Ik voel me zo vrij om met een muziekje te beginnen: moet je zien wat die vieze nicht teweeg brengt in de zaal!
http://youtu.be/hcm55lU9knw (is nog beter dan een saunaclub daar)
Totaal onverwachts ben ik toch maar mooi in YY terecht gekomen op één der laatste dagen van een bewogen jaar. Om de één of andere onnuttige reden moest ik voor 23u Amsterdam zien te bereiken. In A’dam zou ik daarna ook nog de nacht doorbrengen en de volgende voormiddag zou ik afreizen naar Boekarest… Waar ik met mijn schatje de overgang naar het nieuwe jaar zou vieren. Maar omdat een geslachtsdriftig baasje als mezelf moeilijk kan wachten om met zijn geliefde de gevoelens fysiek te uiten en nu eenmaal nooit genoeg kan krijgen, vond ik het nodig om naar A’dam te rijden via een ommetje langs Roermond!
Al om 11 in de voormiddag stond ik aan het metalen hek te rammelen als een bezetene. Nadat ik werd binnengelaten constateerde ik reeds een aanzienlijke hoop fraaie mokkels. Ik moest natuurlijk eerst nog ff in de sfeer komen en dat deed ik met een koffie aan de bar. Daar al met een paar schoonheden kennis gemaakt. Maar eerst toch gaan ontbijten en daarna wat wellness.
Na dit alles ging ik weer in de bar hangen en ik constateerde dat er nog steeds weinig ijsberen waren, maar dat er wel een hoop mokkels bijgekomen waren. Zoals steeds ook weer de hoofdzakelijk blonde clan Duitse en Poolse wijven. Hoewel ik wel lust had in een blondine, kwam een brunette toch mijn aandacht weer stelen. Ik heb het hier over de Turkse Cibel. Toen ik nog maar net binnen was hadden we al kennis gemaakt, maar na ons tweede onderhoud ontvoerde ze me uit de bar en kwam ik op een groezelige kamer terecht.
Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...bèle-(-Turks-)
Na Cibel heb ik nog in de jacuzzi gelegen en nog wat in de bar rond gehangen, maar er waren te weinig kerels en de dames bleven me maar bestoken met verleidingspogingen. Het werd me duidelijk dat ik dringend een wingman nodig had. Helaas zit de Master-Anaconda in financiële problemen na zijn wagen in de vernieling te rijden en zodus moest de Master-Bull dan weer beroep doen op zijn andere rechterhand (of in geval van deze veelpleger, zijn rechterpik) de heer Badslippers, alias the Psycho-Bull oftewel the Master-Psycho. Aangezien de ouwe lul me al menig maal in de kou had laten staan en eerder prefereerde om Jansen zijn zelfgestookte whisky gaan op te zuipen dan met mij vele dames in saunaclubs uit hun voegen te vogelen, koesterde ik niet veel hoop dat hij ditmaal zou opdagen. Maar goed, ik stuurde hem een sms… En tot mijn verbazing zei hij zonder twijfelen dat hij binnen het uur daar zou zijn. Er was dus duidelijk een uil uit zijn reet gevlogen en hij moet er klaarblijkelijk achter gekomen zijn hoe hard ik hem nodig had. In de kantlijn van dit flauw gezeik kan je beter lezen dat de kale perverseling simpelweg zin had om een dikke latina haar harige reet uit te vreten of om aan de spenen te hangen van een ouwe zeug met D-cup hangtieten. In ieder geval zou de heer Badslippers maar voor de helft zijn zin halen, want ouwe zeugen waren die dag helaas niet aanwezig. Gelukkig voor hem wel enkele latina’s met haar in hun kontspleet!
Na de bevestiging dat mijn figuurlijke en artistieke vader van dit forum toch zou afkomen, ging ik zelfvoldaan weer naar de barruimte. Een bepaald silhouet kwam me bekend voor en toen ik haar in het Nederlands mijn naam hoorde roepen en begon te jammeren van hoe lang we elkander al niet meer hadden gezien, herkende ik haar meteen met haar zwaar Russische accent. Het was de beruchte Nikita. Ooit één van mijn toppers in de tijd dat GT nog mijn topclub was. Ze deed me in het kort haar levensverhaal en wist me te vermelden dat ze nu in YY aan de slag is. Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ikita-Russisch
Na het blijde weerzien met de rijpe Russische schone, zette ik me op een barkruk met een glas water. Een mens kan immers niet elke dag zuipen… Bovendien stond er nog genoeg gezuip voor de boeg met mijn liefje in Boekarest. Als je met haar zuipt (en dat weet ik nog van Mexico), dan is je lever binnen de kortste keren herleid tot spek met eieren! Om terug te komen in YY; naast me schoof de Poolse Daniela aan. We maakten op een gereserveerde manier kennis en een niet opdringerig gesprek volgde. In eerste instantie had ik niet gedacht om haar eens van katoen te geven, maar na bepaalde wendingen in de situatie kreeg ik een geile opwelling en vertrokken we toch naar een willekeurige kamer.
Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...niela-(Polska)
Na de Poolse Daniela diende ik even tot rust te komen en ik nestelde me in een zetel in de barruimte. Ik genoot van een latina die haar kont stond te shaken vlak voor mij en toen het voor haar duidelijk was dat er bij mij even niets te graaien viel, droop ze af. Niet erg, want toen viel me een andere grote blondine op. Een prachtexemplaar en zeker behorende tot de top3 van wat er op 29december in YY aanwezig was. Ik meende haar wel te herkennen, maar ik liet het niet merken. Ze zat daar helemaal alleen afgezonderd van de andere Duitse en Poolse blondines… Zij was ongetwijfeld de verstotene van het clubje. Ze moest de empathie in mijn blik waargenomen hebben en kwam gehurkt naast me zitten. Ze stelde zich voor en ik kwam te weten dat ik haar waarschijnlijk ooit eens in homoclub GT gezien had. Ze viel best mee in de omgang en net toen ik wou vermelden dat ze evengoed op mijn schoot mocht komen zitten ipv daar zo ongemakkelijk en nederig naast de zetel te hangen, zag ik uit mijn ooghoeken een kale idioot staan grijnzen.
Het was Badslippers de stiekeme voyeur die al een stijve kreeg van de manier hoe ik dat mokkel naast me op de knieën had gekregen. De blonde jongedame kon toch even ophoepelen, want in tegenstelling tot de meeste van mijn zogenaamde vrienden, gaat vriendschap bij mij boven de liefde of een wip met een lekker wijf! We vielen elkaar in de armen en barsten in tranen uit. We dronken samen wat en ik stelde mijn wingman meteen voor aan de Russische Nikita… Dit omdat ze de enige was van een gezegende leeftijd! Om de één of andere reden kon ze hem niet bekoren en ik zag dat hij liever aan de mokka hangtieten van een latina hing. De sukkel had geen flauw benul van wat ie met Nikita mist! Maar goed, ieder zijn ding en dus liet ik de Psycho verder met rust. Nikita was al boos en zei dat ik beter met haar zou meegaan ipv mijn ellendige vriendjes steeds op te dringen. Ook dat herinnerde ze zich nog goed van GT, 3 jaar en langer terug in de tijd!
Toen Badslippers met zijn luie kloten in de jacuzzi lag, doolde ik wat rond in de bar. Dan laat je speciaal je wingman overkomen en meteen heb je al niks meer aan hem. Maar ik was er niet rouwig om, want aan de bar raakte ik in een conversatie met de Iranese Donna. Het was eigenlijk de Turkse Cibel die haar vriendin voorstelde en erop hoopte dat ik een trio met hen zou ondernemen, maar gaandeweg in het gesprek werd dat Turkse stuk vreten overbodig en stond ik er nog alleen met Donna. Een vrij mooie verschijning met ook een hoop body-art. Mijn pik sloeg al als een sloophamer tegen de toogrand en dat was dan weer het startschot om met haar naar de hamer te haasten. Onderweg kom ik Badslippers nog tegen en ik bazel in het voorbijgaan tegen hem dat ik een paar atoombommen op Iran ga gooien!
Deze Iranese werd mijn beste stoot van de dag. Atoombommen tussen Tel Aviv en Teheran zijn er niet afgeschoten, maar op het einde van de kamergang met haar vielen er me weer enkele gebeurtenissen ten dele waarvan ik dacht dat het typisch mij weer moest overkomen. Deze keer ga ik daar geen toelichting over geven, maar het grappige aan heel de zaak was dat die verdomde Badslippers de hele klucht met een grijns zat te volgen. Hij zat immers te wachten met een latina op zijn schoot tot ik met de Iranese van de kamer kwam. Tijdens het wachten heeft hij het één en ander weer zien gebeuren en zien binnen en buiten lopen. Donna heeft in mijn armen liggen janken en ik heb bewust niet geluisterd wat ze zei, want dat is echt niet meer gezond voor mij… Ik kan er niet meer tegen dat mokkels in clubs me zien als de lokale ombudsman… Ik wil enkel nog zaken doen met die wijven, een wip plegen en weer wegwezen. De rest loopt telkens faliekant af met mij!
Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...Donna-(ook-LR)
Wanneer BS en ik vervolgens elkaar weer vonden in de bar, was het tijd om wat gaan te vreten. Daar hebben we eindelijk in alle rust eens kunnen bijkletsen en roddelen over de ijsberen in het algemeen. In de eetzaal waren nog wat mokkels aanwezig en Badslippers stelde vast dat er veel ex-GT’ers aanwezig waren. Ze hebben gelijk dat ze de vloek van GT ontvluchten, dacht ik bij mezelf. Ikzelf was elke dagen voordien ook al onderworpen geweest aan die vloek in GT. Net zoals mij zijn de goede karakters van die dames hier hun heil dan maar komen zoeken. De duivel hebbe hun ziel, van al de door geld geobsedeerde karakters die gaandeweg rotkwijnen in het vagevuur van GT.
Terwijl Badslippers met een Latina uit Rotterdam staat te lullen en ik mijn ogen kapot gekeken had op haar verrukkelijke kont, liep ik recht in grijpklare armen van de Duitse Melina. Dat is de blondine die eerder zich gehurkt kwam voorstellen toen ik in de sofa zat te chillen. De kans met zulke schoonheid kon ik niet langer negeren en met haar ging ik op zoek naar een vrije kamer. Een vrije kamer was er niet meteen en zodus moest ik wachten met haar. Spijtig als je zo geil loopt en haar dringend wil stoten, maar langs de andere kant is het wel extra tijd die je pakt. Tijdens het wachten kwam ze op mijn schoot liggen, begonnen we voorzichtig te zoenen en streelden mijn ruwe werkmanshanden haar fluweelzachte huid!
Na 20min waren wij aan de beurt! Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...(Duitse)-ex-GT
Getekend door de sporen van een peperhete sessie op mijn lul, ging ik in de bar op zoek naar vadertje BS. Hij stond als een doortrapte hoer tegen de muur geleund, wachtend op klandizie. Bij het naar hem toe lopen, werd ik staande gehouden door een andere knappe verschijning met rode haren. Nou ja; rood-paarsachtig. Het was de Poolse Adriana. Die me met haar uiterlijk en dan vooral haar mooie ronde kont wist te beroeren. Maar ik was pas terug van de kamer en na de vraag of zij rookt, kreeg ik een negatief antwoord. Spijtig van haar uiterlijk, maar de niet-rookster schoof ik aan de kant en ik vervolgde mijn pad richting Slippers. Daar tegen de muur deden we ieder ons verhaal en hadden we het over die andere grote blondine met haar wonderbaarlijke kont en de sproetjes op haar snoet. Je weet wel, ook zo eentje die al jaar en dag tot het meubilair van YY behoort… Maar de naam ontsnapt me helaas! Voor het eerst deed mijn wingman zijn werk goed die dag, want ik werd een beetje ontzien en een hoop Latina’s diende zich één voor één bij hem aan. Hoewel er enkele lekkerds tussen zaten, stuurde de kale zeikerd ze allemaal één voor één wederom wandelen. Als ik hem om een verklaring vroeg, zei hij dat het mokkels van Ace2 zijn harem zijn! In mezelf wist ik dat wel te bevestigen, want wanneer de gele spleetogen uitverkocht zijn, dan opteert mijn andere goede vriend van dit forum steevast voor de zuid-amerikaanse medemens.
Op gegeven moment keken Badslippers en ik in dezelfde richting, waar we een lange blonde tante opmerkten. Godverdomme, kraamde BS het uit, dat wijf is zeker 2meter. Hou je kop, gebood ik hem, en kijk hoe de Master dit soort zaken aanpakt. Met een zekere leergierigheid keek BS me aan en zag hoe ik een soort van telepathie uitzond naar de andere kant van de bar. Geloof het of niet (vraag het BS desnoods), maar hoewel de lange blondine met haar rug naar mij stond en nog druk in gesprek was met de één of andere loser, keerde ze zich toch om en gaf meteen aan om op mijn stralingen te reageren. Ze keek me diep in de ogen en als een gehypnotiseerde liep ze plotseling recht naar me. Zo doe je dat Badslippertje, fluisterde ik mijn door verbazing geslagen pupil toe op docerende toon. Na een korte kennismaking vertrok ik hand in hand met deze 1m85 (zonder killerheels) zijnde Melanie naar de kamer.
Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...lanie-(Duitse)
Ik mocht Badslippers dan wel even een staaltje van de firma gegeven hebben, maar uiteindelijk was ik geen voorbeeldige Master-Bull en bleek dat ik toch wel niettemin in mijn eigen vlees gesneden had met mijn stoere verovering. In plaats van de korte kennismaking, waarbij als mijn verstand wegzonk in mijn kruis, had ik beter wat langer met haar rond de pot blijven draaien en zo aftasten welk vlees ik in de kuip had met dat Arische gedrocht. Maar goed, van een slechte sekspartij die halverwege wordt afgebroken zal de wereld niet vergaan…
Weer bij Badslippers Btoegekomen begon ik meteen mijn gal te spouwen over de beroerde sessie met de Duitse Melanie. Ik verwed er mij kloten voor dat haar voorouders mijn grootvader vergast hebben in het één of ander SS concentratiekamp ergens in een Pools gehucht, snauwde ik naar Badslippers. Die smeerlap kon een grijns niet onderdrukken en ik zag hem al denken dat ik maar niet zo stoer en opschepperig had moeten doen tegen hem. Jij neerbuigende reetkever, dacht ik in mezelf, ik ga jou zo meteen opzadelen met een rasechte travestiet. Ik wees hem dan ook meteen een Latina negerin aan die wat verderop zat. Dat is Ace2 zijn vak, zei de ouwe boos, daar weiger ik mijn tijd mee te verdoen! Ja juist… Dat is iets voor Ace2, bevestigde ik dan maar. Meteen daarom gaf ik de opmerking dat het volgens mij een omgebouwde vent was. Jij bent niet goed snik, ze heeft toch geen adamsappel, snauwde BS terug. Hoe kan jij dat van hier zien, dwaas?
Ik besloot de proef op de som te nemen en eens een controle uit te voeren. Van kortbij zag ze er iets beter uit en ze had idd geen adamsappel, ze had geen grote ventenklauwen en ook de rest was normaal. Tja normaal; op haar buitenaards siliconenjoekels na dan. Ondertussen was het al 20u30 en was het tamelijk druk geworden in YY. De meeste dames waren bezet en ook een hele kudde would-be-gangsters en andere subsoorten van hangjongeren bevolkten de club. Veel tijd bleef er voor mij niet meer over en bovendien wou ik het hoerenloopjaar toch wel beter afsluiten dan met de moffin van 2meter. Zodus zat er niets anders op dan dat ik met die latina van een supersonische diktiet het veld zou induiken. Bovendien viel ze in omgang toch al mee en later zou ik op de kamer ontdekken, dat ze over het algemeen wel tamelijk goed is. Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...nse-Republiek)
De laatste DVP van het jaar was afgewerkt nadat ik haar vuistje heb laten schuimen. Na dit gebeuren zocht ik nog tevergeefs naar mijn goede kameraad, maar hem vond ik nergens. Uit goede bron heb ik vernomen dat hij met de mollige Marokkaanse aan het rotzooien was. Eerder die dag had ik haar al aangewezen en voor één keer sloeg hij mijn raad niet in de wind. Hij moet nu stilaan toch wel weten dat naar mij luisteren hem geen windeieren legt. Kijk maar naar Gipsy Nicky, Anca, Katja, Antonella en nog een hoop anderen die ik voor hem proefgereden heb. Mijn volgende aanbeveling is Monique in LR… Ben eens benieuwd of hij dat ook gaat testen. Kijk nu al uit naar zijn verslag daarover!
Het was een leuk dagje in YinYang. Niet meteen de populairste club op dit forum, maar voor mij valt het toch steeds goed mee, sinds bepaalde veranderingen die ze daar doorgevoerd hebben. Het is een club waar ik vrijwel elke keer een toppertje tref, waar je heerlijk kan bikken en waar het meestal wel gezellig is.
Na het verlaten van YY nog bijna een bromfietser aan flarden gereden die zonder lichten over het fietspad tussen de oprit van YY en de autoweg reed. Voorts heftige regen en forse wind moeten trotseren om in Amsterdam te geraken.
Ter afsluiting wens ik jullie veel saunaclubplezier voor 2012!
En dat jullie in 2012 evenveel goede sessies mogen beleven als in in 2011!
En nu we toch bezig zijn; ook welgemeende nieuwjaarswensen van het voltallige IDF:
http://youtu.be/-OUVQwDHtrs
Thank you & goodbye