Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 175
    Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Wegen des schönen Wetters gestern mal wieder im PHG gewesen - angenehme Atmosphäre, sehr gute Verpflegung, aber etwas wenig Mädels und nur zwei bekannte Eisbären: Beron (D) & Big30 (NL).

Anwesende Mädels am Samstag, dem 21.08.2010 (circa 34):

Alison/Alicia (Polen), Beatrice (Moldawien/Rumänien), Celine (Marokko), Destiny (Deutschland), Dominica (Polen), Elena (Brasilien), Habibi/Diana (Marokko), Isa (Polen), Jasmin (Deutschland), Jaqueline ( Ungarn), Katja (Ukraine), Kiara (Deutschland), Lucy (Rumänien), Maria (Bulgarien), Megy (Polen), Monika (Rumänien), Patrizia (Polen), Pedja (Bulgarien), Ramona (Deutschland), Sabrina (Deutschland), Simona (Bulgarien), Veronika (Polen), Vesy (Bulgarien) und Viktoria (Ungarn) sowie circa 10 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    28 juni 2024 @ 18:06
    Discussies
    1
    Thanks
    375

Standaard

Schau mal in den GT-Teil hier. Da waren offenbar am Samstag auch nicht viel mehr Mädels

Auch im LR sind seit geraumer Zeit ggü. der Vor-Urlaubs-Zeit DEUTLICH weniger Damen -aber auch Gäste- anzutreffen. Teils hab ich fast alleine im Barraum gesessen.

Muss irgendwie an der Urlaubszeit liegen, denk ich.

Viele Grüße

Last Online
    Vandaag @ 08:19
    Discussies
    15
    Thanks
    25

Standaard

Absolut. Diese Erfahrung hab ich auch gemacht. Überall wenig los. In diesem Sommer sogar noch weniger als im letzten. Im Herbst wirds sicher überall wieder turbulenter.Ich schätze, dass Ende August schon das Ferienende auch in den Clubs zu spüren ist.

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sunny Bekijk bericht
    Schau mal in den GT-Teil hier. Da waren offenbar am Samstag auch nicht viel mehr Mädels
    Hab ich schon gesehen. Die Angaben von Haec58 sind sowieso die einzig zuverlässige Quelle, was die Anzahl der Mädels im GT betrifft.
    Teils hab ich fast alleine im Barraum gesessen.
    Dann besuch mich doch mal im PHG...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    Vandaag @ 15:55
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch

Het was afgelopen zaterdag een mooie zomerdag en omdat ik een week daarvoor door onvoorziene en niet geplande omstandigheden PHG niet bereikte besloot ik opnieuw een poging te wagen .

Kon me pas begin van de avond van andere verplichtingen bevrijden maar was nog op tijd te genieten van een mooie zomeravond in PHG.

Ik viel met mijn neus meteen in 3 grote kommen voorzien van heerlijke toetjes en ondanks het feit dat mijn maag goed gevuld was gleden die er wel in.

Zoas W69 al memoreerde de sfeer was heel aangenaam, de verzorging was top, de line-up van de dames was OK, opvallend detail niet zo veel Roemeense dames zelfs meer Pools dan Roemeens, de temperatuur was perfect om buiten te relaxen, een mooi blonde Bulgaarse dame kwam voorbij, het was windstil en de sterrenhemel scheen vreedzaam haar lichtjes over PHG heen.

In de verte hoorde ik krekels zingen en binnen keek men naar de WBO WC fight in de cuiserweight klasse.

Niet lang nadat de bekende koekoeksklok in PHG 12u had geslagen spoedde ik mij naar de lockerruimte alwaar ik even niet wist wat te doen, maar dacht oja omkleden, dat dus maar gedaan en daarna tevreden huiswaarts gereden.

Big30 !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    21 januari 2019 @ 00:20
    Discussies
    29
    Thanks
    71

Standaard

Big 30 is altijd tevreden hier zo te zien goede reclame,brengt dit nog wat op ook ?

Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    ...opvallend detail niet zo veel Roemeense dames zelfs meer Pools dan Roemeens...
    Jeetje...........het gaat écht bergafwaarts met PHG!!

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popey01 Bekijk bericht
    Big 30 is altijd tevreden hier zo te zien goede reclame,brengt dit nog wat op ook ?
    Ja een voldaan en tevreden gevoel als ik er ben en na afloop nog heerlijk nagenieten!

Jij hebt altijd grote interesse in de lijstjes van Willi69 , daar zal ook wel een reden voor zijn .

1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Jeetje...........het gaat écht bergafwaarts met PHG!!
    Misschien een kleine aanvulling. Van de mij bekende en W69 bekende dames was het zo dat er iets meer Poolse dan Roemeense dames waren.

Bij de circa 10 nieuwe dames waren er minimaal 4 afkomstig uit Romania. Typisch profiel: 1m60cm, 55 kg, half lang/lang zwart haar, gouden oorbellen, licht gebruind ! Een van deze dames heette meende ik Anita.

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Haha Big, maakt niet uit dat er niet veel roemeentjes meer in PHG zitten, MJ gaat toch maar voor 1 typisch MJ-meisje en die is (helaas) nog niet terug.

Last Online
    Discussies
    29
    Thanks
    71

Standaard

daar WAS een reden voor dat klopt maar nu niet echt meer zoals ook Michelj het beschrijft

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Alle Roemeense toppers zijn verdwenen uit happy, dus van Bosco zijn ze ook af.

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Roemeense toppers, dat is toch in een oude Romaanse taal uitgedrukt een "contradictio in terminus" !
    Overigens als me 1 ding duidelijk is geworden in al die jaren dat ik PHG bezoek is het toch dat heel vaak de kreet "they all come back" waar is. OK niet all want dan zou het wel erg druk worden en een gezonde doorstroming is eigenlijk een goede zaak.
    Laten we ook eerlijk zijn, een aantal van de Roemeense dames had vaak meer op met de gokkkasten dan met de gasten dat waren niet de toppers overigens.

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

1 topper komt terug of zou ze ook naar de mooie club Golden Dreams gaan?

Last Online
    Discussies
    29
    Thanks
    71

Standaard

ik denk wel wie je bedoeld michelj maar niet naar happy garden denk ik

Last Online
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

Roemeense toppers, dat is toch in een oude Romaanse taal uitgedrukt een "contradictio in terminus" !
    Ik kan geen latijns, Big. Alleen Roemeens.

Fericit este bine de mine de saci Strond, modul meu favorit la sorţi vânătoare.

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Fericit este bine de mine de saci Strond, modul meu favorit la sorţi vânătoare.
    Google translate maakt k*t-vertalingen

Last Online
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

.
    Laten we ook eerlijk zijn, een aantal van de Roemeense dames had vaak meer op met de gokkkasten dan met de gasten dat waren niet de toppers overigens.
    Omdat die gasten te laf zijn om 'n dame die achter de gokkast zit aan te spreken. En zoals je weet,Big.....Roemeense dames houden niet van watjes.

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

PHG-topic leeft weer

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard Vrijdag 27 augustus 2010 Party in Happy.

Vrijdag 27 augustus 2010 Party in Happy.

Het was weer eens een vanouds goede dag in Happy Garden. Toen ik rond 20 uur binnekwam was de DJ volop bezig met knetterende House muziek, licht-effecten en af en toe damp-effecten. Het was druk met beren en heel druk met meiden, minstens 60 maar misschine wel 75. Ik was van te voren al ingeseind dat er veel pistolmeiden waren en mijn spion had niets te veel gezegd. Prachtige dames als Sam (Frans-Spaans dus ws Roemeens?), Thiara (Duitse spetter sterk gelijkend op Bonny die enkele maanden geleden in Living Room en World werkte) moest ik aan me voorbij laten gaan enerzijds vanwege de kamerwachttijd en anderszijds omdat de sfeer gewoon te gezellig was om je terug te trekken op een kamertje. Na 23.30 waren er geen wachttijden meer en besloot deze ijsbeer naar de kamer te gaan met een donkere afrikaanse pistollady. Het werd een aangename sessie.

Happy Garden heeft zich van zijn beste kant laten zien en was weer als vanouds gezellig. Jammer dat om 01.00 uur de DJ stopte en de lichten aangingen. Party over, zo een beetje op het hoogtepunt van de stemming. Dat doen ze in Villa Vertigo wel beter. Toen ik daar even later langs reed hoorde ik de muziek bijna uit het pittoreske gebouw knalllen. Daar reed ik maar snel langs zodat ik mooi op tijd thuis was....

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Cool PHG/27/08/10

Voor het avondmaal was mijn geld er al doorgeklipperd!

Met dank aan de voltallige forumleiding en vooral dankzij de jury van de maand augustus, Pistolus Petrus, won ik een vrijkaart. Met deze vrijkaart van PHG ben ik gisteren dus naar de desbetreffende club gegaan.

Op mijn gemak en vanaf Duitsland een beetje de landelijke toer opgegaan totdat ik de weg kwijt was en het niet meer prettig was. Toen maar de pijlen naar Grefrath beginnen volgen en uiteindelijk vandaar wist ik de weg naar PHG. Het koste me alle moeite van de wereld om niet in VV te stoppen.

Toen ik rond de middag in PHG aankwam, waren er nog maar een 15-tal dames aanwezig en was ik één van de weinige heren. Maar de dames waren allen mooi en de muziek was goed… Na een kwartier acclimatiseren had ik totaal geen spijt meer dat ik niet in VV gestopt was. PHG viel heel goed mee gedurende de tijd dat ik daar was en bij deze weer een belofte aan mezelf om nog eens vaker naar daar te trekken.

Toen ik rond half één eens ging kijken wat de pot schaftte, liep ik een bevallige Oekraïense tegen het lijf. Mooi lichaam, perfecte kont en lange zwarte haren…
    Wat er vanaf dan allemaal gebeurde, dat lees je onder volgende link:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...7&postcount=20

Sinds kort hanteer ik een nieuwe regel voor mezelf: ik neem telkens alleen nog maar 200€ mee naar een club. Dat is geld genoeg om 2x een uur te stengelen of 3x een halfuur. Ik zal dus niet zeggen dat Katiya van de Oekraïne slecht was, maar na de daad was ik toch teleurgesteld dat een deel van de geld er al door was zonder mijn oude niveau te halen .

Maar aangezien ik toch geen inkom had moeten betalen, konden we uitzonderlijk wel wat meer neuken dan twee stuks. Met die troost trok ik terug naar de bar. Daar heb ik nog met enkele dames zitten lullen, maar hoofdzakelijk blijf je toch het meeste van de tijd alleen zitten wanneer je naar PHG trekt. Daarom vind ik deze club beter geschikt als je met vrienden gaat of er iemand tegenkomt die je reeds kent. Ik wist wel dat Dalton en Big30 zouden komen, maar helaas moet ik hen mislopen hebben.

Uit onverwachte hoek kreeg ik toch gezelschap van een Poolse. Deze dame was al wat rijper en juist daardoor konden we een gesprek beginnen op een leuk niveau. Deze dame was uitermate vriendelijk, totaal niet opdringerig en had ondanks haar leeftijd (tussen 35 en 40) nog een pracht van een lichaam (toch naar mijn smaak alleszins).

Ik diende echter nog op krachten te komen en na enkele koffie en een saunabeurt had ze nog steeds tijd voor mij. Hoewel ik dan nog twijfelde, want ik was ook nog een paar lekkere zwarte vrouwen tegengekomen. In PHG gebeurt het al wel eens vaker dat SFL met een degelijke negerin op de kamer verdwijnt, maar uiteindelijk heb ik het niet gedaan en koos ik toch voor de Poolse. Met deze Poolse Silvia verdween ik op kamer nummer2 en wat me daar te wachten stond dat kan je hier bekijken:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...91&postcount=1

Ze was er met mijn zaad, energie en geld vandoor en zodus stond ik op het punt van het voor bekeken te houden. Eerst nog wat drinken in de bar met het oog op terug huiswaarts keren. Helaas werd ik steeds opnieuw tegengehouden door dames die me op andere gedachten probeerden te brengen. De Duitse Anja met haar kolossale loezen. Deze hield mij voor bekeken toen ik zei dat het geld op was. Daarna de half Italiaanse Stella, maar zij bleef heel sympathiek wel een tijdje met me babbelen hoewel ze wist dat er bij mij geen geneukt meer te rapen viel! Na een vrij lang gesprek met haar, ging ik terug aan de bar zitten en begon te overwegen om toch met haar een kamersessie te maken en dacht na wat ik kon met mijn resterende geld.

Maar terwijl ik daar aan de bar zat af te wegen wat we zouden doen, kwam er een andere stralende verschijning de bar binnen. Nieuw en nog proper… Ze ging in de sofa’s achter mij zitten, met een attitude “ik heb schijt aan de wereld, want ik ben waarschijnlijk toch een Roemeense”. Ik zette me strategisch beter zodoende ik haar toch in de gaten kon houden. Dat in de gaten houden ging over in loeren, het loeren in staren en het staren tot slot in geilen!

Ze was verdomme net een elfje en aangezien ik zo zeker was dat ze een Roemeense sloerie was en ik ondanks de vele uitstekende uitspattingen met Roemeense meiden dit jaar toch nog slechte vooroordelen heb, liet ik haar alsnog links liggen. Ik besloot niet meer te neuken en nog snel een sprudelwasser te drinken en dan te vertrekken.

Ondanks haar jonge en onervaren wezentje, moet ze mijn gegeil toch gevoeld hebben… Zo niet dan werd ze door de wil van God naar me toegetrokken. Ik keek nietsvermoedend naast mij en daar zat ze opeens. Zuigend aan haar sigaret, wierp ze me een geile blik toe die maar een fractie van een seconde duurde, maar die evenveel zei als:
    “ik weet dat je nog geld hebt om me een half uur te palen en dat er zelfs dan nog over is om een flinke fooi te geven, dus vandaar dat ik hier naast jou zit. Ondanks dat vind ik jou wel een brave meneer en juist daarom ga ik jou eens lekker verwennen en bewijzen dat ik als Roemeense hier het hoofdelfje ben en jij weer duchtig de bal missloeg…. Als je deze maand nog één keuze zou moeten maken, kies dan nu en kies mij!

Of ik dit allemaal goed afgeleid had kan je hier nagaan:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...99&postcount=1
    Niet voor niets met als titel: fladderend elfje blijkt een volleerd sletje te zijn!

Na haar had ik geen rotte bal meer in mijn geldbeugel en geen druppel meer in mijn zaadbeugel. Nog lang blijven rondhangen was geen optie, want op den duur zou ik opnieuw warm lopen en dan kon ik toch niets meer uitvreten.

Het was 16u40 toen ik PHG weer verliet, met de gedachte dat het deze keer niet zo lang zou moeten duren vooraleer ik nog eens terugkwam.

Nogmaals bedankt aan de Jury en de forumleiding voor de vrijkaart… Ik heb er plezier aan beleefd.

Als afsluitertje nog een deuntje muziek om nog even in de sfeer te blijven van de PHG party gisteren, maar waarvan ik het begin zelfs niet meegemaakt heb.
    Niet alleen muzikaal een pareltje… Ook visueel is dit genieten van de kontjes:
    http://www.youtube.com/watch?v=3fS3WaYhJxc

Ciao
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

Last Online
    Vandaag @ 06:25
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard EEN GOED GEVOEL

Het was gisteren de dag om mijn vrijkaartje eens te gaan gebruiken in HAPPY.
    SFL was net naar huis toen ik bij happy om 5 uur binnen werd gelaten,jammer,anders hadden we nog even kunnen kletsen.
    Het zag er weer als vanouds uit ,vele dvp's en beren waren aanwezig.
    Mezelf omgekleed en op naar het nachtcafe waar ik een grote kom pakte er een expresso in liet lopen en daarna een capucino,ja ik ben een echte nederlander en dus inhalig.
    Op de bank gaan liggen onder in het nachtcafe waar ik vroeger ook altijd lag,oude gewoontes leer je niet zo snel af,maar op deze plaats zie je alle dvp's eens aan de reling staan en kan je ze rustig goed bekijken.
    Het duurde dan ook niet al te lang of mijn naam werd door een dame luid en duidelijk door het nachtcafe geschreeuwd,zodat de andere dvp's gelijk wisten wie ik was.
    Wat een toeval dat die dame juist nu in happy zat en wel voor de gokkasten, waar ze al haar zuur verdiende geld in aan het gooien was.
    Mijn bedoeling was om wat te drinken en te eten even rondkijken en dan verder naar ACAPULCO om mijn cursus chinees af te maken.
    Door de aanwezigheid van DANI ging het toch ietsjes anders of komt dat door het gezegde ,oude liefde roest niet, zo zie je dat vooruit denken niet helpt en je beter alles maar op je af kan laten komen.
    Het was geweldig om weer eens met DANI op de kamer te zijn
    Hierna wat staan praten en later ook nog op de bank gezeten met een bekende ijsbeer en daarna maar naar huis gegaan.
    Het was in een woord grandioos in HAPPY,daar kan LIVINGROOM,ACAPULCO en alle andere clubs niet aan tippen zelfs de drankjes die je hier koopt zijn niet duur en kosten nog steeds 3 euro.
    Heren tot ziens in HAPPY-GARDEN

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    1 topper komt terug of zou ze ook naar de mooie club Golden Dreams gaan?
    Laat me het maar weten MJ vertel ik wel of ze echt top was
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Het was in een woord grandioos in HAPPY,daar kan LIVINGROOM,ACAPULCO en alle andere clubs niet aan tippen zelfs de drankjes die je hier koopt zijn niet duur en kosten nog steeds 3 euro.
    Heren tot ziens in HAPPY-GARDEN
    Zelfs een Chineesje in Acapulco niet
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Vandaag @ 06:25
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Zelfs een Chineesje in Acapulco niet
    Dat is de uitzondering op de regel,dat chineesje staat boven aan de top bij mij

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten