Haarkleur/-lengte : Zwart, stijl/Lang
Lengte dame : 1m60
Postuur/Cupmaat : lichaamsontwikkeling van tiener / B-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
Leeftijd : Niet te schatten en niet te geloven wat zij zegt en wat "men" zegt (respectievelijk 18 en 20 en 23)
Tatoeages/Piercings : dacht het niet
Service: TZ, Knuffelen, PMC en NMC
Voordelen: Gelijkt van snoet op zangeres Inna. Voor de rest lief en schattig.
Nadelen: ietwat kinderlijk, net een porseleinen pop die zo meteen stuk kan vallen, onzeker en geen vakkennis.
Tijdsduur : halfuur
Prijs : 50
Toen Badslipper en ik als 2 hoeren op de kruk tegen de muur zaten, kregen we interactie met Antonia. Een jonge deerne en zangeres Inna lookalike. BS startte het gesprek, maar ging er gauw vandoor. Ik bleef met haar achter en zette het gesprek voort terwijl ze me zat te teasen.
Toen ik vroeg waar ze vandaan kwam, zei ze Spanje. Met het beperkte Spaans dat ik ken, zette ik de conversatie verder. Ze viel meteen door de mand, schaterde het uit dat het een leugentje om bestwil was en dat ze eigenlijk Roemeense is. Kan ook niet anders. Zelfs ijsberen zoals Picasso1 en Raul7 op dit forum willen Spanjaard zijn, maar eigenlijk zijn het niet meer dan doordeweekse Roemenen.
Ondanks het feit dat ik Badslippers wijsmaakte dat de kans minuscuul is dat ik met porseleinen poppetjes zoals deze Antonia zou mee gaan, stemde ik uiteindelijk toch in. Had het beter niet gedaan, want hoewel ik nog niet helemaal mijn draai vond in het begin, kwamen er achteraf toch wel meer SFL-wijven bij.
Wat kan ik dus nog zeggen over het halfuur met deze petite lolita? Wel, ze zei me 20 te zijn, maar daarover hoorde ik in de bar en bij haar vriendinnen andere verhalen. De ene zei me dat ze 18 was en de andere zei me dat ze 23 was. Als ik haar kleine tengere lijf onder me zag, dan kon het even goed dat van een 15-jarige zijn. Ook de ervaring in het vak ontbrak. Buiten een condoom rond je pik rollen had ze van niks kaas gegeten. Gewoon liggen en je deed maar. Ook bij doggy mocht ik nog werken voor mijn eigen geld en vroeg ze om de 2minuten of het condoom er nog rond zat. Toen ik uiteindelijk met moeite gespoten had, vroeg ze me eveneens paniekerig of het ding niet gescheurd was. Misschien heeft ze een trauma aan iets overgehouden, maar opwindend was het niet.
In één woord: ondermaats!
Maar ik wil haar hier niet helemaal de grond in boren. Er zijn natuurlijk mannen die op dit soort dames vallen, zulke chi-chi Inna-typetjes… Mannen die alleen bevredigd zijn door het uiterlijke aspect, die mannen zullen wel geen problemen ondervinden met dit kleine lustobject. Ook de kerels met een licht pedo-kantje, die graag het gevoel hebben om iet minderjarigs te neuken, die gaan hier bij door het dolle heen. Ik daarentegen, voelde me niet zo makkelijk met die gedachte! Voorts is ze wel lief, schattig en correct.