Naam : Juliette
Nationaliteit/Taal : Russisch/Duits
Leeftijd : midden 20?
Haarkleur/-lengte : half lang blond haar
Lengte dame : 1m65
Postuur/Cupmaat : C
Tatoeages/Piercings : 1 op de schouder
Service: pzc, nmc, voorzichtig tongzoenen
Voordelen: zeer goede pijpster
Nadelen: te gehaast
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 €
Extra’s bij het bezoek: /
Ze zocht me op toen ik aan de ingang van de kino stond. Met haar grote blauwe ogen,(te) zwaar geschminkte oogleden, maar vooral met haar superzachte lichaam wist ze me te strikken. Ze stelde zich voor als Juliette uit Moskou maar woont al negen jaar in Duitsland.
Ik vroeg of ze tongzoende: ze bevestigde dat maar op kamer was het maar een beleefdheidstongzoentje: al snel zakte ze naar beneden en in het pijpen is ze wel meer dan gemiddeld. Ze nam er ook haar tijd voor. Heerlijk gevoel ook als ze bovenop zit, ook reversed was het lekker om vervolgens over te gaan tot missionarishouding... ik had nog geen zin om klaar te komen en vertraagde het tempo wat... maar zij dacht dat ik niet kon klaarkomen, ze deed het rubbertje eraf en begon me weer te pijpen en af te trekken, toen greep ik in en heb ik me lekker tussen haar mooie zachte borsten klaargereden.
Hoewel het allemaal lekker aanvoelt, lijkt het me toch een afwerkertje, eerder dan iemand die de tijd voor je neemt; het gaat allemaal wat te vlug. Voor mij dan ook geen herhalingsgevaar.
Ze heeft het ook nog geprobeerd in PHG (2 dagen) en in LR (1 dag). Ze werkt nu een maand in de GT en heeft het hier prima naar haar zin, zo zei ze me.