Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 78
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 11:22
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Er zouden een flink aantal meiden vertrokken zijn uit LR (?)
    Wie?

Last Online
    Vandaag @ 14:54
    Discussies
    221
    Thanks
    1.697

Standaard Livingroom vrijdag 21 oktober: The Return to the Romanians

Nadat ik ongepland de nacht ervoor al bij het ISA hotel had ingecheckt, had ik een aantal extra uurtjes te doden voordat ik naar de club zou gaan. Ik besloot maar wat in de buurt te gaan wandelen en terwijl ik in het lekkere zonnetje de tegenovergestelde richting van LR op liep kwam ik binnen een paar minuten Golden Door tegen; is het in NRW überhaupt mogelijk om naar buiten te gaan zonder een hoerenkot tegen te komen!? Na de wandeling nog wat nagesynchroniseerde Family Guy gekeken en rond half vijf maar naar de club.

Dit keer was het in de middag al drukker en gezelliger dan het ooit bij mijn vorige bezoek aan LR is geweest, dat beloofde dus wat. Eerst heb ik wat gesaunad en gebubbeld, terwijl ik wachtte op het eten – ik had niet echt geluncht en na de sauna had ik wel wat energie nodig. Onderweg naar de eettent, me nog even voorgesteld aan MichelJ (een Ipad en een fanta zijn inderdaad net een naamplaatje) en daarna wat degelijke Duitse kost gehapt.

Ik had inmiddels al gezien dat het mooie huppeldingetje dat ik de vorige keer was misgelopen er ook was (nu geen lange paardenstaart maar een kort startje aan de zijkant) en besloot maar meteen op haar te wachten. Als ik dat zou uitstellen zou ik zomaar weer de hele avond naar haar kunnen zitten zoeken. Het ging hier om Carla, al duurde het even voordat ik daar achter kwam. Een andere dame had me al gezegd dat ik naar xx (andere naam dan Carla dus) op zoek was en zelf stelde ze zich ook met xx voor. Later toen MJ zei xx niet te kennen, leek het me al verdacht (ze was immers Roemeens) en later bevestigde Boy69 dat het om Carla ging en dat xx haar echte naam was. Dit belooft allemaal niet veel goeds en dat klopte natuurlijk ook. Toen ik haar aansprak bij haar kruk vertelde ze al snel dat ze niet naar de kino of een bankje wilde, ze hadden toch ook kamers! Bij de vervolgvraag van wat ze dan wilde doen op de kamer klonk het meteen bits: Ik zoen niet. Weglopen was het devies geweest, maar aangezien ik op donderdag al een paar super sessies had gehad besloot ik maar gewoon voor een ‘mooi meisje in je armen’ sessie te gaan; een optick fick dus. Want ze is echt een plaatje, ik kan zo niet bedenken wat er niet prachtig aan haar is…misschien de plakplaatjes, maar zelfs die vind ik haar wel staan. Op de kamer was het weinig sfeervol, ze was niet speciaal onaardig maar deed er ook helemaal geen moeite voor om het idee te wekken dat ze er ook maar iets aan vond. Uiteindelijk gedaan waar voor ik was gekomen en haar lichaampje wat verkend; daarna wilde ze al snel pijpen, maar niet voordat ze even informeerde waarom ik mijn snikkel niet eens liet beknippen. De tweede dame die me dat vraagt, na Marianna in Palace die ook al buitengewoon mooi was, maar op de kamer door het ijs zakte. Zijn twee observaties al een trend? Het pijpen was niet slecht maar wel snel voorbij, ze begon al naar een condoom te graaien, maar dat ging wat te snel. Heb haar dus even naar me teruggetrokken en ben haar even gaan likken. Zoals te verwachten was ook haar poesje de perfectie zelve. Daarna toch het condoom en het neuken was toch wel lekker, vooral doggy beviel me goed. Ik mocht niet te snel en had dus alle tijd om wat met haar lichaampje te spelen zonder de uitdrukking van desinteresse op haar gezicht te hoeven zien. Ze deed ook nog een leuk trucje door haar benen om de mijne te buigen en dan met haar hiel mijn ballen te kietelen, dat was een nieuwe voor me. Uiteindelijk in missionaris afgemaakt, waarbij er weinig oogcontact was omdat er kennelijk iets veel interessanters bij mijn sleutelbeen gebeurde. Achteraf vond ze dat het wel lang geduurd had (echt nog geen 25 minuten totaal) en vroeg me met een twijfelachtige uitdrukking of ik me net nog had afgetrokken voor dat ik naar LR was gekomen. Ik hield het maar bij eenvoudig ‘nee’ en dacht nog wel even dat het niet handig is om te zeggen dat het langzaam moet als je iemand wilt afwerken. Al met al was het zoals was te verwachten en het is toch een aanwinst voor de club, vooral als versiersel in barruimte (waar ze ook echt wel vrolijk danst en rondhuppelt en zo). Net nog even haar topic bekeken en het is toch jammer dat het na de positieve eerste berichten zo achteruit gehold is. Deze dame met goede service zou me toch een hele specifieke reden geven om vaak naar LR terug te keren.

Nadat ik van de last van het huppeldingetje was verlost, ging ik me weer wat meer voor de rest van de dames interesseren en het was niet mis zeg. Zo veel mooie Roemeentjes. Daniella liep weer vrolijk rond te springen als het populairste meisje van de klas en ook Elena , Jana, Amalia, Maya en nog enkele anderen (waarvan ik de namen niet ken) waren vrolijk aan het dansen en aan het verleiden. Het contrast met Freude was als dag en nacht. Toen ik even later met MJ zat te praten zei hij nog dat er wel wat weinig vrouwen waren; dat was maar goed ook, ik kon nou al nauwelijks keuzes maken. Het enige dat ik me had voorgenomen was om in ieder geval niet weer met Daniella te gaan. Ze is een leuke meid, maar op de kamer was het de vorige keer toch wat tegengevallen. Het zou anders gaan.

Ze kwam wat tegen me aan dansen en was verbaasd dat ik haar naam had onthouden (en ik was verbaad dat ze mij uberhaupt nog herkende). Het is toch heel moeilijk om je bloed boven te houden als zo een leuk spontaan ding tegen je aan zit te schuren en ook nog een halve lapdance geeft. Door haar bewegingen viel mijn badjas wat van me af en plotseling zat ik daar met een onbedekte en gereedstaande plasser, Daniella gooide snel de badjas er weer overheen – want zoiets kan natuurlijk niet in een nette club als LR – maar had nu wel een blik in haar ogen die me deed vermoeden dat ik moeilijk aan haar zou ontsnappen. Na nog wat gedans en geschuur maar toegehapt op de sleutelvraag. In tegenstelling tot sommige andere beren gebeurt het nog wel eens dat de dames beslissen wanneer ik neuk. We gingen naar dezelfde kamer als de vorige keer (7), maar het was echt een heel stuk leuker. Volgens mij had ze er een stuk meer zin in dan de vorige keer op die doodse maandag en dat gold voor mij eigenlijk ook. Ze gooide gelijk de muziek een paar tandjes hoger en begon wat te strippen op het bed, waarna ik haar daar vergezelde en wat begon te zoenen. Ze twijfelde eerst even maar ging er toch in mee. Wat het zoenen betreft ben ik wat afwachtend gebleven, waardoor ze er zelf steeds meer in meeging en het later allemaal heel natuurlijk gebeurde. Geen heftige tongzoenen dus, maar gewoon lekker zoenen met af en toe een klein beetje tong. Toen ze eenmaal met haar haren opgestoken naakt naast me lag kon ik (net als de vorige keer) een kleine zucht niet onderdrukken, wat een prachtige meid zeg. Vaak heb je dat het toch wat kan tegenvallen als de dames hun setjes uit doen, maar Daniella ziet er op de een of andere manier nog een stuk mooier uit dan op de dansvloer (en dit keer lag het echt niet aan de keuze van de bikini). Hierna eerst wat gegrapt, gegrold en geknuffeld, waarna ze me weer waanzinnig begon te pijpen (maar goed dat ik al wat had gekamerd de laatste dagen). Dit keer was beffen geen probleem en daarna klom ze boven op me om op het ritme van de muziek me te berijden, wat bij sommige beats dus echt helemaal niet lukte en best wel komisch was. We gingen verder op de zij, wat onverwachts heel intiem werd en waarbij ze lekker meedeed door een soort van draaibeweging te maken met haar kont; heerlijk! Missionaris was niet zo een succes - ik voelde echt niks – en uiteindelijk heeft ze het met de hand (terwijl haar andere hand met de knikkers speelde) afgemaakt. Na nog wat gedans (zij dan) en geknuffel tevreden de kamer verlaten. Top om te zien dat ze de indruk die ze maakt in de club dit keer ook op de kamer kan waarmaken.

Toen we van de kamer kwamen was het net pizza tijd, dus even wat hernieuwde energie ingeslagen en een Becks Ice besteld, daarna met de Diebels die ik had gekregen weer wat gaan rondlopen en later op de avond nog even kennis gemaakt met Sonny en een tijdje zitten praten met Boy69. Ik was eigenlijk niet meer zo veel van plan, maar had ook nog geen zin in mijn hotelbed. Dus ben wat blijven rondhangen en tegen drieen - nadat alle eerder genoemde ijsberen het pand al hadden verlaten - begon het toch weer te kriebelen, het was immers het laatste (voorziene) club bezoek voor de komende tijd. Van een afstandje vroeg Elena – die een beetje gepikeerd met me was omdat ik haar eerder had afgewimpeld omdat ik op xx aan het wachten was – of ik nog gekamerd had vandaag. De twee vingers die ik opstak konden haar goedkeuring wel dragen, waarna ze gebaarde of het schluss was. Ik maakte een soort van twijfel gebaartje, waarna ze even met haar ogen rolde en op haar klokje tikte. Nog geen vijf minuten later gebaarde Daniella ergens anders vandaan waarom ik nog niet ging slapen, waarop ik op mijn klok tikte en aangaf nog een uur te hebben. Waarop ook zij met haar ogen rolde, het is ook nooit goed met die vrouwen. Waarom dit allemaal met gebaren gebeurde en ze niet gewoon wat zeiden weet ik ook niet, maar het was wel grappig.

De meeste dames vonden het wel goed geweest of waren al op de kamer, dus ik dacht al aan af taaien toen Maya nog even langs kwam buurten. Ze had de hele avond al een beetje lopen flirten en ik besloot om haar handje nu maar eens vast te houden toen ze de mijne even aanraakte. Na even wat gekletst te hebben, vroeg ze of we nog wat gingen doen, want het was al laat. Ik zei al: laten we maar doen, toen ik er plotseling aan dacht om te vragen of ze wel zoende. Eerst wat stilte, een pauze…’uh, ja?’ Ik begon te lachen en zei haar dat dit wel heel twijfelend klonk. Ze verzekerde me dat dit was omdat ze het niet bij iedereen doet (maar bij mij wel, want ik had mijn eigen tanden nog) en dat ze dus echt wel zoende. Dus maar naar boven gegaan voor kamer 21, ik moet zeggen dat voor Maya het tegenovergestelde geldt als voor Daniella. Zodra het topje uitgaat komen de wat hangende tietjes te voorschijn en ze heeft een groot en weinig aantrekkelijk litteken op haar onderbuik. Maar erger was nog dat er weinig over was van het lachende zelfverzekerde meisje in de barruimte. Ze was stil en vooral heel afwachtend, het zoenen mag de naam niet dragen. Uit haarzelf deed ze niet meer dan wat kleine kusjes op de lippen ontvangen en ik had ook geen zin om nou meer te proberen ‘forceren’. Het randgebeuren was dus niet super, maar pijpen deed ze uitstekend en ook bij het beffen liet ze zich goed meegaan. Bij het neuken zijn we alleen aan cowgirl toegekomen, ze lag met haar slanke lijfje op me en ging lang en goed door. Het gebeurd sowieso niet vaak dat een dame bovenop me klaar krijgt, maar als derde kamergang van de dag is het helemaal het vermelden waard. Achteraf was ze ook wat losser en het is best een lieve meid, ze moet de volgende keer alleen wat eerlijker zijn (paradox-alert, het gaat immers om een Roemeense) over dat zoenen. De seks zelf dus wel goed, de rest wat minder.

Na betaald te hebben nog even gedag gezegd tegen Daniella en Elena en toen ik uit de kleedkamer met jas en tas naar boven kwam werd ik bijna overlopen door de stampede van 20 cm hoge hakken van de dames die naar huis mochten. Om precies 3 over 4 in mijn hotel bed.

Al met al dus een leuke avond in LR, een lust voor het oog voor een liefhebber van Roemeentjes. Als ze toch eens een club konden hebben met de line up van LR en de service van Freude…

…volgende maand weer naar Oase.

3. Onderstaande 13 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (23 oktober 2011),AmuseMe (23 oktober 2011),Ascari (25 oktober 2011),Big30 (23 oktober 2011),Boy69 (23 oktober 2011),Jack42 (23 oktober 2011),jacky pakutra (23 oktober 2011),MichelJ (23 oktober 2011),Pistol Pete (23 oktober 2011),Rudi_NL (23 oktober 2011),satanic surfer (23 oktober 2011),Scoobert (23 oktober 2011),timjava (23 oktober 2011)

Last Online
    27 november 2017 @ 07:53
    Discussies
    294
    Thanks
    621

Standaard

Lena heb ik na haar LR tijd meerdere keren gezien in FKK planet, voor t laatst was ik daar 1 maand geleden toen was ze er nog.

Succes.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudi_NL Bekijk bericht
    Wie weet waar Lena is gebleven? Lena werkt volgens de receptiedame niet meer in LivingRoom en ze wist niet waar Lena is gaan werken (ik ga er tenminste van uit dat Lena nog steeds als DVP ergens actief is). Ik geef voor de zekerheid even een korte omschrijving van Lena zodat jullie weten welke dame ik bedoel:

Lena is 25 jaar oud en ze is een Duitse (ze heeft trouwens een piepstemmetje). Het is een kleine dame met donker haar en ze heeft een flinke boezem. Een echte optick-fickster is Lena zeker niet en haar lichaam zit redelijk vol met tatoeages. Maar Lena heeft wel een speciale en geile blik en haar serviceniveau is enorm hoog. Zowel de présales, aftersales als kamerkwaliteiten zijn top en alles mag, want alle "viezigheid" die ik ooit voorstelde voerde zij altijd met plezier uit (althans zo leek het).

Graag zou ik nog eens wat GFE- en PSE-momenten met haar willen beleven. Grrrr….. Dus wie weet in welke club Lena op dit moment uithangt? Een vraag aan Boy69 en Pistol Pete: Lena is weliswaar niet jullie type, maar aangezien jullie bijna elke dag de saunaclubs in Duitsland onveilig maken, is de kans groot dat jullie misschien weten waar Lena uithangt?

Alvast bedankt. Groeten Rudi_NL

5. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

Rudi_NL (24 oktober 2011)

Last Online
    14 oktober 2014 @ 09:49
    Discussies
    13
    Thanks
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudi_NL Bekijk bericht
    Wie weet waar Lena is gebleven? Lena werkt volgens de receptiedame niet meer in LivingRoom en ze wist niet waar Lena is gaan werken (ik ga er tenminste van uit dat Lena nog steeds als DVP ergens actief is). Ik geef voor de zekerheid even een korte omschrijving van Lena zodat jullie weten welke dame ik bedoel:

Lena is 25 jaar oud en ze is een Duitse (ze heeft trouwens een piepstemmetje). Het is een kleine dame met donker haar en ze heeft een flinke boezem. Een echte optick-fickster is Lena zeker niet en haar lichaam zit redelijk vol met tatoeages. Maar Lena heeft wel een speciale en geile blik en haar serviceniveau is enorm hoog. Zowel de présales, aftersales als kamerkwaliteiten zijn top en alles mag, want alle "viezigheid" die ik ooit voorstelde voerde zij altijd met plezier uit (althans zo leek het).

Graag zou ik nog eens wat GFE- en PSE-momenten met haar willen beleven. Grrrr….. Dus wie weet in welke club Lena op dit moment uithangt? Een vraag aan Boy69 en Pistol Pete: Lena is weliswaar niet jullie type, maar aangezien jullie bijna elke dag de saunaclubs in Duitsland onveilig maken, is de kans groot dat jullie misschien weten waar Lena uithangt?

Alvast bedankt. Groeten Rudi_NL

als de heren moderatoren niet steeds berichten zouden verwijderen die een kritisch licht werpen op de Club, had je het kunnen lezen enkele weken geleden. toen heb ik een goede kamersessie gehad, maar ik had toen kritische noten daarin vermeld, zodoende is het bericht verwijderd.

gr
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 oktober 2011 om 16:26 Reden: ongepaste woordkeuze

7. Onderstaande leden hebben drlove1964 bedankt voor deze bijdrage:

Rudi_NL (29 oktober 2011)

Last Online
    Vandaag @ 15:28
    Discussies
    1882
    Thanks
    103

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drlove1964 Bekijk bericht
    als de heren moderatoren niet steeds berichten zouden verwijderen die een kritisch licht werpen op de Club, had je het kunnen lezen enkele weken geleden. toen heb ik een goede kamersessie gehad.

gr
    @drlove,

Soms worden berichten verplaatst of aangepast als er bv. prive-info in staat of de woordkeuze niet passend is. Een kritische noot is geen enkel probleem.
    Sterker nog een club hoort graag van een gast of hij tevreden is of niet.
    Een bericht van jou over Lena heb ik niet kunnen vinden. Kan iemand misschien een paspoort voor Lena aanmaken, dan kan de discussie waar ze is + ervaringen daar plaats vinden ipv in LR algemeen.

Admin
    Laatst gewijzigd door Admin; 25 oktober 2011 om 15:24

9. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

Rudi_NL (29 oktober 2011)

Last Online
    Gisteren @ 19:47
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Discussies
    28
    Thanks
    95

Standaard

Hallo collega ijsberen,
    Ik ben er weer even tussenuit geweest een aantal dagen, ben van plan donderdag naar LR te gaan (jaja, met lange mouwen)
    Zijn de Roemeentjes er nog allemaal? (insiders als MJ en Boy69 weten wel welke leerlingen uit het klasje ik bedoel)
    I´m an educated fool with money on my mind

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Zijn de Roemeentjes er nog allemaal? (insiders als MJ en Boy69 weten wel welke leerlingen uit het klasje ik bedoel)
    Afgelopen vrijdag waren ze er niet allemaal, o.a. V en R niet gezien. A en E waren er wel. Boy69 zal wel meer recente info hebben.

Ga donderdag maar gewoon, kan me niet voorstellen dat je al uitgekeken bent op de meiden die er wel zijn. Er zitten ook weer een paar nieuwe lekkertjes

Last Online
    16 april 2024 @ 00:19
    Discussies
    65
    Thanks
    1.452

Standaard

V zit in Roemenie.
    Pain is weakness leaving the brain !

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    1.452

Standaard

Zaterdagavond 22 oktober LR

Toegekomen en de 2 kortingsbonnen die ik in GT gekregen had, op dezelfde datum, afgegeven, 1 telde maar.
    Rap omgetoverd en naar boven, het was tamelijk rustig maar toch met een ruim aanbod van dames.

Hartelijk ontvangen door de roemeentjes en daar mij gezellig bij gaan plaatsen. Amalia was ook door de club aan het rondhuppelen zoals voorheen. Leuk om deze terug bezig te zien.
    Na de nodig tijd gezellig met Elena gezeten te hebben besloten om een kamer op te zoeken. Terug was deze sessie uitstekend, leuke spontane meid. Na het douchen kwam ik nog een gt-ganger tegen die ook afgezakt was naar lr, 1 deel van de tweeling Babbel denk ik.

Terug in de bar stond Amalia op haar eentje op de toog te dansen, anderen waagden zich niet. Amalia is en blijft een lekker geile meid !
    In de bar vooral mij bezig gehouden met de roemeentjes. De sfeer bleef eerder kalm maar toch nog gezellig.
    Rond middernacht kregen we terug zin en liep ik Amalia tegen het lekkere lijf, eerder sessie's waren eerder lauw maar toch gunde ik haar een herkansing. Ze was de ganse avond al druk bezig met mij.
    Deze keer was het geluk mij gegund en de sessie was prima te noemen. Veel enthousiasme van haar uit en het werd een stomende sex. Telkens zoals dit en het is een topper. Ze zei verder dat ze in LR zou blijven.

Na het douchen nog eventjes in de bar om wa te grappen en dan werd het tijd om afscheid te nemen. Rond 00H30 vertrokken en om 6H30 thuis, onderweg sloeg de vermoeidheid toe en heb ik enkele uurtjes geslapen.
    Vermoeiende maar leuke dag gehad.

14. Onderstaande 9 leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (25 oktober 2011),Bosco (25 oktober 2011),Boy69 (25 oktober 2011),Dolfie (25 oktober 2011),gignnl (25 oktober 2011),MichelJ (25 oktober 2011),Rudi_NL (29 oktober 2011),satanic surfer (26 oktober 2011),terminator (25 oktober 2011)

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    95

Standaard

Wie is V?
    Ja probeer donderdag te gaan.
    Druk moet van de ketel...

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Standaard

Wie is V?
    Ja probeer donderdag te gaan.
    Druk moet van de ketel...
    Je kent je eigen meisjes toch wel? Vanessa, Rebecca, Adriana, Elena.

Last Online
    5 december 2024 @ 21:09
    Discussies
    328
    Thanks
    1.846

Cool LR/20/10/11

-Weer eens naar Living Room van 14u30 tot ergens rond 00u30

-Ik had wel wat langer willen blijven, maar het begon mis te lopen in de late uurtjes

-Bij aankomst niet heel veel dames aanwezig

-Eveneens niet veel gasten

-Ik voegde me bij de Russische clan, bestaande uit 4 à 5 dames

-Allemaal onder de leiding van oude bekende Veta van Oekraiene

-Na wat met hen opgetrokken te hebben, ging ik eerst wat relaxen in de kelder

-Wat sauna en wat rusten

-Daarna terug in de bar was de Russische clan uiteen gedreven en zocht ik andere dames op

-Had een kort onderhoud met o.a. Turkse Maria, Hongaarse bardame, Poolse Doris,…etc.

-Ook Niki kwam me gezelschap houden toen ik wat later in de zetel zat

-Ze nam plaats op mijn schoot en wierp alles in de strijd om me op de kamer te krijgen

-Tijdens mijn laatste 3 bezoeken aan LR deed ze dit al, maar kon ik weerstaan.

-Hoewel ze mijn problematiek kent, bleef ze toch steeds proberen

-Deze keer was het haar bijna gelukt, maar ik liep haar daarna constant mis

-En om 19u verliet ze LR.

-Meteen na haar eerste poging, vluchtte ik voor haar en ging ik aan de bar zitten

-Daar werd ik opnieuw in de verleiding gebracht door de superknappe Casey

-Nadat deze schone deerne al heel wat tijd in mij geïnvesteerd had, gingen we neuken

-Link Casey: https://www.ijsberenforum.com/forum/...sey-(Roemeens)

-Met Casey was de kick er wel van volledig mijn type te neuken

-Maar ervaring mist ze nog steeds. Deze derde keer was het wel weer een tikkeltje beter

-Na Casey werd ik meteen weer door enkele dames herkent

-Ze spraken me aan met SFL en vroegen me of ik geen positieve reclame kon schrijven

-Dat kan ik alleen als ik er ervaring mee heb en dan moet het nog echt goed zijn

-Ze boden me dus een triootje aan en ik ging er meteen op in

-Dit triootje was niet om naar huis te schrijven en vandaar dat ik er beter niks over schrijf

-En er waren ook nog andere omstandigheden waarom ik niet over hen wil berichten

-Dus geen link of paspoortjes van de sessie met deze twee mokkels

-Na dit alles werd ik kwaad aangesproken door Veta

-Ze was er niet mee gediend dat ik met al die wijven stond te kletsen en al 2x op kamer was

-Ik dacht dat ze grapte, maar achteraf gezien was ze wel serieus

-Vanaf het avondmaal werd ik terug opgenomen in de Russische clan

-Veta bleef me de hele tijd animeren

-Hoewel ik al enkele keren vroeg voor de sleutel te halen, bleek ze geen haast te hebben

-Geruime tijd dus leut staan maken en staan dansen en zoenen in de bar

-Bij mij ging de alcohol er goed in, maar bij haar nog 5x beter

-Uit angst dat ze volledig lazarus zou worden, drong ik toch aan om de kamer op te gaan

-We gingen de kamer op en daar werd ik onderworpen aan een heerlijke PSE-sessie

-Na de seks begon het fout te lopen bij haar en dat was niet enkel omwille van alcohol

-We kregen ruzie en gedoe

-Link Vita: https://www.ijsberenforum.com/forum/...077#post237077

-Veel later, nadat ze eerst mijn geld niet wou, betaalde ik haar toch correct

-Onder de Russische dames bevond zich ook Nadja

-Ooit eens mee naar de kamer geweest, maar dat vond ik barslecht

-Sindsdien moet zij mij niet en ik moet haar niet…

-Eigenlijk vind ik Nadja een vals en onbeschoft wijf

-Ook deze keer speelde ze haar rol uit en begon me in de bar op te geilen

-Dit was niet naar de zin van Veta, met wie ik het zopas uitgepraat had

-Er kwam terug een hoop heibel van en ik besloot om die zotte wijven te verlaten

-Ik ruilde de Russische clan voor de Roemeense clan

-Hoe het een mens kan vergaan? 2 jaar geleden zou ik het nog andersom gedaan hebben

-De Roemeense dames waren allen wel nieuwsgierig naar wat er allemaal gebeurt was

-Dus deed ik mijn verhaal dat het met Veta niet zo goed ging en dat ik er genoeg van had

-Toen het was drukker werd stond ik nog alleen aan de bar met Casey en Sabrina

-Sabrina was later toegekomen en begon me meer en meer op te eisen

-Voor mij geen probleem, want Sabrina is voor mij een perfecte GFE

-Tot aan pizzatijd heeft ze me daar staan teasen en toen aten we samen pizza

-In tussentijd was Veta nog wel met een dreigende blik voorbij gelopen

-dat negeerde we en toen deze vroeg om te praten, stuurde ik haar ook weg

-Ik had geen zin meer in al dat gedoe en wou als de bliksem met Sabrina gaan neuken

-Niet veel later na de pizza gebood ik haar de sleutel te halen en ik ging eerst naar onder

-Op de weg daar naartoe probeerde Veta me staande te houden, maar ik liep door

-Toen ik onder in de kleedkamer was, stond ze daar opeens en begon zich dik te maken

-Ze liep af als een razende en zonder dat ik het aan zag komen, kreeg ik een slag op mijn bek

-Ze ging er meteen vandoor

-Een Roemeen van de poetsploeg zag dit, de camera zag dit en 4 à 5 gasten zagen dit

-Ook Sabrina kwam juist toe en had enorm met me te doen

-Maar dat kon de pret niet drukken en ik vertrok meteen naar de kamer met haar

-Een klein uur zijn we op de kamer geweest

-Van neuken is er niet veel meer in huis gekomen

-Link Sabrina: https://www.ijsberenforum.com/forum/...na-(Roemeense)

-Mijn lust verging aangezien Sabrina steeds opnieuw over het incident begon

-Ook nadat we constateerde dat er bloed in mijn oog zat en dat ik ook bloed uitsnuitte.

-We hielden het dus voor bekeken en nadat ik haar betaalde, ging ik boven naar de bar

-Ik wou nog een drankje voor ik het voor bekeken hield

-Dat drankje moest wachten, want ik werd nog eerst bij de bazin verwacht

-Tegen haar moest ik weer maar eens mijn verhaal doen

-Uiteindelijk kreeg ik nog een compensatie voor het ongemak

-Nadja was in de bar nog steeds plezier aan het scheppen in het voorval

-Het deerde me niet en ik dronk nog een laatste drankje

-Daarna afscheid genomen van nog enkele dames

-En vervolgens onder gaan wassen en omkleden om terug naar huis te gaan

-Voor de spiegel kreeg ik ineens in de gaten dat mijn oog dik was en begon te verkleuren

-De volgende dag zat ik dus opgezadeld met een blauw oog

-De dag verliep totaal niet zoals ik gehoopt had

-De volgende keer beter dan maar

-Muzikaal afsluitertje: http://youtu.be/q8woiQJgfxY
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

18. Onderstaande 10 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

Alexander de Grote (30 oktober 2011),Badslippers (26 oktober 2011),Boy69 (31 oktober 2011),Costana (26 oktober 2011),Jack42 (31 oktober 2011),kempie (26 oktober 2011),NikXXX (26 oktober 2011),Poppalarge (26 oktober 2011),Rudi_NL (29 oktober 2011),The Joker (26 oktober 2011)

Last Online
    24 juni 2024 @ 17:49
    Discussies
    4
    Thanks
    25

Standaard

Gisteren waren er veel forumleden op oorlogspad in onze Livingroom. In de middag was het zoals gebruikelijk rustig, dit veranderde naarmate de avond vorderde. De vele Roemeentjes brengen er dan ook snel de stemming erin. Amalia ging weer helemaal los op de bar. Wat zit er een actieradius in deze meid, brrrr. Nicky deed alle moeite om mij tot een kamerbezoek te verleiden. Ik moest het tot 19.00 uur volhouden dan was ik veilig, hahaha. Ook Tanja haalde alle trucen uit haar doos om mij op verkeerde gedachten te zetten. Ik had mijn zinnen echter op Veronica gezet dit is een echte 'angelmeid". Zo nu is het forum weer verrijkt met een nieuwe term
    Veronica is wat koeltjes wat neigt naar arrogantie wanneer je haar ziet. Dit is echter schijn, ze is een heel lieve meid die alles voor je doet om het naar je zin te maken. Ze doet overigens geen abnormale dingen, hiervoor leent zich deze meid niet. Veronica heeft een goede aftersale wat er toe leidde nog een tweede keer met haar op kamer te gaan. Voor mij is dit een zeldzame gebeurtenis. Op de kamer hadden we het licht uitgedaan zodat we alles puur op de tast hebben gedaan. Dit was een zeer geile ervaring.
    In de bar zag ik tot mijn verassing Joy werken. Ze is nu werkzaam als Thekefrau. Ik heb haar geprobeerd te verleiden voor een sleutel. Helaas is me dit niet gelukt. Toch bijzonder om een DVP te zien werken achter de bar in plaats van ervoor.
    Rond 23.00 uur ben ik tevreden huiswaarts gekeerd. Het was weer een super dag.

20. Onderstaande 7 leden hebben Twinangel bedankt voor deze bijdrage:

Alabama (29 oktober 2011),Big30 (28 oktober 2011),Boy69 (28 oktober 2011),Costana (29 oktober 2011),gignnl (28 oktober 2011),MichelJ (28 oktober 2011),Rudi_NL (29 oktober 2011)

Last Online
    Vandaag @ 16:28
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Twinangel Bekijk bericht
    Gisteren waren er veel forumleden op oorlogspad in onze Livingroom.

Rond 23.00 uur ben ik tevreden huiswaarts gekeerd. Het was weer een super dag.
    Denk dat TA alles al heeft gezegd. Zeer geslaagde avond in LR. Aankomst om 18u. Eten was zeer goed, compliment voor de kok die me wel even vermanend toesprak toen ik de ketchup fles wou pakken .

Denk zo ongeveer 40 dames aanwezig met voor mij een aantal nieuwe gezichten erbij. Veel bekende forum beren waren aanwezig, kennis gemaakt en wat bijgepraat met lekkersletje, een zeer relaxte beer.
    Sfeer zat er wat later op de avond goed in, was gezellig. Rebecca kan niet alleen goed dansen op de bar maar bezit ook nog andere vaardigheden , haar goede kritieken kan ik alleen maar beamen.

Rond 2u was het mooi geweest en de thuisreis aanvaard.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

22. Onderstaande 4 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (29 oktober 2011),Costana (29 oktober 2011),MichelJ (28 oktober 2011),Rudi_NL (29 oktober 2011)

Last Online
    Discussies
    28
    Thanks
    95

Standaard

Het was inderdaad gezellig met achtereenvolgens een Roemeens trio, nog een Roemeense waarbij het maar bij een keer zal blijven en nog een keer de ene helft van het trio om het af te leren.

Dankzij Sonny kon ik nog zoveel productie maken anders was het een moeilijk verhaal geworden!

Het forum was goed vertegenwoordigd, zelfs de grote baas wis30 was aanwezig... Hij glunderde van oor tot oor na zijn kamersessie met Tiga, een rossige Nederlander van in de 30 met een uitstekende service!

Bertb ligt denk ik nog aan de zuurstofpijp en Boy69 is zijn database aan het uitbreiden en bijwerken, net een machine die vent.

Wilde Amelia nog meenemen maar een dodende blik van een andere Roemeense gooide roet in het eten.
    Over het eten gesproken, de pasta smaakte erg goed! Complimenten voor de chef!

De sfeer was inderdaad erg goed, vooral dankzij (hoe kan het ook andes) de Roemeentjes.

Na mijn 4e (effectieve) bezoek aan LR staan er nog altijd dames op mijn lijst die nog aan de beurt gaan komen.
    Gisteren was ik trouwens zo haastig met vertrekken dat ik mijn vrijkaart uitgeprint en wel vergeten was.

Wellicht heb ik dat toch expres gedaan om zo volgende week weer te gaan.

Om 04.00 parkeerde ik mijn bolide weer netjes voor de deur en was het bedtijd!

IJSBEER11

24. Onderstaande 7 leden hebben ijsbeer11 bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (29 oktober 2011),Big30 (29 oktober 2011),Boy69 (29 oktober 2011),Costana (29 oktober 2011),Jack42 (29 oktober 2011),MichelJ (29 oktober 2011),Rudi_NL (29 oktober 2011)

Last Online
    5 december 2014 @ 23:17
    Discussies
    6
    Thanks
    156

Standaard

staan ook ergens foto,s van de dames op een site?
    Ik heb op het blog gekeken en daar staat alleen het menu op.
    Ik vraag dit om alvast een voorproefje te hebben van wat ik kan verwachten daar, ik heb namelijk gehoord dat er erg mooie vrouwen rond lopen en wil er over een paar weken (weet nog niet precies wanneer) naar deze club gaan (word de eerste keer in LV)

Last Online
    Vandaag @ 16:28
    Discussies
    173
    Thanks
    2.812

Standaard

@ Jan, Foto's van de dames zijn niet te vinden, voor zover mij bekend, maar je kunt er gerust op zijn dat met name de Roemeense line up erg goed is.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

27. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

kinky Jan (30 oktober 2011)

Last Online
    Discussies
    65
    Thanks
    1.452

Standaard

Terug in veilig Belgiënland.

Zaterdagavond toegekomen rond 17H08.
    Zoals gewoontelijk netjes begroet door de theke, die nogal moeite had met mijn vrijkaartje, en MichelJ aan de inkom. Waarom tref ik die altijd binnen de 3min als ik binnen ben ??

Het was tamelijk rustig op vlak van beren en op vlak van vrouwen. Qua vrouwen zal dit stijgen in de loop van de avond, qua beren eerder lichtjes stijgen.
    De gebruikelijke stoute meneren waren aanwezig maar die werd mooi getemd door de deernes.

Rustig mijn Salito's uitlebberen om samen met Boy aan het eten te beginnen. Ondertussen werd lr omgebouwd tot disco, inclusief Dj Tonny
    Hanevlees met pataten en een sausje en daarna een dessert van pasta, ja het moet gezegd worden: het eten is met mijlen vooruit gegaan !!!!
    Ondertussen kwam de roemeense bende ook aan en was het gezellig.

Daarna was het tijd om te werken en met een schatje (Elena) op de kamer beland. Wat kun je zeggen het blijft goed en zal waarschijnlijk niet veranderen
    Terug in de bar, zaten ik, michelj en boy te geilen op dezelfde lekkere dame. Na het nodige bijtanken van Salito's erop af en effe kennis gemaakt, achteraf zal ik het mij beklagen.
    De sessie begon goed, maar tijdens de sex mocht je ze bijna niet aanraken.... Voor het eerst in mijn carriere de sessie moeten stoppen en naar de theke. Eerst was de discussie met Lars maar die trok er zich weinig van aan, maar achteraf werd het wel netjes geregeld door de lokale 'chef'. Nog effe in de bar gezeten waar de salito's hun werk deden en de rustig de avond afgesloten met Sabrina. Had er een jaar geleden ofzo eens met gekamered maar het blijft een leuke lieve meid. Nadien was het licht uit voor mij en ben ik lekker in de auto gaan slapen tot 's morgens, brrr het was koud. Dan rustig naar huis gereden met nog een slaapstopje op de grens.

29. Onderstaande 9 leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (30 oktober 2011),Alabama (30 oktober 2011),Badslippers (30 oktober 2011),Boy69 (30 oktober 2011),MichelJ (30 oktober 2011),NikXXX (30 oktober 2011),noglangnietuitgewandeld (30 oktober 2011),Rudi_NL (30 oktober 2011),satanic surfer (30 oktober 2011)

Last Online
    Discussies
    330
    Thanks
    2.246

Daumen hoch LR, 29-10

- Halverwege de middag in Kaarst aangekomen, was nog erg rustig met ong. 10 dames en 10 beren in de bar

- Met een kop koffie in de hand een uurtje neukgeld uit de gokkast gehaald

- Ik was totaal geilloos, dus maar wat hangen, drinken en socializen met Boy69, DJ Tonny, Costana en de Roemeentjes

- Sabrina deed haar uiterste best om me mee naar de kamer te krijgen, maar ze weet zelf ook dat dat een moeilijke missie is. Is een hele leuke meid, maar qua optiek niet mijn smaak

- Voorgenomen om een keer niet met Gaby te gaan, maar ik weet zelf dat dat een moeilijke opdracht zou zijn
    - Ik had geen honger, maar toch gaan eten, smaakte erg goed. Enorme verbetering t.o.v. vorig jaar

- Tegen een uur of 21 een hereniging met Lorena. Eerst even buiten in de tent bij zitten kletsen en vervolgens voor een kleine 2 uur naar de kamer vertrokken. Zelden zo'n een sensuele vrouw meegemaakt, was weer helemaal top

- Terug in de bar begonnen aan de Ice, maar er was een politie-controle (net als vorige week), dus maar snel mee gestopt.

- Gaby kwam op schoot zitten op een kruk. Zit niet makkelijk, maar wel erg lekker om een Roemeense schone stevig vast te houden

- Nadat ik 'bevrijd' was opzoek gegaan naar ijskonijntje Crina. Toen ik haar gevonden had gelijk vast gelegd aan een ketting, zodat ik haar niet kwijt zou raken . Half uurtje op sleutel gewacht, rond 2 uur waren op kamer. Lekker hand in hand geslapen tot 3.45 .

- Samen met de DJ om 4 uur de krukken op de bar gezet, licht uitgedaan en op de parking even naar Costana gezwaaid .

- Het was weer uitstekend in de LR met een goede line-up, lekkere muziek van de DJ, dansende Roemeentjes, goede freet en twee uitstekende sessies.

31. Onderstaande 14 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

Ace2 (30 oktober 2011),Alabama (30 oktober 2011),Badslippers (30 oktober 2011),Bosco (30 oktober 2011),Boy69 (31 oktober 2011),Costana (30 oktober 2011),gignnl (30 oktober 2011),Jack42 (30 oktober 2011),NikXXX (30 oktober 2011),noglangnietuitgewandeld (30 oktober 2011),RAUL7 (30 oktober 2011),Rudi_NL (30 oktober 2011),timjava (30 oktober 2011),vrije jongen (30 oktober 2011)

Last Online
    Vandaag @ 16:11
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Bij gebrek aan mooiere vrouwen.

Dat meen je toch niet !!!
    In LR vindt in de meiden over het algemeen stukken mooier dan in bijv GT (uitzonderingen daargelaten)
    Laatst gewijzigd door Boy69; 31 oktober 2011 om 14:19

33. Onderstaande 2 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

jacky pakutra (31 oktober 2011),noglangnietuitgewandeld (31 oktober 2011)

Last Online
    14 november 2018 @ 09:51
    Discussies
    81
    Thanks
    160

Standaard

Idd ijsbeer11,

Was maar goed dat ik in het hotel sliep en alleen de straat over moest steken. Wat is ze een tijger, maar beuling met veel zachte kanten

Het was inderdaad gezellig met achtereenvolgens een Roemeens trio, nog een Roemeense waarbij het maar bij een keer zal blijven en nog een keer de ene helft van het trio om het af te leren.

Dankzij Sonny kon ik nog zoveel productie maken anders was het een moeilijk verhaal geworden!

Het forum was goed vertegenwoordigd, zelfs de grote baas wis30 was aanwezig... Hij glunderde van oor tot oor na zijn kamersessie met Tiga, een rossige Nederlander van in de 30 met een uitstekende service!

Bertb ligt denk ik nog aan de zuurstofpijp en Boy69 is zijn database aan het uitbreiden en bijwerken, net een machine die vent.

Wilde Amelia nog meenemen maar een dodende blik van een andere Roemeense gooide roet in het eten.
    Over het eten gesproken, de pasta smaakte erg goed! Complimenten voor de chef!

De sfeer was inderdaad erg goed, vooral dankzij (hoe kan het ook andes) de Roemeentjes.

Na mijn 4e (effectieve) bezoek aan LR staan er nog altijd dames op mijn lijst die nog aan de beurt gaan komen.
    Gisteren was ik trouwens zo haastig met vertrekken dat ik mijn vrijkaart uitgeprint en wel vergeten was.

Wellicht heb ik dat toch expres gedaan om zo volgende week weer te gaan.

Om 04.00 parkeerde ik mijn bolide weer netjes voor de deur en was het bedtijd!

IJSBEER11

35. Onderstaande leden hebben BSesamstraat bedankt voor deze bijdrage:

Megaboob ( 1 november 2011)

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht

Dat meen je toch niet !!!
    In LR vindt in de meiden over het algemeen stukken mooier dan in bijv GT (uitzonderingen daargelaten)
    Tja Boy, mijn mening kan toch zeker afwijken van de jouwe? Maar het is algemeen bekend dat de looks in GT beter zijn dan in andere clubs, ook in LR. Anders zou het veel drukker zijn in LR. Kan ook een mindere dag zijn geweest of onze smaken verschillen gewoon.

Last Online
    14 november 2018 @ 09:51
    Discussies
    81
    Thanks
    160

Standaard

Carlitos, ik ben de laatste paar keer ook in LR geweest en moet zeggen dat er nu echt een hele rij leuke en mooie meiden lopen. zelfs de laatste 2 x in GT niet kunnen slagen en maar door gereden naar LR.

38. Onderstaande leden hebben BSesamstraat bedankt voor deze bijdrage:

Boy69 (31 oktober 2011)

Last Online
    15 april 2022 @ 23:19
    Discussies
    59
    Thanks
    942

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    Carlitos, ik ben de laatste paar keer ook in LR geweest en moet zeggen dat er nu echt een hele rij leuke en mooie meiden lopen. zelfs de laatste 2 x in GT niet kunnen slagen en maar door gereden naar LR.
    Dat was me in elk geval ook opgevallen dat je meer in LR bent, dan in GT. Maar nogmaals, smaken verschillen en tijdstip kan een rol spelen, weerhoud mij niet om eventueel donderdag weer een bezoekje te brengen in LR. Mijn uitstapje van vorige week naar PHG was ook niet slecht. Je wordt na een tijdje toch een beetje GT moe. En de "pre-sales" in LR en PHG zijn toch beter, maar dat koppel ik weer aan de mindere beren en daardoor minder werk voor de dames.

Last Online
    Vandaag @ 16:11
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Dat was me in elk geval ook opgevallen dat je meer in LR bent, dan in GT. Maar nogmaals, smaken verschillen en tijdstip kan een rol spelen, weerhoud mij niet om eventueel donderdag weer een bezoekje te brengen in LR. Mijn uitstapje van vorige week naar PHG was ook niet slecht. Je wordt na een tijdje toch een beetje GT moe. En de "pre-sales" in LR en PHG zijn toch beter, maar dat koppel ik weer aan de mindere beren en daardoor minder werk voor de dames.
    Je hebt helemaal gelijk.
    Smaken verschillen en dat is maar goed ook.
    Donderdag ben ik ws ook in LR, kunnen we het er eens over hebben.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten