies een hele kip met haar blote handen ontdaan van ingewanden en dergelijke want haar poten zagen er echt niet uit. Ze had dit zelf ook door en begon te likken als een bezetene, toen ze merkte dat haar fellatio niet veel zoden aan de dijk bracht, wenste ze een servetje. Nu zat ze 5 meter van de bak met servetten en dat leek haar te storen. Ze maakte haar vriendinnetje duidelijk dat ze niet zo ver zou wandelen voor een stomme servet en dan maar liever met het kippenvlees onder haar gelnagels zou blijven zitten. Toevallig of niet, ik had twee servetten genomen en maakte een snelle berekening over de toegevoegde waarde van da tweede vodje met betrekking tot het schoonmaken van mijn eigen handen. Mijn hoofdrekenmachine zei me dat de TWTS (de toegevoegde waarde van de tweede servet) kort bij nul lag dus trok ik mijn barmhartige jas aan en reikte haar de propere servet aan. Ze was vertederd, ik kon het zien. Een jonge snotneus bood een dame in nood van aanzienlijke leeftijd, ze was echt één van de oudste DVP's, een schoonmaakdoekje aan. Eventjes overweegde ze me een gratis blowjob te geven maar dat gedacht verliet al snel haar hoofd. De twee vrouwen keken naar mij en gaven me een goedkeurend knikje en een welgemeende thank you. Ik keek wat onverschillig en at verder, stiekem nog altijd hopend op die gratis blowjob.

Na het eten maar eens een sauna'tje doen, altijd pokkeheet die sauna in GT en ik heb er nog nooit de volle 20 minuten in overleefd. Twee oude mannen van Turkse? afkomst zaten op het hoogste schavotje. Duidelijk allebei getrainde saunaberen, die ene bleef maar water op de stenen gooien en de andere zwaaide met zijn handdoek zodat het na 2 minuten ongeveer 870 graden werd in het glazen hok. Ze zwaaiden en zwaaiden en bolden het toen af. Leuk, even de boel ziekelijk heet maken en dan mij alleen laten sterven. Nog 3 minuten zong ik het uit en verliet ik de sauna met een hoofd dat ondertussen de diepste tint van rood had die je je kunt inbeelden. Gelukkig bracht de koudwaterdouche verfrissing, zoveel verfrissing dat ik een knieval maakte omdat ik bijna een hartaanval kreeg van het temperatuurverschil. Van 870 graden naar 5 graden is natuurlijk wel echt extreem. Met mijn tepels kon je nu glas snijden dus was het ideale moment om de plee op te zoeken. Een nummertje twee in je nakie in een vrij ruime, propere wc is iets waar ik echt kan van genieten. Spijtig genoeg was mijn sluitspier aan het verslappen maar stond er nog 2 man voor me in de rij te wachten. Gevolg : de stront was me letterlijk aan het ONTGLIPPEN! Gelukkig maakten de 2 vriendelijke beren wat vaart en kon ik rustig plaatsnemen, even wat febrèze in het rond en het feest kon beginnen. Hierna gedoucht en mijn tandjes gepoetst want ik was klaar om mijn slag te gaan slaan aka mijn blonde stoot te gaan stoten.

Met mijn bruiswatertje in de hand liep ik door de bar, een blik op de klok zei me dat het reeds 21.15u was. Hoog tijd om aan te leggen met mijn teerbeminde Paula . We keuvelden wat en gaf Cleopatra uiteindelijk de opdracht een sleuteltje te scoren. Ik was al verbaasd dat ze een sleutel mee kreeg en geen papiertje met een nummertje erop . We liepen hand in hand naar het houten hok der plezier, deden de deur dicht achter ons en ik hoorde een goddelijke stem brullen : Let the lovemaking begin!

We lagen op het bed en begonnen als het ware met wat gepraat, beetje ditjes en datjes maar de kogelriem zat vol dus er moest er eentje gelost worden en al snel werd er dus niet zo veel meer gepraat maar meer euh gelovemakingt of was het gelovemakingd, iemand?

Paula kan imo zalig kussen en als er iets is wat me heet maakt, is het wel een geile kus. Het resultaat van tien minuten wild en geil kussen en elkaar aflikken is dat de aderen op mijn stairway to heaven reeds gespannen stonden. Er ging zoveel bloed naar mijn lul dat ik niks meer overhad in mijn hersenen om na te denken. Dit is een situatie waar ik wel van hou, een megastijve lul en een leeg hoofd. Dat kan enkel leiden tot mooie dingen of euh? Het voorspel nam enige tijd in beslag en ik likte Paula's grotje helemaal nat. Terwijl ik haar clitje plette tussen mijn tong en gehemelte en met mijn linkerhand haar rechtertepeltje op 102.00FM afstelde en met mijn rechterhand aan haar linkertepeltje het juiste volume zocht leek het alsof ik haar gekreun zowel in toon als in volume kon regelen naarmate ik aan de knopjes draaide .

Paula zoog mijn soldaatje in opperste paraatheid, haar zachte lippen scheiden zich van elkaar en ze sprak de zoete woorden : " Now I fuck you ". Ik retourneerde met een zacht instemmend knikje en het blonde meisje toverde een oranje condoom boven. Dit zag er wel een beetje belachelijk uit vond ik zelf. Mijn lul leek wel een sinaasappel Calippo maarja je bent geil en je wilt wat dus ik ordende dit voorval in de categorie details en zette mijn weg dapper verder.

Het bedrijven van de liefde (waanzinnig neuken) deed de zweetparels op mijn voorhoofd dansen. Het was enorm heet in de ebbenhouten kribbe, leek op de sauna maar dit keer waren de twee behaarde Turkse heren vervangen door een niet zo behaarde Roemeense schoonheid dus ging ik door. Toen Paula doggystyle wilde proberen liet ik mijn vingers langs haar aars glijden. Ze begon hevig te kreunen en toen ik wat druk zette begon ze oh-ow te roepen. Moet je je voorstellen, ik als een mongool aan het pompen met mijn rechtermiddenvinger tegen de aars van een goddelijk vrouwmens terwijl zij zit te roepen oh-ow oh-ow oh-ow OH-OW OOOOOH-OOOOOW. Ik keek in de spiegel en waande me even de rooie uit Gestel. Uitgeput lagen we op het bed en ik was nog zonder orgasme gebleven. Dit leek Paula niet te zinnen en ze begon me als een maniak te pijpen en gaf me een ontzettend lekkere handjob. Ik had het zelf niet beter gekund en dat wil al wat zeggen aangezien ik al redelijk wat oefensessies op mijn naam heb staan. Het wit goedje knalde over haar mond, hand en mijn buik heen en ze riep blij als een kind : " Happy end ". Ik lachte en schokte nog na van al dit lekkers.

Na deze neuksessie bleven we wat kussen en werd het weer gezellig praten over vanalles. Paula is duidelijk degene met wie ik de beste klik heb en ik kan met haar echt goed praten, hoe raar het ook klinkt. Ze benadrukte nog eens dat wij samen baby's moeten maken want dat er dan een 100% chance is that the babies have blue eyes. Ondertussen zaten we een uurtje op de kamer en ik vertelde haar dat we nog een halfuurtje hadden om een extra nummertje te maken. Zo geschiedde, een tweede keer werden alle registers opengetrokken. Ze maakte het af hoe ik het graag heb en tevreden lagen we beiden na te hijgen. Althans ik toch . De seks tussen mij en Paula is altijd wild en supergeil alsof ik in een soort trance zit dus een klik met een DVP is voor mij echt wel belangrijk en ik denk voor hen ook. Ze is mijn favoriete en als ik met haar ga, ben ik zeker van wat ik zal krijgen. Bij een ander is dit niet altijd zo dus blijf ik met haar kameren.

We gingen naar de kleedkamer, ik rekende af en gaf haar een fooi, namen afscheid en ik sprong onder de douche. Ik begaf me naar de bar alwaar ik verbaasd was dat er nog vrij veel plaats was om te zitten. Een paar meisjes kwamen nog eens polsen maar mijn geld was op dus het zat er niet meer aan te komen . Nog even een filmpje gepakt waar Adina op mijn schoot kroop, spijtig genoeg stonk het schatje zo uit haar mondje dat ik bijna moest overgeven dus dat ging al helemaal niet door. Toen ik weer aan de receptie passeerde was er blijkbaar ook een man die wat problemen aan het maken was. Gelukkig kreeg de theke assistentie van Mariusz Pudzianowski 1, 2 en 3 om de beer vriendelijk te verzoeken het pand te verlaten. Nog een laatste drankje in de bar viel me te beurt en terwijl ik het goedje binnenkapte, kwam Paula nog even gedag zeggen. Het was ondertussen 12u geworden dus tijd om weer huiswaarts te keren.

We sprongen de zwarte jeep in en ik zag dat de speedometer na 6 seconden 60 mph aanwees. De man dropte ons aan mijn auto en de reis naar huis kon beginnen. Een stuk van de snelweg in Nederland was onderbroken dus hebben we nog een half uur file moeten trotseren. Dank u Nederlandse verkeerswerken .

Mijn dag GT was mijn beste tot nu toe, het weer was fantastisch en de beren zitten dan heel verspreid. Dit vind ik veel leuker en relaxter dan wnn zoals vorige iedereen opeengepakt zit. Ik kan de week dus met frisse moed aanvangen en van een donkere wolk der teleurstelling zal deze week een roze wolk der dagdromen worden gemaakt .

Nog even melden dat ik enkele vrouwen aan mijn wishlist heb toegevoegd gisteren. Ik ga de namen zoeken op het forum maar als iemand me hier al kan helpen adhv de beschrijving, laat maar komen.

Het gaat om:

- een heel klein blondje dat er erg jong uitziet, ik denk een Roemeense. Ze heeft hakken aan van wel 20 centimeter en is echt heel erg petite.
    - De vrouw met het strenge brilletje en die altijd een soort kleedje aanheeft dat net te kort uitvalt om haar poes te bedekken. Niet de meest knappe DVP in GT maar volgens mij levert ze een topservice.
    - Het meisje met het superstrakke lijf dat in de bar op mijn schoot kroop toen mijn geld spijtig genoeg al op was. Haar lijf is echt superstrak, ze heeft donker haar en komt uit Hongarije als ik het me goed herinner. Knap ding en geil.

Zodus GT is top, vorige week even een mindere dag maar gisteren was weer betoverend als vanouds.

Edit : Zoals Lustman het hierboven even aangeeft was het stukje afgesloten snelweg de A73 en waren er idd een paar plakplaten patsers met een mierenpiemel die vrij luidruchtig waren. Ook liep er de hele dag een jongen rond met een witte zonnebril op zijn kop. Nu is een zonnebril wel nuttig maar enkel als je hem over je ogen zet en enkel als de zon schijnt en enkel binnen. Deze jonge Waalse man lapte deze drie beperkingen aan zijn laars en zat zelfs te bubbelen met die bril op zijn kop. Nou ja een lachje maakte het bij mij toch wel los...

PS : Paula

Tschüss
    Laatst gewijzigd door mennen2010; 6 juni 2010 om 15:33
    GFE

Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Gisteren ook maar weer eens naar de GT gegaan. Eerder op de dag is mijn brommert nog in beslag genomen (zie een ander draadje voor het nieuwsbericht), nadat ik in Friesland 185.246 folders had bezorgd. Ik dacht met 135 km/u lekker naar de GT te kunnen brommen, maar helaas ik moest de reis voortzetten op mijn bakfiets. Gelukkig was het wel lekker weer, dus kon onderweg al wat bruin worden.

Kreeg bij aankomst een badjas waar wel 3 ijsberen in passen, maar door het zonnetje was het in de bar 42 graden dus een badjas was niet nodig. Naast tweeling Hani & Nani was ook de andere tweeling Knabbel & Babbel er. Verder zat uiteraard De Souza op zijn eigen kruk en Lustmand was ook juist binnen. Pim was er uiteraard ook, hij gaat nog maar 8 dagen per week . Tiga zou ook komen maar die heeft denk ik de benenwagen genomen, hij was net optijd voor de BBQ . Ook Badslippers was vandaag van de partij. Verder waren er nog 893 ander beren op de Geile Tent afgekomen. Aan dames was geen gebruik, alle kleuren en smaken waren vertegenwoordig. Ondanks de enorme drukte vielen de wachttijden reuze mee, rond een uur of 20 hoefde je je maar een minuut of 20-25 te vervelen. De meeste kwamen denk ik voor de Becks Ice en BBQ.

Gisteren alle 74 Roemeensen maar een keer links laten liggen en het handje van een Turkse een uurtje vastgehouden, die hebben ook zachte handjes . In ruil daarvoor kreeg ze een stapeltje folders. Later op de avond nog even geprobeerd aan de bar te zitten, maar het was nog steeds 41 graden dus maar buiten rondgehangen. Dit keer geen sporttassen met Becks Ice meegenomen, aangezien ik op de fiets was. Over een paar dagen begint het WK, dus MichelJ neemt 4 weken zomervakantie.

Een uitgebreid verslag zal ongetwijfeld door Badslippers nog wel worden geplaatst.

Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

...Nog even melden dat ik enkele vrouwen aan mijn wishlist heb toegevoegd gisteren. Ik ga de namen zoeken op het forum maar als iemand me hier al kan helpen adhv de beschrijving, laat maar komen.

Het gaat om:

- een heel klein blondje dat er erg jong uitziet, ik denk een Roemeense. Ze heeft hakken aan van wel 20 centimeter en is echt heel erg petite.
    Carla
    ...- Het meisje met het superstrakke lijf dat in de bar op mijn schoot kroop toen mijn geld spijtig genoeg al op was. Haar lijf is echt superstrak, ze heeft donker haar en komt uit Hongarije als ik het me goed herinner. Knap ding en geil.
    Sabrina?

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ik denk dat ze dat zijn, bedankt
    GFE

Last Online
    11 januari 2025 @ 18:34
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Beitrag

Het gaat om:

- De vrouw met het strenge brilletje en die altijd een soort kleedje aanheeft dat net te kort uitvalt om haar poes te bedekken. Niet de meest knappe DVP in GT maar volgens mij levert ze een topservice.

https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=14562
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    26 oktober 2024 @ 07:23
    Discussies
    14
    Thanks
    278

Standaard

Anna was ook de eerste naam die bij mij opkwam

Last Online
    Vandaag @ 11:40
    Discussies
    238
    Thanks
    13.642

Standaard GT zaterdagavond 5 juni

De afstand en de warmte doen me uiteindelijk maar besluiten om het dicht bij huis te zoeken en naar GT af te reizen. Auto kan geparkeerd worden op de Heidweg zelf dus vlak bij de voordeur. Beschaafde en uitermate mooie en slanke "Thekefrau" in rood strak t-shirt maakt de deur voor me open, lacht lief en heet me welkom. Altijd prettig zo'n hartelijke ontvangst. Als ze wat moeite heeft om het polsbandje om mijn pols te frommelen, klopt het roze gevaar alweer driftig tegen mijn ritssluiting. Ja, het kan snel gaan in deze verderfelijke poel. Ik verbaas me allang niet meer om de drukte die hier heerst en ook vandaag barst GT uit zijn voegen; "Fuck Factory Explodes". OK, we kennen dat verhaal inmiddels.

Ik baan me een weg door het witgoed en hang mijn badjas aan de kapstok bij de sauna om hem daar voorgoed achter te laten. Een badhanddoek is genoeg voor vandaag om de edele delen wat privacy te gunnen. Buiten hangen diverse forumberen klaar te garen in de hete buitenlucht. Maar het weer maakt loom en er wordt wat slap geleuterd met een slappe leuter. Komt allemaal door de warmte. Ook de dames hangen als uitgegaard vlees in het zitmeubilair en de walm van goedkope parfum dampt van hun lijven. Een totale (laat ik het woord eens uit de kast halen) "déconfiture" van de "Neuk fabriek" trekt aan mijn oog voorbij.

Uitdrukkelijk vraagt XX om vooral te vermelden dat hij NIET aanwezig is. Bij deze. NIET aanwezig op zijn werk welteverstaan! Want in GT ligt hij ongegeneerd onderuit aan zijn balzak te kratsen en zijn "WK-Pool" te analyseren. MJ heeft z'n brommer opgeknapt en doorgesmeerd en zit aan het elastiek bij Wiam/Aisha. Met geschatte wachttijden van slechts 5 minuten weet ze zijn driften aan te wakkeren. Maar net als met de kredietcrisis zijn die geschatte investeringen op drijfzand gebouwd. Telkens weer wordt zijn wachttijd opgerekt. Uiteindelijk nestelt MJ zich bij ons op de bank in de tuin en geeft Wiam/Aisha de opdracht naar hem op zoek te gaan als het zo ver is. Goede tactiek MJ!

Knabbel, altijd verbaal sterk aanwezig, kletst iedereen de oren van het hoofd dus we verkassen maar even naar een wat ruimere zit met een betere blik op het vrouwelijk schoon. Lustman heeft duidelijk de pest in dat "De Beste Recensie Van De Maand" is gedevalueerd tot een papieren tijger en gaat vervolgens maar eens op zoek naar wat levend vlees mét tanden én vooral tieten om zijn hardcore porno behoeftes te bevredigen. Tigo heeft problemen met het geheugen van zijn iPhone en waarschijnlijk vooral met zijn schatjes die hij daarop opgeslagen heeft. Tja, als je eigen geheugen het al niet kan bijbenen! Babbel komt met een big smile van de kamer dus het zal goed geweest zijn. Beiden zijn ook te herkennen aan die lullige tongval die onze regio zo goed typeert. Badslippers komt trouwens ook uit de regio met "de zachte G". Aan de bar tref ik nog De Souza. Niet eerder gezien dus maken we kennis. We hebben één overeenkomst, we komen niet voor de slappe pizzahap. Ik dool nog maar eens door het verlaten gangenstelsel van GT. Ook hier weinig tot geen actie. Terug in de barruimte tref ik de parmantige Carla. Professioneel als ze is, ben ik dat ook. Standaard wip voor een standaard prijs. . .

Na deze recht-toe-recht-aan maar kwalitatief hoogstaande wip, sla ik het badgoed weer om mijn middel en plaats me op de krukken bij het raam tussen de dames. Doe ik graag. Liefst tussen 2 dames in. Zaait altijd en gegarandeerd tweedracht. Ik ga daar gewoon zitten om de treurige en tegelijkertijd lachwekkende file naar de pizzapunten te bekijken en zie dat Lustman zich een goede positie verwerft en als een van de eersten de slappe hap op het bord geworpen krijgt. De beide dames denken aan mij een potentiële klant aan de haak te kunnen slaan. Rechts zit een stevige meid met een knap gezicht en lange donkere haren met wat blonde "highlights". Zonnebankbruin, mooie borsten. Beetje type Elisa. Veel beren zullen haar dik noemen. Ik doe dat niet. Zij heeft inderdaad een maatje meer maar het past haar. Ze praat engels, duits en warempel een klein mondje Nederlands. Links een bleek meisje, Roemeens, met bikini en donker half lang haar. Dit meisje wordt vaker door de siameese tweeling H&N op sleeptouw genomen. Beiden zijn verlegen en hebben moeite om het gesprek wat ik aan knoop op gang te houden. Ze hebben volgens mij ook niet veel klandizie. Ik ben dan geneigd om als een goed huisvader deze dames een zakcentje toe te stoppen zodat hun avond niet helemaal naar de klote is. Maar hier in GT geldt gewoon het recht van de sterkste. Dus op naar de volgende halte. De ingang van dat vieze en smoezelige bioscoopje bewaakt door snollerige Sonja slechts gekleedt met een vodje om haar heupen. Ik ben amper bij de ingang of deze ondeugende nymfomane trekt me de badhandoek al van het lijf. Wat een brutaliteit. . .

Na deze sessie van een uurtje met Sonja besluit ik ook maar eens te gaan bankhangen. De meeste beren gaan naar huis en veel is er niet meer te beleven. Ik weet niet wat het is maar het is niet echt mijn dag. Moeilijk om de draai te vinden. Dat hoorde ik van meer ijsberen maar ook van diverse dames. Zal wel aan het weer hebben gelegen of aan de opening van het BBQ seizoen. Inspiratie om het op te schrijven is er ook niet echt. Maar goed, adel verplicht. Volgende keer hopelijk wat meer opwinding en gekkigheid.
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 juni 2010 om 01:26

Last Online
    10 maart 2025 @ 19:12
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    De grote afwezige wegens ziekte was onze ilovegriekgirls , hierdoor liep een bepaalde dame haar dag inkomsten mis.
    Enkele dame-over-haar-toeren-telefoontjes later ben ik dan toch maar naar GT afgezakt en kwam het met die inkomsten nog goed . Gezien ik me verre van topfit voelde, heb ik het maar gehouden op 4,5 uur handje vasthouden (best vermoeiend als je wat ziek bent) en een kwartiertje sex.

Weet nu ook de prijs van een coupe aardbeien en vanilleijs, kost je 5 euro per stuk + kosten van de taxi. Als je geluk hebt zoals ik, hebben 5 Turkse dames hier ook wel zin en en betalen zij de taxi. Moet zowat het beste zijn wat er in Brüggen te eten is, echt een aanrader .

Last Online
    Vandaag @ 16:14
    Discussies
    102
    Thanks
    5.489

Standaard

Wel knap, ILTG, dat je het op kan brengen om handjes vast te houden met een dame die geen rekening houdt met je gezondheid.

Last Online
    3 december 2024 @ 18:18
    Discussies
    43
    Thanks
    371

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door badslippers Bekijk bericht
    Links een bleek meisje, Roemeens, met bikini en donker half lang haar. Dit meisje wordt vaker door de siameese tweeling H&N op sleeptouw genomen.
    Dit lijkt me Moni te zijn.
    Het doel heiligt de middelen

Last Online
    17 juni 2019 @ 16:06
    Discussies
    2
    Thanks
    89

Standaard

Na lange tijd (1jaar) Vrijdag in GT geweest...na een rit welke normaal 1 uur en 45 minuten duurt maar afgelopen vrijdag 4 uur, was het toch tijd voor ontspanning.
    Hetwas druk...tuinstoelen bezet, loungebanken bezet, bar bezet....pfoeii
    Eigenlijk te druk! Maar goed kan ook door de kwaliteit komen.
    Ik kwam niet verder dan 1 sessie met en DVP....maar wel een prettige, het was met de iets oudere Elisa uit Roemnie...die me een leuke GFE gaf.
    En daarna maar weer uitgebluste en gerust de terugreis aanvaard....er stonden zelf IJsberen op mijn lockerbandje te wachten.
    Volgende keer maar niet op vrijdag.....ik heb eigenlijk wel recht op de Tombolaprijs.
    8 uur autorijden voor 1 sessie dat moet toch beter kunnen.
    Die Niederlander mit der ZauberZunge

Last Online
    6 december 2016 @ 19:22
    Discussies
    0
    Thanks
    3

Standaard

Beste Albert,
    Gelet op het geplande bezoek aan GT a.s. vrijdag: Waarom deed je er 4 uur over om er te komen en laat was je er dan?

Last Online
    Vandaag @ 11:40
    Discussies
    238
    Thanks
    13.642

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door albertde2de Bekijk bericht
    [. . .] na een rit welke normaal 1 uur en 45 minuten duurt maar afgelopen vrijdag 4 uur, was het toch tijd voor ontspanning.
    Ik woon in de "Golden Triangle" oftewel op steenworp afstand van een boel clubs. "Golden Time" is 10 minuten rijden. Zowel voor jou als voor mij geldt hier de Cruijffiaanse spreuk "Elk voordeel heb zijn nadeel . . . en andersom". Vlakbij wonen is heel verleidelijk!

Ik kwam niet verder dan 1 sessie met en DVP....maar wel een prettige, het was met de iets oudere Elisa uit Roemnie...die me een leuke GFE gaf.
    Elisa . . . zij is een van de vrouwen waarvoor ik 4 uur zou rijden. Een mooie vrouw met heerlijke borsten en een uitstekende service. Zij was ooit mijn redder in nood toen "Golden Time" ook uit zijn voegen barstte en er amper wat te "scoren" viel. Ineens en volkomen onverwacht stond ze voor me en "The rest is History". Kortom ik had een topsessie.

ik heb eigenlijk wel recht op de Tombolaprijs.
    8 uur autorijden voor 1 sessie dat moet toch beter kunnen.
    Dit is een "Understatement", Jij dient niet alleen een vrijkaart te ontvangen maar bovendien een "Drie Rittenkaart" met laten we zeggen alles d'rop en d'raan!

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten